هک شدن سایت مجلس خبرگان و درج خبر فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی در صفحه اول آن


هک شدن سایت مجلس خبرگان
و درج خبر فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی در صفحه اول آن

سایت رسمی دبیرخانه مجلس خبرگان هک شده است.

به گزارش مشرق، گفته می شود هک کنندگان این سایت در حال قرار دادن اخبار دروغ و جنجالی بر روی این سایت هستند.

این سایت دقایقی پیش خبر دروغ درگذشت هاشمی رفسنجانی را منتشر کرده بود که به سرعت از سوی محسن هاشمی فرزند ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شد.

در این سایت اطلاعیه ای از قول مجلس خبرگان انتشار یافته که در بخشی از آن آمده بود:

مجاهد بزرگ انقلاب ، سیاستمدار فقید و دانشمند فرزانه و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، عالم پارسا و پرهیزکار، حضرت آیت الله جناب آقای اکبرهاشمی رفسنجانی  امروز براثر بیماری رحلت فرمودند.

این نه اولین و نه آخرین بارى است که دلى نورانى و سرشار از عشق و ایمان و وفادارى به آرمانهاى بلند الهى و انقلاب اسلامی، را از دست میدهیم. او مانند دیگر مردان حق از روزى که قدم در راه انقلاب نهادند همواره سر و جان خود را براى نثار در راه خدا بر روى دست داشتند. به فرموده حضرت امام (ره):هاشمی زنده است تا نهضت زنده است.

از دوران تحمل شکنجه های سخت طاغوت و تا سالها صبرو تدبر و فرماندهی جنگ تحمیلی و پس از آن دوران سازندگی ایران اسلامی، و در سالهای اخیر تدبیر و فرزانگی و سیاست مداری ایشان، سالها شاهد آمادگى و فداکارى این انسان پاک نهاد و مصمم و شجاع بوده و انقلاب اسلامی  صدها خاطره از ایثارها و از خود گذشتگى او حفظ کرده‏است.

ایشان فردی وفادار به انقلاب و نظام بودند که من خود شاهد جانفشانی هاعشق به منال دنیوى حقیرتر از آن است که در دل نورانى شایستگان جایى بیابد.


گفتنی است، سردبیر سایت دبیرخانه مجلس خبرگان، فرزند آیت الله یزدی است.

 خنده آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از شنیدن خبر درگذشت‌اش

رئیس دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از شنیدن خبر درگذشت خود تنها خندیدند.

محمد هاشمی در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص هک شدن سایت مجلس خبرگان با اشاره به اینکه 5 دقیقه ای است از این موضوع مطلع شده است، افزود: من هم این مطلب را روی سایت دیدم.

وی ادامه داد: از آنجا که مسئولیت دبیرخانه مجلس خبرگان با آیت الله یزدی است فرزند ایشان مجید یزدی مسئولیت سایت خبرگان رهبری را بر عهده دارد و وقتی با ایشان تماس گرفتیم ایشان به ما اعلام کرد که سایت هک شده است و ما در حال خارج کردن آن هستیم.

 وی در پاسخ به اینکه آیا آقای هاشمی رفسنجانی هم از این خبر مطلع شده اند گفت: بله و از شنیدن آن خندیدند.

 وی در پاسخ به اینکه فکر می کنید چه کسانی اقدام هک کردن سایت کرده اند گفت: من چه می دانم. شما بهتر از من این موارد را می دانید!

mehr47 - ایران - تهران
3 چیز نمیمیرند و باید انها را کشت: مار و کلاغ و ملا پس بیخودی دلتونو صابون نزننین! هههههههههه
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

mssiniur - belarus - بلاروس - مینسک
ایییییییول خیلی حال کردم فقط امیدوارم که فقط هیچ ردی از این هکر های با حال پیدا نکنن
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

shemiranian - ایران - تهران
کسی که این کار را انجام داده دقیقا میخواسته این منظور را برساند که با حذف هاشمی از ریاست خبرگان عملا هاشمی مرده.دوران خواری هاشمی فرا رسیده در واقع آه مادرانی که عزیزانشان در دوران رسمنجانی اعدام شدند گریبان او را دارد میگیرد.ترورهای زنجیرهای-اعدام های سیاسی ها -شکنجه مردان و زنان مبارز در زندانها تجاوز به ناموس مردم ....و...همه اینها را باید جواب پس بدهد..و این هنوز آغاز ماجراست.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

mnm - کره - اینچان
به سلامتی .انشالا
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
از دوران تحمل شکنجه های سخت طاغوت و تا سالها صبرو تدبر و فرماندهی جنگ تحمیلی و پس از آن دوران سازندگی ایران اسلامی، و در سالهای اخیر تدبیر و فرزانگی و سیاست مداری ایشان، سالها شاهد آمادگى و فداکارى این انسان پاک نهاد و مصمم و شجاع بوده و انقلاب اسلامی صدها خاطره از ایثارها و از خود گذشتگى او حفظ کرده‏است....که ثمری غیر از نابودی و ویرانی ایران نداشت
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
حاج شیخ علی اکبر دام افاضاته روزگار است انکه گه عزت دهد گه خوار دارد .ناراحت نشو داداش.تو اگر عاقل بودی بعد از اینکه اعلام کردند رای تو برای رئیس جمهوری 4 ملیون شده بهتر بود عبای خودت را میکشیدی روی سرت و میرفتی دنبال کارت من تعجب میکنم بعد از 32 سال هنوز سیاست را نفهمیدی و خیال کردی با چند تا خالی بندی مثل تحمل شکنجه های زمان طاغوت( ای شیخ بی حیا) یک شبه شدید مالک بلامنازعه این مملکت. من تعجب میکنم که واقعا شک تو بیقین تبدیل شده وخیال میکنی ملا ها مالک این کشور ومردم مظلوم هستید. نه برادر .نه اقا نه شیخ نازنین. بازی تمام شد و برو همراه عیال و نوکر بچه ها بعد از ادای فرضیه الله بزرگ این چند تا قرص میل بفرمائید . بیا سوته دلان گرد هم ائیم و الا اخر . ضمنا ویدئو روزهای باد کردن روی کرسی مجلس هم یادت نره چون با خاطره زندگی کردن هم خودش عالمی داره. اره داداش اره عزیز
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

artosh - ایران - تهران
mssiniur - belarus - بلاروس - مینسک / عزیزم کار دوستان احمدی نژاد و خود جناب خامنه ای هست. رد چیه؟! هاشمی با محکوم کردن 25 بهمن، هم از مردم رانده و هم از حکومت مانده شد. به او گفتن محکوم کن تا در خبرگان ابقاء شوی.. اما........................!
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
خیلی احمقانه بود این حرک چون سایت رو هک کردن و تمام مصاحبه ها و سخنرانی ها یی که راج به اختیار خبرگان بود در مورد عزل ولی فقیه رو پاک کردن. فقط احمقا خیال می کنن بقیه مردمم احمقن
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

123 - ایران - تهران
تاثیر ساندیس بر ذهن بسیجی مثل تاثیرقرصx روی افراد است کلا مغز را شیرین می کنه
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.