گفتگوی رضا پهلوی با تلویزیون کانال ۱۰ اسرائیل : بجای بمباران تاسیسات اتمی ایران از اپوزیسیون حمایت کنید

رضا پهلوی ولیعهد سابق ایران از اسرائیل خواست به جای بمباران ایران به مخالفان جمهوری اسلامی یاری برساند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ، رضا پهلوی فرزند شاه سابق ایران در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی اسرائیل که روز دوشنبه پخش شد تاکید کرد که بمباران ایران به سود نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

رضا پهلوی در ادامه خواستار آن شد که اسرائیل توانمندیهای تکنولوژیک و مالی خود را در راستای حمایت از اپوزیسیون ایران به کار گیرد.

رضا پهلوی فرزند شاه سابق ایران از اسراییل خواست که بجای بمباران کشور ایران و تاسیسات اتمی آن، به حمایت از اپوزیسیون برخیزد. رضا پهلوی در مصاحبه با کانال ده اسراییل گفت که این کشور باید توانمندیهای تکنولوژیک، مالی و غیره اش را در راستای حمایت از اپوزیسیون ایران بکار گیردو به مخالفان نظام و مخالفان حاکمان کنونی کمک کنند او این مطلب را در برنام...
رضا پهلوی بهترین ارتش دنیا در مقابل این رژیم مردم ایران هستند.
رضا پهلوی به تلویزیون کانال ۱۰ اسرائیل گفت: عوض بمباران تاسیسات اتمی‌ ایران, به مردم و اپوزیسیون جمهوری اسلامی کمک کنید که نیرومند ترین ارتش .مقابل این رژیم هستند متن کامل مصاحبه به زبان انگلیسی‌ را می‌توانید از سایت رضا پهلوی دنبال کنید

 رضا پهلوی در آخر به مردم اسرائیل میگوید پیام من بسیار ساده هست ما همان فرزندان کورش ( کوروشی که هزاران برده یهودی را از بابل نجات داد و به آنان کمک کرد تا بتوانند معابد خود را بسازند) و  فرندان ملکه استر، ملکه یهودی پارسی هستیم،  در این شرایط از شما کمک میخواهیم. پاسخ شما چیست؟ کشور ما را بمباران میکنید یا به ما کمک میکنید حالا انتخاب با شماست ولی‌ تاریخ شاهد این لحظه خواهد بود..

 

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




رادیو فردا : رضا پهلوی، فرزند آخرین شاه ایران، در مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی اسرائیلی با تأکید بر اینکه با حمله نظامی به ایران به سختی مخالف است، از اسرائیل خواست به جای بمباران ایران به اپوزیسیون کمک کند.
 

گفت‌وگوی تلویزیونی رضا پهلوی با شبکه ده اسرائیل که یک شبکه خصوصی محسوب می‌شود، روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه پخش شد.

رضا پهلوی در این مصاحبه گفت «اسرائیل و دیگران می توانند با سرمایه‌گذاری مالی و فناوری به تحقق خواسته‌های ملت ایران دست یاری دهند» و یاد آور شد که دو سال پیش (پس از انتخاباتی که بسیاری از مردم ایران آن را کودتایی دانستند) میلیون ها ایرانی یک روز به خیابان‌ها ریختند و فریاد زدند چرا جهان به یاری آنها برنمی‌خیزد؟»

آقای پهلوی گفت «ما مردم ایران به عنوان فرزندان کوروش کبیر و نیز فرزندان ملکه استر (همسر یهودی خشایارشا) این گزینه را در برابر شما قرار می‌دهیم که یا به ما کمک کنید یا با اقدامات خود خواسته های این رژیم را به نوعی عملی کنید؛ حق انتخاب با شماست.»

رضا پهلوی در این مصاحبه در مخالفت با عملی کردن گزینه نظامی در برابر جمهوری اسلامی ایران، گفت «چنین احتمالی تنها در راستای خواسته‌های حکومت حاکم بر ایران خواهد بود و بهانه‌ای به دست این حاکمان خودکامه می‌دهد.»

فرزند شاه سابق ایران افزود در شرایطی که آیت‌الله خامنه‌ای و دیگر مقامات ایران در این حکومت، «دیگر هیچ توانی برای پاسخگویی به نارسایی های نظام خود ندارند، حمله به ایران نه تنها یک جنون است بلکه بهترین هدیه برای چنین حاکمانی خواهد بود.»

شاهزاده رضا پهلوی گفت: «آیا دیگر کسی در این دنیا باقی مانده است که چیزی در باره وجود گزینه نظامی در برابر ایران نشنیده باشد؟! اما مگر گزینه‌های دیگری موجود نیستند؟!»، و افزود «بهترین گزینه و پرتوان‌ترین ارتش، خود ملت ایران در برابر این حکومت هستند و لذا باید ایرانیان را تقویت کرد.»

در این مصاحبه که شامگاه دوشنبه پخش شد، رضا پهلوی با اظهار اینکه «ملت ایران آماده تحقق دموکراسی و برقراری نظام مردمسالاری است و جمهوری اسلامی ایران تنها با زور نیزه و سرکوبگری در قدرت باقی مانده است»، خواهان آن شد که «جامعه جهانی به جای گفت‌وشنود با حاکمیت ایران، به تحقق خواسته‌های ملت سرکوب شده ایران کمک کند.»

آقای پهلوی گفت: «نیازی نیست که کسی از خارج به ایرانی‌ها اندرز بدهد که چرا دموکراسی خوب است بلکه همه چیز آماده است و ملت ایران مستعد خیزش علیه حکومتی فاشیستی و سرکوبگر است که با زور نیزه صدای ملت را خفه می‌کند.»

رضا پهلوی، ۵۱ ساله، با خوش‌بینی نسبت به تحقق خواسته های ملت ایران در برانداختن حکومت کنونی، گفت حتی اگر جهان به ملت ایران کمک نکند، خداوند خود یاری‌دهنده این مردم خواهد بود.

در مصاحبه‌ای که حدود هفت دقیقه آن پخش شد و از محل زندگی او در ایالت مریلند آمریکا با خبرنگار دایمی این شبکه اسرائیلی در ایالات متحده صورت گرفته است، شاهزاده رضا پهلوی هر گونه تلاش جمهوری اسلامی ایران را نیز برای تعامل با جهان رد کرد و آن را ترفند دانست.

رضا پهلوی همواره گفته است که: «جمهوری اسلامی ایران هر از گاهی با ارسال پیام‌های مختلف و نشان دادن چراغ سبزهایی به جامعه جهانی، خود را آماده گفت و گو برای حفظ بقای خویش نشان می‌دهد اما دادن تضمین برای تداوم بقای این حکومت سرکوبگر، نه تنها به روحیه ملت ایران لطمه می‌زند بلکه برای طرف‌هایی که ممکن است وسوسه این پیام ها شوند، عاقبت خوبی ندارد زیرا ملت ایران این رفتارها را در حافظه خود ثبت خواهد کرد.»

بنظر می رسد که اشاره رضا پهلوی به برخی نامه نگاری های سال های اخیر و پیام رساندن های میان ایران و غرب، بویژه با آمریکاست.

ناظران می گویند که حکومت ایران همواره در این پیام ها خواسته است بگوید که حفظ بقای جمهوری اسلامی ایران و عدم دخالت غرب باید تضمین شود.

رضا پهلوی در مصاحبه با شبکه اسرائیلی گفت «درست است که نظام حاکم بر ایران یک رژیم فاشیستی است ولی آیا براستی جامعه جهانی می خواهد با چنین حکومت هیتلری، طرف مذاکره شود؟!»

آقای پهلوی گفت: «ملت ایران متجاوزگر نبوده و نیست بلکه این ملت، یک قربانی است؛ ملتی است که در سرزمین خود اسیر است و به گروگان چنین حکومتی در آمده و حاکمان میهن من، تنها اقلیتی از روحانیون افراطی هستند که ایران را به اشغال خود گرفته‌اند.»

شبکه ده تلویزیون اسرائیل در این گزارش ابراز نظر کرد که هر چند پس از ۳۳ سال مردم ایران دیگر چندان آشنایی با خاندان پهلوی ندارد و شاید آنها را به عنوان حاکمان بعدی خود نیز نخواهد اما تردیدی نیست که اپوزیسیون ایرانی در مخالفت با گزینه نظامی در برابر جمهوری اسلامی ایران، متحد و یکپارچه است و به همین دلیل است که آقای پهلوی پیام خود را متوجه اسرائیل می‌کند.
 

رضا پهلوی با یادآوری کارزاری که گروهی از اسرائیلی‌ها در فیس‌بوک ماه گذشته ایجاد کردند و با شعار «ایرانیان ما شما را دوست داریم» با سیاست‌های دولت خود در حمله نظامی احتمالی به ایران مخالفت کردند، این اندرز را نیز به اسرائیلی‌ها یادآوری کرد که نباید ملت ایران را با جمهوری اسلامی ایران یکسان دانست و «همواره باید حساب مردم ایران را از حساب این حکومت خودکامه جدا کرد.» 

+1804
رأی دهید
-139

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    حقیقت زندگی - تورونتو، کانادا
    آخرین روزهای شاه به روایت زاهدی . دارایی‌های اعلیحضرت نزدیک به 40 میلیارد دلار تخمین زده می‌شد
    0
    0
    ‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
    کاملا درسته!تنها راه آزادی ایران اینه که مردم! باید در مقابل حکومت بایستن!وگرنه با حمله نظامی فقط آخوندا از احساسات وطن دوستی مردم سوءاستفاده می کنن و جوون ها رو به کشتن می دن تا خودشون در قدرت بمونن!واقعا این آخوندا خیلی مکارن!الان نمونش بحرینه ملت رو خر کردن ریختن خیابونا بعد یه آخوند خون از دماغش نیومده!راست می گید خودتون برید اعتراض کنید یا جنگ ایران و عراق!کاش مردم بحرین برای دموکراسی اعتراض می کردن ولی اعتراضی که رهبرش آخوندا باشن فقط حقه است!به فرض پیروز بشن و حکومتی رو که می خوان تشکیل بدن چند سال بعد پشیمون می شن که چرا به آخوندا سواری دادن!
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 15:41
    amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا
    عجبا!دیکتاتور هم صحبتی کرد!.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 15:49
    bavar88 - آمستردام - هلند
    دم خروس بالاخره معلوم شد که این اپوزیسیون به کجا وصل است...روزی تو و اون رژیم جعلی را با هم مثل پدرت بیچاره می‌کنیم...حالا بگرد تا بگردیم....هههههههه
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 15:17
    yas abi - ببرسل - لز
    اسرائیل که وجود حمل رو نداره، اینجوری میخوان رضا نیم پهلوی رو مهم کنند! این کار‌ها دیگه کهنه شده.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 15:32
    raeisiQTR - دوحه - قطر
    چقدر بدم میاد ار این
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 15:05
    daniel2012 - تهران - ایران
    جناب رضا پهلوی من سرباز تو هستم تا آخرش جونمو در راه آرمان تو می‌‌دهم آرمان تو آزادی ایران و ایرانیست.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 16:21
    mostafa.h - تبریز - ایران
    ننگ بر هر فعال سیاسی که جیره خوار اجنبی آنهم از نوع اسرائیل باشد. شخصیت رضا پهلوی با درخواست تابعیت آمریکا در در دهه شصت شمسی و ارتزاق از میلیاردها دلاری که پدرش از بیت المال ایران بالا کشیده بود بر همه مردم ایران روشن است .
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 16:23
    sepherdad - سیدنی - استرالیا
    بسیار مرد بزرگ و فهمیده ای هست، البته برادران لبنانی ظاهراً اینجا خیلی ناراحت شدن که البته طبیعی هست، بالاخره از نفت ایران مفت میخورن و عشق و حال می‌کنن توی دوبی‌!!!
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 16:45
    رحیم مشایی - تبریز - ایران
    برین از رضا پهلوی بهترشو پیدا کنین ای اقایونی که از ایشون بدتون میاد!!! باز هر چقدر بد هم باشه از اینا خیلی خیلی بهتره و خدا پدرشم بیامرزه.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 16:47
    رحیم مشایی - تبریز - ایران
    درود به شرفت شاهزاده.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 16:47
    Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
    mostafa.h - تبریز - ایران - مثل اینکه تو در این دنیا زندگی‌ نمیکنی‌ شاید در مریخ زندگی‌ میکنی‌ که اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی رژیم آخوندی را نشنیدی علاوه بر اختلاس‌هایی‌ که میشه خون مردم را توی شیشه کردن بد تو میگی‌ شاه فلان کرد بیسار کرد !!!!!!!!. ننگ بر رژیم اسلامی و طرفدارانش .
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 17:18
    samuk66 - لندن - انگلستان
    رضا بی‌ عرضهٔ کثافت ...برو با اون اپپسینت با اسرائیل
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 16:54
    h.tajvar - بروکسل - بلژیک
    آخه الاغ چرا فکر میکنی‌ به ایران حمله بشه ما ملت ساکت میمونیم بعدش ایران هم خودش قدرت هست
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 16:58
    gardash - برادفورد - انگلستان
    درود بر رضا پهلوی . ننگ بر حکومت اسلامی .
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 17:00
    Moran440 - تهران - ایران
    دورود به پادشاه ما و کوروش عزیز ما
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 17:01
    سعید ناجی - کرج - ایران
    اقایان نیمچه سیاسی حداقل برای حرفهاتون یک لحظه فکر کنید.بل نسبت سر توالت که نیستید همینطور باد معده تخلیه میکنید.یکی میگه دیکتاتور..یکی جبهه اپزوسیون را شناسایی کرده...اینیکی که داره از بیتالمال میناله.به همین زودی سه هزار میلیارد. یادت رفت.یعنی فقط فهمیدید تخریب شخصیت کنید اصلا به محتوای کلام توجه ندارید. چون در هر صورت مخالفید وتفکر اندیشمندانه ای طراوش میکنید وبخاطر این خوش خدمتی ممکنه دو تا ساندیس گیرتون بیاد وطن فروش واقعی همین شمایید.که........
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 17:26
    morid - بوشهر - ایران
    اصلا شگون نداره به یه مرده متعفن لگد بزنید.این به علیرضا برادرش رحم نکرد همانطور که پدر دیکتاتورش به برادرش رحم نکرد و با دستکاری در هواپیمایش او را سربه نیست کرد.این بابا این روزا فقط بدرد اسرائیل میخوره. هنوز نتوانسته علت خودکشی برادرش را بگه همانطور که پدرش در طی 25 سال نگفت!!!!
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 17:26
    Azadikhah - تكسل - هلند
    انچه که بیش از هر پدیده ای به ان نیاز داریم شفافیت سیاسیست و نشاندادن شهامت اخلاقی در بیان خواستهای ملی میهنیمان.او گفت "بهترین خدمتی که به رژیم (جمهوری اسلامی) میتوانید انجام دهید این است که بگویید " ما به شما حمله خواهیم کرد، و یا واقعا حمله کنید". وی ادامه داد: " شما به خامنه ای و افراد کم دو رو اطرافش که هیچ پاسخی برای به اداره بیمار گونه کشور ندارند، بهانه ای هدیه میدهید که پاسخگو نباشند (و جنگ را بهانه کنند). این کار واقعا اشتباه هست و اصلا عقلانی نیست".yas abi - ببرسل - لز:حرف حق برای شما ولایت مدران تلخه!
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 17:35
    Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
    درود بر پهلوی ، ننگ بر مردمان نادانی‌ که ۳۳ سال پیش پهلوی را از وطنش بیرون کردند و به جای آن رژیم خونخوار اسلامی را پذیرفتند !!!
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 17:40
    77777 - تهران - ایران
    سلام: فقط همین را بگویم که این حکومت نه با ما ایرانیان صادق است نه با بیگانگان ( در اسلام دروغ گناه نیست
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 18:23
    baharmazaheri - عجمان - دبي
    بیا با هم ب جنگ ان دیو صفتان ب ر ویم نازنین دورود ب روح پاک محمدرضا پهلوی و علیرضا و لیلا
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 18:30
    delmorde - یوتوبوری - سوئد
    شما فقط زمان شاه را با الان مقایسه کنید. وضع معیشتی مردم، بیکاری، فقر، گرانی، اعتیاد، فحشا و.. انوقت درک می کنید چقدر انزمان بهتر بود. یکی از اشتباهات شاه ترسیدن از اخوندها بود. دیگر دور دادن بیش از حد به ساواک و اینکه به حرف دروبریها کردن. امیدوارم شاهزاده اشتباهات ایشانرا تکرار نکند. شاهزاده خود مسلما دموکرات و طالب ایجاد حکومتی دموکراسی است اگر بادمجان دوره قاب چنینها بگذارند.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 18:05
    baharmazaheri - عجمان - دبي
    بیا با هم ب جنگ ان دیو صفتان ب ر ویم نازنین دورود ب روح پاک محمدرضا پهلوی و علیرضا و لیلا
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 18:31
    *darya* - تهران - ایران
    raeisiQTR - دوحه - قطر - مثل اینکه ائیته ات را گم کردی .
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 18:38
    baharmazaheri - عجمان - دبي
    بوشهر مرید از غصه بمیرررررررررررررررررررررررررررررر.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 18:38
    ukguy4u - لندن - بریتانیا
    درود بر رضا پهلوی ما ملت ایران حامی تو هستیم بکوری چشم نوکران خامنه ای
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 19:19
    *darya* - تهران - ایران
    amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا - مگر رهبرت و رادان و طائب و سعید مرتضوی و احمد خانمی دارند حرف میزنند . مثل پشگل کلمات توهین امیز و دیکتاتوری بکار میبرند . اسرائیل باید محو شود . تو و امثالهم ورهبر الدنگت و جنایتکاران 34 ساله باید .سرشان بالای درختهای پهلوی که در انتظارشان است برود .
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 18:47
    OnLine. - تهران - ايران
    میدونید چی‌ دوستان :البته دوستان که میگم منظورم ساندیس خورها نیستن .میخوام صادقانه بگم نمیدونم چرا از وقتی‌ علیرضا فوت کرده من عجیب یه حس غریبی نسبت به شاهزاده پیدا کردم دیگه اون اعتماد اول و به ایشون ندارم و فکر می‌کنم علیرضا خیلی‌ خالص و مخلص تر بود نسبت به ایشون یه جورایی فکر می‌کنم حرص قدرت بد جوری آدمهارو عوض می‌کنه .دیگه اون صداقت قبل و تو چهره ایشون من نمی‌بینم . هر چند که از این جانورهای فعلی‌ شاید بهتر باشن اما کم هستند کسانی‌ که جّو قدرت انهارو از راه بدر نکنه.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 19:07
    korosh_oslo - اسکر - نروژ
    این آدم هر چی‌ که بود و هست،حداقل گرسنه و تشنهٔ خونه مردم ایران نیست.هر چند اینجا تشنهٔ ساندیس زیاد از حد شده.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 19:55
    amirehsan1 - آمستردام - هلند
    خیلی‌ دوست دارم ،مثله همیشه براتون آرزو موفقیات میکنم ، امیدوارم که روزی به همین زودی‌ها پادشاه ایران زمین باشی‌ ، و دموکراسی رو به معنا واقعی به ایرانیان تقدیم کنید.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 19:56
    دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
    واقعا چرا بعضی ها از تاریخ درس نمی گیرن!گیریم ایران خیلی پرقدرته که نیست چون مردم دل خوشی ازش ندارن حالا به فرض محال گیریم هست!دیگه از ژاپن و آلمان نازی جنگ جهانی در قیاس با اون دوره که قویتر نیست هست؟اگه هست پس یا ما ایران نیستیم یا بعضی ها عادت کردن قورباغه رو فیل ببینن!من هم قبول دارم اسرائیل یک دهم ایران هم نیست اما اگه جنگ بشه فکر می کنین به فرض اسرائیل رو شخم زدید اونوقت چه بلایی منتظر ایران خواهد بود؟آمریکا و غرب هم می شینن می گن به به به به!واقعا آدم اول فکر کنه بعد حرف بزنه خیلی خوبه واسه اونایی که رجز خوانی می کنن و ال می کنیم!در ضمن سگ پهلوی شرف داره به آدم فروش هایی مثل بعضی ها!از کمونیست و افراطی و ساندیس خور و ...
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:14
    Sam-Antwerpen - آنتورپن - بلژیک
    کاملا درسته!. رضا پهلوی خیلی‌ روشن فکر هست و هیچوقت حرف بی‌ حساب نزده تا حالا.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:17
    *darya* - تهران - ایران
    درود بر شاهزاده رضا پهلوی ناجی ایرانم .
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:19
    مگان_تهران_ایران - تهران - ایران
    ازیه هموطن ایرانی عزیزپرسیدن نظرت راجع به جنگ چیه؟ گفت:دشمن اگه تهران رو بمب بارون کنه ما عقب نمیکشیم.. ازش پرسیدن کجا زندگی می کنی؟. گفت:h.tajvar هستم وتو بروکسل - بلژیکزندگی میکنم (حالاچراوایسادی اون ورجوب فحش میدی)
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:19
    aiming - بولونيا - ايتاليا
    درود بر رضا پهلوی
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:23
    Don Mario - بوگوتا - کلمبیا
    اگر بعضی‌ از دوستان از این شخص خوششون نمیاد این دلیل نمیشه که حرفش را هم گوش نکنیم که چه میگوید ، حرف واضح است و مخالفت با جنگ همون چیزی که خیلی‌‌ها فقط تو کتاب خواندند یا یه خاطره از یه شب که تو هوا آتش بازی بود چون میگ عراقی اومده بود چاق سلامتی ، اگر یه روزی جوانها رفتند چون هنوز اول کار بود و به ظاهر همه برابر و کله‌ها پر از شور و شعار جدید نه حالا که هر کی‌ برادر و فامیل شهیدش یا نیم مثقال سابقه جنگ را کرده و پلکان ترقی و مالکیت آن چیزی را ادعا می‌کنند که روزی همه برایش رنج کشیدند
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:38
    perser68 - فلوریدا - امریکا
    bavar 88آمستردام هلند. چیزی نمونده که مردم کار د به استخون رسیده تو و رهبر قاتل تو رو به زیر بکشن،البته که تو اینجا یه دلال بیشتر نیستی‌ و از دست اون مردم در امانی،ولی‌ آرزوهاتو به گور خواهی‌ برد.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:44
    tarafdarane padeshahie ir - بیرمنگام - انگلستان
    آقایونی که از دور نشستید میگید لنگش کن چرا نمیری ایران و تو قحطی که همه گرفتارش شدن شریک شوید؟میدونی‌ اگه جنگ شه دوباره باید جوانهای با استعداد ما از دست برن و تا دوباره ایران مثل امروز شه باید ۲۰ساله دیگه مردم با فقر دستو پنجح نرم کنند.تا کی‌ جنگ؟چرا صلح نکنیم تا مثل بقیه کشورای ۲نیا که خود شما داری از امکاناتش استفاده میکنی‌ و کلی‌ به هموطنت فخر میفروشی نشیم؟تا کی‌ می‌خوایم بگیم ما میجنگیم؟
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:53
    omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
    bavar88 اپوزوسیون به اسرائیل وصل است ( مثلا ) و اسرائیل خدا پرست است! حکومتِ ایران به چین و روسیه و کوبا وصل است که چین و کوبا کمونیست هستند و خدا را قبول ندارند و روسیه هم که سابقه‌ آاش معلوم است! او جدی محموت هم به مهدیِ مفقود وصل است و یهو دیدی اینم غیب شد! اما من هم موافق نیستم که آقای پهلوی رهبرِ اپوزوسیون باشد و نه حتا موسوی و کروبی! آخه اینها اهل مماشات و گفتگو هستند ، به نظرِ من ما کسی‌ را میخواهیم که از رهبرانِ ایران با شیشه نوشابه پذیرایی‌ کند ! اونم مدل نوشابه خانواده!ههههییهههه هها هوهوهههها ! با تشکر!
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:55
    tarafdarane padeshahie ir - بیرمنگام - انگلستان
    درود بر ولیعهد ایران زمین محمد رضا شاه پهلوی.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:56
    Don Mario - بوگوتا - کلمبیا
    کثیف‌ترین چیزی که در عمرم شناختم جنگ است ، شما که ادعای قدرت بودن می‌کنید یا نبودید یا بودید خود را به .. میزنید روزی که خمینی جام زهر را نوشید و ملتی با بیش از ۵۰۰ هزار کشته و مفقود و اسیر و موجی و دیوانه دیدند نه تنها قدس که کربلا هم بعد‌ها با رفاقت افلقی فراهم شد چون کسی‌ نمانده بود و کار کشیده بود به بسیج کارگری و کارخانه‌ها ، آنها هم یا به اجبار بود یا به عشق ۳ ماه سابقه جبهه که از مزایایش استفاده کنند ، هر وقت فهمیدید که از ترس بیرون رفتن از سنگر ، قضای حاجت توی کیسه فریزر بود چون وجب به وجب منطقه با توپ و خمپاره ،.. شخم زده میشد بیاید به طبل جنگ بکوبید
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:56
    esfarjani - تهران - ایران
    درود به رضا پهلوی و ننگ بر مجاهدین مسعود نیم وجبی و جمهوری اسـ...
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:56
    parviz1 - کترینگ - انگلستان
    ساندیس خورا خیلی‌ ترسیدن.فکر کردین الان کارشون تموم شده!!!!!!!! چرا دست پاچه شدید و داری واری مگید.با یک دو دو تا چهار تا معلوم می‌شه که بیشتر دزدیده و جنایت کرده و به نوامیس ملت خیانت کرده و به دین اسلام و اعتقادات ملت آسب رسونده۳۳سال جمهوری جهل و ملایی وقت داشتن هنوزم نتونستن فقط یکی خط از دزدی و یا اسامی کسانیکه در زمان شاه توسط ساواک کشته شدن اعلام کنند.فقط حرف مفت و دروغ و دروغ.....حال اگر خواستید هزاران خدمات زمان پهلوی را بارتون یادآوری کنم.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:51
    mehrdad.n.l - امستردام - هلند
    درود بر پهلوی خوب و با فرهنگ و ایران پرور
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 21:04
    Don Mario - بوگوتا - کلمبیا
    تازه اون جنگ با عراق بود و اگر خود را به فراموشی زده اید ، خود حکومت در شروعش بی‌ تاثیر نبود ، روزی که در تهران سرمست از دلار‌های نفتی ( که در مغزمان کرده بودند پدر این شخص همه را میدزدیده و اگر همه را تبدیل به اسکناس ده‌‌‌ تومانی بکنیم به کره ماه میرسد همان جایی‌ که عکس دیده شد و جالب بود که شایع شد هر کسی‌ آدم خوبی‌ بوده دیده است ، حکایت خیاط زبل و شاه احمق را من به چشم خود دیدم ) به دعوت جنبش‌های آزادیبخش جهان پرداختند و با فکر صدور انقلاب هر کور و کچلی آمد ایران تا از این سفره چیزی ببرد
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 21:10
    kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
    اگر ایرانی‌ باشی‌ و شرف داشته باشی‌ نباید به این ا دم و پدرش بی‌ احترامی کنی‌ . درود به شرفش که باز هم همین حرفو زده و اینجا همین خانم از آخن شبو روز دعا میکنه که کی‌ ناتو بمبه اتمی‌ به ایران میزانه . قضاوت با شما ‌ست
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 21:16
    Don Mario - بوگوتا - کلمبیا
    اگر به داشتن چهار تا موشک غره شدید و فکر می‌کنید من آنم که رستم بود نام من .. ، کور خوندید و همین شما‌ها زود تر کمر درد میگیرید و استعلاجی ، این دفعه جنگ فشار دکمه است و نابودی هر چند مثل روز برام روشنه این حرف‌ها مصرف داخلی دارد و این آقا اون آقا نیست و این جوون‌ها اون جوون‌ها نیستند ، نه این که شجاع نباشند بلکه حنای شما دیگر رنگی ندارد
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 21:21
    parviz1 - کترینگ - انگلستان
    ساندیس خورا خیلی‌ ترسیدن.فکر کردین الان کارشون تموم شده!!!!!!!! چرا دست پاچه شدید و داری واری مگید.با یک دو دو تا چهار تا معلوم می‌شه که بیشتر دزدیده و جنایت کرده و به نوامیس ملت خیانت کرده و به دین اسلام و اعتقادات ملت آسب رسونده۳۳سال جمهوری جهل و ملایی وقت داشتن هنوزم نتونستن فقط یکی خط از دزدی و یا اسامی کسانیکه در زمان شاه توسط ساواک کشته شدن اعلام کنند.فقط حرف مفت و دروغ و دروغ.....حال اگر خواستید هزاران خدمات زمان پهلوی را بارتون یادآوری کنم.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 20:51
    ali1111 - تهران - ایران
    فکر کنم ایشان در حال حاضر بهترین آلترناتیو باشند چون کسی‌ دیگری را نداریم ولی‌ کمی‌ بی‌ سیاستی است که بیاییم مستقیم در یک مصاحبهٔ تلویزیونی در خواست کمک از اسرائیل بکنیم که بیایید بنده را به تخت سلطنت بشانید!! به این امید که سران اسرائیل بنشینند و اصلا این مصاحبه را تماشا کنند! حالا اون عده‌ای هم که برای ایشان میمیرند بالاخره بیش از سی‌ سال در ایران وقت برای شهادت در راه این خانواده داشتند، نمیدونم چطور تا حالا کاری نکردند.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 21:55
    airan - کی یف - اکراین
    . واقعا کامنت های اینجا حالم رو به هم زد . به شخصه دل خوشی از شاه ندارم مخصوصا سر مرگ کسروی که گناه اصلی بر گردن شاه هست ولی از کجای خودتون در می ارید این چرت و پرت ها رو؟! . همیشه میگن حکومت ایینه مردم هست واقعا هم همینه ایران هم حکومتش اینه چرا که مردم ما همینن تفاوتی ندارن . بنده خدا ها این بد بخت حد اقل اون قدر ایران براش عزیز هست که با این که میدونه هیچ وقت نمی تونه برگرده همیشه برای ایران رایزنی کرده برای ایران وقتش رو گذاشته شماها کی هستید که قضاوتش می کنید خودتون چه کار کردید در زندگیتون برای ایران؟!. کجاست شرافت ایرانی؟!مردمان ایران همان بودن که به دشمن هم دشنام نمی دادن حالا شده این!به گیتی کسی را نماند وفا روان و زبان ها شود پر جفا. شود بنده بی هنر پادشاه نژاد و بزرگی نیرزد به کاه. ز ایران و از ترک و از تازیان نژادی پدید آید اندر میان. نه دهقان زترک و ز تازی بود سخن ها به کردار بازی بود. فردوسی بزرگ .
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 21:33
    zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
    آفرین جدا دست مریزاد .خیلی سیاستمدارانه و هوشیار عمل میکنه.جناب آقای پهلوی امیدوارم موفق باشید در راهی که قدم گذاشتید.ارزیابی ها و واکنشهای اخیر ایشان نسبت به آنچه در جریان است بسیار مدبرانه و قابل تامل است.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 22:11
    *darya* - تهران - ایران
    airan - کی یف - اکراین - دوست عزیز . چرا قتل احمد کسروی را به گردن شاه فقید می اندازید . این فدائیان اسلام بودند و مذ هبیون باتیر در دادگستری احمد کسروی را با گلوله کشتند . چه ربطی به شاه فقید دارد .
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 22:17
    Vatan Doust - وین - اتریش
    دوستان عزیز این مزدوران حکومت اسلامی طالبانی ذاتا با دموکراسی و حقوق بشر مشگل دارند. برایشان فرقی‌ نمیکند چه کسی‌ در رابطه با دموکراسی صحبت می‌کند. آنها همه را مزدور آمریکا اسرائیل ، انگلیس میدانند. متاسفانه در مدت ۳۳ سال اشغال ایران توسط اسلامگراها خیلیها شسته شوی مغزی شده اند و چیزی دیگری و نمی‌شناسند . با گذشت زمان آنها طبیعتا به فکر و تامل وادار خواهند شد ، و روز بّر روز حامیان این رژیم کمتر و کمتر خواهد شد.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 22:12
    potatis - مالمو - سوئد
    بنده از مخالفان آقای رضا پهلوی بودم، اما کم کم داره ازشون خوشم میاد، مردی وطن دوست( درست مثل پدر )و با شعور سیاسی بالا که میتونه در آینده ی ایران نقش بسزایی داشته باشه، اما امید وارم که این بادمجون دور قابچین های دیکتاتور پرور، ایشون رو خراب نکنند.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 22:19
    pashmakjon - عالمو - آمریکا
    جاوید شاهزاده رضا پهلوی و خاندان پهلوی،،،،،،،،، به کوری چشم دشمنها ش
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 22:56
    feminism - لندن - انگلستان
    پاینده و سرفراز باد شهبانوی شکیبا و ولیعهد رضا پهلوی.
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 23:05
    sabz 52 - بخارست - رومانی
    روح پدر و پدر پزرگت شاد . به امید آزادی ایرانمون
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 23:20
    iranian2 - تهران - ایران
    یک مصاحبه شاه قبل از برکناری اش دارد که در آن اعلام میکند که اسراییلیها در همه جا نفوذ دارند از جمله رسانه ها ، سیاستمدارها و غیره که بعضیها معتقدند همین مصاحبه باعث برکناری او شد، بازی کثیفیه این سیاست، در ضمن اسراییل به تنهایی اصلا نمیتواند با ایران مقابله کند
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 23:35
    shaali - سوپوت - لهستان
    چون فرمان یزدان چون فرمان شاه تنها کسی‌ که حاضرم تا آخرین قطره خون به فرمانش عمل کنم . به عقیده من تنها ناجی ایران همین رضا شاه دوم است
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 00:04
    kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
    آقای مشاهی از تبریز.. جلو چشمت ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰میلیارد دزدیدن خفه شودین کسی صداش در نمیاد حالا باز بگو شاه فلان کرد شاه دزدی کرد... شاه هر کاری کرد حداقل یک کم به مملکت رسید پدرش کلی‌ به ایران خدمت کرد،، این جنایتی که اسلام در ایران کرد در تاریخ ایران بی‌ سابقه بوده . اخر تا ک‌ی ندانی؟؟؟؟؟
    ‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 23:32
    mashady - منچستر - انگليس
    مرگ بّر رضا پهلوی بی‌ عرضه ( مهمترین عامل تفرقه )
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 00:27
    jassi - کالیفرنیا گلندن - امریکا
    برای بعضیها متأسفم الان وقتشه با کمک هم ایران آزاد کنیم نه اینکه هی‌ بنوسید شاه چه کار کرد یا اینا چه کار می‌کنن،باید دست به دست بدیم کشورمونو آزاد کنیم دیگه بسه ۳۳گذشت تا کی‌ دنبال حرف مفت هستید
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 00:48
    رحیم مشایی - تبریز - ایران
    kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان. مرگ مغزی تو اصلا میدونی من طرفدار کی هستم.برو کامنت منو واسه خودت اول معنی کن که من چی نوشتم بعد بیا اظهار نظر کن.من خودم طرفدار شاه هستم
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 01:00
    dbsh3000 - يوتبوري - سوئد
    OnLine. - تهران - ایران. دو کلام از مادر عروس بشنوید. خودتی بابا . باز دمش گرم که حرفهای حسابی زد.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 01:14
    cooluk1 - بلک کنتری - جزیره‌ بریتانیا کبیر
    این مرتیکه کیه ؟؟. از این گاگولا زیاد تو این دنیاست مثلا مموتی،رجوی ها،خاتمی،خامنه ای، هر کی‌ می‌خواد قدرت رو بگیر از این چاخانها زیاد میکین.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 01:34
    sia2012 - تهران - ایران
    به این میگید کوروش کبیر؟ ههههه کروش کبیر دنیا رو گرفت ! این کروش ایران رو هم از دست داد تا اونجایی میدونیم کروش خیلی بزرگ بوده و تو مملکتش میجنگیده
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 02:25
    امید‌آلمان - کلن - آلمان
    رضا پهلوی مثل پدرش تفکرهای ۵۰ سال جلوتر از ملت ایران رو داره و خامنه‌ای ۱۰۰ سال قبل اون موقعها شاه بیچاره برای ۵۰ سال دیگه فکر میکرد این ملت بی‌سواد نمی‌فهمیدن و الان پسرش نگرشش خیلی‌ برای مردم نو و مدرن که بازا هم نخواهند فهمید ! با سپاس!
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 03:17
    MARDE IRANI - لیدز - انگلستان
    درود بر رضا پهلوی و لعنت خدا بر اون ..های بی سوادی که میان اینجا حرف مفت میزنن امثال شماها دماغتونم نمیتونین بکشین بالا بعد میایید اینجا چرند میگید به امید سرنگونی اخوندها و این ها که حرف مفت میزنن
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 02:32
    Hooman_Great_Britain - لندن - انگلیس
    خدایا ما که جامون خوبه این ملته بیچاره رو یه بار دیگه دریاب قول میدن دیگه از این غلطا نکنن مملکتو بدن دسته آخوند
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 02:34
    Royan - بوخوم - آلمان
    فعلا که ساندیس خورها در اقلیت هستند برای همین لرزه به تنشون افتاده که دارند از لفت و لیس می افتند مثل انگل افتادن به جون ملت ایران و خاک ایران, حاضر هستند ایران را برای حرص و آز شخصی خودشون بفروشند. کسی که ایده و شرف خودشو زیر پا بذاره معلومه که به دیگران حرمت نمیگذارد حتی نمیخواهد که واقعیت حرفهای رضا پهلوی را هم قبول بکنند , شماها خودتون را هم حلق آویز کنید هزاران تهمت دروغ و به این خانواده بزنید این پاکی و ایران دوستی این خانواده به همه ثابت شده.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 04:22
    shahram407 - تهران - ایران
    ربع پهلوی!!! در ارزوی تاج و تخت پدری !!(زرشک!!!))
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 04:31
    بچه تهرون - تهران - ایران
    آخ آخ چقدر لبنانی فلسطینی اونم از ایران ولی‌ با آیدیه جعلی تو این سایت میان ،بازم میگم زنده باد ملت بنگلادش که با اون عقب افتادگی آخونده شیپیشو و بیسوادو رهبر خودشون نکردن.بچه تهرون
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 05:23
    danial nabi - استكهلم - سوئد
    آقای سکولار که جرات نداری برای ملت بگی‌ که سکولار اصلا یعنی‌ چه و از کجا سر چشمه گرفته، ننگ به تو و خاندان نهست که جز دروغ هیچی‌ یاد نگرفتی، فکر کردی میشود سر این ملت را که مثل اصغل اندختنتن بیرون دوباره شیره بمالی، کور خوندی، نوکریت را دوباره اثبات کردی که از تبار شیطان پرستان شدی، دیر نخواهد بود که تو هم به جامعه خودکشان خانواده ت بپیوندی، ننگ تاریخ بار پیشانیت مهر زده، بیش از این شرمسار ملت مسلمان ایران نشو که بی‌ آبرویی.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 07:11
    massoudoslo - اسلو - نروژ
    yas abi /غربی که تونست یک خمینی بی نام و نشان آب دوغ زاده پشم اندیش را به ملت ایران قالب کند که عکسش را در ماه ببینند، آنوقت فکر میکنی این شاهزاده شانس این را ندارد که هر چند در غرب امروز زندگی میکند، ملت ایران او را بخاهند و دوست داشه باشند !!!؟
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 07:26
    mahsa1356 - تهران - ایران
    اونایی که دوست دارند رضا پهلوی شاهشون بشه می توانند بیرون ایران یه حکومت تشکیل بدهند و همان جا براش راست و خم بشند ما که علاقه ای به اون نداریم بعدش شماها چقدر زود جو گیر می شوید این پسر همان پدریه که با ارتش افتاده بود به جون مردم و این همه ثروت این مملکت را به تاراج بردند و تا همین حالا دارند حالشو می برند این پدرسوخته هم فکر منافع خودشه دلتون بهش خوش نکنید اگه می خواهید از دست این آخوندهای کثیف راحت بشیم با سیاستمدارن زجر کشیده و زندانی شده همراه باشیم نه با این شاهزاده که داره با پول من و شما حرف موفت میزنه
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 06:43
    oksira - لندن - انگلستان
    دورِ گود نشسته و میگه لنگش کن . راس میگی‌ پاشو برو ایران !!! .... آریا اکسیر
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 09:46
    ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
    آبجی‌ زینبهای منفور و برادران اسلامیشان مثل دیوار بی‌ حرکت در برابر ۳۳ سال جنایت-و نه تنها غلطی نکردند برای جنایت ملا هورا هم کشیدند.. حالا اینجا شده اند قهرمان تفرقه!! من شخصاً هیچ امیدی به آینده ی ایران ندارم زیرا((در هیچ ملتی خیانتکار به اندازه ی ایران نیست))) نه؟؟؟؟ پس به کامنتها بنگرید که با چه رذالتی از ملایان ۱۰۰۰ پدر عرب دفاع میکنند پنهان و آشکار!! مثلا آبجی‌ زینب مهسا یا رقیه قمی!!!!
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 11:03
    بچه تهرون - تهران - ایران
    اmahsa1356 - تهران - ایرانولا که مشکوک به اسمو ایدیتم چون اطلاعاتی‌‌های بیکار ریختن تو این سایت‌ها که اعصاب کاربرها رو خورد کنن.بعدش تازه چشم کجا رفتن از کشتار حرف میزنی ۳۰ سال خواب بودی اعدام و کشتارو ندیدی .انقلاب ۵۷ نهصد نفر کشته داد.خواب بودی وقتی‌ تو ده شصت ۱۰ هزار نفرو رهبر پشمالوت اعدام کرد.خلایق هر چه لایق به حق ملتی که عکس یک آخونده شیپیشی بیسوادو تو ماه می‌بینن آخوند هم از سرشون زیاده.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 11:36
    bahram-g - آمرسفورت - هلند
    مثل اینکه آمریکا به آقای پهلوی اجازه داده است که صحبت کند اما ایشان شانسی ندارد. پدر بزرگ و پدر ایشان با طرح آمریکا و انگلیس ابقأ و سپس برکنار شدند. شاه مرحوم با وجود یک ارتش ۵۰۰ هزار نفری حتّی نجنگید و فقط به خانواده خود اندیشید. افراد خانواده پهلوی هم به امکان بیماری‌های روحی‌ مشکوک هستند. ضمناً ایشان هیچ برنامه مشخصی‌ برای آینده ارائه نمی‌‌دهد و اینها هیچ شانسی برای پهلوی‌ها نمی‌گذارد مگر معجزه شود! آخوند‌های شورشی هم پس از ۳۰ سال آنطور که شایسته بود کاری از پیش نبردند. بجای مرگ بر و درود بر‌ها لطفا افرادی که واقعاً "فکر" میکنند نظر بدهند تا با یک ائتلاف نقشه واقعی‌ برخورد با وضعیت موجود کشیده شود. پهلوی به email جواب نمی‌‌دهد. سایر ملی‌ گرا‌ها و وطن دوستان فرهیخته هم به خاطر ترس از جان حاضر به بحث نیستند. اینترنت مکان خوبی‌ است برای مبادله فکری بدون حضور فیزیکی‌. این همه دشنام و نفرت که اینجاست پای افراد متفکر را از اینجا می‌‌برّد. نیم بیشتر نارضایتی شما تقصیر خود شماست. کوتاه بیایید تا یکبار دیگر با هم فکر کنیم. بعد از تحلیل شخصی‌ خود نظر سازنده و "عملی‌" بدهید.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 11:43
    *darya* - تهران - ایران
    oksira - لندن - انگلستان - ببین مثل اینکه خودت هم گوشه گود نشستی و وق وق میکنی . چرا خودت نمیری .
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 12:08
    یا علی مدد - منچستر - انگلستان
    گزینه نظامی بدترین گزینه هم برای غرب و هم برای ملت ایران است و فقط در این موضوع با آقای رضا پهلوی موافقم ولی در سایر موارد بنظر می رسد که قضاوت های ایشان منصفانه نیست . چون پدر ایشان دیکتاتورتر از حاکمان فعلی ایران بودند . متاسفانه بخش زیادی از مشکل به خود خود مردم ایران بر می گردد و صرفا حاکمیت مقصر نیست. تا مردم بیدار نشوند هیچ اتفاق خاصی در ایران رخ نخواهد داد. هر کس در راستای این بیداری تلاش کند به کشورش خدمت کرده است. تا موقعیکه گستاخی و هتاکی و پاچه خواری و .. باشد و تعصبات زیاد باشد همین آش است و همین کاسه ! مهمترین عرصه عرصه فرهنگی است نه سیاسی ! اگر مردم با حقوق خود آشنا نباشند حاکمان را فاسد می کنند. فرق نمی کند این حاکم چه کسی است .
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 12:29
    مانش رومشکانی - کرماشان - ایران
    عجب مخهای گل و بلبلی داریم ما بزرگ نماهای ما یا کلبعلی بوده اند یا سایه خدا و نماینده امام غایب و ملت سرگشته و جاهل هم برای اینها گاهی اشک عشق و غرور میریزد و گاهی لعن و نفرین و از همه باحالتر این شازده است که مردم بابایش را بیرون کردند و حالا به خودش به عنوان منجی نگاه میکنند و برایش هورا سر میدهند مردی که از روی نادانی و نفهمیدن سیاست حالا به پاچه خواری اسرائیلیهای آدمکش فاشیست افتاده است.خدایا در داخل سر این ملت مخ قرار ندادی پس آن ظالمهایی را که روی کله هایشان قرار میدهی هرگز ور ندار خصوصا این اخری که با خ شروع میشود
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 12:33
    *darya* - تهران - ایران
    mashady - منچستر - انگلیس - ساندیس خور معروف . مرگ برتو ورهبر الدنگ جنایتکار تاریخ که ترانه موسوی ها رااتش زد وسینما رکس ابادان و400 نفر زن وبچه و مرد را جزغاله کرد . روزی را ببینم که خود مردم داغدار میهنم . سیدعلی روضه خوان مشهد را بسوزانند ودر چاه جمکران خاکسترش را بریزنندونشخوار کفتار شود . درود بر شاهزاده رضا پهلوی سازنده ایران نوین . اقا مشهدی جای تو وامثالهم هم در همانجائی است که رهبر بی شرمت میره .
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 10:46
    raha1984 - هامبورگ - المان
    وای چقدر سرگرم کننده و خنده داره قدقد کردن جوجه ساندیس خوران بلاد کفر نشین !!!
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 13:25
    ایرانزمین - یوتوبوری - سوئد
    amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا..خواب دیدی خیر باشه؟؟ بعد از ۳۳سال،تبعیض قومی ونژادی،تفرقه بین مردم وادیان، ظلم،سرکوب،دستگیر،زندانی،تجاوز،شکنجه،قطع عضو،اعدام،دزدی،غارت،چپاول،هنوز خوابی و یا نمیفهمی که معنی دیکتاتور چیه و کیه؟؟تو فعلأ اونجا از بورسیه بسیج دانشجویی نهایت استفاده را ببر چون آخرهای عمر رژیمه و دیگر همه چیز قطع میشه؟ yas abi - ببرسل - لز..h.tajvar - بروکسل - بلژیک..اگر ایرانی‌ باشی‌ و شرف داشته باشی‌ نباید به این خاندان اهانت کنید. درود به شرفش
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 13:00
    اشک چهاردهم - تهران - ایران
    سایبر ساندیسیون مثلی که خیلی فعال هستند. تا شاهزاده یک مصاحبه ای می کنه انگار اینکه آب می ریزند تو لانه ی مورچگان. سر و کله اشان پیدا می شه.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 13:40
    mahsa1356 - تهران - ایران
    ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه تو کمتر حرف بزنی بهتر صاحب اون دیونه خونه کیه من بهش بگم این کامپیوتر از تو بگیره دیگه کامنت نگزاری حرفات همش تکراری و به درد سطل آشغالی هم نمیخوره- بچه تهرون - تهران - ایران اولان اون رهبر پشمالو ارزونیه خودت من فکر کنم تو از همون اطلاعاتی بیکاری که نشستی اعصاب همه رو خراب می کنی بعدش هم ما نه خاندان پهلوی را می خواهیم نه این آخوندای شما را
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 13:46
    truth-seeker - لندن - انگلستان
    کشوری پر از مردمان نادان. چه مذهبیش چه سلطنت طلبیش، سخت باور می‌شه کرد که روزی روزگاری فرهنگی‌ بوده ولی‌ تموم شده هزاران سال پیش! مگه می‌شه این مردم از نسل انسانهای با فرهنگ باشند؟؟ از همون نسل عربا هستند که اینجوری به خون همدیگه تشنه اند.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 14:32
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه
    mahsa1356 - تهران - ایران. ممکنه شما بگین چی رو میخاین در ضمن در بین اونهایی که گفتین نمیخاین رجویها یادتون رفت
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 14:59
    ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
    روزبروز مزدوران بیشتر از رژیم سایت‌ را به گنددددد میکشند----اکثرا در خارج تمرگیده با پول خون ملت یا زیر نام تربیت!!! یا اکرأندیسمان ۱۰۰۰ برابری نقائص قبل از آن----قلاب-----یا فحش به این خاندان...شرم کنید یک مزدور هم نوشته شاه دیکتاتور تر از ملا بود...بله فقط رژیمت در یک تابستان ۱۰۰۰۰ نفر را کشت با بابا ملا بگو این حقّه‌ها کهنه شده!!!!!اگر یکی‌ از فامیلهای شما جزو قربانیان سینما رکس بود باز ز‌ر ز‌ر میکردید؟؟؟؟؟؟
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 14:54
    sepherdad - سیدنی - استرالیا
    اپوزیسون ایران باید یاد بگیرد که هم حق دارد و هم باید که با دیگر کشورها مذاکره بکند و نباید بگذارد که حکومت جمهوری اسلامی برایش خطوط قرمز تایین کنند! اسرائیل، بعنوان یک کشور عضو جامعه بین الملل نباید ملت ایران و اپوزیسون ایرانی را در مقابل با این رژیم و اربابانش در چین و روسیه تنها بگذارد! کمک به اپوزیسیون ایرانی راه حل بسیار بهتری از بمباران کشور ایران است!
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 15:24
    kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
    2. ‫با تمام احترام به شاه فقید و پدرش و پسرش فرح دیبا اما زمان این حکومتها گذشته . زنده باد ایران
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 15:50
    kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
    mahsa1356 - تهران - ایران. ‫خوب بگو کی رو می خوای
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 17:51
    kamran irani - اصفهان - ایران
    طرفداران استبداد کثیف دینی یه لطفی کنند به رای اکثریت ملت احترام بگذارند. من کاری خانواده پهلوی ندارم. ملت ایران حکومتی سکولار و دمکراتیک می خواهند. ملت جدایی دین از سیاست را می خوان. پس هرکی در مقابل این خواسته بایسته رو به لجن خواهند کشید. مرگ بر جمهوری ولایت فقیه و طرفداران ابلهش.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 16:35
    mahsa1356 - تهران - ایران
    madjid aramesh - پاریس - فرانسه رجویها که بیاند میشه اینجا افغانستان مثل حکومت طالبان فعلا" کسی وجود نداره که بخواهیم. kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان فعلا" ... با اون مشغول کسی دیگه نمی خواهد.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 18:40
    *darya* - تهران - ایران
    اشک چهاردهم - تهران - ایران- درود برشما عین واقعیت را گفتید . اینها مزدوران همان حاکمان هستند . انها هم وحشت از نام خاندان پهلوی را دارند . ونام شاهراده بخاطر شکایت چتایات سید علی روضه خوان مشهد خامنه ائی . چشم دیدن نام شاهزاده رضا پهلوی را ندارد. درود بر شاهزاده رضا پهلوی . جانم به فدای شاهزاده رضا پهلوی
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 19:24
    jacobbigdeli - شهرکرد - ایران
    درود بر همه. این متن برای آنهایی هست که به هر دلیلی با گفتگوی آقای پهلوی مخالفند و ایشان را هر چند گاهی به اینور و آنور ربط و وصلش میدهند. بطور مفید و مختصر: اگر پدر فقید ایشان بقول شماها سرمایهای مملکت را برد و یا حیف و میل کرد، لااقل اگر یک جوالدوز به مردم میزد، یک سوزن هم به خودش میزد، درست مثل کرباسی شهردار قدیم تهران! ولی این آخوندها چی؟ اینها که همش بخودشون میزنند! پس بروید خوب سطح سوادتون را بالا ببرید و یکم تاریخ را مطالعه کنید تا بفهمید ایشان چه خدمات شایانی به ایران و ایرانی کرد که الآن از صدقه سر ایشان این آخوندها پروژها و نقشه های شاه فقید را درست مثل لقمه جویده شده قورتش میدهند و به اسم خودشان تمام میکنند. هرچیزی سر بعضی از ما بلاصتلاح ایرانیها بیاد حقمونه! سیر بشیم یجور قر میزنیم، گرسنه هم باشیم یجور. از ماست که بر ماست. (معنی حق ناشناس و حروم لقمه میدونید یعنی چی؟) به امید و آرزوی روزی که بعضی از ایرانیها از خواب غفلت بیدار بشن و از این کم یا بیسوادی دربیاند و خرافه پرستی جاش را به خرد و دانش بده. شما فکر میکنید چه کسی لیاقت و سایستگی اداره مملکت ما را داره؟
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 18:48
    mahsa1356 - تهران - ایران
    ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه ساندیس خور خارج از کشور چقدر زر می زنی
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 18:51
    *darya* - تهران - ایران
    ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه - دوست عزیز . من از نوشتار شما لذت میبرم . واقعیت را می نویسید. و بعضی ها تحمل خواندن نوشتار شما را ندارند . دوست . خوبم بنویس که خوب می نویسی و خاریست به چشمان ساندیس خوارها
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 19:58
    bahram-g - آمرسفورت - هلند
    kamran irani - اصفهان - ایران...حکومت دمکرات در ایران به سختی جواب می‌‌دهد چون معنی‌ دمکراتیک مستقل شدن استان‌ها و سپس جدا شدن بعضی‌ استان‌ها را نتیجه می‌‌دهد. حکومت سکولار هم صحیح نیست چون حکومت سکولار دینداری گروهی از مردم را تحت فشار می‌‌گذارد و دوباره ما ناراضی خواهیم داشت. جدایی دین از سیاست بسیار صحیح است و حتما عمل خواهد شد.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 19:44
    kamran irani - اصفهان - ایران
    bahram-g - آمرسفورت - هلند دوست عزیز منظور من از دموکراتیک تجزیه ایران نیست. همون جدایی دین از دولت همین. البته این اسم و فامیل و شهر من در اینجا مستعار هست. چون دنبال دردسر نمیگردم. به هر حال از نظرتون ممنون هستم قربان. بله هر کی جلوی جدایی دین از سیاست رو بگیره دمش رو میگیریم پرتش میکنیم بیرون از ایران. در نهایت کمی از نسلهای گذشته انتقاد کنم. به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 20:37
    sarbaz007 - المان - المان
    ه.تاجور - بروکسل - بلژیک. آقا اگه جنگ بشه اولین نفر خودتی که توی کافه بلژیک جا خوش میکنی‌ شما آدما فقط ز میزنید دنبال یه یورو هستی‌ ،درود به شرفت شاهزاده
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 20:45
    kamran irani - اصفهان - ایران
    اونایی که زر زیادی میزنن و میگن "چرا رفته توی دامن اسرائیل و اسرائیل مسلمونا رو میکشه واینا" روسیه مسلمونای چچن رو نمیکشه؟اونا آدم نیستن ؟ فقط فلسطین آدمه؟ اونوقت به روسیه چیزی نمیگین. چرا؟چون روسیه متحد این رژیم کثیفه. خاک بر سرتون. همین کامنت هایی که تا العان گذاشته شده نشون میده کیا در اقلیتن و کیا در اکثریت. مرگ بر خامنه ای و احمدی نژاد و تف به قبر خمینی دجال
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 20:47
    kamran irani - اصفهان - ایران
    ساندیس خورها توجه کنند. اینقدر که میگید شاه بد بوده خودتون که 34 ساله دارید حکومت میکنید چه گلی به سر ایران زدید. شاه هرچه قدر هم که مستبد بوده با زندگی شخصی مردم کاری نداشت. حکومتش توی دنیا آشوب درست نمی کرد. حامی تروریسم نبود.با موی سر زنها کاری نداشت. ایرانی توی دنیا احترام داشت. آره مملکت مشکلاتی داشت ولی صد برابر از حالا بهتر بود. از سال 1342 تا 1357 کلا 2 تا 3 هزار نفر در تظاهرات ها کشته شدند. ولی رژیم خمینی فقط در سال 67 ده هزار نفر رو اعدام کرد. همین قدر که میگید در انتخابات تقلب نشده پس دروغگو هستید. مملکت رو ارث پدرتون می دونید. من شخصا فکر می کنم رضا پهلوی آدم وطن پرستی هست.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 20:26
    bahram-g - آمرسفورت - هلند
    jacobbigdeli - شهرکرد - ایران...ضمن احترام به زحمات پهلوی‌ها مخصوصا رضا شاه این توجیه ضعیف قدیمی‌ که شاه به همه میداد و همه راضی‌ بودند اشتباه است. فقیر بسیار بود و البته شاه می‌‌گفت که نمی‌‌توان پیشرفت کشور را کند کنیم که هنوز برخی‌ مردم فقیر هستند. شاه با سیستم تک حزبی جایی‌ برای بحث نمیگذاشت و دخالت آمریکا و انگلیس در اداره ارتش و سیستم ساختاری کشور که اکثراً با زیر ساخت ایرانی‌ هم خوانی نداشت بسیار اشتباه بود. زیبا سازی تهران و چند شهر بزرگ کافی‌ نبود تا بگوییم ایران آباد بود. آخوند‌ها کلا بی‌ سواد هستند و آگاهی‌ اداره مملکت را ندارند ولی‌ نادانی مردم ایران و چپاول خود مردم بسیار بسیار بزرگ تر از ۱۰۰ آخوند معروف است. همیشه مشکل خود مردم هستند و نمی‌دانم چرا همیشه حکومت را مقصر می‌‌دانید؟! اگر مشخص کنید که سیستم حکومت آینده باید چه ویژگی‌ داشته باشد آن گاه شخص مورد نظر تعیین می‌‌شود.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 21:27
    Pezhman - وين - اتريش
    حرکت و فعالیت شاهزاده رضا پهلوی را خیلی‌ مثبت و در جهت آرمانهای ملت ایران می‌‌بینم. و در این مورد کاملا با ایشان موافق هستم.در ایران آینده, به هر فردی بنابر میهن پرستی‌ و خدمت صادقانه اش توجه خواهد شد.
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 23:19
    Royan - بوخوم - آلمان
    این ملت خودش هم نمیدونه چی میخواد ولی از یک چیز مطمئن هستم که بعد از اخوندا , کمونیستها و مجاهدین هیچ شانسی تو ایران ندارد زور بیخودی نزنند, تفرقه هم کاری از پیش نخواهد برد , امرو زایرانیانی دنبال خاندان پلهوی هستندکه بعد از انقلاب به دنیا آمدند و که یک روز از آن دوران پر افتخار ایران را تجربه نکردنند. ایران یک کشور است با تاریخ پادشاهی و این تغییر ناپذیر است , درست مثل انگلستان که در زمان کرامل سعی کرد پادشاهی را از بین ببره و لی جواب نداد , ایران هم نمیتونه بدون پادشاه پیشرفتی داشته باشه .
    ‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 23:31
    bita tehrani - ونکوور - کانادا
    همین که حرف از رضا پهلوی میشه و ذوب شدگان در ولایت ساندیس با آی دی جدید و قدیم میان و القاب خامنه یی و ملیجکش را به ایشان نسبت میدن،معلومه که ایشان چه نقش مهمی در آینده ایران میتونه داشته باشه. اهکومت با همه تبلیغات منفی‌ در مورد خاندان پهلوی هنوز از محبوبیت ایشان نزد مردم میترسه! حق هم داره. وقتی‌ در مصاحبه‌های جدید تواضع ایشان را دیدم،احترامم به ایشان چند برابر شد.فقط بت از ایشان نسازید،بگذارید کارش را بکند.
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 00:10
    kamran irani - اصفهان - ایران
    تا میگیم آزادی و دمکراسی بیاد به ایران ساندیس خور ها سریع به جنب و جوش می افتند که" شما میخواهید خاندان پهلوی به قدرت برگرده و شما خائنید" اول که ما نمی خواهیم پهلوی به قدرت برگرده و جدایی دولت از هر دینی رو می خواهیم. دوم بر فرض هم که شاهزاده رضا پهلوی به قدرت برسه سگش شرف داره به آشغالی مثل خامنه ای و احمقی نژادش. ای کاش هیچوقت انقلاب نشده بود.و همون به قول خودتون شاه دیکتاتور بر ایران حاکم بود بعدش پسرش. العان ما کجا بودیم. انقلاب این کشور رو 50 سال به عقب برد. خمینی در بهشت زهرا گفت"شاه قبرستانهای مارا آباد کرد" خود خمینی گور به گور شده و جانشینانش صد هزار برابر قبرستانها رو آباد کردند. ساندیس خورها کجان؟ کوتاه اومدند؟ کم آوردند؟ بیاین کامنت بزارین. فعلا توپ توی زمین ساندیسی های سادیسمی هست.
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 01:22
    kamran irani - اصفهان - ایران
    مصباح یزدی که از فتوا دهندگان قتل های زنجیره ای بود جدیدا گفته نام حکومت باید از جمهوری اسلامی به عدل اسلامی یا یه چیزی توی این مایه ها تغییر کنه. وگفته خمینی بنا به مصلحت گفت جمهوری اسلامی. همگی مطمئن باشید هیچ حکومتی با ظلم تا ابد پایدار نیست. هخامنشیها با اون عظمتشون بعد از حدود 300 سال سرنگون شدند. اینا که دیگه عددی نیستند. 34 سال تا حالا حکومت کردند. ولی بلاخره میرند. البته به قول خودشون می خوان قدرت رو بعد از ظهور مهدی در آخرزمان دودستی تحویلش بدهند. زرشک. من کاری با مقدسات مردم ندارم. ولی هرکی این مزخرفات رو باور کنه که اینا در آخر میخوان قدرت رو به مهدی بدن هرکی باور کنه دیگه احمق نیست بلکه صفت ........واقعا برازندش هست.
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 01:36
    airan - کی یف - اکراین
    خلایق هر چه لایق....
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 02:29
    kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
    kamran irani - اصفهان - ایران. ‫مصباح یزدی جاده صاف کنه دجال هستش از اون مشرک های ناب که در صدر اسلام و دوره جاهلیت هم پیدا نمی کردید. ‫یکی ازحجتیه ها که مثل گروهک شیخیه مشرک مشرک هستند
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 10:16
    kamran irani - اصفهان - ایران
    اسم اراذل و اوباش رژیم خمینی رو براتون میزارم اینجا. محمدی گیلانی.مصباح یزدی . جنتی . خزعلی. روح الله حسینیان. علی فلاحیان. علی فلاحیان. علی فلاحیان و باز هم علی فلاحیان. پور محمدی . محسنی اژه ای. رازینی . رهبر پور. آیت الله خوشبخت. و چهره امنیتی بیت مقام معظمشون اصغر حجازی. احمد خاتمی. سعید امامی. خسرو براتی . مهرداد عالیخانی. مصطفی کاظمی.بشناسید آشغااها و اراذل و اوباش حکومت دینی رو. البته گوسفنها اینا رو نخونند. چون بهشون اعتقاد دارند. بع بع بع
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 11:48
    amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا
    *darya* - تهران - ایران ببینم نکنه تو هم بچه شاهی اینهمه ازش حمایت میکنی!!!
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 11:54
    amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا
    *darya* - تهران - ایران :عزیزم من دل خوشی از اینا ندارم ولب مملکتو دست کسی نمیسپرم که مخالف خودشو قبول نداشته باشه.شاه دیکتاتور بود اینا هم دیکتاتورن
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 11:51
    *پسر شجاع* - تهران - ایران
    درود بر رضا پهلوی . رضا شاه و پسرش واقعا به ایران خدمت کردند ..ولی افسوس که مردم ایران گول آخوندها رو خوردن ..واقعا ماه پشت ابر نمیمونه حالا اکثریت مردم ایران فهمیدن که چه کلاه گشادی سرشون گذاشته شد و از این آخوندهای بی وطن و مفت خور گول خوردن..در ضمن تاریخ نشون داده که ایرانیها و یهودیها در طول تاریخ مشترک چند هزار ساله خودشان همواره با صلح و آرامش در کنار هم زندگی کردن و ایران کشور دوم بسیاری از یهودیها بوده ..حالا هم با اینکه 30 سال هست که حکومت آخوند برای اسراییل رجزخوانی میکنه و اینهمه بر علیه منافع اسراییل تو طئه میکنه ..اسراییل کمترین برخورد رو با ایران و مردم ایران داشته ..برخلاف عربها که اینهمه آخوندها پول مردم ایران رو جیبهای گشادشون ریختن .ولی بیشترین دشمنی رو این کشورهای عربی در حق ایران کردن ..
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 12:15
    danial nabi - استكهلم - سوئد
    به دقیقه ۲:۰۴ دقت کنید این علامت کودی ‌ست بین شیطان پرستان یا `` کورنوط`، مردم را خیلی‌ ساده پنداشته این اوسکل خان . از این به بعد فقط می‌خواهم این فرد را که از اسلام خارج شده و خود را به ماسون‌ها (که اصلا درون این سازمان فوق سرّی راهش نمیدهند) بچسباند برای خوش خدمتی به آنها را لوو میدهام، باشد که در این موضوع تفکّر کنید، سکولار شدن این فرد هم از همین جا سرّ چشمه گرفته. متصفم از کسانی‌ که ندانسته از این دلقک حمایت کور کورانه میکنند.
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 12:47
    sir.amir - منچستر - انگلستان
    درود بر خرد این مرد چه شاه زاده خطابش می‌کنید چه آقای پهلوی واقعا از آن پدر باید همچنین فرزند با خردی به وجود بیاید ملت ایران سالیان درازی باید تی‌ شود تا بهفهمیم این رضا شاه کبیر و پسرش چه خدمات بزرگی‌ به ایران زمین کردن براستی روحشان شاد آنهای که به وطن فکر کردن از رضا شاه تا فرخزاد از بختیار تا محمد رضا شاه از کسروی تا فولادوند از فردوسی‌ تا کورش از مصدق تا امیر کبیر یادشان گرامی من و شما کجایم فقط به دنبال سرکوب دیگران هستیم به حدی که یادمان میره همه به ایران باید بیاندیشیم نه‌ نام کسی‌
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 13:10
    kamran irani - اصفهان - ایران
    اسرائیل اگر هم بدی کرده به فلسطین بدی کرده نه به ایران.حالا ما شدیم کاسه داغ تر از آش. هیچ میدونستید یهودی ها و اسرائیلی ها روز تولد کورش کبیر رو جشن میگیرند؟ اسرائیل هیچوقت نگفته ایران باید از صفحه روزگار محو بشه. ولی این آخوندا هم میخوان اسرائیل رو محو کنن هم ایران رو. بازم میگم: از کامنت های موافق و مخالف کاملا مشخص هست که کیا حق دارن و کیا حق ندارن. لکن خمینی وقتی توی نوفل لوشاتو بود یه چیزی گفت لکن وقتی در تهران به قدرت رسید عکسش رو انجام داد. لکن وقتی ازش پرسیدند." چرا" لکن جواب داد برای حفظ اسلام تقیه کردم.لکن تف به قبرت خمینی آدمکش روانی.
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 14:01
    trust - بوشهر - ایران
    لعنت بر همه دیکتاتورها اصلا تو کی هستی که بخوای خودت شاه ایران بدانی خوی اون پدر لعنتیت و رضا میر پنج با دیکتاتوری بود مگه شما حکومت دموکراتیک و مردمی دکتر مصدق سرنگون نکردید لعنت بر شماها و مموتی عاقبت گرگ زاده گرگ شود
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 19:50
    bahram-g - آمرسفورت - هلند
    danial nabi - استکهلم - سوئد...دینداری یک مسئله شخصی‌ است. ایشان در انتخاب دین آزاد هستند. دین مجموعه روش‌های موجود است برای رسیدن به حدی از آرامش و خلوص روح. پس در بعد شخصی‌ مشکلی‌ نیست اگر حتی مسلمان نباشد. اینکه کسی‌ حق ندارد از اسلام خارج شود دستوری است که با روح آزادی انسان سازگار نیست چون انسان حتی گناه می کند و خدا اصراری در پیروی انسان از حق ندارد. در بعد اجتمایی‌ ایشان دارای خانواده هست و رفتار مرموز و ناجوری ندارد و با دعوت به دموکراسی نشان داده که اصراری هم ندارد که شما دینتان را عوض کنید پس کلا مشکلی‌ ندارد. دست ایشان برای عملیات در این سال‌ها بسته بوده و اگر هم حتی خوش خدمتی بکند تا به آرمان پدرش جواب بدهد تعجبی ندارد و ما در دنیایی زندگی‌ می‌‌کنیم که بسیاری اوقات با افراد تنفر انگیز رابطه داریم پس آن هم اشکالی‌ ندارد. ایشان در حال حاضر شانس زیادی ندارد اما وقتی‌ افراد بی‌ سواد بسیاری حکومت می‌‌کنند ایشان ۱۰۰% حق ادامه تلاش خود را دارد. من مایل هستم شما به روشنی و با منطق بگویید مشکل کجاست؟
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 20:05
    tarafdarane padeshahie ir - بیرمنگام - انگلستان
    من می‌خوام بدونم که شاه چه ظلمی کرد به مردم ایران،اگر رفت فقط می‌خواست که مردم ایران کشته نشوند به جز اینکه آب و تصفیه کرد و مردم را از گوشهٔ خیابون نشستن و شپش کشتن نجات داد.حقا که هموطن عزیز تو درست میگوی که از فلسطین و لبنان میان و خودشون و بچه‌های تهران معرفی‌ می‌کنن،من پدر بزرگم بچه اصل تهرانه و از همین خدمتهای که شاه و پدرش به ملت ایران کرد برایم گفت اگر ایرانی‌ هستی‌ هرگز نمیتوانی‌ بگی شاه دیکتاتور بود
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 20:34
    *darya* - تهران - ایران
    danial nabi - استکهلم - سوئد - تو یکی برو افتابه به دست جنتی باش . معروفی به ساندیس خور . حرفی بیشتر لیاقتت نیست .
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 21:00
    kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
    دوست گرمی‌ از تبریز شرمنده من منظورم مصطفی از تبریز بود اسم شما اشتباه نوشته شده... بسیار پوزش می‌خوام
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 21:13
    *darya* - تهران - ایران
    amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا - شما اگر تاریخ را خوانده باشید لااقل از زمان رضاپع کبیر که شمال ایران را روسیه و جنوب ایران را انگلیسیها در تصرف داشتند . و مملکتی که تا زمان مصدق انهم 50 - 50 نفت بود وتازه مالیات نفت را ایران می پرداخت و دوسال قبل از عن قلاب تازه قرار داد نفت تمام شد وشاه فقید محکم بر سر قرار داد جدید ایستاد ومیدانید در اوپک قیمت نفت در انحصار ایران بود . حالا ببینید از یک مملکت عقب افتاده بعد ازقاجاریه پدر وپسر تا قبل از انقلاب ایران به کدامین جهت رشد کرد . وجز 5 کشور بزرگ دنیا شده بودیم . بله من از طرفداران سر سخت خاندان پهلوی هستم . حرفی دارید .زیرا پدر وپسر سازنده ایران نوین بودند . روحشان شاد
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 20:48
    gogoli - تهران - ایران
    پدر بزرگ رضا نیم وجبی (رضا خان) با "دیکتاتوری" و قلدری تمام دستاوردهای انقلاب مشروطه رو به باد داد و ایران رو در جنگ و نابسامانی رها کرد و در تنهایی و بیکسی مرد. پدر رضا نیم وجبی (اعلیحضرت عاری از مهر) هم با "دیکتاتوری" و کمک بیگانگان دولت ملی دکتر مصدق رو سرنگون کرد و ایران رو به سمت انفجار کینه ها برد و وقتی هوا رو پس دید فلنگو بست و در تنهایی و بیکسی مرد! حالا خود رضا نیم وجبی از اون سر دنیا میخواد چه تخم دو زرده ای بذاره که پدر و پدر بزرگش نذاشتن؟ این آقا با چه رویی داره درباره ایران گلواژه پراکنی میکنه؟ اگه مرام سلطنت طلبها رو بعنوان مشتی نمونه خروار بگیریم، من بعنوان کسی که بعد از انقلاب به دنبا اومدم، خیلی خوشحالم که این انگلها شرشون رو "برای همیشه" از کشورم کم کردن.
    ‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 23:46
    kamran irani - اصفهان - ایران
    gogoli - تهران - ایران. منظورت اینه که رژیم جمهوری اسلامی خوبه یا نه؟ یا اگه بده به به نظرت چه حکومتی باید بیاد؟ وقتی در مورد رژِیم گذشته اظهار نظر میکنی در مورد حکام فعلی و اعمالشون هم مواضعت رو شفاف کن. بله سرنگونی مصدق درست نبود. ولی در کل اون پدر و پسر خدمات زیادی به ایران کردند. رضا خان کشوری عقب افتاده رو از قاجار گرفت و تبدیل به یک کشور مدرن کرد.
    جمعه 25 فروردين 1391 - 00:10
    kamran irani - اصفهان - ایران
    ملت ایران در سال1357 آلت دست آمریکا و کشورهای اروپایی قرار گرفتند. و کمک کردند به رفتن شاه و اومدن خمینی دجال. مشت نمونه خرواره. یک نمونه براتون میگم:زمان شاه سهم ما از دریای خزر 50 درصد بود. حالا 13 درصد. خودتون قضاوت کنید کی خائنه وکی خادم. شاه پنجمین ارتش جهان رو داشت و ژاندارم منطقه بود. عربا جرات نداشتن واسه ما شاخ بشن. حالا چی. خاک بر سر هرشخصی که با اعتقاد احمقانش از این رژِیم حمایت کنه. nمشو میگیریم پرتش می کنیم بیرون از ایران. بره فلسطین و لبنان زندگی کنه.
    جمعه 25 فروردين 1391 - 00:22
    Royan - بوخوم - آلمان
    gogoli - تهران - ایران /خوش حال باش آزادی هر احساسی‌ داشته باشی‌ ولی‌ در اقلیتی ، یه نگاهی‌ به رأی‌های + و - بنداز.
    جمعه 25 فروردين 1391 - 06:24
    a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
    رآی من مثبت بود اما بخاطر گفتار صحیح ایشون و مطمینآ خیلی از دوستان هم بهمین منظور. کسی که حرف حق میزنه نباید توی ذوقش زد. بعضی ها بهشون مشتبه نشه که اگه مثبت یا منفی هست تآیید بی چون و چرا شخصی میتونه باشه. انسانها را با وضعیت عین حالیشون بررسی میکنند.
    جمعه 25 فروردين 1391 - 12:46
    *darya* - تهران - ایران
    Royan - بوخوم - آلمان - دوست عزیز . اینها فکر دریافتی و مواجع خود هستند . از ساندیس خورها چه توقعی دارید . درود برخاندان پهلوی . سازنده ایران نوین
    جمعه 25 فروردين 1391 - 13:37
    bahram-g - آمرسفورت - هلند
    kamran irani - اصفهان - ایران...حق ۱۴% ایران در دریای خزر اسمی است و امضا نشده. حق ایران هنوز همان ۵۰% است. ضمناً شاه مرحوم بحرین را بخشیدند با آن ارتش بزرگ و این قابل بخشش نیست. عرب‌ها خفه شده بودند چون چیزی که می‌خواستند را گرفتند. شما با بینش ناقص و حرافی و بد و بیراه نمیتوانید سخنرانی‌ کنید. ایرانیان باید نظرات دیگران را بشنوند. هیچ کس سیاه یا سفید مطلق نیست و رژیم آخوندی نکات مثبت بسیار دارد. این ناراحتی‌های شما و مثل شما از چه چیز است؟! من با صاحب شرکت Iran National که تقریبا تمام دارایی اش را مصادره کرده اند صحبت می‌کردم اینقدر ناراحت نبود که شما هستید.
    جمعه 25 فروردين 1391 - 15:48
    kamran irani - اصفهان - ایران
    bahram-g - آمرسفورت - هلند ببینید من فکر نمی کنم بینشم ناقص باشه . حداقل از خیلی ها کاملتره.من دارم به نسبت میگم رژیم شاه قابل مقایسه با اینها نیست. بله میدونم رژیم شاه هم ایراداتی داشت. شما اینا رو به من نگو. به کسایی بگو که خیلی طرفدار پهلوی هستند. من دارم به نسبت میگم. من العان خیلی از شاهزاده طرفداری نکردم. از همین تعداد کامنت ها معلومه که کیا در اقلیتن و کیا در اکثریت. من از شما میپرسم چرا باید اقلیتی آخوند فاسد غیر منتخب بر این کشور حکومت کنند؟. چرا اقلیتی از مردم که طرفدار اینا هستند به رای اکثریت ملت احترام نمی گذارند؟ حکومتی که ادعا میکنه مشروعیتش رو از آسمان میگیره چرا در زندان هاش به دخترا تجاوز می کنند؟ چرا شکنجه می کنند؟چرا آدم میکشند؟ شما من رو تندرو میدونی و خودت رو میانه رو. آیا در برابر اینا باید میانه رو بود؟ نه ما با قاتلان هموطنانمون کنار نمی آییم. فقط در زمان مموتی . 300 میلیارد دلار در آمد نفتی این ملت بدبخت رو این رژِیم بالا کشید. بعدش سه هزار میلارد تومن دزدیدند. ما کوتاه نخواهیم آمد. کثیفترین حکومت تاریخ چندهزار ساله ایران العان بر ایران حاکمه.
    جمعه 25 فروردين 1391 - 18:38
    gogoli - تهران - ایران
    kamran irani - اصفهان - ایران .. من هم مثل خیلی ها خواهان یک آیران مرفه و آزاد با حاکمیت حقیقی مردم هستم. اما با این حرف شما که ملت ایران در جریان انقلاب بهمن 57 "آلت دست" شدند موافق نیستم. ملت ایران در همون دوران هم خواهان بک حکومت دموکراتیک بودند. اما به نظر من در دوران پهلوی به عمد در توسعه سیاسی جامعه ایران کوتاهی شد و نتیجه اون رو هم دیدیم. بدیهیه که در دوران حکومت فعلی نابسامانیها و مفاسدی وجود داره، اما این دلیل خوب بودن حکام پهلوی نیست.
    جمعه 25 فروردين 1391 - 22:57
    Royan - بوخوم - آلمان
    بعضی ها هم فکر میکنند دیگران به چشم و ابرو و شکل و شمایل رضا پهلوی رای مثبت دادنند خوب معلومه که این نظر و عقاید شخص است که رای گرفته ؛اگر ایشون هم مثل خامنه ای و یا مسعود رجوی فکر و نظر پردازی میکرد مسلما این همه رای مثبت نمیگرفت.
    شنبه 26 فروردين 1391 - 01:41
    kamran irani - اصفهان - ایران
    gogoli - تهران - ایران به هر صورت من امیدوارم وضع مملکتم بهتر بشه. و روزی دمکراسی به ایران بیاد. تا جایی که من میدونم مردم اون موقع میدونستند که چی نمی خوان. فقط میگفتند : شاه باید برود. نمی دونستند که چی می خوان. به هر حال شور و شوقی داشتند .وشاید فکر می کردند دمکراسی میاد. قضیه برای من خیلی پیچیدست. آخه ما کشور و ملت مان را دوستداریم. من گفتم به نسبت پهلوی و اینا رو مقایسه می کنم. مردم هم اشتباهاتی مرتکب شده اند. از ماست که بر ماست. ملک الشعرائ بهار 60 یا 70 سال پیش این موضوع رو میدونسته و شعری به همین مضمون داره.ولی این موضوع چیزی از جرم سران این رژیم کم نمی کنه.
    شنبه 26 فروردين 1391 - 01:45
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.