کانال کولر راز سرقت را برملا کرد

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در ساعات اولیه صبح روز گذشته متصدی یک آرایشگاه زنانه در حالیکه بسیار مضطرب و پریشان بود با مراجعه به کلانتری 15 رجایی شهر عنوان داشت که ساعتی پیش هنگامی که درب مغازه را باز کرده متوجه به سرقت رفتن لوازم و وسایل آرایشگاه به همراه چند حلقه فیلم و عکس خانوادگی شده و این در حالی است که هیچگونه تخریبی در قفل و درب مغازه صورت نگرفته است.

کانال کولر راز سرقت را برملا کرد

وی افزود: ماموران در حال دریافت اظهارات شاکی بودند که صاحب یک آرایشگاه مردانه در نزدیکی همان آرایشگاهی که مورد سرقت واقع شده بود نیز با مراجعه به کلانتری شکایت مشابهی را در خصوص سرقت از محل کارش به ماموران ارائه داد.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان اظهارداشت: بدنبال شکایت صاحبان مغازه ها، ماموران برای بررسی صحنه سرقت به محل مورد نظر رفته و با توجه به اینکه یکی از آرایشگاه ها مجهز به دوربین مدار بسته بود با مشاهده فیلم ضبط شده مشخص شد سارقان از طریق کانال کولر وارد مغازه آرایشگاه زنانه شده و پس از سرقت لوارم آن، از آنجایی که هر دو مغازه از طریق کانال کولر با هم در ارتباط بودند لوازم هر دو مغازه را به سرقت برده اند.

وی افزود: ماموران با بررسی فیلم ضبط شده و با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان، چهره یکی از آنها را شناسایی و پس از چند روز تلاش مستمر، رد این سارق سابقه دار را در میدان سپاه کرج بدست آورده و در یک عملیات ضربتی او را در حالی که سوار بر یک دستگاه خودروی پراید مسروقه بود، دستگیر کردند.

سرهنگ خیرخواهان اضافه کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های ماموران در ابتدا منکر قضیه شد اما در مواجهه با دلایل و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و سرقت هر دو آرایشگاه را با همدستی یکی از دوستانش پذیرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: با راهنمایی های متهم دستگیر شده و انجام کارهای اطلاعاتی از سوی ماموران مخفیگاه همدست متهم شناسایی شد اما متهم مورد نظر به محض اطلاع از دستگیری همدستش آن محل را ترک کرده و متواری شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه سارق با یکدستگاه پیکان وانت برای انتقال وسایل مسروقه از مغازه ها اقدام می کرد بنابراین مشخصات راننده و خودرو در اختیار تمامی واحدهای گشت قرار گرفت که در نهایت ماموران در حین گشتزنی در بلوار موذن، خودروی مورد نظر را مشاهده و ضمن تعقیب خودرو و صدور دستور ایست، خودرو پس از دقایقی تعقیب و گریز متوقف و راننده آن در یک عملیات پلیسی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

در ادامه بازجویی از متهمان دستگیر شده مشخص شد که آنها با تشکیل باندی به سرقت از مغازه ها می پرداختند و نقشه سرقت از آرایشگاه ها را زمانی طراحی کردند که چند روز قبل از سرقت ، یکی از سارقان به بهانه فروش لوازم آرایشی وارد آرایشگاه شده و راههای ورود به مغازه را مورد بررسی قرار داده است.

سارقان در ادامه اعترافاتشان اذعان داشتند که در نیمه های شب هنگامی که از طریق کانال کولر وارد مغازه شدند متوجه می شوند که از همان کانال کولر به مغازه دیگری راه وجود دارد بنابراین تصمیم می گیرند لوازم هر دو مغازه را سرقت کرده و بدین ترتیب وسایل با ارزش موجود در این دو مغازه را با استفاده از پیکان وانت به سرقت می برند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: متهمان در ادامه به همدستی فرد دیگری که اموال مسروقه نزد وی بود اعتراف کردند که بلافاصله ماموران به آدرس مورد نظر مراجعه و پس از اطمینان از حضور وی در مخفیگاهش در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از آنجا تمامی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ هر سه متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

+54
رأی دهید
-66

golden ari - ایران - تهران
راستی‌ ۳۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومن چی‌ شد؟ چه خبر ازش دارین؟ و من از همین جا دستور می‌دهم این دزدان شانه و قیچی را که باعث شرمساری اسلام و مسلمین شده اند را به اشدّ مجازات و اعدام در ملأ عام محکوم کنید تا درس عبرتی شود برای دیگر آفتابه دزدان!!!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:34
برجعلی - كلن - المان
مطلب جالبی‌ که در مورد سارقان و متجاوزین به نوامیس مردم دیده میشود و بسیار قابل تامل است این که معمولان در این موارد اکثرا سارقان و متجاوزینی با سنین کمتر از ۳۰ سال دیده میشوند که هنگام مطالعه سرگذشت آنها میبینیم اغلب دارای چندین بار سابقه دستگیری میباشند که نشان دهنده این مطلب است که این افراد بعد از دستگیری مدت زمان زیادی در زندان نمی‌‌مانند و به سرعت آزاد میشوند و روز از نو ، روزی از نو ، اما افرادی هستند که برای نوشتن یک مقاله یا یک اعتراض کوچک سالیان درازی را تحمل کیفر میکنند .
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:54
senator x - تهران - ایران
طبق دستور مقام معظم رهبری و تایید (شوربای) رهبری و مجلس خـفـته گان , پیگیری سرقت یا اختلاس درسیستم دولتی بالای 1/000/000دلار برصلاح نظام نامقدس اسلامی نمیباشد. اینقدر پیله نکنید آون دنیائی هم هستا! !!!!!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 02:50
hossein-87 - تهران - ایران
golden ari - ایران - تهران - حالا چون اختلاص شده، دیگه هر خری هر غلطی دلش خواست میتونه انجام بده؟!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 08:26
فراوانی - قطر - قطر
لعنت بر دوربین مدار بسته آقا این دوبین مدا بسته خیلی چیز خوبیه من باید یکی بخرم
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:14
Rezgar - لینشوپینگ - سوئد
اگر این دزدان بدبخت از ترس دستگیر شدن به کانادا فرار می کردن وتقاضا پناهندگی می کردن حتما" دیپورت ایرانشان می کردن. دزد خوشبختی همچون خاوری را فورا" اقامت بهش میدن و دربرابر تهدیدهای رژیم ایران محافظتش می کنند.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:47
classic - تهران - ایران
golden ari - ایران - تهران. وقتی ازت سرقت شد و یه سری پول و وسایل شخصی و مدارکت هم سرقت شد نظرت عوض میشه. همین ها هم خیلی بی شرف هستند. آفتابه دزد و اینجور چرت و پرت ها فقط ساخته بعضی ایرانیاس که این حرفها رو انداختن تو دهن مردم . وگرنه سارق باید بخاطر غلطی که کرده دستگیر بشه. چه اختلاس باشه چه سرقت و زور گیری
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:10
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.