پدر گلشیفته فراهانی: دست از سر ما بردارید

 

پارسینه :پدر گلشیفته فراهانی در تازه ترین اظهار نظر خود گفت: برایم مهم نیست دیلی تلگراف یا هر کس دیگر چه می گوید.

بهزاد فراهانی در اظهار نظری تند گفت: من در این کشور زندگی می کنم ومسائل دخترم به من ارتباطی ندارد. نمی دانم چرا هر چه می گویم کسی حرف هایم را متوجه نمی شود در حال حاضر مشکلات بسیاری وجود دارد که این موضوع ها در آن پنهان است.

وی ادامه داد: به من بگویید چرا در زمانهای دیگر هیچ کسی پیگیر برنامه های دخترم نبود. چرا شما اینقدر سست عنصرهستید؟

فراهانی افزود: در دنیا این همه بدبخت و گرسنه وجود دارد ولی شما ها بند کرده اید به دختر من که چرا فلان می کند .

+737
رأی دهید
-80

IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
آقای فراهانی برا اینکه آخوند جماعت و مزدورانشان مخصوصا در این سایت اینترنتی مثل رختشور‌ها نشستن سر جوب غیبت اینو اونو میکنن ناراحت نکنید خودتان را تمام دنیا طرف دختر شما هستن حالا ۱ عده بی‌ سواد اراجیف میگن، خوب بگن مگه نه دانیال نبی، شهرام ۴۰۷، گلی آلمان، مسیح پسر روح الله!!! میرزاده عشقی‌ از صنف راننده تاکسی‌ها دوسلدورف ‌ها ها‌ها ها ها. مرید بوشهر؟
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 00:59
M uk - منچستر - انگليس
درد بلا خودت و دخترت بخوره تو سر هر چی نامرد و دزد و حسوده ! اول بدونید چرا اینکارو کرده بعد حرف مفت بزنید !! گلشیفته با این کارش ایران و ایرانی رو سر افراز کرده ! درود بر او پدر مادرش که همچین دختر پاکی دارن
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 01:01
killsatkillsat - تهران - ایران
مرسی پدر گلشیفته
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 01:03
katrina - لندن - بريتانيا
آقای فراهانی درود بر شما و امان از خاله زنک بازی این ملت .
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 01:17
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
دخترتون تابو شکنی کرده آقای فراهانی. دمش هم گرم
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 01:20
amirehsan1 - آمستردام - هلند
آقای فراهانی ، دختر شما یه شیره زن بتمام می‌باشد ، من به عنوان یک ایرونی‌ به شما و همسرتون به خاطره این فرزند وطن پرسته ایرانی‌ تبریک میگم ، کاش همه ما میتونستیم از این حرکت به درستی‌ برداشت کنیم.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 01:05
afshin71741 - تهران - ایران
آقای فرهانی خودتون رو اصلا ناراحت نکنین. دختر عزیز شما برای اینکه نماد آزادی زن باشه لخت شد. پیشنهاد میکنم در تایید کار بسیار بزرگ دخترتون شما هم در زمینه حمایت از آزادی مردان لخت بشید. البته شما میتونید غیر از سینه جای دیگه رو هم نشون بدید. عجب دختر با فرهنگی عجب پدر با شعوری به به.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 02:19
yousefi1387 - قم - ایران
خود کرده را تدبیر نیست
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 02:30
nasl sokhta - لندن - انگلیس
دختر شما مایه افتخار انسانهایی سکولار و آزاد اندیش است ،جواب ابلهان خاموشیست خودت را اذیت نکن
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 02:36
shahram407 - تهران - ایران
این خانم بازیگر کار زشتی کرده!. اما ربطی به پدرش نداره. خودش باید جوابگوی عمل زشتش باشه .عاقل ،بالغ بوده.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 03:31
zan kermanshah - کلن - آلمان
آلمان/کلن .به برکت حکومت آخوندیسم مردم کارشون شده سرک کشیدن به حریم دیگران.اینقدر به گلشیفته ایراد نگیرید کمی ایراد به وضع نابسامان مملکت بکیرید به بچه هایی گه زیر سایه فقر رنگ گوشت را سال به سال نمیبینند به آنهایی که از نداری در اوج جوانی برای فرار از مشگلات کلیه خود را می فروشند به قتلها اسید پاشیدنها واعدام نوجوانان 17 ساله به اینها نگاه کنید اینها ایراد است اینها درد داره. نه کار گلشیفته.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 04:06
morgan123 - واشینگتن - امریکا
چندین سال پیش در یک برنامه گفتگو در تی وی گلشیفته با مجری صحبت میکرد من هم با دقت نگاه میکردم این دختر گل اینقدر انرزی داشت که گویی میخواست از بدنش خارج بشه یعنی احساس میشود کمی - های پر - هست باور کنید همان موقع فکر کردم که این آخرش کار دست خودش میده ولی به عقیده من این غربیهای بیشعور هم در این خبط بی تقصیر نیستند.مقاله ای میخوندم در بی بی سی که میگفت گلشیفته در کنار ندا هیچ وقت فراموش نمیشه این حرف خیلی بی انصافی است یعنی لحظه بیجان شدن چشمان ندا در تهران با نمایش پستان گلشیفته در فرانسه یکی است؟! این حرفها ببخشید بسیار نامردی است شاید باور نکنید موقعی که فیلم بی جان شدن ندا را دیدم از شدت خشم بی اختیار ساعتی با صدای بلند گریه کردم ولی کار گلشیفته را به ضرر جنبش مردم میدانم و در اندازه کوچکتر نابودی والدینش . اگر من با اسلام یا جمهوری اسلامی مخالفم دلیل نمیشود چشم بسته همه چیز را تایید کنم.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 04:32
bita tehrani - ونکوور - کانادا
از مادر محترم سردار زارعی و ننن جون آخوند گلستانی کسی‌ اینقدر باز خواست نکرده بود، که فیلم کثافت کاری‌شان هم درآمد! البته از آخوندایی که لباس روشن فکری پوشیدند و در سراسر عالم پخش و پلا هستند،و کوچکترین کار یک زن را به صرف زن بودنش،تابو مینامند،بیشتر نمیشه توقع داشت! و البته چشم چرانی و غیبت و قضاوت هم حالی‌ داره.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 04:30
sama128 - شیراز - ایران
من نمی دونم در این مملکت به قول آقایان امام زمانی هر کی هر کاری که میکنه باید پاسخگو باشه ولی مسئولین بی لیاقت نظام از سال 57 تا هم اکنون که هزاران ترکمون در اقتصاد در فرهنگ در پیشرفت در از بین بردن سرمایه ملی این کشور زدند پاسخگو چرا نیستند چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا مگر وکیل وصی مردمید گلشیفته فراهانی هر کاری هم که بکنه نترسید جای شما را در جهنم اشغال نمیکنه به اندازه کافی در جهنم برای شما مسئولین بی لیاقت نظام در جهنم جا هست البته اگر ایشان خدای نکرده جهنمی باشند . کثیف ترین حکومت که به جای کار کردن برای مملکت فقط و فقط فضولی را خوب خوب خوب بلده . اسمش هم اینه که مردم سال 57 ان قلاب کردند که آزاد باشند اینه آزادی . تف به هیکل همه شما ارازل که جز بدبختی برای مردم چیزی به بار نیاوردید. تف
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 05:27
juvel - اسلو - نروژ
آقای فراهانی عزیز، ما ایرانیها هنوز فرهنگ عهد دقیانوس داریم، و فقط ادعا می‌کنیم که متمدن هستیم.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 05:53
oshtoleshang - مشهد - ايران
مملکت رو آب برده کسی ککش نمیکزه، حالا بند کردن به نیم متر لباس یه دختر؟ به شماها چه، چرا رگ غیرتتون واسه بدبختی های مملکت بالا نمیزنه؟
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 06:11
حمله نظامی - رشت - ایران
بخاطر اینکه از ایرانی بی فرهنگ تر هیچ جای دنیا نمیتونی پیدا کنی ایرانی های امروزی اکثرا دچار فقر فرهنگی شدن و اونها نمیتونن درک کنند که حرکت دختر شما نمادین بوده و دفاع از حق انسان بر جسم خویش بوده است
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 06:14
Matilda71 - سوئد - سوئد
دمت گرم به این میگن یک پدر روشن فکر زنده باد گلشیفته جونم
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 06:34
mohammad1888 - کیف - اکراین
راست میگه ...
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 06:49
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
دلم خیلی‌ به خانواده‌اش میسوزه معلومه که خیلی‌ از دست دخترشون ناراحتند . متاسفانه گلشیفته با این کارش سابقه‌ و اعتبار پدرشو زیر سوال برد. گلشیفته جان امیدوارم هر جا که هستی‌ موفق باشی‌ ، ما همه می‌دانیم که هنرپیشه باید برای موققیتش قاهی‌ اوقات از این ریسکها بکنه و برای جامعه هنر این چیزها عادی است ولی‌ عزیزم شما که با این سن کمت از ایران خفقان به هالیوود راه یافتی و اون شهرت را برای ایران به ثبت رساندی ، چه لزومی داشت در یک تبلیغ حرکتی کنی‌ که موجبه ناراحتی‌ خانوادات بشی‌ ؟؟؟
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 06:46
Kourosh_FF - پاریس - فرانسه
"فلان می‌کند" یعنی‌ چی‌؟ مگه ایشون اولش نگفت که همش فتوشاپه!!!! . این با این ۲تا ممه زپرتیش چه داستانی‌ ساخته برای خانوادش....
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 07:10
nader46 - لندن - انگلیس
آخه مگه نمیدونی که ما ملت ایران؛؛کاسهٔ از آش داغ تریم،،،خودمون هزار تا کثافت کاری می‌کنیم بعدش جا نماز هم آب میکشیم:)))
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 07:20
danilprimmer - لندن - انگلستان
خوشم أمد زنده باد أزادی. مرگ بر سید علی و طرفدارانش.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 07:26
*پسر شجاع* - تهران - ایران
درود بر بهزاد فراهانی ...واقعا این حرف رو راست گفته ..ولی از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست و دهن مردم رو نمیشه!..گلشیفته خانوم هم ظاهرا خیلی جو گیر شده ..اگه واقعا قصدش مبارزه بود و نه خودنمایی و سیگنال برای کارگردانان فیلمهای پورنو ..میتونست یه نامه به عنوان بازیگر به سازمان ملل برای بسته شدن خانه سینما بنویسه ..و مطمنا خیلیها هم در ایران ازش حمایت میکردند ..ولی با همه اینها کارش تابو شکنی بود ..نمیگم کارش درست بود ولی تابو شکنی بود و باعث میشه دیگران با فکر باز و قدرت انتخاب بیشتر برای زندگی خودشان تصمیم بگیرن ..چون نمونه های همه چیزهای خوب و بد رو می بینن..
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 07:38
Dionysos - پارسی - فرانسه
گلشیفته با خارج شدن از ایران و ایستادن در مقابل سنتها و عرف مذهبی جامعه سینمایی اسلامی ایران بزرگترین قدم رو برای دموکراسی برداشته و کارش قابل تحسین و تقدیره. می تونست در ایران بمونه و با بازی در فیلمها و سریالهای واپس گرایانه تلویزیون جمهوری اسلامی پول زیادی به جیب بزنه و تظاهر به مردمی بودن بکنه!! اما این کار رو نکرد و همین پشت پا زدن به سنتهای عقب مانده فرهنگ ایرانی اسلامی ست که ارزش کارش رو بالا می بره. گلشیفته زن پیشرو و مدرنیست. این برای سنت گراها قابل درک نیست.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 07:58
oghab - هلسينكي - فنلاند
اقای فرهانی ..همه ایرانیان خرد گرا نه تنها ازشما گله‌ای ندارند .بلکه با حرفهای شما هم عقیده هستند .بقیه را بی‌خیال جوابشون فقط .بععععع مععععع
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 08:38
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
دختری داری شجاع آقا خودت خبر نداری! تو دهان اسلام گراها زد ‌ها ل کردیم.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 08:40
nikiniki12 - ماينز - المان
به دخترتون افتخار کنید که هنرمند والایی حالا یکسری فاسد که معلوم نیست جه کس یا کسانی تربیتشون کردند و عقب افتاده مغزیند از این جریان تابو درست کردند اینکه کی با این کار مخالفه بحثی جداست اما اقایون سراپا عقده که معلوم نیست توی کدوم جنگل بزرگ شدند اسم کسانیکه تربیتشون کردند روی دختر شما وباقی خانمها میگذارند!!!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 08:56
جوزف اسمیت - بارسلون - اسپانیا
آقای فراهانی میگفت فتوشاپه!! بزودی ایشون صاحب یک نوه چشم آبی با موهای بلوند میشه خب این هم از کارهایی است که فتوشاپ به راحتی انجام میده.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 09:26
shahram407 - تهران - ایران
((ایران+رژیم اشغالگر+امریکا= بیسوات!!)) واقعا بیسواتی!!! یکی از طرفهای مورد خطاب اقای فراهانی خودتی!!!! اینهایی که گفتی دقیقا امار ذهن مسموم خودته!!! از قدیم گفتن : کافر همه رو به کیش خود پندارد. خدا شفات بده... انشالله!!! دایم در توهمات ناشی از ذهن معلول خودتی!!!!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 09:22
kamran631 - لیون - فرانسه
آقای فراهانی درود بر شما. دختر شما یه شیر زن بتمام هست.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 09:39
piki82 - تورین - ایتالیا
این بنده خدا هم مونده دیگه چی بگه !! دلم میسوزه ...
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 09:35
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
کاش از همون اول میگفتی که دخترم انسان مستقل و بالغیه و مسائلش به خودش مربوطه و نمیگفتی که فتوشاپه
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 09:41
Benika - برن - سوئیس
دست گلشیفته و بقیه کسایی‌ که یه کار نمادین واسه شکستن تابوها می‌کنن درد نکنه، والا کاش همه حرکت و کارها مثل کار گلشیفته بی‌ ضرر بود و به کسی‌ آسیبی نمیرسوند، ملا‌ها و کسایی‌ که هم که ناراحتن اول سرشونو به دیوار بکوبن بد به جای گلشیفته عزیز به اقتصاد درب و داغون ایران فکر کنن، بیشتر به نفعشونه
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 09:48
yasi_tanha - تهران - ایران
درود بر شما
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 10:10
Freeman-Freedom - لندن - انگلیس
درود بر شما و دخترتان.‌ای کاش از همون روز اول اینجوری جواب این نادان‌ها رو میدادید. به کسی‌ مسائل خصوصی آدما دیگه ربطی‌ نداره. زنده باد گلشیفته و سایر آزادی خواهان. مرگ بر خامنه‌ای!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 10:11
Freeman-Freedom - لندن - انگلیس
درود بر شما و دخترتان.‌ای کاش از همون روز اول اینجوری جواب این نادان‌ها رو میدادید. به کسی‌ مسائل خصوصی آدما دیگه ربطی‌ نداره. زنده باد گلشیفته و سایر آزادی خواهان. مرگ بر خامنه‌ای!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 10:11
avesta_afshin - تهران - ایران
در سال ۲۰۱۱ نیز گلشیفته فراهانی در فیلم “جای اژدها” براحتی بازیگر مرد فیلم “دوگاری اسکات” را می بوسد و در تختخواب هتل با لباس خواب در کنار اومی خوابد و صحنه های نیمه برهنه وی با دوگاری اسکات که نقش دوست پسر وی را دارد، سکانس های دیگر فیلم را شکل داده اند.کم نبودند کسانی همانند گلشیفته فراهانی که با امید به تبدیل شدن به ستاره سینمای هالییوودی به تمام سنت های وطنی اش پشت پا زدند و همه چیز را نادیده گرفتند.اما در نهایت و زمانی که استفاده تبلیغاتی این ستاره ها به پایان می رسد کم کم نشریات مبتذل مد هم حتی به سراغ آنها نخواهند رفت و تازه تلخی غربت و مزه گس آلت دست شدن حس می شود. احساس بدی آنقدر بد که تلخی آن را حتی می شود از تکذیبیه پدر گلشیفته یعنی بهزاد فراهانی در خصوص این رفتارهای دخترش حس کرد. “
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 10:31
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
درود بر گلشیفته و تمامی‌ زنان با فرهنگ و فهمیده ایرانی‌، هنوز خیلی‌ مونده تا بعضی‌ از خشک مغزها که دچار یبوست مغزی هستند این کار قشنگ و تابو شکن گلشیفته را بفهمند. کمتر کسی‌ جسارت گلشیفته را دارد.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 10:55
poriyaye_vali - دوحه - قطر
هیکلن چخدی..غیرتن یخدی...وای به روزی که گدا معتبرشود..جناب فراهانی هم خودش وهم دختر خانمش یادشون رفته از روستای"درمنک"از توابع فراهان هستند .با این اوصاف چند روزی دیگه باید منتظر فیلم پورنوی گلشیفته باشیم..خدایا ، یاریمان کن در ادای روشنفکری ، دست به هر کار کثیفی نزنیم.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 10:34
lllAHMADlll - بیوکاسل - انگلستان
به کجا چنین شتابان آقای فرهادی که میگی مسائل دخترم به من ربطی نداره باید خودت ربطش بدی لول
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 13:06
roozbahan - لندن - انگلستان
مسه سگ واق واق میکنن
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 13:23
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، بسیجی من معتقدم که در دروازه رو می شه بست اما دهن پسر شجاع رو نمی شه بست! آخه تو از کجا فهمیدی که گلشیفته خواسته سیگنال برای کارگردانهای پورنو بفرسته؟!! حتما تو خودت کارگردان یا هنرپیشه فیلم بودی که اطلاعات دست اول داری؟!!! همه مثل تو پای فیلمهای پورنو نمی نشینند و مدام به عکس پایین تنه بیخداها فکر نمی کنند. مامور ساوامای رژیم چقدر تو بدبختی که فکر می کنی کسی تو رو نمی شناسه!! تو به وقاحت گفتی زکی!! ماموریت تو اینجا اهانت به بیخداها به طرق مختلفه، چون در مقابل دلایل بیخداها به عجز رسیدید از حربه فحش و بدنام کردن استفاده می کنید. خیلی بی آبرویی!!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 12:38
mashady - منچستر - انگليس
گلشیفته جان مطمئن م که نه برای پول لخت شدی و نه برای شهوت شما یک مبارزی . مبارزه مکنی با کسی که فکر میکنه شما حق انتخاب نداری مبارزه می‌کنی با کسی‌ که فکر میکنه شما حق عبور از خط قرمز تنگ و احمقانه ایرانی‌ اسلامی را ندارید . گلشیفته جان درود بّر غیرت و شرفت که با میل خودت میپوشی و برای هدفت لخت میشی
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 13:50
keyvan_sweden_2012 - مالمو - سوئد
زنده باد گلشیفته عزیز و شجاع و همین طور پدرش
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 14:14
اشک چهاردهم - تورونتو - کانادا
کسانی که نمی توانند خودشان را کنترل کنند و غیرتی می شوند، چرا می آیند اینجا عکس ها را نگاه کنند؟ می توانند همان سیمای ضرغامی و شبکه ی قرآن را تماشا بفرمایند.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 15:19
Dionysos - پارسی - فرانسه
poriyaye_vali - دوحه - قطر، تو هم مثل اینکه یادت رفته از بادیه حجاز عربستان هستی. از عرب پرستی و مزدوری برای اعراب کار کثیف تر هم هست؟!! پسر امیرعربتون شرکت فیلم پورنو سازی داره امیدوارم برای بازی در فیلم و دستمال کشی اعراب دست به هر کار کثیفی نزنی!! وای به روزی که گدای حجاز پولدار شود!!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 16:03
danial nabi - استكهلم - سوئد
کسی‌ با دختر تو کاری نداره، به قول معروف اینقدر لخت شه تا سرما بخوره، یک عمری در خارج آبرو داری کردیم از فرهنگ و دین ایرانیان، اونوقت این خانوم با یک ندانم کاری آبروی این ۳۳ سال رو مفتضحانه برد، باید بگم که بسیار دختر لوس و ننری دارید،خوب شد دو قلو نشد، اه اه اه اه اه ...... به این دختر بزرگ کردن تان.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 16:59
جمشيد جم - تهران - ایران
poriyaye_vali - دوحه - قطر . ببین... ملخ خور اول اسم آی دی ات را عوض کن چون پورای ولی عمرا مثل تو نامرد نبود.. اول ببین خودت کی هستی و از کدوم .. دره ایی اومدی. عمو بهزاد ما هرچی باشه از بدنه مردم است . کسی است که از بتن جامعه رشد کرده و به اینجا رسیده حال میخواد از روستای درمنک باشه یا از هر گوشه از ایران ما. همه ایران سرای من است.. تو هم فعلا به . عربها مشغول شو. گلی هم یک فرد آزاد و عاقل و بالغ است نه به تو و نه به هیچ کس دیگری ربطی نداره چیکار میکنه.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 19:00
sir.amir - منچستر - انگلستان
درود بر گلشیفته شجاع که این ببت ۱۴۰۰ را که به زور بر بانوان ایرانزمین تحمیل کرده بودن را شکست حالا ۴ تا بیمار جنسی‌ کار ایشان را ربط به فکره بیمار گونه‌شان میدن باید افتخار کنیم به این هنرمند دلیر امیدوارم پدر ایشان هم سربلند باشن به‌‌‌ کار دخترشان دوستت داریم گلشیفته جان پیروز باشی‌ و سرفراز
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 19:15
Royan - بوخوم - آلمان
. گلشیفته هر کاری کرده به خودش مربوطه و کاملا شخصی , بجای افتاد به جون این بنده خدا و دخترش , برید سراغ کسی که داره خودتونو بچه هاتون و نسلهای بعدی تون را به خاک سیاه می اندازه , غیرت را جای دیگر نشان بدید.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 19:40
TameshK - هامبورگ - المان
آقای فراهانی تو مملکتی که هنوز اکثریتش واسه حل مشکلاتشون پول ته چاه جمکران میندازه و سفرهٔ ابوالفضل نذر میکنه و فقط شب و روز خرافات رو گسترش میدن مطمئن باشید بر علیه تون جبهه میگیرند و من بعد زندگی‌ براتون روز به روز سخت تر میشه چون از ماست که بر ماست .. از وقتی‌ چشم باز کردیم به ما گفتن حجاب یعنی‌ امنیت برای توئ زن ! ، دختر شما شهامت شنا بر خلاف جریان آب رو داشتن .. چشم‌ها را باید شست جور دیگر باید دید ....
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 19:43
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. برو بابا کاسه کوزه اتو جمع کن ..جناب بیخدای طرفدار برهنگی ..معلومه حسابی دچار سوزش شدید شدی که اینطوری قاطی کردی لوول..عزیز دل بیخداها! دیگه این روشهای آب دوغ خیاری قدیمی شده که بخوای به هرکسی که مخالف عقاید مسخره شما بیخداهای افراطیست برچسب بسیجی و مزدور بزنید ..آخه ! امثال تو ارزش وقت گذاشتن ندارید ..چرا فکر میکنی من کامنتم رو برای خواندن امثال تو می نویسم؟! ..واقعا آخر توهمی ..معلومه جنسی که مصرف میکنی کیفتش عالیه که اینطور توهمت سنگینه لوول..جناب بیخدای طرفدار برهنگی! من هنوز سر حرفم هستم حاضرم برای اینکه بهت ثابت کنم که با برهنگی امثال تو مشکلی ندارم اگه یه موقع دیدمت حاضرم باهات عکس یادگاری بندازم ..باز بیا چرت و پرت بگو!!..صد رحمت به زبل خان :)
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 20:08
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت اول: Dionysos - پارسی - فرانسه. مرسی‌ از جوابتان در قسمت مربوط به حذف عکس گلشیفته از فیگارو. چون آنجا بسته شده در اینجا جواب میدهم. همانطور که شما هم گفتید من دارم نظر خودم را مینویسم، بار‌ها هم این را در همان نوشته متذکر شده‌ام. در جوابتان گفتید که باید برابری بین زن و مرد از همه نظر باشد و گفتید که از نظر شما هیچ فرقی‌ بین نشان دادن سینه زنان و مردان نیست و اگر کسی‌ مخالف نشان دادن سینه خانوم‌ها هست در حقیقت به اصل برابری اعتقاد ندارد. من اصلا در این مورد با شما موافق نیستم.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 22:53
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت دوم: در مورد چیزهایی مثل حق طلاق، مسافرت، داشتن حجاب ، دیه کاملا با شما موافقم اما در مورد نظرتان در مورد لباس موافق نیستم. در عمل هم در اکثر کشورها از جمله کشورهایی اروپایی و آمریکا در مورد پوشاندن سینه بین مردان و زنان تفاوت وجود دارد. لباس شنای خانمها به طور معمول در اروپا و آمریکا هم سینه را میپوشاند ولی در مورد آقایان نه. به مسابقات شنا در خود فرانسه نگاه کنید. فیلمهائی که در آنها آقایان زیرپوش خود را در می‌آورند برای بچه‌ها هم مجاز هست ولی‌ اگر هنرپیشه زنی‌ این کار را کند، پشت فیلم می‌نویسند برای بالاتر از ۱۵ یا ۱۸. من در مدتی‌ که در اروپا بودم، هرگز یادم نمیاید که خانومی را بدون سینه بند در خیابان دیده باشم در صورتی‌ که وقتی‌ هوا آفتابی میشد، آقایان بدون زیرپوش در پارکها بودند یا راه میرفتند. هیچ کدام اینها نشان نمیدهد که مثلا در اروپا واقعا به برابری حقوق زنان و مردان اعتقاد ندارند. در حقیقت بر خلاف نظر شما، تفاوت انتظاری که از پوشش مردان با زنان وجود دارد نشان این نیست که برابری حقوق نیست یا به آن اعتقادی نیست.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 23:14
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت سوم: شما گفتید که گلشیفته را نمیشناختید اما از وقتی‌ که لباسش را در آورده طرفدارش شدید چون سنت شکنی کرده. من بر خلاف شما از قبل فیلمهایش را میدیدم ومصاحبه‌هایش و مطالب مربوط به او را میخواندم و مسیرش را دنبال می‌کردم. به همین دلیل هم فکر می‌کنم کارش سیاسی نبود. دلایلم را هم در همان بخش قبلی‌ خدمتتان گفتم. بر خلاف شما به نظر من، انگیزه لباس در آوردنش خیلی‌ مهم هست. به همین دلیل هم دیگر طرفداراش نیستم. خوشحال میشوم نظرتان را بگوئید، البته ممکن هست با یکی‌ دو روز تاخیر جواب بدهم. موفق باشید.
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 23:26
parham parish - آرهوس - دانمارک
دخترت وطن فروشی کرد و خود را فروخت به کشورهای دیگر و بدبخت کرد خودش را !! خاک بر سرهبا این کارت چر ا بازیگری در ایران را ترک کرد و چسبید به فیلمهای سکسی و بد حجاب !!!!جایش در جهنم است !!!
‌چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 23:16
sadeh_ama_talkh - تهران - ایران
منو یاده Lady Godiva میندازه خانمی که بخاطر ظلم همسرش به شهروندای کاونتری یه روز لخت سواره یه اسپ می‌شه و توی خیابونای کاونتری می‌گرده الان هم ازش یه پیکر قشنگ ساختن تو سنتر شهر
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 08:13
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، تو فکر می کنی همه مثل خودت با فیلم پورنوی توقیفی در کمیته و گشت جندالله روز و شب می گذروندند؟ اقای جنس شناس بسیجی، حتما تو خودت اعتیاد داری که فکر می کنی همه مثل تو از پای منقل کامنت می گذارند؟!! هر کی برهنه بشه مگه قراره با تو عکس بندازه؟!! نکنه اجازه عکاسی از پایین تنه بیخداها رو از قاضی مرتضوی گرفتی که فکر می کنی همه جا کهریزکه و تو هم آزادی هر کاری بکنی و هر حرفی بزنی؟!! اگه امثال تو و سلحشور چنین اراجیفی رو نسبت به گلشیفته یا بیخداها در اروپا زده بودید نه تنها جریمه سنگین می شدید بلکه زندان هم می رفتید. فرق تو با سلحشور چیه؟ هیچی هر دو نفر شما نون به نرخ روز خور و عقده ای هستید. برو کشکت رو بساب!
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 08:13
Dionysos - پارسی - فرانسه
شهرام عزیز بنده به نظر شما احترام می گذارم، چون هر کسی آزاده بر اساس مرزها و معیارهای اخلاقی خودش زندگی کنه به شرطی که به دیگران معیارهاشو تحمیل نکنه و بی حرمتی نکنه. حتی در اروپا هم این فرهنگ سنتی وجود داره که اقایون در ورزش نیمه برهنه هستند و خانمها باید سینه ها رو بپوشانند. البته فراموش نکنیم که در اروپا اگر خانمی سینه عریان کرد مورد هتک حرمت و تجاوز و تعرض قرار نمی گیره. اما من به دموکراسی حقیقی معتقدم نه فقط فرهنگ رایج. بنده در سالنهای ورزشی مردانی رو دیدم که حجم سینه های آنها بیشتر از زنان بوده و نیمه عریان بودند. تنها فرق بین سینه یک زن و مرد در حجم و عمل طبیعی شیر دادن هست وگرنه هیچ فرق اخلاقی بین نمایش سینه زن و مرد نیست و هر دو آزاد هستند که سینه هایشان را عریان کنند. اگر پاریس رفته باشید کنار رود سن در هوای گرم تابستان زنان زیادی با سینه برهنه حمام آفتاب می گیرند، کسی هم مثل مزدورهای جمهوری اسلامی به آنها نگاه نمی کنه و به اونها فاحشه نمی گه و انتظار فیلم پورنو از اونها نداره.
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 08:15
Dionysos - پارسی - فرانسه
شهرام عزیز، من بر اساس معیارهای دموکراسی و حقوق بشر زندگی می کنم نه با نگاه کردن به همسایه یا دوست اروپایی خودم. برای همینه که معتقدم زنها برابری واقعی خودشون رو در جامعه اروپا هم هنوز پیدا نکردند. و این مبارزه در راستای حقوق بشره همونطور که بنده مخالف جهیزیه و دوشیزگی برای زنان هستم مخالف مهریه و شیربها برای مردان هم هستم. برای من برابری حرف اول رو می زنه نه فرهنگ رایج. انگیزه نیمه عریان شدن گلشیفته هر چه که باشد برای من نتیجه عملش مهم هست. گلشیفته با این کار فرهنگ سنتی ایرانی اسلامی و مردسالاری رو به چالش کشید. انگیزه ندا دختری که توسط مزدوران جمهوری اسلامی کشته شد هم مبارزه سیاسی به شکل نسرین ستوده نبود اما به سمبل آزادی مبدل شد. کار گلشیفته در راستای آزادی جسمانی زن هست و مبارزه کمی نیست. گلشیفته سمبل تفکر آزادی تن و روان از قید حجاب و پوشش هست. بنده به برهنگی و رها کردن تن و روان از کمپلکس های روحی و فرهنگی معتقدم و ترس از برهنه شدن به نظر من پاتولوژیک و بیمارگونه هست. البته این نظر من بود تعمیم نمی دهم. شاد باشید
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 08:17
poriyaye_vali - دوحه - قطر
جمشید جم - تهران - ایران..حقتونه که این رژیم بالای سرت باشه تا دست ازپا خطا نکنی وبه فکر ساختن فیلمهای پورنو در ایران نباشی..شما تشریف ببر فرانسه یاایتالیا اونجا کارت میشه.... تو نیستی که ناموس مملکتت داره خودشو به.. میده وتو نشستی تشویقش میکنی Dionysos - پارسی - فرانسه از کی تاحالا مخالفت با برهنگی شده مزدوری برای اعراب ..من از تو... خیلی هم ایرانی ترم..برهنگی در هیچ جای فرهنگ ایران جایی ندارد..اگه مردی ومردونگی وجود داشت گلی جونتون جرات همچین جسارتی رو نداشت
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 08:54
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. نه بابا واقعا مطمن شدم جنسی که میزی حرف نداره که اینطور شدید توهم میزنی :)..هر چی که لایق خودته به من نسبت میدی!..جناب بیخدای طرفدار برهنگی! انصافا کامنتهای خودت رو یه بار بخون ببین چه چرت و پرتهایی نوشتی!!..چرا فکر میکنی هر کی که با افکار مسخره شما بیخداهای افراطی مخالف هست حتما بسیجی هست؟!..بابا از این توهمات بیا بیرون بیشتر مردم نه افکار مسخره شما رو قبول دارن و نه از تندروهای مذهبی خوششون میاد .
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 09:43
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 2)..ولی من وقتی بهت میگم بیخدای طرفدار برهنگی! ..واقعا همینطور هستی ..مگه بیخدا نیستی؟! ..مگه طرفدار برهنگی نیستی ؟! ..مگه تا کسی عکس برهنه میذاره خودت رو برای حمایت ازش نمی کشی؟!..در مورد عکس هم بازم که قاطی کردی من برای اینکه بهت ثابت کنم با برهنگی تو مشکلی ندارم حاضرم باهات عکس یادگاری بگیرم ..وگرنه من هر وقت برهنه ها رو می بینم حالم بهم میخوره ..از نظر من ناقل خیلی از بیماریها مثل ایدز و هزار بدبختی دیگه هستند ..که حتی نزدیک شدن بهشون خطرناکه!..پس اگه حاضر شدم باهات عکس بندازم خیلی فداکاری دارم میکنم :)..در ضمن من هنوز موندم تو چطور ورزشکارهای بقول خودت نیمه عریان رو به دوستای کاملا برهنه خودت در خیابان ربط میدی؟!...اینها چه ربطی بهم دارن ..کسی که لباس مناسب با یک ورزش رو می پوشه مثلا مایو برای شنا ..چه ربطی به دوستای تو داره که بدون شورت میان خیابون ؟!..
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 09:44
shahram407 - تهران - ایران
دوستان!! با خواندن بعضی از نظرات بالا از این زاویه هم میشه نگاه کزد:. اگر زمانی چشمتون به بازیگر زن در فیلم پورن افتاد:1-اگه سیاهپوست بود فکر بد نکنین...!!! بی شک از پیروان مارتین لوتر کینگ و یا مالکوم ایکس و یا نلسون ماندلا هست و داره با این کار!!! با نژاد پرستی مبارزه میکنه2-اگه خانم بازیگر سفید پوست بود باز فکر ناجور نکنین چون صد در صد طرف فیمینست هست و داره با این روش!!! از حقوق پایمال شده زنان دنیا حمایت میکنه.!!3-اگر چشم بادومی بود... داره یاد و خاطره کشته شده های بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی رو زنده نگه میداره!!!!و .... متاسفم با دید بعضی ها. بقول شاعر:. (( ابر است بر جای قمر، زهر است بر جای شکر...)) فقط تاسف!!
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 09:37
sahel67 - تهران - ایران
هر ادم .فهمیده ای به چشمای معصوم دخترتون نگاه کنه میفهمه چکارست ..به حرفهای مزخرف بعضی ادمهای عقده ای که منافعشون به خطر میوفته مادر خواهرشونم نمیشناسن توجه نکنین ...
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 09:52
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، بسیجی تو فکر می کنی همه مثل خودت از حوزه ایدزیه قم خارج شدند که مریض باشند؟!! اگه حالت به هم می خوره چرا دنبال باسن بیخداها راه افتادی و می خوای عکس بندازی؟!!! !!! تعادل فکری و روحی نداری که هیچ، لایق مباحثه هم نیستی. این پاسخهایی رو هم که می گیری به این دلیله که کاربرهای جدید در مورد تو به اشتباه نیفتند. واقعا برات متاسفم ! مزدور اسلام زده!
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 10:48
Dionysos - پارسی - فرانسه
poriyaye_vali - دوحه - قطر، آره خیلی مسلمون ایرانی خوبی هستی برای همینه که دستمال عربی می کشی!!! چیه می خوای در عملیات انتحاری مردانگیت رو نشون بدی و زن برهنه ترور کنی؟!!
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 10:53
poriyaye_vali - دوحه - قطر
Dionysos - پارسی - فرانسه.. گــــفته باشــــم !.!.!. کسی که با شخصیتش حرفی برای گفتن داشته باشه از تنش برای جلب توجه استفاده نمیکنه.!
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 19:51
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. از تیمارستان داری این کامنتها رو می نویسی؟!..راستش با این کامنتایی که جدیدا می نویسی معلومه رسما قاطی کردی :)
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 19:55
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. دیگه کامنتات خیلی حال بهم زن شده ..فکر کنم با این کامنتایی که می نویسی حال همه رو بهم میزنی ..پر از عقده و توهم!! ..واقعا خیلی سطحتت پایین تر از اونی بود که فکر میکردم ...بیخدای بدبخت! برو کشکتو بساب که بیشتر از این لایق وقت گذاشتن نیستی ..هر چند که همون اول هم من خوشم نمیاد که برات کامنت بنویسم ..ولی متاسفانه بیخداهایی عقده ای مثل تو یه اخلاق بد که دارین ..چون کسی برای امثال شما ارزشی قایل نیست مجبورید برای دیگران کامنتهای توهین و تهمت بذارید ..در این مواقع هست که دیگران برای شما کامنت می نویسند ..مثل همین حالا که برای من کامنت پر از عقده و توهینهایی که لایق خودت هست نوشتی ..و من جوابت رو دادم ..وگرنه عمرا من امثال تو رو آدم حساب نمی کنم ..
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 19:50
data1849 - اصفهان - ایران
ازقدیم گفتند گناه کسی را به حساب کس دیگری نمی نویسندوهر کسی بایدجوابگوی اعمال خودباشدبنابراین دوراز انصاف است که این هنرمند شایسته کشورمانرا بخاطرعمل دخترش مورد سرزنش قرار دهیم
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 16:32
data1849 - اصفهان - ایران
ازقدیم گفتند گناه کسی را به حساب کس دیگری نمی نویسندوهر کسی بایدجوابگوی اعمال خودباشدبنابراین دوراز انصاف است که این هنرمند شایسته کشورمانرا بخاطرعمل دخترش مورد سرزنش قرار دهیم
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 16:32
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
اصلآ به ما چی؟ یا به کسی چه ربطی داره؟ هر کسی مسِول اعمال خودشه. والسلام نامه تمام.
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 20:29
red road - دبی - امارات
morgan123واشنگتن-امریکا عزیز باهات موافقم-گلشیفته و تمام کسایی که کارشو تایید میکنن باید برن جلسات روان درمانی این تضاد وحشتناکه
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 20:30
kiarash30 - آنتورپن - بلژیک
چرا این ساندیس خورها همه جا پیدا میشن..... با آرزوی ایرانی‌ آزاد و سر بلند
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 22:00
Shahram khosh maram - تهران - ايران
Dionysos- پارسی- فرانسه: خیلی ممنون به خاطر اینکه نظرتان را انقدر صریح گفتید. من با اجازه شما، دو تا سؤال میکنم: اول اینکه نظر شما در مورد اینکه ادمها چه مرد و چه زن در خیابان کاملا برهنه رفت و امد کنند چیست وایا از این کار حمایت میکنید و تشویق میکنید؟ سؤال دوم اینکه اگر گلشیفته در ان کلیپ و عکس ، کاملا برهنه میشد، نظر شما در موردش چطور میشد؟
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 22:24
*پسر شجاع* - تهران - ایران
poriyaye_vali - دوحه - قطر. دوست عزیز این حرفتو کاملا قبول دارم کسی که حرفی برای گفتن داشته باشه که ارزش شنیدن توسط دیگران رو داشته باشه ..لخت بیرون نمیاد ..تا اینطوری توجه دیگران رو جلب کنه ..
‌پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 22:54
Dionysos - پارسی - فرانسه
Shahram khosh maram - تهران - ایران، عزیز جان بنده هر گز نگفتم افراد در خیابان برهنه قدم بزنند، برای همینه که حتی مخالف سینه برهنه کردن مردهای شیعه در ایران در روز عاشورا و تاسوعا برای سینه زنی هستم. چون در ایران زنها سرکوب می شوند و مردها هر کاری دلشان بخواهد می کنند. پلاژها و دهکده هایی برای عریان شدن کامل در اروپا هست و اگر عریان شدن کامل به منظور اعتراض به سیاست و مردسالاری و گرفتن فیلم و عکس غیره باشد قوانین اجازه چنین کاری را در انظار عموم هم می دهند و اگر کسی رو برهنه کامل در خیابان هم ببینم نه تعجب می کنم نه تعیین تکلیف. بنده پلیس اخلاق نیستم. بنده موافق برهنگی هستم و تا جایی که عمل برهنگی غیر جنسی تعرض به شخص حقیقی نباشد حمایت می کنم. گلشیفته اگر برهنه کامل هم می شد نظر من همین بود و حمایتش می کردم ، چون برهنگی از نظر من حق طبیعی هر فردیست. زندگی گلشیفته به هیچکس ارتباطی ندارد جز خودش. باید افراد مخالف علت نارضایتی از برهنگی رو در خودشان جستجو کنند نه در گلشیفته.
جمعه 7 بهمن 1390 - 06:30
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahram407 - تهران - ایران، ما مثل شما با غیرتهای اسلام زده بسیجی دنبال فیلم پورنو نیستیم که چشممون بهش بیفته! اون رهبرتون خائنه ای بود که کارگردان فیلم پورنو می شناخت و صدها فیلم ازش دیده بود!
جمعه 7 بهمن 1390 - 06:45
Dionysos - پارسی - فرانسه
poriyaye_vali - دوحه - قطر، تو هم از بدنت برای زندگی و جلب توجه استفاده می کنی : از چشمهایت برای چشم چرانی و از دهانت برای فحاشی به دیگران و از دستهایت برای نوشتن فحش نامه به زنان برهنه مردم ! کدام عمل زشت هست؟! مسلما عمل تو! تو سعی کن جلوی زنها و مردها برهنه نشوی و روز عاشورا برای جلب توجه زنهای مسلمان سینه ها و بازوهایت را نمایش ندهی و فیگور باغیرت نگیری! غیرت به نر بودن .. و رگ گردن کلفت کردن نیست!
جمعه 7 بهمن 1390 - 06:57
Dionysos - پارسی - فرانسه
red road - دبی - امارات، من هم معتقدم که شما عرب پرستهای بی وطن باید جلسات روان درمانی بروید و احیانا بستری هم بشوید. غیرت یا دست خر نشان دادن رو برای خودتان و ناموستان نگه دارید. من معتقدم که آزاد چرخیدن شما ناموس پرستها و غیرت مندان در خیابان وحشتناکه و برای جامعه عواقب بدی به بار خواهد آورد. کسی که قادر نیست بعد از دیدن یک عکس نیمه برهنه زبانش را کنترل کند و ترشحات فکری واپس گرایانه اش را به فرد دیگری نسبت می دهد و هتاکی می کند دیوانه ای در لباس اخلاق عرفی و مذهبی ست. ناموس و غیرت و نر خواه بودن و دست خر نشان دادن بیماری خطرناک روانیست و مبتلای به آن باید حتما بستری شود!!
جمعه 7 بهمن 1390 - 08:38
poriyaye_vali - دوحه - قطر
Dionysos - پارسی - فرانسه..تو وهمفکرهای تو باید ارزوی ساختن فیلمهای پورنو در ایران را به گور ببرند
جمعه 7 بهمن 1390 - 12:55
Dionysos - پارسی - فرانسه
بیشتر از 500 نفر موافق سخن پدر گلشیفته بودند و فقط 43 نفر مخالف. از 43 نفر فقط سه چهار مزدور سایبری فحاشی کردند و برهنگی رو به پورنو ربط دادند!! این چند نفر که مشخصه فیلمهای پورنو جای زیادی در زندگیشون اشغال کرده همه را به کیش خود می پندارند ! بر اساس آمار خود جمهوری اسلامی سن فحشا در ایران به 10 سال رسیده و مونوپول فیلمهای پورنو امروز دست عربهای امیر نشین هست که با قاچاق دختران کشورهای همسایه پول فحشا به جیب امیران عرب و دست اندر کارانشون می رود. مزدور عرب پرست پوریای ولی نگران از دست دادن مونوپول فیلمهای پورنو در امیر نشین عربی هست! شما مزدوران برای اهانت به بیخداها و مخالفان جمهوری اسلامی و حالا گلشیفته روز و شب ندارید. مخبطهای بی وطن بسیجی اگه لالایی بلدید برای رهبرتون حاجی گلستانی و سردار نماز جماعت بخوانید!! من هم مثل پدر گلشیفته به شما قلم به مزدهای بی وطن می گویم چقدر شما سست عنصر هستید!!!
جمعه 7 بهمن 1390 - 18:28
Dionysos - پارسی - فرانسه
پسر شجاع* - تهران - ایران، بسیجی هفت خط تو بهتره درس اخلاق ندی!! چون تو زندگیت بر دلقک بازی و جلب توجه بنا شده فکر می کنی همه مثل خودت برای جلب توجه زندگی می کنند؟ کامنتهای قبلیت در باره مخ زدن دخترهای هفت حوض و مخ دختر طرفدار احمدی نژاد رو زدن یادت رفته؟ وقتی برای احمدی نژاد سینه زنی می کردی چی!! وقتی می گفتی در انتخابات تقلب نشده حتما در تیمارستان بستری شده بودی!!
جمعه 7 بهمن 1390 - 19:11
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
به هیچکس ربطی‌ نداره. به هیچکس. حتا به خدا.
جمعه 7 بهمن 1390 - 19:26
red road - دبی - امارات
Dionysos-پاریسی-فرانسه عزیز جای دیگه زندگی کردن چه ربطی به وطن فروشی داره یعنی خودت یه وطن فروش غرب زده ای؟.بعدم کامنته خودت اصلا هتاکی نیست؟باشه خیلی تحسینش میکنی خودتو عزیزات میریدش بشینو لخت بشین واسه کوری بسیجییایی که اصلا بهشون اهمیت نمیدم.ولی بازم میگم از ادم سالم همچین کاری بعیده
جمعه 7 بهمن 1390 - 20:30
Shahram khosh maram - تهران - ايران
Dionysos-پارسی- فرانسه: ممنون از جوابتان. من منظور شما را از عمل برهنگی غیر جنسی دقیقا متوجه نشدم. من میدانم نه شما نه من هیچکدام پلیس اخلاق نیستیم و قصدمان هم تعیین تکلیف برای کسی نیست. داریم تبادل نظر میکنیم و امیدوارم دوستان دیگر هم مسایل قبلی را کنار بگذارند و اجازه بدهند محیط دوستانه تر باشد. علت اینکه از شما سؤال میکنم این هست که شما با صراحت نظرتان را بیان میکنید.گر یک خانم هنرپیشه معروف ایرانی فردا از ایران بیاید و در یک کلیپ به خواست خودش با سه چهار نفرمرد و زن ارتباط جنسی داشته باشد و انرا به همه نشان دهدو روی یوتیوب بگذارد و با این کار فرهنگ سنتی ایران اسلامی و مردسالاری را به چالش بکشد، ایا برای شما سمبل ازادی تن و روان از قید حجاب و پوشش و مبارز بزرگی در راه ازادی جسمانی زن به حساب می اید؟ چنین کسی به نظر شما نسبت به گلشیفته بیشتر قابل احترام هست چون مبارزه اش بزرگتر هست؟
جمعه 7 بهمن 1390 - 21:06
Shahram khosh maram - تهران - ايران
من خیلی متاسفم که خانه سینما منحل شد. به نظر من پیشرفت ایران در گرو کانونها و تشکیلات صنفی و احزاب امکان پذیر هست. سینمای ایران رشد بسیار خوبی داشته و کارگردانهای بزرگ بین المللی مثل کیارستمی و پناهی و قبادی و مخملباف و نادری و فرهادی و کارگردانان بزرگ و ارزشمند دیگری مثل مهرجویی و کیمیایی و حاتمی کیا پرورانده است. خانه سینما گام بزرگی بود برای پیشرفت بیشتر سینما و ایجاد چتر حمایتیی که در حقیقت باید وظیفه وزارت ارشاد باشد. بسته شدن خانه سینما بعد از محدود کردن کانون وکلا از بدترین خبرهایی بود که شنیدم. حالا جا برای افرادی مثل سلحشور بازتر میشود و بازیگران و کارگردانان و دست اندر کاران سینما محدودتر.سینمای ما سالهاست که تنها محصول فرهنگی ماست که قابلیت رقابت در سطح جهانی را دارد. امیدوارم هنوز هم با این همه بلایی که سر سینما امده بتوانیم کارگردانهای شاخص عرضه کنیم.
جمعه 7 بهمن 1390 - 22:08
shahram407 - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه!!! عزیزم جوش نزن شیرت خشک میشه !!بهتره. بجای اراجیف بافتن و سوختن اسمته عوض کنی مثلا لیدی گاگا چطوره؟؟؟ موافقی؟؟؟ در ضمن با پیشنهاد( red road - دبی - امارات )هم موافقم یکخورده روش فکر کن!!!!
شنبه 8 بهمن 1390 - 03:39
red road - دبی - امارات
Dionysos-پارسی-فرانسه:واپس گرایی یعنی تمام علم و پیشرفت صنعت پوشاکو فراموش کنیم برهنه بریم تو غار یادگاری بنویسیم
شنبه 8 بهمن 1390 - 08:41
green apple - لارستان - ایران
shahram khosh maram-تهران-ایران .واقعا با مرامی باهات موافقم
شنبه 8 بهمن 1390 - 08:46
Dionysos - پارسی - فرانسه
Shahram khosh maram - تهران - ایران، عکس گلشیفته به فیلم پورنو چه ارتباطی دارد؟! چرا شما عمل برهنگی را با مقاربت جنسی یکی می کنید؟ شما اگر به این سوال بنده پاسخ دهید حتما معنای برهنگی غیر جنسی را خودتان درک خواهید کرد. چرا با دیدن یک عکس نیمه برهنه یا برهنه این ذهنیت در شما شکل می گیرد که الزاما قدم بعدی مقاربت جنسی خواهد بود؟ این پیش ذهنیت جنسی نسبت به برهنگی به تربیت اسلامی شما و سایر مخالفان برنمی گردد؟ شما علت نگرانی از برهنگی و سوق دادن آن به سمت جنسی شدن را در خودتان پیدا کنید نه در من و گلشیفته! فیلمهای پورنو یا پورنوگرافی با هدف تبلیغ برای پول است نه مبارزه، دقیقا مثل طرفداران ازدواج موقت و تبلیغ فحشای مذهبی در ایران! نظر بنده به مبارزه با برهنگی غیر جنسی ست. هر کسی زندگی را آنطور که دوست دارد و می بیند، می خواهد. پس چه اصراری دارید که مسیر بحث را به سمت جنسی بودن برهنگی سوق دهید که پیش ذهنیت خود شماست نه من و گلشیفته و سایر موافقان!! حالا شما پاسخ این سوالها را بدهید.
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:30
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahram407 - تهران - ایران، red road - دبی - امارات، کسی که عقل سالمی داره نانش رو از اعراب ضد ایرانی گدایی نمیکنه و برای سلحشور عقده ای هورا نمی کشه! مسلما شما ندارید پس بحث با شما بیفایده ست. دلتون رو به جفنگ نوشتن خوش کنید ...
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:39
red road - دبی - امارات
Dionysos-پاریس-فرانسه سلحشور کیه؟نون گدایی کردن؟خودت چی؟اصلا جواب ابلهان خاموشیه
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:09
red road - دبی - امارات
پسر شجاع-تهران-ایران- 407sharam-koshmaram باهاتون موافقم
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:17
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
از همهٔ مخالفین به جز ۲-۳ نفر که منطقی‌ حرف زدند،باقی‌ همگی‌ جوابهای به قول معروف "آبدوغ خیاری" دادند. جواب دوستان عزیز شهرام خوش مرام و مورگان۲۳ را جداگانه خواهم نوشت. و اما در جواب ساندیس خورها : آخه کدوم قانون و منطقی‌ میگه که اگه فرزندی بالفرض خطا، دزدی یا قتل بکنه، پدر یا مادرش باید جوابگو باشند؟؟ می‌شه بگید کجای قانون اساسی شما نوشته شده؟؟ حرف بایستی منطقی‌ باشه نه زور... پسر شجاع: مثالی که در مورد داره دروازه و دهان مردم زدی واسهٔ امثال شماها گفته شده... دانیال نبی: اگه گلشیفته آبروی دینتون رو برده پس امثال سردار زارعی و آیت‌الله گلستانی توی دینتون ر ..دن . وقتیکه مصباح یزدی اعلام میکنه " لواط و زنا با زندانی سیاسی به منظوره اعتراف گیری جایز است " تو اسم این کاراتونو میزاری ۳۳ سال دینداری ؟؟ .... شهرام ۴۰۷: از نظر شما قانون و برخورده جمهوری اسلامی با زنان درسته؟ آیا تجاوز در زندان درسته ؟ پوریای ولی‌: اینطور که معلومه جمهوری اسلامی به قطر هم ساندیس صادر میکنه.
شنبه 8 بهمن 1390 - 20:43
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
Shahram khosh maram - تهران - ایران : آقا شهرام اگر اجازه دهید من نیز وارد بحث شوم. اینکه کار گلشیفته سیاسی بود یا خیر، بستگی به این دارد که فعالیت سیاسی را چگونه ببینیم. فعالیت سیاسی فقط به این نمیگویند که پلاکارت به دست بگیریم یا راهپیمایی کنیم و یا شعار ضد دولت سر دهیم یا بنویسیم.کار گلشیفته هم سیاسی بوده و دلیلش هم این است که سیاستی را که دولت نسبت به حجاب دارد را با برداشتن حجابش رد نموده و این حرکت از دید یک غیر ایرانی‌ فقط جنبه هنری دارد اما از دیده ما ایرانیها این حرکتی‌ هست بر خلاف دین و سیاست دولت. از آنجایی هم که دولت معتقد است دین از سیاست جدا نیست، از شما سوال می‌کنم که آیا کار گلشیفته بر خلاف دین اسلام نبود؟؟البته اگر یک انسان معمولی‌ این کار را میکرد،مسلماّ در دنیا اینقدر سر و صدا نمی‌شد. اما از آنجایی که گلشیفته شخصیت شناخته شده ایی هست، توانست دنیا را به افکار ایرانی‌‌ها در مورد حجاب جذب کند.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 00:01
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
Shahram khosh maram - تهران - ایران : و اما در مورد سوالات شما: اگر گلشیفته کاملا لخت میشد و یا یک ایرانی دیگر این کار را بکند، بایستی دید به قول شما انگیزه کارش چیست. اگر هدف رابطهٔ جنسی‌ یا پول در آوردن باشد،از نظر من بی‌ تفاوت می‌باشد.و وقتم را برای دفاع یا رد کردنش نمی‌گذارم.به دلیل اینکه این مسئله شخصی‌ می‌باشد و برایم جالب نیست و ربطی‌ هم به من ندارد.حال چه گلشیفته باشد چه دختر خامنه ائی یا یک شخص دیگر.... در مورد لخت راه رفتن در خیابان ها. اتفاقا در آلمان در بعضی از سواحل دریا افراد فقط بدون لباس اجازهٔ قدم زدن دارند.یعنی‌ احتمال اینکه کسی‌ با لباس آنجا باشد به همان اندازه هست که یک نفر در پارک ممکن است لخت شود.اگرچه هم در پارک کاملا لخت پیدا میشود و هم در ساحل لختی‌ها شخصی‌ که لباس نازک داشته باشد. اما در هیچ کجا کسی‌ نمی‌گوید چرا. به همین دلیل اکثر ایرانیهایی که خارج زندگی‌ میکنند عادت کردند که در کاری که به آنها مربوط نیست سرک نکشند.این مسئله برای امثال ما بی‌ تفاوت می‌باشد.اینکه کسی‌ موافق باشد یا مخالف،کاملا یک انتخاب شخصی‌ هست و انتخاب هر شخص هم قابل احترام.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 00:02
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
morgan123 - واشینگتن - امریکا :فکر می‌کنم که منظور شما از مصاحبهٔ گلشیفته روی فرش قرمز باشد.من نیز آنرا دیده بودم و مطمئن بودم که مشکلاتی برایش در ایران به وجود خواهد آمد.به دلیل اینکه ملایان ایران اهل آداب و معاشرت نیستند.در مورد مقاله‌ بی‌ بی‌ سی‌ باید عرض کنم که ندا به عنوان سنبل و تکان دهندهٔ جنبش سبز شناخته شده.وگرنه هموطنان دیگری هستند که نه تنها کشته،بلکه قطعه قطعه یا مورد تجاوز قرار گرفتند. اگر ویدئوی کشته شدن و جان باختن ندا وجود نداشت،مسلماّ ندا هم مثل ترانهٔ موسوی که ابتدا او را ربودند، سپس تجاوز کرده و بعد هم بدنش را سوزاندند تا مدرکی‌ نماند میشد.در هر صورت ندا باعث شد تا امثال ترانه‌ها و سهراب‌ها به مبارزه برخیزند.بی‌ بی‌ سی‌ هم منظورش این هست که گلشیفته بنیانگذار راهی‌ خواهد شد که ملت ایران را به طرفش صوق خواهد داد. اینکه درست باشد یا نه را آینده مشخص خواهد کرد.حال سوال من از شما این است که " اگر انبوه ایرانی‌‌ها با مسالهٔ گلشیفته کنار آیند، شما این رأی اکثریت را قبول دارید ؟ " البته حتی اگر هم اقلیت مثلا ده درصدی باشند، آیا اقلیت حق انتخاب ندارند ؟؟"
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 01:09
Shahram khosh maram - تهران - ايران
Dionysos پارسی- فرانسه: مرسی از جواب شما. چشم به سوالهای شما جواب میدهم: من عکس گلشیفته را به پورنو ربط نمیدهم بلکه دارم روش استدلالی شما را به چالش میکشم. چون وقتی من گفتم انگیزه و هدف گلشیفته برای من مهم هست، شما گفتید که انگیزه اصلا مهم نیست بلکه نتیجه مهم هست چون فرهنگ ایران اسلامی و مردسالاری را به چالش کشید و در راستای ازادی جسمانی زن هست. بنابراین با روش استدلالی شما حتی اگر هدف پول باشد هم باید برای شما سمبل ازادی باشد. من سعی کردم ارام ارام بحث را به جایی بکشم که هدف و انگیزه یک کار اهمیت پیدا کند و حقیقتش بینهایت خوشحال شدم وقتی دیدم در جواب اخرتان به هدف و انگیزه اشاره کردید تا انجا که حتی به خاطر هدف و انگیزه، فیلمهای پورنو را رد کردید.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 02:04
Shahram khosh maram - تهران - ايران
Dyonsos- پارسی- فرانسه: قسمت دوم: دلیل بعدی این بود که شما گفتید طرفدار برهنگی هستید و حتی معتقدید که اگر کسی با برهنگی مشکل داشته باشد پاتولوژیک هست و حتی واژه کمپلکس را به کار بردید.استدلال شما همان استدلال گروههایی بود که در راستای ازادی کامل اعمال جنسی فعالیت میکنند. این گروهها بر اساس نظریاتی از جمله نظریه پسیکوسکسوال زیگموند فروید معتقدند که انسانها باید در اعمال جنسی باهرکس ازادی کامل داشته باشند تا عقده ها و کمپلکسهای روحی و روانی ایجاد نشود و در این راه سنتها و عرف جوامع مانع هستند. فیلمهای پورنو از نظر این گروه بسیار هم خوب هست. شما مسلما جزو این گروه نیستید چون هر بار کوچکترین اشاره ای به عمل جنسی شد به شدت واکنش نشان دادید و حتی از واژه برهنگی غیرجنسی استفاده کردید. خط قرمز شما عمل جنسی هست همانطور که خط قرمز گروهی دیگر برهنگی هست. واکنش شدید به برهنگی از نظر شما پاتولوژیک هست، همانطور که واکنش شدید شما به ازادی جنسی و پورنو از نظر طرفداران ازادی جنسی پاتولوژیک هست.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 02:39
Shahram khosh maram - تهران - ايران
Dionysos قسمت سوم: امیدوارم توانسته باشم شرح بدهم که چرا اگاهانه بحث را به این سمت کشیدم.اگر خواستید بیشتر توضیح بدهم. شما گفتید که بر اساس معیارهای حقوق بشر زندگی میکنید. این جمله بسیار بزرگی هست و انتظارها را بسیار بالا میبرد. من انتظار دارم که با همه افراد حتی اگر به نظر شما مزدور باشند، برخورد محترمانه ای داشته باشید. چون انها هر عقیده ای که داشته باشند اول بشر هستند و شما گفتید که به حقوق بشر معتقدید حتی اگر به نظر شما انها معتقد نیستند. به امید سرفرازی شما و همه دوستانی که لطف کردند و مسایل قبلی را کنار گذاشتند و اجازه دادند بحث به اینجا برسد.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 03:00
Dionysos - پارسی - فرانسه
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان، دوست عزیز ممنون از توضیحات شما. مخالفان گلشیفته از هر قشری که باشند همین سوالات را در باره ازدواج موقت چند ساعتی از خود نمی پرسند و هر چیزی را به اسم دین قبول می کنند اما اگر کسی لخت شود اولین سوالشان فیلم پورنو است!! به فرض اینکه هنر پیشه ای برای پول و لذت فیلم پورنو بازی کرد ، برای من اهمیتی ندارد چون بیننده آن نیستم و رد و قبول این مساله از طرف بنده تاثیری به حال هنرپیشه آن ندارد و همانطور که گفتید اتلاف وقت ماست. انتخاب شخصی افراد به خودشان مربوطه و این چیزیست که مسلمانان عزیز و ساندیس خورها درک نمی کنند. کار گلشیفته کمتر از مبارزان سیاسی زندانی نیست. گلشیفته دین و مساله اجباری حجاب را با این کارش زیر سوال برد و کن فیکون کرد. برای من از احترام بالایی برخوردار هست. کسی که برهنگی رو معادل پورنوگرافی می داند باید مشکل در خودش جستجو کنه نه فرد برهنه. شاد باشید.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 07:37
Dionysos - پارسی - فرانسه
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان، دوست عزیز اخیرا مستندی راجع به طرح آموزش روابط جنسی صحیح به نوجوانان در مدارس فرانسه دیدم. در برنامه آموزشی جدیدی که برای نوجوانان در نظر گرفته شده، هدف روانشناسها آموزش صحیح مقاربت جنسی برای قشر نوجوان و جوان با استفاده ازفیلمهای تهیه شده توسط سکسولوگها و روانشناسها و هنرپیشه های داوطلب هست نه هنرپیشه های پورنو! روانشناسها معتقدند که با این کار نوجوانها را به احترام به جنس مخالف ترغیب می کنند و برای پیشگیری از رفتارهای نادرست مقاربت و بیماریهای روانی و برای کمک به سلامت جامعه این طرح پیش بینی شده. حالا ایرانیها به پله اول هم نرسیده اند چون تحمل عکس نیمه برهنه یک زن را هم ندارند و هر چیزی که برهنگی باشد برای آنها معادل پورنو گرافیست!! این همه طلاق و رفتارهای ناهنجار جنسی در ایران و تجاوز دسته جمعی نشان دهنده این هست که مسلمانان با برهنگی و سکس رابطه نوروتیک و بیماری دارند.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 07:54
Shahram khosh maram - تهران - ايران
Mr Iran- هامبورگ- المان: مرسی از جوابتان. در مورد اهمیت انگیزه با شما کاملا موافقم. با نظرتان در مورد اینکه چون کار گلشیفته مخالف اسلام هست و اسلام سیاست دولت هست پس در هر حال یک مبارزه سیاسی هست موافق نیستم. خودکشی مرحوم علیرضا پهلوی را نمیشود یک فعالیت سیاسی حساب کرد با این استدلال که خودکشی در اسلام حرام هست و اسلام سیاست دولت هست پس کارش یک فعالیت سیاسی و مبارزه علیه جمهوری اسلامی بود. در مورد برهنه راه رفتن در خیابان هم سوال من در مورد خیابانها به طور عام بود نه موارد استثنائی مثل جاهایی که ذکر کردید و صرفا برای این بود که موضع مخاطبم را در بحث دقیقا بدانم. موفق باشید.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 08:15
shahram407 - تهران - ایران
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان اقای زرنگ!!!!! لطفا اشتباه ادرس نده به عمد!!! ما داریم در باره اون خانم صحبت میکنیم اینکه سریع شلوغش کنی و بزنی کانال یک!! نشان عدم منطق و فرار به جلو ست. لطفا مصادره به مطلوب نکن. کار زشت. زشته!! چه خانم بازیگر چه سردار فلان چه هرکس دیگه!! در ضمن اگر مدرکی. در باب سخنان اقای مصباح دارین لطفا جهت شفاف شدن اذهان رو کنین(اگر دارین!!) وگرنه خوب حرف ... زدن که ماشالله تمومی نداره .اگر به حرف زدن هست خوب بروسلی پسر خاله بابام هست!!! میگی نه ثابت کن!!! در ضمن اره داداش ساندیس های نظام در تمام ایران هست مشگلی داری؟؟؟
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 09:39
Dionysos - پارسی - فرانسه
Shahram khosh maram - تهران - ایران، ممنون از پاسخ شما. من فکر می کنم برداشت شما از حرفهای من آنطور که خودتان خواستید بود. نه آنطور که من واقعا می بینم. اگر گفتم انگیزه گلشیفته برای من مهم نیست در پاسخ به دلیل شما مبنی بر سیاسی نبودن انگیزه گلشیفته بود. برای من مهم نیست انگیزه کار گلشیفته هنریست یا سیاسی. اما کار گلشیفته کمتر از مبارزه سیاسی نیست و از نظر من در راستای آزادی اجتماعی زنان و آزادی جسم و تن هست و بسیار مهم است. فیلمهای پورنو مخاطب خودش را دارد و اینطور فیلمسازی برای مبارزه سیاسی و آزادی هنری نیست، بلکه برای دکمپلکسه کردن برخی مخاطبان آن هست. بنده طرفدار حقوق بشر و آزادی هستم و با استثمار تن افراد توسط افراد دیگر مخالفم حالا اگر کسی خواست فیلم پورنو با انتخاب خودش بازی کند به بنده ارتباطی ندارد و نظر مثبت یا منفی من تفاوتی در اصل ماجرا نخواهد داد. مخالفت من با بردگی جنسی و استثمار زنها به اسم ازدواج موقت و فحشای مذهبی ست. مخالفت من با افرادیست که با قاچاق زنان آنها را به فحشا و خودفروشی وادار می کنند.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 10:51
Dionysos - پارسی - فرانسه
2ـ فیلم پورنو اگر با اجبار هنرپیشه باشد خلاف قانون و فحشاست. در غیر اینصورت مقاربت جنسی اختیاریست و فحشا به حساب نمی اید. با انگیزه مالی فحشا یا مقاربت اجباری و با هدف استثمار جنسی زنها و مردها و پول رفتن به جیب پروکسنتها و آخوندها کاملا مخالفم و این کار در فرانسه هم جرم هست. از نظر من برهنگی غیر جنسی، برهنگی ست که در آن مقاربتی صورت نمی گیرد و هدف فرد از برهنگی هنری، سیاسی ست یا یک تفکر شخصی و اعتقادیست. برهنگی جنسی دامنه دیگری دارد و فیلمهای پورنو تنها زمینه کاربرد آن نیستند. بنده با برهنگی جنسی مخالف نیستم. سکسولوگها و روانشناسهای متخصص امروز با آموزش مقاربت صحیح جنسی سلامت جنسی و روحی افراد را تضمین می کنند. برهنگی جنسی هم طرفداران زیادی دارد و آنها هم به همان اندازه که شما حق رای منفی دارید، حق رای مثبت در این زمینه دارند. برهنگی جنسی آموزشی و تربیتی توسط روانشناسها از نظر من برای سلامت فکری و روحی جامعه ضروریست و نوعی روان درمانیست اما مبارزه سیاسی و هنری علیه ارتجاع نیست!! اساسا مخالف هیچ نوع برهنگی نیستم و فقط مخالف استثمار تن فردی توسط فردی دیگر در یک فیلم یا واقعیت هستم.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:09
Dionysos - پارسی - فرانسه
3ـ واکنش شدید بنده به سخنان نادانهایی بود که برهنگی غیر جنسی گلشیفته را به پورنو ربط می دادند. خطاب کردن کلمه پورنو به گلشیفته یا موافقان برهنگی یک کلمه تحقیر آمیز هست و فقط کسانی با تفکر ماشیستی چنین کلماتی را برای پاسخ به مخاطبان خود استفاده می کنند. شما در فرانسه نمی توانید به زنی که در فیلم پورنو با انتخاب خودش بازی کرده فحاشی کنید چون سر و کارتان با پلیس خواهد بود. چه برسد به اینکه کسی را به خاطر سینه عریان فاحشه خطاب کنند!! این رفتار و رابطه مسلمانانی که مخالف برهنگی هستند با برهنگی بیمارگونه و پاتولوژیک هست. من به کسی احترام می گذارم که به من دگراندیش احترام بگذاره. خط قرمز برای من مذهب اجباری و استثمار فکری آدمهاست. عمل جنسی برای تعادل بدن انسان هست و نیاز طبیعی بشریست. به سوال من جواب ندادید !! چرا برهنگی نگرانتان می کند؟ چرا شما به عنوان یک ایرانی از اینکه من طرفدار آزادی جنسی هم باشم خوشحالتان نمی کند؟ چرا شما کلمه ای برای به چالش کشیدن فحشای مذهبی در ایران توسط آخوندها نگفتید؟! چرا من بیخدای طرفدار حقوق بشر باید به مزدوران همین آخوندهای لحاف کش مثل سلحشور احترام بگذارم؟
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:52
shahram407 - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه !!! داداش من که تو تهرون وسط مملکت خودم . نشستم و نون وطن میخورم ت. معلوم نیست داری چی و کجا میخوری؟؟؟
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:53
red road - دبی - امارات
MR-IRAN-هامبورک-المان فکر میکنی هرکی مخالف کار گلشیفته ست با فحشاو ازدواج موقت ولواط هرچی که همه رو ازار میده موافقه هر مخالفتی که مخالفت با ازادی نیست ازادی به معنای اصلح ترین انتخاب برای زندگی بهتر نه اینکه خودمون رو گم کنیم به تاریکی پناه ببریم واسه اینکه به روشنایی رسیدن سخته میخوان همه رو به تعارض بکشن بعدم بگن اینا از ما بدترن این تلشونه
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 18:34
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
سلام دوست عزیز. از آشنایی با شما خوشحالم و ممنون از توجه شما. راستش من چند روزی می‌شه که عضو این سایت شدم و تنها دلیلش این بود که دیدم بعضیها خیلی‌ بی‌ رحمانه در مورد گلشیفته نه تنها قضاوت میکنند بلکه برایش تصمیم هم می‌گیرن.مخالفین این کار به نظر من به ۳ گروه تقسیم میشن.۱) کسانی که رژیم ایران را قبول دارند. ۲) کسانی که رژیم را قبول ندارند اما اسلام را قبول دارند و این عمل گلشیفته را رعد میکنند.۳) کسانی که نه دولت را قبول دارند و نه اسلام را. اما باز به کار گلشیفته معترض هستند.به این دلیل نمی‌شه با یک دید در مورد این مسئله بحث یا قضاوت کرد.تا زمانی‌ هم که هدف فقط بحث و گفتگوی منطقی‌ باشد میتوان این بحث را ادامه داد.با تشکر دوباره از شما
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 20:43
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
Dionysos - پارسی - فرانسه : نوشتهٔ قبلیو که فرستادم طرف سخنم شما بودید.با عرضه معذرت که اسمتان از قلم افتاده بود.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 20:50
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
Shahram khosh maram - تهران - ایران: آقا شهرام ممنون از جوابتان.به هر حل تا یه حدی توانستیم به نتیجه برسیم.در مورد حجاب هم من با خیلی‌ از سازمان‌ها هم عقیده هستم که برداشتن حجاب زوری را یک نوع مبارزهٔ سیاسی می‌دانند.خوب مطمئنا منظور از برداشتن حجاب، فحشا نیست و فکر نمیکنم که شما کار گلشیفته را یک نوع فحشا بدانید.به هر حال نظر شما هم محترم می‌باشد. با سپاس از شما دوست گرامی‌
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 21:42
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
Shahram khosh maram - تهران - ایران: در نوشتهٔ اخیرتان برای Dionysos نوشتید که اگر به حقوق بشر معتقد می‌باشد بایستی حتی با افراد مزدور نیز برخورد محترمانه داشت.به دلیل اینکه آنها نیز بشر هستند. حال من از شما می‌پرسم که آیا گلشیفته بشر نیست ؟ چرا با او و تصمیمش برخورد دوستانه یا احترام گذاشته نمیشود؟؟.امید است که این احترام را هم که حق گلشیفته می‌باشد برای مزدوران توضیح دهید.امروز حدود ۶ عصر که به تلویزیون نگاه می‌کردم برنامه‌ای بود در مورد عمل جراحی سینه برای مادر و دختری که می‌خواستند سینه خود را جراحی پلاستیک کنند. برایم جالب بود کمی‌ دنبال کنم که اینگونه عمل‌ها به چه صورت می‌باشد. دکتری که مرد بود، آمد و سینه‌ها را در نقاط مختلف فشار میداد که بداند در کدام قسمت احتیاج به گذاشتن پلاستیک می‌باشد. در این هنگام ناخوداگاه یاد گلشیفته افتادم و اینکه ما جهان سوم چه دیدی داریم و جهان پیشرفته چه دیدی!!
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 21:43
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
shahram407 - تهران - ایران: در وحلهٔ اول می‌خواستم جهت فکریه تو رو بدونم. ظاهراً می‌خواستی از جواب در بری. اما همانطوری که گفتی‌ من زرنگ هستم و بدون اینکه بخوای خودتو لوو دادی. شما‌ها که به زندانی تجاوز می‌کنید و می‌گید که دروغه. سر بی‌ گناه‌ها رو با هزار وصلهٔ دروغ بالای دار می‌برید.دانشجوها رو به خاطره گرفتن حقشون از تحصیل محروم می‌کنید. توی رای گیری کشور تقلب می‌کنید. این کار‌ها هیچکدوم خلاف نیست ؟؟ تو و امثال تو بهتره که اول برید خودتونو درست کنید بعدا بیاید اینجا اظهار نظر کنید که کار گلشیفته درست بوده یا نه. من با ساندیس هیچ مشکلی ندارم اما با ساندیس خورها مشگل دارم و تا وقتی‌ که خامنه‌ای ، عنتری نژاد و امثال شما‌ها به سزای اعمالتون نرسید ساکت نمی‌‌شم.به حدی هم به کشور گند زدید که دیگه به شما نمیرسه در مورد گلشیفته اظهار نظر کنید. چون که من وطن فروش هایی مثل شما رو ایرونی نمیدونم. شما مزدور بدیه نشین‌های عرب هستید. همون‌های که دختران ما و خلیج فارس رو دو دستی‌ تقدیمشان می‌کنید. مرگ بر وطن فروش
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 22:13
Shahram khosh maram - تهران - ايران
Dionysos-پارسی -فرانسه: خیلی ممنون از جواب شما. نگران نباشید. من نظرم را در مورد برهنگی در متن بعدی برایتان خواهم نوشت. من هم با استثمار جنسی مخالفم. حالا که محیط دوستانه تر شد و مسئله انگیزه هم حل شد، من سؤالی که کرده بودم صرفا در راستای بحث و برای مشخص کردن موضع شما با کمی تغییر تکرار میکنم: اگر یک خانم هنرپیشه معروف ایرانی فردا به خارج بیاید و با سه چهار مرد و زن عمل جنسی داشته باشد و با خواست و اراده خودش باشد، پول هم نگیرد و انرا روی یوتیوب بگذارد و بگوید برای اعتراض به وضعیت زنان در ایران این کار را انجام داده ایا برای شما سمبل ازادی روحی و روانی زن و مبارزه با مردسالاری و فرهنگ اسلامی ایرانی خواهد بود؟ ایا احترامش برای شما از گلشیفته بیشتر خواهد بود چون مبارزه اش شدیدتر هست؟
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 01:11
shahram407 - تهران - ایران
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان!!!! صحبت کردن با بعضی ها خوندن یاسین در حضور بعضی هاست انگار!!!! من دارم میگم داریم درباره گلشیفته حرف میزنیم شما دارین.... چه ربط داره به شقیقه؟؟؟؟؟
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 03:37
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
Shahram khosh maram - تهران - ایران : از آنجایی که در مسلهٔ حجاب و رابطه آن با سیاست به نتیجه‌ای نرسیدیم می‌خواستم سوالی از شما بپرسم و امیدوارم که فرصتی پیدا کرده تا به این سوال جواب دهید.البته شاید بعد از این نوشته بتوانم حداکثر یک بار دیگر با هم تبادل نظر داشته باشیم. می‌خواستم بدانم که دیدگاهتان در مورد حجاب چیست؟ آیا حجاب ضروری است؟ اگر ضروری نیست چه راه‌هایی‌ برای مبارزه با حجاب اجباری پیشنهاد می‌کنید؟. با تشکر از شما دوست گرامی‌
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 03:33
Dionysos - پارسی - فرانسه
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان، ممنون از پاسخ شما. من هم معترضها رو یکسان نمی بینم. برخورد من با مزدورهای جمهوری اسلامی مثل شهرام407 و سلحشور و سایر ساندیس خورها با زبان خودشان خواهد بود. به سایر مخالفان و معترضان به عمل گلشیفته هم توصیه می کنم الفبای دموکراسی را از همین حالا بیاموزند و به تصمیم دیگران احترام بگذارند. برهنگی و آزادی جنسی از طبیعی ترین حقوق فردیست. همانطور که من باید به یک زن محجبه احترام بگذارم، مخالفان معترض هم باید به تصمیم افرادی که می خواهند برهنه باشند یا آزادی جنسی در محدوده زندگی شخصی خودشان داشته باشند احترام بگذارند. من هم معتقدم که نباید یک دیدگاه رو در باره همه افراد اعمال کرد. پس شهرام خوش مرام بهتر است از مخالفان معترض به گلشیفته هم همین تقاضای ادب و احترام را بکند و یک طرفه به قاضی نرود. کسانی که به برهنگی و آزادی جنسی معتقدند بشر هستند و باید مورد احترام باشند. دموکراسی یک بام و دو هوا نمی شود! شاد باشید
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 06:59
Dionysos - پارسی - فرانسه
Shahram khosh maram - تهران - ایران، من پاسخ سوال شما را نوشتم!! اگر خانم هنر پیشه ای در فیلمی عمل جنسی به میل خودش انجام دهد از نظر بنده سمبل آزادی نیست و مبارزه الزاما سیاسی نیست، اما امریست که محدودیتهای آزادی فردی در ایران و اسلام رو به چالش میکشد و یک نوع مبارزه اجتماعی برای بدست آوردن آزادی جنسی و برخورداری این حق به صورت طبیعی آن است نه به صورت ازدواج موقت و فحشای مذهبی!! اصلا نمی فهمم چرا شما اصرار دارید عکسهای گلشیفته را با فیلم عمل جنسی معادل کنید؟! بنده به تصمیم دیگران احترام می گذارم اما همانطور که گفتم فیلم عمل جنسی به خودی خود مبارزه سیاسی نیست اما اگر با هدف زیر سوال بردن سیاست مذهبی و فحشای مذهبی باشد می تواند مبارزه اجتماعی برای حق آزادی جنسی تلقی شود. از نظر شما چون عمل جنسی شدید تر از حرکت سینه عریان هست فکر می کنید مبارزه باید شدیدتر باشد؟ یا شدت توجه من به مبارزه را با شدت عمل جنسی در ذهنیت خودتان می سنجید؟!! سوال شما جایی در بحث مبارزه سیاسی ندارد. امیدوارم تکرار مکررات نکنیم و شما هم به جای سوال پاسخ بدهید!!
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 11:25
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
شهرام۴۰۷ - تهران - ایران: یه بار گفتم و دوباره تکرار می‌کنم. شما و امثال شما وطن فروشها تا آزادیه همهٔ زندانیان سیاسی هیچگونه حق اعتراض در مورد ایرانی‌‌ها رو ندارید.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 12:10
Dionysos - پارسی - فرانسه
Shahram khosh maram - تهران - ایران، همانطور که گفتم و باز هم تکرار می کنم بنده موافق برهنگی و آزادی جنسی هستم تا جایی که به حقوق دیگران تعرض نشود و فردی توسط کسی استثمار نشود. همانطور که بنده باید به مسلمانان اروپا احترام بگذارم و روسری یا چادرشان را از سرشان نکشم، مسلمانها هم باید به عقاید من و دیگران احترام بگذارند. بنده در کشوری زندگی می کنم که سمبل آزادی آن زنی با سینه عریان است و پرچم رهایی فرانسه را بدست گرفته و نامش ماریان هست. مساله آزادی جنسی و برهنگی برای من حل شده ست و مثل شما همه چیز را از یک دریچه نمی بینم و قادر به تفکیک برهنگی جنسی و غیر جنسی هستم. شما مسلمانهای ایرانی باید بپذیرید که چند میلیون ایرانی خارج از کشور مثل شما فکر نمی کنند و در خیلی از فیلمهای معروف دنیا که پورنو هم نیستند عمل جنسی انجام می شود و کسی به آن معترض نمی شود و با سوالهای نامربوط برهنگی را به شقیقه ربط نمی دهند!!! اگر همین را درک کردید من مطمئنم که خواهید توانست به طرفداران آزادی جنسی احترام بگذارید، چون ایران تنها متعلق به شما مسلمانان سنت گرا نیست.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 11:35
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
Shahram khosh maram - تهران - ایران: در مورد اینکه افراد بتوانند برهنه در خیابان‌ها قدم بزنند،باید بگویم که این آزادی هرگز به وجود نخواهد آمد و در حال حاضر این کار به همان اندازه غیر اخلاقی‌ می‌باشد که یک پیرمرد ۵۷ ساله بخواهد با یک دختر بچه ۷ ساله ازدواج کند.آنطور که من از گفتارتان استنباط می‌کنم، شما موافق پوشش یا حجاب هستید.به نظر شما انسانها و یا بهتر بگویم خانم‌ها تا چه حدی باید در خیابان پوشش داشته باشند؟ آیا به نظر شما همهٔ خانم‌ها باید موهای سر را بپوشانند ؟ آیا آنطوری که رژیم اسلامی میگوید دختران در مدارس و یا خانم‌ها در ادارات اونیفرم مخصوص داشته باشند صحیح می‌باشد ؟ چنانچه زنی‌ دوست نداشته باشد حجاب داشته باشد تکلیفش چیست ؟؟ البته در نوشتهٔ قبلیم شبیه این سوال‌ها را از شما پرسیده بودم، اما چون که تا این لحظه جوابی ندیدم سوالام را کاملتر پرسیدم. مطمئنا این آخرین و یا حداکثر فقط یک بار دیگر برایتان خواهم نوشت.اما امیدوارم که در دیگر مسائل سیاسی یا مذهبی‌ بتوانیم با همدیگر تبادل نظر داشته باشیم. شاد و سر بلند باشید.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 15:51
Dionysos - پارسی - فرانسه
شهرام 407 تو در وطن ما نشستی و نان مزدوری و عرب پرستی می خوری، مزدور بی وطن! جای بسی خرسندیست که مثل تو استخوان لیس لگن اعراب نیستم. همینکه تو می دانی از کجا می خوری مشخصه که چه می خوری!!! مزدور وطن فروش!
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 17:13
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
شهرام۴۰۷ - تهران - ایران: از قدیم هم گفتن که تو اول برادریتو ثابت بکن، بعد طلب ارث و میراث کن. کسی‌ که از یه دزد و قاتل حمایت بکنه، شریک اون دزد و قاتل محسوب میشه. درسته ؟؟ تو و امثال تو که از خامنه‌ای و انتری نژاد دفاع می‌کنید خودتون یک پا جنایتکار هستید.هر کسی‌ می‌تونه نظرشو در مورد کار گلشیفته بگه. چه چپ، چه راست، سلطنت طلب،مشروطه خواه، بی‌ خدا، با خدا، ناخدا و و و. اما شما‌ها فقط میخواین با این کاراتون جو را متشنج کنید و از آب گل الود ماهی‌ بگیرید تا مردم را از فکر‌ گرفتاری داخل مملکت و جنایت رژیم دور کنید. حالا فهمیدی که اون چیز رو چطور به شقیقتون ربط میدم ؟؟
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 17:42
shahram khosh maram - تهران - ايران
ممنون از پاسخ شما، برای اینکه به حاشیه نرویم، از شعار دور باشیم و در وقت هم صرفه جویی شود، نظرم را در مورد برهنگی میگویم: من اصلا مشوّق برهنگی زنان و مردان نیستم و علتش هم صرفا به خاطر اخلاق و عرف معمول جامعه من در ایران هست. شما در فرانسه هستید که به قول شما مظهرش یک زن لخت هست، من هم در ایران هستم که حتی از زمان هخامنشیان و ساسانیان مجسمه یا حکاکی یا تصویر یک زن لخت پیدا نمی‌شود. یعنی از زمانی‌ که ایران بزرگترین امپراتوری‌ها را داشت و در حالی‌ که در همان زمان در یونان، روم و هند مجسمه و تصویر زنان برهنه بوده. یعنی حتی در حفاریهای شوش و تخت جمشید که مربوط به ۲۰۰۰-۲۵۰۰ سال پیش و قبل از اسلام هست هم حکاکی یا تصویر یک زن لخت پیدا نمی‌شود. این را به مذهب و سیاست ربط ندهید اگر چه در اسلام و سیاست دولت هم در این مورد اشتراک وجود داشته باشد.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 18:42
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت دوم: من دوستان یهودی، ارمنی و زردشتی هم دارم همانطور که بسیاری از دوستانم اصلا خدا را قبول ندارند ولی‌ بر اساس اخلاق و عرف ایرانی‌، تا به حال ندیده‌ام یا نشنیده‌ام در جمع برهنه شوند. حالا این اخلاق به نظر شما بیماری هست یا خلاف دید شماست یا خلاف مظاهر زندگی‌ فرانسه هست، به برداشت شما بستگی دارد, ولی‌ ایرانی‌ هست.نشان دادن سینه گلشیفته یک تصمیم شخصی هست و بحثی‌ در آن نیست به خصوص که در فرانسه و در جامعه فرانسه هست ولی‌ به نظر من خلاف اخلاق و عرف جامعه ایران هم هست. اگر چادر عربی‌ هست، برهنگی هم غربی هست نه ایرانی‌.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 18:55
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت سوم:نشان دادن سینه گلشیفته یک تصمیم شخصی هست و بحثی‌ در آن نیست به خصوص که در فرانسه و در جامعه فرانسه هست ولی‌ به نظر من خلاف اخلاق و عرف جامعه ایران هم هست. اگر چادر عربی‌ هست، برهنگی هم غربی هست نه ایرانی‌. پس علت اینکه من با عمل گلشیفته مخالف هستم این هست که با فرهنگ ایرانی‌ ما مخالف هست. من کاری با اینکه مخالف اسلام هست یا نیست ندارم بلکه بحث من مخالفت با فرهنگ و اخلاق ما ایرانی‌ هست که کلا برهنه شدن در جامعه را ناپسند می‌دانیم. علاوه بر این گلشیفته در کنار زنان دیگری هم در فیلم بود که همگی‌ فرانسوی بودند، کشوری که مظهرش یک زن برهنه هست، ولی‌ هیچ کدام کار گلشیفته را نکردند. نگرانی من این هست که ما بعضی وقت‌ها از این ور پشت بام می‌افتیم.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 19:08
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت چهارم: من علاوه بر انگیزه، با خود عمل و نتیجه عمل گلشیفته هم موافق نیستم. در اولین کامنتم که در قسمت مربوط به برداشتن عکس گلشیفته از فیگارو گذشتم علت مخالفتم را با انگیزه گلشیفته شرح دادم.اما چرا با نتیجه‌اش مخالفم. کاری که کرد در بدترین زمان ممکن بود. خانه سینما منحل شده و آقای سلحشور زنان سینمائی ایران را متمایل به فساد خوانده هست. هنر پیشگان زن ایرانی‌ در یک کار بسیار شایسته در کنار هم نامه‌ای نوشتند و به شدت اعتراض کردند و این را توهین خواندند.حالا حتما آقای سلحشور می‌آید و میگوید نگفتم اگر به اینها میدان بدهیم فاسد میشوند؟ کاری که گلشیفته کرد باعث میشود که طیف طرفدار اندیشه قویتر شود و سینماگران ما محدودتر.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 19:25
shahram khosh maram - تهران - ايران
قسمت پنجم: ما یک جنگ بزرگ فرهنگی‌ در داخل کشور هم داریم. در مورد اینکه لباس در آوردن گلشیفته او را سمبل آزادی کند هم نگرانی دارم. این کار ارزش اپوزیسیون ایران را پائین میاورد و آنها را در مجموع تضعیف می‌کند. امیدوارم توضیح کافی‌ در مورد مخالفتم را با مساله برهنه شدن گلشیفته داده باشم. موفق باشید.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 19:26
shahram khosh maram - تهران - ايران
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان: مرسی‌ از شما.خواهش می‌کنم برداشت منفی‌ نکنید. Dionysos مدتها در این سایت بوده با این حال فکر کنم اولین بحث ما باشد.حقیقتش مساله بزرگ برای من, وقت هست و مجبورم کار‌ها را اولویت بندی کنم و بر اساس اولویت انجام دهم. مطالبی که عنوان می‌کنید متعدد هست و باعث میشود که نتوان روی یک موضوع تمرکز کرد. به همین دلیل قبول دارم که بحث را در اینجا خاتمه دهیم. برای اینکه به تعدادی از سؤالات شما جواب داده باشم: در مورد حقوق بشر: بله همه حق دارند از جمله گلشیفته. اما اگر کسی‌ اعلام کند بر اساس حقوق بشر زندگی‌ می‌کند، به اصول حقوق بشر اعتقاد دارد و بر اساس آن عمل می‌کند، واقعا انتظار دارم که در عمل آنرا ببینم. این انتظار را از کسی‌ که نمیگوید به حقوق بشر معتقد هست ندارم.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 20:08
shahram khosh maram - تهران - ايران
Dionysos - پارسی - فرانسه: ببخشید، اسم شما را در توضیحات بالا یادم رفت بنویسم.در ضمن در قسمت چهارم منظورم این بود که طیف طرفدار اندیشه آقای سلحشور را قویتر می‌کند.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 20:13
massoudoslo - اسلو - نروژ
خانوم گلشیفته فراهانی کار درستی در مکان و زمان خودش کرده !ما آدما میتونیم الان در مورد کارش قضاوت کنیم ولی زمان و آینده نتیجه و برداشت درست رو نشان خاهد داد. کار خانم فراهانی هیچ ارتباطی به مطلب و مفهوم پورنو ندارد . از بعضی از دوستان مذهبی خودم تعجب میکنم .لازم نیست به هنرمندی مثل گلشیفته فراهانی در زمانی که کشور و فرهنگ و ملت ایران رو فساد و اختناق سیاسی تباه کرده اینقدر حمله و نقد بشه ! اشکال و دلیل شرایط اسفبار ایران و ایرانی جای دیگه و شکل دیگه ای داره که باید نقد درست بشه تا بتونیم همه با هم درستش کنیم .با حرکت خانم فراهانی موافقم .
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 20:19
Shahram khosh maram - تهران - ايران
Dionysos: در مورد بقیه مواردی که مطرح کردید: بله من معتقدم که ارتباط جنسی بیشتر از برهنه شدن هست برخلاف شما که گفتید چون ازادی برهنگی و جنسی برایتان حل شده، تفاوت زیادی ندارد. با شما در مورد صیغه موافقم یعنی انرا خلاف اخلاق میدانم و اگر به خاطر پول باشد با تعبیر فحشای مذهبی شما موافقم. اگر به خاطر پول نباشد با ان مخالفم چون برای من مشابه ازادی مطلق جنسی هست که من مخالفش هستم. تفکیک برهنگی به جنسی و غیرجنسی را برای اولین بار از شما شنیده ام ایا خودتان انرا ابداع کرده اید؟ نودیست جنسی و غیرجنسی نشنیده ام. در مورد تکرار سوالم باز علت مشخص کردن موضع شما بود. حقیقتش هنوز فکر میکنم خط قرمز شما مسئله جنسی هست اگر چه میگویید به ازادی جنسی معتقدید و حتی نداشتن انرا پاتولوژیک میدانید ولی در عمل خودتان این کار را نمیکنید یعنی در عمل یک ازادی جنسی مطلق را اجرا نمیکنید همانطور که بعید میدانم تا به حال کاملا برهنه به خیابان رفته باشید. موافقم که ممکن هست چند ملیون ایرانی در خارج مثل شما فکر کمدن همانطور که چند ملیون ایرانی در داخل مذهبی افراطی هستند.
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 04:12
Dionysos - پارسی - فرانسه
shahram khosh maram - تهران - ایران، 1ـ شما به دوست عزیز MR.IRAN نوشتید که از من انتظار احترام دارید چون معتقد به حقوق بشر هستم. من هم به همین علت که طرفدار حقوق بشر هستم نمی توانم به تهمت و افترا و اهانتهای جنسیتی سلحشور و سایر مزدوران نظام یا هر فرد خطاکار دیگری احترام بگذارم. شما اگر انتظار احترام از این افراد ندارید چون به حقوق بشر معتقد نیستند پس در دفاع از اهانتهای جنسیتی آنها از من تقاضای احترام برایشان نکنید! 2ـ شما مشوق برهنگی نیستید کاملا قابل درک هست، اما دلایل شما در باره عرف جامعه ایران از نظر من قانع کننده نیست. عرف و فرهنگ امروز ایرانی عرف و فرهنگ دوره هخامنشی نیست. اگر زنان دوره هخامنشی برهنه نبودند مردها هم همینطور برهنه نبودند و مردها ردای بلند با شلوار و کلاه و ریش مصنوعی داشتند. اگر قرار به مقیاس قرار دادن هخامنشی ها باشد این امر در مورد مردها هم باید صدق کند و هیچ مردی نیمه برهنه در کنار دریا یا در خیابان ظاهر نشود و حتی صورت خود را هم با ریش مصنوعی بپوشاند! اما چنین نیست و مردهای مسلمان کارناوال نیمه برهنگی در جمع در روز عاشورا راه می اندازند!!
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 07:44
Dionysos - پارسی - فرانسه
معتقد بودن به برهنگی الزاما به معنای برهنه در خیابان قدم زدن و در جمع نیست!! این نوع استدلال شما و مسلمانهای مخالف مغلطه و در رفتن از بحث هست!! ورزش باستانی زورخانه ای فقط با لنگ و نیمه برهنه در جمع برگزار می شود. پس به خلاف گفته و استدلال شما در ایران در جمع برهنه هم می شوند.عرف ایران مرد سالاریست و برهنگی فقط برای زن جایز نیست. پس برهنگی فقط متعلق به غربیها نیست، مردهای ایرانی هم در جمع برهنه می شوند. 3ـ در دوره هخامنشی عرف جامعه صیغه موقت و فحشای مذهبی بود یا خیر؟ مسلما خیر چون ازدواج موقت به شکل اسلامی پدیده متاثر از قوانین اسلامیست. آزادی جنسی برای مردان در نظر گرفته شده و زنان فقط حکم یک کالا را دارند که باید برای تهیه پول مخارج زندگی متوسل به آخوندها بشوند و بدین صورت بدن خود را به استثمار افراد دیگر در آورند. واسطه عمل اینجا آخوند هست و این کار اسمش پروکسنتیسم و ترویج فحشا و جرم علیه بشریت هست. بنده به همین دلیل موافق آزادی جنسی بدون واسطه و مبنی بر رضایت خود زن و مرد هستم، در غیر اینصورت خلاف پرنیسیپهای حقوق بشری ست.
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 08:01
Dionysos - پارسی - فرانسه
4ـ نپذیرفتن همجنس گرایی در ایران و قوانین اسلام خاص فرهنگ اسلامیست چون هخامنشیها به گفته هرودوت همجنس گرایی و همجنس بازی را از یونانیها آموختند!!! ایرانیها امروز در عمل از فرهنگ هخامنشی خیلی دورند! فرهنگ ایران فرهنگ وارداتی اسلامیست و در برخی موارد تقلیدی از دنیای غرب هست بی آنکه پرنسیپهای غربی را بشناسند. بنده معتقدم که اگر کسی به اصول حقوق بشری و برابری پایبند باشد عرف جامعه یا دوستان خودش را ملاک ارزشیابی برهنگی یا آزادی جنسی قرار نمی دهد. پس استدلال شما در باره برهنگی با ارجاع دادن به زرتشتی ها و یهودیها و مسیحی ها و عرف اجباری ایرانی اسلامی متزلزل هست. چون ایرانیها اکثرشان به خاطر ترس از فرهنگ متخاصم دولتی و عدم اعتماد به همدیگر و ترس از تحقیر شدن توسط مخالفان برهنگی یا آزادی جنسی از ابراز عقیده خودداری می کنند و سعی می کنند با جماعت همرنگ شوند چون مبارزه با عرف اسلامی اجباری فعلی برایشان سنگین تمام خواهد شد. در حالیکه فحشای مذهبی در ایران که عرف ایرانی اسلامیست نمونه بارز خارج شدن از مرز اخلاقی آزادی جنسی و پولدار کردن آخوند جماعت بواسطه تن فروشی اجباری زنهاست!
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 08:17
Dionysos - پارسی - فرانسه
5- بنده به عنوان یک ایرانی که در فرانسه زندگی می کنم و بخشی از هویت من ایرانی بودن من هست، حتی اگر در ایران هم زندگی می کردم مساله آزادی جنسی و برهنگی برای من حل شده بود. جایگاه اپوزیسون کاملا مشخص هست و کار گلشیفته ارزش اپوزیسون را پایین نمی آورد که هیچ بلکه در راستای حمایت از آزادی پوشش زنها و آزادی هنری و مبارزه با ارتچاع و عقب ماندگی فرهنگیست. باید قبل از فروپاشی رژیم اسلامی، اپوزیسیون تکلیف خودش را با حقوق بشر و دموکراسی مشخص کند. دموکراسی مبارزه بدون زن نیست. زنها باید نقش و جایگاه خودشان را در دولت دموکراتیک پیدا کنند. آزادیهای فردی برهنگی و آزادی جنسی و همجنس گرایی و آزادی انتخاب و تغییر مذهب و خدا باید به عنوان اصول اولیه قانون اساسی یک دولت دموکرات شناخته شود وگرنه مبارزه هیچ معنایی پیدا نخواهد کرد. کار گلشیفته در این مرحله بسیار بجا و به موقع بود، تلنگری به خواب رفتگان دموکرات بود که نقش زن و آزادی پوشش و آزادی جنسی و برهنگی را در صف انتظار باقی گذاشته اند!
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 08:30
Dionysos - پارسی - فرانسه
6ـ هنر پیشه های فرانسوی عادت به برهنگی دارند، اگر در این فیلم برهنه نشدند حتما فرصتهای دیگری برای این کار خواهند داشت پس مقایسه گلشیفته با دیگران مقایسه درستی نیست. هر کسی در یک فیلم نقش خودش را بازی می کند. طیف طرفدار سلحشور رو به زوال هستند و با تغییر رژیم آخرین نفسهای ارتجاع را هم خواهند کشید. نسل جوان ایرانی قرار نیست همیشه زندانی عرف ایرانی اسلامی باشد، مردم دنیا سعی می کنند به جلو نگاه کنند و از عرفهای دست و پا گیر و خطرناک برای سلامت روحی افراد خود را خلاص کنند، بعد اپوزیسیون ایران هنوز در فکر این هست که آیا مبارزه بی موقع بود؟! هر روز روز مبارزه ست و باید برای تشویق فرهنگ انسان دوستانه اول از هر چیز آزادی فردی و تمام جنبه های آن را رعایت کرد و فقط شعار مبارزه نداد!! مبارزه برای آزادی جنسی و آزادی پوشش و برهنگی مبارزه کمی نیست و باید بدان ارج نهاد. گلشیفته از نظر من سمبل آزادی جسمانی زنهاست.
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 08:49
Dionysos - پارسی - فرانسه
7ـ اگر هنر پیشه ای در یک فیلم در آینده نقش زنی که با صیغه چند ساعتی تن فروشی می کند را هم بازی کند از نظر من کارش مبارزه با مساله صیغه موقت و فحشای اسلامیست و کارش را تقدیر خواهم کرد. مبارزه داوطلبانه علیه ارتجاع و فساد رژیم مبارزه است فرقی نمی کند برهنه یاشد یا با حجاب و در فیلم چه نقشی ایفا کند. دموکراسی وقت و زمان نمی شناسد، حقوق بشری و احترام به آزادیهای فردی هم همینطور. دموکراسی یک بام و دو هوا نیست، اما و اگر برای فلان خانم و آقا ندارد. یا به ارزشهای انسانی و حقوق سایرین پایبند هستیم یا نیستیم. آرزی من این است که جوانان ایرانی برای آزادی فردی و رفع نیازهای جنسی با فرد مورد علاقه شان مجبور به پرداخت پول به آخوندها و پلیس اخلاق نباشند. ایرانیها قدرت تغییر و آزاد اندیشیدن را دارند و نمی شود عرف اسلامی و فرهنگ ارتجاع را مانعی برای دستیابی به آزادی دانست. هر ایرانی خودش قادر به فرهنگ سازیست و نیازی به اصول پارینه سنگی ندارد. ایران اینده اگر فرهنگ تکثر گرا نداشته نباشد محکوم به شکست و زوال خواهد بود! بدرود
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 09:11
Dionysos - پارسی - فرانسه
Shahram khosh maram - تهران - ایران، خیر بنده مفاهیم برهنگی جنسی و غیر جنسی را ابداع نکردم. اعتقاد من به آزادی جنسی و برهنگی بدین معنا نیست که بنده باید الزاما برهنه به خیابان بروم. بدین معناست که بنده حق برهنگی را برای کسانی که می خواهند در مکانهای خاص خودشان برهنه باشند قائلم و اگر کسی بخواهد در خیابان هم قدم بزند قوانین حدود آنرا مشخص می کند. من به آزادی جنسی در محدوده زندگی شخصی افراد بالغ که تعرض و استثمار تن فرد دیگری نباشد احترام می گذارم و بدان معتقدم. آزادی جنسی مطلق از نظر شما چیست؟! اصلا کلمه مطلق در باره جنسی چه معنایی می دهد؟ اگر منظورتان از مطلق تجاوز به دیگران است خیر بنده چنین نظری ندارم و این کار را محکوم می کنم چون تجاوز جنایت است. اگر منظورتان از آزادی جنسی مطلق، افسار گسیختگی و جنون جنسی ست خیر بنده نه بیمارم نه چنین چیزی را توصیه می کنم. آزادی جنسی در غرب به معنای افسارگسیختگی و جنون جنسی داشتن نیست. خط قرمز من با شما فرق دارد چون مفاهیم اجتماعی مورد نظر ما با هم متفاوت است. افراد بیمار توسط متخصصان روانکاو درمان می شوند نه مشاوران اخلاق و پلیس مذهبی!
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 11:48
Dionysos - پارسی - فرانسه
غلطهای املایی رو اصلاح کردم : ایران آینده اگر فرهنگ تکثر گرا نداشته باشد، محکوم به شکست و زوال خواهد بود! اپوزیسیون - آرزو .
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 12:11
nasrin_r - تهران - ایران
دوست داشته و جراتش رو داشته این کارو کرده به هیچکس هم ارتباطی نداره اختیار هر انسانی دست خودشه ....
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 12:48
amooojoghdeshakhdar - ونیز - ایتالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه : خیلی باحالی حاجی....تو فرانسه نشستی به همه هم گیر دادی که وطن فروش و مزدور و چه میدونم چی چی.ان............ شما خودت در راه وطن چه خدماتی انجام دادی که به خودت اجازه میدی به هرکی جلوت سبز میشه انگ وطن فرووشی بزنی ؟؟؟
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 15:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.