پیراهن آبی‌ات را به رخ باشگاهت بکش!

فارس نیوز می نویسد :

حرکت فرهاد مجیدی را در یک مسابقه بین‌المللی که هیچ رد پایی از استقلال در آن نبود با کدام متر و معیار حرفه‌ای می‌توان سنجید؟

 


 به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از بازی مشخص بود که روز سه‌شنبه اتفاقاتی در دیدار پرسپولیس و الغرافه رخ خواهد داد که کانون این اتفاقات به کسی برنمی‌گشت جز بازیکنان شماره 10 الغرافه.

فرهاد مجیدی که در نیم‌فصل با حرف و حدیث‌های فراوان از استقلال جدا شد، از بد یا خوب روزگار به تیمی رفت که قرار بود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس بازی کند.

مجیدی می‌خواست مقابل تیمی بازی کند که سابقه گلزنی به آن را داشت. دیدار دو تیم که در قطر برگزار شد حاشیه خاصی نداشت؛ نه مجیدی چندان پا به توپ شد و نه نیازی بود که شیث رضایی در زمین بدود. مجیدی روز کم فروغی را پشت سر گذاشت و تعویض هم شد و البته هواداران پرسپولیس هم در ورزشگاه نبودند که نیاز باشد مجیدی مچ‌بند آبی بر دست کند.

سه‌شنبه اما 96 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و این شاید بهترین فرصت برای مجیدی بود. در اینکه هواداران پرسپولیس علیه این بازیکن موضع داشتند شکی وجود ندارد اما اتفاقات دیگر هم در این میان رخ داد که همه چیز را مهیای شعارها کرد.

* گرم‌ کردن با پیراهن آبی

 همراه 3 بازیکن دیگر با پیراهن آبی آمده بود. مچ بند آبی هم به دستش بسته بود. شاید می‌خواست به هواداران پرسپولیس اعلام جنگ کند و شاید هم می‌خواست تعصبش را به تیم سابقش نشان دهد. مجیدی در پایان بازی صحبت نکرد و به همین دلیل هیچ کسی نمی‌داند نیتش چه بود و چرا این کار را کرد.

هواداران پرسپولیس که از قبل نسبت به او موضع داشتند با دیدن این صحنه آتش خشم‌شان برافروخته‌تر شد و علیه شماره 10 الغرافه شعار سر دادند.

بازی که شروع شد مجیدی باز هم مچ بند آبی‌اش را بسته بود اما خیلی‌ها نمی‌دانستند که زیر پیراهنش هم پیراهن آبی پوشیده است. دقیقه 74 همه چیز به اوج خود رسید. مجیدی که پیش از این نشان داده بود توانایی خاصی در محوطه جریمه در انداختن خودش به زمین و گرفتن پنالتی دارد این کار را تکرار کرد اما از بد شانسی‌اش بهترین داور سال 2011 آسیا قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت. روشن ایرماتوف بدون اینکه فریب این صحنه را بخورد کارت زرد دوم را به مجیدی نشان داد و او را اخراج کرد.

مجیدی که گویی منتظر این صحنه بود پیراهنش را درآورد تا آنهایی هم که نمی‌دانستند او پیراهن آبی بر تن کرده متوجه این موضوع شود. این اتفاق شعار تند هواداران پرسپولیس را در بر داشت. حال سؤال این است که چرا مجیدی دست به چنین کاری زده است. برای پاسخگویی به این سؤال بهتر است اتفاقات گذشته را مرور کنیم.

 
 

 


* مشکلات خانوادگی یا مشکلات با باشگاه؟

 هنوز اتفاقات نیم فصل فراموش نشده است؛ جایی که فرهاد مجیدی تاکید داشت به هر قیمتی که شده از استقلال جدا شود. مقصد او را امارات می‌دانستند آن هم به این خاطر که دخترش "تیام" در آنجا بود و کاپیتان به خاطر مشکلات خانوادگی مجبور بود به امارات برود.

فتح الله زاده در گفت و گویی که با فارس داشت در این باره گفته بود: "مجیدی به من می‌گوید هر وقت توپ جلوی پایم می‌آید تیام نیز جلوی چشمانم است در واقع به جای توپ تیام جلوی چشمانم است."

این گونه بود که با وجود مخالفت مدیر عامل و سرمربی استقلال مجیدی از این تیم جدا شد اما به امارات نرفت و سر از الغرافه درآورد. مدتی بعد مجیدی که چندان اهل مصاحبه نیست در گفت و گو با یک روزنامه قطری مشکلات با باشگاه استقلال را دلیل جدایی‌اش اعلام کرد. او در این مصاحبه حرفی از تیام و مشکلات خانوادگی‌اش نزد تا مشخص شود اتفاقات دیگری جز آنچه که گفته شده بود در جدایی کاپیتان نقش داشت. اگرچه مجیدی بلافاصله تلاش کرد مصاحبه‌‌اش با روزنامه قطری را تکذیب کند اما دیگر کار از کار گذشته بود.

 
 

 

 
* پیراهنت را به رخ باشگاهت بکش!

روزها گذشت تا اینکه مجیدی بار دیگر به ورزشگاه آزادی بازگشت. او این بار با پیراهن الغرافه مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود در دیداری که علاوه بر رویاویی دو باشگاه جدال نمایندگان ایران و قطر نیز محسوب می‌شد.

در اینکه هواداران پرسپولیس نباید علیه مجیدی شعار می‌دادند هیچ شکی نیست. هیچ کس قبول نمی‌کند هواداران علیه یک نفر چه بازیکن باشد، چه مربی و چه داور شعار دهند اما باید دید چه ارتباطی به این موضوع دامن زده است.

مجیدی با مچ بند آبی و پیراهن آبی وارد زمین شد آن هم در شرایطی که دلیلی برای این کار وجود نداشت. او روبه‌روی استقلال قرار نگرفته بود که بخواهد تعصب و علاقه‌اش را به نمایش بگذارد. چه دلیلی داشت که مجیدی بخواهد هواداران پرسپولیس را اینگونه تحریک کند؟ او پس از اخراجش نیز پیراهنش را در آورد تا پیراهن آبی‌اش را به همه نشان دهد.

سؤال اما این است که این کار تا چه اندازه حرفه‌ای است؟ آیا چنین اتفاقی آن هم در یک بازی آسیایی نشان دهنده تعصب یک بازیکن است؟ آیا هواداران پرسپولیس باعث جدایی مجیدی شدند که او اینگونه می‌خواست انتقام بگیرد و یا تعصبش را نشان دهد؟

 چند ساعت پس از این اتفاق مسعود اوزیل با پیراهن رئال مادرید به آلمان می‌رود و در خاک کشورش به بایرن مونیخ گل می‌زند. در ایران اما یک بازیکن ایرانی تمارض می‌کند و پس از اخراج، پیراهن باشگاه رقیب را به هواداران نشان می‌دهد. مجیدی را بازیکن حرفه‌ای می‌دانیم که به تمرین استراحت، تغدیه و رفتار ورزشی‌اش اهمیت زیادی می‌دهد اما حرکتی که روز گذشته انجام داد با هیچ متر حرفه‌ای قابل سنجش نیست.

در این نکته که خیلی از استقلالی‌ها دوست داشتند مجیدی روز گذشته گل بزند شکی نیست اما اینکه مجیدی دست به چنین کاری بزند چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟ آیا بهتر نبود او پیراهن آبی را به رخ باشگاهی بکشد که از آن جدا شده و با مسئولان آن مشکل پیدا کرده بود؟ آیا مجیدی می‌خواست با این کار جایش را بیشتر در دل استقلالی‌ها باز کند بدون آنکه توجه داشته باشد کارش چه عواقبی می‌تواند به دنبال داشته باشد؟ آیا او به درگیری‌های هواداران پرسپولیس و استقلال در پایان بازی دیروز فکر کرده بود؟

 می‌خواستیم این سؤال‌ها را از خودش بپرسیم اما همچون بیشتر اوقات مجیدی مصاحبه نکرد. شاید مجیدی این بار هم در مصاحبه با یک روزنامه قطری خیلی چیزها را افشا کند همانطور که دفعه پیش این کار را انجام داده بود.
 

+477
رأی دهید
-1072

samuk66 - لندن - انگلستان
اگر مجیدی به فکر‌ استقلال بود ولش نمیکرد به خاطره پول بره ، استقللو گذشته تو آب نمک که وقتی برگشت ایران بره تو اونجا بعضی‌ کنه و مردم ندان هم خیال کنند این استقللو رو دوست داره.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 09:58
khoonbazi - برلین - آلمان
بابا این بچه پررو تو عمرش تو یه تیم درست و حسابی مگه بازی کرده تا بفهمه حرفه ای یعنی چی! وطن فروش خائن میخواست با فریب بهترین داور آسیا برا عربا پنالتی بگیره که اونم ..تو حالش تا عمر داره یادش باشه.مجیدی عرضه داشت تو اون داربی هایی که کل باشگاه استقلال تلاش میکرد پرسپولیس رو با عابدزاده ببره یه دونه گل میزد فقط یکی!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:09
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
این هم از ادب و وطن دوستی‌ِ یک استقلالی!! امیدوارم روی استقلالی‌های " خر متعصّب " کم شده باشد! همونایی که بد بعضی‌ کردنِ پرسپولیس در مقابلِ تیم‌های خارجی‌ خوشحال میشوند! تا اینجا که پرسپولیس بهترین تیمِ ایران در آسیا بوده! البته من به استقلالی‌هایی‌ که هوادارِ حرفه‌ای و مؤدب هستند کار ندارم ، بلکه مشکل تعصبِ بی‌خودی و بی‌ ادبی‌ است! چه از طرفِ هوادارانِ پرسپولیس باشد، چه استقلال یا هر تیمِ دیگر!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:10
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
مجیدی نشان داد هنوز استقلالی است. پرسپولیسی ها هم به جای زدن این حرف ها بهتر است به این فکر کنند که در این فصل چرا همه تیم های لیگ دارند فوتبال بازی می کنند اما پرسپولیس فقط مشغول حاشیه سازی است.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:10
koroush bozorg - تهران - ایران
واقعا خوشحال هستم این فرناز هواداران استقلال را اسکول گیر آورده ، وقتی‌ حرف از پول باشه ، تیام را میکشه وسط ، و بعد سر از قطر در میاره. بعد میره قطر مصاحبه میکنه میگه من با باشگاه مشگل داشتم ، الان هم برای اینکه کماکان هواداران ساده دل‌ استقلال را به طرف خودش بکشونه ، تو بازی با پرسپولیس اون حرکت زشت را انجام داد که در‌شان یک هموطن نیست ، و معلومه فقط به پول فکر میکنه نه تعصب به باشگاه و وطن
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 09:59
shayaan - کلن - آلمان
همین دیگه وقتی‌ خبرگزاری فارس از تیم لنگ حمایت می‌کنه ثابت می‌کنه که لنگ تیم ساندیس خورا هستش
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:22
pandora - کلن - آلمان
ایران برای حفظ تعادل بازار رنگ قهوه‌ی وارد می‌کند ! حالا اولشه،لنگی‌ها در سراسر دنیا تا عمر دارند از این حرکت میسوزند.چه حالی‌ داره خوندن خزعبلات یک لنگی.میگه مصاحبه نکرد نیتش رو بگه.آخه ایکیو نیت معلومه ! زدن تو دهان کسانی‌ که چند ماه و همچنین تو ورزشگاه یاوه گفتند و میگن،گویا محکم هم بوده تو دهنی فرهاد---تو خورشیدی ولی غروب نداری آهای فرهاد مجیدی تو دریایی ولی ساحل نداری آهای فرهاد مجیدی.تو کابوس تمام لنگیایی آهای فرهاد مجیدی.تو محبوب تمام آبی هایی آهای فرهاد مجیدی. تو تنها با وفای آبی هایی آهای فرهاد مجیدی.تو تا ابد تو قلب مایی آهای فرهاد مجیدی♥.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:28
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
بهترین و منطقی‌‌ترین حرف رو علی‌ کریمی‌ زد و نشون داد که از شعور بالایی‌ برخورداره و تحت تاثیر این شلوغ بعضی‌ها نیست. فارس هم بهتره بجای پرداختن به این حواشی از مشکلات اساسی‌ مملکت و ورزش بنویسه.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:30
کاپیتان - تهران - ایران
مجیدی اگر در ضلع شمالی زمین بود و اخراج می شد تا بخواد به تونل رختکن برسه باید شورتش رو هم در می آورد تا بی جنبگی و ذاتش رو نشون بده و عقده های سالها بازیکن درجه 2 ملی بودن رو خالی کنه.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:46
Ramin.s - رستم آباد گیلان - ایران
من فکر نمی کردم که تا این حد سوختگی شدید باشه از مسئولان سایت انتظار نداشتم.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:23
mamat - ایلام - ایران
نتونست گل بزنه اینجوری خودشو خالی کرد
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:50
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
ازسایت شما بعید بود تا این حدجانبدارى پرسپولیس رابکند این خبرگزاری فارس به مزخرفترین خبرگزاری ایران مشهوره اه اه
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 11:07
AaLLiReZZaA - رشت - ایران
اصلاً معلوم نبود نویسنده این ملاقهههههه یه پرسپولیسیه که تا فیها خالدونش دیروز سوخته.. زنده باد مجیدی، زنده باد استقلال
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:16
khoonbazi - برلین - آلمان
خیلی تعصب داشتی رو اون پیرهنه حمومی میموندی تو مملکتت نمیخواد خودت و نشون بدی! تو این مملکت یه عده بی سواد عقده ای میان یه شبه آدم میشن و اینجوری تو یه بازی بین المللی خودشون و شخصیتشون رو نشون میدن. تو جات همون قطره بمون اونجا خوش باش.خلایق هر چه لایق!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:32
mandana53 - ایران - ایران
همیشه چوب تعصبات کور خودمون رو خوردیم اما ادب نشدیم
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 10:55
Longsorakh kon - دبى - امارات
باهمون متر و معیار که بکام با میلان در منچستر شال تیم سابقش را میبوسه و میندازه دور گردنش با همون معیار که کریمى وقتى اخراج میشه شرت استیل اذین رو در میاره وزیرش شرت باشگاه پرسپولیسو پوشیده، مقاله ها و انتقادهاتون کجا بود!! کر بودید و فحاشى به فرهاد از اول بازى را نشنیدید در حین که على کریمى شنید و حتى گفت که تماشاگر نباید این کار را میکرد ، یا کور بودید و مچ بندهاى آبى چندتا دیگه از بازیکن قطرى را ندیدید،حتماً میخواهید بگید استقلالى بودن. حتماً ابى بودن رنگ دوم تیم قطرى هم بخاطر فرهاد بوده!!. مکتب و فرهنگ استقلالى اینه فحاشى را با فحاشى جواب نمیده مثل ٧ مقدس فرهاد. جلو اونها رنگ عشقشو میبوسه و ٤ رو نشون میده. احتیاج به توضیح نیست، لنگى ها گرفتن فرهاد چى میگه. جواب این همه فحاشى یه بوسه و یک عدد ٤.. فرهاد عاشقتم که دیشب تو تهران تمام داروخانه ها پماد سوختگى میفروختن ..لنگى ها بدونن استقلال عشق است و فرهاد کابوستون با این جور مقاله ها هم به هدفتون نمیرسید. لنگى سوبله چوبله ٧مقدس دیشب با بوسه و٤ بد سوزوندتون..
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 11:01
Abidelan - سیدنى - استرالیا
فرهاد آسیایی سرورلنگى هاى
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 11:17
TameshK - هامبورگ - المان
اوووووه چه فشاری اومده به جماعت سپاهیون لنگ ساندیسی ! بایدم فارس نیوز ساندیسی‌ها پشت تیم ساندیسی‌ها در بیاد تیمی که اسطوره اش علی‌ پیره زن دستبوس مموتیه ۱۰۰ در ۱۰۰ خبرگزاری‌های ساندیسی سپاهیون هم باید به یاریش بیاد ! نه فرهاد عشق خان پیرهن آبیشو به رخ جماعتی بی‌ ادب و سرا پا عقده و ناکامی کشید و عدد ۴ تو دهنیه ساعت‌ها فحاشیشون بود ! اسطوره اس‌ اسی ناصر خان حجازی همو که گفت من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌ آبی ... حالا شما سپاهیون و ساندیسی‌ها همه همدیگه رو ساپورت کنید ...
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 11:24
عاطفه.دانمارک.بیلوند - بیلوند - دانمارک
برای فارس نیوز متاسفم که اینجوری داره از تیم پرسپولیس دفاع می‌کنه، وقتی‌ چند هزار نفر دارن بهش فحش میدان بره براشون بوس بفرسته؟ در ضمن خود داور‌های ایرانی‌ هم گفتن که اخراج مجیدی اشتباهه داوری بوده، حالا شما میای میگی‌ تمارض؟ پرسپولیسی‌ها فرهنگ خودشونو ۲ هفته پیش نشون دادن، در ضمن رفتن فرهاد به خود استقلالی‌ها ربط داره نه کس دیگه، من واقعا افتخار می‌کنم که کسی‌ مثل فرهاد مجیدی کاپیتان تیممونه حتی اگه نباشه .
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 11:42
TameshK - هامبورگ - المان
چقدر این حرکت فرهاد عشق خان زور داشته که خبرگزاری سپاهیون ساندیسی‌ها فارس نیوز باید بیاد حمایت :)))) گوشاتونو رو اون همه حکاکی و فحاشی بستین و میگید فرهاد چرا آبی پوشیده بود ؟ هاها مکتب تاج اینه با ۲ حرکت تو دهنیه محکم به ساعت‌ها بی‌ حرمتی و فحاشی زد چون الگوی اس‌ اسی ناصر خان حجازیه زنده باد اس‌ اس‌ و اس‌ اسیها همیشه همه جا " آبیته " تو کابوس تموم لنگیایی آهای فرهاد مجیدی ♥♥♥ ......
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 11:51
soheil rad - بابل - ايران
واقعا لذت بخشه که می بینم جماعت لنگی و رسانه ها از حرکت خاطره انگیز فرهاد آتیش گرفتند فرهاد چهار انگشت پر افتخار (سوبله چوبله) رو نشون داد اما لنگ چهارتا انگشت داره که مایه شرم اوناست...چهار انگشت افتخار و چهار انگشت شرم واین است تفاوت ما.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 11:55
cantona - شاهین شهر - ایران
از شما بعیده که مطلب خبرگزاری سپاهی و مزدور فالس نیوز را کار کنید! این سپاهی ها و بسیجی ها معلومه که از تیم حکومتی پرسپولیس باید حمایت کنند . حرکت زیبای فرهاد در قهوه ای کردن 90 هزار لنگی بی فرهنگ بدجوری حال داد و از اینکه فرهاد یک تنه این بی آبروها و فحاش های لنگی صفت را آتش زد ازش ممنونم. آنقدر که بوقلمون های لنگی از حرکت داش فرهاد سوختند از آن گل دقیقه 90 بازیکن الغرافه نسوختند...!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 11:58
cantona - شاهین شهر - ایران
پیوند خبرگزاری ساندیس خور و مزدور رژیم آخوندی با تیم محبوب آخوندها پرسپولیس مبارک بادا ...!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 12:00
dave07 - سیدنی - استرالیا
از خبر گزاریه آخوندی بیشتر از این هم بر نمیاد که بخواد از تیمه آفتابه نشان آخوندا طرفداری کنه. فرهاد جان ماشالا سوزوندی لنگیا را.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 12:05
soheil rad - بابل - ايران
چقدر باید بزرگی‌ باشی‌، که با اخراجت (اگر چه به ناحق) 96،000 نفر در آزادی، و میلیون‌ها پشتِ تلویزیون جشن بگیرند، و تنها با یک بوسه‌، و جمع کردن یک شصت، همون تعداد آتش بگیرند. غیرت آبی‌ یعنی‌ فحش و ناسزا رو به جون بخری، تو چشم لنگی نگاه کنی‌، بگی‌ من آبیم، تا چشت درآد! جواب فحش لنگی‌ها فقط یک بوسه‌، و عدد مقدس " 4 "
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 12:21
dave07 - سیدنی - استرالیا
حالا این حرفارو ولش کن. لنگیا به صاف بشن بگن دوازدهمه جدول آبو هواش چطوره.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 12:11
mohsen_raja - تهران - ایران
جا شکرش باقیه که این مجیدی پیراهن الغرافه رو نبوسید، آخه از این آدم بعید نبود. البته اینم بگم مجیدی رنگ آبی رو خیلی دوست داره ولی رنگ دلارو یه کم بیشتر! استقلال رو هم خیلی دوست داره ولی تیام رو، نه ببخشید تومان رو یه کم بیشتر!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 12:17
پسر مشرقی - تهران - ایران
اولا از ایرانیان انگلستان بعید بود که خبر خبرگزاری فارس رو مستقیما وابسته به جمهوری اسلامی هست رو تو سایت خودش درج کنه. دوما آدم عاقل هم میتونه بفهمه فحش های رکیک بدتره یا نشون دادن تعصب یک بازیکن به باشگاه سابقش. لطفا این را درج کنید. اگه هر کسی جای مجیدی بود هم این کار رو میکرد چون هواداران لنگ بارها ثابت کردند اهل حاشیه سازی و زدن حرفهای +18 هستن. یه چیز دیگه شما عکس سردار محسن رضایی رو کنار محمد رویانیان نشون ندادید که تو بازی دیروز کنار هم نشسته بودند. باشگاه لنگ گل بود به سبزه نیز آراسته شد.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 12:26
pandora - کلن - آلمان
Longsorakh kon - دبى - امارات. کاملا درست میگی‌،معلومه اراجیف لنگی‌ها از سوزش هست،فرهاد لنگ سوراخ کن اصلا این کار رو کرد واسه دیدن و خندیدن به همین سوزش ها:) علی‌ چونه چند سال پیش عرب‌ها بوده؟از کدوم تیم رفت آلمان؟؟باز برگشت پیش کدوم تیم عرب؟این گندشون بود حالا ! از ریز میزه‌ها مثل جواد مغول،اولادی،زارع،معدنچی،ممد ۶ انگشتی،پژمان نوری .. میگذریم،همین لپه پاک کن و مدیران الاهلی ۱۰ ساله عاشق و معشوق هم هستن،کیه که داستان عشق اینا رو نشنیده باشه.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 12:43
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
حرف نذارید دهان استقلالی‌ها که دلمون می‌خواست مجیدی گل بزنه.درسته مجیدی رو دوست داریم اما ایران رو خیلی‌ بیشتر از امثال مجیدی دوست داریم.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 13:09
*Fanoos* - ايران - ايران
مطلب جالبی بود ، معمولا بازیکنانی که از لحاظ فنی در سطح پایینی هستند و بازی فوتبال رو نمیتونن خوب انجام بدن حاشیه های بیشتری واسه خودشون درست میکنند و دوست دارن ضعف بازیشون رو توی زمین و دیده نشدن اونا توی مستطیل سبز رو با دیدن شدن در تیتر خبرها و حرکات نمایشی جبران کنن دیگه فرهاد مجیدی هم یه نمونه اونه . کاشکی استقلالی ها اون تیکه که کاپیتان و اسطورشون گفته : "من توپ میاد جلوی پام تیام رو میبینم " ولی بعد رفت توی یک تیم قطری رو چند بار بخونن و متوجه بشن چه کاپیتان متناقض گو و کسی که فقط شیرجه رفتن واسه گرفتن پنالتی بلده رو میپرستن . البته دیگه استقلالی ها اسطوره ندارن دیگه مجبورن دست به گریبان یه بازیکن بی تعصب در عمل که در سطح پایین فنی قرار داره و همچنین نمایش بازی کردن رو خوب بلده بشن دیگه هر کس یه جور باید نیازهاش رو بر آورده کنه استقلالی ها هم نیاز به داشتن یک اسطوره رو با فرهاد مجیدی برطرف میکنن . مبارکتون باشه lol
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 13:15
میگ میگ - مزدجرس - ایران
به به عجب بازیکن خوبیه این فرهاد مجیدی ، تعصب که داره (نادیده گرفتن اشک استقلالیها ) ، صادق و راستگو که هست ( به خاطر دخترم میخوام برم امارات ولی اشتباهی بردنم قطر هه هه ) ، سطح فنی بالاش ( بازیهای ملی کم و همچنین کم رنگتر بودن نقشش توی زمین از پرچم کرنر که میخواست اون رو با دایو واسه پنالتی گرفتن جبران کنه هه هه ) ، اخلاق حرفه ای فوتبالی داشتن ( همین لینک خوش گویاست ) ، پس با این همه صفات خوبی که فرهاد داره اصلا باید اسطوره فوتبال ایران میشد نه فقط تیم استقلال هه هه
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 13:28
TameshK - هامبورگ - المان
وقتی‌ یو تیوب هنرنمایی‌های دیروزه این جماعت رو میبینی‌ حیرون می‌مونی ! واقعا در عجبم یک نفر از اینها پیدا نمیشه بگه بر فرض که رفته واسه پول بیشتر به کسی‌ چه ؟مگه اولی‌ بوده ؟ چرا فحش اون هم اون مدل حرفا ؟! باید اینهمه هتکِ حرمت کنید و اینهمه فحاشی کنید اون هم به یه دختر بچه ؟! اون‌هایی‌ که اون‌همه دری وری و فحش میدن یک طرف اینهائی که به کارِ اونها صحه میذارن و میگن حقش بوده هر چی‌ فحش خورده نوش جونش که دیگه واقعا باید به سلامتِ روانی‌ خودشون شک کنن ! فرهاد جونم عاشقتم فقط با ۲ حرکت یه استادیوم لنگ رو آتیش زدی تو کابوس تموم لنگیایی آهای فرهاد مجیدی ♥♥♥
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 14:02
TameshK - هامبورگ - المان
نام فرهاد مجیدی برای قرمزها تلخِ تلخ است! آنها از شماره ٧ رویایی استقلالی‌ها دل خوشی ندارند! از آن گلِ لایی که برابر حقیقی به ثمر رساند، تا آن گل دقایق آخری که باعث شد سکوتی مرگبار نیمی از ایران را فرا بگیرد! فرهاد مجیدی، حالا با پیراهن تیمی دیگر برابر قرمزهای پایتخت قرار می گیرد. هواداران پرسپولیس، که همین چند روز پیش، در برابر چشمان میلیون‌ها بیننده تلویزیونی داخل و خارج از کشور، با فحاشی علیه داور مسابقه، باعث نیمه تمام ماندن مسابقه و نقره داغ شدن تیم خود شدند، اینبار به سراغ فرهاد مجیدی رفتند!…فرهاد مجیدی با خونسردی خاصی از زمین بیرون می آید، در برابر فحاشی صد هزار هوادار پرسپولیسی سکوت می کند، پیراهن زرد تیم فعلی را در می آورد، و پیراهن آبی بر تن او نمایان می شود بوسه‌‌ای بر پیرهن آبی ! اوج حرکت فرهاد مجیدی، زمانی است که با انگشتان خود عدد “۴” را به رخ قرمزها می کشد! جواب دندان شکنی برای تمام بی‌احترامی‌ها و فحاشی ها! این ۴ رویایی، این ۴ تاریخی!.تو محبوب تمام آبی هایی آهای فرهاد مجیدی♥♥♥
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 14:18
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
آقا عجب تیتر باحالی‌ بود،آخه این استفراقیها چرا حقیقت رو قبول نمیکنن بدبختها چسبیدن به این فرناز پول پرست آخه حق دارن بزرگ تر از این دیگه ندارن ،نمی‌دونم اگر ۵تا بازیکن مثل علی‌ کریمی‌ و علی‌ دایئ ومهدویکیا و کریم باقری و عابدزاده داشتن چکار میکردن ،این ۵بازیکن کّل تاریخچه باشگاهشون ارزش دارن.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 14:50
pandora - کلن - آلمان
خدمت از فوتبال بی‌ خبر‌ها ...عرض شود که دخترش هم باهاش قطر بوده و هست،حالا هی‌ بیشتر دود کنید کار درستی‌ فرهاد بیشتر نمایان بشه:)همون بی‌(...)‌های آفتابه نشان که خواهر و مادر رفیعی رو فحش دادن دیروز هم به دختر بچه فرهاد هرچی‌ لایق خودشون بود می‌گفتند
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 15:10
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
بدبخت بزرگترین افتخار ورزشیش اینه که ۴تا گًل زده به پرسپولیس، کاری که زاید تو ۱۰ دقیقه ۳تاش رو زد بهشون،تو بازیهایی ملی‌ تعداد گلهای هادی عقیلی که مدافع آخر هست از فرناز که مهاجم نوک هست بیشتره، پرسپولیس تا ابد سرور استفراقیهأی دوپینگی هست.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 15:26
red.boy - تهران - ایران
عزیزان یک زمان پرسپولیس بحران زده شد و مجیدی هم 4تا گل تونست بزنه دیگه اون دوره تموم شد. مجیدی مثل دیروز باید جلوی پرسپولیس سرتعظیم فرود بیاره همون کاری که پرویزش 3 ماه قبل انجام داد. مجیدی گل زدن به پرسپولیس رو باید دیگه از این به بعد در رویاهاش ببینه. تموم شد. دیگه بجای دروازه فقط یه جا میتونه بزنه توپ رو اونم تو پای شیث رضایی. واقعیت تلخه نه؟؟؟؟
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 15:55
Hamid1970 - ارواین - امریکا
معیار لنگ سوراخ حموی  چیست ؟تبانی،فحش به داور ووو، این لنگهای سوراخ رنگ ابی انها را می سوزنه افرین بر فرهاد که راه سوزاندن انها را کامل بلد بود.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 16:18
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
سلام من عضو جدید هستم.از دوستانه استقلالی خواهشمندم نظر بی‌خودی راجع‌به تیم پرسپولیس ندان .دوست عزیز رده ۱۲ بودن بهتر از دست ۳ بودن.فرهاد شاید واسه شما بت هست ما آاینقد اسطوره داریم توی تیممون که اینا واسمون عددی نیستن .؛) عشق است پرسپولیس
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 17:02
dave07 - سیدنی - استرالیا
برا چی‌ خودتونو خسته می‌کنید؟ تربیت و شخصیته لنگی جماعت در همین حدّ. از هرکی‌ که خوششون نیاد هرچی‌ لایق خودشونه نثارش می‌کنن حالا می‌خواد داور باشه می‌خواد کسی دیگه باشه. یادش بخیر ایران که بودیم بازی تاج که میشد دکتر مهندس تو خیابون پیدا نمی‌شد، بازیه لنگه هموم که بود عمله بنّا پیدا نمی‌شد چون همه‌شون میرفتن ورزشگاه آفتابه رو تشویق کنن.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 17:26
daniall - نانت - فرانسه
خبر گذاری فارس !!!مرده شور اون خبر و مقاله و ساندیس و رهبر و مملکت و لنگ و عقده رو یک جا بشوره.لنگی ولایت مدار چه به اخوندها و سپاهیها بر خورد این حرکت انتظار داشتن مثل لنگیها زیر پیراهنش فجر 33 بپوشه که خوشحال بشن..... خبر گذاری فارس چی میگه این وسط.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 16:37
pandora - کلن - آلمان
جون به جونشون کنند از یه عرب بالا میرند،باشگاه پر افتخار (!!!) آفتابه هیچی‌ تو داربی از خودش نداره،آها چرا شیث و حقیقی‌ لنگی اصیل بودند،آی‌ بدو آی‌ بدو رو اینا جهانی‌ کردند،فقط صحنه ۴ رو یادتون بیارید و بسوزید که هدف همین بوده و بدجور هم نتیجه داده.تو کابوس تمام لنگی هایی آهای فرهاد مجیدی:د:x
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 17:29
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
تمشکپاندورا ! شما ۲نفر چقدر میسوزین :دی من هروقت نظرات خوندم شما ۲تا راجع‌به قرمزا طومار نوشتید :دی
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 19:17
red.boy - تهران - ایران
afsoon.fr - پاریس - فرانسه_ خوش امد میگم. از طرف تمام بچه های پرسپولیسی سایت.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 19:17
cantona - شاهین شهر - ایران
و دوباره از فرهاد به خاطر اینکه یک تنه 90 هزار لنگی بوقلمون صفت را یکجا قهوه ای کرد تشکر میکنیم :)))))
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 19:09
trust - بوشهر - ایران
دوپینگی ها دسته 3 یادتون نره
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 19:59
pandora - کلن - آلمان
جون به جونشون کنند از یه عرب بالا میرند،باشگاه پر افتخار (!!!) آفتابه هیچی‌ تو داربی از خودش نداره،آها چرا شیث و حقیقی‌ لنگی اصیل بودند،آی‌ بدو آی‌ بدو رو اینا جهانی‌ کردند،فقط صحنه ۴ رو یادتون بیارید و بسوزید که هدف همین بوده و بدجور هم نتیجه داده.تو کابوس تمام لنگی هایی آهای فرهاد مجیدی:د:x
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 19:52
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
afsoon.fr - پاریس - فرانسه سلام خوش آمدی، هم خودت و هم پرسپولیس رو عشقه.
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 20:48
Nerse - اهواز - ایران
تعصب این بازیکن رو میشه تو این عکس به وضوح دید: https://s2.picofile.com/file/7178948709/392005_215513365187700_137862552952782_513032_1019352384_n.jpg
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 21:25
tehran_london - لندن - انگلستان
فرهاد مجیدی دیگه برا ما مرده.تیام جلو چشماش نبوده بلکه دلارهای کشورهای عربی بودن که از جلو چشاش نمیرفتن کنار
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 21:35
TameshK - هامبورگ - المان
afsoon.fr - پاریس - فرانسه خیر مقدم :) امیدوارم شما دیگه سعی‌ کنی‌ پرسپولیسی باشی‌ نه یه لنگی :) پرسپولیسی بودن یه جورایی مثل اس‌ اسی بودنه باحال با ادب فهیم منطقی‌ گاهاً شوخ و گاهاً متعصّب و عاشق تیمش با این تفاوت با اس‌ اسی که تا شاهرگ قرمزه :) به هر حال میگن تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد یقیناً شما هم به مرور موضع خودت رو مشخص میکنی‌ ;) عجالتاً واسه خوشامد گویی یه "اس‌ استه همیشه و همه جا " بگم ؟ :))))
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 20:37
ghafas - مشهد - ایران
اتقلالی ها از چی دارین دفاع می کنین ؟ پول پرستی این خورشید بی غروبتون رو چه جوری توجیه می کنین آخه ؟ تو رو خدا بگین ما هم بدونیم .چه رویی دارین شما که هنوز دم از تعصب این لندهور می زنین !!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 22:19
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
اول بذارین عرق قضیه انگول بازیو نیم ساعت فحش خوار مادر به داور دادن و تبانی فوتسال خشک بشه ، بعد ادعای غیرت بکنین!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 23:09
nader46 - لندن - انگلیس
با خوش امد گویی به دوست سرخدل افسون عزیز و قهرمانی ارتش سرخ در آسیا،،خدمت دوستان استقی هم عرض کنم که پرسپولیس و سپاهان که به هر حال صعود می‌کنن،،اما استق فقط شانس بیاره و الریان را ببره و چشم امیدی هم به نتایج دیگر تیمها داشته باشه;))امروز هم دو امتیاز مفمفت از دستتون پرید،اما باز هم خوب ابرو داری کردید و به تیم عربی‌ مخصوصاً از امارات فینگیلی پینگیلی سوسمار خوار نبا ختید,,بازم مثل همیشه عشق است پرسپولیس و حماسه*10*10*3:-c
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 23:13
pandora - کلن - آلمان
داره می‌شه ۴۸ ساعت،۴۸ سال هم بشه همچنان تمام لنگی‌های دنیا در حال سوزش هستند.جونم فرهاد که اینم مثل عقده آسیا کردی عقده نسل به نسل واسه اینا:)
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 23:31
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
دوستان ممنون از خیرو مقدمتون ! عشق است پرسپولیس و بس ! :دی نمی‌دونم چرا site نتیجهٔ بازی استقلالو ننوشته!
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 23:47
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
چند ماه پیش تو دربی علی کریمی زیر بارفحش استقلالی ها براشون دست تکون داد و بوس فرستاد / امروز مجیدی زیر بار فحش پرسپولیسها لباس آبی رو بوس کرد و براشون شکلک در آورد / علی کریمی تو پرسپولیس مونده و واسه تیم می جنگه و گل میزنه و مجیدی استقلال رو ول کرده و رفته برای تیم قطری بازی می کنه ! حالا شما بگید بازیکن باغیرت یعنی اونی که تیمش رو ول کرده و برای تیم رقیب شکلک در میاره یا کسی که به تیم رقیبش احترام میزاره و واسه تیم خودش همه کار می کنه ؟؟؟
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 23:54
zoroye iran - وين - اتريش
یادمه یکی میگفت فارس نیوز بهترین سایته و من میگفتم این سایت ،سایت بوووووووق حالا از این حرفها بگذریم چهره مجیدی رو همه فوتبالیها میشناسند تمام پیشکسوتهای الدوپینگلالی میگفتند بخاطر پول در شرایط حساس تیم رو ول کرد و الدوپینگ رو به حاشیه کشوند اگه فصل تموم میشد و میرفت کسی کارش نداشت ما پرسپولیسیها کارش نداریم این آقا برای بدست آوردن دل هواداران خودش زیر پیراهنش آبی پوشید و بقیه داستان که تماشاچیها از خجالتش در امدن و در ۲بازی نقش مترسک رو بازی کرد در بازی اول تعویض شد و در بازی دوم اخراج که میتونست زودتر اخراج بشه و آقازمانی و شیث اشکشو در آوردن و اما الدوپینگلال ۳ بازی اخیرشو ۲ امتیاز کسب کرد ۲بازی در آزادی ۱ امتیاز و در امارات ۱ امتیاز الان هم در جدول سوم شده این یعنی تیم داغون نشان .راستی چقدر سوزشیها زیاد شدن فرزانه فروختتون رفت حالا شما از اینکه اخراج شد و شیث و سامان تحقیرش کردن میسوزید یا از فحاشی که بهش کردن هر عملی عکس العملی داره مثل رفیعیو فرزانه جواب عملشونو دیدن حالا شما میتونید خودتونو به عناوین مختلفی خودتونو سرد کنید
‌چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 23:58
zoroye iran - وين - اتريش
Nerse - اهواز - ایران شاهکارتو دوست دارم یعنی اساسی حال دادی مرسی سوزشو رو درجه آخر بردی جونم پرسپولیس
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 00:00
zoroye iran - وين - اتريش
afsoon.fr - پاریس - فرانسه خیر مقدم میگم به شما امیدوارم نقش پررنگی در بخش ورزشی داشته باشید . *پرسپولیس سرور الدوپینگلاله*
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 00:07
atena10 - تهران - ایران
استقلالیها هر چی ضربه می زنند به خودشان و تیمشون هستش دیگه به ملت و مملکت که کاری ندارند ،بعدش هم ما استقلالی ها باید ناراحت باشیم که نیستیم،فرهاد دوست داریم، فرهاد دوست داریم
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 00:44
zoroye iran - وين - اتريش
یعنی حیف نون تو همچین گروه آسونی سوم شدن شاهکاره باید به لگن محمدی که باشون امارات رفته میگفتن که تو گروهشون شیرین فراز قطر و سایپا مهر امارات و شهرداری یاسوج ازبکستان هم گروه میشدن و همه بازیها رو رفت و برگشت در آزادی برگذار میکردن و شاید شاید با داوری ترکی و رفیعی و قهرمانی و سازمان دوپینگ و امدادهای غیبی و ورد خوندن و فوت کردن رحمتی شاید از گروه بالا بیان
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 00:56
pandora - کلن - آلمان
سوزش بدتر اوج میگیره به جای فروکش کردن،جونم فرهاد:)
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 01:04
zoroye iran - وين - اتريش
یعنی حیف نون تو همچین گروه آسونی سوم شدن شاهکاره باید به لگن محمدی که باشون امارات رفته میگفتن که تو گروهشون شیرین فراز قطر و سایپا مهر امارات و شهرداری یاسوج ازبکستان هم گروه میشدن و همه بازیها رو رفت و برگشت در آزادی برگذار میکردن و شاید شاید با داوری ترکی و رفیعی و قهرمانی و سازمان دوپینگ و امدادهای غیبی و ورد خوندن و فوت کردن رحمتی شاید از گروه بالا بیان
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 01:59
*پسر شجاع* - تهران - ایران
afsoon.fr - پاریس - فرانسه. آفرین :)..خوش اومدی :))..منم موافقم این مجیدی فوتبالش به آخر رسید ولی هیچوقت بازیکن بزرگی نشد ..قابل مقایسه با بازیکنهای هم دوره ایش مثل مهدوی کیا و باقری و دایی نیست که سالها در تیم ملی و اروپا در لیگهای بزرگ بازی کردن ..
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 01:32
zoroye iran - وين - اتريش
اون علامت ۴ یعنی ۴بار از شیث و کریمی دریبل خوردم و بقول بچه ها گفتنی مجیدی سوسک شده بود و ۱۰۰ِهزار نفر با دمپایی تو سرش کوبیدن بنوعی باعث شادی و خنده ۱۰۰ هزار نفر شده بود
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 02:51
ukguy4u - لندن - بریتانیا
مجیدی همیشه برای استقلال یک اسطوره خواهد ماند
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 10:43
TameshK - هامبورگ - المان
onsore ahriman - مارسی - فرانسه هاهاهاها یعنی‌ وقتی‌ کامنتت رو دیدم چنون خنده‌ام گرفت که فراموش کردم کجا هستم و نباید بلند خندید ولی‌ بی‌ اراده بود و به عذرخواهیش می‌ارزید :))))) خدا وکیلی خوب غیرت لنگی جماعت رو معنا کردی :))))) آفلین آفلین هاهاهاها فقط اس‌ اس‌ فقط اس‌ اسیها D:
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 12:00
TameshK - هامبورگ - المان
afsoon.fr - پاریس من میسوزم و تو این سوزش رو با بند بندِ وجودت حسّ کردی ؟ باووشه تو بهتری :) لنگه‌ی تو اینجا کم نداریم به هم پالکی‌هات بپرداز D: فاصله با اس‌ اسیها یادت نره ؛)
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 12:05
Nerse - اهواز - ایران
بعد از اینکه فرهاد مجیدی از تیم ملی خداحافظی کرد و گفت باید به جوونترها فرصد داد تا در تیم ملی خودی نشون بدن یه عده از این تصمیم ناراحت شدن (همون استقلالیا) بعدن گندش دراومد و این آقا به دلیل بی انضباطی از تیم ملی اخراج شده و کی روش گفته دیگه دعوتش نمی کنه. بیچاره چه حالی شده :)))
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 12:19
pandora - کلن - آلمان
یواش یواش سعی‌ کنین ریلکس بشید دیگه،زشته طولانی‌ شد،بوسه‌ آبی‌ و ۴ رو عشقه،۴ ۷ 0
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 13:26
pandora - کلن - آلمان
1)سایت گل - فرهاد مجیدی وارد استادیوم آزادی که شد وقتی هنوز بازی آغاز نشده بود پرسپولیسی ها شدیدترین شعارهای ممکن را علیه او سر دادند . مجیدی بعد از بازی به یکی از نزدیکانش گفته بود که بیش از هر چیز نگاه هم تیمی هایم که بعضی هایشان فارسی را به خوبی می فهمند برایم آزار دهنده بود اما قطری ها در آزادی جرات نکردند این موضوع را به روی مجیدی بیاورند . بازی که تمام شد فرهاد تعداد زیادی از بچه های الغرافه را به ضیافت شامی در درکه دعوت کرد .اما در اواسط این مهمانی ناگهان میزبان مورد سئوالی قرار گرفت که پاسخش از سوی فرهاد فقط یک جمله بود : فراموشش کنید ، آب و هوای اینجا ( درکه ) از این حرفها مهمتر است !
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 14:29
pandora - کلن - آلمان
2)قطری ها از او پرسیده بودند که مگر تو بازیکن تیم ملی ایران نبودی ؟ برای چه خانواده ات را مورد اهانت قرار می دادند . حتی در کلام قطری ها اعتراف تلخ تری هم وجود داشت : ما هر وقت به آزادی می آییم به برخی شعارهای ایرانیها عادت داریم اما برایمان عجیب است که ایرانیها نسبت به هموطنان خودشان هم این گونه هستند !. موخره : متاسفیم ! برای خودمان و ملتی که همیشه فرهنگ و تمدن هزار ساله اش مایه فخر و سربلندی مقابل آنها بوده است. ------. همه اینا یه طرف،جواب فرهاد یه طرف.۹۶۰۰۰ تا رو ...:)
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 14:30
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
جونم فرهاد لنگ سوراخ کن.کابوس لنگیا.عاشقتم.هر چی لنگیا به فرهاد گفتن لایق خودشونه:)همون شعارهای معروف لنگیا تقدیم به لنگیهایی که به فرهاد تو ایران کشور خودش در ورزشگاه آزادی به خانواده اش فحش دادن:))حالم از این لنگیای بی فرهنگو بی شخصیت و عرب دوست به هم میخوره:)همون 4 و لایی به کریمی و دوییدن شیث دنبال فرهاد جوابتون:)راستی رضایی کثیف چه کار میکرد تو ورزشگاه ؟؟اینم قدرت لنگ نتونست تو آزادی با تماشاگرانش با تمامی بازیکنان تیم ضعیف 10 نفره ببره:))بقیه نتیجه هاشم که خود مربیشونم انتظار نداشته معلومه شانسو:))ولی کلا چه حالی داد سوزش تماشاگرا توهمی روز بازی با الغرافه..همیشه تو خاطرشون میمونه:))
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 13:04
khoonbazi - برلین - آلمان
بعد 15 سال بازی برابر پرسپولیس 4 تا گل زده! عقده ای تنها چیزی که داره همینه! افتخار کن و خوش باش عمو!! رو 4 تا تنها 2 تا هم بزاری جمعا میشه چند تا؟ اگه گفتی؟
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 15:19
zoroye iran - وين - اتريش
راستی لگن محمدی با الدوپینگلال برای چی رفت امارات روحیه بده به تیم یا بگه من هواتونو دارم یا .. ...
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 15:46
zoroye iran - وين - اتريش
1. انتقاد شدید کاپیتان سابق استقلال از مهاجم ایرانی الغرافه یک بازیکن باید طوری رفتار کند که هواداران تیم رقیب هم برایش احترام قائل باشند. پیروز قربانی با انتقاد شدید از رفتار فرهاد مجیدی مقابل هواداران پرسپولیس گفت: واقعا متاسف هستم که مقابل 96 هزار تماشاگر ایرانی و میلیون ها بیننده تلویزیونی این رفتار از سوی مجیدی به نمایش گذاشته شد. آن هم در شرایطی که عرب ها دشمنی قدیمی با مردم ایران دارند. هواداران پرسپولیس ایرانی هستند و من هم در بازی روز سه شنبه پرسپولیس مقابل الغرافه طرفدار نماینده کشورم بودم. وی افزود: اظهارات من به خاطر اختلاف قدیمی ام با فرهاد مجیدی نیست، همه می دانند پیروز قربانی رک حرف می زند و حتی در گذشته با وجود اختلاف قدیمی از عملکرد فنی او تمجید کرده بودم.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 15:56
zoroye iran - وين - اتريش
2. کاپیتان سابق استقلال با ابراز تاسف از رفتار فرهاد مجیدی گفت: یک بازیکن باید طوری رفتار کند که از سوی هواداران تیم رقیب هم مورد احترام باشد. مگر علی کریمی بازیکن پرسپولیس نیست؟ ولی همه هواداران استقلال او را دوست دارند و برایش احترام قائل هستند، زمانی هم که علیرضا منصوریان در استقلال بازی می کرد مورد احترام هواداران پرسپولیس بود و مجیدی باید آن ها را الگوی خودش قرار دهد. کاپیتان سابق استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا مجیدی قصد داشت با این حرکت تعصب خود را به استقلال نشان دهد، گفت: مگر راه های دیگری برای نشان دادن تعصب وجود ندارد؟ این آقا اگر به استقلال تعصب داشت در میانه فصل این تیم را رها نمی کرد. خوشبختانه مردم ایران باهوش هستند و فرق تعصب را با ریاکاری می دانند و گاهی ریاکاری به شخصیت افراد ضربه وارد می کند. قربانی با بیان اینکه از دادن بازوبند کاپیتانی استقلال به مجیدی پشیمان نیست، گفت: این بزرگی من را نشان داد چرا که پدر و مادر مرحومم به من آموختند هر کس یک روز هم از من بزرگتر باشد احترامش واجب است.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 15:58
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
TameshK - هامبورگ - المان. چاکره همه آبیا هم هستیم. جالبه که بازیکنایی که تا 38 سالگی هم لنگر میندازن رو تیم ملی و جا رو برای جوونا باز نمیذارن و باعث میشن که بعد از خداحافظیشون ، تیم ملی تا سال ها ضرر کنه اصلا مورد ملامت قرار نمیگیرن ، ولی به فرهاد مجیدی که غیرت کرد و رو اوج از تیم ملی خدافظی کرد ، حرف درمیارن که به خاطر بی نظمی از تیم ملی اخراج شده!! بازیکنی که تو این سن ، بهترین بازیای باشگاهی رو انجام میده و یه تیم رو تنهایی می چرخونه، بی کیفیت و کوچیک لقب می گیره، اونم توسط کسایی که تو 3 تا بازی ، 2 تا گل ازش خوردن! به هرحال ، حقیقت رو با دروغ و سفسطه نمیشه تغییر داد.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 16:26
cantona - شاهین شهر - ایران
از همه بدتر لایی بود که فرهاد به کریمی زد ! فرهاد چکار کردی با این لنگی ها . تنهایی 90 هزار لنگی را آتش زدی . این کارت از اون گل دقیقه 92 به پرسپولیس که شیث رضایی مثل بزغاله دنبالت میدوید و توپ را کردی تو دروازشون ، بیشتر چسبید!!
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 17:55
pandora - کلن - آلمان
ای جان چه کردی با اینا فرهاد،چه کردی:)4 7 0
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 19:46
pandora - کلن - آلمان
ای جان چه کردی با اینا فرهاد،چه کردی:)4 7 0
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 19:47
khoonbazi - برلین - آلمان
بعد 15 سال بازی برابر پرسپولیس 4 تا گل زده! عقده ای تنها چیزی که داره همینه! افتخار کن و خوش باش عمو!! رو 4 تا تنها 2 تا هم بزاری جمعا میشه چند تا؟ اگه گفتی؟
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 20:33
ss pare pare - تهران - ایران
بابا این بچه رو گندش میکنن فکر میکنن آدمه! آدم که باشه مثل آدم رفتار میکنه! هر چی شنید حقش بود.
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 20:39
TameshK - هامبورگ - المان
onsore ahriman - مارسی - فرانسه لطف داری آقایی :) والا اون که میگفته تیم ملی‌ السیهٔ ( ارثیه ) پدری منه و باید بزنید به نامم دیگه این‌ور اون‌ور گاهی‌ بحث کردن گاهی‌ التماس کردن گاهی‌ کتک کاری کردن تا راضی‌ شده به جای ۶ دنگِ تیم ملی‌ یه تیکّه زمین تو اردبیل قبول کنه بره واسه خودش بساز بفروش شه و سرِ خودشو گرم کنه و بی‌خیال تیم ملی‌ شه موقتاً قبول میکنه تا اینکه اینبار به اسمِ سرمربی‌ برمی‌گرده تیم رو ببره دام داهانی که باز ناکام موند و اینبار دیگه بی‌خیال تیم ملی‌ شد هاهاهاها :)))) همیشه همه‌جا آبیته D:
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 20:56
TameshK - هامبورگ - المان
روزنامه گل : درگیری محمد نصرتی و شیث رضایی در دقیقه ۲۷ بازی از اتفاقات تلخ این دیدار بود. در یک صحنه مجیدی از پشت نصرتی فرار کرد و شیث رضایی هم به همین دلیل به نصرتی اعتراض کرد. نصرتی هم خیلی زود جواب اعتراض شیث را داد تا اتفاق تلخی در نیمه اول این بازی حادث شود :)))))‌‌ ای بابا این فرهاد عشق خان مرغ عشق‌ها رو که دعواشون انداخته که اگه اخراج نمی‌شد و یه کم دیگه ادامه میداد کانون خانوادگیشون هم میپاشید :)))) تو کابوس تموم لنگیایی آهای فرهاد مجیدی .. ♥♥♥
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 20:58
pandora - کلن - آلمان
**اگه دفعه اول کسی‌ جواب نداد واسه این بود که جوک بود،آخه ۱۵ سال که ایران نبود،حالا با همون استدلال بگو علی‌ چونه بعد از ۱۵ سال بازی چندتا زده؟این که حالا هیچی‌،آقای گل دنیا شنیدم تو ۱۵ سال با لباس هیچ تیمی عرضه نکرد حتی‌ از نقطه پنالتی به سرورش گل بزنه،راست میگن؟:) حالا گل‌های علی‌ چونه،علی‌ دایی،کیا،باقری .. رو جمع کن ببین ۴تا می‌شه یا نه؟عشق است فرهاد:)
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 22:20
havoo - تهران - ایران
لنگیای ساندیسی لطفا سکوت
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 22:39
TameshK - هامبورگ - المان
Pandora _ Köln هاهاهاها به این میگن جواب وای که خدائی یه دونه‌ای استاد :)))) گل‌هاشون رو هم ۴ تا نمیشه :)))) باید باز جلو زاید ضایع ملخ خور تعظیم کنن که ۳ تا زده :)))) تو کابوس لن گی‌‌‌ های ایرانین یوکی‌ هستی‌ آهای پاندورا اس‌ اسی ‌هی هاهاهاها :)))))
‌پنجشنبه 31 فروردين 1391 - 23:30
khoonbazi - برلین - آلمان
بزار یادت بیارم بچه جون تو که فوتبال اون زمان یادت نمیاد! کیا 3 تا داربی بوده. 1 گل زده. بازی خداحافظی فرشاد پیوس سال 76 بعد از این که پرسپولیس رو سال 73 سربریدن سال 76 ، 3 تا زدیم. کیا هم یه گل زد از وسط زمین با پیرهن شماره ی 17 پیوس کورس گذاشت چپوند تو غلام سولاخ. تو بازی سال 79 هم جادوگر یه برگردون زد به برومند تو دقیقه 88 فیستون درومد. یکی دیگه هم زده بهتون. اون بازی که هاشمی نسب تو فیس فیس بود البته بماند هاشمی نسب تو پرسپولیس چند تا داغ گذاشت رو دل لگن. کریم باقری هم یه دونه زد آمممممممما تو کل تاریخ لگن از این گل ها یه دونه خوردبین زده به تون همون بازی که رو کاغذ 3-0 رفت تو حسابتون. آخ طاق دروازتون رو چی کارش کرد . دو تا از مدل ها همایون بهزادی زده که عمرن تو این سایت کسی این گل ها رو یادش بیاد.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 08:24
khoonbazi - برلین - آلمان
2- حالا گل های ادموند بزیک که اونم که اسمش میاد حالتون بد میشه، بماند. همه ی اینها 2 سال تا 4 سال تو پرسپولیس بودن بعد رفتن اروپا. اون قدیمی ها داستانش جداست. نه 15 سال. فرناز از 75 یا 76 تو فس فس بوده تا 90. حالا 2 سال لژیونر شده اونم ناموفق. شاهرخ بیانی تو یه بازی به لگن 2 تا و هاشمی نسب تو یه زمان 2 ساله 3 یا 4 تا چپونده به تیمتون. ببخشید دیگه اینا استقلالی بودن این همه زدن اگن پرسپولیسی بودن که واویلاتون میشد بازم بگم.؟
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 08:31
khoonbazi - برلین - آلمان
اون آقای گل دنیا هم مثل همون آماری هست که حجازی را بالاتر از عابدزاده نشون میده با 10 سال بازی بیشتر هنوز هم عابدزاده رکورد داره!! یا مثل آمار داربی با 3-0 روی کاغذ و محرومیت بازیکن های سرورتون و بازی های پشت بندش فکر میکنین جلویین! تو بگو فورواردهایی مثل صفر ایرانپاک، همایون خان بهزادی، فرشاد پیوس، ادموند بزیک، و این اواخر زاید که میگین عرب هست و آدم قبولش ندارین، با شماها چی کردن که تا اسمشون میاد حالتون بد میشه!!
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 09:15
pandora - کلن - آلمان
یکم ریلکس باش،من یه سوال کردم جوابش یه عدد بود نه ۳تا کامنت و ۲۰ خط سیاه کردن،قاطی‌ کردن چندتا چیز چی‌ رو نشون میده.خودت بگو:)شمردی مال این چندتا اسطوره و ستاره شد ۴تا؟رو هم ۴ تا زدن یا نه؟اینو بگو ۴ نفری قدر فرهاد زدن یا نه؟میری از اموات میگی‌ به جاش؟استقلالی که باز هم ۴ تا ۵ تا به لنگ چپونده زیاد هست،یکیش علی‌ جباری،اصلا همین مجتبی خودمون،اما نیاز نیس مثل تو برم گذشته رو شخم بزنم،مغلطه کنم و ۱۰ تا بحث رو قاطی‌ کنم:) فرهاد ۲ سال ایران نبوده؟تو فوتبال میبینی‌ آخه؟:) بعد علی‌ چونه و باقری و دایی چند سال لنگ بودن و داربی بازی کردن؟اینم بشمر بگو:)آخ گل محمود به لنگ که ۱۰ تای باقری بود یادت میاد؟۲۴-۱۸ عقبید مثل بقیه چیزا که عقبید،با این حرفا چیزی از سوراخ بودن آفتابه کم نمی‌شه،آی‌ بدو آی‌ بدو و لائی حقیقی‌،بوسه‌ آبی و ۴ و فرهاد لنگ سوراخ کن که یه تنه سوزونده لنگی رو عشقه
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 12:57
pandora - کلن - آلمان
TameshK - هامبورگ - المان. من بخوام جواب به همه بدم ۲۴ ساعت کم میاد :) خیلی‌ها رو میخندم و رد میشم،بعضی‌‌ها که ارزش ندران جواب بگیرند بس که از سوزش یه توهم ذهنی‌ رو تبدیل به نوشته میکنند،خودشون میدونند واسه همه چیز جواب هست،حالا اگه گاهی نمیگیم چون حسش نیس،گاهی میگیم که گوشی دستشون باشه،اینا جز یه عرب هیچی‌ از خودشون ندارند تو داربی‌ها فقط آی‌ بدو و لائی حقیقی‌ رو دارند واسه گفتن
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 12:58
red.boy - تهران - ایران
عجب استدلال احمقانه ای میکنن یه عده. داره کریم باقری و مهدوی کیا و جادوگر فوتبال اسیا رو میگه چندتا گل زدن. بچه جون از یک مدافع راست توقع داری گل بزنه؟ از یک هافبک توقع داری گل بزنه؟ خوب خجالت نکش بگو عابدزاده چندتا گل زده !!!!!!
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 13:23
pandora - کلن - آلمان
اینا یادشون رفته باقری تا بود بهترین گل زن لنگ بود،علی‌ چونه هم الان این سمت رو داره،آقای گل دنیا هم که دیگه هیچی‌:) منتظر بودم یه لنگی این رو بگه جواب رو بگیره:)همه اینا جلو سرورشون سوسک بودند و هستند:)فهمیدی پولادی از کی‌ فیکس تیم ملی‌ شده که میای حرف م‌زنی؟:)
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 15:30
pandora - کلن - آلمان
همین مجتبی‌ مگه هافبک نیس؟این چندتا زده به لنگ؟۳ یا ۴؟بیشتر از علی‌ چوبه و باقری نزده؟:) اینهمه چونه و باقری گل زدن تو عمرشون تو لنگ و تیم ملی‌.پس هیچ لنگی و هیچ ستاره لنگ تو داربی حرفی‌ واسه گفتن نداشته و نداره،سوسک بودن و هستن:)از همین ضایع زأیید عرب برید بالا بلکه به جایی رسیدید،مثل مربی‌‌هاتون که همه رفت و برگشتی‌ شدن،امیر و پرویز ندارید که،اینم از پشندی ترکه برید:)// اینا یادشون رفته باقری تا بود بهترین گل زن لنگ بود،علی‌ چونه هم الان این سمت رو داره،آقای گل دنیا هم که دیگه هیچی‌:) منتظر بودم یه لنگی این رو بگه جواب رو بگیره:)همه اینا جلو سرورشون سوسک بودند و هستند:)فهمیدی پولادی از کی‌ فیکس تیم ملی‌ شده که میای حرف م‌زنی؟:)
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 15:40
TameshK - هامبورگ - المان
Pandora _ Köln استاد بیا گلِ ۴۵ متری محمود فکری رو یادآوری کن و آمممما رو واسه لنگی‌‌ ‌ها معنی کن :)))) یه کم هم از اینکه اوجِ افتخارشون تو آسیا باختِ ۳-۲ به النصر با ۳ گلِ اوهن کندی ظرفِ ۷ دیقه بوده :))) تازه تو اون بازی دروازه بانشون عابدزاده بوده و دائی و بزیک و آنچنانی ‌هاشون هم بودن :))))) تو کابوسِ این لنگیایی آهای پاندورا اس‌ اسی ... :)))))
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 13:22
pandora - کلن - آلمان
TameshK - هامبورگ - المان. نه بابا جدی میگی‌؟بازی ۵-۱ الغرافه هم چونه و باقری و آنچنانی‌ همه بودند:)این نتیجه گند زد به آبروی هرچی‌ تیم ایرانی‌ هست،آخه ۵ تا از عرب ها؟؟؟
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 16:06
TameshK - هامبورگ - المان
Pandora _ Köln هاهاهاها اتفاقا می‌خواستم بگم بیای گل محمود فکری رو یادشون بیاری که آمممما واسشون معنی شه که خودت زحمتشو کشیدی :)))) وقتی‌ میگم استادی اینه دیگه D: راستی‌ از افتخاراتِ آسیایی شون هم میتونی‌ باخته ۲-۳ به النصر با ۳ تا گل اوهن کندی تو ۷ دیقه رو مثال بزنی‌ :)))) تازه تو اون بازی از دایی و بزیک و عابدزاده و همه آنچنانی‌ !‌هاشون هم بودن :)))) فقط اس‌ اس‌ استاد فقط اس‌ اس‌ فقط آبی D:
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 16:02
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
دیدم اسم کریم باقری آمده گفتم یاد یک خاطره خوب بندازمتون،یادتون هست بعد از چند تا دربی چطور داش کریم از وسطه زمین طالب لوو رو سوراخ کرد تا چند وقت استفراقیها در مورد فوتبال حرف نمیزدن همشون افسردگی گرفتن.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 16:35
TameshK - هامبورگ - المان
Pandora _ Köln شکستشون به الغرافه بهونه میارن که تیم تو روز‌های بدش بوده ولی‌ اون باخت به النصر ظرف ۷ دیقه با بودن خداشون عابدزاده تو دروازه و بزیک و دایی که میگن الن بلن یه چیز دیگه است :)))) فکر کن ظرف ۷ ماین ۳ گل و بازیِ ۰-۲ برده رو وا دادن و بومب :)))) فقط اس‌ اس‌ استاد D:
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 16:28
TameshK - هامبورگ - المان
یار استقلالی من ، با من و همراه منی/ پیرهن آبی تن ما ، بـغـض مـن و آه مـنی. ... حک شده اسم استقلال،تو دل ما اس اسیا / شوت فرهاد مجیدی ♥،مونده هنوزخاطره ما.... قهرمانی تـو آسیا ، خواب تموم لنگیاست / خـوب اگه خوب ،بد اگه بد،مـرده دلای لنگیا .... یار استقلالی من ، با من و همراه منی/ پیرهن آبی تن ما ، بـغـض مـن و آه مـنی ... این اس‌ اسه عشقِ منه قهرمانی بهش میاد x: همیشه همه جا اس‌ استه x:
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 17:35
khoonbazi - برلین - آلمان
والا اونی که صفحه سیاه میکنه تویی داداش نه من! 18 تا کامنت فقط تو این پیج نوشتی!! میگی نه همین صفحه رو بشمر !! حساب بیاد دستت! دوما آمار فوروارد رو با فوروارد مقایسه میکنن! برات نمونه آوردم معنی فورواردو بفهمی!ببین بچه جون اندازه سنت من فوتبال دیدم! ولی تو از اونایی هستی که نه احترام بزرگتر حالیت میشه نه چیزی! آخه محمود فکری یه انگشت کریم باقری هم میشه!حالا ضیاء عربشاهی و ناصر محمد خانی و.. بماند!! تو داربی جنجالی دیدی یا از روزنامه خوندی داری زر میزنی! برو بخون اطلاعاتت کافی شد بیا حالیت کنم! من میگم گل خوردبین نه بازیشو ندیدی نه فیلمشو معلومه تو کتت نمیره! میگم کاشته پیوس تو باغ نیستی! میگم هاشمی نسب یادت نمیاد ! میگم گل های شاهرخ به حجازی! ندیدی دیگه! بابا برو بخوون حداقل بعد بیا حرف بزن! مرده یا زنده این تاریخه! فرقی نمیکنه! تو 4 سال به این ور یادت میاد حداقل بگو از 4 سال به این ور رو صحبت کنیم اون یه چیزی!
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 20:39
khoonbazi - برلین - آلمان
آره پرسپولیس رو با عابدزاده بردن عرضه میخواست که تخلیه ی روانی بشید که برگردون کریمی پنچرتون کرد!! یک نفر تو کل تاریخ لگن باعرضش پیدا نشد این کار رو انجام بده! عوضش هر چی فحش بود دادن به زن و بچه عابدزاده! آخ چه داغی گذاشت رو دل اینا عقاب آسیا! 8 داربی بدون شکست !!!!!!! بازم بگم؟؟
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 20:44
pandora - کلن - آلمان
آخه بزرگتر تو قدر این سالها که دی اکسید کربن تولید کردی ادب هم یاد گرفتی‌؟ببین چه کلماتی‌ به کار می‌بری:ز‌ر زدن،حالی‌ کردن،تو باغ بودن...کسی‌ که اینجوری حرف میزنه رو یا نباید جواب بدی یا عین خودش حرف بزنی‌ بفهمه ! حالا دوست داری کدوم رو انتخاب کنم؟:)تو بشمر در روز چندتا تو سایت کامنت میدی،بیشتر از ۲۰ تا میشه،میگی‌ نه بشمر.اونا ۴تا نشد؟پس دفعه دیگه چیزی نگو ضایع بشی‌.بخوام فوروارد با فوروارد بگم که سوت میزنید ! فوروارد‌های این چند سال اخیر لنگ چه کردن تو داربی ها؟اسم ببرم؟:) فرهاد رو با گنده‌هاتون تو داربی مقایسه کردم نه فینگیلیها !با هرچی‌ مقایسه کنی‌ فرهاد سرور هست.میگی‌ نه حساب کن ! علی‌ جباری رو فهمیدی کیه؟این یه اسم بود باقیش رو نگفتم چون یه اسم واسه شما کافیه:)تاریخ یعنی‌ عقده تاریخی‌ آسیا ! یعنی‌ ۲۴-۱۸ کل تاریخ:)یعنی‌ همه جور زیر ما هستید مثل همین ۴ سال لیگ:)دفعه بعد بی‌ احترامی نکن
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 23:25
reza.dk - شاهین شهر - دانمارک
والله ما بالا رو شمردیم ۱۸ تا بود ،شما میگید ۴تا بوده حتما بوده دیگه مثل بقیه آمار هاتون،ضمنا ۵تا بازیکن پرسپولیس کّل تاریخچه اس‌ تقّ لال ارزش دارن ۱ علی‌ دایئ ۲علی‌ کریمی‌ ۳ مهدویکیا ۴ کریم باقری ۵عابدزاده ،قبل از جواب دادن به تعداد بازیهایی ملّی ،کاپیتانی تیم ملّی ،گلهای ملّی ،حضور در جام جهانی‌ ،بازی در بهترین باشگاه‌های اروپا،گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکن اسیا،آقای گًل جهان،صندلی در فیفا ،دعوت به عنوان مهمان ویژه ،دعوت به‌‌‌ بازی در تیم منتخب جهان،ومهتر از همه محبوبترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران توجه داشته باشید.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 00:27
pandora - کلن - آلمان
گل‌های اون ۴تا ستاره لنگ رو میگم رو هم ۴تا شد یا نه،این کامنت رو میگه. ببین با کیا طرفیم:)
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 00:47
khoonbazi - برلین - آلمان
reza-شاهین شهر - دانمارک - ممنون عزیزم . شاید حرف شما را متوجه شن من که عربی میگم نمیفهمن چی میگم. والا یه کم برا اینا ادب رو معنی کنید یاد بگیرن!
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 10:38
khoonbazi - برلین - آلمان
باقیشو نگفتی چون باقی نداره! اگه داره هم بلد نیستی!! بخوای یاد بگیری باید خیلی بری بخونی! کار داره! در ضمن ادعای فرهنگتون منو کشته!شماها تو اون یک سال که شاهرخ اومده بود به پرسپولیس زن و بچه و خواهر و مادر نذاشتین واسش! باری پرسپولیس با پلی اکریل اصفهان تو لیگ 75 انقدر اسم زن عابدزاده رو آوردین که آخرش بعد گل کریم اومد ادای احترام کرد بهتون!!! یا تو این کامنتهاتون هر کی رو با یه اسمی نام می برین بعد ادعای فرهنگ هم می کنین!!
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 10:44
pandora - کلن - آلمان
ادب رو که من معنی‌ کردم،تازه این یه کامنت بود از استفراغ که روزی ۱۰ بار میگن بگذریم !کدومش رو انجام بدم؟اگه گزینه ۱ رو انتخاب می‌کنید لایک اگه ۲ کامنت :) فعلا خودم ۱ رو انتخاب می‌کنم بعضی‌ وقتا سوئیچ می‌شه به ۲:)
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 11:20
pandora - کلن - آلمان
بعد از علی‌ جباری میرسیم به غلامحسین خان ! ۵ تا و ۴ تا ! اما همون علی‌ جباری از قدیم بستون هست:) فرهاد و مجتبی‌ هم که ۴تا زدن اما باز همین فرهاد تا عمر دارید میسوزونه،دیگه به مجتبی‌ و غلامحسین خان زحمت نمی‌دیم:) اینم آخرین جواب که بدونی فقط تو توهم هستی‌ و فک میکنی‌ تو همه چی‌ حالیته و بقیه ندیدن و نشنیدن،حالا گزینه ۱ رو می‌شه انتخاب کنم؟اینجوری اعصاب تو هم راحت تره:)
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 11:34
zoroye iran - وين - اتريش
پیراهن آبی‌ات را به رخ باشگاهت بکش!
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 23:54
TameshK - هامبورگ - المان
آبی آبی مهتابی / آبی تر از هر آبی .. آبی یعنی‌ دل‌ِ من / دریائی که اسیره .. این چهرهِ تقدیره / که رنگ از تو میگیره ... آبی آبی مهتابی / آبی تر از هر آبی ... همیشه همه‌جا آبیته ♥
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 16:24
zoroye iran - وين - اتريش
پیراهن آبی‌ات را به رخ باشگاهت بکش! همه حرفات واسه پوله دورنگیت واسه پوله اگه رقصنده عربی واسه پوله زیر پیرهنت عکس شیخ واسه پول گور پدر ایرانیها واسه پوله گور پدر اشک هوادارها واسه پوله پول پول پول ....عشق است پرسپولیس
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 17:43
pandora - کلن - آلمان
TameshK - هامبورگ - المان. ایول تمشک آتیش افروز،به اسکی رو اعصاب لنگی ادامه بده:)
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 22:33
khoonbazi - برلین - آلمان
ما اعصابمون خیلی وقته راحته! ما اعصابمون ناراحت میشد اگه پرسپولیس رو با عابدزاده می بردین! تو اون 8 سال! در ضمن با 3-0 های روی کاغذ باز ما بیشتر از شما گل زدیم! با زور فدراسیون هم نمیرسین به ما! من که جای شما بهش فکر می کنم حالم بد میشه! این اسم حالم رو بد میکنه! فشارم میاد پایین رو 6 دقیقا! رو 6 میاد! احمد رضا عابدزاده! قدیمی هاتونم با یه چیزایه دیگه حالشون بد میشه اما اونا رو نمیگم چون متوجه نمیشی چی هست منظورم!!
‌سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 18:11
zoroye iran - وين - اتريش
khoonbazi - برلین - آلمان دم شما گرم اینها به عدد ۶ آلرژی شدید دارند وقتی پرسپولیس ۶تا به الشباب زد نمیدونی چه حالی شدن هنوز که هنوزه دارند منفی میدن خدایش چقدر من میخندم این باخت اخیر ۱۰-۱۰-۳ روح و روانشونو مختل کرده آخه خیلی حرفه کله هزینه اول فصل خریدهای نجومی دوپینک سازمان لیگ و داوری و اخراج نادرست و ۱۰ نفره تو ۱۰ دقیقه ۲ گل هم جلو باشی ۳ تا بخوری حذفی رو هم عزیز محمدی اهدا کنه تو لیگ با داوری قهرمانی رو از دست میدن و آسیا بزوده حذف میشن و الان هم جنگ قدرت مدیران و .. روح و روانشونو بهم ریخته
‌سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 23:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.