نظم و بی‌نظمی در رژه نیروهای نظامی ایران و دیگر کشورها

نیروهای نظامی کشورهای مختلف هرساله به مناسبت‌های مختلف رژه نظامی برگزار می‌کنند. هماهنگی و نظم نیروهای نظامی کشورها نشانه‌ای از قدرت و توان مدیریت آن‌ها محسوب می‌شود.

برای دیدن تصاویر کامل این گزارش , بر روی عکس زیر کلیک کنید

 

+75
رأی دهید
-168

ab shangooli - لندن - انگلند
ارتش‌های بدون نظم فعلا حرف اول رو میزنند
شنبه 5 اسفند 1391 - 17:16
mehr47 - تهران - ایران
آخه ببینید فرماندهان ارتش کیا هستن؟ یه مشت بی سواد نفهم فرصت طلب که از نظامی گری حتی سلام نظامی را هم بدرستی انجام نمیدن. کجان امرای ارتش که وقتی راه میرفتن آدم لذت میبرد از راه رفتنشون؟؟؟ حالا امرای ارتش را ببینید: سردار نقدعلی، سردار حاجی فیروزآبادی، سردار احمقی مقدم، سردار راه ندان، سردار جعفری گشنیز....
شنبه 5 اسفند 1391 - 17:20
amoo uk - لیدز - انگلیس
کجای نظام علی‌ گدا نظم داره ؟!!! ۳۴ سال بی‌ نظمی و هرج معارج !!!!!
شنبه 5 اسفند 1391 - 17:43
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
رژهٔ ارتش ایران مشکل هست و اگر رژه ساده تر بود مثل ارتش ایتالیا که در بالا دیدید متوجه میشدید که ارتش ایران منظم هم هست.
شنبه 5 اسفند 1391 - 17:51
hamid shojaei - تهران - ایران
وقتی‌ فرماندش آن خمره فیروز آبادی باشه همینه دیگه .... بشکه فیروز آبادی
شنبه 5 اسفند 1391 - 17:51
hamidiran1 - لندن - انگلستان
مهم دل و جرات که نزده ماست .مرگ بر امریکا و دشمنای ایران
شنبه 5 اسفند 1391 - 17:54
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
عکس ۷ را نگاه کنید. از بس کله پاچه خورده ،مثل یک بشگه شده . و این می‌‌خواد اسرهیل ب آمریکا و نابود کند . تنها کاری که این دستش بار می‌‌آید .خشتک را بر نیزه زدن و در میدان تهران با چاقو ، قمه ، شمشیر ابروی اسلام و فاطمه زهرا با خونی کردن زری خانم نشان دهد. چرا که برادران ابسیج ۲ زلف زری خانم را دیدند .و راه مسقیم به بهشت در خطر افتاده. گذشته از این . برای قتل عام کردن جوانان ایرانی‌ لازم به منظم بودن نیست. در این حرفه در دنیا نزیر ندارند . این یاران حسین
شنبه 5 اسفند 1391 - 17:32
dara20 - تهران - ايران
تصویر هفتم متعلق به بشکه فاضلاب رژیم و تصویر هشتم اخوندک‌های انگل و تروریست را نشان میدهد که پیام آور کلام خدا و تحمیل آن به بشر با زور اسلحه و آدمکشی میباشند
شنبه 5 اسفند 1391 - 18:15
رجب گاریچی - آمستردام - هلند
رجب گاریچی ، هلند ، آمستردام - . از رژه ارتش هرّ کشوری می‌توان قدرت و کارایی‌ آن را تخمین زد و. نیروهای مسلح سپاه و بسیج بدون نظم و انضباط بوده و در زمان. اضطراری از قدرت و توان لازم برخوردار نیست و فقط آنها یاد. گرفتند که شو اجرا کنند
شنبه 5 اسفند 1391 - 18:26
amir-amir - تورنتو - كانادا
این فیروزآبادى سنگر خوبى براى سربازها مى تواند باشد
شنبه 5 اسفند 1391 - 18:55
kourosh84 - واشنگتن - آمریکا
این از رژه رفتن ، ۴ تا فشفشه که خودشون میگن موشک هم ساختن، نیروی هوایی هم کلا تعطیل ! یا امام زمان این کافران امریکأی جنگ را بندازن ما همرو بکوشیم در خلیج فارس، بعد هم کل آمریکا رو بگیریم !.
شنبه 5 اسفند 1391 - 19:43
saeed scotland - گلاسگو - اسکاتلند
به شتر گفتن کوهانت کجه گفت کجام راسته که کوهانم راست باشه.
شنبه 5 اسفند 1391 - 20:46
hamidla - هامبورگ - المان
پس رژه ارتش سرخ کجا بود؟ اینا که سوسکند!
شنبه 5 اسفند 1391 - 21:58
ekman - شیراز - ‫ایران
نظم و انضباط در ارتش مهم است ،بخصوص انضباط،اما در جنگ و نبرد رژه و نظم حرف اول را نمیزند،آنجا شجاعت و سلحشوری و ابتکار لازمه پیروزیست که سربازان ما خوشبختانه ترسو نیستند و این شجاعت را در جنگ ایران و عراق ،باوجود کمبود تسهیلات جنگی نشان دادند.سربازان کنونی هم فرزندان ارتش آبدیده و جنگ دیده نسل قبل از خود هستند،لطفا با این خزعبلات ارتش کشور را که حافظ و نگهبان مرزهای کشورمان هستند زیر سئوال نبرید،حساب بدنه ازتش و سپاه از حساب حکومت و رژیم جداست.همان ارتش شاه بود که مردانه دوش به دوش سپاه و بسیج هشت سال با دشمنان جنگید.
شنبه 5 اسفند 1391 - 21:50
mjan53 - مشهد - ایران
کلا کشورهای کمونیستی رژه بسیار منظمی دارند. ولی خارج از موضوع نظم در رژه واقعا قدرت نظامی ایران خیلی خوبه که امثال آمریکا ازش میترسند وگرنه تا به حال صد مرتبه به ایران حمله کرده بودند.
شنبه 5 اسفند 1391 - 21:24
farda dir ast - آلمان - آلمان
کارکنان بخش فارسی دویچه وله هم چیزی از رژه نمی‌‌دونند،این رژیم به اندازه کافی‌ و وافی ایرادهای اساسی‌ داره احتیاجی نیست که خودتون رو با این بچه بازیها منتر کسانی‌ کنید که از این چیزها سر در میارن.غیر از رژه آخوندها که از پایه مسخره هست،رژه ایرانیها کاملا معقول هست که بخواهید گاگولهای یمنی رو به سر ایرانیها بکوبید.رژه ایرانیها دقیقاً روبروی جایگاه هست و در لحظه "نظر به راست"`. اگر دقت کنید غیر از نفر اول سمت راست از هر رده که باید به جلو نگاه کنه تا نظم دسته(گروهان) به هم نخوره بقیه باید به سمت جایگاه نگاه کنند در حالی‌ که پاها رو بدون خم شدن زانو تا ارتفاع کمر بالا ببرند که کار آسانی نیست . ولی‌ رژه سایر کشورها در حالت قدم رو هست و نه در برابرجایگاه،همگی‌ به جلو نگاه میکنند مجبور به بالا بردن لنگاشون(پاهاشون)تا ارتفاع کمر هم نیستند.برای تشخیص اینکه در برابر جایگاه نیستند کافیست که ببینید همه به روبرو نگاه میکنند.
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 02:33
antidajjal - تهران - ایران
این طوری می خوان برن جنگ با امریکا و اسراییل، باید بگویم ر... دوستان
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 07:05
دريا دل - اهواز - ایران
شعر رو ور نگید آقایونی که خیلی ادعاتون میشه درسته که باید نظم باشه ولی در رزم و جنگ شجاعت ملاکه همین جوانهای نامنظم بودند که ارتش تا بن دندان مسلح عراق را از پا در اوردن در جنگ با هیتلر هم اروپا از پارتیزانها و افرادی که نظم رژه رفتن را نداشتن پیروز شدن یکم غیرت ایرانی داشته باشید و همه چی را سیاسی نکنید ارتشهای عربی این همه نظم دارن دریغ از یه ذره غیرت و شجاعت و بعضی دیگر از ارتشها.... بابا بعضی از این ایرانیهای پر مدع حالم به هم .................
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 09:07
cyrus-doost - شهرکرد - ایران
کاملا تصاویر مغرضانه بود.مثلا میخواستید بی نظمی ایران و نظم دیگر کشورها را نشان دهید.ولی باید توجه داشت که تصاویر مربوط به دیگر کشورها، از زاویه ای نبود که بشود بی نظمی را دید.همچنین مردم خر نیستند و مغرضانه بودن این دست عکسها و خبرها را میفهمند.
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 09:13
bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت حال آدم از کامنتهات به هم می‌خوره،اصلا معلوم نیست با خودت چند چندی !!!!!!!????
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 09:34
سماورساز - تهران - ایران
فردا دیر نیست _آلمان خودت فهمیدی که چی‌ کامنت گذاشتی‌؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 11:04
mlowes - واشنگتن - آمریکا
mjan53 - مشهد - ایران. من فکر می‌کنم از نیروی نظامی ایران قویتر توهمات ذهنی‌ سرکار باشه!!! ایران همین الان با ترکیه وارد جنگ بشه (حتی بدون کمک ناتو) ۱ ماه دوام نمیاره.
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 12:12
100ra - پیرانشهر - ايران
cyrus-doost - شهرکرد - ایران --زمانی‌ که من سرباز بودم یعنی‌ ۱۲_۱۳ سال پیش جای که خدمت میکردیم ۱۳۰ نفر بودیم ۲۰ نفر گروهبان وظیفه ۱۰ نفر ستوان وظیفه.با ۱۸ کادر مفت خور و عقده‌ای.از این تعداد ۳۶ نفر سالم بودن.بقیه آلوده به مواد ۶ نفر تزریقی ۱۸ نفر تریاکی. ۳ نفر هم معتاد الکل و بقیه هم با اجاز‌تون سیگاری باز از هر نوعش.یعنی‌ تو توهم.تازه اون زمان شیشه کرک و مودها ی شیمیایی مثل الانه نبود.حالا ببینم با این مردم مریض حال و سربازانی مثل من که اصلا آموزشی‌ ندیدم. از ۷۰ روز ۴۸ روزش خونه بودم و به فرماندم رشوه نقدی میدادم چطور میخواهید بجنگید?.معلومه تو هم همیشه تو توهمی که همینجوری چرندیات بلغور میکنی‌.
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 13:44
farda dir ast - آلمان - آلمان
سماورساز - تهران - ایران-آره سماورساز جون.احتمالا یا به سنت نمیخوره یا زن هستی‌.وگرنه مردهایی که حداقل سربازی رفتند فهمیدن من چی‌ نوشتم .تو خودت رو اذیت نکن . برو دنبال سماور سازیت.
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 13:34
Farda dir ast - آلمان - آلمان
100ra - پیرانشهر - ایران. ."""ولی‌ تا ما کردها هستیم کسی‌ جرأتشو نداره."""". چی شد؟ تو که براى متعرضین احتمالى ایران، حریف حریف میکردى .این کامنتت هنوز عرقش خوش نشده ، جا زدى؟ماشاا..!!!!؟؟؟؟!!!!!
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 17:53
mjan53 - مشهد - ایران
mlowes - واشنگتن - آمریکا-شما دلیلتو بگو به هرحال ایران 8سال با عراق جنگید اون هم زمانی که هنوز رژیم جدید پابرجا نبود و نیروها برای جنگ اصلا آمادگی نداشتند اون هم زمانی که همه میدونند کشورهای زیادی به عراق کمک می کردندولی کشوری مثل ترکیه اصلا امتحانشو تو هیچ میدان جنگی پس نداده.
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 19:59
پل ورسک - هانوفر،پل سفید - المان
cyrus-doost - شهرکرد - ایران،،،راست میگی مردم نادان نیستند اما خوب گاو هم کم پیدا نمیشه،یعنی این نگاره ها به این روشنی دارند نشون میدن و تو باز هم میگی که اینجوری نیست،،،روتو کم کن
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 21:09
shirdel - لندن - انگلیس
با دو تا دانه عکس ارتش خراب نمیشه
یکشنبه 6 اسفند 1391 - 21:34
سماورساز - تهران - ایران
فردا دیر نیست _آلمان :معلومه خیلی‌ بی‌ سوادی .انتظاری از شما مزدورایی رژیم آخوندی هم نیست که سواد داشته باشین .حالا برو به مخت که فکر نمیکنم توش چیزی باشه فشار بیار من تورو به چی‌ صدات کردم .هاهاهاهاهاهاهاها.در ضمن شغل سماور سازی شرف داره به مزدوری مثل تو که پول بگیرن کامنت بزارن .لعنت به روح کثیف خمینی
دوشنبه 7 اسفند 1391 - 02:21
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
درسته که شکل ظاهر بعضی‌ از فرماندهان ارتش و سپاه دلپذیر و جذاب نیست ولی‌ نباید با استناد به ۲تا عکس وانمود کنیم که ارتش یا سپاه بی‌ نظم هستند. رژه ارتش ایران یکی‌ از سخترین نوع رژه در دنیاست. هرچه حرکات آرامتر و ساده‌تر باشد نظم ظاهری بیشتر است.
دوشنبه 7 اسفند 1391 - 04:00
100ra - پیرانشهر - ايران
https://www.youtube.com/watch?v=88FML0NRrUA
دوشنبه 7 اسفند 1391 - 02:36
mlowes - واشنگتن - آمریکا
آقا یا خانم محترم. شما مثل اینکه واقعا دوست داری واقعیات رو نبینی. نخست اینکه اگر ایران تونست ۸ سال با عراق بجنگه دلیلش این بود که هم غرب و هم شرق (بخصوص آمریکا) از ایران هم حمایت میکرد (اگر دوست داشته باشی‌ میتونی‌ به گوگل یک سر بزنی‌ و روابط پیچیده و سرّی اون زمان ریگان و ملا هارو پیدا کنی‌، که یکی‌ از اون‌ها که گندش در اومد شد "ایران کنترا"). دوما، ایران تونست ۸ سال بجنگه برای اینکه هنوز هم سیستم ارتش زمان شاه داشت جنگ رو رهبری میکرد بر خلاف اونچه که سعی‌ میکنند همش رو به نفع سپاه و بسیج تموم کنند. سوماً (و شاید از همه مهمتر) به درست یا غلط، مردم هم به همراه حکومت به پا خاسته بودند. اگر واقعا نمی‌تونید که این مسائل به این سادگی‌ رو تحلیل کنید، خواهش می‌کنم کمی‌ بیشتر مطالعه کنید پیش از نظر دادن!!!
دوشنبه 7 اسفند 1391 - 04:00
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
مقدسات و مذهب و اعتقاد هر شخص و ملتی محترم هست. نمی دونید بدونید که توی همه مذاهب به شکل های مختلفی این شکل مراسم هست. مسخره کردن کار آدم ... هست.
دوشنبه 7 اسفند 1391 - 22:48
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
ab shangooli - لندن - انگلند. میگم آب شنگولی جان! فرق بین ارتش منظم و ارتش نامنظم در بی نظمی و نظم رژه آنها نیست بی سواد سایبری! منظور تاکتیکهای نامنظم یا غیر متقارن است. وقتی سواد نداری مگر مجبوری اظهار نظر کنی؟! مثل اینست که بگوییم آدمهای بدون مغز (مثل شما سایبریها) فعلا حرف اول را در دنیا میزنند!
‌سه شنبه 8 اسفند 1391 - 16:30
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
winnie1987 - بیرمنگهام - یوکی . رژه ارتش ایران ابتدایی ترین و ساده ترین نوع رژه است که از عهده بر نمی آیند. بجای مزخرف نویسی و ماله کشی در یوتیوب جستجو کنید تا ببینید رژه ارتشهای شرقی و غربی چگونه است و کدام پیچیده تر و ساده تر است. ارتش ایران و سپاه ایران تنها چیزی که ندارند نظم استو و هر دو از فساد درونی رنج میبرند. بنده در زمان جنگ شهرها لیسانس وظیفه بودم و در تمام نقاط آماد غرب کشور و خط مقدم به واسطه نوع کارم حضور داشتم. کمتر ماله بکشید!
‌سه شنبه 8 اسفند 1391 - 16:35
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
cyrus-doost - شهرکرد - ایران. آره به جان امام مردم خر نیستند ولی تا دلت بخواد جمهوری نکبت بار اسلامی گاو پرورش داده که برایش مزدوری و ماله کشی کنند و زغال را هم جای برف به مردم نمایش دهند. تو کور که نیستی! برو در یوتیوب جستجو کن و رژه ارتشهای دیگر را از هر زاویه ای که دلت خواست ببین. بله مردم خر نیستند که تو میخواهی گنجشک را رنگ کنی و جای قناری به آنها بفروشی نوکر عرب! چه کسی به حرفهای صد من یک غاز تو بسیجی مزدور اهمیت میدهد که فوری خودت را برای ماله کشی و ماستمالی جلو میاندازی؟! 34 سال حکومت نکبت بار اسلامی برای ویرانی ایران کافی نیست نوکر بی وجدان؟!
‌سه شنبه 8 اسفند 1391 - 16:41
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
mjan53 - مشهد - ایران. مثل اینکه قرص اکس توی مشهد زیاد شده که جنابعالی توهمات فانتزی زدی! آره ارواح امام گور بگورتان آمریکا از ترس شما ی اصلا خواب و قرار ندارد و روز شب دارد التماس میکند که ترا به جان امامتان به آمریکا حمله نکنید که آبروی ما در جهان میرود و ایران هم گفته فعلا حضرت آغا سگ علی عظمی دستور نداده اند اما در آینده, آمریکا و اسراییل را با یک اشاره عظمی علی از روی زمین محو خواهیم کرد!!! البته قبلش یک رژه نامنظم خواهیم رفت که به دنیا دهن کجی کنیم!!! ببینم توی مشهد روانپزشک خوب مگر پیدا نمیشود! یک سری زنی ضرر نمیکنی ها! از ما گفتن!
‌سه شنبه 8 اسفند 1391 - 16:47
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
mir1976 - واشنگتن - آمریکا. حیف است این همه نبوغ را یک جا رو میکنی! این پرت و پلاها چیه سر هم کردی؟! رژه نظامی چه ربطی به مقدسات دارد؟!! بعد هم یعنی چی؟ من نمی فهمم منظورت اینست که رژه نظامی در تمام مذاهب به شکلهای مختلف هست؟! مگر رژه نظامی جزو مذاهب و مقدسات است؟ اصلا فهمیدی موضوع این خبر چیست؟!!!! عجب پدیده های نادری در این وب سایت یافت میشود! مثل اینکه اعتقاد مذهبی کاملا آن بالا خانه مبارکه لیف و صابون کامل زده! { بقول نیچه: اعتقاد و ایمان یعنی اینکه نخواهی بدانی حقیقت چیست! }
‌سه شنبه 8 اسفند 1391 - 16:55
ekman - شیراز - ‫ایران
mlowes - واشنگتن - آمریکا. خدا شفاهت دهد،حتما میخواهی بگوئی که هواپیمای مسافربری ایران را هم صدام زد و سرنگون کرد،مسئله ریگان معامله ای در رابطه با آزادسازی گروگان ها بود که ریگان از این موضوع در انتخابات ،از آن استفاده برد،اگر آمریکا و غرب کمک ایران بود،کلک صدام در عرض یک هفته کنده میشد.زمان شاه اگر ایران اراده میکرد،مراسم صبحگاه را در ایران و مراسم شامگاه را در بغداد اجرا میکرد و بهمین علت بود که صدام از ترس قرداد الجزیره را امضاء کرد و بعد از متلاشی شدن ارتش بدست آخوندها بود که با حمایت و تحریک آمریکا و غرب ،اول قرارداد را پاره کرد و سپس قصد داشت 24 ساعته تهران را فتح کند و خوزستان را هم ضمیمه عراف کند.
‌سه شنبه 8 اسفند 1391 - 17:28
100ra - پیرانشهر - ايران
Farda dir ast - آلمان - آلمان--دوست عزیز اون کامنت قبلی‌ منظورم برادران آذری بود که خودشونو ترک میدونن.و فکر می‌کنن تو همین ترکیه خیلی‌ احترام براشون قائلن.۲ منظور از این آمار این بود که خوشبختانه تو کردستان نسبتا به شهر‌های دیگه اعتیاد کمتر هست و این مردم تو تاریخ هم نشون دادن.که وطن پرست تر هستن.همین احزاب کردی جنگ ایران و عراق دست از جنگ با جمهوری اسلامی کشیدند.وقتی‌ هم احمقها‌ای که میگن کردها سر میبرن مثل همون دین ... دروغ میگن این سر بریدن هارو حسنی امام جمعه گور به گور شده ارومیه تو روستایی به اسم قارنا ۵ کیلومتری نقده به پیرانشهر انجام دادند.دکمنتش هم هست.مگه دموکراتها پیشمرگان خودشون که کشته شدن بعد از درگیری میان سرشو ببرن؟این احمق حسنی همچین سوتی داد .ولی‌ خیلی‌ها هنوز فکر میکنند کردها تجزیه طلبن.چون نفهم هستند. وگر نه ایرانیهای اصیل ما هستیم کسی‌ هم که راضی‌ نیست به قول شاه.بقچشو ورداره بره.
‌سه شنبه 8 اسفند 1391 - 17:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.