منتخبی از عکسهای روز اینترنت ۱۳


منتخبی از عکسهای روز اینترنت 13

عکس تکان دهنده ای از دکتر زید آبادی در دست مزدوران

عکس صورت ورم کرده علی دایی پس از درگیری با یکی از لیدرها

مازیار ناظمی امروز در وبلاگش نوشت

"همکاران خبرنگار من روز بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی تصویری از لیدری که دایی می گوید او را مضروب کرده گرفته اند. امشب  ۷ اسفند در بخش ورزشی خارج از گود خبر ۳۰/۲۰ همکارم رضوانی گزارشی از این ماجرا دارد."

ناصر حجازی با سبیل

علی پروین با سبیل

تصویر سه‌بعدی از ویروس HIV
اعدام نظامیانی که از دستور شلیک به مردم لیبی سرپیچی کرده بودند
شبکه الجزیره با انتشار تصاویری از کشته شدن شماری از نظامیان در لیبی پس از سرپیچی از دستورات مقابله مسلحانه با معترضین خبر داد. این افراد در حالی که لباس نظامی بر تن دارند  و دست های آنها از پشت بسته شده است؛ از ناحیه سر مورد هدف مستقیم گلوله قرار گرفته اند.
 
تظاهرات خوابیده 
کارگران مدیسون پایتخت ایالت ویسکانسین در ایالات متحده آمریکا برای احقاق حقوق خود دست به تظاهرات خوابیده زده اند.
 
عکسی قدیمی از تحریریه مجله فیلم در سال 1364
نشریه سینمایی 24 به بهانه یکسالگی انتشارش، پرونده ای را به بررسی نشریات سینمایی کشور اختصاص داده است. از جمله مطالب جالب این پرونده، عکسی قدیمی و خاطره انگیز از تحریریه مجله فیلم است.

ایستاده: اسفندیار رسولی، مسعود صدری، محمد شکیبی، ناصر زراعتی، توکا نیستانی، جهانبخش نورایی، بهزاد رحیمیان، عبدالله تربیت، مجید مصطفوی، احمد امینی، جواد طوسی نشسته: بهروز دانشفر، نازیتا ربیعی، عباس یاری، هوشنگ گلمکانی، مسعود مهرابی، خسرو دهقان، فریدون شفقی، فریدون جیرانی، احمد طالبی نژاد.

 
خرید بلیط همراه با کتک 
صف خرید بلیط مسابقات کریکت بین هند و انگلستان در هند
 
 
تجمع اعتراضی در کره جنوبی 
تجمع تاکسیرانان کره جنوبی در نزدیکی پارلمان این کشور برای کاهش قیمت گاز مایع
 
آخرین تصویر از آخرین نقش زنده یاد «عباس امیری»
دهنمکی و شریفی نیا در آغوش غول برره!
حفر تونل بعد از 3 ماه در نزدیکی محل دفن معدنچیان و رسیدن به جسد
طاووس محمودی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: امدادگران حادثه معدن اشکلی در منطقه هجدک کرمان پس از 40 روز با حفر 118 متر تونل انحرافی، خود را به نزدیکی محل حادثه رساندند.

وی با بیان اینکه این تونل به روش انفجاری به وجود آمده است، گفت: امدادگران به نزدیکی محل مدفون‌شدن کارگران معدن رسیده‌اند اما به دلیل احتمال ریزش سقف، در حال حاضر با شتاب کمتری عملیات نجات را انجام می‌دهند.

محمودی در ادامه افزود: امدادگران با روش کم‌نظیر از بالای کوه برشی را به سمت محل مدفون‌شدن معدنچیان ایجاد کرده‌اند اما هنوز دسترسی به اجساد معدنچیان امکانپذیر نیست.

به گزارش ایسنا، 23 آذر ماه سال جاری چهار معدنچی در اثر ریزش زغال‌سنگ در عمق 600 متری معدن ذغال سنگ «راور» در استان کرمان گرفتار شدند که پس از گذشت دو روز امدادگران جسد یکی از این معدنچیان را خارج کردند، اما همچنان تلاش‌ها برای نجات جان سه معدنچی گرفتار ادامه دارد.
شکار مار
 تیم‌های والیبال هنرمندان و کمیته داوران فدراسیون والیبال بعد از ظهر جمعه در دیداری خیر‌خواهانه در خانه والیبال مقابل هم قرار گرفتند. قلعه‌نویی و حامد بهداد هم برای حضور در این مسابقه دعوت شده بودند.
خواستگاری رونالدو از مانکن روسی
گزارشهای منتشره حاکی از آن است که ستاره پرتغالی در فکر ازدواج با مدل روسی است. طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، کریستیانو رونالدو در فکر ازدواج با ایرینا شایک، مدل روسی است. این ستاره پرتغالی در روز ولنتاین به نیویورک سفر کرد تا با این مدل روس دیدار کند و در این سفر حلقه ازدواج گرانقیمتی را به همراه داشت و از شایک خواستگاری کرد. طبق گزارشهای منتشره، کریس رونالدو، به محل کار ایرینا شایک رفت؛ جایی که شایک درحال انجام گفت و گو با شبکه تلویزیونی در مورد عکس تبلیغاتی اش در مجله ای ورزشی بود. این مدل روس هم در حالی که شاخه گل رزی در دست داشت از ساختمان خارج شد.

porharfi - هلند - آرنم
عکسها یی بسیار خوب گویای *13* بودنش هستند!!!.....
یکشنبه 8 اسفند 1389

siah76 - امریکا - لوس انجلس
از همه باحالتر عکس علی دایی بود...اسطوره قیافیه دیگه نمیگیره...
یکشنبه 8 اسفند 1389

shayna - ایران - ایران
معدنچی های بیچاره ذره ذره جون دادند
یکشنبه 8 اسفند 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
از همه باحال تر عکس بادمجان زیر چشم دایی بود و دومی تظاهرات خوابیده.
یکشنبه 8 اسفند 1389

red.boy - ایران - تهران
همه اینا یه طرف شم قلعه نویی یه طرف
یکشنبه 8 اسفند 1389

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
دوست دختر رونالدو خیلی نازه. اخی دلم گرفت نوشته بود آخرین عکس از زنده یاد عباس امیری روحش شاد ...
یکشنبه 8 اسفند 1389

farhad_swiss_zurich - سوئیس - زوریخ
تظاهرات در کردستان عراق و تیر اندازی ماموران پلیس به مردم و زخمی کردن یک پسر بچه هشت ساله در روز شنبه 7 اسفند ___https://www.youtube.com/watch?v=KQiTDKDxFbc
یکشنبه 8 اسفند 1389

مهران خان - ایران - تهران
عکس ویروس HIV جالب بود!
یکشنبه 8 اسفند 1389

armagan - مالزی - کوالالامپور
واقعا از خب مرگ عباس امیری متاسف شدم.خدا بیامرزتش
یکشنبه 8 اسفند 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
واقعا جای تاسفه!!! دکتر زید آبادی اگه بجای تحصیل در دانشگاه به چاقوکشی و جنایت برای ولی وقیح اقدام میکرد مشکلی توی زندگی نداشت که هیچ، شانس وزیر و وکیل شدن هم داشت. ولی اشکال کار اینجاست که دیگه جزو انسانها محسوب نمیشد و جانوری کودن بیش نبود. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
یکشنبه 8 اسفند 1389

pelle - سوئد - استکهلم
بیچاره معدنچیان ،لعنت به حکومت اسلامی بیعرضه ، چقدر دکتر زیدآبادی تکیده و نحیف شده ، سگ...
یکشنبه 8 اسفند 1389

sarbaz007 - المان - المان
چه کردن به روزدکتر زید آبادی اوردن ننگ بر شما
یکشنبه 8 اسفند 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
چه خرتوخری تو این ورزش.علی دایی اسطوره یک ملته.فیفا تو هر مراسمی بعنوان میهمان افتخاری دعوتش میکنه.تو کله دنیا هر مراسمی که فیفا برگزار میکنه بین فوتبالیستای بزرگی مثل بکن بایر /ماتئوس/پله/پلاتینی ووو میشینه اونوقت یکنفر لیدر چلغوز بیسواد دهاتی اینجوری ...گنده تر از دهنش میخوره.واقعا که ما ایرانیها نوبریم. واقعا که مرده پرستیم.رگ ترکی شهریار بزنه بالا که خودش یک تنه پنج نفرو حریفه!!!اونوقت که با ابروی شکافته شده و بخیه خورده خودشو دو متر بطرف توپ پرت کرد تا گل دقیقه اخر به کویت بزنه رو حتما یادتونه(جام ملتها96).اونموقع خوب بود حالا بد شد؟خاک بر سر این مملکت که به اسطوره ملیش چنین توهینی میشه.خاک بر سر اون سععدلو/کفاشیان بیلمز و کاشانی لمپن که همش زیره سر اونه.درضمن من اذری نیستم که فکر کنید دارم طرفداریش میکنم.
یکشنبه 8 اسفند 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
شاسکولای عقب مونده لگن شکسته ابی رو نگاه کنین که با عقده وصف ناپذیر از مشت خوردن کسی که یه زمانی با گلهاش توی تیم ملی باعث میشد که مثل قورباغه از خوشحالی بالا پایین بپرن..بوی گند سوزشتون لبهای منو خندون میکنه مثل همیشه ;) متاسفم برای سطح فرهنگ و ادب بعضی از این هله هوله های ابی ...
یکشنبه 8 اسفند 1389

red.boy - ایران - تهران
عجب شکمی داره این امیر قلعه نویی. ژنرال شکم. امیرخان یه ذره بدو این شکم آب بشه. البته ذوب کردن این شکم 3-5-2 سال زمان میبره.
دوشنبه 9 اسفند 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
چه عشوه ای میاد این شریفی نیای تواب برای ده نمکی چماقدار...
دوشنبه 9 اسفند 1389

بابک - ایران - سبزوار
عکس معدنچی مرحوم مظلومیت این انسان های تلاشگر را نشان می دهد
دوشنبه 9 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.