انتشار تصاویر پرتاب یک زن به ریل قطار مترو در آمریکا

تصاویر تکان دهنده پرتاب شدن یک زن آمریکایی به روی ریل مترو خبرساز شده است. این اتفاق نیمه شب رخ داده و تصاویر مربوط به آن در دوربین های مدار بسته ضبط شده است. مرد مهاجم دختر بیست و سه ساله را می‌زند و سپس او را روی زمین می‌کشد تا روی ریل بیندازد.
شبکه تلویزیونی ای بی  سی نیوز آمریکا در گزارشی اعلام کرد : پلیس فیلادلفیا یک مرد آمریکایی را دستگیر کرده که یک زن را با زور به روی ریل‌های قطار مترو انداخته است.
 
تصاویر تکان دهنده مربوط به این مسئله در دوربین های مدار بسته ضبط شده است. این اتفاق نیمه شب رخ داده است. در این تصاویر، مرد مهاجم در حال کتک زدن دختر بیست و سه ساله آمریکایی دیده می‌شود و اینکه سپس او را روی زمین می‌کشد تا روی ریل بیندازد.
 
وی در نهایت موفق به این کار می‌شود و موبایل دختر را نیز از او می‌گیرد اما دختر مذکور با آنکه زخمی شده بود توانست به موقع پیش از رسیدن قطار به ایستگاه مترو، خودش را بالا بکشد و نجات یابد.
 
پلیس آمریکا فرد مذکور را پنجشنبه دو روز پس از حادثه دستگیر کرده است.


 

 

 

 

 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




 

+176
رأی دهید
-68

hossein-87 - تهران - ایران
""وای خدای من، مردم چرا اینجوری شدن!!!از برکات جمهوری آخوندی"" این عکس العمل یه سری از کاربران بود،اگر این اتفاق تو ایران افتاده بود! بابا، وحشی همه جا هست، احمق همه جا هست، الاغ همه جا هست.ایران و آمریکا و غیره نداره. طبیعیه که به واسطه سلطه ای که آمریکا بر جهان داره و به همین نسبت آسایش و رفاهی که برای مردمش به ارمغان آورده ، باید آمار جنایت و تجاوز و سایر جرم ها به نسبت کمتر باشه ولی واقعا اینجوری نیست.نمیخوام بگم که تو ایران همه چی آرومه! نه، اتفاقا اوضاع بدجوری خرابه و گند زدن به مملکت.ولی بیاید تو دشمنی هامون هم منصف باشیم! تو کوره دهات ایران یه اتفاقی میفته تو بوق میکنن ولی جاهای دیگه تا یه کلیپی لو نره یا آپلود نشه کسی صداش هم در نمیاد.این به این معنی نیست که جاهای دیگه گل و بلبله.اما در کل،وضعیت کنونی ایران جالب نیست و این کامنت من به این معنی نیست که تو ایران مشکل نداریم.هست.وحشتناک هم هست.
شنبه 30 دي 1391 - 10:19
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
"از همان روزی که یوسف را برادرها به چاه انداختند*** از همان روزی که با شلاق و خون دیوار چین را ساختند*** آدمیت مرده بود.."(فریدون مشیری)
شنبه 30 دي 1391 - 10:20
romano - تهران - ایران
الان یک عقده‌ای میان می‌نویسن خدا رو شکر ایرانی نبوده یا طرف مسلمونه یا سیاها حیونن! چرت و پرت گفتن که مالیات نداره. آدم یک عمر عقده‌های خودش رو سریع تو اینترنت قضای حاجت می‌کنه. پیش گزیده همه اینوریها از مرز غربی فرانسه تا مرز ژاپن حیوونند فقط اینها بچه پاریسند که بر اثر یک حادثه یکشبه فارسی زبان شدن.
شنبه 30 دي 1391 - 10:32
شهادت - تهران - ایران
ای بابا آمریکا چقدر خطرناکه
شنبه 30 دي 1391 - 11:08
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
در برابر کثافت وجود تعدادی انسان نما!!! زبان از تفسیر عاجز میماند!!!! کسانی‌ چون این انیمال میتوانند در همه ی نقاط جهان باشند مساله اینکه در یک کشور نرمال به بالاترین حد مجازات محکوم میشوند!!! ولی‌ در کشورهای اسلام زده و کمونیسم زده نه تنها محکوم نمیشوند بلکه جایزه هم میگیرند!! فقط با یک برچسب!!!!! ضدّ انقلاب!!!!! ایران و کره ی شمالی ۲ نمونه!!!!
شنبه 30 دي 1391 - 10:40
sting68 - گنبد - ایران
انشالله بعضی ها این موضوع رو بهانه ای برای فحاشی به شعار دینی و اسلامی هموطنانشون نکنن........................حالا اینجا امریکا هست ...............طرفم وحشی و ضد زن ...............پس جاهل بی دین و ایمان همه جا ممکن هست که باشه
شنبه 30 دي 1391 - 11:13
سیف الله پیتزایی - بیرمنگام - انگلستان
اگر ایران بود ببین چه قوقایی میشد ولی تو این امریکا که خودشونو مهده تمدن و دمکراسی میدونند اصلا این چیزا بد نیست لول.
شنبه 30 دي 1391 - 11:27
گیارنگ - تورکو - فنلاند
بنظرم قیافه مرد مهاجم مثل سیاه پوست هاست . البته دقیق هم نیست ولی هر کی باشه خیلی نامردی هست شبیه زورگیری های اخیر تهران ، اما تو امریکا نمی یان بلا فاصله چند نفر رو به این جرم اعدام کنند.!؟
شنبه 30 دي 1391 - 11:51
bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
معلومه که یک حیوان سیاه پوسته
شنبه 30 دي 1391 - 12:05
be_pa.khaste - هارلم - هلند
این سیاه پوست‌ها توشون هست خیلی‌ آقا و محترما اما اشغال هم دارن که فقط باید اندختشن تو قفس شیر گرسنه
شنبه 30 دي 1391 - 12:15
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
خدا داد به دار و دسته کذب الهی ها که بیان و مشتها را گره کنن دلی از عزا در بیارن علیه استکبار جهانی!
شنبه 30 دي 1391 - 12:10
faghat zartosht - شیراز - ایران
این رو باید زنده زنده پرتش کرد جلو قطار.باید به این روش اعدامش کرد.
شنبه 30 دي 1391 - 13:17
perser68 - فلوریدا - امریکا
خلاف تو امریکا وجود داره و بحثی‌ هم درش نیست،گاهی وقتا دوستی‌ به من میگه اگه در حال رانندگی هستی‌ و کسی می‌خواد با عجله از تو سبقت بگیره،حتما راه رو براش باز کن و هیچ حرفی‌ و عکس‌العمل ناجوری هم نشون نده ،چون ممکنه خیلی‌ راحت یه گلوله بهت شلیک کنه!البته یه دوست امریکایی چنین حرفی‌ زد و نه یه ایرانی‌.زندان‌های امریکا هم پره از زندانی،اما برخورد با زندانی خیلی‌ مهمه!کسی‌ نگفت که در امریکا هیچ مشکلی‌ نیست و بهشته،با توجه به نسبت جمعیت اعدام درش خیلی‌ کمتره و تو بعضی‌ از ایالت‌ها اعدام کنار گذشته شده،و با زندانی و مجرم رفتار درستی میشه!!!کهریزکی وجود نداره!دروغ گفتن هزینه سنگینی‌ داره،حتی اگه رئیس جمهور باشه باید جواب پس بده!اینجا هم مذهب خیلی‌ در وجود امریکایی‌ها ریشه زده با یه مدل دیگه‌ای،اما همه آزادن تا وقتی‌ که خلافی انجام نداده باشن!نه مثل جامعه آخوندی انتقاد کردن جوابش با مشت و اعدام باشه مثل ستار بهشتی‌!!!!زندانی سیاسی وجود نداره.
شنبه 30 دي 1391 - 14:22
danial nabi - استكهلم - سوئد
مملکت خر تو خر به این میگند.
شنبه 30 دي 1391 - 15:00
perser68 - فلوریدا - امریکا
در آمریکا خندیدن جرم نیست،تو امریکا پلیس تو اطاق خواب شما نمیاد مگر اینکه قاتل باشی‌ و حکم از بالا دست داشته باشی‌،آزادی برای همه فرقه‌ها و گروه‌ها به مقدار مساوی هست.تو آمریکا زن و مرد حقوق مساوی دارن و بعد از طلاق و جدایی مشکل سگ و گربه زن و مرد هم باید قانونی حل بشه!تو آمریکا نخود نخود هر کی‌ بره خونه خاله وجود نداره!همجنس گرا‌ها هم حقوق تقریباً مساوی با دگر جنس دارن و هر کس که ۱۶سال رو میزو صندلی نشسته باشه نمیتونه برای همجنس گرا تعیین و تکلیف کنه و بیماری نفهمی و بیسوادی خودش رو به همجنس گرا نسبت بده!لطفا کثافت کاری‌های جمهوری آدم خور اسلامی رو بزک نکنید و ماله نکشید !جمهوری فاسد اسلامی با اعدام و کشتن و زدن و دزدیدن و بردن و و تجاوز و شلاق و سنگسار و قطع دست و پا شروع کرد و با هیچ آبی جنایات این قبیله آدم خور پاک نمیشه!
شنبه 30 دي 1391 - 14:42
silencio - پاریس - فرانسه
باز یه عده‌ای میان به سیاه‌ها فش میدن! واقعا بی‌ فرهنگ و بی‌ ادب هستیم! مارتین لوتر کینگ هم سیاه پوست بود! یعنی هنوز درگیر رنگ و تیره و نژاد هستیم! ولی‌ این آقا عجب آشغال پست فطرتی بوده، آدم چه‌جوری دلش میاد! کاش فقط به دیدن عکس‌ها قناعت می‌کردم این ویدئو رو نگا نمیکردم!
شنبه 30 دي 1391 - 15:08
shayan96 - تهران - ایران
این هم از امریکا البته این یکی از هزاران موردی که بطور روزانه اتفاق می افته در این کشور گر ایران بود اسلام را مقصر همه بدبختی ها مردم می دونستند حالا یه سئوال از دین فروشان عزیز این اتفاقات که اون ور آب می افته مقصرش کیان...
شنبه 30 دي 1391 - 15:46
Saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
Perser68-فلوریدا-امریکا- یک سئوال . شما و دوست امریکایی که درباره راه دادن به راننده پشت سرى به شما راهکار نشان داده از بانوان هستید؟
شنبه 30 دي 1391 - 15:51
morgan123 - واشنگتن - امریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا- نوشتی که اگر کسی در امریکا خواست از شما سبقت بگیره راه را برایش باز کن چون ممکن است تو را به گلوله ببندد!!! این چرندیات چیست که به خورد خلق خدا میدهی! احتمالا باید خانم باشی و زیادی خبرهای حادثه ای را در تی وی دنبال میکنی. - ضمنا دلیل این زشت کرداری استفاده از مواد مخدر است و ممکن بود فرد جانی یک سفید پوست یا زرد پوست یا هر چه باشد.من سیاه پوست بد دیدم اما سیاه پوست انسان همه چیز تمام هم بسیار دیدم.
شنبه 30 دي 1391 - 16:55
alireza.ch - نوشاتل - سوییس
شهادت - تهران - ایران hossein-87 - تهران - ایران- . چرا هل شدید پدر جان؟ هنوز که کسی چیزی نگفته بود :-) از اینجوری اتفاق ها به نست فاصله های موجود بین لایه های احتماعی در همه جا رخ می دهد،. منتها تفاوتش با ایران این هست که اونجا معدودی دزد و خلاف کار به مردم همه می کنند که با واکنش قانون روبرو می شوند. در مملکت امام زمان یک نفر پدر خوانده تعداد کثیری از کفتار های نان به نرخ روز خور را به جان مردم انداخته است که با حمایت قانون روبرو می شوند. تفاوت فقط همین هست :-)
شنبه 30 دي 1391 - 18:04
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
danial nabi - استکهلم - سوئد. جاسوس????? اگر آمریکا!!!!!!!مملکت خر تو خر به این میگند. ! !!!!!است ایران اسلامی چه نامی‌ دارد؟؟؟؟؟؟
شنبه 30 دي 1391 - 18:29
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
بعضی ها اشک تمساح می ریزند خداوکیلی که شما کفتاری هستید که لباس انسان به تن کردید .
شنبه 30 دي 1391 - 20:46
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
سیف الله پیتزایی شما میگید اگر ایران بود، غوغا میشد. پس چرا پس از ندا، سهراب، ستار و دیگر عزیزان از دست رفته صدایی از کسی‌ برنخاست،؟؟؟؟؟؟؟؟ چه رسد به غوغا.!!!!!!!!!!!
شنبه 30 دي 1391 - 22:14
perser68 - فلوریدا - امریکا
Morgan123واشنگتن آمریکا. من کجا حرفی‌ از سیاه زدم که شما مطرح کردی؟؟؟شما چتون شده؟با کلاس‌های ما یا حواس پرت شدن و یا دروغگو!!!طرف هر کلمه زشتی در وجود بیمارش سیر میکنه برای من می‌نویسه و بعد منو به فحاشی کردن محکوم میکنه!اون خلق خدایی که شما گفتی‌ خوب میدونه که تو دنیا چه خبره فقط آب نداره که شنا کنه!
شنبه 30 دي 1391 - 22:58
perser68 - فلوریدا - امریکا
۱۲۳morganواشنگتن _آمریکا. شما خواستی‌ یه خودی نشون بدی و هل کردی جناب!!!اول درست نوشته منو بخوون، من آدم بیسوادی هستم و عادت anدارم از کلمات قلمبه سلمبه استفاده کنم!!!شما کلمهٔ (با عجله) منو نخوندی و یا ندیدی!من وقتش رو anدارم که بنویسم اگه اومد پشت سرت با فاصله یک متری و بهت مدام چراغ میده و خلاصه کردم و نوشتم با عجله!!!شما چرندیات رو باید جاهای دیگه بخونی نه در نوشته‌های من!!!من تقریبا هدفم رو بالا رسوندم نه سیاه سیاه و نه سفیده سفید!هنوز شما تشخیص ندادی که من مردم یا زن!من مرده مردم و اصلا شک نکن و ربطی‌ به دیدن تی‌و یی نداره این مسائل و اتفاقاً اصلا و ابدن چنین خبر‌هایی‌ رو دنبال نمیکنم نیازی anدارم به اندازه کافی‌ وجود داره دم دست!
شنبه 30 دي 1391 - 22:50
KARKAS - اصفهان - ایران
همین چند وقت پیش تو نیویورک یه سیاه با دوچرخه میرفت محکم با مشت زد تو سینم ...............................
شنبه 30 دي 1391 - 23:04
perser68 - فلوریدا - امریکا
Saman spehrلوییزیاینا_آمریکا. چه سوال بی‌ربطی کردی!چه ربطی‌ داره به بانو یا آقا؟؟؟نخیر من مردم و دوستی‌ هم که چنین چیزی گفت یه مرد مسن آمریکای بود و برای من یه احتمال و نه صد در صد!منتها خودت هم میدونی که امریکا با اسلحه و فروشش مشکل داره و بحث زیادی امروز‌ها در جریانه!شما فقط به این جمله من نچسب!فقط یه نقل قول بود و تو ذهن من مونده!نه اینکه هر روز تو نیویورک و اطرافش کشته پیدا نمیشه!من بلد نیستم بزک دوزک کنم و هر چه که میشنوم و میبینم مینویسم!حالا یه جا کمتر و یه جا بیشتر!حتما این امریکایی چیزی دیده و شنیده که گفته!عزیزم وقتی‌ یه امریکایی یه چنین حرفی‌ میزنه میتونه برای من جای فکر کردن داشته باشه!
شنبه 30 دي 1391 - 22:17
princesse - تهران - پرژن
perser68 - فلوریدا -دوست عزیز شما واقعیت رو گفتید . ممنون
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 00:14
pashmakjon - عالمو - آمریکا
بابا آدم خر و نأا اهل همه جا هست هر کی‌ بگه تو کشور ما نیست دروغ میگه مثل چی‌.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 02:28
morgan123 - واشنگتن - امریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا - قسمت دوم کامنتم مربوط به سرکار خانم نبود. اما اینکه در امریکا جنایت صورت میگیره حرفی نیستش اما اینطور که تو بیان کردی دادن اطلاعات غلط به دیگران است اگر چنین بود که هر شخص عصبانی به سوی دیگران تیراندازی کند که سنگ روی سنگ بند نمیشد! من هفت سال است در امریکا زندگی میکنم تا کنون صدای شلیک گلوله (در خیابان ) نشنیدم در حالی که در محله ای که من در تهران بدنیا آمدم در ماه چند بار تیر اندازی از سوی پلیس یا اوباش داشتیم .اما اینکه یک شخص امریکایی این را به تو گفت، امریکایها حرف مفت زیاد میزنند ،نگران نباش و موفق باشی.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 03:07
paksan - آمریکا - آمریکا
واسه اینه که من از سیاها متنفرم یعنی هرچقدر اینا بالا هم بروند آخر خوی حیوانی دارن و همیشه از ریسیستی سفیدها می گن و همه کارهاشون کثیفشون رو به این موضوع ربط می دن ولی وقتی بری تو جمع سیاهها می بینی خودشون از همه ریسیستر هستند و چشم دیدن هیچ موجود زنده ای به جز خودشون رو ندارن
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 03:36
perser68 - فلوریدا - امریکا
princesseتهران_پرژن. متشکرم ازت که متوجه منظورم شدی.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 04:09
ايدين - کرج - ایران
تو ایران هم با چاقو و قمه پول مردم رو تو روز روشن میگیرن و مردم بیننده از ترس صداشون در نمیاد ولی تو امریکا از ترس مردم تو خلوت انجام میشه!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 04:27
Parsi6 - نیویورک - آمریکا
perser68 - فلوریدا - تا حدودی حرفت درسته . تو همین نیورک از خود یه سیاه پوست شنیدم که اگه کسی خواست زور گیری کنه و جلوتو بگیره، حتما هرچی داری رو بهش بده تا بهت شلیک نکنه. سیاه پوستها یا خیلی بد هستند و یا خیلی خوب. 90 درصد جرمها تو نیویورک توسط سیاه پوستها انجام میشه چون به لحاظ نژادی هم در اکثریت هستند. من خودم یه دوست سیاه پوست دارم که خیلی با معرفته و خیلی کمک حالم بوده. درصد جرم در امریکا، ایالت به ایالت و شهر تا شهر فرق میکنه و همینطور پراکندگی نژادی و فرهنگی قابل مشاهده است . اینکه گفته میشه امریکایی ها در رفاه هستند، حرف درستی نیست. یه جورایی شبیه ایرانه یعنی دولت به مردم کمک زیادی نمیکنه. تفاوتش با ایران اینه که هرگز ادعا ی کشور امام زمان نمیکنند ، هر سال ماه محرم و رمضان و صفر ندارندو در زندان هرگز شما رو با زور و با بطری نوشابه به بهشت نمیفرستند.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 07:33
Ghooloo - آبادان - ایران
واقعا متاسفم واسه بعضی‌ از هموطنان که هنوز نفهیدند چنین مسائلی‌ ربطی‌ به رنگ پوست، نژاد، زن و مرد و امثالهم نداره! یک انسان به خاطر رفتار انسان وارش یک انسان است و به خاطر رفتار زشت و پلیدش هم یک موجود پست! همان انسان خوب هم در بعضی‌ از شرایط و تحت تاثیر محیط و مصرف الکل و مواد و غیره میتواند در یک جنون عانی‌ دست به کارهایی باور نکردنی زند! در همه خوب و بد هست همانطور که زرتشت گفت و این ۲ قوا (خوب و بد...نیکی‌ و پلیدی...مثبت و منفی‌ ) مرتب در وجود ما در حال درگیری هستند پس زیاد لطفا شعار ندید و اگر روزی برای همنوعان خود کاری بزرگ کردید انسان انسان کنید! باز دم پلیس گرم که طرف را ۳ سوته گرفت و تحویل قانون داد چون چنین موجوداتی هم برای خود و هم برای اطرافیان و دیگران خطرناک هستند.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 07:59
Ghooloo - آبادان - ایران
KARKAS - اصفهان - ایران. خب تو هم با اون صورت قراضه ت می‌زدی دماغش رو میوردی پایین...عرضه نداشتی‌؟
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 08:02
Azadikhah - تكسل - هلند
در آمریکا با این جمعیت بالا مخصوصا مهاجر از این اتفاقت ممکنه هر روز بیفته!این دلیلی‌ بر ماله کشی‌ کارهای آخوند در ایران و ماله کشی‌ جنایتهای آنها نمی‌شود.در ضمن این سیاه پوست یک شخص عادی هست.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 10:28
Rommel - سیدنی - استرالیا
مُحاربِ کاکاسیاه اِعدام باید گردد۰ اگه به اندازهٔ کافی پول بدزده دفعهٔ بعد با کُلت یا کِلاش یا اِم۱۶ میاد سرقت۰تزریقِ مرگبارهم برای این ولد زنا مناسب نیست، طناب دار برازنده‌ترهست ۰شرایط متهم تنها در موارد اسطیسال شدید در اثر زندگی در سیستمهایِ حیوان‌صفت سرمایه‌داری یا اِسلامی یا سایر مدلهایِ تمامیت‌خواه است که قدری ملاحظه نمودن پیش از صدور حکم ضرورت میابد۰ خواهشاً قبل از قایم شدن پشت حقوقِ‌ بشر و کامنتِ منفی دادن خواهر مادرِ خودتون رو جای آن شهروند آمریکایی بگذارید۰
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 10:49
saman sepehr - لوییزیانا - آمریکا
کامنت نفر بعدی(Morgan123) دقیقاً بعد از کامنت من ربط یا بی‌ ربطی‌ شو نشان داد.امیدوارم نگویی‌ که من و Morgan123هردو یک نفر هستیم..
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:10
سیف الله پیتزایی - بیرمنگام - انگلستان
parvane, دوست عزیز تو کل دنیا هر روز 1000 جور جرم و جنایت اتفاق میفته ولی کسی اهمیتی نمیده مثل این امریکا که خودشونو ازادترین ملت دنیا میدونند ولی ببین چقدر جرم و جنایت زیاده تو اون کشور . اگر کشور دیگه باشه همه جا جار میزنند مثل ایران هر اتفاق کوچکی تو ایران میفته همه جا جارو جنجال میکنند ولی اگر تو مملکت خودشون باشه اصلا بد نیست.اون کسایی هم که گفتی تو ایران کشته شده ان تقصیر خوشون بوده قانون رو زیر پا گذاشتند الکی که کسی رو نمیکشند. سرت تو کاره خودت عمرا کسی بهت تو بگه...
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 13:32
Davidoff - خارکوف - اوکراین
جالبه! وقتی یه اتفاقی در روسیه یا در کل در اروپای شرقی میوفته خیلی از کاربران "بلوک غرب!" حرف از وحشی بودن و بی فرهنگ بودن و غیره اون قوم مزکور می زنند! اونوقت وقتی چنین اتفاقی در آمریکا یا در در کل در غرب میوفته همین کاربران نظر میدن که "جرم و جنابت به نژاد نیست" و "از این اتفاقات ممکنه هر جایی بیوفته"!! آخه آدم تا چه حد می تونه دستمال کش و ...مال باشه!؟ (توضیح:بنده هیچوقت در این سایت بددهنی نکرده بودم ولی به لطف توهین ها و بد دهنی های هموطنان عزیزم یادگرفتم چجوری به عنوان یک ایرانی کامنت توهین آمیز بنویسم!متشکرم از دوستان!)
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:21
perser68 - فلوریدا - امریکا
Ghoolooآبادان ایران. کاربر محترم،من اصلا حرفی‌ از سیاه پوست و یا نژاد و رنگ نزدم!!!اگه منظور شما من هستم! منظورم از نه سیاه سیاه و نه سفید سفید،گفتن واقعیتهاست بدونه کم و زیاد!.
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:37
perser68 - فلوریدا - امریکا
Rommelسیدنی_استرالیا. تو دیگه آتیشت خیلی‌ تنده!!!(محارب کاکا سیا)این کلمه‌ها رو بیشتر آخوند زده‌هایی‌ مثل احمدی نژاد روانی مریض میزنه!شما تو استرالیا هنوز با این کلمات سر میکنی‌؟من تو خبر اعدام قبلی‌ هم نوشتم که اعدام برای قاتل بخاطر یه‌ جنایت خیلی‌ کمه!زندان بهترین چیزه،چون به زندانی فرصت کشیدن عذاب وجدان هر روزه باید داد و نه در عرض چند ثانیه راحتش کرد و مسئولیت رو ازش سلب کنی‌!در ضمن با اعدام!!! خانواده قاتل، دوستان و فامیل و بستگان بیگناه!!! دچاره مشکلات زیاد روانی و روحی‌ خواهند شد که در دراز مدت و افزایش اعدام‌ها میتونه روی جامعه تاثیر بدی بگذاره!و از طرفی‌ مشکلی‌ از خانواده مقتول حل نخواهد شد با اعدام!!!آدم سالم نه دزدی میکنه و نه قتل!باید ببینی‌ کجای کار خرابه!هر روز داره قتل انجام میشه و هر از گاهی اعدام!!!مشکل حل شد؟؟؟
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 14:57
perser68 - فلوریدا - امریکا
سیف الله بیرمنگام انگلیس. شما مرگ ستار بهشتی‌ رو اتفاق کوچیک میدونی؟شما اعدام دو تا پسر یه خانواده رو کوچیک میدونی!؟شما قطع شدن انگشتای بچه‌های مدرسه‌ای یه روستای دور افتاده رو تو ایران کم میدونی؟کباب شدن دخترای دبستانی تو مدرسه رو کوچیک میدونی؟ شما زندانی کردن وکیل مملکت رو کم میدونی‌؟اولین کشور تو جهان با بیشترین اعدام نسبت به جمعیت رو کم میدونی‌!؟کهریزک بطری نشان؟قتل ۵نویسنده یا بهتر قتل‌های زنجیره‌ ای؟اعدام‌های دست جمعی سال‌های ۶۰ و ۶۷؟جون دادن یه اعدامی با طناب دار برای حداقل۷ دقیقه؟شما انسانی‌ اصلا؟ذره‌ای احساس در وجودت هست؟اصلا بچه داری!اصلا سیاست رو بگذاریم کنار،تو همین آمریکا آدم‌های فقیری زندگی‌ می‌کنن که یه سگ یا گربه دارن که وقتی‌ از دستش میدن تا مدت‌ها دربداقونن و دچار افسردگی!شما یه فرزند رو از مادرش بگیرن و به هر جرمی‌ با طناب آویزونش کنن ۷ دقیقه اون بالا جون بده کم میدونی؟ شما بهتره پیتزای خودت رو بفروشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 17:45
yeshua - سیرجان - ایران
منگوله مشهدی - مشهد - ایران. از همان روزی که آدم و حوا سراپا گناه شدند دنیا اینجوری شد
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 19:06
Ghooloo - آبادان - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا عزیزم منظور من شما یا شخص خاصی‌ نبود بنده کلی‌ عرض کردم چون هنوز هستند هموطنانی که چنین فکر میکنند و چون شخصی‌ مثلا سیاه است یا فلان دین و عقیده را دارد، از قبل پیشداوری میکنند و طرف را محکوم می‌دانند. موفّق باشید
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 20:28
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
شهادت - تهران - ایران - Rommel - سیدنی - استرالیا - سیف الله پیتزایی - بیرمنگام - انگلستان - danial nabi - استکهلم - سوئد. واقعا انسان در میماند که شماها به حماقت گفته اید زکی! بقول زنده یاد احمد شاملو سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدن آن پول میگیرد! . اینکه یک نفر در یک گوشه ای با یک نفر درگیری پیدا میکند و جنایتی مرتکب میشود در همه جای دنیا و هزار مرتبه بدترش در این طاعون زده اسلامی هست. اشکال آمریکا در این است که در همه جای آن دوربین وجود دارد و این اطلاعات هم آزادانه منتشر میشود. danial nabi - استکهلم - سوئد تو مزدور رژیم مگر نمیدانی که خر تو خر تر از ایران اسلامی آیینی که تو میپرستی و ممالک زیر یوغ اسلام وجود ندارد؟! جهت اطلاع بینوایان سایبری و نژاد پرستان طبق آمارهای FBI آمار جرم و جنایت طی 5 سال اخیر در آمریکا بطور متوالی سیر نزولی داشته!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 21:54
sepherdad - سیدنی - استرالیا
این کسانی‌ که سر خودشون رو کردن زیر برف و میگن به نژاد ربط نداره یکم مطالعه کنن بد نیست!
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 16:25
danial nabi - استكهلم - سوئد
زبلخان - لوس آنجلس - آمریکا تو باز حرف زدی، حرف نزنی‌ کسی‌ نمی‌گه لالی، تو به پادویت ادامه بده در سرزمین خر در چمن، به قول معروف ۱ بار جستی ملخک ۲ بار جستی ملخک، بالاخره تو دستی‌ ملخک، شاید فردا نوبت تو باشد تا خوب بفهمی که مملکت خر در الاغ یعنی‌ چه..
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 23:28
Ghooloo - آبادان - ایران
sepherdad - سیدنی - استرالیا- شما که سرتان را زیر برف نکردید و مطالعه داشتید آقای دانشمند بفرمائید در قرن ۲۱ کدام نژاد کدام خلاف را انجام میدهد؟؟؟
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 01:34
Ghooloo - آبادان - ایران
danial nabi - استکهلم - سوئد. بشین بابا نفله این‌قدر پاچه خواری رژیم رو نکن .. افرادی مثل تو هیچی‌ در وجودشان نیست! یک مشت که در عمرشان یک کتاب به دست نگرفتند...برو یک کم انسانیت یاد بگیر به جای چاپلوسی و طرفداری از یک مشت آدم بی‌ سواد و ابله
‌سه شنبه 3 بهمن 1391 - 01:41
danial nabi - استكهلم - سوئد
قولو - آبادان - ایران تو گویا از اعدام اراذل و اوباش ناراحتی‌، حتما خودت یکی‌ از آن هستی‌ که هنوز به چنگ عدالت نیفتدی، وگرنه این خبر چه ربطی‌ به حمایت من از دولت ایران است.
‌چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 12:32
exam292 - تهران - ایران
Azadikhah - تکسل - هلند / نکته اینجاست! اگه تو ایران یکی انگشت تو دماغش کنه، اونوقت شما و امثال شما ولکنش نیستید!!!
‌پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 13:38
Ghooloo - آبادان - ایران
danial nabi - استکهلم - سوئد- بله هستیم! از نظر شما‌ها همه ملت خس و خاشاک و اراذل و اوباش هستند...فقط نمیدانم موقعی که اراذل و اوباش رژیم و لباس شخصی‌ها بعد از انتخابات با انواع و اقسام اسلحه‌های سرد و گرم به جون ملت افتاده بودند و تمام مدارکش هم موجود آست، یکی‌ از شماها چرا صداش در نمی‌‌اومد...جواب خیلی‌ ساده است...فکر کنم جنابعالی هم از ...رژیم باشی‌ که متاسفانه به جای مجازات، سفر‌های کیش و خارج تفه میگیرند.. !
جمعه 6 بهمن 1391 - 18:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.