ویلایی زیبا در ایران شبیه کاخ سفید!


ویلایی زیبا در ایران شبیه کاخ سفید!

سایت عصر ایران می نویسد : این ویلای زیبا که در عکس مشاهده میکنید در رشت ساخته شده است و متعلق به یکی از پولدارهائی است که در تهران زندگی میکند. لازم به ذکر است که سرو صدای این ویلا در محافل خبری خارجی هم از جمله VOA News و BBC News شنیده شده و تمامی عکسهای این ویلا را با ذکر جزئیات کامل و متراژ پوشش کامل خبری دادند و حتی آنرا با کاخ سفید مقایسه کردند

delmorde - سوئد - یوتوبوری
چه اشکالی دارد من به اون ثروتمندی که این ویلا را در کشور خودش ساخته درود میفرستم. پول را و ایده را در ایران بکاربرده. بجای خارج از کشور . مسلم از این طریق عده ای بنا کارگر ایرانی را مشغول بکار کرده.و تبدیل به ارز نکرده . خیایها عکس ان می کنند. این ادم هرکس است وطنش را دوست دارد و سعی می کند به سهم خود در زیبائی ان بکوشد. در عین حال امیدوارم بتواند کارخانه یا درمانگاه بسازد تا هم مشاغل ایجاد کند وهم خدمات خیره عمومی انجام دهد. شایدم دارد یا فکر انرا کرده اما توله اخوندها مدعی گرفتن حق یا سهم هستند و او نمی خواهد انها را شریک کند و لذا بدنبال ساختمان سازیست.
شنبه 12 شهریور 1390

blackmoon - امارات - دبی
این عکس ها قلابی هستن اصلا تو ایران نیست مال امریکا هست. چرا خبر جعلی پخش میکنید ؟
شنبه 12 شهریور 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
این جمهوری اسلامی فقط برای یه مشت بیزنسمن و تاجر خوب شد که بتونن جیب های خودشون رو با پولهای مردم پر کنند و خون مردم را تو شیشه کنند و تا وقتی که یه همچین ادمهایی در ایران هستند ما باید خواب انقلاب بعدی را در ایران ببینیم!!! اخه به نظر شما یه همچین ادمهایی که در ایران اینطور زندگی میکنند و تعدادشان هم کم نیست می ایند با مردم متحد شوند و بر علیه این رژیم صفاک قیام کنند و زندگی خودشون رو زیر سئوال ببرند? ایا اینطور ادمها با این زندگی اصلا به فکر مردم هستند? خیلی از این بیزنسمن ها و تاجرهایی که در ایران هستند و خودم تعداد زیادی از این ادمها را میشناسم به خدا سواد خواندن و نوشتن ندارند و فقط یک امضا کردن رو یاد گرفتن که یا پای چکها و یا پای قراردادهای تجاری شان را امضا کنند!!! و تا وقتی که یک همچین ادمهایی در ایران هستند ما کلامون پس معرکه است.
شنبه 12 شهریور 1390

samythekid - آلمان - گیسن
من که هیچوقت خبرش رو تو بی بی سی یا voa نشنیدم. کسی شنیده?
شنبه 12 شهریور 1390

faramarz65 - ایران - تهران
شما دیگه چرا ؟؟ من خودم چند وقت ( پیش 1-2 سال قبل) توی همین سایت این عکس ها رو دیدم و تیتر اون موقع در مورد این بود که این خانه مال یه عرب هست و فکر کنم توی امارات هم بود . نشون به اون نشونی که حتی از پارکینک هم عکس داشت و چند تا ماشین با پلاک خارجی توی عکس بود
شنبه 12 شهریور 1390

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
blackmoon - امارات - دبی . توی ایرانه . خبرش هم قدیمیه . نکنه تعجب کردی فکر کردی فقط تو دبی ساختمون هست
شنبه 12 شهریور 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
blackmoon - امارات - دبی . دوست عزیز - منهم با شما موافقم . زیرا تمام اطاقها با فرش چینی مزین شده حتی. درعکس شماره 8 روی میز تزئینی کوچک پشت مبل روی میز فرش کوچک چینی قرار. دارد. و فورم پرده ها و لوسترها و تزئینات داخل ویلا حتی یک اثر کوچک ایرانی نیست. یک شخص پولدار اگر ایرانی باشد چطوری تمام این وسایل رااز خارج به داخل ایران . برده و بخصوص ساخت ویلا و مواد ان - ایا تمام این هزینه از خارج* مالیات* ندارد?. و چرا میگویند یک ادم ثروتمند نمی گویند یک مولتی تریاردر . من فکرکنم این ویلا. را دریک کشور خارجی در سایتی دیدم .
شنبه 12 شهریور 1390

sam_1355 - کویت - کویت
این دیکورها و رنکها وبرده و کار کج و جوب در توان شرکتهای ایرانی نبوده و تمام از متخصصین و مواد خارجی استفاده شده و واقعا این ویلا در ایران است
شنبه 12 شهریور 1390

gol andam - سویس - زوریخ
اگه تو ایران هست با پول مردم بدبخت ساخته شده یه عده از گرسنگی و بد بختی یا دیگران رو می کشن یا خودشون رو.. و %100 هم از خاندان اخوند 2زاریه.. مرگ بر جمهوریه اس.......لی که رویه جسد وخون هزاران ایرانی وطن پرست کاخ میسازن
شنبه 12 شهریور 1390

خلیج همیشه فارس - انگلیس - انگلیس
این خانه یا کاخ در ایالات متحده آمریکا هست .
شنبه 12 شهریور 1390

aryamard2010 - هلند - هاردرویک
اینجا ایران نیست!!!!!!!!
شنبه 12 شهریور 1390

alihosain2001 - افغانستان - کابل
چرا خبر دوغ میزارین این ویلا اصلا در ایران نیست اینجا خانه پادشاه کشور برونئ هست
شنبه 12 شهریور 1390

esmato - آلمان - کلن
تا اونجا که من اطلاع دارم اینجا منزل شاهزاده رضا پهلوی هست در واشنگتن ولی‌ بطور قطع میگم اینجا آمریکا هست چون خیلی‌ سال پیش این عکسها رو دیده بودم ، چرا یک خبر جعلی رو که در اینترنت پخش شده رو بدون یک بررسی ساده و پیدا کردن منبع خبر دوباره نشر می‌کنید.
شنبه 12 شهریور 1390

az mast ke bar mast ! - نروژ - سرد
دوستان گول نخورید . اینجا ایران نیست ! !
شنبه 12 شهریور 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مبارکش باشد البته اگر ادم رژیم نباشد
شنبه 12 شهریور 1390

فراوانی - آلمان - کلن
اگ پولداری ایرانی را پیدا کردید که اینقدر ضریف باشد در انتخاب دکوراسیون من مخلص شما میشم پولدار های ایرانی هموشون گدا هستند ودهاتی
شنبه 12 شهریور 1390

hamid6592 - ایران - همدان
این عکس ومن قبلادیده بودم ولی الان خاطرم نیست کجا.اصلانم ایران نیست.کدوم احمقی میادتوی رشت همچین خرجی بکنه؟؟؟؟لطفاقبل ازاینکه خبرواعلام کنیدازدرستیش مطمعابشید.
شنبه 12 شهریور 1390

shemiranian - ایران - تهران
با گوشت و خون و پوست میلیون ها ایرانی که در آتش فقر میسوزنذ چه کاخ ها که ساخته نمیشود? کمی آنطرف تر در تهران بسیارند کسانی که در صف به انتظار ایستاده اند تا کلیه خود را به بهایی اندک بفروشند تا بتوانند خرج عادی زندگی اشان را تامین کنند. در شگفتم از کسی کو فقر را در خانه می بیند لیک با شمشیر بر ظالم نمی شورد?.
شنبه 12 شهریور 1390

winnie1987 - یوکی - بیرمنگهام
این که از کاخ شاه خدا بیامرز با شکوه تر بود. من کاخهای شاه و خانواده اش تو سعد اباد تهران رو چندین بار دیده ام, ممکنه که بزرگتر از این باشه ولی زیباتر نیست. تازه این فقط یه ویلا هست. به شما میگویم صاحبان این مکانها کیستند;. اقا زاده ها, محتکران, انحصار کنندگان کالا یا مصالح, مافیاها, قاچاق چیان مواد مخدر یا انسان یا غیره, مقامات ارشد رژیم و سپاه, بازاریها و دلالها (همون محتکران) و یا کسانی که اموال ثروتمندان زمان شاه را تصرف و مصادره کردند. 13 سال تو مدرسه درس دینی تو حلق ما کردین, اینم جوابتون از همون کتابها:. امام علی میفرمایند قصری ساخته و اباد نمیشود مگر با اشک چشم یتیمان محرومان جامعه. البته امام عی روی صحبتش با کافرین بوده, وگرنه نماینده امام زمان بر زمین و خلیفه و رهبر مسلمین جهان از این صحبتها مستثنی است.
شنبه 12 شهریور 1390

ali1111 - ایران - تهران
در مملکتی که در تحریم بسر می برد و عده ای زیاد شب گرسنه می خوابند, این گنده گ....ها فقط مال یک مشت کسانی است که یا نوعی با دولت وسپاه دستشون توی یک کاسه است و یا همان اختلاس های چند میلیاردی...اینها پول نفت وملت...
شنبه 12 شهریور 1390

mazarati - انگلیس - بیرمینگهام
اینجا منزل سالار مشکوه هست .ایشان از اربابان رشت بودند و از یاران شاهنشاه . محمدرضا پهلوی . بعد از مرگشون این ملک به فرزند کوچکشون رسید که جناب دکتر علی مشکوه باشند . علی مشکوه یکی از ثروتمند ترین ایرانیان حال حاضر هستند که در دبی چندین برج ساختند و همچنین از اصلی ترین سهام داران آلمینیوم المهدی ، فولاد مبارکه اصفهان ، گروه ساختمان سازی آتی ساز و از اعضای اصلی هییت مدیره ی شرکت مپنا هستند، ایشان سالیانی هم در وزارت نفت سمت وزیر و معاون وزیر را داشتن و با به کار امدن جناب میرحسین موسوی . ایشان قرار بوده به سمت وزارت منصوب بشند و هم اکنون در منزل خود در آلمان به سر میبرند . بنده هم سعادتی داشتم و ایشان را در ویلای شخصی خودشان در زعفرانیه ملاقات کردم
شنبه 12 شهریور 1390

paniii - استرالیا - سیدنی
اینجا ایران است چند سال بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی و فرار علی تک دست
شنبه 12 شهریور 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
یکی گفت این کاخ رضا بهلویست. این ثروت را از قبر بابای ج... اورده مگه. راستی ثروت افسانه ای این خاندان ذلیل شده را چرا افشا نمیکنید. تا معلوم شود اینها چقدر ثروت ایران را دزدیدند و به جیب غربیها ریختند. خدا لعنتتان کند که هر دو دستتون از ارنج قطع شود اراذل.
شنبه 12 شهریور 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
esmato - آلمان - کلن . ای مخالف شاهزاده رضا پهلوی - کجا شاهزاده رضا پهلوی چنین ویلائی دارد. . دروغ که شاخ و دم ندارد. یک عکس از شاهزاده در دم ویلا یا دریکی ازاین اطاقها . اگر شرف داری بگذار. شاهزاده هرگز دراطاقش فرش چینی نمی اندازد.
شنبه 12 شهریور 1390

Royan - آلمان - آلمان
بیچاره شاه یه ویلا تو رامسر داشت شده بود خار رفته بود تو چشم همه , حالا هرچی کور و کچل و بیسواد بازاری و یا آخوند و آقازاده است شدن یه پا شاه حکومت ملک والطوایفی.
شنبه 12 شهریور 1390

tohidny - امریکا - نیویورک
شما میتوانید با برنامه گوگل این عکس را درگ و سرچ کنید و اطمینان حاصل کنید که این عکس متعلق به ایران نیست و با توجه به اویدنس های موجود این عکس متعلق به دبی است نه ایران !!!!
شنبه 12 شهریور 1390

j.k - ایران - تهران
بابا این خونه منه تو ایرانم ساختم اینقدر دعوا نکنید همتون شام دعوتین.....
شنبه 12 شهریور 1390

ben 15 münchen - المان - مونیخ
فراوانی - آلمان - کلن من هم با کامنتت موافقم ولی نه همه ایرانیا ! بلکله ایرانیهای تو ایران چون مثل همه کاراشون تظاهر و دو روئی هست با این کارا مردم را سر کار گذاشتند. زنده باشی.
شنبه 12 شهریور 1390

tohidny - امریکا - نیویورک
شما میتوانید با برنامه گوگل این عکس را درگ و سرچ کنید و اطمینان حاصل کنید که این عکس متعلق به ایران نیست و با توجه به اویدنس های موجود این عکس متعلق به دبی است نه ایران !!!!
شنبه 12 شهریور 1390

blackmoon - امارات - دبی
dbsh3000 - سوئد - یوتبوری. نه عزیزم یک ذره نگاه کنی میبینی بقیه هم همینو گفتن. ثانیا برام مهم نیست ایران و دبی با هم مقایسه کنم
شنبه 12 شهریور 1390

iranvich - امارات - دبی
این هم اطلاعاتی در رابطه با این خانه . اسمش The Texas homeاست و قیمتش هم فعلا 59.55 میلیون دلار است . https://www.luxist.com/2007/05/11/a-new-look-at-champ-dor-estate-of-the-day/print/
یکشنبه 13 شهریور 1390

yassen_uae - امارات - شارجه
بابااین قصر امام زمانه که علی چلاق ساخته.
یکشنبه 13 شهریور 1390

FETNEH. - ایران - نوشهر
ای بابا . چرا عکس ویلای منو پخش کردید؟؟؟؟ آدم از دست شماها نمیتونه بگ.... lol
یکشنبه 13 شهریور 1390

el_so - سوئد - سوئد
از طرح فرشها میشه حدس زد که این ویلا متعلق به یک فرد ایرانی نیست.
یکشنبه 13 شهریور 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
ببینید ما ملت چگونه ایم?کافی کامنتها را با کمی دقت بخوانیم.همه همدیگر را متهم به دروغگوئی میکنند.بابا اینجا ایرانه..چرا دروغ میگوئی اینجا دبی..نه بابا اینجا ویلای پادشاه برونوئیه..دروغ نگو اینجا خانه ولیعهد پسر فرح در امریکاست و بارها بارها یکدیگر را متهم میکنیم.اونم بخاطر چه چیزی.واقعا جای تاسف داره.
یکشنبه 13 شهریور 1390

farzad30 - هلند - آمستردام
این عکس Benazir's Palace در دبئ است
یکشنبه 13 شهریور 1390

خیال - ایران - تهران
این ویلا اصلا در ایران نیست . در ضمن اگه هم باشه مال یه حاجی بازاری دزد و بی کلاس و بی سواده که از بوی گند پاهاش نمی تونید بهش نزدیک بشید و از بوی گند دهنش باید اوغ بزنید !
یکشنبه 13 شهریور 1390

alirezaperspolisi - ایران - بندرعباس
چرا باباد تو ایرانه از این دزدهای که وامهای میلیاردی میگیرن باید تو خونه های لوکس هم زندگی کنن چند روز پیش رادیو جوان با رییس بانک مرکزی در مورد وام به همین ادمها میگفت که اقای رییس فرمودن ادمهای سرمایه دار باید محل زندگی و داراییشون لوکس باشه ویلایی رو گفت که فقط ساختمانش نه تمامی مساحت زمین فقط ساختمان متری 25 میلیون با چه زیر بنایی یعنی چیزی حدود 250 میلیارد
یکشنبه 13 شهریور 1390

salam_hame - الامارات - دبی
اینو قبلأ خودتون ویلارو به اسم ویلای پسر شاه گذاشتین
یکشنبه 13 شهریور 1390

Esi_Texas - امریکا - دالاس
این ویلا در تگزاس هست و قیمتش 35 میلیون دلار. لطفا اطلاعات غلط نزارین. https://www.briggsfreeman.com/search/property-details.asp?pn=14305source=rlistbrkr=1CA=0Min=0Max=99999999Cg=SingleFamily
دوشنبه 14 شهریور 1390

Esi_Texas - امریکا - دالاس
چرا هر کی واسه خودش یه چیزی میگه در مورد این ویلا . ای مردم این ویلا توی تگزاس نزدیکه دالاسه . اینم لینکشhttps://www.briggsfreeman.com/search/property-details.asp?pn=14305source=rlistbrkr=1CA=0Min=0Max=99999999Cg=SingleFamily
دوشنبه 14 شهریور 1390

NEDA B - بلژیک - سئت نیکلاس
بله درست است اینعکس ویلایی در امرکا است ایران نیست
دوشنبه 14 شهریور 1390

charming_loli - انگلستان - منچستر
برای کسانی‌ که مشتاق به دونستن اطلاعات دربارهٔ این ویلا هستن اسم این ویلا Champ D'Or است و اینم آدرس وب سایت رسمی این ساختمونه.امیدوارم این اطلاعات به همهٔ بحث‌ها پایان بده. https://champdor.daveperrymiller.com
دوشنبه 14 شهریور 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
Esi_Texas - امریکا - دالاس. مرسی - از قراردادن لینک - تو دهنی بکسانیکه شرم و حیا ندارند. و خفقان گرفتند. شاهزاده رضا پهلوی خیلی ساده زندگی میکند. و هیچگونه نقطه ضعفی ندارند . خاری در چشمان بدگویان و حامیان ضحاک ولایت فقیه و حکومت ننگین جمهوری. اسلامی . ei _ so - سوئد - سوئد . . با تشکر از نکته سنجی شما و هم نظری شما بامن درمورد فرشهای چینی انهم . گرانقیمت . اضافه کن خاندان پهلوی چه در فوت روانشاد شاهدخت لیلا پهلوی و چه. در فوت جانگداز شاهپور علیرضا روانش شاد . یک مشت از خاک ایران بر مزارشان . ریختند . ننگ بر کسانیکه این چنین تهمتهای ناروا میزنند.
دوشنبه 14 شهریور 1390

Artosh - ایران - تهران
اگر جیبش وصل به این نظام نباشه بسیار هم کار خوبی کرده و من یکی که لذت میبرم از دیدن این مناظر در ایران خودمون.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.