کعبی: جنازه کریمی هم به پرسپولیس کمک می‌کند!

حسین کعبی در خصوص دیدار صنعت نفت با صبا با بیان مطلب فوق اظهار داشت: خدا کند در این بازی نتیجه بگیریم در غیر اینصورت شرایط ما سخت‌تر می‌شود. امیدوارم حضور علی فیروزی به جای "کاسیمیرو" روی نیمکت خیر باشد و بتوانیم در این بازی پیروز شویم.
 
وی ادامه داد: با وجود اینکه تیم ما وضعیت خوبی ندارد ولی اگر بازیکنان و مدیران باشگاه بخواهند می‌توانیم مثل آب خوردن در لیگ بمانیم!
 
کاپیتان صنعت نفت در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلایل ناکامی این تیم با کاسیمیرو، تاکید کرد: من نمی‌توانم عملکرد کادر فنی قبلی را زیر سئوال ببرم و درباره آن صحبت کنم. کاسیمیرو هم در تیم ما زحمت کشید و بی معرفتی است اگر بخواهم پشت سر او حرف بزنم. به هر حال کاسیمیرو را تماشاگران و مردم آوردند و اگر عملکردش هم خوب نبود، نباید درباره آن حرف زد.
 
کعبی همچنین در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس یادآور شد: من یحیی گل‌محمدی را دوست دارم و امیدوارم پرسپولیس با او موفق شود. یحیی آدم سالم و خاکی است و اینکه می‌گویند برای دربی بی‌تجربه است را قبول ندارم. پرسپولیس با این کادر فنی و بازیکنان می‌تواند با اختلاف استقلال را شکست بدهد.
 
وی در پایان درباره احتمال رسیدن علی کریمی هم به دربی گفت: جنازه علی کریمی هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. کریمی بازیکن بزرگی است و حضورش در زمین تاثیر زیادی در پیروزی پرسپولیس خواهد داشت.
 
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فردا پنجشنبه در قم میهمان تیم صباست. حسین کعبی که به آنفولانزا مبتلا و به همین خاطر دو روز در اهواز بستری شده بود، در این دیدار غایب است.
 

+98
رأی دهید
-84

nader46 - لندن - انگلیس
. درود به هواداران میلیونی استقلال و بویژه آن معدودی که در سرما و آلودگی هوا از تیم خود در ورزشگاه حمایت می کنند. بارها از شما خواسته‌ام به ورزشگاه بیایید و تیم خود را حمایت کنید اما روی مرا زمین زده اید،حالا خواهشی دیگر دارم از آن کسانی که به ورزشگاه می آیند... مطلع شده‌ام ف...ضای‌ آلوده ی شعارهای غیراخلاقی و نامناسب در مورد برادرم علی کریمی فضای اینترنت را نیز فرا گرفته است،از همه ی شما گرامیان خواهش میکنم این شعارها را در ورزشگاه سر ندهید که عده‌ای به پیروی از شما فضای فیس بوک را نیز کثیف نکنند. در پایان امید است این خواهش بنده را مورد قبول خویش قرار دهید. ارادتمند ، مجتبی جباری. ۲۶ دی ماه
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 17:16
nader46 - لندن - انگلیس
.اظهار نظر امیر قلعه قدقد سر مربی استق تهران در مورد غیبت علی کریمی در دربی 76::. سرمربی تیم فوتبال استق در پاسخ به این سوال که آیا نبود علی کریمی در دربی به نفع این تیم است؟، خاطرنشان کرد:. دوست داشتم کریمی در این بازی حضور داشت تا مردم.. همه ستاره‌هایش را در دربی ببینند. من یک سال در تیم ملی در خدمت کریمی بودم که او کوچکترین مشکلی در تمرینات، هتل و مسابقات نداشت. باید به کریمی بابت انتخابش به عنوان یکی از سفیران طلایی بهزیستی هم تبریک بگویم. متاسفانه مردم ما آن طور که باید و شاید کریمی را نشناختند.
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 17:21
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
علی‌ کریمی‌ رو عشقه . زنده باد پرسپولیس ۶ تیییی . کیسه‌ها سوراخه.
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 18:02
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
این کعبی خیلی با هوش اسم بازیکنان را با اسم اصلی شان صدا می کند .مثل این خبر.
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 17:55
علی فقط کریمی - شیراز - ایران
امیدوارم بازیکنها جای خالی داش علی رو پر کنند.گرچه داش علی یه چیز دیگه است اما امیدوارم هر چوری هست خودش رو برسونه حتی واسه روحیه بیا تو لیست قرار بگیرد.اما 6تایییییی تاابد 6تاییییییییییه.
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 18:23
zoroye iran - وين - اتريش
استاد جهان پهلوان با برانکارد هم بیاد تو زمین باز کیسه کش‌ها از وحشت می‌میرن ۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 18:27
faridfarid53 - رامسر - ایران
زنده باد پرس پولیس.
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 18:58
zoroye iran - وين - اتريش
محسن قهرمانی داور نبرد 14 به 11 دربی.ما میریم برای یه نبرد 14 به 11! ولی مطمئن باشید حتی اگه قهرمانی و ترکی با هم این بازی رو داوری کنن باز هم برنده ای که از زمین بیرون میاد رنگ پیراهنش ســـــــــــــــــــرخ خواهد بود.
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 19:03
zoroye iran - وين - اتريش
هدیه تهرانی در پیج خود نوشت :در دوره ما....دارا گدا شد,دهقان فداکار پیر شد ,چوپان دروغ گو عزیز شد ,کوکب حوصله مهمان را ندارد, کبرا دماغش را عمل کرد, روباه و کلاغ دستشان در یک کاسه شد, حسنی گوسفند هارا ول کرد، در شرکتی آبدارچی شد, آرش کمانگیر معتاد شد,شیرین خسرو و فرهاد را پیچاند با اسفندیار زدن به کیف قاپی, کاوه هم شد مسافر کش, افراسیاب رفت خارج پناهنده شد,رستم از گشنگی سیمرغ رو منقل کباب کرد,سهراب رو هم تو زندان کشتند........................... " استقلال تیم اول جدول شد " .. به راستی چه به روز ماآوردند؟
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 19:18
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
دور از جونش البته.
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 19:45
آبی‌ تر از آبی‌ - کلن - آلمان
کییییییی من؟ میییییی این؟ها‌ها ها،این حسین زیر ابرو هم خواست یه قدقدی کنه،چقد بگیم این علی‌ دوربینی زمانی‌ که سالم و تو اوج بود هم جلو سرورش یه سوسک کامل بود،چوبله با حضور کامل ایشون در تاریخ ثبت شد،ها‌ها ها.این عادل کچل که قرار بود ۲ هفته نباشه هم به داربی رسید،عین حقیقی‌،کلا اینا هواداراشون رو جیگر فرض کردن،خ خ خ،آقا کدوم لنگی می‌دونه آفتابه چند سال هست نتونسته سرورش رو با اختلاف ۱ گل ببره؟؟؟کمک هم اینکه این عدد ۲ رقمیه :)) ما هی‌ میخوایم خفت‌های اینا رو به روشون نیاریم،نمیذارن که،حالا کی‌ می‌دونه حماسه ۱۰ ۱۰ ۵ چی‌ هست؟؟؟:))
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 19:03
darkoob-1390 - قم - ایران
ضدسرخابی - سانتا انا - امریکا>>>از تو که خیلی‌ با هوشتره معلومه :))
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 21:54
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
لنگیها به مانمیخورید
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 22:33
SSi *4*ever - هامبورگ - آلمان
در همین دوره ما هدیه تهرانی‌ها بازیگر شدن مشایی‌ها روشنفکر شدن سردارهای پادگان گردانندگان فوتبال شدن ده نمکی‌ها کارگردان شدن سینمای ایران به دست سلحشور‌ها و .. افتاد و .... تیمای ته جدولی در صدد کری خونی برای صدر برآمدند ! . واقعا چه بر سر ما آوردن؟ شک نکنین دربی امسال خیلی حساس و زیبا از آب در میاد. همیشه این تیمای پایین جدولی جلو صدر جدولیا با انگیزه بازی میکنن :)))) لنگی به ما نمیخوری فاصله رو حفظ کن آبى آبى آبى .. اس اس آسیایى xxx
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 22:52
SSi *4*ever - هامبورگ - آلمان
آبی‌ تر از آبی‌ - کلن - آلمان / استاددددد اینا همه از درد برگشت سرورشون فرهاد عشق خان منه همهٔ این مصدومیت‌ها و اینا داستانه فیلمه این اسب پیر زهوار در رفته می‌خواد لنگی‌ها رو سورپرایز کنه و جمعه بیاد بگه با آمپول اومدم و نمی‌میرم که به عشق لنگ و لنگیا اومدم و اونا هم ذوق مرگ شن روحیه بگیرن و از تیمشون حمایت کنن تا یه جورای مقابلِ روحیه اس‌ اسیها به خاطر حضور فرهاد بالانس شن ولی‌ این کجا و آن کجا علی‌ فک عمرا بتونه جو رو برگردونه فرهاد انتقام اون بازی و اون همه توهین رو از این لنگیا میگیره تیمی که تو زمین حرفی‌ واسه گفتن نداشته باشه اینجوری از عوامل بیرونی و جنگ‌های روانی‌ استفاده میکنه دیگه اینم انقدر تو تیم‌های عربی‌ توپ زده یاد گرفته جاروگرِ فکول ولی‌ نمیدونن مقابلش امیر خان واستاده هاها اس‌ استه آقا D:
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 23:12
آبی‌ تر از آبی‌ - کلن - آلمان
چندتا خبر در این ۲ روز باید درج میشد که بنا به دلایل واضح نشد.اول اینکه دیروز تهدار بسیجی‌ پاسدار سرلشگر مملی روباهیان چندین نفر از سردران و فرماندهان جنگ رو دعوت کرده بود باشگاه فرهنگی‌ ارزشی لنگ که دوباره یه دهن روضه بخونه براشون ! لنگیا کلاهشون رو بالاتر بزارند چون اندک اندک لشکر صاحب زمان میرسند ! امروز هم که تمرین لنگ ۱ ساعت دچار مشکل و حواشی بوده چرا؟چون برنامه خاله سارا و پنگول (!!!!)بنا به دعوت بخش فرهنگی‌ باشگاه با حضور ۲ هزار کودک و والدینشون در سالن جوار زمین فوتبال مجموعه درفشی فر برگزار می‌شده ! پنگول !!!!!!! یعنی‌ فقط !!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 01:44
آبی‌ تر از آبی‌ - کلن - آلمان
. SSi *4*ever . نابودگر عزیز واسه من که فرق نمی‌کنه استقلال ببره یا لنگ ببازه !!!!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 02:58
آبی‌ تر از آبی‌ - کلن - آلمان
پاداش برد لنگیا در بازی با دربی توسط سردار اعلام شد : . حضور کلیه بازیکنان لنگ در برنامه فیتیله، جمعه تعطیله. این تصمیم پس از امضای تفاهم نامه لنگیا با «خاله نرگس» و «پنگول» گرفته شد :))
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 03:01
آبی‌ تر از آبی‌ - کلن - آلمان
جدیدترین خرید لنگیا : «پنگول» :)) سردار مذاکراتی با جولز و جولی داشته که این دو با قدرت شگفت انگیز خود بتونن لنگیا رو از ته جدول جدا کنن، کاری که مظفری زاده ها و ترکی ها و تورج حق وردی ها و کمکاش و تاخیر 4 روز 4 روز بازیاشون نتونستن انجام بدن. پس از انتشار خبر پیوستن پنگول به لنگ، شنگول و منگول و حبه انگورم تمایل خودشون برای پیوستن به لنگ نشون دادن. مذاکرات شیرینی با بزبز قندی هم همچنان ادامه دارد. :)).
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 03:23
ضدسرخابي - سانتا انا - امریکا
Darkoob-1390 قم -ایران راستی اب قم هنوز شوره شنیدم این اب خیلی روی اعصاب اثر منفی می گذاره.
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 05:38
aisa jijar - سمنان - ایران
zoroye iran-آره دیگه دوست گرامی وقتی شما زوروی ایران باشی،معلومه که علی کریمی هم استاد پهلوان جهان میشه;-). ایران فقط یه جهان پهلوان داشت اونم تختی بود خواهشا اسمشو خراب نکنید...شادباشی
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 08:13
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
اما خودمونیما حسین کعبی بدجور با لگد تو صورت فیگو پرتغالی زد تو جام جهانی تصویرشو دارم لووووووووول
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 12:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.