هفتاد هزار پلیس در خیابانها برای برقراری امنیت اخلاقی


هفتاد هزار پلیس برای برقراری امنیت اخلاقی به خیابانها می آیند


جرس: بدنبال انتقاد برخی از روحانیون و اصولگرایان از وضعیت حجاب در جامعه، رئیس پلیس امنیت اخلاقی از طرح امنیت اخلاقی با حضور پررنگ 70 هزار نیروی پلیس خبر داد.
 
به گزارش فارس، سردار احمد روزبهانی امروز در حاشیه نشست مردمی در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی و در جمع خبرنگاران گفت: طرح امنیت اخلاقی هیچگاه تعطیل نشده و پلیس به وظایف خود در این زمینه عمل می‌کند اما با توجه به آغاز فصل گرما حضور پلیس و گشت‌های امنیت اخلاقی از این پس پررنگ‌تر خواهد شد. 


وی ادعا کرد: بحث بدپوششی‌ها و مواردی از امنیت اخلاقی باعث شده تا مطالبات مردم، رسانه‌ها و مسئولان افزایش پیدا کند.

سردار روزبهانی گفت:برخی فکر می‌کنند که پلیس هیچ اقدامی در زمینه امنیت اخلاقی و مقابله با بدحجابی انجام نمی‌دهد در حالی که این طور نیست و پلیس به وظایف خود در این زمینه با جدیت عمل می‌کند.

این مقام نیروی انتظامی تصریح کرد: نام گشت ارشاد را از روی ماشین‌های پلیس حذف کردیم و این گشت‌ها تحت عنوان پلیس امنیت اخلاقی فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

سردار روزبهانی گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و حجم انبوهی از مسافرت‌ها مطالبات مردمی در زمینه پوشش و امنیت اخلاقی افزایش یافته و به همین منظور حضور پلیس در پارک‌ها، جنگل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها، خیابان‌ها و دیگر اماکن افزایش می‌یابد و طرح امنیت اخلاقی را کمافی‌السابق اجرا خواهیم کرد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی بدون اشاره به شکست طرحهای امنیت اجتماعی طی سه دهه گذشته،  گفت: از این پس شاهد حضور پررنگ و پرتعداد گشت‌های امنیت اخلاقی در خیابان‌ها و مراکز عمومی و تفریحی خواهیم بود تا به مطالبات مردمی پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهیم.

وی اظهار داشت: پلیس با دیش‌های ماهواره‌ای که روی بالکن و پشت‌بام‌ها به صورت آشکار نصب شده و قابل رویت هستند برخورد می‌کند و اگر این موضوع دوباره تکرار شود فرد خاطی به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

 تذکرات و برخوردهای پلیس برای بدپوشش‌ها شدت می‌گیرد

این مقام نیروی انتظامی تصریح کرد: در بحث پوشش نیز برخوردها، تذکرات پلیس شدت می‌گیرد و افرادی که به صورت مانکن‌گونه و از روی غرض در خیابان‌ها ظاهر شوند با برخورد قانونی و مقتدرانه پلیس مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی گفت: در بعضی از خودروها رانندگان زن اقدام به کشف حجاب می‌کنند که این اقدام توجیه درستی نداشته و پلیس ضمن توقیف خودرو با فرد خاطی برابر قانون اقدام می‌کند و فرد خاطی را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.

سردار روزبهانی بدون اشاره به نقض صریح حقوق شهروندان توسط نیروی انتظامی مدعی شد: عدم رعایت حجاب زیر  پا گذاشتن حقوق شهروندی است و در بحث استفاده از ماهواره نیز که معضلات و مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده خود عدم رعایت حقوق شهروندی محسوب می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی گفت: پلیس با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و فساد با قدرت تمام وارد عمل شده و مبارزه خواهد کرد.
سردار روزبهانی گفت: پلیس فقط با مزاحمان نوامیس و بدحجابان برخورد نمی‌کند بلکه با مزاحمان نوجوانان پسر نیز به شدت برخورد خواهد کرد.

این مقام نیروی انتظامی درباره سگ‌گردانی نیز اظهار داشت: قانونی در مجلس شورای اسلامی آماده تصویب است که مشکلات قانونی برای برخورد با سگ‌گردانی را مرتفع می‌کند.
وی اظهار داشت: سگ‌ها باعث ایجاد ناامنی برای شهروندان می‌شود و گاهی با پارس کردن موجب ناراحتی برخی شهروندان می‌شوند.
وی اظهار داشت: نیروهای پلیس امنیت اخلاقی به صورت محسوس و نامحسوس فعالیت خواهند کرد و افراد قانون شکن بدانند هر خودروی شخصی می‌تواند گشت نامحسوس باشد.
وی اظهار داشت: پلیس راهور طبق قانون می‌تواند با بدحجابی برخورد کند.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی گفت: افرادی که به دلیل بدپوششی دستگیر شوند به مقر پلیس هدایت شده و به خانواده آنها برای تهیه لباس مناسب اطلاع داده می‌شود و در پایان از فرد تعهد اخذ می‌شود تا در صورت تکرار وی به مرجع قضایی معرفی شود.

سردار روزبهانی تأکید کرد: افرادی که مانکن‌وار و غرض‌ورزانه در خیابان‌ها ظاهر شوند توسط پلیس به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

ahmad qtr - قطر - دوحه
نمی گوییم عامل اصلی فحشا و فرزندان نامشروع،منحصراً بی حجابی است،نمی گوییم استعمار ننگین و مسائل سیاسی مخرب در آن مؤثر نیست،بلکه می گوییم بکی از عوامل مؤثر آن مسأله ی برهنگی و بی حجابی است. آمارهای وحشتناکی که از میزان فساد و فحشا و فرزندان نامشروع در جوامع غربی منتشر شده است،بیانگر این است که دنیای امروز در اثر بی توجهی به تعالیم آسمانی و گرایش به بی بند و باری جنسی،در جهنم سوزانی از فساد و فحشا دست و پا می زند و هر روز بیش از پیش در این منجلاب فرو می رود.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

ahmad qtr - قطر - دوحه
در انگلستان در هر سال،000/500 کودک نامشروع به دنیا می آید. · طبق گزارشی که از طرف اداره ی تحقیقات اجتماعی آمریکا انتشار یافته،تعداد نوزادان غیرقانونی نسبت به ده سال قبل47% افزایش یافته است. · امروز در جهان 000/000/90 جوان زیر 20سال از خانواده ها طرد شده و بدون خانه و کاشانه، حیران وسرگردان در خیابان ها زنندگی می کنند. · سالانه 000/27 کودک نامشروع در سوئد 7 میلیونی تحویل جامعه داده می شود.70% دختران قبل از ازدواج به طور نا مشروع در این کشور باردار می شوند. · در آمریکا از هر 4 نوزادی که متولد می شود یکی نامشروع است.در سال 1979 بیش از 000/597 کودک نامشروع در آمریکا متولد شده است.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

ahmad qtr - قطر - دوحه
تحقیقات کالج سلطنتی مسائل مربوط به امور زایمان انگلیس نشان می دهدکه در طی 20 سال گذشته،میزان سقط جنین توسط دختران نوجوان 13 تا 19 ساله در انگلیس چهار برابر افزایش یافته است.روزنامه ی تایمز می نویسد: «و همچنین بر اساس تحقیقات در سال گذشته، در انگلستان و ویلز 173900 مورد سقط جنین به طور قانونی صورت گرفته است،که تقریباً 3/1 این رقم متعلق به دختران نوجوان زیر 20 سال بوده است
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

ahmad qtr - قطر - دوحه
آمار نشان می دهد سالانه تنها در لندن 000/50 کورتاژ جنایی انجام می گیرد که 50% آن مربوط به دوشیزگان و 40% آن مربوط به داشتن روابط آزاد و نامشروع است...و قس علی هذا.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

ahmad qtr - قطر - دوحه
خدا رو شکر که ما مسلمانیم
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
بجنګ تا بجنګیم
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

Farzad.4 - انگلستان - لندن
برن به جهنم :( 
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

Sappho - ایران - اصفهان
باز نزدیک تابستون شد و این برنامه ها شروع شد. خدا ما را نجات بده. بکنم گر ز تن این جامه گناهست مرا ! نکنم عمر در این جامه تباهست مرا !
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف اباد
میرحسین: بر ماست که در این دوران بحران‌زده، کاری زینبی کنیم و پیام راستین دین را با چهره‌ی فطرت‌پسندانه‌ی آن به تشنگان حقیقت برسانیم. بر ماست که یاد بگیریم و به دیگران نیز یاد بدهیم که عمل نادرست مدعیان دینداری به حساب دین گذاشته نشود.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
بهترین مبارزه بر علیه این اقدام غیرانسانی و اجتماعی flash mob هست که هزاران زن با هماهنگی قبلی در خیابان برای 2 دقیقه در ساعت تعیین شده کشف روسری کنند ! از یکطرف به این سگهای ولگرد وحشی حق میدهم که اینطور دچار جنون شدند که به جنگ زن ایرانی میرونند, زیرا بخوبی میدانند صدای اعتراض کسی بلند نخواهد شد !
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

bavar88 - هلند - امستردام
این که بد نیست...هدف پلیس مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و فساد و مزاحمان نوامیس مردم است که در همه کشورها طبق قانون انجام می شه...فقط باید عزت شهروندی و حقوق انسانی انها پایمال نشود...مگه نه پیرزن..
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

anty mola - عراق - اربیل
زیر سایه اسلام ناب محمدی فساد و فحشا در ایران بیشتر از بسیاری از کشورهای آزاد دنیا میباشد اما آشکارا نیست ،در هر صورت این برنامه ها از. پیش شکست خورده است. ای کاش آخوند بمیرد ...سروسامان نگیرد....
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

sharafyabi - انگولا - بیمبه
Ahmad -دوحه - طبق قوانین اسمانی اگر پدر و مادر راضی به همخوابی فرزندان خود باشند در این صورت همخوابگی با همسر مورد علاقه حرام نبست و فرزندان هم حلال میباشند. متاسفانه اشکال از ماست. شما بسیاری را نامشروع خواندید بدون اطلاع از شیرازه این کشورها. راستی اگر تمام ایت کشورها به یک ان ناپدید شوند نه اب خواهیم داشت نه دوا و غذا. ما میمانیم و دروغها و حقه ها و خنجر از پشت.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

اقتدار - دانمارک - هالته
ahmad qtr - قطر - دوحه _ دوست عزیز من نمیدونم این آمار و ارقام را چطوری بدست آورده اید, ولی با این آماری که شما دادی الان باید کره زمین جای سوزن نبود, خوب نیست که افکار و عقیده شخصیتان را با آمار و ارقام اینگونه نمایش بدید.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ahmad qtr : فرزند نامشروع !? ایا خدای ذهن شما فرقی بین فرزند نامشروع و فرزند مشروع میگذارد ?! تقصیر فرزندان نامشروع در چیست که از دید شما, باید مرتکب مجازات خدایی شوند که مقصر ان والدینشان بودند ?! ایا فرقی بین فرزندان نامشروع و فرزندانیکه از طریق " مادر قرضی " بدنیا میایند, هست ?! و اصلا بشما و ما چه ربطی دارد, که مردم دنیا چطور تولید و مثل میکنند ?! ایا متوجه اعتراض و سرپیچی زنان مسلمان ایرانی نشدی که از قیم داشتن متنفرند و خواهان راه و روش زندگی خود هستند که به ان " شکل و معنی " بدهند نه کسی دیگر که از جنس زن نیست و برای انان راه و چاه تعیین کند ?! چرا جور ضعف و ناتوانی جنسی مردان را باید زنان متحمل بشوند ?! چه نقشی حجاب و ارایش مرد اسلامی در عفت و پاکیزگی جامعه اسلامی بازی میکند ?! ایا باید همه مردها دارای ریش و پشم باشند و با کراوات اسلامی جلوی زنان ظاهر شوند و و و ! شاد و ایرانی باشیم .
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خوب اول باید مواظب فاطی کماندوها و زن و دخترهای خودتان باشید چون همگی هرز میروند......
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ahmad qtr - قطر - دوحه . مستر بنگی?? اولا اینجا مسجد نیست و کاربران عقب افتاده که چرندیات احمقانه ی اسلام کوفتیت را بپذیرند ..فرزندنا مشروع???تجاوز رهبر 53 ساله ی دینت به دختر 9 ساله مشروع???استفاده ی جنسی دخترکان از5..تا 12 ساله در عربستان زادگاه دین پر از حماقتت مشروع???تعدد زوجات - گروپ سکس اسلامیت مشروع??? در تمام کشورهای اسلامی کوفتی فساد جنسی صد برابر غرب//چقدروقیح پر رو و عقب افتاده هستید.پیش برادران عربت بتمرگ.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

ژیوار - ایران - تهران
برای جوریه جنس یه چندتا تانک نفربر مزدور لبنانیو فلسطینی ثبت نامیهای انتحاری کاتیوشا هم میاوردین چون تو نمایشگاه کتاب یا تو خیابون چند تا زن اریش کردن! بهتره خودتون پارس نکنید. . 30 ساله فقط همینو بلدن اونوقت تو مراسم به اصطلاح عزاداری......!!!
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
ahmad qtr - قطر - دوحه . ممنون از بابت وقتی‌ که صرف کردید و کمی‌ اطلاعات خود و بقیه رو بالا بردید. فقط اگه این یکی‌ رو هم به امارتون اضافه کنید و آویزهٔ گوشتون قرار بدید ممنون میشم. در ایران اسلامیه خودمون هم کودکانه نا مشروعی هستند که بعد از سالیان سال اکنون در صدر قدرت و دولت هستند و از والدین آنها هیچ اطلاعی در دست نیست. اگه می‌شه بگردید و این معما رو هم حل کنید. در ضمن خوش به حال خودت و اربابانت که مسلمان هستید
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

Kavkaz - ایران - تهران
ahmad qtr - قطر - دوحه. داداش خیال کردی این سایت هم مسجده که رفتی بالای منبر موعظه میکنی.این آمارهای الکی را هم واسه خودت نگهدار.همونجایی که داری زندگی میکنی از بدترین جاها از نظر روابط جنسی افسار گسیخته هست.کشوری که مسلمان هم هست با مردمی که فقط به شکم و زیر شکم فکر میکنند.زنان و دختران فقیر از کشورهای اروپای شرقی و ایران و ...برای بدست آوردن لقمه نانی روانه آنجا میشوند و خودشان را به آن عربهای زنباره و شکمباره میفروشند.برو داداش برو بساطت رو جای دیگه ایی پهن کن این حرفها تو این سایت خریدار نداره.برو این حرفهارو برای ساندیس خورهای بیسواد تعریف کن.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

amidjan - ایران - تهران
درود. فیلمشونه چونکه سالگرد 22خرداد نزدیکه باید یک دلیل برای مستقر کردن عزیزان باتوم بدست داشته باشند و بعداز 22 خرداد میگن طرح تمام شد. این کلکها قدیمی شده
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
هفتاد هژار قشون اوباش مفت خور و بیکاره و حیف اکسیژن و با خانواده هایشان حداقل یه چهارصد هزار نفری میشن که از استان های ارتجاع زاده و ارتجاع خیز از قبیل خراسون و سمنون و مازندران و قم و اصفهون و یزد ول میشن تو خیابون هاو به خانمه میگن حجابت درست نیست ! ای بسوزه اون تخم عرب ها که هر کجا تو ایران رسیدن تخم گذاشتن و رفتن و حالا با کمک انگلیس و فرانسه و چین در ایران تبدیل به مار و افعی شدن و ول میشن تو خیابون ها که هم مردم رو بگزند و هم ارعاب ترس ووحشت کنن ..اگر پول نون دونه 1000 تومن نداری نمی تونی سر کوچت داد بزنی که آهای مردم گرسنه مه .."آهای چینی ..انگلیسه و فرانسویه "یه نون بدید بخورم ....اونجا مشهدیه ایستاده میگیره تحویل زندونت میده !! ای که منار این مسجد ها و یا ارتجاع خانه ها توی سرتون بتمبه بد اوباش ها !!
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ahmad qtr انجا زیاد تو افتاب راه رفتی به مغز نداشته ات اسیب وارد کرده چند وقتی در سایه استراحت کن اب خنک بخور خوب میشی.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
ahmad qtr - قطر - دوحه - تو یکی در مورد لندن حرف نزن که خنده ام می گیره. چون شما ها تو مغز فندقیتون هم نمی گنجه این انگلیسی ها برای دنیا و کشورشون چه کارهایی انجام دادن و امروزه انجام میدن. تو و ارباب هات یک ملیونیم انگلیسی ها هم نمیتونید باشید. تو برو فکرتو بده به پاسپورت بچه های بقول خودت نامشروع انگلیسی و تو دنیای فندقی خودت فکر کن که چقدر آدم فهیمی هستی. فقط یادت باشه هرکجا اکتشافی یا پیشرفتی بوده بدون انگلیسی ها توش دست دارن. در ضمن اگه تونستی بگی هر کجا قتل و ترور و فحشا و فساد هست کیا توش دست دارن؟
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
ahmad qtr - قطر - دوحه - این آمارهای هاله ای تو ببر نشون عمه ات بده که فقط به درد اون می خوره. تو لندن از اون خبر ها که نیس که هیچی. ولی من با چشم خودم دیدم دانشجوهایی که تو ایران حامله میشن و بچه شون رو همونجا تو خوابگاه دفع می کنن و پرتش می کنن پشت خوابگاه و دانشگاه. اینو هم بدون شماها چون حتا یک ملیونیم عرضه انگلیسی ها رو ندارید با آمارهای احمقانتون واسه خودتون داستان درست می کنید و کیف می کنید. خودتون میدونید وگرنه اینهمه کشور ، چرا به انگلیس گیر میدید؟ خلاصه دادا، بی تعارف بگم تو و اربابت یک ملیونیم عرضه و فهم و شعور انگلیسی ها رو هم ندارید
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
یه مشت فاسد و منحرف جنسی که گند کارشون هم در اومده و بر همه آشکار شده میخوان در جامعه امنیت اخلاقی ایجاد کنند؟!!! شما خودتون ام الفساد عالم هستید. مرگ بر خامنه ای و مزدوران فاسدش
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
در مورد فرزند نامشروع تو انگلیس بگم که همچین چیزی اصلا وجود نداره. چون اون بچه ای که خارج از ازدواج به دنیا اومده هم یک انسانه و چون در انگلیس متولد شده یک انگلیسیه و پاسپورت انگلیسی می گیره و (حتا اگه پدرش معلوم نباشه کیه) فامیلی مادرش میشه اسم فامیلش و در طول زندگی هم از تمام امکانات یک انسان بهره مند میشه بدون اینکه توهینی بشنوه. ولی در کشور ایران مسلمان حتا بچه های افغانهای ساکن ایران هم که تو ایران متولد میشن و ایرانی هستن ، پاسورت که نمی گیرن هیچی ، هیچ حق و حقوق ابتدایی انسانی و تحصیل و غیره ای ندارن و فاجعه اینجاست که آدم رباها اکثرا بچه های این افغانها رو می دزدن که میدونن پدر و مادرشون یا حق شکایت ندارن و یا چون غیر قانونی هستن از شکایت می ترسن. اینه کشور اسلامی که آقای احمد از دوحه داره بهش افتخار می کنه. به نظر شما چه فحشی نثارش کنم لایقشه؟
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

avareh swed - سوئد - بووس
یک سئوال فنی .روزی که ادم وحوا کاری را که نباید میکردند .کردند وازبهشت بیرون انداخته شدن .اخوندی بود که انها را محرم کند که نبو د وخداوند هم بجرم فعل حرام انها را اخراج کرد پس چی شد .اولین بچه دینا چی میشه .امروزه میگویم حـ... .من درست سر در نیاوردم .فرق دیروز وامروز چی هست .اگر اولی حرامزاه باشه بعدی ها میشوند چی ..
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

mashady - انگلیس - منچستر
ahmad qtr داداشم امارت همش اشتباهه تو انگلیس100 درصد نوزادان حـ... اند اینها اول بچه به دنیا میارن بعد ازدواج میکنند . ولی نمیدونم چرا زندگی بین این حـ...ا خیلی راحتتر و لذتبخشتر وکم استرس تر ومطمعن تر از زندگی در جنگل مسلمانان حلالزاده ست. میگی نه اعلام کن یک پاسپورت انگلسی به قید قرعه داده میشود بعد ببین چند میلیون ایرانی برای زندگی بین این حـ... ها ثبت نام میکنند حالا بر عکسش یه پاسپرت ایرانی بنداز اینجا تو خیابون ببین کسی اصلن نگاهش میکنه
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

biriya - ایران - تهران
برهنگئ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اقای احمد ؟؟؟؟؟واقعا شما فکر میکنید خانومها در ایران برهنن؟؟؟؟؟اخر بد حجابی درایران مانتوی کوتاه هست به نظرم یه سر اینورا بزنید اشتباه به عرضتون رسونن در ضمن شمارو که تو گوره بد حجابا نمی خوابونن من نمی دونم چرا تویه ایران مردم رو بهزور میخوان مومن کنن خدایی که من میشناسم بغیر از موی خانومها ملاکای دیگهم داره واسه سنجیدن ادماش کوته فکریم حدی داره اخه
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

sharafyabi - انگولا - بیمبه
ضمنا دوستان این هفتاد هزار پلیس برای سرکوب اعتراضات مربوط به برداشت سوبسیدها میباشد, وگرنه اینها به قوانین اسلام احترامی قائل نیستند و هر روز هزاران اعمال غیر انسانی و اسلامی را از ایشان شاهد می باشیم. این را میگن عملیات مخفی . خوش باور خیلی خوب گفتی. زدی تو خال.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
sharafyabi -: پس تا بعد دوست گرامی !
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

zhandark - انگلستان - میدلزبرو
شات آپ بابا!! این جمله ی مطالبات مردم اش منو کشته!!! چقدر ملکوتی واقعن! مردم از گشنگی و فکر ناراحت و اضطراب فردا و وحشت از آینده ، سوی چشمشون اینقدر کمه که جلوی پاشونم به زور میتونن ببینن !! اونوقت چطور دیدنه یک مانتوی کوتاه ممکنه چنان شرایط غیر قابل تحملی ایجاد کنه که از پلیس مطالبات سرکوبگرانه برای چهار تا جوون به عمل بیارن؟؟؟ بیکاری و نه امنی و حکومته دیکتاتور صدای مردمو در نیاورده ولی چهار تا شوید مو چرا!!!! خودشون از این تناقض خندشون نمیگیره؟!!!!
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
توی خیابانها و کوچه های ایران دزدان با آرامش خیال دزدی می کنند و پلیس بجای گرفتن آنها دنبال ناموس مردم میفته و آنها را دستگیر میکنه،مملکته داریم؟
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.