مهدی هاشمی وارد فرودگاه بین‌المللی تهران شده است

مهدی هاشمی، پسر اکبر هاشمی رفسنجانی ساعتی پیش وارد فرودگاه بین المللی تهران شد.

آقای هاشمی در هنگام ترک فرودگاه دوبی، در پاسخ به سوال محمد منظرپور، خبرنگار بی بی سی فارسی در مورد اتهاماتی که علیه او وارد شده گفت که حرف های خود را در این زمینه در تهران خواهد زد.

شماری از مقام‌ها و رسانه‌های محافظه‌کار خواهان بازداشت فوری آقای هاشمی در فرودگاه تهران شده‌اند.

بعضی از منابع خبری ایران گزارش داده اند که مقامات دادستانی در فرودگاه امام خمینی تهران حضور دارند.

اما محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مدافع مهدی هاشمی به خبرگزاری فارس گفته است: "به روال طبیعی مهدی مستقیم به منزل خودش می‌رود"

او گفته که چون دستگاه قضایی ایران قبلا به آقای هاشمی اخطار نداده است، "قاعدتا وی نباید بازداشت شود".

تحلیل - جمشید برزگر، بی بی سی

ورود اعلام شده مهدی هاشمی، پسر اکبر هاشمی رفسنجانی از دبی به تهران، می تواند دریای سیاست در جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر متلاطم کند... به نظر می‌رسد که هواداران بازداشت مهدی هاشمی کنترل قوه قضاییه، سپاه پاسداران و نهادهای امنیتی را در دست دارند، چاره ای جز بازداشت او نداشته باشند. اما حتی اگر او بازداشت شود، پیش بردن این بازی و رسیدن به هدف احتمالی یعنی به حاشیه راندن هرچه بیشتر اکبر هاشمی رفسنجانی از عرصه سیاست، برای آنان چندان آسان نخواهد بود؛ به ویژه آنکه، اکنون دیگر کمتر کسی تردید دارد که سرنخ همه این حوادث به شخص آیت الله خامنه ای، و نه کسی دیگر از جمله محمود احمدی نژاد، می رسد.

وکیل مهدی هاشمی گفته است که اگر او امشب بازداشت نشود، "صبح [فردا] برای ارائه توضیح درباره مسائلی که درباره وی مطرح شده، به دادسرا می رویم".

خبرگزاری ایسنا هم نوشته است که نماینده دادستانی تهران "برای تفهیم اتهام مهدی هاشمی به فرودگاه آمده است اما قرار نیست وی بازداشت شود".

در این حال مصطفی صابری دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به خبرگزاری فارس گفته است که دانشجویان معترض در مقابل منزل مهدی هاشمی تجمع کرده اند تا مانع از ورود او به خانه شوند.

او گفته است: "تجمع دانشجویان مقابل منزل مهدی هاشمی باعث می‌شود تا از ورود وی جلوگیری شود و دستگاه قضایی نیز هر چه سریع‌تر مهدی هاشمی را بازداشت کند".

مقام‌های قضایی ایران فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی را متهم کرده اند که در اعتراض‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ دست داشته است.

آقای هاشمی با تکذیب دخالت خود در حوادث بعد از انتخابات، تاکید کرده که در سال‌های اخیر به عنوان دانشجو، مشغول مطالعه در دانشگاه آکسفورد بوده است.

برخی از رسانه‌های ایران می‌گویند که اکبر هاشمی رفسنجانی رایزنی‌هایی را برای "محاکمه عادلانه" فرزندش با "برخی مقام‌های عالی‌رتبه" انجام داده است.

دیشب (شنبه شب) از ایران خبر رسید که فائزه هاشمی، دختر آقای هاشمی رفسنجانی هم برای گذراندن دوره محکومیتش به زندان اوین در تهران منتقل شد.

              

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

 

بی بی سی فارسی


  مهدی هاشمی وارد فرودگاه تهران شد

گزارش ها حاکی است که مهدی هاشمی، پسر اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه روز یکشنبه با پرواز دبی- تهران وارد فرودگاه امام خمینی تهران شده است . این در حالی است که خبرگزاری فارس از تجمع در مقابل منزل وی در تهران خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هاشمی با پرواز دوبی تهران وارد فرودگاه امام خمینی شده است .

خبرگزاری فارس نیز گزارش داده است که هواپیمای مهدی هاشمی ساعت ۲۱:۲۴ در فرودگاه امام خمینی بر زمین نشست.

طبق این گزارش، فاطمه و یاسر هاشمی نیز مهدی هاشمی را در این سفر همراهی کردند.

خبرگزاری فارس اضافه کرده است: نماینده دادستان تهران و مأموران انتظامی در فرودگاه حضور دارند اما هنوز اطلاعی از بازداشت یا عدم بازداشت مهدی هاشمی کسب نشده است.

در همین حال، مصطفی صابری، دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، به خبرگزاری فارس گفته است که تجمعی در مقابل منزل مهدی هاشمی در حال برگزاری است.

مصطفی صابری گفته است:«با توجه به ورود مهدی هاشمی به کشور، دانشجویان با تجمع مقابل خانه مهدی هاشمی از دستگاه قضایی می‌خواهند هر چه سریع‌تر به اتهامات وی رسیدگی کنند.»

وی افزود: «تجمع دانشجویان مقابل منزل مهدی هاشمی باعث می‌شود تا از ورود وی جلوگیری شود و دستگاه قضایی نیز هر چه سریع‌تر مهدی هاشمی را بازداشت کند.»

روز گذشته نیز به انتشار خبر احتمال بازگشت مهدی هاشمی به ایران، «دانشجویان دانشگاههای تهران» برای «مطالبه» محاکمه مهدی هاشمی در فرودگاه امام خمینی تهران تجمع کردند.

خبرگزاری فارس نوشته بود: پس از به زمین نشستن چند هواپیما، خبری از مهدی هاشمی نشد و تجمع کنندگان سالن فرودگاه را ترک کردند.

طبق این گزارش، تجمع کنندگان با امضای طوماری خواستار برخورد دستگاه قضایی با مهدی هاشمی به دلیل نقش وی در اعتراضات سال ۸۸ شده اند.

این در حالی است که روز گذشته ماموران دادستان تهران فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی، را جهت اجرای حکم محکومیت شش ماهه اش» بازداشت و به زندان اوین منتقل کردند.

فائزه هاشمی سال گذشته از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به شش ماه حبس و پنج سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

رادیو فردا

 


 مهدی هاشمی هنوز در فرودگاه امام(ره) است 

با گذشت یک ساعت از ورود مهدی هاشمی به کشور، وی هنوز در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر است.

             مهدی هاشمی وارد فرودگاه بین‌المللی تهران شده است
به گزارش فارس، با گذشت بیش از یک ساعت از ورود مهدی هاشمی به کشور، وی هنوز در فرودگاه امام خمینی (ره) به سر می‌برد.

مسئولان قضایی و انتظامی که همزمان با اعلام خبر بازگشت فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی در فرودگاه مستقر شده‌اند، در حال تردد و گفت‌وگو با مهدی هاشمی و اطرافیان وی هستند.

هنوز خبر جدیدی در خصوص دستگیری یا عدم دستگیری نامبرده به دست نیامده است.

مهدی هاشمی ساعت 19:30 شامگاه یکشنبه دوم مهر ماه جاری با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دوبی راهی تهران شد و هواپیمای وی ساعت 21:24 بر زمین نشست.

فاطمه و یاسر هاشمی نیز مهدی را در این سفر همراهی کردند و محسن هاشمی از برادران و خواهر خود در فرودگاه استقبال کرد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی ساعتی قبل به خبرنگار ما گفته بود که موکلش بازداشت نمی شود و مستقیما از فرودگاه به خانه می‌رود.

عصر ایران


مهدی هاشمی فردا به دادسرا می رود

 مهدی هاشمی وارد فرودگاه بین‌المللی تهران شده است

حضور نماینده دادستانی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای ابلاغ احضاریه دادستانی و تفهیم اتهام است و مهدی هاشمی فردا در دادسرا حاضر می شود.

محمود علیزاده طباطبائی - وکیل مهدی هاشمی - در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب اظهار داشت : همانطور که پیش از این اعلام کردم دلیلی برای بازداشت موکلم وجود ندارد و حضور نماینده دادستان در فرودگاه امام (ره) برای ابلاغ احضاریه دادستانی و تفهیم اتهام به مهدی هاشمی خواهد بود.

وی افزود : پس از دریافت احضاریه، فردا برای دفاع از اتهامات در دادسرا حاضر خواهیم شد و پس از آن قاضی پرونده تصمیم گیری خواهد کرد.

مهدی هاشمی ساعتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی (ره ) شد و محسن هاشمی به استقبال او رفت.
 

خبرگزاری مهر


برگزاری تجمع مقابل منزل مهدی هاشمی

خبرگزاری فارس: مصطفی صابری گفت: با توجه به ورود مهدی هاشمی به کشور، دانشجویان با تجمع مقابل خانه مهدی هاشمی از دستگاه قضایی می‌خواهند هر چه سریع‌تر به اتهامات وی رسیدگی کند.


مصطفی صابری دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از تجمع مقابل منزل مهدی هاشمی خبر داد و گفت: با توجه به ورود مهدی هاشمی به کشور، دانشجویان با تجمع مقابل خانه مهدی هاشمی از دستگاه قضایی می‌خواهند هر چه سریع‌تر به اتهامات وی رسیدگی کنند.

وی افزود: تجمع دانشجویان مقابل منزل مهدی هاشمی باعث می‌شود تا از ورود وی جلوگیری شود و دستگاه قضایی نیز هر چه سریع‌تر مهدی هاشمی را بازداشت کند.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر محاکمه سران و فعالان فتنه 88، تصریح کرد: مهدی هاشمی از فعالان فتنه 88 به شمار می‌آید که باید دستگاه قضایی به اتهاماتش رسیدگی کند.

 مهدی هاشمی پس از بازگشت به تهران در فرودگاه توسط نماینده دادستانی تفهیم اتهام شد و تعهد داد تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بعد از ورود مهدی هاشمی به فرودگاه و طی مراحل تشریفات ورود به کشور، نماینده دادستانی ضمن تفهیم اتهامات به وی، از او تعهد گرفت تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

مهدی هاشمی که متهم به دخالت و حمایت از فتنه 88 است 3 سال پیش با عنوان ماموریت دانشگاه آزاد از کشور خارج شد و امشب از طریق دبی به تهران بازگشت.

مهدی هاشمی وارد فرودگاه بین‌المللی تهران شده است

مهدی هاشمی وارد فرودگاه بین‌المللی تهران شده است

مهدی هاشمی وارد فرودگاه بین‌المللی تهران شده است

مهدی هاشمی وارد فرودگاه بین‌المللی تهران شده است

 

علیزاده طباطبایی: مهدی هاشمی راهی خانه پدر شد

خبرگزاری فارس: وکیل خانوادگی هاشمی رفسنجانی ادعای فاطمه و یاسر هاشمی مبنی بر بازداشت برادرشان مهدی در فرودگاه امام (ره) را رد کرد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ادعای فاطمه و یاسر هاشمی مبنی بر بازداشت برادرشان در فرودگاه امام خمینی (ره) را رد کرد.

وی تصریح کرد: دقایقی قبل که با محسن هاشمی تماس گرفتم، به من گفت که مهدی با ماشین دادسرا به سمت منزل پدرش در جماران راهی شده است.

معاون دادستان با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) و ابلاغ احضاریه به مهدی هاشمی از وی تعهد گرفت که ظرف 24 ساعت خود را به دادسرای مرکز معرفی کند.

در عین حال برخی شنیده‌ها نیز حاکیست مهدی هاشمی باید ساعت 8 صبح فردا خود را به دادسرای ویژه شهید مقدس معرفی کند.

 

فارس نیوز

+137
رأی دهید
-106

سيامك - وپرتال - المان
حالا غصه این را نیز بخوریم ؟
یکشنبه 2 مهر 1391 - 21:31
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
...لقش ؛ چکار کنیم؟ حتما سیاست و ساخت و پاخت حکومت است و میخواهند بعنوان رئیس جمهور به ملت قالبش بکنند. از آخوند دم برید ه برای ادامه حیات هر چی بگی بر میاد.
یکشنبه 2 مهر 1391 - 21:46
Amir_Alex - کویت - کویت
یک بازی جدید دیگه ،همه سر کاریم!!!
یکشنبه 2 مهر 1391 - 21:53
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
قهرمانِ مترو! سگش به ۱۰۰ تا "ماموت " می‌‌ارزد!
یکشنبه 2 مهر 1391 - 22:31
farokhzad - کنت - انگلستان
لابد برگشته باقی‌ پولهارو بدزده بی‌ پدر مادر
یکشنبه 2 مهر 1391 - 22:40
bagheyrat bidar sho - اسلو - نروژ
گور بابای یکیکیتون،،همه‌چی از سر این بابای پفیوزت میگذار که هرچی‌ بلا سرمو اومد از شما خانواده ننگ هاشمیه،،
یکشنبه 2 مهر 1391 - 22:34
بابک خرم دین - تهران - ایران
یک بازی جدید دیگه ،همه سر کاریم!!! مردک دزد و جنایتکار گردنش را ببنید .مال مردم خوردن اینجور .بچه اخوند .مرگ بر خامنه ای و هاشمی و خاتمی و اصلاح طلبان حکومتی و تمام کسانی که در این رژیم جنایتکار دست دارد . اینها میخواهند هاشمی را برای ریس جمهوری آینده برای مردم درست کنند و بگویند بچه های هاشمی رندان بودند و خلاصه برای رژیم تنور انتخاباتی اش را داغ کنند .
یکشنبه 2 مهر 1391 - 22:42
reza.mi - می سی ساگا - کانادا
این ورود پسر هاشمی رفسنجانی و همزمان با زندانی شدن دخترش فائزه یک سناریو و بازی سیاسی است که ملت ایران هشیارتر و با هوشتر از این بازیهای کثیف سیاسی می باشد و چرا این آقازداده مفت خور چند سال پیش نیامد.!؟ .
یکشنبه 2 مهر 1391 - 23:24
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
آخه گردنو نگاه کنید با تنش یکی شده دویست کیلو هست . آنوقت میگند اینا پول ندارند دزد نبودند و نیستند . گردنو طبر نمیزنه . خر خودشونند اینا همه فیلمه خواهرشو گرفتنو خودشو میگیرند . دروغگوهای عوضی .
یکشنبه 2 مهر 1391 - 23:57
Bond_James Bond - روتردام - هلند
شتر مرغ هایی برای تمام فصول.
دوشنبه 3 مهر 1391 - 00:36
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
به من چه نقطه تمام.
دوشنبه 3 مهر 1391 - 01:28
NICK@NZ - اوکلند - نیوزیلند
بابا چرا موضع رو بزرگش می کنید اینا کسی نبوده اند و همچنین نیستند و حتی این دادگاه های ایران در حال حاضر یک مشت دزد آمدن برای خودشون قانون الکی درست کردن فقط برای این ملت بدبخت مگه نشنیده اید که چاقور دسته خودش رو نمیتونه ببره اینها فیلم بوده از همون روز اول تا زمانی که اینها سر کار هستند هیچی از زبان و قول و رفتار و عمل اینها از اصل و از ریشه دروغ بوده و هست و خواهد بود همه سر کار هستند از همون بهشت زهرا که خمینی دهن باز کرد به دروغ بابا اگر خوابیده اید بیدار بشوید مخ خودتون رو داده اید دست یک مشت آدمه عقب افتاده رئیس مصلحت نظام خر کی هست که بچه های کره خرش اینا باشند یکی از یکی خرتر تشریف دارند این جمهوری خریت است نه چیز بیشتر
دوشنبه 3 مهر 1391 - 02:13
dkdk - اسلیس - دانمارک
سیاستمدارترین،باهوشترین،پدر سوخته‌ترین ،دزدترین و ثروتمندترین فرد اول مملکت ایران اکبر کوسه است.(بدون برو برگرد.)طبیعتا پسر أ‌و نیز این صفات را از پدر به ارث برده.مهدی باید میامد.بدلیل اینکه با نیامدن اول تمامی اتهامات وارده به أ‌و ثابت میشد.ثانیا ابروی پدر که از مهرهای اصلی‌ نظام بوده در خطر بود.بهمین دلیل أ‌و باید میامد.ضمناً برای بازگشت ترسی نداشت چرا که کسی‌ مثل پدرش حامی‌ آن بود که دوست گرمابه و گلستان رهبر بوده.در اخر اگر مقامات و اقازاده‌ها محکوم به زندان شوند،محکوم به ماندن در خانه‌های ویلایی با تمامی امکانات از جکوزی تا میز بیلیارد ووو..میشوند.از تفریحات و مواد غذائی که نگو.کثافتها با پول ملّت ایران چه هالهایی که نمیکنند.البته شک نکنید که این نیز بگذرد،و ظلم پایدار نخواهد بود.
دوشنبه 3 مهر 1391 - 02:37
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
امیدوارم هر دو شونو اعدام یا تبعید کنن به زاهدان یا جایی‌ که آب خوردن هم گیرشون نیاد.
دوشنبه 3 مهر 1391 - 03:33
irani62 - برلین - آلمان
من در تعجبم که اینقدر سواد انگلیسی داشته واقعا" که بخواد اکسفورد درس بخونه؟؟؟، و اینکه بعد جریانات حمله به سفارت دیگه به هیچ ایرانی ویزا نمیدن چه تحصیلی چه کاری و حتی خیلی هارو میشناسم که با اینکه نامزدشون اقامت اونجارو داشته ولی به همسرش ویزا ندادن و باعث جداییشون شده ولی پسر هاشمی راحت اونجا درست میخونده؟؟
دوشنبه 3 مهر 1391 - 03:51
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
ببینید خمینی دجال کیا رو دوره خودش جمع‌ کرده بود که بعد از ۳۰ سال، ۹۰% از اونا، یا تو زندان هستند، یا حصره خانگی، یا تحت تعقیب، یا به قتل رسیدند، یا پروندهٔ مالی و فسادی دارند و یا خود فروختهٔ اسرائیل معرفی‌ میشوند . تازه اون ۱۰% دیگه هم که قاتل و تروریست هستند که بر تخته حکومت نشستند. آدم یاده حرف شیعیان میفته که تمام اطرافیانه محمد رو فاسد میدونند الا علی‌ علیه‌السلام رو. یعنی‌ زنه پیامبر (عایشه) رو از راه بدر میدونند، عمر و ابوبکر(اولین مسلمان) که صمیمی‌ترین و وفدارترینه مسلمان‌ها بودند رو فاسد میدونند. عثمان که اصلا قران رو اون جمع‌آوری کرد رو فاسد میدونند، طلحه و زبیر رو فاسد میدونند، خلاصه همه فاسد بودند الا علی‌ !!! آدم تعجب میکنه که این چجور پیامبری بود که اطرافیانه خودشو نمیشناخت که همه فاسد از آب در اومدند!!
دوشنبه 3 مهر 1391 - 05:12
NICK@NZ - اوکلند - نیوزیلند
من نمیدونم چرا این انگلیس این جور آدما رو به کشورش راه میده جای خیلی تعجب است.
دوشنبه 3 مهر 1391 - 06:19
bita tehrani - ونکوور - کانادا
اینقدر گفتین مهدی بیا.بالاخره اومد!
دوشنبه 3 مهر 1391 - 06:39
majid63 - پاريس - فرانسه
کسی‌ به این اهمیت نامیده که شما اون را‌‌ بزرگ می‌کنین .
دوشنبه 3 مهر 1391 - 08:42
فرزاد ف - شیراز - ایران
تو روح از اول تا اخرش
دوشنبه 3 مهر 1391 - 09:40
agha_ehsan - تهران - ایران
نمونه بارز یک خاعن به ایران. مثل پدرش. مثل همه آخوندا.
دوشنبه 3 مهر 1391 - 10:23
mehr47 - تهران - ایران
یه حرفی میزنم شاید یه عده از دوستان ناراحت بشنو لی خدائیش زندان افتادن یا نیافتادن مهدی هاشمی و امثال اینها چه دخلی به ما داره؟؟؟ بابا اینا یه مشت کلاه بردارن که حالا به جون هم افتادن. همین مهدی هاشمی زمان خودش یه گندی بود بدتر از اینها!!! همهشون فدای یه تار موی امثال سهراب اعرابی یا ندا آقا سلطان. اونا گلهای پرپر برامون مهم تر از این آشغالهای کفتار صفت هست که حالا پاچه همدیگر را میگیرن. موافقشان لایک بزنن (چی گفتم فکر کردم فیسبوکه)
دوشنبه 3 مهر 1391 - 10:47
مستانه شرق - هایدلبرگ - آلمان
لعنت ابدی به تو و اون پدر جنایتکارت که در دوره این وحشی صفت و خونخوار ِ...نازنین فریدون فرخزاد را به طرز فجیعی به قتل رساندند..حالا چون شما بی همه چیزها با خودتون دعوای زرگری دارید این نیست که طرفدار مردم هستید ...جنایتهای رفسنجانی در دوره ریاستش که بر دل این مردم مظلوم رفته هرگز از یاد نخواهد رفت....
دوشنبه 3 مهر 1391 - 11:46
alavi2000ca - استکهلم - سوئد
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین! اگر آقای خامنه‌ای از سرنوشت قذافی و سایرین عبرت نمی‌گیرد ببیند که بر سر خانواده خمینی رفسنجانی‌ بهشتی‌ ... چه آمد و مطمئن باشد که خود او و خانواده ش سرنوشتی بسیار بدتر خواهند داشت چرا که آنها نفرت و کینه بیشتری نسبت خودشان در مردم ایجاد کرده اند!
دوشنبه 3 مهر 1391 - 11:25
Payam Arian - لندن - انگلستان
بی‌‌بی‌سی فارسی جداً مردم ایران رو مسخره کردید.آخه مهدی هاشمی‌ مگه کی‌ هست که واسه برگشتش به ایران خبرِ ویژه میسازید؟!!. از فراخوان برایِ اتحاد از سویِ رضا پهلوی که اینقدر تلاش میکنه واسه تغییرِ رژیم در ایران کوچکترین حرفی‌ نمیزنید، ولی‌ واسه این آخوند زاده خوب دمب تکون میدید!!!! داستان چیه؟! بی‌ دلیل نیست که به بی‌‌بی‌سی فارسی میگن آیت‌الله بی‌‌بی‌سی؟!! :)) خوب صادقِ صبا با این مهدی هاشمی‌ تو لندن رفیق شدند! دیدیم که صادق صبا تو تویتر هم واسعش توئیت میکرد!! خیلی‌ نگرانش بود.‌ای ....!
دوشنبه 3 مهر 1391 - 12:11
Dionysos - پارسی - فرانسه
امید پر جلال تو از کدوم چشمه آب می خوری؟! سگ پسر رفسنجانی به احمدی نژاد می ارزه؟!! پس رفسنجانی هم در لیست سران محبوبته؟! دیروز موسوی و کروبی و خاتمی امروز هم پسر رفسنجانی!! فردا اگه خامنه ای تسلیم شد سگش حتما به مسیح هم می ارزه؟!! عجب مسلمونی بودی تو رو نمی شناختیم! رفسنجانی و احمدی نژاد همشون از یک توبره می خورند اینها همش فیلمه برای مسلمونهایی مثل تو. راستی تو که قرار بود بری جلوی زندان اوین برای موسوی فریاد بزنی چرا برای پسر و دختر رفسنجانی نمی ری سینه بزنی؟!
دوشنبه 3 مهر 1391 - 13:05
Dionysos - پارسی - فرانسه
باز یک فیلم دیگه برای آمادگی ذهنی مردم قبل از انتخابات! به قول خود مسلمانان از چنین پدر عمرو عاصی چنان پسری!!! دعوای قبیله رفسنجانی و خائنه ای و عنتری نژاد بر سر تقسیم شرکت ایران هست. مالک و مدیر عامل تجاری شرکت ایران رفسنجانی و بستگان! خامنه ای رقیب و شریک تجاری! عنتری نژاد و وابستگان اصولگرا کارفرما، اصلاح طلب و وابستگان عامل پخش و توزیع فیلمهای انتخاباتی شرکت ایران، مردم ایران مصرف کننده و مالیات دهنده به شرکت ایران!
دوشنبه 3 مهر 1391 - 13:21
baran828 - تهران - ایران
اینا هم تا یک مسیری تو همین خیانت ها بودن اما وقتی که احمدی نژاد با فک و فامیلاش پولارو قبضه کرد و بالا کشید و اینارو تو بازی راه نداد این جریانا شروع شد.
دوشنبه 3 مهر 1391 - 13:48
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.