پدر در شب عروسی به پسرش شلیک کرد


پدر در شب عروسی به پسرش شلیک کرد

مردی که مخالف ازدواج پسرش بود شب عروسی نتوانست لباس دامادی را بر تن او ببیند و با اسلحه شکاری فرزندش را به گلوله بست.

چند روز پیش ماموران انتظامی شهرستان اسلامشهر از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع حادثه‌ای در یکی از سالن‌های عروسی در منطقه چهاردانگه قرار گرفتند.

ماموران با حضور در صحنه حادثه با پیکر خون‌آلود داماد جوانی مواجه شدند که به ضرب گلوله از ناحیه کمر دچار جراحت شده بود.

ماموران انتظامی در تحقیقات اولیه دریافتند که ضارب داماد، پدر او بوده که با یک قبضه اسلحه شکاری وارد جشن عروسی شده و پس از درگیری لفظی با داماد به سمت وی شلیک کرده است.

بنا به گفته شاهدان ماجرا، درگیری این پدر و پسر از مدت‌ها پیش و بر سر موضوع ازدواج این داماد آغاز شده بود به گونه‌ای که پدر این جوان که راضی به این وصلت نبوده با پسرش بارها درگیری داشته است.

ماموران دریافتند پدر خانواده، مخالف ازدواج فرزندش با این دختر بود و از این‌رو در شب عروسی طاقت نیاورده و با اسلحه شکاری به جشن عروسی پسر خود می‌رود و بار دیگر از پسرش می‌خواهد تا به ازدواج با این دختر تن ندهد و عروسی را به هم بزند، اما هنگامی که با مخالفت پسرش روبه‌رو می‌شود، اسلحه شکاری‌اش را به سوی پسر گرفته و با شلیک گلوله‌ای به سمت داماد وی را از ناحیه کمر مجروح می‌کند.

با انتقال داماد به بیمارستان، پدر این فرد نیز بازداشت و برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.

faramarz65 - ایران - تهران
مگه دختره بسیجی بوده که نمی خواستی پسرت باهاش ازدواج کنه ؟؟؟
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

armita2010 - ایران - تهران
پدرم مخالف سرسخت ازدواج من با مریم دوست داشتنی است نمی دونم باید چیکار کنم ای خدا کمکم کن.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
بله برونه گل میتکونه ...بابا هفت تیر بدسه ......داماد رو میخشکونه ! اینم از اسلام شهر ...شهر اسلام ....شهری که با نابود کردن طبیعت برای دربدرهای جنگ عراق و ایران " جنگ گماشته روس ها باگماشته انگلیس و فرانسه " و شهرستانی هائیکه که بعنوان قشون ارتجاعی خمینی به تهران سابق برای مبارزه و سوزاندن فرهنگ و تهرانی های مدرن یورش آوردند !! در این شهر که بیشتر به جنایت خانه بدون حصار شبیه است مملو از پاسدارچی و اوباش و عملی و جنایت کاره..روزنامه چی ها این شهر دوست دارند ! ای خمینی هرچه گدو قلمی تو ایران پیدا میشه حواله قبرت و کاخ ملکه انگلیس و دوست دارانت !
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
چه بی رحم !!!. مهم پسر است که پسندیده .پدر که نمیخواد با دختر زندگی کنه. همین دخالتهای بیجای خانواده مشکلات رو برای زوجهای جوان ببار می آره و آخرش منتهی میشه به طلاق شوم آور !!!.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
***زندگی دلنشین تر میشوداگرانسانها :یاد بگیرند که ظرف چند ثانیه می توانیم زخمی عمیق در دل کسانی که دوستشان داریم ایجاد کنیم، . ولی سالها وقت لازم خواهد بود تا آن زخم التیام یابد. ***. یاد بگیرند کسانی هستند که آنها را عمیقاً دوست دارند، . اما بلد نیستند احساس شان را ابراز کنند یا نشان دهند. ***. یاد بگیرند که میشود دو نفر به یک موضوع واحد نگاه کنند و آن را متفاوت ببینند***
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

shahab46 - المان - هانوفر
armita2010 - ایران - تهران در رابطه با من اینجوری بوده که هر دفعه بدل پدر مادر راه رفتم موجب عقب افتادگی در کارم شده و هر موقع حرف خودم را پیش بردم کار و برنامه رونق گرفته.تجربیات انها را بشنو و بدور از احساسات خودت تصمیم بگیر اگر هم عشق بچه گی است که بیخیال چون همیشه این سن و سال نیستی فکر اینده باش
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ای مرده شور خودتان را ببرد با این بچه دارشدتان -شما پدران و مادران خودخواه و عقب افتاده لیاقت نگهداری از کره الاغ را هم ندارید چه رسد به انسان//80 در صد اختلافات زناشوئی در ایران به علت دخالت والدین مرد یا زن است.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

saitama - ژاپن - توکیو
armita2010 فقط کافیه تفنگ شکاری پدرت را یه جائی پنهان کنی
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
چرخ ِ سنگدلی و بی عاطفگی در ایران سخت در گردش است !! حمل اسلحه آزاد ! تهدید , مجروح و یا به قتل رساندن دیگران در حضور مردم آزاد!! باج گیری, هرزه گردی آزاد !! شیادی ,مال مردم خوری, کلاهبرداری, فراوان !! آدمکشی جنایت و قتل به مانند چیدن میوه از درخت بسیار سهل و آسان شده !! دیاری که بذر اسلام در آن کاشته شد سَمبُلش نیز شمشیر و قمه میباشد !
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خاک بر سر روانی احمقت کنن
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

ezatdf - ایران - تهران
armita2010 - ایران - تهران - اولین کاری که می کنی تفنگش رو قایم کن!
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

christina - قبرس - قبرس
اقای رضا شاه استرالیا من به شما خیلی وقت پیش ایمیل زدم جواب ندادید
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

reza1981 - آلمان - هانور
من نمی فهمم والدین ایرانی چرا فکر میکنن تو هر مقطعی میتونن تو کار بچه ها دخالت کنن و نظر بدن...عجب گیری کردیم ها...پدر مادر زورگو..رییس زورگو..حکومت زورگو...اینم شد زندگی؟
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
armita2010 - ایران - تهران. دوست عزیز و عاشقم - امیدوارم که پدرشما سرعقل بیاد وخودش دست شما را دردست معشوقت بگذارد. سعی کن باپدرت دوستانه و مثل دو مرد. بیشتر صحبت کنی و به پدرت بگو . ایا تا بحال عاشق شده ائی ? ایا عشق . را می شناسی? درنهایت به پدرت بگو , پدر اگر جای من بودی چه میکردی ?. تنها ارزوئی که ازایزد متعال میتوانم درخواست کنم, رسیدن شما به عشق . پاک و رسیدن به وصالت است.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

Royan - المان - المان
armita2010 - ایران - تهران/زمان همه چیز را حل می کنه همیشه پدر ها هم اشتباه نمی کنند ببین چرا مریم خانم را رد میکنه اگر دلیل منطقی داره خوب خیر شما را میخواهد ولی اگر غیر منطقی بود واز روی تعصب وغیر ه تصمیم خودت را بگیر. ارمیتا اسم دخترانه نیست؟ .
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

sh_v - ایران - تهران
شب زفاف کمتر ز صبح پادشاهی نیست /// به شرط انکه پسر را پدر کند داماد /// اینم دامادی این بی چاره....
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
Artima 2010. ارتیما عزیز،من خودم پدر ۲ پسر هستم و از جانم هم آنها را بیشتر دوست دارم.فکر میکنم تنها کاری که پدر وظیفه دارد دادن آگاهی‌ و انتقال تجربیاتش به فرزند است.من خودم موقع ازدواج سالها به خاطر مخالفت پدر خانومم صبر کردم.زندگی تو مهمتر از هرچیز است.اگر فکر میکنی‌ انتخابات شایسته است به آنها توجه نکن.مطمئنا آنها بعد از گذشت زمان وقتی‌ تو را خوشحال ببینند از کرده خود پشیمان میشوند.هیچ پدری بد فرزندش را نمی‌خواهد.مشکل یکی‌ فهنگ ما و دیگری اختلاف نسل است .پیروز و شاد باشی‌.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

hamzehveronique - ایران - تهران
تقصیر ما جوناست که منتظر می مونیم تا برسیم به 28 و هنوز با پدر و مادر زندگی می کنیم- 18 سالت که شد دیگه باید به فکر استقلال باشیم. البته جامعه عقب مونده هست. چه خاکی سرمون کنیم-
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

bache tehron - ایتالیا  - رم
عجب پد ربی عاطفه و احمقی.اگه خیلی مرد بود به خودش شلیک میکرد
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
armita2010- عزیز جان نظر خدایت در این مورد چیست !? صبر کن ببین او چه جوری کمکت میکند !!
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

EDIUS - ایران - مشهد
نمیشه نظر داد . خیلی وحشیانه هستش
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
armita2010 - ایران - تهران - آرمیتا که اسم دختره. تو عاشق مریم هستی؟
جمعه 2 اردیبهشت 1390

arefam - فرانسه - پاریس
از روزی که این حکومت اومده رو کار ریزه ریزه همه رو دیوونه و مجنون کرده. همش خبرهای کشت و کشتار فززندان توسط پدر و مادر یا برعکس و یا زوج ها که هم دیگه رو میکشن و اونهائی هم که هنوز جنون نگرفتن و عقلشون سرجاشونه متاسفانه به دست جانیان و روانی های حکومتی کشته میشن. واقعا تاسف باره.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

baba55 - ایران - گنبدکاووس
طبق قانون ایران کشتن فرزند به دست پدر قصاص ندارد وقابل مجازات نیست
جمعه 2 اردیبهشت 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫عشق بیش از حد پدر فرزندی کار دست پدر که دچار جنون آنی شده داده،ایکاش پدر صبر میکرد تا خود شاه پسرس سرش به سنگ میخورد،حتما پدر خانواده دلائلی داشته که مخالفت میکرده ولی متأسفانه چون بیشتر جوانان زیر سی سال از مغزشان کمک نمیگیرند و عشق شان کمر به پائین است تا کمر به بالا ،بعد از مدت کوتاهی زندگی شان دچار مشکلات میشود.دخالت بیجا و غیر منطقی پدر و مادر کار درستی نیست،فقط باید نظرشان و دلائل قانع کننده شان را با دختر یا پسرشان در میان بگذارند،اگر گوش به نصایح نکردند،موقعیکه سرشان به سنگ خورد،نگویند که بابا جان،مادر جان من جوان بودم و کم تجربه ،چرا شما گذاشتید من بدبخت شوم.نصیحت و راهنمائی با دخالت و وحشیگری بینشان فرق از زمین تا آسمان است.ولی مخالفت این شکلی تا حالا ندیده و نشنیده بودم،آدم جگرپاره خودشو به گلوله ببندد.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

l3e4uty9irl - امریکا - بربنک
وای این ها دل ندارن. من هم این مشکل را دارم به دلیل دینمون خانواده من مخالف هستند خب عشق چه ربطی به دین داره?. اب
جمعه 2 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
در کشوری که خبرنگار مجبور برعایت تنظیم خبر بر اساس شئونات دولت میباشد به تعبیر دیگر سانسور حرف اول را در ارائه خبر میزند لذا خواننده باید خبر را شخصا تجزیه و تحلیل نماید اول اینکه محل وقوع جرم را دقت کنید اسلام اباد .این منطقه از جمله مناطق جرم خیز تهران بوده و کلیه ساکنین ان اکثرا از کسانی هستند که بعد از انقلاب بتهران مهاجرت و گله وار در راهپیمائی ها شرکت میکردند و اکثرا شاغل در ارگانها میباشند و استفاده از اسلحه شکاری هم صحت ندارد مسلم قاتل یک ارگانی صاحب اسلحه بوده و مهمتر اینکه هیچ پدر و هیچ انسانی راضی نمیشود که فرزندش را در شب عروسی بقتل برساند اینگونه اقدامات فقط از طرف یک عده حیوان و حیوان صفت که فاقد احساس و شعور انسانی هستند انجام میگیرد . اسلام اباد اسلام شهر اسلام سرا و هر کلمه و جمله ای مترادف همین نام مساوی است با بی عاطفه بودن بی شعور بودن بی احساس بودن و ضمنا احساس قدرت مطلق نمودن.نام منطقه مساوی است با بی عاطفه بودن اسلام شهر. اسلام اباد اسلام سرا
جمعه 2 اردیبهشت 1390

Pezhman - اتریش - وین
sh_v - ایران - تهران با اجازه طبع شعرم گل کرد. شب زفاف کمتر ز صبح پادشاهی نیست /// به شرط انکه رستم,سهراب را نبندد به رگبار
جمعه 2 اردیبهشت 1390

a.ahooraei - آلمان - کلن
ببخشید این فقط یه ظن هست . اما داشتیم همچین چیزاهیی رو که دختره قبلآ یا با برادر داماد یه مدت بوده و یا پدر داماد یه تک رده بود و دوست نداشتن داماد این رو بدونه و مخالفت داشتن اما دختر هم زرنگ و از پسر غایم کرده بود. نمیگم حتمآ این بوده اما احتمالش رو بدیم.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
armita2010 - ایران - تهران دوست عزیز قبل از پدرت تو بسراغ او برو با یک اسلحه شکاری او را از ناحیه کمر مجروح کن و بدون دادن ادرس عروسی به پدرت برو و با مریم دوست داشتنی ات ازدواج کن..البته شوخی بود.اما جدا اگر پدرت با منطق مخالف ازدواجت است به او گوش کن.به حر حال هیچ پدری بدی اولادش را نمیخواهد.به غیر از یک پدر بنام مراد که فرزند جوان و زیبایش را که دوست صمیمیم بود را در رختخوابش با پتک زد توی سرش و ان عزیز را بقتل رساند در ابیوردی شیراز.نور بقبرت ببارد مهرزاد جان و رحمت خدا شامل حالت شود در جائیکه هستی عزیز فراموش نشدنی.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
چه پدر عقب افتاده سنگ دل و وحشی بوده که به جگر گوشه اش رحم نکرده ! وای از مخهای کپک زده
جمعه 2 اردیبهشت 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
کاری که این پدر سنگدل کرده محکومه..ولی بنظر من وقتی خانواده دختر میدونند که پدر داماد مخالف این جریانه چرا دست به چنین کاری میزنند.؟؟؟مقصر اصلی خانواده عروس هستند..مطمئنا چنین خانوده ای ،خانواده خوبی نیست. armita2010 - ایران - تهران..دوست عزیز فقط باید صبر کنید تا پدرت قبول کنه..هیچ گاه به تنهایی برای انجام این کار اقدام نکن که عواقب بدی برات در پی خواهد داشت...بالاخره پدری گفتند مادری گفتند...یکی رو میشناسم دختری رو دوست داشت ولی پدرش مخالف بود اما9سال صبر کرد تا اینکه بالاخره پدرش قانع شد وبه مرادش رسید..در کل رنجاندن پدر ومادر عواقب تلخی داره
جمعه 2 اردیبهشت 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
اخه کسی رو به زور وادار به ازدواج کردن با شخصی یا نهی اون چه ربطی به بقیه داره ایا بدر این شخص یخواد با این دختر زدگی کنه. اصل اینه که علف به دهن بزی شیرین بیاد که اومده. البته نمیخوام بگم که بزرگترها و خانواده ها هیچکارن میگم احترام واجبه ولی دخالت بیش از اندازه هم خوب نیست مثلا اگه همین داماد با شخص مورد علاقه و نظر بدرش ازدواج کنه بعد نسازند و طلاق بگیرند البته اگه بسره نزنه زنش رو بکشه ایا بدر این شخص جواب گویه این شکست زندگی بسرش هست? مسلما خیر چون کاری از دستش برنمیاد
جمعه 2 اردیبهشت 1390

gol andam - سویس - زوریخ
ای بی رحم چطوری دلت اومد لانه این کبوترای عاشق رو خراب کنی مگه تو میخواستی باهاش زندگی کنی تف به اون ذاتت
جمعه 2 اردیبهشت 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
پدر=دولت کنونی . پسر= ملت کنونی یعنی یا حرف من, یا مرگ.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
عقب افتادگی در ذات خیلی هاست که خود بی خبرند-- در هیچ کشوری جز کشورهای اسلامی دخالت در احساس و زندگی مرد وزن دیده نمی شود بچه دار شدن.تعداد بچه ها حتی کمک مرد به همسرش در امور خانه!!! همه باید زیر نظر والدین باشد یعنی زن ومرد فقط لولوی سر خرمن ----مثل اینکه این توحش اخلاقی را فراموش کرده اید که خانواده ی مرد پشت در حجله منتظر دستمال بودند و اتفاق افتاده بود و می افتد حالت الاستیکی در تعدادی از دختران با عث شد کشته شوند چون فکر کرده اند بکارت نداشته ---تعدادی هم در بالا چنان از حق پدر و مادر در امر ازدواج دفاع کرده که تو گوئی دختر و پسر ناقص العقل و تنها بزرگتر ها عقل داشته اند اتفاقا بر عکس چون در اکثر خانواده ها ازدواج قراردادی و عشق مفهومی ندارد خیانت و طلاق در حد بسیار بالاست کمی مغزها را اپ دیت کنید قرن 21 و عصر فضاست نه عهد پادشاه ویز ویزک.. گاهی فکر می کنم برای اکثریتی همین حکومت بهترین است چرا که طبق همین دین توحش پدر قاتل قصاص ندارد.!!!!!!!!
جمعه 2 اردیبهشت 1390

sh_v - ایران - تهران
pezhman /اتریش _وین_گل گفتین. ارزوی خوشبختی براتون دارم
شنبه 3 اردیبهشت 1390

sara-baran - المان - هامبورگ
واقعا وحشتناکه من هم تقریبا چنین مشکلی داشتم برادرم مخالف ازدواجم با کسی که دوسش دارم بود ولی خدا رو شکر منطقی تر از این پدر بی رحم بودو هه چیز به خیر گذشته تا الان و خوشبختانه حدود یک ماه دیگه عروسیمونه امیدوارم همه چیز به خوبی تموم شه من که کلی استرس دارم
شنبه 3 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
Artemis SW فرانسه نازنین تمام فرمایشات شما درست ولی انچیزی که باید بان زیاد فکر کرد ان پرده نازنین بکارت یا پرده شرف یا پرده ناموس است که برای بسیاری از مردان ناموس پرست مبنا شرف و عفت و پاکدامنی زن میباشد . لذا ان بانوانی که این پرده شرف را در اظاق خواب خود اویزان شده موجود دارند که جای نگرانی نیست و اما انهائیکه بهر دلیل فاقد این پرده شرف و ناموس میباشند و پول کافی برای خرید مجدد این پرده را هم ندارند خداوند سبحان وکریم ورحیم و ضمنا مهربان برای اینگونه بانوان هم فکری نموده و ان اینکه در هر ماه این نازنین ها بخون دماغ مبتلا میشوند و مرد ناموس پرست هم فقط خون میخواهد و عیال ناموس دار هم میداند که چطوری و چه وقت این دستمال خونی را تحویل مرد ناموس پرست بدهد . خون .در واقع خون است مهم این است که قرمز باشد و از مال ناموس باشد. خون خوک و کرگدن نباشد که دین حنیف ما اینگونه خون ها را قبول نمیکند واسلام علیکم ورحمت الله برکاته
شنبه 3 اردیبهشت 1390

payman_270 - ایران - سربندر
پدر نمونه سال !!!.... اگه به خودش رضایت بده باز هم تحت پیگرد قرار میگیره؟؟؟
شنبه 3 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
bawafa1385 - المان - هامبورگ . دقیقا همینطور است دوست عزیز به همین دلیل خیاط خانه های !!! مربوطه باز شده...مرد سالار اسلامی را باید فریب داد حق اوست. بالا برویم پائین بیائیم کشور جهان سوم هستیم که خواستیم خود را به فراسو برسانیم که در عنقلاب ثابت شد وضع فکری جامعه در حد فاجعه-- پس تجدبد شدیم و قرار شد درسهای 1400 ساله را دوباره بخوانیم بعد امتحان دهیم.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.