مصاحبه بی بی سی با شاهین نجفی

بی بی سی  :نام شاهین نجفی و ترانه تازه اش به نام نقی، این روزها سر زبانهاست. عده ای آن را توهین به مقدسات می دانند و گروهی می گویند ، موسیقی رپ یعنی اعتراض. کار تا آنجا بالا گرفت که خبرگزاری نیمه دولتی فارس با انتشار فتوایی از آیت الله صافی گلپایگانی، مدعی شده که حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شده است.

+355
رأی دهید
-215

Hatikva - توبه موری - انگلستان
آقا شاهین دم شما گرم، شما توی یه مملکت آزادین هر چه دلتون می‌خواد میتونین بگین، اونایی هم که تحمل ندران آب بریزن اون جاشون که می‌سوزه!!
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 22:52
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
جفت کرده ها! بینم تا دیروز که "احساسات مردم" برات احمقانه بود و همه جوره توهین میکردی، حالا "یک عده سعی‌ در برانگیختن احساسات مردم علیه تو" دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برو بمیر بابا.
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 22:54
zedeakhond - لندن - انگلستان
مذهب یعنی‌ دروغ و کلک.مسلمانهای دو آتشه اصلا میددنن محمد کی‌ بود؟یا چون پدر مادرتون مثلمان بوده شما دنباله رو هستید؟
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 23:01
bluestar - آتن - یونان
((حق تمسخر و تحقیر محفوظ نیست)). آیا کسی که قائل به توهین است آن را در هر بافت و کانتکست دیگری هم به کار می برد؟ یعنی آیا آزادی خود را در همه کانتکستها استفاده می کند یا مثلا وقتی صحبت از اسلام و پیغمبر و امام است می خواهد از حق آزادی اش استفاده کند و حق بد و بیراه گفتن داشته باشد؟ من بعید می دانم که مثلا شاهین نجفی جرات کند وارد مباحثی بشود که جامعه میزبان او در آلمان مثلا توهین می داند. فرضا تولید ادبیات ضدزن یا ضدسیاهان یا ضدیهودی یا ضدهمجنسگرایان. ((به نقل از وبسایت جرس))
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 23:25
bluestar - آتن - یونان
امثال شاهین نجفی دشمنان درجه یک آزادی بیان هستند.
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 23:26
SABZ 52 - بخارست - رومانی
دمت گرم داداش، من با بی‌ احترامی موافق نیستم ولی‌ حال کردم خوب این آخوندا رو سوزوندی.ها ها
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 23:30
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
من موسیقیٔ رپ را دوست ندارم---و پیامی که در آهنگ او بود در برابر حرفهایی که زنده یاد فریدون فرخزاد...میگفت هیچ!!!! پس به دانید---تمام کسانیکه در این سایت‌ خودشان را جر دادند برای نقی‌---!!!! میتوانند دقیقا مثل قاتلان فرخزاد---سلّاخی کنند---همه جانی هستید!
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 23:46
feminism - لندن - انگلستان
شاهین عزیز اسلام فقط صراط خودش را راست و خم نشو میبیند و دیگر هــِــچ . مگر حسینیه دراویش را در بروجرد تخریب نکردند و به آنها انگِ "اخلال در نظم عمومی"، "تبلیغ علیه نظام" و "توهین" نبستند !!!!!! مگر روحانیان اهل سنت را در دادگاه ویژه روحانیت به زندان های چند ساله محکوم نکردند !!!!!! مگر دری نجف آبادی در نامه اش به غلامحسین محسنی اژه ای فعالیت های تشکیلات بهائیت در تمامی رده ها و نیز هر تشکیلات جایگزین آن غیر قانونی و ممنوع اعلام نکرد !!!!!! حتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز ، فعالیت دانشگاه مجازی بهائیان (BIHI) را «غیرقانونی» اعلام کرد !!!!!! مگر مسیحیان را با هدف «جلوگیری از انجام مراسم مذهبی در آستانه عید کریسمس و سال نو میلادی» دستگیر و زندانی نکردند !!!!! مگر زنده یاد حسین سودمند را بخاطر اینکه ایمان خود را به مسیح انکار نکرد ؛ اعدام نکردند !!!!!! شاهین جان من نه تنها با ترانه هایت بلکه با خودت نیز آشنا نبودم ولی همین نابخردانِ دُگم باعث شدند که من به مرامت و کلامت جذب شوم. درود بر تو.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 00:30
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
آقا جان ، تا 500 سال دیگه هم اون خراب شده (ایران متاسفانه) همینه. هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد. مردم همینن که هستن. آزادی کلام نخواهیم داشت ، آزادی اجتماعی و سیاسی هم نخواهد بود.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 01:25
OnLine. - تهران - ايران
چقدر بدم اومد از این دختره مجری با این مدل سؤال پرسیدنش ...عمدا می‌خواد متهم کنه نکبت.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 01:26
gogoli - تهران - ایران
bluestar - آتن - یونان .. چطوری بلو جان؟! از فوتبال چه خبر؟ بازم که این اصفهانی ها قهرمان شدن!
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 01:29
ufo - وايله - دانمارك
دوستان گلم در تمام جهان .عزیزان لطفا درست فارسی ﴿پارسی﴾ بنویسیم بخدا خسته شدم ازبس غلط های املائی خواندم لطفا یکم بیشتر دقت کنیم تا این زبان بگند کشیده نشود.بعضی جمله ها نه ایرانیست ونه عربی.شرمنده روی گل همه شما عزیزان.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 00:47
gogoli - تهران - ایران
منطق حکم میکنه که هرکس در حد و اندازه ظرفیت و توان خودش اظهار نظر کنه. خیلی ها سالها دود چراغ خوردند و مطالعه کردند و در نقد (یا حتی علیه) مذهب مطلب نوشتند اما این غلطی که این دلقک هنوز عرق فرارش خشک نشده کرده رو نکردند. این فرد تا قبل از جریانات سال 88 اصلا برای مردم شناخته شده نبود. چطوری این جوجه خواننده ظرف دو سال تمام مدارج ترقی رو طی کرده؟ عکسهای دوران اقامتش تو ایران نشون میده که این فرد در اون دوران 180 درجه با حالا متفاوت بوده! متاسفانه خیلی از هموطنان مقیم خارج جذب شعارهایی میشن که تند تر و رادیکال تر باشه. علت اصلی فریب خوردن این افراد از هخا هم همین بود. گند این یکی هم بعد از مدتی در میاد. حالا ببینید!
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 01:27
morgan123 - واشنگتن - امریکا
تشکر از شاهین عزیز برای شجاعتش .فریاد او ندای حق است. به مصاحبه او با رادیو فردا هم توجه کنید دوستان.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 02:31
mamal amrikai - دانکرک - فرانسه
آفرین شاهین خوب پوز این .. هارو زادی و وقتی‌ گفتی‌ دین اسلام راجع به سکس خیلی‌ باز نظر داده بازم راست گفتی‌ من از اول بهات حل می‌کردم تا آخرشم مخلصتم این حزبلهیا با این فتوا‌هاشون ایران رو به گند کشیدن تا اینجا از من باقیشم دوستان گًل مثل فمینیست و ارتمیست گفتن همین فرمون برو جلو که خیلی‌ کارت درسته جیگری جیگر
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 02:31
Dara va sara - پرت - استرالیا
درود به روان بزرگان، که فریاد اعتراض را به گوش دیگران میرسانند. ولی افسوس و صد افسوس که مغزی که از سیمان پر شده، قابل فرو کردن هیچ منطق دیگری نیست.مخالفت با شاهین و امثال ایشان. فقط و فقط از روی منطقی بجز جهالت و خودکامگیست. و چیز بیشتری نیست....در این دنیا چیزی مقدس نیست که نتوان به او اعتراض کرد.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 04:40
tabesh20 - تهران - ایران
SABZ 52 - بخارست - رومانی .. آخوندارو نسوزوند فقط چرت و پرت خوند تا یک عده مردم عادی هم ازش زده بشن ..برای سرپوش گذاشتن روی ضعفاتون لطفا اعتقادات مردم را به گند نگشید
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 03:58
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
مشکل این نیست که ایشان به مذهب توهین کرده است ‌یانا! مشکل این است که مذهب چگونه باید جوابِ توهین را بدهد! اگر مذهب بخواهد جوابِ توهین را بشمشیر یا حکمِ اعدام بدهد ، پس با لاتِ سرِ کوچه فرقی‌ ندارد! حتما توهین به مردم و اعتقاداتِ آنها زشت است و ناپسند اما اولا باید بدانیم که مذهب برای نجاتِ انسان است نه کشتنِ او و دوما خدایی که برای دفاع از خود به مراجع تقلید متوسل شود، خدا نیست بلکه " ببت " است! مسیح به شاگردان می‌آموزد که برای دشمنان دعای خیر کنن و پاسخِ بدی را با نیکویی بدهند! می‌فرماید : مغلوبِ بدی نشوید بلکه با محبت و احسانِ خود بدخاهان را خجل کنید!
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 06:11
sattar57 - خوزستان - ايران
واقعا شما دوستان فکر میکنید این جماعت ملا از توهین به مقدساتشون ناراحت میشن ؟ نه خیر اینطوریا هم که بعضیا فکرمیکنن نیست .
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 06:42
مهرتابان - تهران - ایران
ممنون عالی بود به خصوص که ایرادهای ما ملت حالی به حالی رو خوب به رومون آورد،ضمنا بتهایی رو که ما ساختیم بایدروزی شکسته بشه و شاهین نجفی شجاعانه این کار رو کرد .
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 07:10
truth-seeker - لندن - انگلستان
نسل آریایی ایران.!!! قوانین مضحک کشور ما و هنرمندان بی‌ هنر ما!!!!!
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 08:45
Anti-depressive - كرمانشاه - ايران
آخه بی‌بی‌سی چقدر ناراحت شده..یک بار به اسلام توهین نشه که برادران بی‌بی‌سی و انگلیسی‌ خیلی‌ ناراحت میشند....اگه این اسلام یک بار کمرنگ بشه این برادران انگلیسی‌ نون شون آجر می‌شه،، دلم واسه این انگلیسی‌‌ها سوخت..
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 09:51
pesaritanha - اودا - دانمارک
لعنت خدا بر شاهین ثقفی شیطان پرست و مرتد و هواداران بدتر از خودش که اینجا کم نیستن. خدا جای حق نشسته. وعده دیدار ما به قیامت. اللهم عجل لولیک الفرج
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 09:53
ParsaUK - منچستر - انگلستان
مگه اسلام به غیر از سکسیسم، تجاوز، بچه بازی و همینطور سر، دست و پا بریدن دیگران، جنبه آموزشی دیگری هم داشته!!
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 09:16
ذره بین - میسور - هند
من که 2-3 بار گوش دادم این آهنگ رو اما جز نقی هیچی نمیشه ازش فهمید . خدایی این چه نوع موزیکی هست آخه
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 10:07
greentree - تهران - ایران
اسلام جز خرابی‌ و شکنجه ،کشتار و سکس مگه چیزی دیگه هم آموزش داده ؟
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 10:48
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
زیاد ساده لوح نباشید این رژیم به خاطر امام مقوایی ، جا نماز جینی ، علی تو رحم، و..... از کوره در رفته شاهین هیچ توهینی به دین کسی نکرده . نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر متعصب و تند رو هستند که هیچ چیزی رو بر نمی تابند . بعدشم شما ها مگه نمیگید امام زمان ته چاه . اخه این جه منطق و عقلی توش است امام ته چاه جکار می کنه خوب وقتی این مزخرفات است کسانی مثل شاهین نجفی بیان و این رو با طنز بیان کنند. پلیس آلمان هم مواظبشه و هیچ کس هیچ غلطی نمی تونه بکنه .
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 10:46
keleyman - اسلام آباد - Iran (ایران)
این بی بی سی پفیوز با این طرز مصاحبه و ادعای آزادی بیان خوب برای این رژیم کار میکنه.باور کنین همین مغالطه کاران بودن که این لفظ توهین به اعتقادات رو علم کردن وگرنه ساندیس خورا عمرا میفهمیدن آزادی بیان اصلا چی هست. عزیزان برای بار هزارمین بار : آزادی بیان زمانیست که تمام اندیشه ها و ادیان آزاد باشند.دین زمانی محترم است که در دلهای انسانها بماند ولی زمانی که این دین موجب مرگ هزاران نفر و کلی جنایات فجیع شد باید آن را لگدمال کرد.احترام به عقیده شما مانند احترام عقیده آدم خواران و احترام به حزب نازی و جنگ طلبی هیتلر است.هرزمان این مسئله را فهمیدید کمی به شما امید است.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 10:33
gardash - برادفورد - انگلستان
هر بار که به ایرانیان انگلستان سر میزنید یه مثبت به (لینک قبلی) ترانه شاهین. نجفی بدین .... خیلی مهمه ( یادتون نره) .
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 11:44
مانفرد - ایران - ایران
تمام کلمات این شعر که از زبان شاهین جاری شده حالا چه خوشمون بیاد و چه نیاد اتفاق افتاده و مدارک و تصاویرش هم موجوده راه گریزی هم ازش نیست/از یا علی گفتن سر زایمان تا انگشت شیث و شوشول فرنود و .... دروغ هم نگفته.دمش هم گرم .حالا چرا یه عده کاسه داغتر از آشند خدا داند....؟
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 11:45
gardash - برادفورد - انگلستان
هر بار که به ایرانیان انگلستان سر میزنید یه مثبت به (لینک قبلی) ترانه شاهین. نجفی بدین .... خیلی مهمه ( یادتون نره ) .. مخصوصا نقویون برادفورد و حومه.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 11:46
ardalan shams - فرانکفورت - آلمان
اون هایی که با این آهنگ شاهین مخالفن یه مشت عقب موندهٔ مرزی هستن که خودشون و پدرنشون هر شب عکس آقا رو توو ماه می‌بینن.یه ۶۰ میلیون از اینا از بین برن ایران آباد می‌شه
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 12:28
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
حقش محفوظه آفرین به این هنرمند.. امام کیه کیلو چند؟ مسخره کردین خودتون را... تو رساله اول تا آخرش حرف از سکس و آمیزش با انسان حیوان و و و آخرشم ترور و جنگ خونریزی.. هر کس دین داره تو دلش نگاه داره به دیگران هم کاری نداشته باشه...امام یا بیغمبر از پدر آدم عزیز تر که نیست دلش می‌خواد فش بده ...گوشتون را بگیرید نشنوید.. اینقدر این دین مبارک مردم ایران را زجر و شکنجه کرده که دیگه جای برای احترام نذاشته....
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 12:55
maziar hezarshamshir - بوخلت - آلمان
۷۰ سال پیش،زنده یاد صادق هدایت،اون‌جوری که به خورده ما داده شده،با باز کردن شیر گاز،خودکشی‌ کرد.حالا باید تامل کرد که نکنه اون مرحوم هم قربانی فتوا قتل آخوندهای اون زمان شد.(حاجی آقا رو بخونید،خودتون می‌فهمید.)
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 13:18
pull.over - دوحه - قطر
bluestar - آتن - یونان:اگه همون بلو استار قدیمی خودمون باشی خیلی خوشحالم که میبینمت. یکی بود که هم مذهبی شدید بود هم فوتبالی و طرفدار استقلال:-)
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 13:35
علی‌-سوئد - گوتنبرگ - سوئد
یا باید خط قرمز‌ها منو بالاتر ببریم یا جماعتی میلیونی از مرتددین رو گردن بزنیم. بیشتر از نیمی از مردم ایران (یکیش خودم) اصلا نمیدونن امام نقی‌ امام چندم هست و کی‌ بوده چیکار کرده. فقط اینو فهمیدن که به مقدساتشون توهین شده. حالا اگر همین امام نقی‌ که از بلاد عربستان بوده و احتمالا اگه الان بودن به خاطره جددشون, امیر یا شیخ حاکم یکی‌ از همین کشورای "فسقلی" خلیج فارس بود، اونوقت همین مردم ایران توهین بهش رو واجب میدونستن.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 13:34
ghom.666 - قم - ایران
esaritanha - اودا - دانمارک. لعنت بر تازی پرستان.که دارن ایرانی و دنیا را نابود میکنن.....
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 13:51
mostafiamiri - کپنهاک - دانمارک
اقا شاهین تو که هر کاری می کنی افکار دیگران برات مهم نیست.پس یک رپ با حال هم برای گلپایگانی بخوان و یک حال بهش بده که از این فتوا ها دیگه نده.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 14:19
morgan123 - واشنگتن - امریکا
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا - باز هم از اون شعرها گفتی! مسیحی ها اکنون که قدرت زورگویی ندارند آیات رحمت را بیان میکنند (خدا محبت است!) ولی اگر موقعیت فراهم بود آن کار دیگر میکردند تمام ادیان ابراهیمی مجهز به آیات رحمت و قتال هستند مگر در قرون وسطا کشیشها با استناد به کتب بودا مردم را میکشتند؟ هر وقت بخواهی تبلیغ کنی با من طرفی اینو یادت باشه! میخوای عنوان پنجاه کتاب مسیحی را که در کلیساهای ایرانی توزیع میشود و من خواندم و در کتابخانه ام دارم را برایت بگویم تا بدانی با چه کسی طرفی! همه چیز را به خدا نسبت میدهید اما هر جا به زشتیها و نابرابری های موجود میرسید شروع به تناقض و سفسطه گویی میکنید و آخرش هم به آنجا میرسید که عقل بشر از درک آن عاجز است و دیگر از بحث با فردی که شما را به چالش کشیده پرهیز میکنید این رسم شماست! جذر نه میشه سه اما اگر قافیه تنگ شد میشه هزار و سه چون عقل بشر درک نمیکنه! اگر جهنمی باشد پیروان ادیان ابراهیمی قعر آنند چون چهره خدا را هم اینان زشت و بد منظر کردند.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 15:05
Anarchist - دبلين - ايرلند
بالاخره یکی‌ باید تابو شکنی میکرد.. که شاهین نجفی این کارو کرد..!. دمش گرم...... !امیدوارم دست ادمکشها ی اسلامی شیعه (که پر از خرافات احمقانه است) به این جوان هنرمند ایرانی‌ نرسه..!
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 15:49
khorsheed - استکهلم - سوئد
آزدی بیان جایت خیلی خا لیست.گالیله کجایی که ببینیی بعد از گذشت این همه سال ،هنوز برای خواندن شعر حکم مرگ میدهند
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 16:26
feminism - لندن - انگلستان
mamal amrikai / مرسی از لطفت عزیز. اینهم تکه ای از فیلمی که اسمش رو برای نام کاربریت انتخاب کردی > پیش به سوی یونایتد استید آمریکا و مهرآباد نیویورک.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 16:58
bezal - ونکوور - کانادا
شاهین جان دمت گرم راه خود را ادامه به که زدی توخال.
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 18:08
bavaffa - باكو - اذربيجان
فقط دمت گرم
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 19:49
pesaritanha - اودا - دانمارک
گذر زمان ثابت خواهد کرد که ما مذهب برحق هستیم. بالاخره آخرتی وجود داره و سوال و جوابی در کار هست وای بر کسانی که جوابی برای سوال ها نداشته باشه وای بر کسانی که محبت اهل بیت در دلشون نباشه وای بر کسایی که شفاعت اهل بیت شاملشون نشه ما با دو تا سوال تمام دین مسیحیت و مذهب تسنن و دیگر ادیان رو زیر سوال می بریم تا حالا در طول تاریخ کسی جواب قانع کننده ای برای سوال های ما نداشته چه مسیحیت چه یهودیت و چه دیگر ادیان و مذاهب. از خدا میخام که اگه قابل هدایت هستید هدایت شوید در غیر این صورت عذاب جهنم شاملتون میشه. به کوری چشم دشمنان اهل بیت اللهم عجل لولیک الفرج
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 20:50
sam_1355 - كويت - كويت
بجه جون فقط دست سربازان امام زمان بدست نرسه
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 22:31
Lolalola - پاریس - فرانسه
مرسی شاهینى دمت گرم کارت درسته *******(-:
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 23:32
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
truth-seeker - لندن - انگلستان هموطن خوبم کاملا موافقم!
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 00:08
haghgoo - کپنهاک - دانمارک
اودا .دانمارک - من فکر کنم تو از ترس اقامت سیاسی خودت که گرفتی ترس ورت داشته بابا بی خیال تو به خودتم داری دروغ میگی تو خودت جرات تنهائی دفاع نداری در خواست کمک می کنی و از اقا می خواهی ظهور کنه تو هم مثل شاهین مرد باش به تنهائی دفاع کن . چیکار اقا داری
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 00:21
gardash - برادفورد - انگلستان
هر بار که به ایرانیان انگلستان سر میزنید یه مثبت به (لینک قبلی) ترانه شاهین. نجفی بدین ... خیلی مهمه ( یادتون نره ) . مخصوصا نقویون برادفورد و حومه.یادتون نره هاااااااااا..
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 01:34
gardash - برادفورد - انگلستان
یه مثبت به (لینک قبلی) ترانه شاهین نجفی بدین ... خیلی خیلی مهمه (یادتون نره )(یادتون نره) . مخصوصا نقویون برادفورد و حومه و نقویون عجب شیر و نقویون اهواز ، یادتون نره هاااااا..
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 01:43
kariminiya - تهران - ایران
بدبخت از لابلای حرفهی ضد و نقیض و نا آگاهانه ات بوی ترس چنان استشمام میشود که نگو و نپرس! بدبخت از حالا به بعد باید حسرت اون روزهایی رو بکشی در پستو های ده تون تو ایران داشتی ترانه های 2 زاری میسرودی! دیگه باید خواب آزادی و آرامش و راحتی رو ببینی سایه مرگ هر جا که بری و هر جا که هستی روی سرت سنگینی میکنه . عوضی کدوم آدمی هر چه درونش میجوشد رو باید ابراز کند مخصوصا یک درون متعفنی مثل تو حروم زداده. بد بخت خانواده ت از ننگی که تو به بار آوردی اسم فامیلشون رو عوض کردند تو به جز خودت مگه چیز دیکه ای هم میبینی احمق اون دلفکه که دنبال خنده مردم هست هنرمند کارش رضایت مردمه بیچاره ! موسیقی و شعر و کنسرت رو که هیچ باید زندگی رو ببوسی و بری به جهنم. خوب تو دهنی خوردی فقط یک چیز حسابی تو عمرت گفتنی اینم اینه که تو 20 سنت هم نمی ارزی چه برسه به 100 هزار دلار!
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 07:21
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
gardash. واسه مثبت گرفتن بد جوری افتادی به گدایی!!!!! ها ها ها ها میلیون میلیون هم بیای مثبت چیتینگ کنی بازم باید برید ته صف!!! خوبه حالا چشم کورت میبنیه که واسه همین عاشورا تاسوعا که 1400 داره ازش میگذره هرچی ایرونیه میره واسه عزاداری!!!! باور کن حتی همین ها که داری التماس میکنی بیان چند بار چند بار مثبت بدن تو ایران باشن هر چقدر هم بی اعتقاد باشن باز پاش بیافته میرن. در ضمن این رپ خونه دوزاری هم جزاشو خدا داد حالا باید حسرت کنسرت و آزادی رو فقط تو خواب ببینه حتی اگر به مرگ طبیعی هم سقط بشه باز مردن 100 بار بهتر است از زندگی زیر سایه ترس . تو هم مثبت هارو حروم نکن نگران نباش بازم تابو شکن جدید میاد که بهش سجده کنید!!!!!
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 09:21
keleyman - اسلام آباد - ايران
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا. نه عزیزم پز عاشورای ..... نده.خدا قیمه پلو رو از شما نگیره.این اسم شهرهای توهمی رو هم بردارید.مرد باشید اسم بیت آقا را بنویسید.200+ هم دودستی بر سر تو و امام حسینت
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 12:56
asir@.P - پاریس - فرانسه
یکی یک جمله از این ترانه بنویسه که به نظرش توهین آمیزه.. در موردش بحث کنه و بگه چرا توهین شده.. من زیاد از سبک ایشون خوشم نمیاد و برام جالب نیست ولی این ترانه رو شنیدم.. یک جمله توهینی بگید و بگید چی می گفت محترمانه بود که حدش برای همه مشخص بشه و دیگه توهینی نشه.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 17:02
iran7 - زنجان - ایران
شاهین باید بمیره احمق کثیف
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 20:10
mostafiamiri - کپنهاک - دانمارک
سیدنی استرالیا بهروز رضازاده. تو بهتر ه بری قمه زدن یاد بچه هات بدی تا 100 سال دیگه هم باید تو و امسال تو به ارتجاع مذهبی سواری بدی. برو حالش و ببر
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 01:41
Islam zoda - تورنتو - کانادا
حالا این ساندیس خور‌هایی‌ که اینجا به مزگ و تهدید مجازی مخالفین می‌پردازند،، بگن به من اگر کشتن شاهین ثواب داره ، حتما باید یک جایزه صد هزار دلاری هم داشته باشه مثل جایزه بگیره ؟ ...کاملا رفتارهای ۱۴۰۰ ساله تحمیل شده..جواب هر سوال منطقی‌ را ابلهان با جنایت و تقدس سازی جواب داده‌اند. لطفا ساندیس خورها خود گوگل کنند این سیندروم انسانهای مورد تجاوز فکری و شخصیتی مانند خود شماست .........در علم پزشکی به چنین رفتاری می گویند «سندروم استکهلم»، و این هنگامی ست که فرد گروگان گرفته و تجاوز شده، شخصیت اش به کلی خورد می شود و سپس آغاز می کند تا با تجاوز کننده احساس همبستگی و اینهمانی کند...
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 02:51
gardash - برادفورد - انگلستان
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا. تو ایران کسی برای عزاداری نمیره، کسایی که میرن :. 1- با دوست دخترشون قرار دارن . (عشق بازی). 2- نهار و شام ( شکم ). 3-گرفتن امتیازات دولتی ( ریا ). واما جناب عالی : ساعتی 7000 تومن بگیرید و تا دلتون میخوتد منفی بدین .
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 09:03
gardash - برادفورد - انگلستان
iran7 - زنجان - ایران. برات متاسفم . یعنی ساعتی 7000 تومن اینقدر واست مهمه؟
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 09:10
gardash - برادفورد - انگلستان
iran7 - زنجان - ایران. برات متاسفم . یعنی ساعتی 7000 تومن اینقدر واست مهمه؟
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 09:09
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
morgan123 - واشنگتن با چه کسی‌ طرفم؟! تهدید میکنی‌؟ می‌خوای بکشی؟ پس تو هم قاتلی! کشیشان در قرونِ وسطی با استند به انجیل آدم میکشتند؟ با استند به کدوم انجیل؟ مگر انجیل امروز در همه جا یافت نمی‌شود ؟ خنده‌ای یا نه؟ ( که می‌دانم نه ) کجای انجیل نوشته مخالفین را بکشید؟ آن کاری که " بعضی‌ " از کشیشانِ حکومتی انجام میدادند بر خلافِ دستوراتِ مسیح بود و به همین دلیل " مارتین لوتر " که یک کشیشِ بیدار بود بر علیه آن کلیسا قیم کرد و جنبشِ پروتستان به وجود آمد! اما " کافران و مرتدان را بکشید " در خودِ قرآن نوشته شده است! انگار این شما هستید که نمی‌دانید طرفتان کیست! دوما من به حکمِ کشتنِ شاهینِ نجفی اعتراض کردم ، آیا شما مخالف هستید و از کشتنِ نجفی حمایت می‌کنید؟ خودتان را لوو دادید!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 11:43
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
بهروزرضازاده - سیدنی به آمارِ مثبت‌ها نگاه کن! بیدار شوید‌ای جماعتِ خفته در خود! اما تکرار می‌کنم که من " به شدت " به این بی‌ حرمتیِ شاهین نجفی به اعتقاداتِ مردم به این صورت مخالفم " اگر چه خود باوری به اسلام ندارم " ولی‌ این گونه حرکت بازی با احساساتِ مردم است! با نظرِ من راه‌های بهتری از " بی‌ حرمتی " برای انتقاد یا اعتراض وجود دارد ولی‌ در مقابل حکمِ اعدام و ارتدادِ ایشان را " متحجرانه " و به دلیلِ ضعفِ اسلام در دفاع از مبانیِ خود با به کار گرفتنِ منطق و گفتگو می‌دانم!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 11:50
Rezgar - لینشوپینگ - سوئد
این اخوند مرجع صافی گلپیگانی به خاطر اینکه بازار و مسند فدرت خود و هم فطارانش رو به نابودی نرود باید فتوا علیه شاهین نجفی بدهد اگر چند نمونه از شاهین داشتیم تاثیر مسبتی بر علیه این کلاشان صافی و هم قطارانش در ایران و دیگر جاهای دنیا داشت.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 21:46
mary jon - تهران - ایران
شاید بتوان نگاه شاهین به زندگی امروز ایرانیان و اوضاع مملکت و فسادی که بین مردم هست رو درک کرد و صدای اعتراض نسل ما رو شنیدو موافق بود اما شاهین هنور حقیقت معنویت رو درک نکرده .البته من صحبتم در مورد همه ادیانه.اگر کسان دیگری دین را به سخره گرفته و از اون سو استفاده میکنن کسی نباید به ماهیت دین توهین کنه. حتی از نگاه غیر شرعی.یعنی از دیدگاه انسانی بهش نگاه کنی توهین به مقدسات یک ملت توهین به شخص آنهاست حتی آزادی بیان نیز همچین اجازه ای رو نمیده که به کسی توهین بشه اما به هر حال مجازات اون مرگ نیست
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 09:54
sefead - لندن - انگلستان
داداش تنهایی‌ بد جوری حالتو خراب کرده، به عربی‌ هذیون میگی‌!! این اراجیف چیه می‌نویسی؟ پاشو یه سر به دکترت بزن. دوا رو که گرفتی‌ نصفش‌ام بفرست سیدنی- استرالیا برای برادرمون بهروز رضازاده، اونم حالش چندان تعریفی‌ نداره، دستت درد نکنه!
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 21:21
Ewick - لندن - انگلستان
چطور شد دین به خودش اجازه میده گردن مارو بزنه دست مارو قطع کنه به نوامیس ما تجاوز کنه هر غلطی دوست داشت بکنه ِتوهین محسوب نمیشه. ولی تا ما بخواییم یه انتقادی (حالا از با زبان موسیقی ِکاریکاتور ِ مقاله و.....)بکنیم ِاقایون شروع میکنن به صدور فتوا و نمیدونم عربده کشی که واویلا توهین شد به عقاید ما....
‌پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391 - 11:18
gardash - برادفورد - انگلستان
یه مثبت به (لینک قبلی) ترانه شاهین نجفی بدین .. خیلی خیلی مهمه (یادتون نره )(یادتون نره) . مخصوصا نقویون برادفورد و حومه و نقویون عجب شیر و نقویون اهواز ، یادتون نره هاااااا..
جمعه 29 ارديبهشت 1391 - 01:21
gardash - برادفورد - انگلستان
یه مثبت به (لینک قبلی) ترانه شاهین نجفی بدین .. خیلی خیلی مهمه (یادتون نره )(یادتون نره) . مخصوصا نقویون برادفورد و حومه و نقویون عجب شیر و نقویون اهواز ، یادتون نره هاااااا..
جمعه 29 ارديبهشت 1391 - 01:22
iran7 - زنجان - ایران
gardashمن نمیدونم منظورت چیه من طرفدار هیچ حزب و کسی نیستم من مسلمانم و اون احمق توهین کرده باید بمیره.تورو خدا درک کن مامسلمانیم ونباید ساکت بشینیم ک 1ادم روانی از اون سر دنیا به امام معصوم ما هتاکی کنه.داداشمیgardashچوخ ایسترم بلن
جمعه 29 ارديبهشت 1391 - 08:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.