تیر کفاشیان به سنگ خورد

سرمربی تیم ملی در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال با تکذیب شایعات مبنی بر حمایتش از علی کفاشیان در این انتخابات، آب پاکی روی دست وی ریخت و اعتبار حرفه‌ای خود را خرج او نکرد.

 

 


در شرایطی که انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است 15 اسفندماه برگزار شود و قرائن و شواهد حاکی از موقعیت متزلزل علی کفاشیان رییس کنونی فدراسیون در این انتخابات دارد، در این شرایط فدراسیون طی روزهای گذشته به بهانه‌های مختلف دو، سه مصاحبه مفصل را با کارلوس کرش سرمربی تیم ملی ترتیب داد و از قول او جمله‌هایی را نوشت که رابطه صمیمی سرمربی پرتغالی و کفاشیان را القا کند.
 
این مانور خبری باعث بروز شایعاتی مبنی بر حمایت کرش از کفاشیان در انتخابات پیش رو شد؛ شایعاتی که سرمربی پرتغالی تیم ملی خیلی زود به آنها پی برد و با تکذیب حمایت از کفاشیان در واقع آب پاکی روی دست رئیس فدراسیون ریخت.
 
دیروز ایرنا از قول کارلوس کرش نوشت: برای من فرقی نمی‌کند چه کسی رییس شود؛ چرا که این موضوع در حیطه اختیارات من نیست، همیشه در موضوعاتی که ارتباطی به من ندارد دخالتی نداشته‌ام و اصلا اخلاقی نیست که وارد موضوعاتی شوم که صلاحیتی در آن ندارم، معتقدم که اهالی فوتبال ایران بهترین گزینه را برای ریاست انتخاب خواهند کرد.
 
سرمربی تیم ملی افزود: اصلا در جریان انتخابات و این‌که چه کسانی نامزد شده‌اند نیستم و در مدت 10 ماهی که به ایران آمده‌ام تنها به پیشرفت و توسعه فوتبال ایران فکر می‌کنم و موضوعات این چنینی در ذهن من جایی ندارد.
 
مارکار، مربی تیم ب ایران شد

 
تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران بنا به نظر سرمربی تیم ملی به دو تیم A و B تقسیم می‌شود.
 
کارلوس کرش با اعلام این خبر در نشستی که عصر دیروز با سردبیران خبرگزاری‌ها داشت، گفت: در تیم A بازیکنانی حاضر خواهند شد که در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل به میدان می‌روند. تیم B هم از بازیکنانی تشکیل می‌شود که می‌توانند در زمان جام جهانی 2014 به تیم A راه یافته و به تیم ملی کمک کنند.
 
سرمربی تیم ملی در همین راستا تصمیم گرفت مسوولیت تیم ب ایران را به مارکار آقاجانیان بسپارد.

+143
رأی دهید
-22

*Fanoos* - ايران - ايران
. افرین کارلوس کرش که خوب این کفاشیان رو شناخته , کفاشیان فوتبال ما رو نابود کرد , خیلی زودتر از اینا باید خودش شرم میکرد و استعفا میداد.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:54
sharafYabi - بیمبه - انگولا
اگر سیاستمداران و مردم ایران این جمله را سرمشق دین و ایمانشان کنند، ایران در پنج سال گلستان میشود. این تنها کی‌ روش نیست که میگوید، بلکه ساختاری جدا ناپذیر برای رفاه ملت و استفاده حد اکثر از توان هر جمعی‌ برای اجرای عدالت می‌باشد. : دیروز ایرنا از قول کارلوس کرش نوشت: برای من فرقی نمی‌کند چه کسی رییس شود؛ چرا که این موضوع در حیطه اختیارات من نیست، همیشه در موضوعاتی که ارتباطی به من ندارد دخالتی نداشته‌ام و اصلا اخلاقی نیست که وارد موضوعاتی شوم که صلاحیتی در آن ندارم،
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 13:59
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.