فیلم مستند تکان دهنده از بچه بازی و بچه بازان افغانستان

 
فیلم مستند تکان دهنده از بچه بازی و بچه بازان افغانستان

وبسایت مسیحیان ایران : در این فیلم مستند,نظاره گر فعالیت سوداگرانی در افغانستان هستیم که بصورت کاملا علنی و بدون دخالت پلیس و مسئولین این کشور در شهرها و روستاهای بدنبال پسربچه های جوان 5 تا 13 ساله می گردند تا آنان را بعنوان "رقصنده" و نیز سوء استفاده جنسی در اختیار مردان قرار دهند.
به گزارش استکهلمیان Stockholmian، فیلم مستندی که چهارشنبه شب 25 اگوست 2010 از تلویزیون اس وی تی سراسری سوئد پخش شد بی شک یکی از تکان دهنده ترین فیلم های مستندی است که بیننده تاکنون شاهد آن بوده است.
در این فیلم مستند, بیننده نظاره گر فعالیت سوداگرانی در افغانستان خواهد بودکه بصورت کاملا علنی و بدون دخالت عملی پلیس و مقامات دولتی این کشور در شهرها و روستاهای افغانستان بدنبال پسربچه های جوان 5 تا 13 ساله می گردند تا آنان را بعنوان "رقصنده" و نیز سوء استفاده جنسی در اختیار مردان متمول, بازرگانان ثروتمند, سران عشایر و فرماندهان مسلح گروه های شبه نظامی قرار دهند.
فیلمبردار این فیلم مستند در کیوسک های فروش فیلم در خیابان های افغانستان فیلم هایی از "بچه بازی" را خریداری می کند که در کنار دیگر سی دی های فیلم و موسیقی بصورت علنی و هر گونه دخالتی از سوی پلیس و دولت به فروش می رسند. به گفته یک روزنامه نگار افغان که در طول برنامه مصاحبه کوتاهی با وی صورت می گیرد "بچه بازی" در افعانستان تبدیل به یک صنعت سود آور مافیایی شده است.
وی می گوید:  نیروهایی که در این رابطه فعالند در به قتل رساندن افرادی که بر سر راهشان قرار می گیرند درنگ نمی کنند و او نیز بمانند دیگر فعالان, از ترس جان مایل نیست که خود را درگیر جریان نماید. تهیه کننده این فیلم مستند با زیرکی وانمود می کند که مایل به تهیه گزارشی در مورد "سنت بچه بازی" در افغانستان است چون "سنت مشابهی در اروپا وجود دارد" و او از طریق فیلم مستند خود مایل به انعکاس آن است. تهیه کننده فیلم موفق می شود که با این توضیح ساختگی خود اطمینان تعدادی از مردان فعال در این رابطه را جهت همکاری بسوی خود جلب نماید و به قلب صنعت سود آور و مافیایی "بچه بازی" افغانستان سفر کند. اما در بخش های انتهایی فیلم و زمانی که سودآوران به سازنده فیلم شک می کنند از همکاری با وی خودداری ورزیده و سازنده فیلم از ترس جان خود افغانستان را ترک می کند.
یکی از مردان علاقمند به "بچه بازی" در این فیلم مستند در مقابل دوربین فیلمبردار اینچنین می گوید: "خود بچه می خواهد که من با او سکس کنم, خیلی از پسربچه ها خودشان علاقمند به سکس با مردان هستند" و در پاسخ به پرسش تهیه کننده فیلم که زنت در این مورد چه می گوید پاسخ می دهد: "در افغانستان هیچ مردی محلی به نظر زنش نمی گذارد اما چون من آدم متمدنی هستم به زنم می گویم که با پسربچه ها سکس می کنم."

از دیگر بخش های این فیلم مستند تکان دهنده, پرداختن به سرنوشت وحشت انگیز پسربچه هایی است که طعمه سوداگران شده و بواسطه فقر شدید و بعضا با تایید پدر و مادرانشان به سوداگران بچه بازی در افغانستان فروخته می شوند. کودکانی که در جلوی مردان و "صاحب خود" ابراز می دارند که که از زندگی خود بسیار راضی هستند اما زمانی که تهیه کننده فیلم موفق می شود که آنها را به تنهایی در جلوی دوربین بنشاند ملتمسانه تقاضای کمک کرده و می گویند که زندگیشان تباه شده است. پاسخ تقریبا همه کودکان و والدینشان به این پرسش که چگونه حاضر به کمک به این سود آوران هستند این است: تهدیدات سوداگران, ترس از جان و البته فقر و نیاز به پول جهت ادامه ی بقا و زندگی.
"حافط" پسربچه 14 ساله رقصنده , از جمله کودکانی است که سرنوشت غم انگیز او در این فیلم مورد توجه سازنده قرار می گیرد. او که بواسطه تبحرش در رقص و نیز چهره خوش سیمای خود تبدیل به یکی از "مقبول ترین" کودکان رقصنده در شمال افغانستان شده در جریان اختلاف میان دو سرکرده شبه نظامی بر سر اینکه چه کسی "صاحب اوست" به قتل می رسد. مادر و برادر بزرگ "حافظ" در گفتگویی با سازنده فیلم توضیح می دهند که چگونه حافظ با تهدید در اختیار سوداگران "بچه بازی" افغانستان قرار گرفته و پس از زندگی غم انگیزی که تجاوز جنسی از بخش های روزانه آن بوده, سرانجام بصورت فجیعی توسط مردان مسلح به قتل رسیده است.
در این فیلم مستند گفتگویی نیز با یک بانوی فعال در این رابطه در سازمان ملل متحد صورت می گیرد که تلاش های, تاکنون بی ثمری, را جهت مبارزه با "سنت بچه بازی افغانستان" و جلب توجه بین المللی و نیز مقامات دولتی این کشور با هدف توقف آن صورت داده است.
زبان متن این فیلم مستند عموما فارسی دری و بعضا به انگلسیی بوده و تمامی فیلم دارای زیر نویس سوئدی است.
تکرار این فیلم در روز جمعه 26 ماه اگوست ساعت 21 از همین کانال پخش می شود.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=h3AvnWDYMpA

shabe sepid - مالزی - کوالالامپور
متاسفانه این کالچر رو به خراسان هم کشوندن این مساله خیلی اونجا رواج داره و دولت هم به این مساله واقف هست ولی فرهنگ سازی نمی کنه به خاطر یک سری باورهای احمقانه!!!!!
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

shabe sepid - مالزی - کوالالامپور
متاسفانه این کالچر رو به خراسان هم کشوندن این مساله خیلی اونجا رواج داره و دولت هم به این مساله واقف هست ولی فرهنگ سازی نمی کنه به خاطر یک سری باورهای احمقانه!!!!!
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

fariimah - ایران - شیراز
این فیلم که برای ما ایرانیها باز نمیشه..... ولی هر آتیشی از گور مسلمونها بلند میشه
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

axlll - امریکا - سانتا مونیکا
سگ های پستتتت . یه بمب اتم میخواهند اینا
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

msforugh - ایران - تهران
فقر بعضی از انسانها رو به کجا که نخواهد برد . متاسفم همین
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

baroone_baharyy - ایران - مشهد
تف تو ذات هر چی سوسمار انسان نماست.از اول تا آخر.بشمار.ما یه گندشو تو مشهد داریم.روزی صدبار میشمرم.به امید روزی که همه با هم بشمریم
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

naz.sh - ایران - تهران
به من بگید دروغه. دارم دیوونه میشم.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
امان از این اسلام محمدی که خوبیهاش داره دنیا را میگره.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

asal.bano - انگلستان - نیوکسل
غم انگیز بود bbc4 چند ماه پیش نشان داد
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

ghalandar.cyprus - قبرس - لیماسول
حالا هی بگید نباید زور بالا سر این جماعت باشه.اخه مردک تو اون ریش و نمازت به بچه ده ساله رحم نمی کنی صد رحمت به حیوان .
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
کثافتهای اشغال پست بیشرافت و حیوان صفتها تا کجا میخواهید بروید?واقعا که حرام زاده و بی پدر و مادر شماها هستید.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

maryamf - بلزیک - لی یز
ای خاک برسر دولت کرزای و حامیان امریکایی او که با پر کردن جیبهایشان به زندگی راحت ادامه میدهند. پس کو آنهمه کمکهای بین المللی به این کشور فلک زده که میبایست به وضع زنان و بچه ها رسیدگی میکرد. افغانها به مراتب بدبخت تر از ایرانیان هستند و یکی از دلایلش نیز بیسوادی و خرافات مذهبی آنهاست.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

mori021 - دانمارک - ارهوس
خدا گفته سند دارم (قران) سوره الواقعه ایه 16 .این است اسلام ناب محمدی .
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

baran shomal - نروژ - اسلو
تو هر مرام و مسلکی از این بجایع است اما در اسلام ناب محمدی اخرشه دیگه
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

danyal luxembourg - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
حق شون که تو بدبختی زندگئ کنن .
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

zoroye iran - اتریش - وین
حرومزاده ریش گذاشته اسلام ناب محمدی یعنی این .اخر رذالت سنگدلی و بیشرمی و کثیفییند
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

miniator - ایران - تهران
رسمی که در اخوندهای سنی, باب و وجود داره ,داشتن یک ملیجک و یا همون پسر بچه بازیه.این در وهابی مسلک ها کاملا مشهوره..کشور های عربستان .امارات.پاکستان و افغانستان در زیر سلطه وهابیون هستش.به همراه هر اخوند یا ملاشون یک پسر بچه هم هست ودر کمال بی شرمی نتنها خجالتی درشون نیست.بلکه این رو نه انحراف که یک مسئله کاملا عادی میدونن.که باعث ننگ فرقشون باید باشه.اگه شعور داشته باشن
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
تقریبا همون همجنسگراییه که تو غرب به صورت رسمی رواج داره. فقط سن و سال پایینتر اومده. و البته فرق دیگه اینکه تو کشورهای خاورمیانه در هر سن و سالی که باشه مجازات شدیدی داره و بصورت مخفیانه انجام میشه ولی تو کشورهای غربی در کلیسا ازدواج رسمی میکنند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
کـــــــــرزای متمــــــــــــــدن!!! خاک بر سرت که به یه کابل " اکتفا" کردی..!. تو هم لجنی هستی مانند ..سید دوکی و خدایش خامنه ایی!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

soltan969 - انگلستان - لندن
اگه این مردیکه اینجا بود سرشو میبریدم کثافت اشغال.. انگلستان لندن
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

SATTARKHAN - کانادا - تورونتو
اونوقت میگن به عقاید دیگران احترام بزارین.اخه اگه به اینا احترام گذاشته بشه که دنیا میشه لجنزار که.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

xosrov - انگلیس - منچستر
پس فقط اسم احمد مولا بد در رفته بود.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
خدایا مخلوق کم آورده بودی و بیکار بودی تو هم که آدم خلق کردی. واقعا که جناب آدم باید از داشتن چنین همجنسهایی شرم کند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
خیلی وحشتناک بود کاشکی میشد یه کاری براشون کرد
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

khorshid 3 - انگلستان - بیرمنگهام
یکی بچه بازی و دیگری ارتباط برقرار کردن با زن شوهردار از این دوتا کار انقدر متنفرم و بدم میاد که هر وقت یه اخباری یا کلیپی در این مورد میشنوم یا میبینم برای چند ساعت حالم بد میشه .متاسفانه این موضوع توی کشورهای اسلامی بیشتر از جاهای دیگه دیده میشه شاید دلیلش فقر فرهنگی یا محدودیت هایی باشه که توی این کشورهاست هر چی که هست امیدوارم اونایی که اینکارها را میکنند به خاک سیاه بشینند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
اینهم تقصیر دولت ایرانه که به قول استاد 32 ساله -6 سال سابقه تدریس البته در بازار مسگران-مقیم نوشاتل مانع "حرکت چهار نعل افغانستان به سمت دروازه های تمدن"میشه?
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
کاش امریکائی های اح...می دونستن ومی فهمیدن "دموکراسی صادراتی"یاوه ای بیش نیست وفقط وفقط بهانه ایه برای لشکر کشی وارضای حس خونخواری و چپاول ملتهای دیگه!اگه غیر از این بود امریکا باید صدها بار به سعودی ها دموکراسی می صادرید!اما توو سعودی خودشون صاحبخونه ن!پس بی خیال دموکراسی.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ذوالعلوم - نروژ - اسلو
من به عنوان یک ایرانی از کشور افکانستان بدم میاد به خاطر این که از نظر فرهنگی همسطح با ما نیستند و واقعا خنده دار است که این مردم ادعای اریایی بودن میکنند.چون به هیچ وجه اریایی نیستند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ehsanusa - ایران - تهران
امریکاییها خودشون عاشق یه همچین چیزایی هستند. گی هاشون که دنبال این چیزها هستن و اونای دیگه هم که گی نیستند، اکثرا سالی یکی دوبار میرن کشورهای امریکای لاتین مثل باربادوس، جمهوری دومنیکن و ... و اونجا با دختزهای زیر سن قانونی سکس میکنن. این مربوط به منطقه خاصی نیست. هم جای دنیا از این کثافت کاریها هست. منتهی تو امریکا زیر سن قانونی مجازات داره (تازه اگه بفهمن) و همین قانون باعث کمتر شدن این مسائل میشه. در کشورهایی مثل افغانستان فقر مالی و فرهنگی توأماَ با هم باعث چنین فجایعی میشن.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

odin - بلژیک - انتورپن
bluestar - ایران - تهران - اخه باز تو شروع کردی به این راجیف؟ خسته نمیشی؟ اخه بدبخت اگه یه ذره فهم داشتی اولآ در غرب کسی بچه ده ساله رو نمیفروشه که از بچگی تربیتش کنن برای رقص و اینکه شب مثل کفتارها سرش دعوا کنن که هر کی بیشتر پول داد ببرتش. دومآ بر فرض هم که در غرب از این بدترش باشه! که نیست مگه شماها جمهوری الله بر زمین نیستین؟ پس این گند و مرداب چیه؟ سومآ در غرب هر کی بخواد ازاده هر جور دلش بخواد میتونه زندگی سکسی انتخاب کنه نه اینکه برای گرسنگی بفروشنش به کفتارها.چهارمآ تو کلیسا همچین اتفاقی افتاد ببین چه بلایی سر اون کشیش و بقیه اوردن، حاج اقا گلستانه حالش خوبه؟ اونکه زن شوهردار رو برده بود خونه، سردار زارع چی؟ بقیه بچه بازها و حرام خوران و حرام نفسکشها پیشکش شما که ازشون دفاع میکنی، امیدوارم سر خودت هم بیارن تا بفهمی اون بچه های بدبخت چی میکشن. چه در کهریزک چه در کابل و هرات و مزارشریف و هر خرابشده دیگه. این فیلم در کانواس هم نشون داده شده بود قبلآ.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
با شنیدن اخباری مثل بچه بازی و سواستفاده جنسی از کودکان, حمله با گاز سمی به دختران دانش آموز در کابل, بریدن دماغ و گوش اون دختر بیچاره, سنگسار دو جوان به جرم زنا و پاشیدن اسید به روی دختر بچه های دانش اموز به جرم تحصیل علم از شدت افسردگی ارزوی مرگ می کنم.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
این فیلم کجاش زیرنویس سوئدی داشت
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
mori021 - دانمارک - ارهوس - //// ((نوجوانانی جاودان (در شکوه و طراوت) پیوسته گرداگرد آنان می‌گردند ، با قدحها و کوزه‌ها و جامهایی از نهرهای جاری بهشتی )) . فکرت منحرفه چرا تقصیر خدا میندازی؟ پس با این طرز فکر جنابعالی حتما حافظ هم فلان کاره تشریف داشته : ((ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی / خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را / گر چنین جلوه کند مغبچه باده فروش / خاکروب در میخانه کنم مژگان را))
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
من یه سوال هم از مسوولان سایت دارم. چرا در تاپیکهای مربوط به همجنسبازی با به کاربردن واژه همجنسگرایی سعی در تطهیر این کار دارید ولی اینجا سنت شکنی کردید؟
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
((اس وی تی)) نه ((اس تی وی)) یا همون ((stv))
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خوب این تو دین اسلام رواج داره این گندش چند سال پیش در المان در امد عربهای سعودی با خانواده هایشان مسافرت به المان ودیگر کشورهای اروپایی میکردن یک پسر هم همراه داشتند که تو روزنامه های المان هم امد که برای کارهای غیر اخلاقی اشان استفاده میکردن که با وساطته دولت عربستان پایان گرفت
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
یک ادم تا چه حد میتونه کثیف رذل و پست باشه البته میان مسلمانها خیلی زیاده در قران به نام قلمان امده پسرک خوشکل که در بهشت وعده اش را به مسلمین داده
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

mah1 - ایران - تهران
* خیلی مقایسه وحشتناکی کردی! خیلی احمدی نژاد بود حرفت،، اینجا تجاوز یه مرد ریشو پشمیی مسلمنو به یه بچه با همجنس گرایی ۲ نفر آدم عاقلو بالغ یکی‌ می‌کنی‌! همون کشور غربی که میگی قانونییه شما تشریف ببر این کارو با یه بچه بکن ببین مجازات داره یا نه،، واقعاً متاسف شدم برات،، فکر میکردم منطقی هستی‌،،.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
bluestar - ایران - تهران. بسیجی مزدور! چند وقتی پیدات نبود باز چکهای سید علی گدا رو نقد کردی و با کامنتهای مزخرفت برگشتی؟ کجای غرب در کلیسا بچه ها رو عقد میکنند عقب مونده ذهنی! در خاورمیانه کدوم دولت جلوی بچه بازی رو گرفته؟ دولت اربابت سگ علی عظمی؟ تو که خودت حوزه درس خوندی میدونی اونجا اولین جائیست که طلبه های جوان با هم و با استادشان سکس دارند! این رو از هر اخوندی بپرسی بهت میگه! همجنس گرایی میان دو انسان بالغ با بچه بازی و سوء استفاده جنسی از کودکان زمین تا آسمان فرق داره که تو نمی فهمی. اینقدر مزخرف ننویس بسیجی ساندیس خور! موضوع این مقاله بچه بازیه نه همجنسگرایی! اینها همه از ثمرات اسلام زیر ناف محمدی است!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Raha1984 - المان - هامبورگ
دین ناب محمدی ! بچه بیچاره ! چند وقت پیش CNN هم برنامه ویژه ای رو داشت در مورد بچه بازی در افغانستان ! واقعا که دردناک بود بچه های بیچاره رو گروهی میبردنند برای تمام شب و اسمش رو میذارن سنت خوب بودسازمان یونسکو این سنت رو به اسم افغانستان ثبت میکرد تا جزو افتخارات ملیشون باشه
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
بلک چادرها!....!چرا باراک بنگی وجرجی الکلی توو فکر دموکراسی وصدورش به عربستان سعودی وامارات متحده عربی وکویت نیستن?به مصر مبارک جونشون چی?منافع اونجاها تامین تامینه?
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
https://sarblog.dyndns.tv/2010/02/28/the-war-for-paedophiliacs/ فیلم کاملش.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
رئیس جمهور تا دری به تخته میخوره میره پیش حمیدکرزای سبیل کلفت.گویا بچهگیاش شاگر اتوبوس بین زاهدان به قندهار بود.فشار (روحی) بهش میاد, چشماش روشن وبعدش هاله نور ماه وشمارش گلهای قالی و اینجور چیزهایادش میاد.برزخی شده, قندهار لازم میشه.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
Black Chador - امریکا - ولدن . این ربطی به اسلام نداره. خودت هم میدونی که اسلام شدیدترین مجازات رو برای لواط قایل شده. تعصبات بیش از حد و پنهان کردن زنها هم ریشه در فرهنگ اقوام وحشی دارند .در واقع افغانستان دچار از هم پاشیدگی فرهنگی شده که نمونه خفیف ترش رو در ایران شاهد هستیم.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
همانطور که می دانید مجازات چنین عملی در اسلام اعدام است در حالی که مجازات رابطه نامشروع با زنان فقط چند ضربه شلاق است. اما همانطور که می بینید زنان از ترس پدرانشان جرات خارج شدن از خانه را ندارند اما پسربازی آزاد است. علت این امر در فرهنگ عقب مانده ما خاورمیانه ای هاست که زن را ملک مرد حساب می کنیم. ضمنا نباید نقش فقر را فراموش کرد. در کامبوج بچه های چهار پنج ساله، دختر و پسر، کنار خیابان می ایستاند و از رهگذران تقاضا می کنند که با آنها سکس داشته باشند. فقر کامبوج نتیجه سیاست های فردی به نام پل پوت است و مسلما ایران نیز به زودی، بر اثر رهبری خآیت الله خامنه ای که دست کمی از پل پوت ندارد، به همین مرحله خواهد رسید.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Iraj Berlin - المان - برلین
فقر و بیسوادی همانند دستهای جپ و راست اهریمن و تاریک اندیشی و دین قرون وسطی الت تناسلی ان. پولی گامی وهمچنین پدوفیلی تاج سر تهی از خرد و قلبی پر از شرارت و نفرت. حیوانات عزیز درنده و وحشی در دشتزارها و کوهستانها ی این دنیا ی پهناور من به سهم خود از شما پوزش میخواهم جون اشرف مخلوقات شمائید.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

maryamf - بلزیک - لی یز
danyal luxembourg - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ. حق هیچ بچه و یا آدمیزادی نیست که در بدبختی زندگی کند. بدبخت آدمهایی هستند که این حرفها را میزنند و با خیال راحت در کشورهای اروپایی زندگی میکنند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
این جور جانورها فقط خوراک طالبانه واقعا (گرنباشد چوب تر,,,فرمان نبرد گاو نر )حیف آقاگاوه خیلی ازاین جانور انسان نما باشرف تره
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
بنده الله هنوز فرق بین همجنسگرایی و پدوفیلی را نمی داند و می فرماید : «فقط کمی سن و سال پایین تر آمده»!!! بله جناب حجت الاسلام اینترنتی ایرادی در پدوفیلی نمی بینند چون پیامبرشان و امامانشان در این کار پیش قدم بودند و رساله امام سیزدهم الی آخر نیز پر از دستورات این چنینی ست!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
دوستان در همین دو روز پیش دوباره طالبان در یک مدرسه ی دخترانه گاز مسموم انتشار دادند که باعث مسمومیت چند کودک بینوا شد چون دختر نباید درس بخواند شاید این صدمین بار است ولی این کثافتهای پدوفیل می توانند ازادانه پولی به پدر بیشرفی بدهند و پسر کوچک او را برای سکس و رقص قرض کنند دقت کردید سن بهره برداری جنسی از 11.تا.18 سالگی بود???..1..چرا طالبان با اینها کاری ندارد???..2.دقت کردید خیلی از این اشغالها از مبارزان مجاهد افغان//طرفدار احمد شاه مسعود بودند????زن ستیزی و این نوع اعمال کثیف در انجا بنوعی پذیرفته شده است و ریشه در دینی دارد که بجه بازی در ان وجود دارد دختران 9 ساله!!!!!اینجا پسر هم هست همین/باز سر خود را شیره بمالید.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
bluestar - ایران - تهران. بدبخت عقب افتاده مسئولان سایت مطالعه دارند می دانند همجنسگرائی یک امر خصوصی و به هیچ عقب افتاده ای چون تو مربوط نیست روابط خصوصی بین دو بزرگسال با میل دوطرف...در همین غرب اگر همین روابط با جبر و زور باشد تجاوز محسوب می شود و مجازا ت سنگین!!!! این با بچه بازی یکیست???????تا کی تزویر و ریا!!!!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
شنیده ام وقتی که جنگ افغانستان وشوروی در جریان بود فرماندهای ارتش افغانستان دستور داده بودند که سربازهای روسی رو نکشند واونها رو زنده تحویل بدهند برای چی هم که معلومه به همین موضوع ربط داره..اصولا افغانستان با استفاده از این حربه توانست در مقابل غول روسیه دوام بیاورد
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

arman_keyvan - کانادا - ونکوور
bluestar - ایران - تهران. شما میدونید فرق شقیقه با بقیه چیزا چیه ?. اخه "child pornography" چه ربطی به "human rights" داره ?
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
bluestar - ایران - تهران ,,ببین هموطن فکر کنم اشتباه به عرض شما رساندند چون اینجا منظورم بخصوص سوئد خدا نکند کسی حتئ پدر و مادر بخواهند به بچه ای زیر 18 سال تعرض کوچکی حتئ توهینی به او بکنند قانون فتیله پیچش میکند نمونه اش حدود 3 سال پیش یک افسر که رییس پلیس یکی از استانها به چند نفر زیر سن لوازم سکس خرید و فروش کرده بود یک ماه پیش دادگاه شخص را به 8 سال زندان و چند میلیون کرون که بهائ خون خامنه ای جریمش کرد چون اینجا دین مصلحتی ندارد سردار زارع حتما خانواده اش یک پاش میلنگه که به ناموس مردم تعرض میکند نزن بر در مردم با انگشت که درت را میزنند با مشت حاج زارع و رادانها
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ahura - ژاپن - توکیو
این کار در زمان قاجار ، توی ایران هم رواج داشته ، و دقیقا مطربهای اون زمون هم به این شیوه و به اسم شاگرد گرفتن و کار یاد دادن ، ازشون سوء استفاده جنسی میکردن . و این لفظ بچه بازی ، دقیقا از همون زمان وارد فرهنگ ایرونی شد . بهر جهت ، قابل توجه کسانی که 14 قرنه که مشغول ماله کشی دین اسلامن و یا دنبال ماله کشای اسلامی ، مث شریعتی و جلال آل احمد و گنجی و سروش و .. افتادن . حساب کنین ، که رضا شاه بزرگ ، تو چه زمانی و توی چه دوره زمانی ِ فکری و اعتقادی ای به حکومت رسید و به اندازه 16 سال حکومت اون روانشادکه هیچ ، 16 قرن که سهله 160 قرن دیگه هم اسلامیون نمیتونن به گرد پاش تو ی خدماتش به ایران و ایرانی برسن . روح دو شاهنشاه ما قرین رحمت اهورامزدا باد
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

parang - سوید - سوندسوال
bluestar - ایران - تهران حرفای بیربطت رو ادین جواب داد ولی در مورد کامنت اخرت اس وی تی درسته, علامه دهر!!!!!!!! کانال سوئدیه و (اس وی تی ) گفته میشه, چون سوئد در اسکاندیناوی sverigeگفته میشه.. راستی همجنسگرا ها دنبال 5 تا 13 سال نمیگردن اونم تو کشور مسلمون!!!, وگرنه میشن پدوفیل که اونم حکمش معلومه چیه??!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

bache mahal - ایران - قزلقلعه خوی
همش سیاست تا دیروز این فیلمها رو نمی گذاشتن حالا میگذارن تا فردا امریکایی رفت طالبان مردم کشتن بگن حقشونه در ضمن همه جای دنیا این مشکلات هست بخصوص کشورهای اسیای جنوب غربی یا در اروپا یا در برزیل و غیره ریشه کن میشه کرد ولی نمیکند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

farzad_s - ایران - تبریز
خب اسلام ناب محمدی همینه بچه بازی--صیغه بازی--حد-قصاص -شلاق -گردن زدن--حمله انتحاری--تجاوز به دختربچه های بالای 9 سال---وو......
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

waaaay - اطریش - سالزبورگ
جان اینو میگن اسلام ناب محمدی عججججججب
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

senator7 - آلمان - برلین
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف چند بار بنویسم اسم این شاعر ضد آخوند را از خودت بردار و اسم اصغر شترخون را برخودت بگذار. کسانی که از افغانها ایراد میگیرند باید یک دور هم ایرانیها رو امتحان کنند، یک دوربین مخفی درجایی نصب کنید و یک پسربچه را وارد یک جمع مذکر ایرانی کنید و ببینید که چند درصد آنها تمایل به مقاربت با این پسربچه را دارند. در ضمن تو خود سوئد چند سال پیش فیلمی نشان داد از بچه بازهای سوئدی که به کشورهای فیلیپین و تایلند برای بچه بازی مسافرت میکردند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

reza791 - انگلیس - لندن
bluestar - ایران - تهران / باز تو حرف اومدی و از اون توجیهات مسخره استفاده کردی اخه همجنس بازی چه ربطی به تجاوز به یک زیر سن داره تو اروپا و امریکا اگه همجنس بازی ازاده مربوط به دو شخص بالغ بالای 18 ساله که باتوافق دو طرف صورت میگیره از طرف دیگه اینجا اگه به یک نفر زیر18 سال چپ نگاه کنی از زندگی ساقط میشی اطلاعاتت رو به همه جامیدن بعنوان کسی که حضورش برای کودکان در جامعه خطرناک است اونوقت شماها برای پرکردن حفره های دینتان باید بدنبال توجیهات اینچنینی باشید.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

saman-uae - امارات - دبی
miniator - ایران - تهران تو داری در توهم زندگی میکنی - بیچاره یه نگاه به وضعیت معیشتی ایران بنداز و یه لحظه با وضعیت همون کشورهای سنی مقایسه کن - حتما هنوز نشنیدی تو کهریزک چه افتخاری آفریدند. یا شاید هنوز خبر نداری فقر در ایران چه فسادی به بار آورده. بجای اینکه از دیگران ایراد بگیری بهتره عیب های خودت رو ببینی و اصلاحشون کنی. البته از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق. اگه لیاقت شما بیشتر از این باشه حتما بهش میرسید.اگر لیاقتتون همین رژیم اخوندیه که هیچ....
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
bluestar - . مردک بی سواد حزب اللهی صد بار به تو عقب افتاده ی ذهنی گفتم همجنسگرائی..همجنس بازی نیست/همجنسگرایان 90 در صد حالت ژنتیکی است و روابط بین دو بزرگسال که فقط سکس نیست!!!!!!همجنس بازی کاریست که رهبد دینت بجز عایشه//پدوفیلیا// با دهیه ی کلبی غلام زیبایش انجام می داد تو که سواد نداری و برای پوشاندن گند کاریهای دینت خودت را به اب و اتش می زنی خفه خون بگیر کمی مطالعه کن.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

forouhar - ایران - تهران
قوم لوت.خاک عالم بر سر اخوندها کنند که ضد زنند ومروج بجه بازی.حالم از هر چه مسلمونه بهم خورد.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

persia_64 - ایران - تهران
من یه قسمت هایی از این رو چند ماه پیش توی تلویزیون آریانا ی افغان دیدم . واقعا تکان دهندست / به قول هادی خرسندی پس حقوق بشر کو کجاست ؟ نکند که لای پای اوباماست ؟ ./ معلوم نیست این حقوق بشر چه وقت قراره همه گیر بشه
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Lida.afg - سوید - کارلستاد
چیزی نمیتونم بگم.جز گریه واسه وطنم
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

mori021 - دانمارک - ارهوس
bluestar چرا خودت رو گول میزنی قران رو که همه دارن میتونن بخونن (سوره الواقعه ایه 16 و 17) از دوستان خواهش دارم کسانی که کامنتم را میخوانن پیگیر بشوند و مطالعه کنن.البته قران به دست خیلیها ترجمه شده. و من به نظر و اعتقاد همه احترام میگذارم . پیروز باشید.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

piruzi - نروژ - فردریکستاد
ذوالعلوم - نروژ - اسلو تو دیگه از کجا پیدات شد اریایی ? بد بختی !! حالا تو که اریایی هستی ولی نژاد پرست ! من به عنوان یه افغانی ازکشور ایران بدم نمی یاد ! ولی از انسانهایی که تو این دور و زمونه و حتی تو اروپا اینطوری فکر می کنند شدیدا متنفرم !!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

doost-ir - فرانسه - پاریس
خیلی انگارافغانها از این موارد دارنند یک مدت پیش کانال art برنامه ای داشت در مورد خودفروشان در کشورهای اروپایی و در یونان میگفت خودفروشی مرد یک چیز جدید هست که بیشتر پناهنده های افغان هستند و در سینماها و ر پارکها خودشون رو با10euroبه مردهای پیر یفروشند!باهاشون صحبت میکردنند و همه از فقر و احتیاج
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

msforugh - ایران - تهران
SATTARKHAN - کانادا - تورونتو .. باهات موافقم
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
Neda02 - کانادا - اتاوا . دوست عزیز در تاریخ بشر جنایات و کثافت زیاد بوده اگر دقت کنی اینگونه ناهنجاریها در اکثر کشورهای اسلامی معمولی است در غرب هم اتفاق می افتد ولی گناهکار بشدت مجازات می شود در افغانستان و در ایران خودمان که با بی شرمی حتی به مردان در زندانها تجاوز می شود جایزه هم میگیرند فکر می کنید در کشور ایران که چند همسری و صیغه رواج نجومی پیدا کرده از کجاست????از همین دین ننگین که به جهان گند زده//زنده باش و مبارزه کن حتی اگر یک نفر را از این تفکر ننگین نجات دهی....شاد باشی.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

odin - بلژیک - انتورپن
bluestar - ایران - تهران -از سایت سوال مسخره ای کردی که اون هم باز از سر نفهمیت نیست، چون خوب میفهمی اما از سر موذیگریه، اما اونم ما خوب میفهمیم. همجنسگرا در پی ازار و اذیت کسی نیست، در پی زندگی طبیعی خودش با کسیه که مثل خودش باشه، اما بچه باز دقیقآ بهمین لاشخورها و کفتارهایی میگن که زجه و ناله یک بچه ده ساله و بعد هم کشتن او براشون مثل اب خوردنه.در مورد حافظ هم عزیز جان برو بخون تا ببینی که ایشون در دوران خودش این کار رو با غلامهای ترک خیلی عادی انجام میدادن، اگر ان ترک شیرازی بدست ارد دل مارا، فکر کردی حتمآ دختر خانوم بوده؟ نه عزیز در اسلام عزیز زن رو لایق عشق نمیدونستن، اقایون عاشق این غلامها میشدن. تنها شاعر جوانمردی که از این صفات کثیف اسلامی نداشته فردوسی بزرگ بوده. مولوی که دختر خودش رو هم داد به معشوقه اش شمس 65 ساله. اخه تو تاریخ این دین یک نقطه مثبت هست؟
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

کسی که هیچ کس نیست - اتریش - سالزبورگ
واقعا متاسفم اشکم در امد . گرچه کاریم از دستم برنمیاد. اما ننگ باد ننگ
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
فقر و بیسوادی همانند دستهای چپ و راست , وکودک ازاری و چندهمسری تاج سر تهی از خرد , و با قلبی پر از کینه و شرارت و یک دین قرون وسطائی الت تناسلی ان . حیوانات عزیز باصطلاح وحشی و درنده دشتزارها و کوهستانهای این دنیای پهناور من به سهم خود از شما پوزش میخواهم زیرا اشرف مخلوقات شمائید.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

mehdipch - امارات - دبی
بله در اسلام این گناه نیست چه بسا در کشور های عربی که صادر کننده اسلام در جهان هستند بسیار است اگز بتاریخ نگاهی کنید بیشتر متوجه خواهید شد که خلافا ویا شیوخ همیشه یکی دوتا بچه خوشکل داشتن اسلام یعنی همین
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
در دین اسلام این کثافت کاری ها رواج داره در ضمن MIRZADEHE ESHGI اگر دودی میگیری 2 ساعتی صبر کن تا نعشگی ات بپره بعد بیا مثل همیشه اراجیف بگو در ضمن مراجعه به روان شناس را بهت توصیه میکنم
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
بیسوادی و نادانی و خرافه و فساد و مرگ اخلاقی در خاورمیانه به ویژه پاکستان و افغانستان و ایران بیداد میکند. خرافه و زن کشی در ترکیه ، کشورهای مسلمان قفقاز، آسیای میانه، و شرق افریقا مانند سودان و سومالی به طور وحشتناکی رواج دارد. میتوان گفت بیشتر کشورهای مسلمان درگیر چنین مسائلی هستند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
miniator - ایران - تهران اولا ازار بچها در هر فرقه ای و دینی یا ایدیولوژی باشد جنایت بزرگتر از این نیست از این کامنتت میخوای فرقه ای برتر از دیگری جلوه بدی با این اشوب خوش کنی مردم بیشتربجون هم بندازید دوما برای هر انسانی که کمی درک داشته باشد این کا رها کارهای متعفن وضد بشریتنند . سوما ایرانی واقعی گول ایجور مزخرفات چرندیها دیگر نمیخورد و میگوید چه شیعه و سنی وغیره همه شان یکیند.مرگ ننگ بر اینجور جنایتکارها و انو های که به اسم دین مردم را ازار میدهند چه در ایرا ن و یا جای دیگر به امید ازادی اول برای ما ایرانیها و بعد برای دیگران.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
odin - بلژیک - انتورپن. خدا پدرت را بیامرزد! توضیح خوبی به bluestar دادی. این آقا فکر میکنه نشسته تو مسجد محل و دارد نوجوانان تازه بسیجی شده و نوچفیه را خرفهم میکند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

KOREA - کره جنوبی - سئول
خدایا به تو پناه میبرم از دست این مخلوقات انسان نما.عزیزان چرا به اسلام ربط میدهین مگر این عمل زشت تو ادیان دیگر نیست مگر این کار زشت به نوعی دیگر در کشیش های کاتولیک رواج ندارد خشم خدا تر وخشک را پای هم میسوزاند خدایا رحم کن به همه ما.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

afghn boy - دانمارک - ویبورگ
ذوالعلوم-نروی-اسلو کسی اهمیت نمیدهد که از کجابدتان میاید و از کجا خوشتان...فقط اگر شد لطفا چند خطی از فرهنگ مورد نظرتان برایم تعریف کنید
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
bluestar - ایران - تهران. مرد حسابی تو که باسواد بودی. در غرب و در ایران به این میگویند بچه بازی. در اینجا اگر بچه بازی بکنی نه تنها پوست سرت را میکنند بلکه پدرت را هم از گور در می آورند و پوست سرش را میکنند. ضمنا همجنسگرا آنست که کلا علاقه ای به جنس مخالف ندارد نه مثل مسلمانان که زن و فرزند دارند و در کنارش به غلمان می پردازند.منظورم از مسلمانان فقط همانهاییست که این کارها را میکنند. در ضمن همجنسگراهای اینجا هم هرجایی نیستند و مثل من و شما همسر یا رفیق اما از جنس خود دارند. استغفار کن نا بخرد.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
https://www.iranianuk.com/article.php?id=53592. world عزیز در پاسخ به نظرات شما در تاپیک قبلی که بسته شد اینجا می نویسم. من فقط چند سوال ساده از شما دارم و دوست دارم دلایل شما را برای پاسختان بدانم. شما قبول دارید که تاریخ هست اما معتقدید تاریخ تحول ایجاد نمی کند. ایا بی خبری از تاریخ است که باعث تحول انسانها شده؟ چگونه ؟ در چه مواردی؟ می شود این تحولات را تعریف کنید؟ اگر ذهن من و شما و گذشتگان خاطره ایجاد نمی کرد و این خاطرات ثبت نمی شد آیا امروز ما چیزی به اسم زبان برای گفتگو داشتیم تا با آن خودمان را بیان کنیم و درک کنیم و این درک و پرسپسیون را انتقال بدهیم؟ آیا صرفا فقط به این دلیل که انسانها زیاده خواه و جنگ طلب هستند باید تاریخ را نفی کرد؟ درک و پرسپسیون شما از زندگی بر ایدئولوژی بنا نشده درست، اما از کجا مطمئنید که درک و پرسپسیون شما در دامنه تاریخ و سمبلهای تاریخی قرار نمی گیرد؟ از کجا مطمئنید که شما خودتان به تنهایی و تنها با تفکر بدون شناخت قبلی سمبلهای ثبت شده و خاطرات ایجاد شده در ذهن به کشف و شناخت خود در زمان نائل شدید؟ با سپاس و تشکر از شما دوست عزیز
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
البته به کشورهای بالا، آلبانی و کوزوو که در اروپا واقع شده و صادر کننده و دزد و قاچاقچی و مجرم های رده بالا و پایین هستند را نیز باید اضافه کنم.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Green Peace - المان - برلین
Bluestar تهران. خوب ادم اینقدر فهم و شعور داشته باشه که قبل از اینکه چرت و پرت بگه یکم فکر کنه ,البته مشکل امثال تو همینه کدوم فکر!!! با کدوم عقل!!!!. اینجا همونطور که خودت هم میگی دو نفر با میل و اراده اینکار رو میکند نه مثل افغانستان و فیضیه قم که بخاطر فقر و با زور و انهم با بچه. ...
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

mah1 - ایران - تهران
ارش چه ربطی داشت?! یا حتما باید یه چیز گفت...
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

SashavaNatasha - وسیه - مسکو
این هم هدیه دموکراسی آمریکایی به افغانها... مرگ بر آمریکا.. مرگ بر آخوندها ....
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
اینا همش از برکت شیعه ناشکری نکنید!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

okaner - ایران - مشهد
از زمستون سال 1973 این افغان ها روز خوش ندیدن . روسیه . طالبان . امرکا.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

oldboy - انگلستان - لندن
bluestar - ایران - تهران . واقعا که عقلت پاره سنگ ور میداره.برو کم پرت و پلا بگو ..بیسواد.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
از دوستان گرامی و این سایت خواهش دارم کمی هم از کشورهای عربی و رخدادهای آنجا ویدیو بگذارند تا پان وهابی هایی مانند m.mohajer که از صحرای حجاز کامنت میگذارد ادعای پیشرفت بیست و سه کشور عرب زبان و عقب ماندگی دوکشور فارسی زبان را ننماید!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
Lida.afg - سوید - کارلستاد . afghn boy - دانمارک - ویبورگ . همزبانان گرامی اگر موجی از نفرت هست از روی انسانیت است نه تحقیر افغانی!!! در ایران ما هم قطع دست وپا/سنگسار/پدوفیلیا/ ختنه ی دختران/ و صیغه فحشای اسلامی هست.کشور من و شما اسیر دیوی بنام اسلام است که جذام معنویت و انسانیت است مطالعه کنید همین
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ehsanusa - ایران - تهران
ماشالا چقدر آدم دموکرات داریم تو این سایت! چقدر تحمل شنیدن نظرات مختلف رو داریم! آدم حیرت میکنه از این همه ظرفیت!!! همه هم تو کشورهای دموکرات اروپا و امریکا. من همیشه گفتم و میگم: بهترین رژیم برای ایران همین جمهوری اسلامیه و بس. هر وقت ظرفیت پذیرش حکومت بهتری رو پیدا کردیم، اونوقت میتونیم به آینده مملکتمون امیدوار باشیم. قابل توجه اونایی که در مهد دموکراسی زندگی میکنند و هنوز تحمل خواندن یه نظر مخالف خودشونو ندارن !!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

milanahwaz - سوئد - نورشاپینگ
این فیلم را انجمن افغانها در سوئد بر روی وبسایت خودش منتشر کرد. و فکر کنم هیچ ملتی در دنیا نیز به اندازه همین افغانی ها واقعیتها را پنهان نمیکنند.و همیشه افشاگری کرده اند بر ضد واقعیتهای زشت جامعه خودشان. اما ایرانی ها فقط بلدند بگن ما هستیم و همه کاره هستیم و اصلا بد نداریم. اصلا کار بد را بلد نیستند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
mah1 - اینکه ربط دارد یا نه به خود من مربوط میشود. شما هم اگر نظری باب میلتان نیست مجبور نیستید بخوانید.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف
ZARTUSHT 67.مگه همه مثل خودتن?توئی که از تونسی هاومراکشی ها فقط جنس فروشهاشون رو میشناسی!اونم احتمالا پشت بانهوفی هاش رو!خوب معلومه به قول قدیمیها:کافر همه را به کیش خود پندارد.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
bluestar - ایران - تهران مودبانه دهنت راببند. به انداره کافی مکتبت کثافت کاری داره که با هیچی پاک نمیشه. اخوندک
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف
ZARTUSHT 67.من بارها گفتم!" از استفاده از کلماتی که معنی وطرز نوشتنش رو (به دلیل تحصیلات در حد راهنمائی)بلد نیستید خودداری کنید"!!!!میشه بگی منظورت از "نعشه"چیه?????!رعشه?لاشه?تراشه?یا خواستی بگی"نشئه"?
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

sorenanet - بلژیک - انتورپن
اسلام محمدی
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

sorenanet - بلژیک - انتورپن
سلام به همه دوستان من عضو جدیدم
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

reza70 - سوئد - استکهلم
توف تو شرف و وجدان نداشته اسلام ناب محمدی و خامنه ای حرامزاده !!!. دیر یا زود این اعمال حرامزاده تمام کشورمان را دربر خواهد گرفت . اسلام ناب محمدی همین است و بس . وای بر ما اینده فرزندانمان چه خواهند گفت و تنفر از پدران و مادران ..
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
bluestar - ایران - تهران. متعصب ..! ببین چند نفر جواب این مهملات و مزخرفاتی رو که سر هم کردی دادند. خجالت بکش! من اگر جای تو بودم دور این وب سایت رو خط میکشیدم. این وب سایت جای آدمهای فهمیده و باشعور هست. افراد زیادی هستند که در این وب سایت نظرات اسلامی دارند و نظر خود را بسیار متین و موقر عنوان میکنند و هیچ کس به آنها کوچکترین بی احترامی نمیکند چون همه معتقد به آزادی بیان هستیم. اما وقتی یک موجود تهی مغز فرق بین هم جنسگرایی افراد بالغ را با بچه بازی و کودک آزاری نمیفهمد و می گوید در جوامع غربی چنین چیزی رواج دارد و در کلیساها عقد رسمی میکنند, نتیجه این میشود که دیدی! همه توی دهنت میزنند تا دیگه اینقدر مزحرف نگی! جوامع غربی سختگیرانه ترین قوانین را برای حفاظت از حقوق زنان و کودکان و اقلیت های قومی دارند. تو که پا تو از قم اونورتر نگذاشتی و سوادت در حد دیپلم ردی هم نیست بیجا میکنی مزخرف مینویسی. تو اول فرق بین همجنسگرایی و بچه بازی رو بفهم بعد دهنت رو باز کن! حال همه را با این افکار خبیث و بد ذاتت بهم زدی!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

omid-free - انگلیس - لندن
senator7 کافرهمه رابه کیش خود پندارد. با وجودی که از این دین تازیو دولت متنفرم باید بگم این فرقه صیغه رو که تو ایران رواج دادند یک راهی برای جلوگیری از این بچه بازی و تجاوز و حیوان بازی که بیشتر این کشورهای مسلمان همسایه دارنند بوده !
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف
سناتور به خیالت من منتظر نظر وکسب اجازه از تو برای تغییر اسمم نشستم?در ضمن نیازی به دوربین مخفی نیست.شما از خاطرات خودت بنویس کفایت می کنه!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

AFGPersian - سوئد - مالمو
این گزارش یه جاییش میلنگه، سایت www.svt1.com روز جمعه 27 آگوست برنامه ای در این باره نداره و این که جمعه بیست و هفتمه نه بیست و ششم. و اینکه اگه پنجشنبه هم باشه پنجشنبه هم این برنامه رو پخش نمیکنن.. لطفا بهمون بگین کدوم شبکه و چه زمانی دقیقا این برنامه پخس میشه . ممنون. و نظر اصلی اینکه خدا ریشه ظلم و از زمین بکنه به حق خودش . آمین
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
این موضوع شرم آور ربطی به امریکا و دیگر کشورها ندارد. متاسفانه این به فرهنگ مردم افغانستان باز می گردد که خود را باخته اند و جلوی این کارهای بیشرمانه را نمی گیرند. طالبان و غیره به قبر پدر پدرسگشان می خندند که این کارها را ترویج کنند. خاک بر سر مردم کشوری که ظلم را ببیند فساد و دزدی و وقاحت را ببیند و دم نزند چه افغانستان می خواهد باشد چه ایران چه امریکا. ننگ بر این بشر بی حیا و ناسپاس عوضی که کره زیبا زمین را با اعمال ننگ آورشان به گند کشیده اند. کشورهای پیشرفته به نوعی و کشورهای عقب نگه داشته شده به نحوی دیگر.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ایا حکمی غیر از اعدام برای این قبیل جنایات جایز است
جمعه 5 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
هموطنان واقعاهمین رژیم ایران هرچند ظالم و جنایتکاره ولی دراین مورد دمش گرم که هر کس هوس خربازی کند با ساعت دیواری خود شخص آویزانش میکند تا که درس عبرتی برای دیگران باشد ای تو ذات کثیف کرزایی و هرکسی دیگه که ملت را برای مصلحت و موقعیت خود میفروشد همین کشور سوئد برای افراد زیر 18 سال اقامت سریع میدهد ولی متاسفانه بعضی افغانی اینجا خود را زیر 18 تحویل میدهند که هم سن پدر من هستند و اینکارشان حق دیگران یعنی این بچه هارا ضایع و از اینجا محروم میکند تاحدی که وزیر مهاجرین گفته درافغانستان پرورشگاهی برای این افراد تاسیس شود و همه را دیپورت یعنی بازگشت به جهنم و به آغوش سوداگران ...
جمعه 5 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
واقعا یکسری اینجا به زور و با پررویی حق این طفلهای معصوم را ضایع و محروم میکنند تو رو خدا دیگه بس کنید خجالت و شرمتان باد هیکل مثل دایناسور خود را کوچک و نفهمی میزنند.
جمعه 5 شهریور 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
خداونددرقرآن فرموده قوم لوط رابخاطراین عمل کثیفشان نابودکرده.حالا اگر خواستنداینهاراسنگسارکننداکثرکاربران سایت ازشون دفاع میکنند.
جمعه 5 شهریور 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
خداونددرقرآن فرموده قوم لوط رابخاطراین عمل کثیفشان نابودکرده.حالا اگر خواستنداینهاراسنگسارکننداکثرکاربران سایت ازشون دفاع میکنند.
جمعه 5 شهریور 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
axlll - امریکا - سانتا مونیکا , بادرود باهات موافقم .
جمعه 5 شهریور 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
۱-سلام دوباره به همه دوستان و عمو ایرانیان uk .سلام خاص به هموطن خوب bluestar :) عزیز شما و من مدتی نبودیم !به هر شکل امیدوارم که همه دوستان و شما سلامت باشید.همین ۳ روز پیش بود که تلویسیون نروژ همین فیلم مستند بچه بازی در فرهنگ افغان ها رو دوباره پخش کرد(البته ایرانیها هم از این زشتی در اجتماع و فرهنگ شون بری نیستند )!!بلوستار من با نظر شما موافق نیستم و از اونجایی که شما خدا (پرست )هستید همه آمال و اعمال انسان رو به ۲ دسته میبینید : یکی گناه و دومی صواب !!ولی در اجتماع قانونمند کشورهای پیشرفته که از صدمه و ظلم مذهب و مذهبیها نجات پیدا کردن دیگه مساله گناه و صواب تعریفی متفاوت پیدا کرده و اون هم مفهوم قانونمندی اعمال اشخاص هستش! همجنس گرایی رو شما گناه میدونید (البته در این فیلم داره به تجاوز افراد بالغ به حقوق بچه ها اشاره میکنه )اما مثلا در نروژ این در کل گناه نیست
جمعه 5 شهریور 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
۲-و اگر همجنس گراها و یا غیر همجنس گراها از حدود قانونی در امور جنسی خودشون خارج نشن،کسی یا گروهی (مثل)بچه ها ضرر و زیان نمیبینند.اما مشکل افراد مذهبی اینه که وقتی که خواسته بر خلاف ایمان و دینشان عمل میکنند دیگه همه خلافها و جنایات برای اونها فقط مفهوم گناه رو میده و نه بیشتر ! یعنی اینکه یه کشیش وقتی که میخاد گناه (!!)بکنه و به آرزو های جنسی خودش صفا بده میره سراغ ۷۰ پسر بچه زیر سن !! و یا اینکه وقتی که یه اجتماع مذهبی میخاد گناه بکنه میاد اول یه فرهنگ بچه بازی رو معرفی و رواج میده و شروع میکنه به تجاوز به بچه ها ی زیر سن (مثل همین فیلم ).البته فرهنگ سازی زیاد هم کار سختی نیست ! یه نگاهی به کشور خودمون بنداز ..خیلی چیزا دیگه جرم و عیب و عار نیست و این یعنی یه فرهنگ جدید!در آخر بین گناه و جنایت فرق هستش!تازه وای بر امتی که جنایت درش یه ارزش بشه (مثل ایران ). بیشتر شما خدا پرستها نمیتونید به قانون پایبند باشید چونکه ایمان شما به خدا خیلی بزرگتر از نیازتون به قانون هست
جمعه 5 شهریور 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
۳-و این طرز فکر و اعمال شما ، در طیف خیلی بزرگ در یه کشور میشه یه فاجعه.امکانا یکی از فرقهای بین کسی مثل من(انسان دوست و بی دین ) و تو(خدا پرست و انسان دوست ؛ ) در اینه که من وقتی میخام امورات سکسی داشته باشم میرم سراغ هم سن های خودم و کسانی که سن قانونی دارند و هیچ وقت زور نمیزنم که بپرسم چرا این مثلا دختر بچه که سر و سینه اش بزرگ شده رو نمیتونم باهاش بخا بم و قانون هم اگه این کار رو من بکنم هیچ ارفاقی بهم نمیکنه (درست هم هست )، ولی کسی مثل شما در نهایت این کارها رو گناه میدونه و اگر هم انجام بده احتمالا در مقابل خدای خودت احساس سر افکنده گی و بدی داری و نه چیز دیگه.ممکنه همه چیز برای تو فقط گناه باشه !! سکس کردن با یه بچه ۹ ساله (نمونه هم دارید) و یا سکس کردن با یه بچه کوچک (از همون های که خمینی تو کتابش ازشون میگه ).متاسفم بلوستار دوست خوبم احساس میکنم در این مورد هر چی بگم تو نخواهی فهمید !! software مغز تو اختیار خودت سخت به ویروس خدا و اعمال ننگین پیامبرانش آغشته شده.
جمعه 5 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
MIRZADH E ESHGI دوسلدورف تو را خدا حقیقت را بگو چرا وقتی من گفتم مراکشی ها و تونسی ها الجزایری ها اکثرا مواد فروشی در المان میکنند بدجوری بهت بر خورد نکنه نعشه جات را برای تو تهیه میکنند این را که دیگه همه میدانند رفقات خلاف کارن
جمعه 5 شهریور 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
سوره بچه بازی در اسلام: یَطُوفُ عَلَیْهِمْ وِلْدَانٌ مُّخَلَّدُونَ - بر گردشان پسرانى جاودان [به خدمت - منظور استفاده جنسی است] می‏گردند (۱۷) - سوره الواقعه ---- علاقه اعراب به داشتن سکس با جوانان کم سن و سال باعث شد تا محمد وعده فراهم بودن آنرا در بهشت به اعراب بدهد تا مبادا به خاطر همین یک کمبود از اسلام گریزان شوند! احادیث زیادی در مورد جوانانی که در بهشت فقط برای سکس مومنین در خدمت آنان هستند و به آنان (غلمان) میگویند وجود دارد. ظاهرا همجنسگرایی در اسلام و داشتن سکس با جوانان کم سن و سال (بی ریش) نه تنها مذموم نیست بلکه از جانب الله و محمد تایید نیز شده است.
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
parang - اولا آقای odin از بلژیک به جز چرت و پرت و توهینهایی که فقط لیاقت خودش را داشت چیز دیگه ای نگفت و فقط حماقت خودش رو اثبات کرد. از قدیم گفتند جواب ابلهان خاموشیست. شخصیت من بالاتر از اینست که جواب توهین را بدهم.
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
parang - دوما stv درسته .این شبکه روی ماهواره eurobird 1 astra 28.2 e با مشخصات زیر قرار داره : . 10906: فرکانس - سیمبل ریت : 22000 - اف ای سی : 5/6 پولاریزاسیون عمودی
جمعه 5 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
AFGPersian - سوئد - مالمو . تاریخ اشتباهه یکی از دوستانم گفت جمعه 27 اوت ساعت 21 از kunskapskanalenپخش می شود.
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
mah1 - شما که اطلاعاتتون بالاست حتما میدونید مجازات همجنسبازی چه با بچه و چه با بالغ در اسلام اعدامه. این افراد اگه به اسلام اعتقاد داشتند چنین کاری نمیکردند. مگه ریش و پشم داشتن یا نداشتن چه فرقی میکنه؟ حالا اگه ریششون رو بتراشند به نظر شما کارشون موجه میشه یا باید در مجازاتشون تخفیف داد؟!!! در مورد تفاوت سنی که خودم قبل از شما گفتم. پس یکی نکردم. فقط شباهت و تفاوتشون رو یادآوری کردم.
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - پیرزن نادان! فکر میکنی چون همجنسبازی با رضایت دو طرف انجام میشه امر خصوصیه و به جامعه ربطی نداره؟ اگر اینطور باشه که مصرف مواد مخدر هم با رضایت مصرف کننده انجام میشه و امر خصوصیه. یادته بهت گفته بودم تو نسبت بقه اسلام عقده داری؟ هر وقت بحث ازدواج در اسلام میشه بدون دلیل ساز مخالف میزنی ولی از همجنسبازی در غرب دفاع میکنی.
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
خانه به دوش - سوئد - استکهلم - دوست عزیز ! امیدوارم از خانه به دوشی نجات پیدا کنید. واضحه که تجاوز به عنف یا همون rape آن هم با کودک نابالغ با همجنسبازی فرق داره و مجازاتش شدیدتره. در اسلام هر دو این کارها مجازات شدیدی داره. ولی در کشورهای غربی که مورد اول را مجازات و فتیله پیچ میکنند قانون در مورد دوم خیلی ضعیف عمل میکنه و به همجنسبازها اجازه عقد رسمی و شرعی میده (به جز ایالات متحده).
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
reza791 - متاسفم که انقدر اطلاعات در مورد دین اسلام ضعیفه و نمیدونی یکی از مجازاتهای چنین کاری در اسلام سنگساره. در اسلام نیازی نیست اطلاعات این فرد به همه جا داده بشه. چون کلا خودش و اطلاعاتش از جامعه حذف میشه.
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ - مرد حسابی بچه شابدولعظیم! من نمیدونستم در غرب هم به این کار میگویند ((بچه بازی)) (لووول) فقط میدونستم که در ایران به این کار میگویند ((بچه بازی)) همانطور که به اون یکی کار میگویند ((همجنسبازی)). در اسلام اگر اینکار را بکنی نه تنها اعدامت میکنند بلکه مادرت را هم با خواهرت یکی میکنند./// ((نه مثل مسلمانان که زن و فرزند دارند و در کنارش به غلمان می پردازند)) من نمیدونستم به کسانی که این کارها را میکنند مسلمان میگویند حتما به کشیشهای واتیکان هم که این کارها را میکردند و گندش دراومد مسلمان میگفتند؟ !!!!! راستی من خبری نشنیدم که پوست سر این کشیشها را کنده باشند. پوست سر پدرشان پیشکش. ظاهرا خبری از کلوبهای همجنسبازی نداری. اینترنت پر سرعت و آزاد که داری یه کم به اطلاعاتت اضافه کن باخرد!!!
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
hamesheh bahar - انگلستان - لندن - چون ظاهرا خانم هستی این دفعه جوابت رو نمیدم ولی اگه خوشت میاد مشابه همین حرفها رو به خودت بگویند اعلام آمادگی کن تا دفعه بعد طبق فرهنگ خودت جوابت رو بدم.
جمعه 5 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
ahura - ژاپن - توکیو , ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس , همه دوستان دیگری که بچه بازی را به اسلام نسبت داده اید . من یک سوال از شما دارم لطفا انرا پاسخ بدهید. چطور است که در ایران در یک مجلس مردانه اگر مردی با یک زن سکس کرده باشد و یا به یک مرد دیگر لواط کرده باشد از ابراز ان نه تنها شرم نمیکند بلکه افتخار هم میکند! در صورتی که در دین اسلام مجازات فرد لواط کننده بسیار از فرد لواط دهنده سنگین تر است! لواط کننده بایستی اعدام شود ولی لواط دهنده فقط شلاق میخورد! ایا این نشان نمیدهد که فرهنگ ایرانی متعصب تر و عقب افتاده تر از فرهنگ اسلامی است؟ (احتمالا دلیل افتخار لواط کننده انست که نقش جنس مذکر را دارد و لواط دهنده نقش جنس مونث را دارد!)
جمعه 5 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
زرتشت.نشئه نه نعشه!!!از استفاده از کلماتی که طرزنوشتنش رو بلد نیستید خودداری کنید.برای بار چندم.با اینهمه پروئی وبه روی خودت نمیاری وبازم مینویسی "نعشه جات"!هر وقت دیکته ت خوب شد بیا جواب بقیه سئوالات رو می دم ای "نعشه جات"شناس.
جمعه 5 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
به جون تو-تو بمیری من مشتری پروپا قرص "نعشه جات"مراکشی ها وتونسی هام.به سرت قسم...
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
massoudoslo - سلام 1 از لطف شما ممنون 2 تقسیم بندی شما را قبول ندارم. چون اکثریت مردم همین کشورهای به قول شما پیشرفته خداپرست هستند. حتی در بعضی کشورها مثل ایالات متحده اکثر مردم مذهبی هستند و به کلیسا می روند. 3 به عنوان کسی که خود را علاقمند به پیروی از دین میدونه معتقدم دین و مذهب حداقلهایی از قانون رو بیان میکنند. ولی انسانها نیاز به رعایت محدودیتهای بیشتری هستند. در جوامع مسلمان هم همینطوره. مثلا مصرف و خرید و فروش تریاک رو هیچ کدام از مجتهدان حرام نکرده اند و هیچ مجازاتی در نظر نگرفتند ولی در ایران همراه داشتن مواد مخدر از یک مقدار بیشتر مجازات اعدام داره. یا فرزند یک خانواده مذهبی به خاطر زنا که یک گناه محسوب میشه طرد نمیشه و خانواده تا حد امکان سعی در ارشاد او دارند ولی همین خانواده مذهبی فرزند معتاد خود را طرد میکنند.
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
massoudoslo - 3 بین ایمان به خدا و قوانین ایدئولوژی فرق زیادیه. ولی فکر میکنم منظور شما از ایمان به خدا همون قوانین دینی یا ایدئولوژیکه. اگر در همین ایران دقت کنید همانطور که گفتم ایدئولوژی بخشی از قوانین رو تشکیل میده. 4 در مورد جنایت و گناه با شما مخالفم. اگر آشنایی با قرآن و قوانین فقهی داشته باشید هر جنایتی مثل تجاوز و آدمکشی و قطع عضو و ترساندن مردم جامعه و .. در اسلام گناه محسوب میشه ولی هر گناهی لزوما جنایت نیست.
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
5 شما نمیبتونید قوانین متغیر یک زمان و مکان را به مکان و زمان دیگر (مثل 1400 سال پیش جامعه حجاز) ببرید و اشخاص را محکوم کنید. یک اصل کلی در حقوق اینه که (((قانون عطف به ماسبق نمیشود)) یعنی شما نمیتونید قانونی رو وضع کنید و بعد برید یقه افرادی رو که قبلا مخالف این قانون رفتار کردند بگیرید.
جمعه 5 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
6 یه وقت فکر نکنید قوانینی که در همین کشورهای پیشرفته اجرا میشه کامله و شما صرفا با عمل به این قوانین انسان خوب و کاملی هستید. مثلا در همین کشورهای پیشرفت که داشتن سکس با یک دختر 17 ساله جرم و بچه بازی محسوب میشه نسبت به سکس با دختر و پسر 18 ساله هیچ جرمی تعریف نکرده. تو همین ایران به راحتی میشه خیلی از دختران بین سنین 18 تا 22 سال رو که عاقل هم هستند اغفال کرد و با رضایت از او سواستفاده جنسی کرد. در اسلام چون این روابط فقط با ازدواج آن هم با رضایت والدین دختر انجام پذیره این کار جرم محسوب میشه ولی در یک کشور پیشرفته چطور؟؟؟. در اسلام لواط با هر فردی جرم محسوب میشه و سنگینترین مجازات رو داره ولی در کشورهای پیشرفته چطور؟؟؟ اگر یک پسر (یا دختر) 18 ساله در اوج احساسات جنسی با رضایت خودش توسط شخص پلیدی مورد سواستفاده قرار بگیره چه برخوردی باهاش میکنند؟؟؟
جمعه 5 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
saeed1 - کانادا - تورونتو . اقا چند بار به شما اسلامیها بگویم..هموسکوالیته.بیسکسوالیسم یک مسئله ی شخصی و روابط بین دو بزرگسال با تمایل هر دو طرف نه به من مربوط است نه شما نه هیچکس..برای همین در جوامع غربی پذیرفته و کوچکترین توهینی به ان وجود ندارد چون ضرری برای جامعه ندارد ولی بچه بازی یکسو فرد قوی دیگر سو کودک!!! بیماری کثیف جنسی و تهوع اور.. عایشه و فاطمه 9 ساله در هنگام!!!!!!!!!حالا باز ماله بکشید.
جمعه 5 شهریور 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
bluestar - ایران - تهران . ممنون بخاطر اینفورماشون! راست گفتی که در اسلام نه تنها اعدامت میکنند که ... را هم به مساحقه وا میدارند. ناموس را وسط نکش. همجنس بازی در جایی پدید می آید که امکان دسترسی به جنس مخالف نباشد مثل جوامع مسلمان یا در بین کشیشها و یا در پادگانهای ایران خودمان! اگر دوست داری انکار کن. من در ایران .. میشناسم که نماز صبحشان قضا نمیشود!! قبول کن که همجنس بازی با همجنسگرایی دو مقوله جداست و شما قیاس مع الفارق فرمودید! چون بچه یک محلیم نصیحتت میکنم اول کمی فکر کن بعد بنویس!
جمعه 5 شهریور 1389

maiden666xx - انگلستان - لندن
این افغانیهای بی فرهنگ ایران رو هم به نجاست کشیدن !!!!
جمعه 5 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
MIRZADEH E ESHGIدوسلدورف ببخشید اخر من مثل شما با نشئه جات سر و کار ندارم ولی جای شکرش باقیه اساتیدی که در این رشته مهارت دارند مثل شما برای بقیه توضیح میدهند بهر جهت زیاده روی نکن مغز ادم را پوک میکند و به طور خودکار اراجیف از دهان ادم بیرون میاید ولی برای خنده و سرگرمی دوستان خوب هستی ادامه بده صواب اسلامی داره
جمعه 5 شهریور 1389

parang - سوید - سوندسوال
bluestar - ایران - تهران این کانالی رو که شما میفرمایید کاملا متفاوته.. اگه متن رو بخونید اشاره میکنه که از شبکه سراسری سوئد قراره پخش بشه!! و شبکه های سراسری سوئد svt هستن نه stv .اینو میتونی از هر ایرانی ساکن سوئد, دانمارک یا نروژ بپرسی...با یکدندگی و لجبازی چیزی پیش نمیره!!!
جمعه 5 شهریور 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
در کامننت من یک اشتباه تایپی باعث شده که کلمه ای بی ادبانه به نظر بیاید. فقط خواستم بگویم این کار عمدی نبوده است.
جمعه 5 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
massoudoslo - 3 . دوست عزیز متاسفم که شما این بلو استار... را نمی شناسید یکی از ننگینترین دوروترین مزدوران رژیم است بهوش باشید.
جمعه 5 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
bluestar - ایران - تهران . مرد.. بی سواد گفتم به بچه بازی پسر بازی در بهشت الله و کثافتکاریهای دینت مثل تعدد زوجات و کنیز و غلام و هزار جنایت اسلامت بپرداز مغز ...قادر به درک حرف من نیست مزدور ننگین که پولی به تو می دهند برای دین اشغالت کردیت بخری کور خوانده ای ایران وطنت عربستان نیست زالوی اسلامی.
جمعه 5 شهریور 1389

afghn boy - دنمارک - ویبورگ
انگلستان-لندن تند نرو برادر! take it easy
جمعه 5 شهریور 1389

anohe - هند - میسور
همین توله که بزرگ بشه میشه یه اشغال مثل خودشون
جمعه 5 شهریور 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
odin - بلژیک - انتورپن / درود بر شما،دوست من تمام حرفاتو در مورد اسلام قبول دارم اما در مورد حافظ نه مانباید بدون مدرک به شاعری که برای کشور ما مایه افتخاره تهمت بزنیم,اما تا اونجایی که من میدونم معنی این شعر,اگر ان ترک شیرازی بدست ارد دل ما را( ترک )بمعنی زیباست,حالا زیبا برای بچه هم میشه اما چه لزومی داره که این جور خودشو خراب کنه اگر این کاره هم بوده,اما قبول دارم که تمام این بدبختیها از اسلام عزیزه,همه کثافت کاریها در کشور مسلمونه. بدرود
شنبه 6 شهریور 1389

doost-ir - فرانسه - پاریس
این blackstar ازش معلومه که حال خوشی نداره امثال تمامی ساندیس خورهای بسیجی مخش تاب داره همگی دوستان به بزرگی خودتان این فرد معلوم و الحال رو ببخشید
شنبه 6 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
parang - ممنون
شنبه 6 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس . مطلبی که شما نوشته اید جواب سوال من نبود! شما حرفهای قبلی خودت را تکرار کردی!
شنبه 6 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ - همشهری عزیز! اول خودت شروع کردی. اون وقت که حرف گور به گور کردن پدر پیش میکشیدی و فعل مخاطب به کار میبردی حواست نبود چی داری میگی؟؟؟ من هم میدونم همجنسبازی و همجنسگرایی دو مقوله جداست. وقتی فعل جنسی یا سکس بین دو مرد (یا زن) انجام میشه این دیگه فقط همجنسگرایی نیست. کاملا همون چیزیه که تو ایران به همجنسبازی یا لواط معروفه. مجازات همجنسباز هم اعدامه حالا چه کافر باشه چه مسلمان نماز شب خون
شنبه 6 شهریور 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
- عزیز / شما درست میگوید و من bluestar را نمیشناسم .و تمایلی( دوباره ) هم به شناخت چنین طرز فکر هایی را هم شاید نداشته باشم ! بلوستار هم مثل بعضی از کاربر ها در اینجا (منجمله خودم )مدت کمی نیست که نظر میدهد!من شاید به شکلی دانشم در این سایت از سایر کاربر ها منجمله خود شما و بلوستار کمتر باشد (شکسته نفسی و یا دورویی نمیکنم )اما توانایی و وسعت فهم ماست که ما را در این سایت و حتی همه جا مقابل یا موافق یکدیگر میگذارد.من بلوستار و شما را میفهمم ولی در مقابل بلوستار چون تربیت شده که علت و روش نظرات ساده مرا رد کند پس شاید مرا و حتی مارا نمیفهمد!بلوستار و کلنجار رفتن با اون ان چنان خالی از لطف هم نیست!صبور و مواظب است ،سعی در حفظ ادب و احترام میکند،گرچه حدیث و آیه های زنگار بسته رو با منطق ماله کشی میکنه اما (باید )هوشیارتر از این باشه که بخاد از کاربری مثل من کردیت بگیره!من بلوستار رو بین بقیه کاربر های مسلمان نما انتخاب میکنم که نظر رد و بدل کنیم،چون این کاربر یک مسلمان حاضر در این سایت هستش که نمیخاد بخاطر ایمانش و یا رایس اش از این دفاع سازمانی شده خودش دست برداره!
شنبه 6 شهریور 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
۲-در ایران آزاد فردا کسانی مثل بلوستار تعداد شان شاید کم باشد ولی در کنار ما خواهند بود!پس من چاره ای ندارم به جز اینکه بگذارم بشارت دینی اش و دفاع اسلامی اش را بکند، و شاید دیگرحکومت آینده ایران اسلامی نشود بلکه مسلمان هایش دست از بیکاری و ماله کشی بردارند و مذهب راست یا دروغ به جایگاه تاریخی خود یعنی دل آدم ها برگردد!بلوستار معتقد هستش که ما در ابتدا نظرات اون رو مسخره میکنیم و بعد باهاش ستیز میکنیم و در آخر هم قبولش میکنیم و تسلیم مفاهیم عملی و اجتماعی اسلامی میشیم !!(این روش رو هم از گاندی مثال میزنه)!!من خودم سر جنگ و ستیزی با اسلام ندارم و تنها نمیخام این مذهب در زندگیم به هر شکلی به صورت شدید و سازمانی وارد بشه (من backround اسلامی دارم )و هرگز سیطره مذهب رو که بیچارگان فاسدی مثل علی خامنه ای وبقیه زالو صفت رو معرفی میکنه رو نمیپذیرم،حالا شما تصور کنید که بلوستار به جز یک هموطن خوب برای من چه کسی میتونه باشه!؟ من به شما و بلوستار و بقیه احترام میگذارم (منهای بعضی از کار برها که بند تونبانشان را در دست گرفته اراجیف مینویسند).به هوشم ARTEMIS جان .
شنبه 6 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
maiden666xx - انگلستان - لندن ...عزیز بدون افغانها هم این کودک آزاری بگونه های دیگرش درسرتاسر جهان وجود دارد.افغانهادرست مثل ایرانیها فرهنگهای گوناگون دارند.در سرحدات هرات یکجور ودرقندهار جور دیگراست.ما دربوستان و گلستان شیخ اجل سعدی ویا حافظ و ایرج میرزا وبرخی دیگراینگونه روایات(آنروز که خط و شاهدت بود صاحب نظر از نظر برآندی, کش فتحه وضمه برنشاندی // گر دست به جان داشتمی همچو تو بر ریش, نگذااشتمی تا به قیامت که بر آید)داریم . همه را نباید بایک چوب راند سربلندوشاد باشید.و
شنبه 6 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
bluestar ایران -تهران باز ساندیست زیاد شد خودت را قاطی ماها نکن تو که میدانی اکثریت جامعه ایران از شماها متنفرند
شنبه 6 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان حتما" اطلاع دارید قرآن تحریف شده را عثمان خلیفه سوم نوشت وجمع وجورش کرد.زمان محمد.شفاهی وحفظی چیزهایی گاه وبیگاه گفته میشد.بعدازمرگ محمد وبعدش خلیفه اول ابوبکروبعدش عمر.بسیاری ازسروده های محمد که به سلمان فارسی نسبت داده میشوند. از بین رفتند ویا تحریف شدند. بعدازسالها عثمان چیزهایی را از عربهای بیابنگرد شنید.وآنهارا تغیراتی داد وکتابی نوشت که ما آنرا کتاب عثمان (ببخشید الله) می خوانیم ضمنا"عایشه که 18 آیه درقرآن درموردش گفته شده.علی را متهم به قتل عثمان که دائی عایشه بود نمود.وعلی قرآن فعلی را تحریف شده ودروغ میدانست ومیگفت:من قرآن هستم(ناطق).درقرآنی که شما به خدا نسبت میدهید.آمده .عایشه مادر مسلمانان است ونهایتا"کسی حق ازدواج وجنگ با ام المومنین را ندارد.علی با او جنگید وگفت:من درست میگویم.وقرآن دائی عایشه راسبک انگاشت.
شنبه 6 شهریور 1389

م ر - ایران - تهران
چرا اینقدر در خطابهایتان به یکدیگر فحش و ناسزار مینویسید منطقی و مودب باهم بحث کنید بالاخره در هر کشوری انسانهایی از این قبیل پیدا میشوند که بوی از انسانیت نبرده اند و مثل حیوان زندگی میکنند حالا در کشورهای جهان سوم بیشتره این نه ربطی به اسلام داره نه غیر اسلام اگر یک عده ای با نام اسلام جهت منافع خودشان دست و پنجه نرم میکنند تا به مقصودشان برسند دلیل براین نمیشود که این اسلام است که اینها را اینطور کرده مگه ما غیر از خدا از بنده خدا باید اطاعت کنیم و اینها باید سرمشق و الگو ما در دین باشند . شما اگه دقت کنید اقلیت های مذهبی را که چگونه نسبت به دینشان پایبند هستند و تا زمانیکه ما نسبت به خدا و پیغمبر وائمه بخواهیم اینگونه برخورد کنیم بخاطر یکسری بی عدالتی ها و فسادهای این رژیم پس ما انسانهای با آرمانی نیستیم خداوند به هر کسی عقل و شعور داده درسته با این رژیم مخالفیم ولی روح خودمان را کثیف نمیکنیم و موج منفی در وجودمان سرازیر نمیکنیم که بخواهیم اینطور با حرفهای زشت روح خودمان را هم کثیف کنیم .خواهشا منطقی تر عمل کنید عزیزان
شنبه 6 شهریور 1389

eiffel-tower - فرانسه - پاریس
MIRZADEH E ESHGHI تو مشکلت با این حرفها حل نمیشه.تو اینقدر کمپلکسهای پیچیده داری که با رفتن اوباما و آمدن احمدینژاد حل بشو نیست.(این عقده ها میتونه از تنبیهات دوره طفولیت باشه تا اثرات چیزی مثل داستان این فیلم... ) بهت توصیه میکنم گذشته خودت را فراموش کن..., و به افتخار پادوئیت در کتابفروشی : من ال..ی دیدم بونجه را می فهمید - اشتری دیدم بارش سبد خالی پند و امثال ....
شنبه 6 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
کتابفروشی چیزی بنام پادو نداره.محیط فرهنگیه.همه همکارن.رئیس ومرئوس نداره.اونجا که پادو داره قهوه خوونه س.تو تا حالا کتابفروشی رفتی?
شنبه 6 شهریور 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
اونی که با ....بود کلاغ ...دریده بود!(خودسانسوری)
شنبه 6 شهریور 1389

mah1 - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران مرسی که جوابگو بودی. ولی خودت خوب میدونی اینا همون طالبانیا هستن که پاش بیفته اسلامی میشن. مقایسه شما بی مورد و سبک بود ولی به هر حال عقیده خودتونه..
یکشنبه 7 شهریور 1389

chahzool - ایران - ایران
bluestar-ایران-تهران.دوست عزیز حتما اون ضرب المثل یاسین به .. خوندن رو که شنیدی...داری به این غرب نشینای می گی که تو اسلام چه همجنسبازی و همجنسگرایی مجازاتش اعدامه ولی اینا نمی گیرن که تو چی می گی....تقصیری ندارن ها..نمی فهمند!!فکر می کنن اون ور آب همشون علامه دهر شدن..متا سفم که اسم خودشونو ایرانی گذاشتن
یکشنبه 7 شهریور 1389

chahzool - ایران - ایران
و متاسفم برای کسانی که ایران رو با افغانستان و عراق مقایسه می کنن اونوقت خودشونو ایرانی می دونن..چطور وقتی که پیشرفتی از ایران تو همین سایت منتشر می شه همتون خفه خون می گیرید اونوقت یه جنایتی تو هر کشور مزخرف دیگه ای میشه اونو به ایران و اسلام نسبت می دید؟فراموش کردین این جنایتا تو کشوری انجام می شه که آمریکای مثلا متمدن داره اونو اداره میکنه !!
یکشنبه 7 شهریور 1389

chahzool - ایران - ایران
من فقط یه سوال دیگه از شما انسانهای به ظاهر متمدن دارم..حتما موافقید که طالبان غرق تو چه جنایتهایی هستند؟کدوم کشور بود وقتی که ایران می خواست با طالبان وارد جنگ بشه ازشون پشتیبانی کرد و اونا رو به رسمیت شناخت؟اونوقت خودش چند سال بعد با چه تبلیغاتی بهشون حمله کرد...؟
یکشنبه 7 شهریور 1389

chahzool - ایران - ایران
من خنده ام می گیره که نمی دونم چرا هر کی از قبرس به اونور زندگی کنه می شه متمدن و تو کشورای غربی هر جور جنایتی انجام بشه به حساب تمدن می ذارن مثل تجاوز دسته جمعی به دانش آموزان تو آلمان و کشتن یه زن بیگناه مسلمان جلو قاضی و .....ولی اگه خواستن یه جنایتکار رو تو ایران اعدام کنن اونوقت کل دنیا می شن دایه مهربان تر از مادر واسه اون جنایتکار !!جمع کنید این همه دورویی رو ..!!
-----------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر محل زندگی خود را بنویسید.
با تشکر
یکشنبه 7 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. خودت هم میدانی که تعصبات موجود در افغانستان و برخی نقاط ایران مثل روبند زدن به زنان و منع کامل روابط جنس های مخالف ربط به اسلام ندارد و یک نوع بربریت است که اگر خواستی میتوانبم راجع به ریشه های ان بحث کنیم. همین تعصبات زیادی باعث عدم دسترسی مردان به سکس میشود و باعث میشود با مرد یا پسر دیگری سکس کنند و در دراز مدت این در بعضی نقاط تبدیل به ان سنتهای کثیف میشود که حتی بجای بکار بردن زنهای فاحشه از پسر بچه استفاده کنند! احتمالا این پسر بچه هم وقتی بزرگ شد بخاطر انتقام همین کار را با بچه های دیگران انجام میدهد و الخ.. یک موج فرهنگی که در دنیای امروز توسط انسانهای بزرگوار (از هر مرامی) درست شده این است که کسی دیگران را گروه بندی نکند و برچسب به انها نزند. مثلا اگر یک پاکستانی یک کار بد کرد بر نگردد بگوبد همه پاکستانی ها اینطور هستند! حتی کشوری که شما را راه داده است اینجور فکر کرده وگرنه میگفتند این ایرانی.. را راه ندهیم. بنابر این شما هم این مسایل را به اسلام و مسلمانان تعمیم نده. من و هزاران نفر دیگر که به این سایت میاییم مسلمان هستیم ایا بچه باز هستیم؟
یکشنبه 7 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
saeed1 - کانادا - تورونتو . نه شما نه بچه باز هستید نه قاتل ولی متاسفانه چون مطالعه ندارید از دین مروج بچه بازی و قتل و جنایت دفاع می کنید.مهم نیست اعتقاد داشته باش ولی دینت حق ندارد در کوچکترین ارکان اجتماعی دخالت کند وقتی کرد می شود ایران افغانستان عراق..دین در خانه ی دل حتی گاو پرستی و سوسک پرستی.فضولیش در قوانین ممنوع.همین
دوشنبه 8 شهریور 1389

+856
رأی دهید
-130

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.