خانم ایرانی، آقای آمریکایی؛ دیدار با یک زوج جوان در ایالت ویرجینیا

بی بی سی : روابط سیاستمداران ایران و آمریکا شاید با هم خوب نباشد، اما روابط انسان ها چیز دیگری است. مخصوصا وقتی به زن و شوهرها مربوط شود.

سام فرزانه در ایالت ویرجینیای آمریکا، به دیدار یک زوج جوان رفته که خانم ایرانی است و آقا آمریکایی.

 

+527
رأی دهید
-757

raha1984 - هامبورگ - المان
از همه نظر البته به نظر خودم ازدواج یا دوستی با اقای غیر از ایرونی بهتره فقط بدیش اینه که کلمات و حرفهای عاشقانه و شیرین و دوست داشتنی ایرونی رو که بیشترشون از قلب میاد و نمیشه به هیج زبان دیگه ترجمه کرد رو بگی و بشنوی !
دوشنبه 3 تير 1392 - 20:24
pedi_de - هانوفر - آلمان
خیلی‌ هم خوب. این یعنی‌ دقیقا همون چیزی که همهٔ مجردین مهاجر رو هوا دنبالشن. دختره آمده آمریکا، زود خودشو میندازه به یکی‌ که اهل همون کشور باشه. بعدشم زود چرندیات تعریف میکنه که فرهنگ ایرانی‌ این‌جوریه که اول باید با من ازدواج کنی‌. بعدش دیگه احتیاج به رفتن به کمپ پناهندگان و هزار گرفتاری دیگه نداره. با یارو می‌مونه تا اقامتشو بگیره، بعدش میفته دنبال زندگی‌ خودش. این حقیقت کثیفی هست که ۲۷ سال به چشم دارم میبینم. دختره هنوز انگلیسی بلد نیست، بد ( مثلا ) عشق یارو شده. با تشکر ویژه از این سایت که تبلیغ این کثیف کاریها رو میکنه. خسته نباشید
دوشنبه 3 تير 1392 - 20:37
bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
معلومه که با همسرتون خیلی‌ تفاهم دارین,ایشالا که همیشه زندگی‌ خوب و با نشاطی داشته باشید.
دوشنبه 3 تير 1392 - 21:12
elinaz - مونترال - کانادا
من نفهمیدم خانمه رقاص هست یا رقصنده هست ..به هر حال دامش گرم چه مرد باحالی‌ رو تور کرده ...خوشتیپ تحصیل کرده وکیل ...ای ول آقاهه معلومه خیلی‌ خوبه و مهربان خوشبخت بشن
دوشنبه 3 تير 1392 - 21:20
Jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
خب که چی. نوبرشو آوردن؟
دوشنبه 3 تير 1392 - 21:22
princesse - تهران - پرژن
آرزوی خوشبختی‌ براتون می‌کنم امیدوارم همیشه در کنار هم خوش و خرم باشید .
دوشنبه 3 تير 1392 - 21:27
karkas - اصفهان - ایران
چرا که نه ..................................................................................
دوشنبه 3 تير 1392 - 21:38
iran e azad - هورتن - نروژ
پمپ بنزین‌های حسن پپه را هم نشون بدید؛بد نیست !!!!!
دوشنبه 3 تير 1392 - 21:44
خوشحال - تهران - ایران
چندش !
دوشنبه 3 تير 1392 - 21:57
خوشحال - تهران - ایران
البته امیدوارم تا گرفتن أقامت و. گرین کارت صبوری کنی وگرنه باید مثل بقیه دختر ایرانی ها سر از شلتر دربیاری
دوشنبه 3 تير 1392 - 22:00
poriyaye_vali - دوحه - قطر
عشق حد ومرز نداره..با ارزوی بهترینها برای این زوج ایرانی امریکایی
دوشنبه 3 تير 1392 - 22:09
massoudoslo - اسلو - نروژ
خوش به حال این مرد! کباب و فسنجون و آبگوشت و شله زرد و خیلی دیگه از غذا های ایرونی رو من درست میکنم (!!!) و خانوم جان هم شهید میکنه و تازه هر چند یه بار هم از و التماس میکنه که دفعات پختن غذای ایرانی رو بیشتر کن!(بعضی وقتا فکر میکنم که چه اشتباه کردم و جو گیر شدم که استعداد اشبزی خودم رو نشون دادم :) از اون طرف هم سالاد درست میکنه در حد تیم ملی که واویلا خوشمزه میشه با غذا ایرانی. در ضمن از دوغ هم خوشش نمیاد!!زندگی آدما با فرهنگ های مختلف زیر یه سقف اگه آماده باشن و حواس شون به رفتار و گفتار خودشون باشه جالب و قشنگه.
دوشنبه 3 تير 1392 - 22:49
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
دختر اروپایی که زندگی نرمالی داشته باشه هیچ وقت به آسیایی نگاه هم نمیکند .مگر اینکه موادی باشه یا اینکه خیلی زشت و چاق باشه ، پیر باشه یا به پول احتیاج داشته باشه در کل مشکلی داشته باشه اون وقت با آسیایی دوست میشند البته تا زمانی که مشکلشون حل بشه ، ولی دختران آسیایی به محض رسیدن به اروپا میوفتن بغل اروپاییا اونم با هزار تمنا و تلاش و کوشش که در آخر آسیاییها بگن که طرف دوست پسر اروپایی دارد . به چشم حقارت به هموطن و آسیایی نگاه میکنند انگار که خودشان جد اندر جد اروپایی بودند و اروپاییا نژاد برتر هستند . خلاصه همه برمیگرده به مشکل بی هویتی.
دوشنبه 3 تير 1392 - 23:29
sarap - ونکوور - کانادا
واقعا خجالت آوره، واقعا هدف از این مصاحبه ابلهانه چی بود؟ بی بی سی باید در استخدام کارمنداش تجدید نظر کنه . این مصاحبه و صحبتهای این زن جز تحقیر و خوار شمردن کل مردان ایرانی چیز دیگه ای نداشت! خب که چی، این خانم! باید از خودش خجالت بکشه . اینکه یک زن ایرانی با یک مرد امریکایی ازدواج کنه چه افتخاری داره؟ جه کار مثبتی ایشون انجام دادن؟ اینکه ایشون از یک خانواده سطح پایین بودن و قبلا با مردان مشکل داری رابطه داشتند دلیل نمیشه که تمام مردان ایرانی رو با یه چوب بزنند واقعا چرا بعضیها فکر میکنند ازدواج با یک ؛وایت؛ میتونه اینقدر افتخار آمیز باشه؟ متاسفم برای این زن و افکارش و از اون بدتر برای بی بی سی بااین گزارشش!
دوشنبه 3 تير 1392 - 23:37
elinaz - مونترال - کانادا
pedi_de - هانوفر - آلمانهمه این جور نیستن !خیلی ها هستن که میمونن و زندگی میکنن مثلا این خانوم مگه دیوونست که این تیکه رو ول کنه والا به خدا ...کدوم مرد ایرانی میاد با یک خانوم که شغلش رقص هست بمونه ...نه دیگه این خانوم راحته دیگه میگه در وقت میام کاری نداره آزاد آزاده ..نمیگم همه اما خیلی ها هم که این جوری ازدواج میکنن با هم میمونن ...من اینجا دیدم خانوم هایی که با مرد خارجی زندگی میکنن ازدواج میکنن با هم به مدت دا ر زندگی میکنن اما مردی ایرانی که با خانوم خارجی زندگی میکنن یا ازدواج خیلی زود جدا میشن تازه با بچه !!!!!!!!!!!!!!!چند سال در آلمان بودم کلی از آقایون که همسرشون آلمانی بود و طلاق گرفته بودن فقط برای اقامت با این زنها ازدواج کرده بودن و طفلی بچه هایی که از این جدایی باقی ماندن ....به هر حال هیچ وقت نباید مطلق گفت چیزی بد هست یا خوب یا همه بد هستن !!
دوشنبه 3 تير 1392 - 23:37
seyed ali geda - لندن - انگلیس
حالا اگه قرار بود که این خانم با یک ایرانی‌ هموطن ازدواج کنه جیگر پسر بدبخت را له‌ میکرد. اول که می‌خواست با رسم و رسوم ایرانی‌ ازدواجش برگزار بشه. دوم می‌خواست مهریه سنگین چند صد میلیاردی و ملک و زمین و و و و را تقاضا میکرد. تازه اخر کار بعد از چند ماه تقاضای طلاق میکرد و مرده را به زندان مینداخت برای گرفتن مهریه و غیره و بعد از گرفتن اینها میرفت یک کشور دیگه اقامت می‌گرفت و به عشق و حالش میپرداخت. مرده هم بی‌چاره و از همه جا مونده.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 00:08
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
البته اصلا موضوع خاص و عجیبی نیست که دربارش گزارش ساختن..اینگار مثلا تنها زن ایرانیه که شوهر خارجی داره!! و البته این خانم هم بنظر میاد خیلی دیگه سنتی هست و جوری حرف میزنه اینگار فابریک از زمان قاجار پا شده اومده..با این وجود این رای های منفی اینجا و این عقده ای بودن کاربرا بیشتر جای تعجب داره.
دوشنبه 3 تير 1392 - 23:39
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
pedi_de - هانوفر - آلمان- شما قبل از اینکه این قبیل زنهای ایرانی را به باد انتقاد بگیرید یا فرصت طلب و منفعت جو بدانید خب بود کمی هم از شرایط بد زنان ایرانی بی حقوق و نابرابری و بیعدالتی خصوصاً در زندان اسلامی ایران را در نظر میگرفتید که چگونه حقوق مدنی و اجتماعی زنها نه تنها پایمال میشود بلکه فشارهای از درون خانواده گرفته تا سرکوبها و اجبارهای حکومتی در جامعه ضد بشر اسلامی بر سر زنان وارد میشود که گاهی چنین شکل فرار از جامعه اسلام زده عقب مانده یک آلترناتیو میباشد. اگرچه درست است وقتی که ازدواج شکل تجارت یا معامله را بین دو نفر پیدا میکند ( مثل اکثر ازدواجهای ایرانی بدلیل وابسته بودن زنها ) آخر و عاقبت خوشی ندارد و کار دیر یا زود به جدائی میکشد. نباید هم نادیده گرفت که شرایط ایده آلش که ازدواجی از روی عشق بین دو نفر صورت بگیرد هم بسیار نادر است و کمیاب! خیلی از چیزها در روابط بین دو نفر زن و شوهر و یا حتی والدین و بچه ها نوعی معامله و تجارت است و بده و بستان. خصوصاً اکثر زنها دید کالائی به جسم و جنسیت خودشان دارند و از آن بنحوی ابزاری در رابطه با مردان سوء استفاده میکنند. در 2
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 00:33
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) این اغلب ناشی از ضعف شخصیتی یا تربیتی و ناآگاهی این قبیل زنها ( چه ایرانی و چه خارجی ) میتواند باشد یا ایراد هم تا حدودی در خود ما مردان و جوامع مرد سالاری است ( تقصیر هورمون تستسترون؟ ) که به جنس زن دید یک کالای جنسی و سکسی (sexobjekt) داریم که حتی برخی مردها را برای ارضای نیاز طبیعی جنسی شان زن ذلیل میکند و فرمانبر یا برخی مردها را زورگو و برزن برتر و فرمانده! انسان موجودی پیچیده است و تصمیم گیری هایش هم همیشه منطقی و بر اساس عقلگرائی نیست. وگرنه به قول شما تا ابتدائی ترین وسیله شناخت یک فرهنگ و انسان غریبه که زبان و مکالمه باشد را مسلط نباشی ریسک بزرگی است برای تن دادن به رابطه دراز مدتی مثل ازدواج! اگرچه میگویند عشق در یک نگاه اول هم است و نیازی به کلام و سخن و زبان نیست و مهم حس قلب آدمی است! خوش به حال آن یک درصدی که ازدواجشان از روی عشق و عاشقی واقعی بوده، نه فرصت طلبی و سود جوئی و از روی حساب و کتاب! انسان محصولی است از شرایط و امکانات پیرامون خودش! ظلمی که با حکومت ننگ اسلامی به زنهای ایرانی شده باعث شرم و فریادست!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 00:33
parastooeshge - توکیو - ژاپن
ازدی مرد و زن در خارج ایران زیاد است اما من امریکایی هستم وهر کاری دلم بخواد کنم جای صبحت د یگری است و درباره بیرون رفتند که اصلا نگران نیست جون خودش هم اری. ما زن خارجی داریم حسا ب و کتاب جدا است/و اقا جون وکیل است فرار از قانون بلده / وخانم عزیز تا دیر نشده جلو به گیر
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 00:41
amir-amir - تورنتو - كانادا
به نظر مى رسد فرد خوش اخلاقى است فارسى به ایشان یاد بدهید که تفاهم بیشترى با یک دیگر داشته باشید امیدوارم به پاى هم پیر شوید
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 00:51
be_pa.khaste - هارلم - هلند
اگه مردها هیچی‌ نگن بعد همین خود تو بش میگی‌ بی‌ غیرت. تو تا آخر شب تنهاش می‌ذ‌اری میری پی‌ دوست بازیت اشکال نداره اما اون نه باید هرجا میره تورو هم ببره؟
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 00:58
Labe karoon - شیین - نروژ
گزارشگره فکر میکنه همه بچه ناف تهرونن که بجای تهران میگه تهرون.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 01:03
irani paak - لندن - انگلیس
مرده انگلیسیه آمریکایی, از لهجش معلومه
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 01:05
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
در صد مردان ایرانی که به خاطر گرفتن اقامت با زنان خارجی‌ ازدواج بسیار بیشتر است , مرد خارجی‌ به راحتی‌ زیرِ بارِ ازدواج نمیره مردانِ ایرانی که پیشِ زن خارجی‌ حسابی‌ بی‌ سلاح و رام هستن تا آخر باید بسوزند و بسازند، حتی اگر آن زن هیچ تناسبی از هیچ نظر با آنها نداشته باشد ، البته استثنا وجود دارد که با علاقه و عشق باشد . برعکس و اتفاقاً زنانِ ایرانی که به خاطر اقامت ازدواج میکنند با مردان ایرانی‌ ست ، در رابطه با یک مرد خارجی‌ ممکن است ده سال یا بیشتر در رابطه یی بدون ازدواج باشند و قطعاً وقتی‌ به ازدواج ختم میشود رابطه به ثبات خود رسیده و تنها مسائل جانبی در آن دخالت ندارد . هم دلی‌ از هم زبانی‌ خوش تر است، خوشحالی این خانومِ برقرار و خوشبختیش با دوام ، حالا از اینها بگذریم , بد نیست به خاتون جان م یاد آوری کنیم اینهمه آب تو قیمه نریز که به جای خورشتِ قیمه به آبگوشتِ قیمه تبدیل شده :)
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 00:52
Irani2500 - لندن - انگلیس
با آرزوی خوشبختی برایشان / لازمه که خودخواهی زنانه را توجه کنیم : این خانم میگه خیلی حس خوبه این که زمانی که من شب تا دیروقت میرم دنبال اجرا (رقاصی) هیچی نمیگه....... شما اگر داخل ایران و زن نباشی متوجه نمی شی! ووووو اما مشکل این خانم با مایکل فقط الکل نبوددد میگه: میخواست منو تنها بگذاره تو خونه و با دوستش بره بار....!!! پس زمانی که تو میری رقاصی خواهرتو میگذاری پیش مایکل یا دوستاتو؟؟؟ حالا کجای نظر این خانوم روشنفکرانه هست حتما خانواده و دوستانش بهتر درکش میکنند.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 00:53
Irani2500 - لندن - انگلیس
یک دوست میلیونر هندی دارم که پنج سال زن ایرانی داشت شش خانه اش رو در لندن ازش گرفت... میگه حالا هم زن یک میلیونر دیگه شده. از این مدلهای مختلف بسیار دیدیم و جالب اینکه هه هه 90% اینها در زمان جوانی و زیبائی برعکس بقیه ملیتها میرن دنبال خارجکی..... و در زمان میانسالی و پیری در پارتی/ کنسرت/ فیس بوک و اینترنت بدنبال مردی با (غیرت) ایرانی.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 01:07
r0xana - انگلستان - انگلستان
احساسات ما ایرانیها مخصوصاً برای ابراز دوست داشتن و محبت در هیچ زبان و فرهنگ دیگه نمیگنجه، و ازدواج با اینجور آدمها ، خلأ روحی‌ و روانی‌ میاره، در ثانی‌ این خانوم برای در رفتن از مصائب کمپ و دیگر مشکلاتش رو به این ازدواج آورده،
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 01:10
henryaaaa - لوس انگلس - امریکا
چیزی که من از نظرات خیلی‌ از ایرانیها فهمیدم که ما ایرانیها چقدر نژاد پرستیم. همه چیزو از دید منافع مالی و مادی میبینیم. خوب این خانوم و آقا خواستن با هم ازدواج کنن. خوب این همه لاطألات و دلایل و توجیهات احمقانه برای چیه دیگه.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 02:05
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
pedi_de - هانوفر - آلمان/ به نظر شما بد است که آگاهانه به زندگیش سر و سامان داده ؟ بلاخره هر کسی یکی را برای ازدواج پیدا میکند چه ایرانی و چه خارجی , حتما باید بی سروسامان میماند با بدبختی هاش تنهائی دست و پنجه نرم میکرد و سراغ دوست پسر و شوهر هم نمیرفت که شما بهش بگی چه دختر خوب و خانمی است؟ , و یا بدون شوهر میماند و هر چند صباحی یک نفر ازش به اسم دوست پسر سو؛ استفاده میکرد که بازه هم شما میگفتید دختران ایرانی همین هستند دیگه میایند اینجا دنبال کثافت کاری , دوست عزیز عاقل آن کسی است که بتواند گلیم خودش را از آب بکشد وگرنه کلاهش پس معرکه است.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 01:32
bach abadan - آبادان - ایران
آدمو یادفیلم ازدواج به سبک ایرانی می اندازه!!!!!!!!! وبقیه ماجرا
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 02:16
ali1111 - تهران - ایران
خوبیش به این است که چون زبان و فرهنگ هم را دقیقا نمی‌فهمند هرگز دعواشون نمی‌شه!! یک جا خانوم ایرانی‌ گفت: بسیار حس خوبی‌ است که من میرم شب‌ها با دوستم بیرون(مفهوم کلی‌)و اصلا ایشان سوالی نمیکنه و مشکلی نیست، ولی‌ مرده بندهٔ خدا با دوستش رفت بیرون برای درینک و طرف باباشو در آورد(البته اینجا درز گرفت)...ولی‌ در کل معنی‌ این ویدئو چی‌ است؟!!!!!! این همه آدم از ملیتهای مختلف با هم ازدواج میکنند، خوب که چی‌؟!!!! چی‌؟
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 02:30
tarkofski - استكهلم - سوئد
pedi_de - هانوفر - آلمان. دمت گرم . باید حرفاتو طلا گرفت . این خانم هنوز نمی‌تونسته انگلیسی‌ حرف بزنه عاشق مرده شده !!!!معلومه واسه گرین کارته . ببینین آمریکاییه چقدر بی‌ آلایش جواب میده و این زنیکه چقدر سعی‌ میکنه با سیاست جواب بده . کلا اینجور آدما انزجار آور هستن ..
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 02:44
tarkofski - استكهلم - سوئد
vahid_ - گلاسگو - انگلستان . . کاملا باهات موافقم ، من که تا حالا ندیدم یه دختر سوئدی که آدم حسابی‌ باشه با یه آسیایی دوست بشه ، مگه اینکه موادی یا زشت باشه . پس انگلیس هم همین‌طوره ؟؟؟
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 02:45
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
فقط به خاطر گرفتن اقامت.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 03:06
khatooni - ویرجینیا - امریکا
با سلام، خیلی ممنون از دوستانی که اظهار لطف کردند. اما از طرف دیگر واقعا متأثر شدم از اینهمه تنگ نظری در بعضی از کامنت ها. با اینکه هیچ لزومی نمیبینم به اینگونه افراد جوابی بدم، فقط برای اینکه شاید کمی به خودشون بیان و در آینده چنین نظراتی راجع به کسی که نمیشناسند ندهند اضافه میکنم:. اگر سواد خواندن دارید ویدئو اشاره کرده که من دانشجوی دکترای مهندسی عمران در یکی از بهترین دانشگاه های امریکا هستم و با بورس کامل به امریکا آمدم. و الان هم به عنوان مهندس کار میکنم. اجرای رقص سنتی ایرانی سرگرمی من هست و کاری کاملا فرهنگی هست. در امریکا اصلآ شلتروجود نداره و در هر صورت من به شلتر نمیرفتم. من خودم سیتیزن امریکا هستم.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 04:43
khatooni - ویرجینیا - امریکا
. من و همسرم عاشقانه باهم ازدواج کردیم و عاشقانه باهم زندگی میکنیم. نظرات افراد حسود و کوتاه فکر هیچ تغییری در این مساله نخواهد داد. همسرم وقتی کامنت های منفی رو دید خیلی به حال ما ایرانیها تاسف خورد و درسته که میگم از ماست که بر ماست. ما ملتی هستیم که نمیتونیم شادی همدیگر رو ببینیم. امیدوارم شمائی که کامنت منفی دادی هر کمبودی تو زندگیت داری رفع بشه که اینطوری به دیگران انرژی منفی تو فرافکن نکنی.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 04:44
eddy59 - مونیخ - آلمان
هالا چرا منفی میدید؟ از اینکه ی زندگی موفقی داره حسودیتون میشه؟
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 05:15
golden remix - استکهلم - سوئد
خانم : : شبها که به خاطر برنامه رقصم در مهمانی‌ها دیر میام مشکل درست نمی‌کنه. آقا : اولین مشکل ما زمانی‌ پیش اومد که می‌خواستم با دوستم برم بار ،دوست نداشت !!!. .
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 05:26
dave07 - سیدنی - استرالیا
خوب الان این مثلا که چی‌؟
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 05:39
Fifi2 - زرنج - افغانستان
خیلی زیبا بود. خوش باشن
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 05:56
پریستوک - تهران - ایران
من تو ایران زندگی می کنم ولی دیگه حاضر نیستم جواب سلام پسر ایرانی رو بدم ترجیح می دم تا آخر عمر تنها بمونم! پسر ایرانی جنبه نداره دختری رو که از رو باهاش بازی کنه هرچند مثل من بی عیب و نقص باشه بعد یه مدت لجن مال می کنه می زاره کنار. الان که دیگه تا جواب سلام یه پسر رو می دی می گه بیا بریم بغلم بخواب! کلن یه جایی مرد ایرانی رو باید پاره کرد بلا نسبت اقایون این سایت
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 06:41
جنگنده - تهران - ایران
معلوم نیست مرد بیچاره را چطوری گول زده. مطمئن باشید چندوقت دیگه آقای آمریکایی جدا خواهد شد، از اینجور آدمها زیاد دیده ایم که برای غربیها دام پهن میکنند ولی آخرش چیزی جز طلاق در انتظارشون نیست. این خانوم مردهای کشور خودش را ول کرده رفته با اجنبی ازدواج کرده و بعد با او به عنوان یک ایرانی صحبت میکنند نه اصلا اینطور نیست این خانوم از اون آمریکایی، آمریکاییتر است البته فقط در ظاهر و در باطن یک تازه به دوران رسیده‌ای بیش نیست. زنده باد ایران و مردان ایرانی
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 06:41
tinna - پاریس - فرانسه
وای که خانه از پایبست ویران است !! این از ملتمون با این ذهنهای معیوب و مریض و دیدهای بخیلانه و اون هم از دولتمون . این همه تهمت و حرفهای مفت و پوچ برای برنامه چند دقیقه ای ! و چه خوش گفت شاعر از برای ایرانیان جسم پژو با مغز ژیان
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 07:52
sarap - ونکوور - کانادا
این نه از زیبایی بهره برده نه از هوش نه از کلاس و پرستیژ! ریختشو رقصشو تو یوتوب ببینید واقعا خنده داره حالا این آدم با این شرایط خودشو گم کرده و فکر کرده چه کرده که یه مرد سفید اومده گرفتتش! اینقدر که حاضره کل مردان کشورشو بفروشه و به همه توهین کنه! . جو گیر به این میگن!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 08:01
machan - لس انجلس - آمرکا
براتون آرزوی خوشبختی دارم ولی دو چیز: اول اینکه اگر همسر آدم نگرانش باشه وقتی شما بیرون میری نشانه علاقه و پیوند محکم بین آنهاست، حالا من نمی دونم چرا همسر شما بر عکسش وقتی شما تا نصف شب بیرون هستی نگران نمیشه؟. دوم اینکه شرعا در اسلام، ازدواج یک زن مسلمان با غیر مسلمان حرامه و حکم زنا داره با وجود اینکه قانون کشوری آنرا ازدواج بنامه، شما حتما غیر مسلمان هستید که اینگونه ازدواج کردید. اگر هم غیر مسلمان باشید، ازدواج شما برای ایرانیان مدل و ایده آل نیست چون بیش از نود و چنج درصد ایران مسلمانه.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 08:22
مهرتابان - تهران - ایران
شاد و خوشبخت باشن،این گزارش نمود پیوند دوتا فرهنگ و ملتیه که دولتهاشون با هم سر سازش ندارن.همین.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 08:37
davood63 - تهران - ایران
قانون کبوتر با کبوتر باز با باز واقعی‌ است من بد از ۲۵ سال با یک خارجی‌ جدا شدم ما ایرانیها درک و فهم مسائل رو جور دیگه میبینیم احساس ما واقعی‌ پر محتوا است در مقابل احساس غربی
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 09:05
eddy59 - مونیخ - آلمان
خوشحال - تهران - ایران ] چندش تویی خوشحال حسود
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 09:19
olagh3kaleh - منچستر - انگلیس
این دختر توی گروه از دانشجوهای ایرانی‌ ادای آهنگ بیژن مرتضوی رو در آورد بودن باحاله https://www.youtube.com/watch?v=8kjS0kZb7oo
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 09:22
princesse - تهران - پرژن
بعضی‌‌ها میگن به خاطره اقامت یکی‌ نیست بگه آقایون ایرانی‌ که به خاطره اقامت خودشون رو گی‌ معرفی میکنند پس اون چی‌ ؟ :)))))
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 10:03
agha-javad - تهران - ایران
چه خبر مهمی‌ برای مردمی که در بدبختی غرق شده‌اند!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 10:10
shivaa - تهران - ایران
واقعا جالبه این خانوم میره تو مراسم ها و مجالس میرقصه! و شوهرش هیچی نباید بهش بگه اما مرده با دوستاش میره بیرون این دعوا میکنه و میشینه گریه میکنه که تنها مونده و....!! قیافه و هیکل هم که نداشت! زوج مسخره ای بودن.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 10:41
kourosh84 - واشنگتن - آمریکا
چرا این خانوم احساس خوشبختی‌ میکنه با این آقای آمریکایی‌ ؟ چون به غیر از ما ایرانی‌ ها کی‌ می‌تونست این همه مسخرف و خاله زنکی کنه در مورد این خبر ! زیبا‌ترین کار فقط آرزویی خوشبختی‌ برای این زوج جوان بود !؟.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 10:45
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
به نظر من کاری خیلی درستی کرده چرا که نه ما خانم های ایرونی حق انتخاب داریم می تونیم شاد باشیم و فرد مورد غلاقه امون رو انتخاب کنیم . من که مامانم به دوست پسرم می گه اجنبی ولی واسه من اصلا مهم نیست مهم اینکه که احساس خوبی دارم .......شاد باشید و خوشبخت
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 10:47
xman2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون برو یه نون بخور صد تا نون نظر بده که همچین شوهری پیدا کردی . از سرت هم زیاده . دیگه ایرانی‌ بازی و چقل بازی در نیار . خانوم‌های ایرونی که با مرد‌های خارجی‌ ازدواج می‌کنن اولش صبور و مهربونن ، خرشون که از ٔپل می‌گذره... . از قدیم گفتن : زن بلاست ولی‌ خدا هیچ خونه یی رو بی‌ بلا نکنه . خانم‌های سایت سرشون گیج نره
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 10:42
sepherdad - سیدنی - استرالیا
ابتدا, غذاهای ما ایرانی‌‌ها خوشمزه‌ترین غذاهای دنیاست هیچ کس هم از غذاهای مفت وخوشمزه‌ بعدش نمی‌آید!! بخصوص مرد خارجی که یه مفت خور به تموم معناست، البته خانمه هنوز نفمیده میگه: که اصلا براش مهم نیست که من کجا برم کجا بیام!! :))) ،
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 11:18
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
tarkofski - استکهلم - سوئد. بله اروپا همه همینطوره ،، امریکا نبودم ..ولی اروپا دقیقا اینطوریه .ولی با شناختی از غربیها دارم باور دارم آنجا و استرالیا هم همینطور باشه.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 11:50
sepherdad - سیدنی - استرالیا
خاتونی - ویرجینیا - امریکا. خانوم عزیز مسأله شخصی نیست مساله اینکه شما و امثال شما از یه طرف از فرهنگ ایرانی‌ دم میزنین از یه طرف میگین ما ایرانیها نمی‌تونیم با هم زندگی کنیم!! چون ایرانی‌ هستیم!!، نمی‌شه که گفت که ما فرهنگمون خوبه اما نمی‌تونیم با هم کنار بیایم!! شما از ما اصلا حساب نمیشی‌!.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 11:58
danial nabi - استكهلم - سوئد
یاد بگیرید به دختراتون یاد بدید که زن مسلمان حتما شوهرش باید مسلمان باشد، وگرنه نااا مبارک است این پیوند، و قابل قبول خدا نیست. البته این برای کم عقلها کمی‌ دشوار است هضمش.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 12:01
princesse - تهران - پرژن
sepherdad - سیدنی -حالا اون ما کی‌ هست ؟؟؟چی‌ هست ؟؟؟ (شما از ما اصلا حساب نمیشی‌ ) !!!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 12:04
princesse - تهران - پرژن
khatooni - ویرجینیا - امریکا-دوست عزیز به نظراتی که از فرط حسادت نوشته می‌شه توجه نکن .مطمئن باش انتخاب درست کردی با مرد خاله زنک ایرانی‌ ازدواج نکردی خوش باش و از زندگیت لذت ببر خاتون بانوی زیبا .
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 11:59
شمیسا - هایدلبرگ - آلمان
خاتون جان به این کامنت‌های تنگ نظرانه توجه نکن، مهم اینه که واقعیت چیز دیگه‌ای هست، و عشق و خوشبختی‌ رو میشد تو صورت هر دوتاتون دید و من هم براتون آرزوی خوشبختی‌ می‌کنم، من فکر می‌کنم که این فیلم زیادی کوتاه و مختصر شده بود و به همین دلیل دیگران رو دچار سو تفاهم کرد، و این رو هم کاملا درست گفتی‌ که: از ماست که بر ماست...با آرزوی موفقیت
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 12:02
sepherdad - سیدنی - استرالیا
وحید_ - گلاسگو - انگلستان. استرالیاهمینطوره, امریکا همینطوره. اینها اگر انقلاب نشده بود همه توی کاباره بودن! به برکت انقلاب ایران همه شدن دکتر!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 12:08
sepherdad - سیدنی - استرالیا
پرینس - تهران - پرژن. ایشون فرمودن از ماست که بر ماست! در ضمن ما خاله زنک که هیچی‌ هرچی‌ که بگی هستیم! اما میدونیم کی‌ هستیم! بابامون کی‌ هست مادرمون کی‌ هست، ملتمون کی‌ هست! تا امدیم بیرون از خونه بوی گل مدوهشمون نکرد که دامن از دست برود!! اره عزیز مرد باید باشی‌ که توی طوفان‌های زندگی اسمت یادت نره!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 12:13
sepherdad - سیدنی - استرالیا
آقایون و خانم‌هایی‌ که میگن ما ایرانی‌ها بد هستیم خواهش می‌کنم برین با خارجیها ، فقط ۶ ماه برین پیش خارجیها و بد از ۶ ماه برگردین، خواهش کردم، نمیشه که همش توی جم ایرونی‌ها هستین همه دوستا‌های شما ایرانی‌ باشن بد هی‌ بد بگین از ما!!!خواهش کردم!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 12:22
benika - برن - سوئیس
بعضی‌ از آقایون زیاد جو گیر شدین ، همه جای دنیا زن و مرد با ملیت‌های مختلف با هم ازدواج می‌کنن و هم توشون خوشبخت هست هم کسانی‌ که مشکل دارن، خیلی‌ زشته که بگین فقط بخاطر اقامت و این حرفا. آره اگه یه دختر یا پسری برن با یه کور و کچل شکم گنده شاید، اما این زوج از نظر ظاهر هیچی‌ کم ندارن که بگی‌ بخاطر اقامت بوده...اگه هم بوده دلش خواسته میلش کشیده شمام عرضه دارید برید یه خوبش برا اقامت تور کنید، آخه اونم عرضه میخواد، خاتون جان ایشالا که خوشبخت بشی‌، از ایرانیا یه مقدار دوری کنی‌ خوشبختیت تضمینیه وگرنه با همین حرفا چندر یه غاز میچزوننت.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 12:21
benika - برن - سوئیس
دانیال نبی‌ تو دیگه دهنتو گٔل بگیر، .. تو اسلام که به جز فضولی تو خشتک مردم کار دیگه نمی‌کنه. اگه مردای ایرانی خوب بودن که این همه زنا تو ایران و خارج ازشون فراری نبودن.البته استثنا هم هست همه جا خوب و بد داره، این همه حسودی هم راه به جای نمیبره، مرد باشی‌ و این همه حسود و خاله زنک بد میگن چرا دختره رفته شهر خارجی‌ تور کرده خوب با دوست دخترتنم همین کارا رو می‌کنید که ولتون می‌کنن می‌رن با پسر خارجیییییییییییییییییییییییییییییییییییی. تا کور شود هر آنکه نتواند دید
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 12:27
benika - برن - سوئیس
سپهرداد جان همه جای دنیا خوب و بد داره آدم موقع ازدواج چشم و گوشش رو باز کنه و با آدم درست و حسابی‌ ازدواج کنه خیلی‌ هم زندگی‌ خوبی‌ می‌تونه داشته باشه.مهم اینه که تفاهم داشته باشید ملیت مهم نیست، ایرانی‌ آمریکای و ...خیلی‌ دوستای من ایران و غیر ایرانی‌ با خارجی‌ ازدواج کردن و واقعا خوشبختن...چرا فکر میکنید فقط مرد ایرانی‌ میتونه زن رو خوشبخت کنه ؟؟؟ لابد مرد ایرانی‌ فقط هم مسلمون بقیه هم برن بمیرن که مبادا به تیریش. قبا مردای ایرانی بر بخوره . دیگه آمار طلاق و بدبختی زنا تو ایران حکایت همه چی‌ رو داره ....
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 12:35
Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
سلام خانوم ؛؛البته که بعضی‌ها حسودن،،خود من خانمم اروپای هستن و دوستایه داشتم که بیش از ۱۰ سال با هم رفیق بودیم بد از اونی که با این خانم اشنا شدم از ما فاصله گرفتن و اگه من بهشون تلفن نکنم اونا سراغم نمیان؛؛ما ایرانیا نمی‌تونیم ببینیم یکی‌ از خودمون داره یک قدم جلوتر حرکت میکنه،،،
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 12:56
رزم جو - لوس انجلس - امریکا
به به اقا شب میره بار عشق و حال بنگ بنگ با دوستان خانوم هم میره رقص تا هر وقت خودش بخواد به این میگن تفاهم یعنی میشه یه روز خانوم من هم این اجازه رو به من بده شب ها با دوستام برو بار بنگ بنگ لول
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 13:06
sam021 - بریستول - انگلیس
اصلا هم جالب نبود . کل هویت ملیشو به یه شوهر فروخت. تازه اولش دیدید که گفت دنبال خونه بودم تو اولین پارتی مکانو ردیف کردو شوهررم قر زده
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 13:08
گلپونه - رم - ایتالیا
کاش این همه انرژی رو که صرف خراب کردن دیگران می‌کنیم صرف بالابردن خودمون میکردیم. حسادت نکنید دوستان، چه اشکالی‌ داره خوشبختی دو نفر رو با لذت ببینیم؟
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 13:49
sepherdad - سیدنی - استرالیا
بنیکا - برن - سوئیس. هر کس بره با هرکسی که دوست داره ازداوج کنه، اگر من اومدم دستشو گرفتم گفتم نه! اونوقت میتونین بگین چرا!! اما این که بگی‌ من با خارجی ازدواج می‌کنم چون مرد ایرانی‌ یا زن ایرانی‌ فلان هست! نه دیگه مساله شخصی نیست، شما ببین همین اقای ایرانی‌ اینجا(Hojati ۴۷) میگه دیگه دوستهای ایرانیم نمییان خونم چون حسودن! در حالیک معلومه که من نمی‌رم خونه کسی‌ که زنش ایرانی‌ نیست، چون حرفی‌ برای گفتن نداریم ما با اینا, خانم ایشون یه چای بلد نیست بذاره جلوی مهمون!, به اینها مشگل میشه گفت انسان! باور کنید همه زندگی فقط خوردن و رفتن دست شوئی نیست!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 13:37
st helena - لندن - یو کی
تو اگه در بهترین !! دانشگاه کره مریخ هم میخواستی درس بخونی واسه گرفتن اقامت دایم و سیتیزنی باید سالها کار میکردی و مالیات میدادی و خودش کلی طول میکشید . ( مردم از پشت کوه نیومدن ) حالا چجوری بدون دونستن زبان از بهترین !!!دانشگاه بورس گرفتی جای سوال داره .. قبول کن با نقشه خودتو به این بنده خدا انداختی و اصلا هدفت از آمریکا اومدن این بوده نه تحصیل . حالا هم با این کارت اومدی واسه کاباره ای که رقاصه اشی تبلیغ کنی یا به یه بنده خدای ایرانی که احتمالا یه زمانی عاشقش بودی و تحویلت نگرفته خبر برسونی که ببین من کی بودم !! .. فقط خودتو تابلو کردی با این گزارش . خیلی ها مثل تو ازدواج میکنن و تو پابلیک هوار نمیزنن .. ....
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 13:45
shivaa - تهران - ایران
khatooni - ویرجینیا - امریکا . شما که بقول خودت زبان بلد نبودی چطور بورس کامل گرفتی؟!! چطور بود که جای اقامت نداشتی؟اونوقت شوهر شما که فارسی بلد نیست چطور اومد اینجا کامنتها رو دید و ناراحت شد بقول خودتون؟ یجوری دروغ بباف قابل باور باشه. ما که تا تافل و جی ار ای عالی نگرفتیم از فاند خبری نبود و الان هم که فول فاند دارم خوابگاه و همه چیز مشخصه و هرکی رو هم دیدم همینطور بوده. در ضمن خواهشا با اون قیافه و هیکل دست از رقص بردار فکر ابروی دخترای ایرونی رو بکن که تازه میخوان بیان!!. یک چیز دیگه:ایا واقعا خانمهای موفق یا زوجهای موفق ایرانی انجا انقدر کمند که مجبور به تهیه گزارش از این قبیل زندگیها میشید؟
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 13:47
Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
اینم اضافه کنم که هر وقت که من رو می‌بینن اول که میلیونها فحش به اروپای‌ها میدان؛؛؛و که اینجا خوب نیست و می‌خواهیم بریم ایران اما هیچ کدمشون یورو رو رها نمیکنن برن ریال بگیرن،،اینم بگم که من مدارکم هم کامل بود ،.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 13:34
perser68 - فلوریدا - امریکا
khatoonویرجینیا -آمریکا. خاتون جان،می‌خواستم یه کامنت برای اونهاییی که چرت و پرت برات نوشتن بنویسم،اما داشتم همینطور ادامه کامنت‌ها رو میخوندم تا اینکه کامنت تو رو خوندم!بسیار خانمی،بسیار دوست داشتنی،اما فقط می‌خوام بگم،هر کاری دلت می‌خواد بکن و هر جور که میتونی‌ از زندگیت لذت ببر و اصلا به شروور‌هایی‌ که نوشتن اهمیت نده،چون روزی که دچار مشکلی‌ بشی‌، فقط و فقط و فقط اون شوهر بسیار انسانت بدردت میخوره و به دادت می‌رسه!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 14:11
sepherdad - سیدنی - استرالیا
شیوا - تهران - ایران. خانوم شیوا من هم خیلی‌ تعجب کردم ، چون از طرف دانشگاه میان فرودگاه و زبان و ، GMAT یا GER هم که تا امتحان ندی خبری از ویزا نیست!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 14:40
princesse - تهران - پرژن
Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - دوست عزیز بی‌ خیال جماعت ایرانی‌ مهم اینه که احساس خوشبختی‌ میکنی‌ شما برای خودت زندگی‌ کن . شما راضی‌ ،خانم راضی‌، گور بابای ناراضی ،،موفق باشی‌ .
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 14:25
perser68 - فلوریدا - امریکا
حقیقتجو -دوسلدورف -آلمان. مثل همیشه زیبا و کامل!درود بر تو و دیگر دوستان که از خوشبخت بودن یه هموطن خوشحالند(:
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 14:42
perser68 - فلوریدا - امریکا
khatooni-ویرجینیا -آمریکا. مگه نمیدونی ما ایرانی‌‌ها عادت داریم از هم ایراد بگیریم و از بدبختی همدیگه لذت ببریم؟نگاه کن که ایرانمون رو چطور آباد کردیم و حالا نوبت به خارج از ایرانه!!!هر جور که دوست داری زندگی‌ کن و قدر سلامتی‌ و زندگی‌ و هر چیزی که امروز داری بدون و به شروور‌های دیگران هم اهمیتی نده،چون فقط خودت رو اذیت کردی!و اگه روزی مشکلی‌ برات پیش بیاد،هیچکس بدادت نمیرسه و همه شکم درد خواهند گرفت!راست میگن که دنیا دو روزه و باید قدر این دو روز رو دونست و اگه روزی جور دیگه‌ای خواستی‌ زندگی‌ کنی‌ که بتوونی‌ بیشتر لذت ببری همون کار رو بکن!درود بر تو و شوهرت(:
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 14:29
faranak-montreal - مونترال - کانادا
همسر من ایرانی نیست و من اقامت کانادا را دارم و با اون که انگلیسی هاست ازدواج کردم تا اون اقامت بگیرد و خوشبخت ترین زن رو زمین هستم چون فهمیده هاست من میفهمم این خانوم چرا از ازدواج با یک خارجی خوشحالند و بهشون تبریک میگم (توجو کنید همسرم به ازدواج با من احتیاج دشت تا اقامت بگیرد ،نه من ) پس اقامت اصلان مهم نیست فقط تفاهم و که اکثر زنی ایرانی اینجا از دست خیانت بازیهائی شوهراشون اسی شدن
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 15:00
princesse - تهران - پرژن
sepherdad - سیدنی - به‌‌به‌‌ این دیالوگ‌های قشنگ برای فیلم من مرد تنهای شبم ،مهر خاموشی و اینا ...نبود ؟ :))اونوقت این حرفها برای آقایون ایرانی‌ که با خانم غیر ایرانی‌ ازدواج میکنند هم صدق می‌کنه یا ..؟؟؟ببین عزیز من زن هستم در طوفان‌های زندگی‌ اسمممم یادم نرفته (مرد ) .من اجازه دارم که بگم از ماست که بر ماست (همسری ایرونی ایرونیه) از ماســــــــــــــــــــــــــــــــــــت که بر ماســــــــــــــــــــــــــــــــــــت :))
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 15:07
faranak-montreal - مونترال - کانادا
ضمن این که ما ۸ سال که ازدواج کردیم و اون بعد از ۱ سال اقامتش را گرفت و میتونست من را ترک کنه
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 15:16
perser68 - فلوریدا - امریکا
من نمیدونم چرا ما ایرانی‌‌ها انقدر میتونیم از همدیگه ایراد بگیریم و از خوشحال بودن یه رنج ببریم و بهش توهین کنیم!؟یکی‌ مثل این خانوم که انقدر شجاعت داره و زندگی‌ خودش رو به ما‌ها نشون داده؟مگه مال کسی‌ رو خرده؟مگه از آسمون براش طلا ریخته؟زحمت کشیده،اصلا هر چی‌ داره از شو هر امریکاییشه!خودش درس خونده و تو یه کشور خارجی‌ با همه سختی‌ها مدرک گرفته و بدون این شوهر آمریکایی‌ هم میتونسته کسی‌ باشه!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 15:31
sepherdad - سیدنی - استرالیا
princesse - تهران - پرژن. نوشتی: دوست عزیز بی‌ خیال جماعت ایرانی‌\\\\:\\, خوب این یعنی‌ که بی‌ خیال ما و همه ملت ایران! پس شما ایرانی‌ نیستی‌ دیگه! می‌شه بپرسم اینجا چیکار دارین، غیرت که ندارین ، هویت که ندارین, کشور هم که براتون مهم نیست ول کنین این زبان بیچاره پارسی‌ رو برین تو وب سایت کشور خودتون!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 15:40
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
khatooni من خیلی حال کردم از کامنتی که گذاشتی. حتی اگر بقصد سیتیزنی باهاش ازدواج کرده بودی مهم نبود. مهم الان هست که همدیگه رو دوست دارید. اتفاقا در این سایت بیشتر از اخبار کامنت ها برای من جذاب هست چون ذات بیشتر هموطن ها با خوندن کامنت ها درک میشه. برا همین بعد خوندن اینا همیشه فکر میکنم چرا باید از داشتن همچین حکومتی گله کنیم. مگر حاکمین ما از همین آدما نیستن؟ خوش باش. شاد یاشا
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 16:03
raha1984 - هامبورگ - المان
ادم از خواندن بعضی کامنت ها حالش بهم میخوره از داشتن همچنبن هموطنان ناچیز و کوته فکری
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 16:15
شمیسا - هایدلبرگ - آلمان
ای باباااااا چه داستانی شد !! این همه زوج با ملیت‌های مختلف تو این دنیا دارن زندگی‌ می‌کنن به کسی‌ چه ربطی‌ داره آخه؟!!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 17:09
princesse - تهران - پرژن
sepherdad - سیدنی -خود شما نمونه یک مرد ایرانی‌ یکی‌ از همین جماعت ایرانی‌ ببین چقدر تجسس ،چقدر خاله زنک بازی ..اگه این آقا یا خانوم بخواهند به حرفهای امثال شما اهمیت دهند که زندگی‌ به کامشان تلخ‌تر از زهر میشود .گویا شما علاوه بر شرلوک هلمز بودن مرزبان هم هستید !؟ واقعا درکت نمیکنم .متأسفم.!!!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 17:18
Azadikhah - تكسل - هلند
امیدوارم خوشبخت بشند
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 17:30
eddy59 - مونیخ - آلمان
khatooni - ویرجینیا - امریکا اول از هر چیز بهت تبریک میگم دوم اینکه هیچ وقت این کامنتهای منفی و عقب افتاده رو برای شوهرت نخون چون جایه تاسفه. موفق باشی
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 17:41
benika - برن - سوئیس
آی‌ بابا چقدب ابزیها ایرونی خارجی‌ می‌کنن، بابا بی‌ خیال آدم باشید همین کافیه ، نمی‌شه که بگیم دنیا تو ایران خلاصه شده ، این مردای هم که از همه بیشتر دارن حرص میخورن همونای هستن که تا پاشون میرسه خارج ایران آب از لب و لوچشون آویزون می‌شه ولی‌ انقدری بد هستن که هیچ دختر درست حسابی‌ ایرانی یا اروپایی حاضر نیست نگاشون کنه، آخرش دست به دامن مامانشون میشن از ایران یه دختر ترشیده چپل کلفت براشون پست کنه .. بابا بشینید سر جاتون ، بی‌ تربیتی و حسودی و نفهمی هم یه حدی داره ، هر کی‌ خوشش نمیاد به سلامت بگه ننش براش از ایران یکی‌ خاسگاری کنه برررررفسته که خوب کلفتیشو کنه .
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 17:51
shivaa - تهران - ایران
Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد . خیلی باحالی!به این میگن اخلاق یک ایرانی متمدن امروزی!هرکی با شما رفت و امد نمیکنه حتما از فرط حسادتشه از بس که شق القمر کردی و پیشرفت نمودی و به افتخار گرفتن زن اروپایی نائل امدی....و اصلا یک درصد هم شک نداری که ممکنه....فقط ممکنه اشکال از جای دیگه باشه!!!!!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 17:51
bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
khatooni - ویرجینیا - امریکا,,, با دیدن کامنت یه عده‌، از ایرانی‌ بودن خودم شرمم اومد و به خودم گفتم ما با این مردم حسود و تنگ نظر و فضول آخوند هم از سرمون زیاده.نمیدونم چرا یه عده‌ بدون این که کسی‌ رو کاملا بشناسن دربارش نظر منفی‌ میدن و دوست دارن شخصیتشو زیر سوال ببرن.این چیزی نیست جز حسادت.به نظر من زندگی‌ خودت برات مهم باشه و بس.واسه اینطور آدمها تره هم خورد نکن. من از صمیم قلب براتون آرزوی خوشبختی‌ می‌کنم
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:05
benika - برن - سوئیس
برا اقامت بوده برا پول بوده برا هر چی‌ بوده نوش جونش شمام عرضه دارید بکنید که .. اینقدر نسوزه، یعنی‌ چه فشاری به بعضی‌‌ها وارد شده هه‌هه خاتون جون خودتم فکر نمی‌کردی با این مصاحبه روح و روان بازی‌ها رو به هم مریض دمت گرم .. بهترین کار رو کردی که شوهر ایرانی‌ انتخاب نکردی . تا چش آدم‌های حسود ندید بدید در ا ،همونا که دستشون به گوشت نمیرسه میگن بوش میاد، به خدا شاهکارن بعضی‌ از این موجودات فضای حسود خاله خان باجی، یعنی‌ بی‌ شوهری و بی‌ زنی‌ چه دردی به جون بعضی‌ ا زده پاک روح و روانشن رو به هم ریخته
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:06
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
perser68 - فلوریدا - ممنون از لطف شما دوست گرامی و فهمیده که محتوای کامنت مرا خوب گرفتید. من هم با محتوای کامنت شما موافقم چونکه حرف دل خیلیها را زدید و میزنید. مشکل ما ایرانیها ( خصوصاً مردان در جامعه مردسالار اسلامی ) اینجاست که دوست داریم در زندگی دیگران بدون هیچ دلیل و سوالی دخالت کنیم و برای همه نسخه درست خوشبخت شدن و انسان کامل و زندگی رضایت بخش را هم فوراً بپیچیم. بعبارتی برای دیگران معلم خوبی هستیم! اصل قضیه این است که هر ایرانی که از محیط بسته و غیر آزاد اسلامی ( ضد انسانی ) ایران رهائی پیدا میکند و در غرب ساکن میشود چرا نباید از بزرگترین دستآوردهای جوامع غربی که در کنار دمکراسی و آزادیهای اجتماعی، روابط آزاد سکسی است استفاده کند و از زندگی لذت ببرد و درکنارش به تجارب جدیدی با مردمان فرهنگهای مختلف برسد. به نظرم زندگی مشترک با یک آدم هم فرهنگ خودی کمی خسته کننده و بی هیجان و کم تجربه میشود تا با کسی که از فرهنگ و ملیت دیگر میاید و میتواند غنی ساز و تجارب آور باشد. من تا حال با ده ها زنهای غیر ایرانی مختلف دوستی کوتاه یا دراز مدت داشتم. در 2
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:07
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) ولی هیچوقت سعی نکردم با یک خانم ایرانی رابطه ای نزدیک داشته باشم و برای همین نمی توانم بگویم زنهای ایرانی در زندگی مشترک بهتر یا بدتر هستند. ولی دوستان ایرانی اطراف مزدوج با زنان ایرانی هرکدام تا حالا چند بار سکته قلبی کردند و مدام ناله و شکایت از زنان ایرانی دارند. پس نمی شود گفت همزبانی یا هم فرهنگی خودش کلی مشکلات را بین دونفر حل میکند بلکه مهم فهم و شخصیت و تربیت افراد از هر فرهنگی و زبانی است که کسی را مساعد برای یک رابطه دوستی و زندگی مشترک میکند و برخی را نامساعد و نامطلوب. به نظر من هم حالا به هر دلیلی این خانم khatooni-ویرجینیا - تصمیم به زندگی مشترک با یک مرد آمریکائی گرفته حق انتخاب خودش بوده و قابل احترام و تازه چیزی را از دست نمیدهد و بعد از کلی تجار خوب یا بد هر وقت احساس خوشبختی نکرد میتواند هر لحظه که خواست راهش را عوض کند. هموطنان ایرانی منتقد هم تلرانس و عدم دخالت و توهین و برچسب نزدن را کمی تمرین و تجربه کنند و فوراً چماق سنتگرائی را بر سر دیگران نکوبند. ایرانیها در بند اسارت و زنجیر برده گی اسلام عربهااند و این مشکل و بدبختی بزرگ و شرم آور است.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:07
sarap - ونکوور - کانادا
khatooni-ویرجینیا -آمریکا.:. اومدی با یه مصاحبه کذایی که اصلا معلوم نیست برای چی و به چه دلیل باهات انجام شده تمام شرف و هویت ایرانی بودنتو زیر سوال بردی به کل مردان کشورت توهین کردی بهد اومدی با جوابهای سبک مغزانه ات زیر ویدیو ثابت کردی که واقعا آدم مشمیز کننده ای هستی، با حرفهای نسنجیده و ضد و نقیضت آبروی خودتو بردی و حالا هم جای عذر خواهی اومدی خرابترش کردی:. ۱- میگی سیتیزن امریکا هستی ، خوب معلومه که هستی وقتی با مرد امریکایی ازدواج کنی سه ساله سیتیزن میشی ولی اولش که نبودی. ۲- میگی من دانشجوی دکترا هستم قبول ولی باید در اون دانشگاهی رو تخته کرد که به تویی که زبان بلد نبودی( طبق گفته خودت) پذیرش دکترا داره که حداقل تافل ۹۲ میخواد. ۳- تو اگه زن فهمیده ای بودی قبل از این مصاحبه کذایی کمی فکر میکردی بعد می اومدی در افشانی میکردی میگی ؛همسرم وقتی کامنت های منفی رو دید خیلی به حال ما ایرانیها تاسف خورد؛ ولی باید به حال تو تاسف خورد که کشورت و هوییتت رو به بادی فروختی و حالا هم جای عذر خواهی دوباره توهین میکنی.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:24
black chador - ولدن - امریکا
khatooni - ویرجینیا - امریکا,. من با شوهر ایرانیم اومدم امریکا ولی بعد از ۹ سال ازدواج بخاطر اینکه قمارباز شده بود ازش جدا شدم. الان ۲۰ سال هست که با دوست پسرم زندگی میکنم(من به کاغذ ازدواج عقیده ندارم) در این ۲۰ سال من و دوست پسرم مثل دوتا دوست و شریک واقعی با هم زندگی میکنیم. نه من به اون دستوری میدم نه اون به من. اگر جایی بخواهیم جداگانه بریم فقط برای اطلاع طرف دیگه با هم در میون میزاریم. همیشه در کارهاهمدیگر را پشتیبانی میکنییم. به نظر من زندگی مشترک یعنی این. به اون احمقهایی که بدون شناختن شما دوتا وزندگیتون کامنت منفی میزارند اهمیت نده. امیدوارم زندگیتون و شراکتتون هر روز شیرینتر و قویتر بشه
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:30
pedi_de - هانوفر - آلمان
دختر خانوم محترم که به اسم خاتونی ویرجینیا اینجا سعی‌ کردی بگی‌ که ازدواجت مثلا از روی عشق بوده و هیچگونه فکر دیگری غیر از عشق و علاقه شخصی‌ پشت این تصمیم نبوده، چرا همین الانش باز سعی‌ میکنی‌ دروغی بگی‌ که برای بعضیا قابل باور باشه؟ اولا که چیزی که توی ویدئو گفته میشه این هست که شما دانشجوی عمران هستی‌ و به قول خودت بورسیه ! این یعنی‌ چی‌ ؟؟ یعنی‌ مادر پدر محترم جنابعالی باید حتا هزینه تحصیل شما رو هم می‌دادند. باید حتا پول تو جیبی‌ شما رو هم می‌دادند. پول اتوبوس سوار شدن شما رو هم می‌دادند ! بعدش هم بعد از اتمام تحصیل و بورسیه باید بلافاصله خاک آمریکا رو ترک میکردی بر میگشتی ایران ! حالا با یک دو دو تای‌ ساده و قیمت دلار در ایران و ترک خاک کردن شما بد از لیسانس گرفتنت خیلی‌ راحت میشه دلیل این ازدواج رو فهمید. دوست عزیز که میگی‌ ایرانیا تنگ نظر هستن، میشه لطف کنی‌ بگی‌ چی‌ شما حسادت داره؟؟؟؟ خود شکن آینه شکستن خطاست....
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:36
black chador - ولدن - امریکا
sepherdad - سیدنی ,. مثل اینکه این داستان به تریش قبای تو و غیرت ایرانی بودنت خیلی خورده٬ در استرالیا چکار میکنی برگرد ایران و عشقشو بکن
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:41
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
خوب آقایونِ ایرانی به جای حسادت و غیرت نشون دادن یه خورده دل‌ به دل‌ خانوم‌های ایرانی بذارند و رفتارِ صمیمی‌ تری داشته باشن، خدایی اگه اینهمه دمدمی مزاج نباشن و سر و گوششون نجنبه ، هیچ مردی مناسب تر از مرد ایرونی‌ به دردِ زن ایرونی‌ نمیخوره ، اما تغییرِ رفتارشون باعث شده زنانِ ایرانی کم کم ازشون ناامید و خوشبختیشون رو جاهای دیگه پیدا کنن، به نظرم بعدِ شورشِ ۵۷ زنانِ ایرانی با علمِ به تمامِ محدودیت‌های نظام ، در تمامِ عرصه‌ها پیشرفت کرده و به سوئ دموکراسی گام بر داشتند بر خلافِ آقایون که به شدت پس‌رفت , دگم و متعصب ، پر توقع ، خاله زنک و بی‌ وفا شده اند، البته منظورم اکثریت هستش , همین که در این حکومت پشت خانم‌ها رو خالی‌ تا رژیم هر کاری دلش میخواد بکنه ، به وجهه‌ مردونه شون خیلی‌ لطمه زد ، ....
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:43
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...شاید خانمها به رو نیارند اما عزتِ مردِ ایرونی براشون شکسته، ، دودش هم تو چشم خودشون میره ، اطرافیانِ من با اینکه همه آزاده هستند یا ترجیح میدهند ازدواج نکنند و یا اگر این تصمیمِ هولناک را گرفتند با مردِ غیرِ ایرونی‌ باشه، با همه جذابیت و گرمی‌ مردِ ایرونی‌ دارند عطاش رو به لقاش میبخشند ،مسلمان نیست و این حرفها هم براشون شکسته چون از مسلمون غیر از تعصب و تضاد چیزی ندیدند، من به آنها حق می‌‌دهم ، هر چند ترجیح میدهم ازدواج نکنند تا با کسی‌ که هیچی‌ از فرهنگشون نمیدونه ، اما نهایتا اونها میخوان زندگی‌ تشکیل دهند.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:43
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
khatooni - ویرجینیا - امریکا. سیتی زن شدن در آمریکا، حداقل 3 سال بعد از گرفتن گرین کارت انجام میشه.(حالا بماند که گرفتن گرین کارد خودش چقدر طول می کشه). جالبه، کسی که زبان بلد نیست چطوری هم سیتیزنه، هم از یه دانشگاه عالی،بورسیه کامل داره، هم اینکه میتونه عاشق کسی بشه که اصلا زبانش رو نمیفهمه! شما زرنگی (مثل بقیه ایرانیا)، گلی به گوشه جمالت، نوش جونت، فقط خواهشا جانماز آب نکش، مارو هم احمق فرض نکن. انقد جرات داشته باش که بیای بگی من زرنگم، میدونم چجوری باید خودمو بالا بکشم، دم از عشق نزن لطفا. انقدم ایرانیارو سبک نکن چون خودتم ایرانی هستی.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:52
لبیک یا ثارالساندیس لبیک - بارسلون - اسپانیا
همیشه مرغ خونه همسایه غازه این سایت جنبه های تاریک جوامع دیگر راهم بررسی کنه مثلاً آمار زنهای کتک خورده، آمار طلاق،کودکان نامشروع،الکلی ها،مواد مخدری ها چون این فیلم رو هر بدبخت بیچاره ای که تو ایران ببینه فکر میکنه تا بیاد آمریکا و اروپا یک شاهزاده آمریکایی با اسب سفیدش میآد و اونو با خودش میبره به قصر پسر شاه پریان.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 18:56
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
khatooni - ویرجینیا - امریکا - خانوم خوشحالم که تو جمعه ما هستی‌ ، البته خودت خوشحال نیستی‌ وقتی‌ بی‌ انصافی زیاده ، اما به نظرم شما نباید اینگونه به همسرت انتقال بدی ، ایشون آخرِ ماجرا رسیده ، نمیشه که ۳۵ سال تزریقِ سمع به فرهنگِ ایران رو با چهار تا کامنت بررسی کرد تازه کسی‌ که سیاستِ کشورش این بهم ریختگی رو برامون به ارمغان آورده !! ایشون بهتره برای سیاست مدارانِ نالایقِ خود متاسف باشند، ما با هیچ ملتی پدر کشتگی نداریم نم ایران خود حکایت این واقعیت است و درست نیست که همه تقصیرها را گردن مردم انداخت، غیر از اون نگرانِ این نباش ذهنِ ایشون از شما برگرده ، از خدا بخواد همچین خانومِ ملوس ،با نژادِ درست ، تحصیل کرده ، کدبانو ( غیر از آبِ زیادِ قیمه :) داره ، خواست ایرونی‌ بازی در بیاره به دو شماره از دستش درت میاریم :))) از مزاح که بگذریم شما رسالتت بیشتر از زنی‌ ست که همسرِ ایرانی داره به اندازه کافی‌ سیاستِ دنیا و سیاستِ آخوندی تو سرمون زده و به القابِ مختلف مفتخرمون کرده خودمون بهشون کمک نکنیم .
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 19:01
تن‌ تن‌ و میلو - دویسبورگ - آلمان
با سلام خدمت همه.امروز من یک کار بر عکس کردم، و اینکه اول همه کامنتها رو خوندم و بعد اون گزارش تصویری رو تماشا کردم. واقعا وحشتناکه!!! و در عین حال جای هیچ تعجبی هم نداره!!!! باز هم ما ایرانیها مثل همیشه گل‌ کاشتیم. تو ۴ دقیقه ویدئو ، هزاران نکته منفی‌ و بغض و کینه پیدا کردیم. هزاران تهمت و ناروا به کسی‌ که اصلا نمیشناسیم زدیم و خودمون رو حسابی‌ خالی‌ کردیم. زنده یاد صادق هدایت، ۷۰ سال پیش خودشو دق مرگ کرد که به ما ایرانیها یاد بده که اهریمن درون خودمونو نابود کنیم که نه تنها نکردیم بلکه قوی تر و مخوف ترش کردیم. من ۱۷ سال پیش به همراه همسرم که اوکراینی‌ هست وارد آلمان شدم(۴ سال تو اکراین زندگی‌ کردم)در اکراین از هر ۲ تا دختر، ۳تاشون خوشگلن!! بله درست خوندین ،از هر ۲تا ۳تاشون خوشگلن که یکیشون نصیب من شد که همیشه خدا رو شکر می‌کنم برای سرنوشت.
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 19:23
تن‌ تن‌ و میلو - دویسبورگ - آلمان
اما اینجا تو آلمان با تعجب دیدم که زنهای آلمانی‌ قریب به اکثریت ایرانیها همه زشت و چاق هستن!!! میدونید برای چی‌؟ جواب بسیار ساده است: ما ایرانیها همه چی‌ رو و حتی انتخاب همسر رو با نگاه کاسبی گری نگاه می‌کنیم و برای همین جامون همیشه ته چاهه!!جالب اینجاست که همسران و یا دوست دختر آلمانی‌ ترکای ترکیه و عربها، خوشگلترین دخترهای آلمانی‌ هستن!!مثل ایرانیها زرنگ بازی بلد نیستن و به همین خاطر مشکلی هم ندارن. ما که جز حسد و کینه و نفرت برای همدیگه ارمغان دیگری نداریم، نباید از ۳۴ سال رژیم آخوندی در ایران تعجب کنیم!!! در خاتمه برای این زوج ایرانی‌ آمریکایی‌، آرزوی موفقیت میکنم.راستی‌، تا یادم نرفته، از یکی‌ از دوستانم که هنوز در اکراین زندگی‌ می‌کنه شنیدم که در حال حاضر ایرانی‌های مقیم اوکراینی‌، کلی‌ آبرو ریزی کردن و خودشونو حسابی‌ نشون دادن که دستشون درد نکنه!!!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 19:24
peymanp - لس آنجلس - آمریکا
واقعا خنده داره . آخه خاتون صبوری این چه گندی بود زدی آبروی خودت و بردی با این حرفها. چقدر خودتو گم کردی اومدی امریکا شوهر آمریکایی کردی فکر کردی قله اورست رو فتح کردی. خانوم محترم شما که زبان نمیدونستی چطوری فاند گرفتی؟ خدایی با این قیافه و هیکل رقصنده هم هستی؟ به قول دوستمون بالا خوب گفت احتمالا عاشق یکی بوده یارو تحویلت نگرفته اینجوری خواستی خودتو خالی کنی بگی ما هم بلههههههه . آبروی زن ایرانی رو می بری
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 19:53
peymanp - لس آنجلس - آمریکا
چقدر این زن چیپیه واقعا این خاتون صبوری . راه افتاده جواب کامنت میده. ضایع شدی رفت آبروی خودتو همه جا بردی
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 21:13
Amoo Ashkan - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
خوب که چی‌ ؟؟؟؟؟ از این گزارش مزخرف تر ندیده بودم ، سایت ایرانیان یوکی نمیدونم این چند وقت از شرو ورا هی‌ میذاره واسه چی‌ ؟؟؟
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 20:36
princesse - تهران - پرژن
peymanp - لس آنجلس -چیپ تو هستی‌ که به قیافه و هیکل مردم کار داری. .......
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 21:40
faranak-montreal - مونترال - کانادا
peymanp LOS AGGEL شما چرا اینقدر حسود هستید من یک چزی به شما میگم گوش کن (مرد خارج از زن جلف اصلان خوشش نمیاد چون اینجا خیلی از دخترای چینی و آسیایی آویزون وجود داره )مرد با شخصیت دنبال جلفه نمیره،پس این خانوم نمیتونه جلف باشه ، دیدم زنی ایرانی با متشخصی که همسر کانادایی داران فقط واسه اینکه مرد دنبال زنی میگرده که اون و آیندش را ترقی بده
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 22:31
perser68 - فلوریدا - امریکا
-peymanpلوس آنجلس -آمریکا. از خود راضی‌،خوبه که معتاد نیست این خانم،یا دزدی نکرده،یا چه میدونم،از کسی‌ تقاضای چیزی نکرده!!!وای اونوقت چی‌ میخواستین اینجا نقاشی کنین؟و من هم میگم به قول دوستانمون بالا،نباید از ۳۴ سال رژیم آخوندی متحجر فاشیستی در ایران تعجب کنیم چرا که آدم هایی مثل شما رو همراه خودش داره،اونم تو فرنگ!!!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 22:55
perser68 - فلوریدا - امریکا
حقیقتجو -دوسلدرف -آلمان. مرسی‌ از تو و این رو هم اضافه کنم که شجاعت این خانم به من یه درس تازه داد و اونم اینه که بعضی‌‌ها اصلا ظرفیت ندارن که آدم ۵دقیقه از زندگی‌ خودش رو حالا به هر دلیلی‌ اینجا بیان کنه و یا نشون بده!تو تمام کشور‌های پیشرفته یه چنین برنامه‌های و شاید یک ساعت که بعضی‌‌ها اتاق خواب و حمام و زندگی‌ خصوصی هم رو و تعداد خال‌های همدیگه رو هم میشمرن و نشون میدن یه چیز طبیعی میدونن و بابتش پولی هم میگیرن!اما اگه یه خانم ایرانی‌ و نه مرد سالاری یه چنین کاری کنه آسمون به زمین خواهد آمد!وای که ما ایرانی‌‌ها چقدر آبرو می‌خریم!چقدر دنبال آبرو هستیم!
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 23:47
hosseinpour - تهران - ایران
واقعا مصاحبه چرندی بود خوب که چی هنر کرده این زن شوهر آمریکایی کرده! این چرندیات چیه تو سایت میزارید؟ .. میگه انگلیسی بلد نبودم بعد میاد میگه دکترم!! خانم فکر کردی مردم ایران گاگولن؟ هر چرندی سر هم میکنی فکر کردی این مصاحبه رو انجام میدم معروف میشم خبر نداشتی که آدم با کوبیدن کشورش و هویتش معروف که نمیشه هیچی بی آبرو و خوار و ذلیل هم میشه. با این اخلاق سنتی ۱۰۰ سال پیش که تو داری شوهرت هم که فارسی ظاهرا بلده میاد کامتنها رو میخونه دو روز دیگه هم میره دنبال یه زن حسابی خیالت راحت
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 23:47
perser68 - فلوریدا - امریکا
princesseتهران -پرژن. خوشم میاد،کم نمیاری و مثل شیر جواب طرف مقابلت رو میدی(:آفرین به تو
‌سه شنبه 4 تير 1392 - 23:52
shady_sho - تهران - ایران
از بعضی نظرات آقایون حسود فهمیدم که چرا بعضی از ما دخترای ایرونی ترجیح میدیم که بریم با یه اجنبی ازدواج کنیم بسکه بعضی ازین آقایون ایرونی حسود و تنگ نظر و از خودمتشکر تشریف دارن دم دختره گرم منم اگه برم خارج فورا یه شوهر خارجکی تور میکنم
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 00:01
shady_sho - تهران - ایران
khatooni - ویرجینیا - امریکا ببخشید من متوجه نشدم که عضو این سایت هستی اولا که خیلی زیبایی دوما که تو حق اینرو داری و آزادی که با هرکس که بخوای ازدواج کنی همسرت هم مرد با شخصیتیهست و حتی با دونستن اینهمه چیزای منفی راجع به ایران به تو نزدیک شد و تونست که دلت رو بدست بیاره اصلا از نظرات منفی ناراحت نشو ادمها ی حسود همه جا هستن عزیزم.من تحسینت می کنم و امیدوارم سالهای سال در کنار هم با خوشی و خوشبختی زندگی کنید...شادی ...
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 00:07
parandeh - بیرمینگهام - امریکا
خدایا به دادمون برس... 1-خانم صبوری با خوندن این کامنت ها خوشحال باش و خدا رو شکر کن که زن یکی از این آقایون ایرانی نشدی که حسادت و خاله زنکی از تک تک کلماتشون پیداست. 2-آقایونی که می گید این خانم به مردای ایرونی توهین کرده،خودتون همین جا با عکس العملی که به یه ویدئوی بیخود دادید و چرندیاتی که نوشتید تیشه به ریشه خود زذید و آبروی خودتون رو بردید. 3-ای کاش کمی از مردمانی که میونشون زندگی می کنید یاد بگیرید که چطور احترام دیگران رو نگه دارید و یه هر دلیلی درمورد کسی که نمی شناسید (یا می شناسید) اینقدر ظالمانه صحبت نکنید.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 00:15
خوشحال - تهران - ایران
جالبه ابن خانوم با اعتماد به نفس تموم داره در مورد خودش و رابطه ش کامنت هم میزاره و دفاع میکنه! Khatoon جون تو با این أوضاع انگلیسی ت از کدوم. دانشکده بورس گرفتی !؟ عجببببب
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 00:47
خوشحال - تهران - ایران
peymanp - لس آنجلس - آمریکا. و جالبه اومده با اسم خاتون داره از ویدیوی مصاحبه ش طرفداری هم میکنه ، معروف شدی خاتون جون
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 00:50
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
faranak-montreal - مونترال - کانادا. گل کفتی دستت درد نکنه ... حداقل اگه از هم جدا شیم دلمون نمی سوزه می گیم زبون هم رو نفهمیدیم .........مرسی مرد بزرگ خوش. ولی من هیچ نیازی به ویزا ندارم که باهاشم .....تازه گاهی می گه باهام فارسی حرف بزن با اینکه نمی دونم چی میگی اما می خوام دلت واسه زبانت تنگ نشه بخت باشی و شاد
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 01:20
خوشحال - تهران - ایران
peymanp - لس آنجلس - آمریکا. و جالبه اومده با اسم خاتون داره از ویدیوی مصاحبه ش طرفداری هم میکنه ، معروف شدی خاتون جون، نخبه جون !!!!
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 01:11
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
ای داد بیداد که چقدر بسیاری از هموطنان از همه چیز ایراد میگیرند! نمیدانم از فرط حسادت است و یا کمبودهای دیگر؟؟؟ دو انسان از هم خوششان آمده و با همدیگر ازدواج کرده اند! اینهمه ایراد و اشکال گرفتن از من و شما چرا؟ !. احساس و علاقه که دیگر ملیت و دین و رنگ پوست و نژاد نمیشناسه! به قول مولوی که نگا شته: ای بسا هندو و ترک همزبان- ای بسا دو ترک چون بیگانگان. --پس زبان محرمی خود دیگرست- همدلی از همزبانی بهترست. برای این زوج و دیگران ارزوی سعات دارم
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 01:11
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
آقایون ایرانی خیلی هاشون خیال میکنند زنهای ایرانی ملک اونها هستند و فقط باید با مردهای ایرانی برند ولی خیلیهاشون عقده زن بلوند دارند تا پاشون میرسه اینجا. و کاری نیست که نکنند ولی سر خانومها که میشه سریع غرورشون جریحه دار میشه. به شما چه مربوطه دلش خواسته شوهر آمریکایی بگیره .
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 01:59
eddy59 - مونیخ - آلمان
perser68 - فلوریدا - امریکا خوب جوابشون و دادی آفرین
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 03:51
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
پخش و مورد توجه قرار دادنه همچین کلیپی فقط از حـ... ای به نام بی بی سی بر میاد ، که لابه لاش میاد به 28 مرداد و حکومت خشن شاه!!! اشاره می کنه. آخه لزوم مطرح کردن این حرفا چیه؟! بعد از 35 سال ، هنوز این کفتار پیر دست از سر ما بر نمیداره.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 03:56
massoudoslo - اسلو - نروژ
جدا میگم بعضی وقتا آدم از کامنت های بعضی از هموطن ها پر و کلکش میریزه!! من هر چه فکر میکنم خطا و اشتباه این خانوم خوشگل (khatooni) رو تو مصاحبه و ودیو کلیپش نمیبینم اونوقت ایرادهای که هموطن ها ازشون گرفتن رو میخونم پاک دپرس میشم از این همه کم لطفی و گستاخی بی دلیل بعضی از حضرات!! این خانوم قیافش خوب،حالش خوب ،جاش خوب ،شوهرش خوب ،شغل و تحصیلش خوب ،کشورش خوب ،آیندش خوب ،هویت اش خوب ، خورد و خوراک و آشپزیش خوب،خونه اش خوب و چیزای دیگه ! فقط موندم اونایی که ایراد میگیرن بفرمان ما رو روشن کنن اونا خودشون چی دارن و چی هستن که ازشون فیلم درست کنند نشون مردم بدن!!!؟ دوستان من شخصا میام تو این سایت چهار تا حرف دریوری به خدا پیغمبر و امام خامنه ای و بقیه حیف نان های بی مصرف داده باشم و چهار تا حرف و کامنت و مطلب حسابی هم بخونم بلکه چیزی یاد بگیرم ولی اینطوریش رو ندیده بودم که کلی انتقاد و حرف مفت رو ببندی به کسی مثل (خاتونی )!!
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 06:25
sepherdad - سیدنی - استرالیا
شیرزنِ ایرانی‌ - استکهلم - سوئد. اینکه ابهت مرد ایرانی‌ شکسته درست نیست دوست عزیز، مهم نیست کی‌ با کی‌ ازدوج میکنه، شما ببین اینجا اینهمه توهین میکنن که حرف ما منتشر نشه ، غیرت و تعصب مرد ایرانی‌ زنده هست و همیشه خواهد بود چه با اسلام چه بدونه اسلام، چه با زن ایرانی‌ چه بدونه زن ایرانی‌، اگر زن ایرانی‌ غیرت دوست نداره و یا بی غیرت هست اون انتخاب خودش هست، امروز در دنیا زنها هر روز بیشتر به سمته مرد‌هایی‌ میرن که غیرت دارن.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 06:26
sepherdad - سیدنی - استرالیا
بلک چادر - ولدن - امریکا. ایرانهم که برگردم باز سرور شما هستم!
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 06:31
sepherdad - سیدنی - استرالیا
sarap - ونکوور - کانادا. آفرین ,,,، به احترام شما و درکتون, آدم به ایرانی‌ بودنش میباله.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 06:43
perspolis_1966 - استهکلم - سوید
اونهاهی که از این خانم ایراد میگیرند. معلومه که خانمها اصلا .. تحویلشون نمیگرندها. آره راست می از اون موقع که شماها که آمدید این ور آب دخترهای قشنگ به آسیا هیها نگاه نمی کنند .
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 06:46
atefeht - بالتیمور - امریکا
من این ویدئو و کامنت ها رو چند روز پیش دیدم خیلی از دست این آدمهای کوتاه فکر ناراحت شدم والی حوصله ثبت نام تو این وب سایت رو نداشتم! ولی بعد دیدن کامنت خاتون جون و اینکه شما ها هنوز از حمله دست بر نداشتن مجبور شدم بیام! من خودم مثل خاتون تو هاپکینز دانشجوی دکترا هستم. اخه شماهایی که هیچی نمیدونین چرا حرف مفت میزنین؟ معلومه که خاتون امتحان تافل اینها رو داده بوده! اخه کی با اون زبانش خوب میشه؟ من خودم هم اولش عمده بودم امریکا سخت بود برام مکالمه با اینکه تافل پپر ۶۳۰ شده بودم! خوب خاتون زبانش مشکل داشته!
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 07:25
atefeht - بالتیمور - امریکا
کی میگه جای آدم معلومه؟ اصلآ هم اینجوری نیست! آخه شماهایی که مثلا تحصیل کرده هاستین باید بفهمین شهر به شهر، ایالات به ایالات و دانشگاه به دانشگاه قوانین متفاوته! هاپکینز برای دانشجوهای تحصیلات تکمیلی یعنی بالاتر از لیسانس خوابگاه نداره و دانشجو باید خودش دنباله جا باشه! اگه خوش شان باشه و مثل خاتون ی آشنا یا دوست داشته باشه خوب اون بهش کمک میکنه یا باید بره هتل گاهی هم ممکنه اگه معلوم باشه کدوم استاد رو میخای باهاش کار کنی اون استاد خودش یا شاگردش بهت کمک کنان تو سرچ (که باز هم تاکید میکنم که ی سری آدم نیان مثلا مچ گیری : اینجا ممکنه بدونی استادت کیه امکانش هم هست بعد یک یا دو ترم استادت رو معلوم کنی همه چی بسته به رشته و دانشکده داره)
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 07:34
atefeht - بالتیمور - امریکا
اینجا تقریبا همه دانشجوهای دکترا از استاد یا دانشکده بسته به قوانین دانشکده و اینکه سال چندم هستی پول میگیرن و حقوق ماهیانه که کاملا واسه خارج و مخارج کافیه دارن و هیچ نیازی به دلار فرستادن خونواده ها نیست! دانشجوی دکترا مثل کارمند تقریبا حساب میشه! در ضمن چون هاپکینز خیلی دانشگاه خوبیه اکثر بچه ها راحت کار پیدا میکنند و از طریق اون میتونند گرین کارت و در نهایت سیتیزن شیپ بگیرن درسته که خوب طولانی هستش ولی احتمالش خیلی خیلی بالاست و اینکه کسی با این شانس خوب بخد مثلان بره یه ازدواج بعد داشته باشه که ۴-۵ سال تو اینکار جلو بیوفته ولی صدمه روحی بخوره اصلآ منطقی نیست و قضاوت شماها خیلی عادلانه نیستش!.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 07:35
atefeht - بالتیمور - امریکا
این ویدئو زیاد خوب میکس نشده و حرف های خودمونی خاتون و micheal اینجوری ازش برداشت بد شده! خب خاتون با دوست پسرش -فکر کنم سفر نیو یورک پیش از ازدواجشون بوده- رفته بوده مسافرت و ناراحت شده که تو مسافرت ایشون تنهاش گذشته تو هتل یا خونه دوستان هر جای که بودن! این نیست که مثلا خاتون هر باری که تنها باشه اشک و زاری کنه ....
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 07:41
atefeht - بالتیمور - امریکا
خاتون خیلی هم دختر خوب و مهربونی هستش! اخه این نظرات چیه که میدین؟ چرا تهمت میزنین؟ چرا به ظاهر فیزیکی توهین میکنین؟ شما ممکنه ی نفر رو زیبا ندونی ( در صورتی که خاتون خیلی هم زیباست!) ولی نظر شما واسه خودتون محترم! هر کس یک نظری داره ولی چرا بی ادبی میکنین؟ مگه این ویدئو در مورد زیبایی ظاهری اصلآ ساخته شده؟ مگه مسابقه ملکه زیبایی هستش؟ خاتون خب رقص رو دوست داره و خیلی جاها میرقصه چه اشکالی داره؟ خاتون مهندس عمران هستش و نه رقاص ولی حتا اگه هم شغلش رقاصی بود عیب بود؟ شماهایی که خیلیهاتون دارین از خارج ایران کامنت میزارین چرا این حرف رو میزنین؟ رقاصی مگه چه اشکالی داره؟ اینجا ملت میرن کلی دانشگاه و کلاس تا رقاص شن.. کلی هم باید با هم رقابت کنان تا بالا برن! چرا با حسادت و تنگ نظری کوچیک میکنین آدم ها رو؟
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 07:49
atefeht - بالتیمور - امریکا
در ضمن من چون اینها رو میشناسم توضیح بدم که شوهر خاتون جون مدتهاست داره رو زبان فارسی کار میکنه و سی میکنه یاد بگیره و کلی تمرین میکنه و حتا داره فارسی مینویسه... هنوز مسلط نیست و کلی اشکال داره زبانش ولی خب خیلی هم پیشرفت داشته ... ایشون میتوان الان کامنت ها رو بخونن ....اخه شماها چرا یک لحظه به همچین چیزی فکر نمیکنین و همش دنبل مچ گیری هستین؟ (الان شماها که کم نمیارین لابد میآین میگین چرا پس تو ویدئو فارسی حرف نمیزد!!! بس کنین لطفآ!)
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 07:56
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
جالب بود. خانم و آقا خوش قلب و خوبی بنظر می رسیدند . خوشحال شدم که با هم خوشند . موفق باشند انشاء الله و در ادامه زندگی همینطور همیشه شاد و خنده بر لب . آمین
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 08:49
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
Khatooni احیاناٌ شما خواهر گلی مثل خودت نداری؟. آب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم. ایران خانم هایی زیبایی داره اون موقع میان با کیا ازدواج میکنند که بگن ما زن خارجی داریم. البته بعضی ها از بد حادثه گیر خانم های آسیای جنوب شرقی می افتند.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 09:47
جنگنده - تهران - ایران
. نمیدونم چرا بعضی افراد یا مطلبی را متوجه نمیشوند یا خود را به نادانی میزنند. افرادی که اینجا به بهانه اعتراضه ما به این خانمه رقاصه مهندسه دکتر، هرچه در دهانشان بود نثار هموطنان خود کردن باید بهشون بگم که مشکل افرادی که به این مثلا خانوم نقد میکنند نه حسادته نه اینکه رفته زنه اجنبی شده بلکه مشکل ما اینه که اولا این خانوم داره در روزه روشن دروغ میگه و هموطنان خود را نفهم فرض میکند و دوم اینکه ایشان به چه اجازه ای به مردان ایرانی انقدر راحت از روی عقده ای که بخاطر شکست عشقی در رابطه اولش داشته، توهین میکند. حالا شماهایی که میگین ما حسودیم، شیر فهم شدید. مردان ایرانی اکثریتشون اتفاقا برعکس مردان کشورهای دیگر، مردانی هستند به شدت خانواده دوست و حتی زن ذلیل و درکنار آنها تعدادی آدمه داغون هم پیدا میشه ولی مشکل اینه که اینهایی که اعتراض میکنند به مردان ایرانی چون خودشون یکی از نزدیکاشون یکی از این مردهای داغون بوده همه مردهای ایرانی را به این چشم میبینند.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 11:18
جنگنده - تهران - ایران
در ضمن زنی که تا نصفه شب بیرون از خونه به دنباله رقصه اصلا به درد زندگی نمیخوره که شخصی با او بخواد ازدواج کنه. اون آمریکاییه هم ببین چقدر بدبخت بوده که اومده با زنی ازدواج کرده که شبها تا نصفه شب بیرون از به قول خودش داره میرقصه. شماها با این اخبار و طرز فکرتون فقط میخواهید تابوشکنی کنید و آمار فساد و فحشا و طلاق را بالاتر ببرید و بدتر از اون کاری کنید که اگر مردی دید که زنش با مردغریبه دیگری در حال رقص است چیزی نگوید و اگر چیزی گفت یعنی امل و عقب افتاده و تندروی مذهبی میباشد ولی کار شما تندروی از آن طرف است. زنی که شوهر دارد به خودش نباید اجازه دهد که برای احترام به همسرش هم که شده تا نصفه شب مشغول رقص باشد آن هم برای لذت بردن مردان دیگر از رقص او و اندامش. این زن به درده لای جرز هم نمیخورد چه به درد ازدوجی که سرانجامش از همین الان مشخص است که طلاق میباشد.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 11:19
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
هدف بی‌ بی‌ سی‌ از این گزارش چیه؟ خیلی‌‌ها با خارجی‌ زندگی‌ می‌کنند. اصلا چرا این خانوم حاضر شده که زندگی‌ خصوصی خودشو در معرض اظهار نظر دیگران قرار بده؟ خودنمایی؟!. بر اساس تجربه زندگی‌ طولانی‌ من در غرب، خانم‌ها و آقایون ایرانی‌ که با غربی‌ها زندگی‌ می‌کنند (بویژه خانوم ها) حتی یک درصد توقعی که از همسر ایرونیشون میداشتند رو از همسر خارجی‌ ندارند! بنابر این مشکل بد بودن آقایون ایرانی‌ نیست. اگر همین خانوم از این آقا میخواست که قبل از ازدواج یک چک ۵۰۰۰۰۰ دلاری به عنوان مهریه بهش بده و با همه فامیل و دوستاش قطع رابطه کنه و همهٔ هزینه زندگی رو بده و خانه رو به نامش کنه .. آیا از این عشق خبری بود؟!
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 11:24
princesse - تهران - پرژن
perser68 - عزیز ، چوپ کاری نفرمائید شما که استاد بنده هستید :)
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 11:32
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
هدف بی‌ بی‌ سی‌ از این گزارش چیه؟ خیلی‌‌ها با خارجی‌ زندگی‌ می‌کنند. اصلا چرا این خانوم حاضر شده که زندگی‌ خصوصی خودشو در معرض اظهار نظر دیگران قرار بده؟ خودنمایی؟!. بر اساس تجربه زندگی‌ طولانی‌ من در غرب، خانم‌ها و آقایون ایرانی‌ که با غربی‌ها زندگی‌ می‌کنند (بویژه خانوم ها) حتی یک درصد توقعی که از همسر ایرونیشون میداشتند رو از همسر خارجی‌ ندارند! بنابر این مشکل بد بودن آقایون ایرانی‌ نیست. اگر همین خانوم از این آقا میخواست که قبل از ازدواج یک چک ۵۰۰۰۰۰ دلاری به عنوان مهریه بهش بده و با همه فامیل و دوستاش قطع رابطه کنه و همهٔ هزینه زندگی رو بده و خانه رو به نامش کنه .. آیا از این عشق خبری بود؟!
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 12:33
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
ادامه ... با این حال بسیار تأسف بار است که برخی‌ به شخص این خانوم توهین می‌کنند. هر کسی حق داره هر جور که میخواد زندگی‌ کنه. توهین به ظاهر فیزیکی‌ او هم واقعا شرم آور و باور نکردنیه. مشکل عقب ماندگی فرهنگی‌ ما است و این خانم هم نباید به این صورت راجع به آقایان ایرانی‌ اظهار نظر کنه! البته مانند ده ها موردی که من دیدم، دیر یا زود این آقا به خانوم میگه که دیگه نمیخواد باهاش باشه به یک دلیل ساده ای که ممکنه به نظر ما ایرانی‌‌ها مسخره هم برسه!
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 13:05
sepherdad - سیدنی - استرالیا
atefeht - بالتیمور - امریکا. اولا شما وکیل ایشون نیستی‌، مگر اینکه وکالت نامه رسمی داشته باشی‌ و ما خبر نداشته باشیم، دوم وقتی‌ یک چیزی در رسانه مثل بی‌بی‌سی پخش می‌شه به عنوان خبر, همه این حق رو دارن که اظهار نظر کنن چه موافق و چه مخالف, .سوم ایشون هر کاری میکنه به خودش مربوطه اما به عنوانه یه خارجی حق نداره به من و کشورم توهین کنه هدف بی‌بی‌سی فقط توهین به ایرانی‌‌ها هست و ایشون هم جز اهانت هیچ چیزی دیگری در ویدهوشون نبود، ترو خدا نگین که ایشون ایرانی‌ هست!! برای ایران چه کرده در تموم طول زندگیش؟
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 15:03
راهجو - فریدونکنار - ایران
واقعا ملت خاله زنکی هستیم!!!آخه چه خبره اینهمه سخنرانی واسه این موضوعه عادی!!!
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 18:03
perspolis_1966 - استهکلم - سوید
اونهاهی که از این خانم ایراد میگیرند. معلومه که خانمها اصلا تحویلشون نمیگرندها. آره راست می از اون موقع که شماها که آمدید این ور آب دخترهای قشنگ به آسیا هیها نگاه نمی کنند .
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 17:24
sarap - ونکوور - کانادا
جمع کنید بابا این بساط مسخره بازی رو . زنه راه افتاده پیش دوست و آشنا خودشم چند تا آیدی درست کرده افتاده به مثبت دادن و جواب دادن کامنتها. اومده توجیه میکنه. خجالت بکش خاتون صبوری با این کارات فقط بیشتر آبروی خودتو می بری. به قول بقیه هدف از این مصاحبه چی بوده جز خود نمایی و دروغ بافی. اینایی هم که مثل بختک راه افتادن از این زن و بلاهتش دفاع میکنن دو حالت دارن: یا خودشه یا دوست و آشناش هستند وگرنه هر انسان ایرانی عاقل و سالمی از شنیدن این خزعبلات حالش به هم می خوره و بالا می یاره.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 18:13
sarap - ونکوور - کانادا
در جواب اونایی که هم میگن زندگی خودشه و حق داره هر جور خواست زندگی کنه و مگه دزدی کرده و از این حرفها باید بگم بللللهههه ایشون حق داره هر کار خواست بکنه و تا ابد در بلاهت خودش بمونه ولی خواهشا نیاد تو بی بی سی جار بزنه و مصاحبه کنه که کلا به شعور جمعی ایرانیان توهین میکنه.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 18:15
kimiaa - تهران - ایران
atefeht - بالتیمور - امریکا . اینقدر بیسوادی که هنوز نمی دونی دانشگاه هاپکینز در بالتیموره و این خانم ساکن ویرجینیا است!
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 18:24
sarap - ونکوور - کانادا
اونی که اومده مثل بچه ها ازش دفاع کرده و میگه من با تافل ۶۳۰ اومدم امریکا و زبان هم بلد نیودم باید بگم باریکلللااا به شما. انصافا باید در اون دانشگاه رو گل گرفت که شما با تافل ۶۳۰ هنوز زبان بلد نبودی. رو پیشونی ما هم چیزی ننوشته جمع کنید بساط مسخره بازیتون رو . خاتون صبوری قهوه ای شدی اساسیییی. کلا دو حالت هم بیشتر نداره یا شما زن هستید یا مرد. ۱- اگه زن باشید که حالتون از اینهمه ادا ادعای پوچ و تا خالی این زن بهم میخوره.اینکه یه مصاحبه با زنی که هیچ کار خاصی نکرده. اینکه شوهر آمریکایی کرده که نشد دلیل مصاحبه مگه شق القمر کرده . همش هم دروغ دغل می بافه. با اون قیمه آب زیپو و طرز لباس پوشیدن مسخرش! قیافه و هیکل هم که هیچی.۲- اگر مرد هم باشید که دیگه باید خیلی سیب زمینی باشید که اصلا از این همه توهینی که این زن میکنه ناراحت نشید. عملا داره با مردای ایرانی توهین میکنه.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 18:25
black chador - ولدن - امریکا
sepherdad - سیدنی - استرالیا. تو همیشه سرور چوب جارو هستی
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 18:36
کبالت - کرج - ایران
آخه بی غیرتی هم حدی داره اصلا اگه سر مسئله اتمی هم با آمریکا و استکبار کوتاه بیایئم سر این قضیه خاتون نباید کوتاه بیاییم مسئله غرور ملی و غیرت دینی یه ملته باید تنگه هرمز رو هم ببندیم و با خودمون مانور مشترک برگزار کنیم چه کرده این خاتون خیر ندیده حالا اصلا قضیه چی بود چون فیلم رو که بعلت فیلتراسیون ندیدم و از آتشباری کامنت دوستان استنتاج کردم به هر حال مسئله مهم و مهلک و حیاتی باید باشه اگه کبلائی روحانی کامنت ها رو بخونه حتما این رو میزاره تو اولویت مسائل مهم کبلائی.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 19:06
princesse - تهران - پرژن
sarap - ونکوور -حالا این وسط کی‌ حق تو رو خورده !؟ اینهمه توهین به زن ایرانی‌ می‌شه جیکتون در نمیاد .چه توهینی به ایران و ایرانی‌ کرده ؟؟؟‌ا چقدر هم اینروزها ایرانی‌ بودن افتخار دارد . وجدانا روتون می‌شه تو همون کشور‌هایی‌ که زندگی‌ می‌کنید بگید ایرانی‌ هستید ؟؟؟
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 20:02
bamiyan - استکهلم - سوئد
زندگی‌ و انتخاب هر کسی‌ فقط و فقط به خود شخص مربوطه، امید وارم که خوش بخت باشند تا آخر عمرشون :) و بقیه چیز‌های متفرقه بر می‌گرده به خاتون خانم و شریک زندگیش نه ما‌ها ! هیچ ازدواجی کامل نمیشه مثل ما آدم‌ها که بگیم این آدم واقعا آدمی‌ هست که از همه نظر بی‌ عیب و ناقص هست. باید بیاییم برای خودمون و دیگران آرزوی خوشبختی‌ کنیم. اما سوای این چیز‌ها با حرف خانم.raha1984 - هامبورگ - المان.. کاملا موافقم که همزبانی و هم دلی‌ رو هیچ وقت نمیشه تو وجود کسی‌ جز هموطنت پیدا کنی‌ ! به مناسبت زندگی‌ این دو جوون از همین امروز آرزوی لحظات خوش رو براشون از صمیم قلب می‌خواهم، شاد باشید و پیروز و زندگی‌ به کامتان باد :)
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 20:16
perser68 - فلوریدا - امریکا
جنگنده -تهران. مگه این خانم هموطن نیست؟اینهمه توهین نثارش کردین!!!
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 20:47
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
sepherdad - سیدنی - استرالیا - من به قضیه یه جورِ دیگه نگاه می‌کنم ، ایشون به گمانم مدتِ مدیدی در ایران بوده ، تا مقطع دکترا ! و قطعاً محدودیت‌ها باعث شده که آزادی عملِ خودش را در رابطه با همسرش یک نعمت بداند اما همسرِ خود را از این نعمت محروم کند، همانطور که بار رفتنِ یک امریکائی با دوستاش مرسومِ ، آزادی دادن به همسر برای پرداختن به علاقه هاش طبیعیه، اسمش رو بیغیرتی نمیگذاره، به نظرم این بالانس اتفاقاً از طرفِ خاتون شکسته شده ، از سویی این آزادی عمل را از سوئِ همسرش امتیازِ بزرگی‌ میدونه اما خودش حاضر نیست این امتیازِ عمل رو بده،...
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 21:40
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. من بر خلافِ همیشه با یه نظرِ کاربر جنگنده موافقم که معتقد است مردان ایرانی خانواده دوستند و زن ذلیل ، اما این را بیشتر از نوع عملکرد زنِ ایرانی میدانم ، زن ایرانی با محبتش ، وابستگیش ، وقار و برازندگی ، کدبانوگری و پرستاری کردن مشارکت در امور مادی به عنوان یک حساب دارِ با تجربه ، مرد ایرانی رو خراب و ذلیل خودش میکنه، از اون طرف هم اکثریت دارایِ حجب و حیا هستند که غیرتِ مردِ ایرانی اشبأع میشه، الان همسرِ خاتون تسلیم تسلیم خاتون جان شده ، و با اینکه امتیازتی رو از دست داده اما خوشحاله و راضی‌ , چون جوهره زنِ ایرانی رو درک کرده ,باور کنید جوهرِ زن ایرانی یکی‌ از نایب‌ترین جوهرهاست. با رفتار غیرِ منطقی‌ یا مبنی بر تعصب زنان ایرانی‌ را تقدیم فرهنگهای دیگه نکنید.
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 21:40
sepherdad - سیدنی - استرالیا
بلک چادر - ولدن - امریکا. مردم از خنده به خودت توهین کردی که! تو خونه بهت میگن سوپ وود!?
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 22:35
perser68 - فلوریدا - امریکا
eddy59مونیخ -آلمان. درود بر تو دوست عزیز و هموطن(:
‌چهارشنبه 5 تير 1392 - 22:55
atefeht - بالتیمور - امریکا
این بار آخر هاست میام اینجا جواب بدم! شما ها هم بشینین اینجا هی وقتتون رو با جنگ و دعوا هدر بدین!! فقط امدم بگم شما اصلآ نمیخونین من چی نوشتم همش دنبال مچ گرفتن هاستین! من خودم نوشتم خاتون و شوهرش رو شخصا میشناسم! در ضمن یک نگاه به نقشه بندازین تا ببینین مریلند و ویرجینیا به هم چسبیدند! خاتون خونشون انجاست! و به بالتیمور رفت و آمد میکنه! ( خیلی رشته های مهندسی به خصوص راحت میشه از خونه کار کرد.. مهم جلو بردن پروژه هستش! میشه از تو آفیس باشه میشه ز خونه! بسته به نوع پروژه و نظر استاد داره)....
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 00:31
atefeht - بالتیمور - امریکا
من با تافل ۶۳۰ امدم و زبانم افتضاح نبود ولی زمان برد تا برام مکالمه راحت بشه (امیدوارم بدونین که تافل ۶۳۰ یعنی پپر بوده و نه ای بی تی و مکالمه زبان نمره نداشته! من چهار سال پیش امدم! الان بیشتر ای بی تی میخوان!)..... همه چیز هم به زبان نیست! من خودم مثلا رزومه خوبی داشتم و المپیادی بودم! و خوب زبانم هم بعد ی مدت کاملا خوب شد (هنوز هم خوب لهجه دارم مثلا ولی کاملا وکی هستش)... شماها هم بهتر این همه منفی باف نباشین! من امدم مورد خاتون رو توضیح بدم شماها باز هزار تا ایراد پیدا کردن! باز هم تاکید میکنم من جواب بهتون نمیدم همین تر که خاتون هم شما رو ایگنور کرده بعد این همه ناسزا! خدا شفا بده بهتون!
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 00:31
sepahanofication - اصفهان - ایران
٢٠ ساله چشم و گوشمون از این ازدواجها پره اولش کبابو فسنجون اخرش .............ولى خوش بخت باشن ولى نفهمیدیم خب که چى اینهمه ادم ازدواج مى کنه از ملیتهاى مختلف که ما خبر نداریم این ویدو چىو مى رسونه یعنى روابط ایران و امریکا خوب شده ما که نفهمیدیم
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 01:15
kourosh84 - واشنگتن - آمریکا
atefeht - بالتیمور - امریکا دمت گرم که از دوستت حمایت کردی . من هم در بالتیمور زند‌گی می‌کنم . ولی‌ خوب شما خبر نداری !؟ تمام ایرانی‌ ها به هر کشوری که مهاجرت کردن قبل از رسیدن به اون کشور چند تا ، فوق دکترا داشتن و زبان کشوری که مهاجرت کردن از روز اول چنان صحیح و بدون لهجه صحبت میکردن که نگو و به مردمی که در اون کشور متولد شدن میگن خارجی‌ ! از غیرت هم نگو ، به خلیج فارس گفتن خلیج عربی‌ ، ندا و سهراب‌ها کشته شدن ، کسی‌ ۴ تا کامنت هم نذاشت ولی‌ حالا ...
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 06:15
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
جنگنده - تهران /دوست عزیز لطفا اینقدر احساساتی نشوید! اون خانم دوست داره برقصه و شوهرش هم اونو با همان شرایط دوست داره به ما و شما و بقیه چه ربطی داره ؟! تو می خوای اون بره بهشت؟خب اون اگه بهشت ترا نخواد باید کیو ببینه ؟! تو همین جمهوری اسلامی شخصی مانند احمدی نژاد را با نام اسلام 8 سال با هر دزد و کلکی که بود و حتی با دست بردن تو آرای مردم رئیس جمهور کردند که یک عالمه دروغ با نام اسلام به خورد مردم داد و هیچکس هم یقه این مردک را نگرفت!حالا بنظر تو احمدی نژاد که حامی اش آیت الله ها بودند ، میره بهشت و این خانم میره جهنم؟! اگر خدای تو اینو میگه من هم اون خدا را و اون پیامبرشو قبول ندارم! البته اطمینان دارم که اینگونه نیست و شما خیلی کاسه داغتر از آش هستید.این زوج با هم خوشند و زندگی خوبی هم دارند و این خیلی خوبه . لطفا در قضاوتها دقت کنید تا نشه روزی که جنابعالی را با همین افکار تند مواخذه کنند ولی در آنسو این زوج را به شما ترجیح دهند. لطفا نگاه خودتونو را نسبت به پیرامون عوض کنید.
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 08:08
عشق من کتاب - حیدرآباد - هند
ولا بخدا من نه تافل دارم و نه ایلتس ولی انگلیسی رو خیلی خوب حرف میزنم و حتی تدریس میکنم تو یکی دوتا از کنفرانس ها واسه اعزام به خارج هم گفتن که یه تاییدی از دانشگاهت برامون بیار مبنی بر اینکه زبانت خوبه و تدریس میکنی تا نیازی به تافل و ایلتس نداشته باشی. در ضمن نمره تافل که فقط شامل بخش SPEAKING نیست.حالا با هر کی هم که ازدواج کرده خوب به شما چه؟ مهم اینه که از زندگیش راضیه. آیا با یه فیلم 3 و 4 دقیقه ای میشه راجع به کسی قضاوت کرد؟؟؟؟. شریعتی میگه خدا به من کمک کن تا قبل از اینکه راجع به راه رفتن کسی قضاوت کنم، اندکی با کفش های او راه بروم.
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 12:51
عشق من کتاب - حیدرآباد - هند
shivaa - تهران - ایران. تو بهتره به فکر خودت باشی نه دخترای ایرانی.
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 12:54
عشق من کتاب - حیدرآباد - هند
جنگنده - تهران - ایران. خیلی برات متاسفم
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 21:28
farhang irani - لندن - انگلیس
ما کی‌ یاد میگیریم همدیگر و قضاوت نکنیم،انقدر که وقت واسه قضاوت دیگران و تحلیل شخصیت دیگران میذ‌اریم،اگه وقت واسه فکر کردن به کارهای خودمون می‌ذاشتیم،دنیا گلستون میشد،من همسرم ایرانیه و با بودن در کنارش احساس آرامش و امینیت دارم،ایشون نظرشون متفاوت بود،چون شخصیتشون متفاوت و همینه که این دنیار و زیبا می‌کنه،همین تفاوتها،امیدوارم،خوش بخت باشن
جمعه 7 تير 1392 - 02:12
coco - تورنتو - کانادا
همین که میبینم این پست ۵۶۰ تا (تا این لحظه) منفی‌ خرده نشون میده که چقدر آدمِ عقده‌ای بین مردم ایران پدر مادر من مال یک دهات، یک فامیل، یک زبون یک دین بودند که هفتصد پشت جدّ و آباد همو هم میشناختن ولی‌ نتونستن با هم بمونند، مجبور شدن جدا شن.
جمعه 7 تير 1392 - 16:02
coco - تورنتو - کانادا
. خانوم خاتون، تبریک میگم به ازدواجتون و امیدوارم که با هم خوشبخت بشید. تقصیر خودته میشینی‌ این کامنت ها یه صد تا یه غاز را واسه همسرت میخونی از این سایت- به حرف هیچکس گوش نده زندگیتو بکن و از اون لذت ببر - بخدا هر کاری هم که کنی‌ این ملت یه چیزی دارن بگن جون من به شوهرت گیر نده می‌خواد بره با دوستش بیرون هر کسی‌ تو زندگیش به یه مقدار آزادی احتیاج داره.
جمعه 7 تير 1392 - 16:02
sepherdad - سیدنی - استرالیا
فرهنگ ایرانی‌ - لندن - انگلیس. قاضی شارع!! پس شما چرا قضاوت‌های دیگران رو قضاوت کردی??! چطوره که دوستان موافق فقط دوست دارن نظره خودشون منتشر شه؟! واقعاً که دمکراسیتون بوی ساندیس گندیده میده!!!
جمعه 7 تير 1392 - 18:55
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
farhang irani - لندن - انگلیس - اگر ما انتقاد کردن درست یا ایراد گیری به جا را بیاموزیم، قطعاً جامعه هم رشد عیوبِ خود را شناخته در صددِ رفع آن بر میاید ، در غیر اینصورت همچنان اشتباه روی اشتباه ! این فیلم به معنی فیلم کوتاهِ مستندی ست که در آن نقطه نظراتی از سوئِ بازیگر آن ابراز شده ، بالطبع این یک فیلمِ عروسی‌ نیست که گزارشی مستند است و نقد و بررسی آن مرسوم ، لطفا مساله را خصوصی نکنید این گزارش برای عموم تهیه شده ، کسی‌ که این فیلم را ارائه میدهد یا به کار خود و تبعاتش آگاه است یا ناگاه ، اگر آگاه , باید انتظار هر نقدی را در برابرِ نقدِ خود داشته باشد ، اگر نا آگاه برایش تجربه میشود که اولا باید برای نقطه نظراتِ خود دلیل درست، منطقی‌ و به دور از سلائقِ شخصی‌ داشته و جوابگو باشد , دیگر اینکه از نقد‌های درست می‌اموزد و نقد‌های مغرضانه را صرفِ نظرمی‌کند به جای دلخوری ...
جمعه 7 تير 1392 - 19:03
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. چون مخاطبِ او عام است نه صرفاً عده یی منتقدِ سینما یا جامعه شناس، از آن سؤ با این نقدهای همه جانبه و جور واجور پوسته جامعه شکسته اگر دملی چرکین زیرِ آن باشد سر باز کرده بیرون میریزد ، به این امید که با دیدن فساد و تراوشاتِ آن به فکر در آوردنِ غده اصلی‌ آن بوده بدانیم در زیر پوست جامعه خود چه داریم و نظرات آینه یی شود تا چهره اصلی‌ جامعه خود را در دیده در صدد بهبود بیماری خود بر آییم.
جمعه 7 تير 1392 - 19:08
princesse - تهران - پرژن
هنوز اینجا دعواستتتتتت خخخخخخ بابا دست از سر این دو مرغ عشق بر دارید . استاپ کنید این کنکاش‌ها رو :) امیدوارم این آخرین کامنت این تاپیک بشه سلوااااات خخخخخخخخ
جمعه 7 تير 1392 - 22:59
جنگنده - تهران - ایران
ما با زندگی شخصی این به اصطلاخ خانوم کاری نداریم، خودش اومده جار میزنه من اینم من اونم، مثل عقب مونده ها، ولی جایی که میخواد فخر فروشی کنه و فرهنگ و مردان هموطن خود را بکوبونه نمیشه ساکت شد در ضمن از این آدمهای تازه به دوران رسیده هم فت و فراوون همه جا ریخته و آخرش مهمه که چه اتفاقی میافته
شنبه 8 تير 1392 - 12:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.