تهدید شاگرد کافی‌نت به سوءاستفاده از تصاویر دختر دانشجو


تهدید شاگرد کافی‌نت به سوءاستفاده از تصاویر دختر دانشجو

خراسان: با یکی از هم کلاسی هایم، تحقیق علمی خود را آماده کردیم و سپس مطالب تایپ شده را روی فلش ریختیم و به کافی نت بردیم تا با چاپ آن، جزوه ای را برای دانشگاه آماده کنیم.جوانی که در کافی نت کار می کرد فلش را گرفت و پس از چند دقیقه مطالب تحقیقی را روی کاغذ چاپ کرد و همراه فلش به دستمان داد.

دختر دانشجو افزود: ما بلافاصله به خوابگاه برگشتیم و از این که کار تحقیقی مان تمام شده، خوشحال بودیم، ولی فردای آن روز وقتی از خوابگاه بیرون آمدیم متوجه شدیم ۲ قطعه عکس از جشن تولدم روی دیوار خوابگاه نصب شده است.من و دوستم با تعجب و در حالی که عصبانی و نگران شده بودیم عکس ها را پاره کردیم.

در این لحظه ناگهان شاگرد کافی نت جلو آمد و با لحنی تهدیدآمیز گفت: تمام عکس های شما را از روی فلش برداشته ام و اگر با من دوست نشوید بلایی به سرتان می آورم که از خجالت نتوانید سرتان را بالا بگیرید.دختر دانشجو ادامه داد: با شنیدن این حرف سرم سوت کشید و به یاد عکس های خصوصی ام با نامزدم افتادم که در حافظه فلش ضبط شده بود.

با ترس و لرز و گریه گفتم: خواهش می کنم عکس ها را از روی حافظه سیستم رایانه ات پاک کن و آبروی ما را به بازی نگیر.پسر جوان با خنده ای شیطانی جواب داد: تازه می خواهم عکس های تو و شوهرت را روی اینترنت منتشر کنم، حالا به پیشنهادی که دادم فکر کنید و اگر آبروی تان را دوست دارید خواسته هایم را عملی کنید! من قول می دهم در این باره به کسی چیزی نگویم!

او سوار موتورسیکلتش شد و رفت و من هم با دلهره و نگرانی خودم را به کلانتری رساندم تا کمک بگیرم. اما واقعا نمی دانم با چه عقلی عکس های شخصی ام را از روی حافظه حذف نکردم و بدون توجه به عواقب این کار به کافی نت رفتم. خواهش می کنم کمکم کنید که خیلی دل شوره دارم.

با اعلام شکایت ۲ دختر دانشجو، تیم های اطلاعات و عملیات پلیس امنیت عمومی شهرستان قوچان بلافاصله وارد عمل شدند و متهم پرونده که شاگرد کافی نت بود را دستگیر و اقدامات قانونی را به عمل آوردند.

کاسیت - ایران - خرم اباد
با ترس و لرز و گریه گفتم...............واااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییی
سه‌شنبه 6 مهر 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
عجب ادم نامردی ! مثل اینکه مردانگی و جوانمردی در ایران مرده ! اونوختا اگر کسی به دیگری اطمینان میکرد طرف مقابل چقدر خوشحال بود که به او اطمینان کرده ، و تا پای مرگ راز اونو به گور میبرد ، حالا یارو میگرده برای سرکیسه کردن مردم بیگناه ! اصل و ریشه اینم برمیگرده به حکومت ناتوان که به مردم اجازه گستاخی میده ! وقتی فرماندار شمیرانات جزء گروه بسیجیان حمله میکنه به خانه مردم ، شما فکر میکنید مردم نادان بی پول این کارها نمیکنند ! چه بسا ، شاید بسیجی بوده !
سه‌شنبه 6 مهر 1389

yashasinazarbaijan - امریکا - نیویورک سیتی
به این میگن بی شرف بی ناموس اینطور ادمها رو باید مثل قدیمها روی درشکه سوار کرده و دور شهر بگردوننشون تا عبرتی برای همه بشه
سه‌شنبه 6 مهر 1389

homa-ir - المان - هامبورک
دم تیم عملیاتی پلیس امنیت عمومی شهرستان قوچان گرم. من یکی هیچ. چنین انتظاری را نداشتم.
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

massoudoslo - اسلو نروژ - اسلو
مردم در این حکومت دینی مریض و مجرم شده اند . .....اگر با من دوست(!!!!) نشی عکس توو شوهرت رو میزنم توی اینترنت .....!!!!!!!! عجب فرهنگی این وارثان کوروش کبیر پیدا کردند ! خب تازه اگه میزد عکسا رو اینترنت چی میشد؟! من اگه بودم میگفتم بزنید .
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
چقدر بعضی از ایرانیها دنبال ضعف هستند..این دیگه اخر نامردی و ناجوانمردانگی..
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

dentist_amir - انگلستان - لندن
خاک تو سر خنگت کنن اخه کی عکس خصوصی رو میده به کافئ نت
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

andyjapan - ژابن - ناگویا
ان قدیما میگفتند ایرانیها توی دنیا به سه چیز مشهورند مردانگی و راستگویی وغیرت ولی این ملاها..........................
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

شعبون بی مخ - انکلستان - لیدز
دوستان عزیز داستانو سیاسی نکنید .! یه کم فکر کنید.؟ باشه دختره سالمه و اونو دودره نکرده حالا هم که براش شاخ شده فروختتش..!حرفاشو باور نکنید که دروغی بیش نیست....! بی نوا اون جوان که اسیر یه أشغال و لاشخور شده .....( فکر کنید ....؟ شک نکنید دروغه).
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

capochin0o - امارات - شارجه
ابرو داری دختر ایرونی رو بیاییداینجا ببینید ماشالله
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

experthoney - بحرین - منامه
این کارا دیگه آخر نامردی و بی غیرتیه،. کجاست اون غیرت ایرانی که معروف بود؟
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

high class - کانادا - ونکوور
تازه شانس اورده این دختر خانم که پلیس بهش گیر نداده ودر مورد اینکه طرف واقعا نامزدش هست یا نه تحقیقرنکرده .
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
عجب ادمهای روانی پیدا میشن
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

sasan(007) - امارات متحده عربی - ابوظبی
مردانگی افسانه شد خدا رحم کنه
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.