خبرگزاری فارس: مردم ایران خوشبخت ‌تر از کانادا و دانمارک

خبرگزاری فارس: مردم ایران خوشبخت ‌تر از کانادا و دانمارک

یک موسسه مطالعاتی اعلام کرد، ایران با کسب نمره 42.1 در شاخص خرسندی (رضایت از وضعیت زندگی) رتبه 81 جهان را بدست آورد و بالاتر از کشورهایی مثل آمریکا، کانادا، استرالیا و دانمارک از این نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، موسسه انگلیسی «بنیاد اقتصاد جدید» گزارشی در مورد میزان خرسندی و ابراز رضایت مردم از زندگی خود در 143 کشور جهان را منتشر کرده است.
در این گزارش نمره کشورهای مختلف جهان در شاخصی به نام«شاخص خرسندی سیاره» اعلام شده است که جمهوری اسلامی ایران با کسب نمره 42.1 در این شاخص رتبه 81 را از این نظر کسب کرده است.
شاخص خرسندی ارقامی از صفر تا 100 را در بر می گیرد که هر چه این رقم بیشتر باشد دلالت بر خرسندی و رضایتمندی بیشتر شهروندان از زندگی خود دارد.
این شاخص بر پایه فاکتورهای مختلف از جمله سه فاکتور امید به زندگی، رضایت از زندگی و سرانه استفاده از منابع تهیه شده است.
ایران در رابطه با فاکتور امید به زندگی نمره 70.2 را به دست آورده است. نمره کشورهای جهان بر پایه این فاکتور از 0 تا 100 تعیین شده است. ژاپن با کسب نمره 82 بالاترین نمره را در این زمینه به دست آورده است.
فاکتور رضایت از زندگی نیز نمرات صفر تا 10 را در بر می گیرد که هر چه این نمره بیشتر باشد دلالت بر رضایتمندی بیشتر شهروندان از زندگی خود دارد. بر اساس این گزارش ایران نمره 5.6 را از این نظر کسب کرده است. کاستاریکا نیز با کسب نمره 8.5 بیشترین نمره را در این زمینه به دست آورده است.
نمره ایران از نظر فاکتور سرانه استفاده از منابع نیز 2.7 اعلام شده است. این فاکتور سرانه برخورداری و مصرف منابع و امکانات در زندگی توسط هر فرد را طی یک سال نشان می دهد. نمره کشورها از این نظر از صفر تا 10 تعیین شده اما بالاترین نمره کسب شده در این فاکتور مربوط به سوئد است. نمره سوئد در این مورد 5.1 اعلام شده است.
گزارش «بنیاد اقتصاد جدید» نشان می دهد شاخص خرسندی ایران بالاتر از بسیاری از کشورهای توسعه یافته و صنعتی است که این امر در نوع خود جالب توجه است.
در حالی که ایران رتبه 81 را در سطح جهان کسب کرده است امریکا با کسب نمره 30.7 رتبه بهتر از 114 در شاخص خرسندی را به دست نیاورده است.
برخی دیگر از کشورها که رتبه ای پایین تر از ایران به دست آورده اند عبارتند از: بلغارستان با رتبه 82، ترکیه با رتبه 83، نروژ با رتبه 88،‌ کانادا با رتبه 89،‌ ایسلند با رتبه 94، یونان با رتبه 97، پرتغال با رتبه 98، استرالیا با رتبه 102، دانمارک با رتبه 105، روسیه با رتبه 108، امارات با رتبه 123،و‌ کویت با رتبه 128.
بر اساس این گزارش کشورهای امریکای لاتین بالاترین رتبه ها را در شاخص خرسندی به دست آورده اند.
کاستاریکا با کسب نمره 76.1 بالاترین نمره را در شاخص خرسندی به دست آورده و در رتبه نخست جهان از این نظر قرار گرفته است.
جمهوری دومنیکن با نمره 71.8 و جامائیکا با نمره 70.1 نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از این نظر به خود اختصاص داده اند.
کشورهای گواتمالا،‌ ویتنام، ‌کلمبیا، کوبا، السالوادور، برزیل،و هندوراس نیز به ترتیب در رتبه های چهارم تا دهم قرار گرفته اند.
رتبه های برخی دیگر از کشورها که در مرتبه ای بالاتر از ایران قرار گرفته اند نیز به این شرح است: مصر رتبه 12،‌ عربستان رتبه 13،‌ اندونزی رتبه 16، چین رتبه 20، هلند رتبه 43، آلمان رتبه 51،‌ سوئیس رتبه 52، سوئد رتبه 53،‌ اتریش رتبه 57، فنلاند رتبه 59، ایتالیا رتبه 69،‌ انگلیس رتبه 74،‌ژاپن رتبه 75، و ‌اسپانیا رتبه 76.
زیمبابوه نیز با کسب نمره 16.6 در شاخص خرسندی به عنوان آخرین کشور جهان از این نظر شناخته شده است.
fanta - فرانسه - استراسبورگ
بهونه افتاد دست محمود لولو !
دوشنبه 15 تیر 1388

emmam - ایران - تهران
ما نون شب نداریم بخوریم بیماری داره بیداد میکنه مردم غذای سالم ندارن میوه 2000 تومن کسی نمیخره . فشار خون . کم خونی. سرطان . بدبختیم بخدا. ما برای درخواست احقاق حقمان کتک می خورپم و شکنجه می شویم.
آخه چقدر دروغ و فریبکاری؟مخ آدم از شنیدن اینهمه دغلبازی سوت میکشد.آخه به کی آدم بگه توی این وطن ما چه میگذره؟!!!!
دوشنبه 15 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - دوسلدورف - آلمان
بازم که آمارگیر شورای نگهبان بوده که !!
دوشنبه 15 تیر 1388

azadi8888 - ایران - ایران
ممکنه بعضی از ماها خرسند باشیم چون نمیدونیم خرسند بودن اصلا چیه. چون نمیدونیم چه حقوقی باید داشته باشیم خرسندیم.
دوشنبه 15 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
اره البته اون ایرانیائی که تو کانادا زندگی میکنند !
دوشنبه 15 تیر 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
اره ارواح دست چلاغ علی گدا.
دوشنبه 15 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
حتما رفتند از مسئولین و عمالشان پرس و جو کردند که صد البته انها راضی راضی هستند چرا که نباشند همه چیز وفق مرادشان است از گدائی و دیوزگی به حد اعلای اقتدار و ثروت رسیده اند که خوابش را هم نمیتوانستند ببینند. اما از دماغشان بیرون خواهیم اورد که فکرش هم لرزه به بدن کثیف شان می اندازد. این امار و ارقام جعلی و غیرقانونی و احمقانه است. کسانی این امار را از ایران داده اند کوران وکرانی هستند که مردم را در صحنه تظاهرات نه دیده اند و نه گوش کرشان صدای انها را شنیده اند. تحقیقی که با سیاست بازی و رشوه گرفتن همراه باشد ارزش قانونی ندارد.
دوشنبه 15 تیر 1388

nimaaa - امریکا - نیویورک
خندم گرفت من گمون نکنم شاخص زندگی در ایران بالاتر از کشور امریکا کانادا دانمارک باشه.نگرش یک شهروند کانادایی با نگرش یک شهروند ایرانی به زندگی بسیار تفاوت داره و این امار غیر واقعی و به دور از دیدگاه کارشناسی به نظر میرسه
دوشنبه 15 تیر 1388

kiarashh - اتریش - وین
برای محاکمه علی خامنه ای در دادگاه بین المللی لاهه به آدرس زیر رفته و امضا فرمائید.(به عنوان یک ایرانی وطن دوست لطفا" این پیغام را برای تمام دوستان و آشنایان ارسال فرمائید.با تشکر) https://www.PetitionOnline.com/akcriems/
دوشنبه 15 تیر 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
خبرگزاری فارس: مردم ایران خوشبخت ‌تر از کانادا و دانمارک هستند.ها ها ها

میگم تمام مردم کشورهای توسعه یافته بین توی ایران زندگی کنن.

الان مزدورهای بیسواد رژیم می یان میگن میبینین احمقی گشاد ایران رو به کجا رسونده ولی بعضی ها احساس نارضایتی میکنن.
دوشنبه 15 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
آیا این آمار را از زبان غلامان و کنیزان اسلام ناب محمدی رده بندی شده یا از زبان چرکین شکنجه گران سیاه چالها و زندانهای ننگین تازی پرستان؟

دوشنبه 15 تیر 1388

salar123 - هلنذ - روتردام
توجه--------------------------------------توجه بدینوسیله به اطلاع تمامی ایرانیان مقیم هلند میرسانم جهت حمایت وهمبستگی با عزیزانمان در داخل ایران روز 5 شنبه 9-7-2009 گردهماهی ساعت13 تا ساعت 17 در شهر DELF روبرو دانشگاهDELF برقرار است این گردهماهی از طرف یک گروه خاص نیست وتمامی عزیزان در کنار هم جهت حمایت از قیام مردم ایران میباشد
دوشنبه 15 تیر 1388

darkoob - ایران - کلاردشت
من حاضرم جامو با یکی از شهروندای کانادا یا آمریکا یا... عوض کنم. 10 تومنم میدم روش. سهم ولایت فقیهمم مجانی میدم
دوشنبه 15 تیر 1388

homan joon - ایران - تهران
حالا آمار موسسات انگلیسی! شد سند و مدرک برای خبرگزاری فارس و دارو دسته اش!!!. انگلیسی ها که خبیس بودن تا حالا!!!
خیلی جالبه!
این آمار هر کشورو نسبت به خودش مقایسه کرده و نتایج رو به دست اورده و آمارش فقط از احاظ جامعه شناسی اهمیت و کاربرد دارد. این نتایج ، آماری نیست که خبرگزاری فارس و حمایت کننده های اون بخوان برداشت سیاسی و اقتصادی ازش بکنن.
احتمالا کذبی نژاد دفعه بعد میخواد آماری رو که توسط یک کشور خبیس (بین المللی) تهیه شده رو برای خودش سند و مدرک کنه و ازش یک استفاده دیگه کنه!
دوشنبه 15 تیر 1388

puneindia - هندوستان - دهلی نو
لابد این گزارش را هم کردان تهیه کرده.البته احتمالا بعد از 18 تیر مردم ایران رتبه اول را خواهند داشت.به امیددیدن خوشی و خندیدن دوباره هممون.
دوشنبه 15 تیر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
با درود بر ایرانیان شریف وپاکنهاد
بسی رنج بردم در این سال سی وندیدم اینگونه ادب ومتانت وسلوک وسیرت نیکو وصباحی منظر لطف طبع وسخنوری وکجوری وفرزانگی وحلم و بردباری ووووهمه یکجا در بانویی جمع دیدم!!!حاشا وکلا که پدر و فامیل جفا کردند درحق این بزرگوار با این مقام شامخ!!بانو چنانست که به شهادت دوست ودشمن لیاقت مرجعییت دارد!!خدایش بیامرزد .
وغلامحسین خان و فرزندان برومند را وجود ایشان عیش را کامل بکردی و فراق ایشان عیشها را منقض بکردی!!! پس بارالهاسایه ایشان مستدام بدار تا مبادا در نبود ایشان نامسلمانی غافل شود و به اسلام دراید!!در وصف علیامخدره نتوان گفتن چرا که مثنوی هفتادمن کاغذ است.
(من شر وسواس خناس).دوستان عزیز این نظر ربطی به متن ندارد و من برای فاطمه رجبی(فاطی کوماندو) در خبر انلاین گذاشتم و چون از سایت محبوب یو کی برای نوشتن استفاده کردم گفتم بد نیست شما عزیزان هم بخوانید.
دوشنبه 15 تیر 1388

wiktwr - دانمارک - کولذینگ
مسخره ترین دروغی که از این جمهوری کثیف اسلامی شنیدم ان امار بود که ارائه کردن.
مردم اینجا خوشی زده زیر دلشون.
دوشنبه 15 تیر 1388

zemzeme - ایران - تهران
چرا اینجوری نگاه میکنین؟بابا اسنادش موجوده(البته به نقل از....)
دوشنبه 15 تیر 1388

darius mis - انکلستان - لندن
این معجزه خبر گذاری تمام دروغ فارس است در سایه خامنه ای
دوشنبه 15 تیر 1388

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
azadi8888 - ایران - ایران
با نظرت موافقم.
دوشنبه 15 تیر 1388

darva - مالزی - سایبرجایا
فکر کنم تو اوین این تحقیق رو انجام دادن یا تنها از بروبچ محترم و خونخوار (با پوزش از تمام حیوانات خونخوار و سازمان حمایت از آنان جهت استفاده از وازه نامانوس خونخوار)بسیجی این تحقیق به عمل اومده که دارن چپاول می کنند مال مردم و رضایت بالای 100 دارننننننننننننننن...
نه محموددددددددددددددددددددددددددددددد!!!
دوشنبه 15 تیر 1388

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
این آمار میتواند راست باشد. از آنجایی که مردم ما درک درستی از زندگی و آشنایی با امکاناتی که میتواند در بهبود وضع زندگی موثر باشد ندارند مثلا نمیدانند میتوان به جای اینکه برای ارسال یک حواله از صبح تا ظهر بین بانکها چرخید و پول جمع کرد و دنبال یک بانک ملی سیبا بگردی که اینترنتش قطع نباشه همه این کارها را با چند کلیک در کامپیوتر جیبی یا دستی انجام داد و حتی نمیدانند میتوان سوار اتوبوس شوند و صندلی خالی بیابند! و جالب اینکه نمیدانند میتوان به جای فسقلی نژاد یک رئیس جمهور واقعی داشت. به همین دلیل است که از زندگی راضی هستیم!!
دوشنبه 15 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
آره به گور پدر مدیر مزدور خبرگزاری فارس لابد ما از روی دلخوشی و خوشبختی زیاد ریختیم توی خیابونها و بر علیه حکومت فاسد اسلامی که سرشار از فتنه و نکبت و ذلت است قیام کردیم!!!
یک جوانمرد پیدا نمیشه این دروغ پردازی فارس رو هک کنه؟
دوشنبه 15 تیر 1388

arshamjan - ایران - اصفهان
ما خوشبخت ترینم....چون تنها کشوری هست که با دروغ می خندیم.
ما خوشبخت ترینم....چون تنها کشوری هستیم که حق نداریم حرف حق بزنیم.
ما خوشبخت ترینم....چون تنها کشوری هستیم که دخترای خودمون رو به خاطر یک مشت دلار می فروشیم.
ما خوشبخت ترینم....چون تنها کشوری هستیم که هرکس از سران قدرت اجازه دارن قشر مردم رو کتک بزنن و نیست و نابود کنن و در آخر بگیم:کی بود کی بود من نبودم....
ما خوشبخت ترینم....چون رویامون هم اجازه نداره زیادی پرواز کنه و اوج بگیره.
ما خوشبخت ترینم....که تمام فکر و ذهن مسولان رژیممون اینه که هوگو چاوز سرمشق ملت بشه.
ما خوشبخت ترینم....که برای فلسطینی دل می سوزنیمون اما به جوان بخت برگشتمون انواع و اقسام تهمت ها و انگ ها رو می زنیم.
ما خوشبخت ترینم....که باید پایگاه حزب الله لبنان و گروه های موساد داخل کشور خودمون باشه.
ما خوشبخت ترینم.... که استاد دانشگاهمون به دخترک بی گناه تجاوز می کند و در نهایت نام صیغه بر ان می نهیم.
ما خوشبخت ترینم....که مسعود ده نمکی ها می شوند کعبه آمال سینمای کشور.
ما خوشبخت ترینم....که داشتن نوار صحبت های رهبر گذشته خمینی(نفت را رایگان خواهیم کرد/برق را اب را رایگان خواهیم کرد) جر محسوب می شود.
ما خوشبخت ترینم....که دو هفته متوالی با قطع یاهو و اس ام اس در کل کشور مواجه می شویم و در نهایت همه چیز حاشا می شود.
ما خوشبخت ترینم....که مرگ ندای عزیز را یک سناریو می نامیم و به ارحتی اصلا مرگ او را دروغین می خوانیم.
ما خوشبخت ترینم....که به اسم اسلام می بریم می خوریم و می زنیم.
ما خوشبخت ترینم....که انچنان بی رحمیم که به امثال خودمان همچون حجاریان ها رحم نیم کنیم.
ما خوشبخت ترینم....که همه مردم فکر فرار از کشور را رد سر می پرورانند و اروزی تما جوانان سفر به کشورهای دیگر حتی همین کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد.
ما خوشبخت ترینم....که برای بازی های اسلامی 10 میلیاردتومان خرج می کنیم و در نهایت باید خواهش کشورهای عربی را بکشیم تا رد این مسابقات شرکت کنند ان هم با شرط های مخصوص ان ها.
ما خوشبخت ترینم....که یه پسر بچه 10 تا 11 ساله تنها به خاطر داشتن کارت بسیج ساعت5 صبح پدرم را که به سرکار می رفت مورد سوال و جواب قرار می داد آن هم با اسلحه کلاش.
ما خوشبخت ترینم....که حسن شریعتمداری منتخب مردم را چه خوب و چه بد همان موسوی خودمان را ستون پنجم امریکایی می نامد.
ما خوشبخت ترینم....که در بانک ملی د یکی از شعبه های تهران پس از اینکه خواهر احمدی نزاد اعلام یم کند من ماشین ندارم در قرعه کشی یک ماشین برنده می شود ان هم در صورتی که بانک حتی یک برنده 1000 تومانی با نام دیگر ندارد
ما خوشبخت ترینم....که به مردم لقب خس و خاشاک می دهیم و سپس ان را تکذیب می کنیم.
ما خوشبخت ترینم....که به افراد دستگیر شده که به ارا اعتراض داشتن انگ اقدام علیه امنیت ملی زده ایم.
ما خوشبخت ترینم....که خسور گلسرخی ها یمان نیست شدند و ما ماندیم
اری ما خوشخ ترینیم این تنها چند دلیل برای خوشبخت بودن ما از میان 1 میلیارد دلیل.
به قول یه بنده خدایی:بگم بگم بازم بگم...
دوشنبه 15 تیر 1388

karem - کانادا - ونکوور
امام ـ ایران تهران
الهی بمیرم برای تک تکتون شما ها چی میکشن خدا لعنت شون کنه
دوشنبه 15 تیر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
مطمئنا مترجم متن و گزارش *‌یک موسسه مطالعاتی *دکتر کردان خودمان !!؟ است.وقتی که بشکه سرا اخوندی را حوزه علمیه مینامند . موسسه مطالعاتی اش کجا میتواند باشد ؟
دوشنبه 15 تیر 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
دوستان عزیز این یک واقعیت است واین واقعیت در مورد ثروتهاى شما فقیران در دست زورگویان و دزدانى که مدت 30 سال انرژى معادن آب وخاک ایران را بین خود و اقوام دور و نزدیک خود قسمت کردند وسهم شما یعنى اکثریت ملت مظلوم را اعدام وکتک زدن وخفه کردن بخشیدند این است حکومت بیدادگر خامنه اى ودزدهاى اطرافش لطفا به این امار در روزنامه فارس توجه کنید...
ده درصد ثروتمندترین اقشار ایران درآمدی حدود ۳۰درصد از کل مصرف جامعه را به خود اختصاص داده اند.
برنامه محیط زیست سازمان ملل گزارشی اختصاصی را در مورد وضعیت پرداخت یارانه ها در ایران منتشر کرده است که در آن با اشاره به سهم 78 برابری ثروتمندان نسبت به اقشار فقیر در برخورداری از یارانه های انرژی بر لزوم انجام هرچه سریع تر اصلاحات در این زمینه تاکید کرده است.

براساس تازه ترین آمار بودجه خانوار مرکز آمار ایران ، این در حالی است که این سهم برای ده درصد فقیرترین خانوارها حدود 5/1 درصد است. به عبارت دیگر ده درصد بالاترین سطح درآمدی حدود 20 برابر فقیرترین خانوارها مصرف می کنند.

همچنین بر پایه اعلام مرکز آمار ایران ،این وضعیت در مقایسه با آمارهای بین المللی رضایت بخش نیست. به طوری که براساس شاخص های توسعه جهانی، نسبت هزینه دهک بالا به دهک پایین در کشورهای توسعه یافته، حدود هشت است.

برای مثال این نسبت در کشورهای سوئیس ، فرانسه و آلمان به ترتیب 7/9 ، 9 و 2/7 است. نسبت مذکور در کشورهای در حال توسعه نیز اختلاف فاحشی با ایران دارد به طوری که نسبت هزینه دهک بالا به دهک پایین در کشورهای اندونزی ، فیلیپین و تایلند به ترتیب 7/6 ، 9/15 و 6/11 است.....اینهم سخن یک شهروند سرمایه دار...
عباس که یک نمایشگاه فروش خودرو را اداره می‌کند، بدون اشاره به نام فروشگاهشش می‌گوید، مجوز ویژه‌ای برای فروش این خودروها دریافت کرده و دست کم چهارصد هزار یورو از فروش آنها درآمد داشته است. عباس همچنین می‏گوید، برخی از خریداران این خودروها آقازاده‌ها یعنی پسران مسئولان رده بالای کشور هستند.
وقتی قیمت یک آپارتمان با مساحت دویست متر مربع در شمال تهران یک میلیون دلار است، پرداخت یکصد هزار دلار برای خرید یک خودرو کاملا طبیعی و عادی به نظر می‌رسد.


آیا جاى تعجب دارد ...باین میگن عدالت اسلامى ...حکومت برابرى ...مرگ بر چنین حکومتى که مردان و زنان جوان کلیه خود را براى باز پرداخت
کرایه خانه یا بیمارى فرزندان خود میفروشند..ننگ بر این اسلام وحکومتش که دخترانشان را میفروشد مرگ بر رانتخواران و دزدان قبیله ولایت و قیح شرمتان باد...
دوشنبه 15 تیر 1388

afshinlucky - ایران - تهران
اینها همش از توهمات احمدی توهم زاده و علی گداست پدیده های شگفت انگیزی که سیاه رو به ما نشون می دن می گم سفیده ما هم باور می کنیم راست راست راه می رن دروغ می گن هیچی شون هم نمی شه من یک دروغ بگم سال ها باید تاوان پس بدم !!! واقعا عجیبه ... انگار خدای اونا خیلی با حال تره !!!!
دوشنبه 15 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
خبردار شدیم که دوباره مزدوران رژیم به خاطر وحشت از فراخوان سراسری 18 تیر در ایران ارسال پیامک را از کار انداختند.

اگر بخواهیم که تعداد مزدوران را بدانیم خیلی ساده 5میلیون کسانی که به احمقی گشاد رای داده بودند که تعدادی از اینها از رای دادنشان پشیمانند و به اکثریت پیوستند تعدادی هم بخاطر ترس از اینکه کارشان را از دست دهند رای دادند و تعدادی هم بخاطر فقر که با گرفتن پول رای دادند و در کل ایران چقدر از این 5میلیون باقی می ماند؟ در مقابل 72میلیون

تعداد زیادی هم از فرمانده هان سپاه از کار برکنار شدند.
دوشنبه 15 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
دروغ که شاخ و دم ندارد.
دوشنبه 15 تیر 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
دروغ 13.کشوریکه فاشیست مذهبی ادارش میکنه .زن رانصف مردان حساب میکنن.مردمیکه حق انتخاب درهیچ چیز ندارند.اظهار عقیده کتک شکنجه تجاوز واعدام دارد.و70درصد زیرخط فقرزندگی میکنن.خیابانهاش پرازبچهای خیابانیست300000بچه خیابانی.بچهائیکه بایدسرکلاس درس باشن.600000 زنهای خیابانی وهزار دردومرض روحی وروانی و......واقعا اگر اینها علایم خوشبختیس تمام اروپا وامریکا بدبختن.ترا خدا شمامسئولین سایت دقت کنید چیزهائیکه بعقل بشر میخوردرابنویسیت.اززحماتتان سپاسگزارم.
دوشنبه 15 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
اره اخه مردم فقط اقازاده ها اقایون خاکستری و قرمز هستند.
دوشنبه 15 تیر 1388

fatemeh shin - انگلستان - لندن
اینجاهم دشمنان حق ایران را خوردند نمره شماره یک متعلق به ایران است آن هفتاد ملیون که هیچ امت وبرده هستند آمارراباید ازروی خودی ها متعلقان خودی ها محاسبه کرد خودیها هرکار که دلشان بخواهد انجام میدهند از بیت المال هرچه بتوانند غارت میکنند هرچقدر که بخواهند میدزدند به هرکه بخواهند جانن ومالن و.....تجاوز میکننددرنتیجه صددرصد ازاین زندگی راضی هستندبنابراین نمره ایران یک واول است ونه کمتر. چطور بلدند برای اعدام ها به ایران نمره یک بدهند وآنوقت نامردها اینجا حق کشی میکنندنمره 81 میدهند آن8دهگان راباید حذف کنند.
دوشنبه 15 تیر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
این آمارو همونجا گرفته که به احمدینژاد آمار داده یا آمار انتخاباتی رو داده ؟
مردم دانمارک با ارزشترین پاسپورت دنیا رو دارن و 50% مالیات میدن با اینجال حقوقشون برای یک زندگی لوکس کافیه .
دوشنبه 15 تیر 1388

titan780 - کانادا - ادمونتون
باز اینا جو گیر شدن...............!!!!!!
دوشنبه 15 تیر 1388

Saeid_S.F. - ایران - تهران
sms مجددا در تهران قطع شد
به گزارش شهروندان از بعد از ظهر امروز سیستم ارسال پیامک در تهران دچار اختلال شده و مردم قادر به استفاده از این سرویس نیستند این در حالیست که بیشتر شهروندان در این روزها کمتر از پیامک برای کارهایشان استفاده کردند و شبهه احتمال کنترل این سیستم نیز بر این مسئله دامن زده بود مخابرات هنوز در این زمینه واکنشی نشان نداده است.
دوشنبه 15 تیر 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
دوستان لطفا نا شکری نکنید ما واقعا خرسندیم با داشتن رهبری جانی و چلاق، رییس جمهوری میمون،شورای نگهبانی حقه باز،رییس صدا و سیمایی خالی بند ،نخبگانی دربند،اپوزوسیونی فرصت طلب و ، مردمی به خاک خون کشیده،
فقط هوا یک کمی آلوده هست که اونم ایشا لا در اولین فرصت میدیم تمیزش کنن .
سه‌شنبه 16 تیر 1388

farid ario - ایران - تهران
به به خودمونم نمیدونستیم انقدر خوسبختیم...ممنون دروغگوها که با خبرمون کردین.
سه‌شنبه 16 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
منظور دروغگزاری فارس اون بدبختهایی است که کره خر بدنیا میان و خر که میشن از دنیا میرن!!!!!!!!!!!
ایرانی اگه توی ایران شاد باشه که جی بسی تعجب دارد برادران و خواهران خوشبختم که توی خیابون کتکتون میزنن.گرانی و اعتیاد و این جور چیزا شاید هم خوشبختی باشه!!!!!!!!!!!!!
دیدن خامنه ای هر روز توی تلوزیون شاید خوشبختیه و ما نمیدونستیم یا دروغهای عنتری و اخوندهاو غیره
سه‌شنبه 16 تیر 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
دست امدادهای غیبی درد نکنه که با یک پژوهش دانشمندانه باز هم مشت محکمی به دهان دشمن زده. اشکال کار تنها در این هست که رهبر مفلوک شان نیم دست هست یا به دیدگاه دیگه دستش بسته هست وهمین کار به دست چلاقش میده.
سه‌شنبه 16 تیر 1388

Nazanin 2009 - ایران - ارومیه
این فارس چاخان زیاد میگه بشنوید وباور نکنید اینا باز توهم زدند..زیاد جدیشون نگیرین
سه‌شنبه 16 تیر 1388

caspian_shore - انگلیس - لندن
ملت چرا دلخور میشید؟ حتما اسنادش موجود هست که ادعا میکنند!!! اما چیزی که یقین دارم این است که این اشغال ها یقینا بیماری توهم دارند. حالا سرشونو هم میکنند تو برف ف ف ف ف چه شود. مادررررررررررررررررررررر ج ج ج ج ج جاااااااان !!!
سه‌شنبه 16 تیر 1388

roxana_110 - ایران - تهران
این فهرست به نظر من از در اخر اوله هر چی کشور گدا گشنه ست که اوله امریکای لاتین جزو بدبخت ترین هاست تعجبه که اول شده!!!!!
سه‌شنبه 16 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
به نقل از یک استاد حقوق :
در کنفرانس های بین المللی همیشه پس از تعدادی مقالات وزین؛ آمارهای ایران و کره شمالی زنگ تفریحی برای حاضرین بود!!
...
جالبه؛ تمام دنیا شاهد خوشبختی مردم ایران است!!!!
نیازی به آمار نیست
سه‌شنبه 16 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
طبق معمول خبرنگاری خامنه ای پوشک پوش دروغ نوشته. این قسمتی ار گزارش:


در گزارش سال جاری آمریکا با تجربه 3/0 واحد کاهش در آزادی اقتصادی جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص داد. مطالعات نشان می‌دهد کشور سنگاپور دومین کشور فهرست و کشورهای استرالیا، ایرلند و نیوزیلند رتبه‌های سوم تا پنجم را دارند. شاخص آزادی اقتصادی در کشور کانادا برابر با 5/80 واحد اعلام شده است که نسبت به برآورد قبلی 3/0 واحد افزایش داشته است.
در میان کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی، کشور بحرین بالاترین شاخص آزادی اقتصادی را به خود اختصاص داد. شاخص آزادی اقتصادی در این کشور برابر با 8/74 برآورد شده است که نسبت به سال پیش از آن 6/2 واحد افزایش یافته است. ایران که در این جدول جایگاه 168 را به خود اختصاص داده است دارای شاخص آزادی اقتصادی 6/44 است که نسبت به سال پیش از آن 4/0درصد کاهش یافته است. مطالعات نشان می‌دهد در عرض چهار سال گذشته شاخص آزادی اقتصادی در ایران 45 واحد بوده است. بر طبق گزارش ارائه شده توسط این بنیاد شاخص آزادی شغل در ایران 6/60، شاخص آزادی تجاری 4/57، شاخص آزادی مالی 81، شاخص بزرگی دولت 7/79، شاخص آزادی پولی 1/60، شاخص آزادی سرمایه‌گذاری 10، شاخص آزادی نظام مالی 10، شاخص حقوق دارایی‌ها 10، شاخص رهایی از فساد اقتصادی 25 و در نهایت شاخص آزادی بازار کار در این کشور 4/52 است.

https://www.iran-khabar.info/index.php?option=com_contenttask=viewid=8050Itemid=44

ایران کشور شماره 168
سه‌شنبه 16 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
خوشبختی در مفهوم جدید خل و چل ها.
سنگسار قطع دست وپا شلاق اعدام فقر-فحشادر حد میلیونی خفقان و و
تنها خوشبختی برای مردان شهوتران اسلام ننگین در صورت استطاعت مالی 4 زن عقدی صیغه نا محدود و در فکر حرمخانه ی الله پس از مرگ با 70 حوری همیشه باکره.
سه‌شنبه 16 تیر 1388

barhud - -
دروغ است ایران در رتبه بندی نیستیی
سه‌شنبه 16 تیر 1388

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
ایرانی با غیرت حمایت حمایت، همراه شو عزیز کین درد مشترک هرگز
جدا جدا درمان نمیشود. همراه و همگام با هموطنانمان در ایران عزیز
تظاهرات 18 تیر پنجشنبه برابر با 09.07.2009 از ساعت 18:00 - 21:00
نشانی گنزمارکت هامبورگ. بدون وابستگی به هیچ حزب و گروهی
امّا همه با یک صدا
سه‌شنبه 16 تیر 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
emmam - ایران - تهران
خدا رو شکر که زنده ای.
سه‌شنبه 16 تیر 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
بچه ها در این گزارش یک اشتبا کوچیکی شده اونم اینه که خوشبخت ترین ادم های دنیا
حزب الئه لبنان
حماس
جهاداسلامی
سوریه
سودان
ج.ا. ایران
کره شمالی
کوبا
ونزولا به کوری چشم دیگران هستند. هر کس هم که حسادت بکنه حتما جاسوسه اجنبی هست. به همین سادگی چرا ایتقدر جوش میزنید.
سه‌شنبه 16 تیر 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
این آمارسنجى حتما بین کسانى بوده که قبلش یه گونى سیب زمینى از رییس جوجو گرفتند....راستى چه احساسى داره که رییس جمهوره یه مشت چاقوکش و قمه بند و لات و لوت باشى، و خودت هم بدونى که تر زدى و رفتنى هستى؟
سه‌شنبه 16 تیر 1388

kooye daneshgah - ایران - تهران
داش محمود چه کرده با آمار ! مثل این که اونوری ها هنوز محمود ما رو نشناختند ! بابا به مناظره هاش نگاه کنید ببینید چجوری عدد میده. تازه اون عددها رو به ملت مسلمان و شهید پرور داد ! ببینین به کفار فرنگ چه عددهایی می ده ! ها ها
باز خوبه رحم کرده اول نکرده ما رو !
سه‌شنبه 16 تیر 1388

pahlavi100 - امریکا - کالیفورنیا
امروز شروع اعتصاب... فراموش نشه.
سه‌شنبه 16 تیر 1388

amishka - اذربایجان - با کو
خوشبختیم چون هیچ رییس جمهوری تو دنیا دورتادورش هاله نورانی نداره ولی مال ما داره
سه‌شنبه 16 تیر 1388

irooni2009 - ایران - تهران
البته 1٪ احتمال داره این آمار درست باشه چون اگثر ملت ایران اگر ازشون سوال کنید نمیدونن رضایت از زندگی یعنی چی . نمیدونن چه حق و حقوق انسانی باید داشته باشن . اول باید تمام حقوق انسانی که یک فرد آمریکائی یا کانادائی دارد را برای فرد عادی ایرانی توضیح دهند بعد از او بپرسند که آیا از زندگی فعلیت راضی هستی یا نه
سه‌شنبه 16 تیر 1388

amidjan - ایران - تهران
واقعا جالبه مواقعی که به نفع خودشونه میگن که شرکت معتبر انگلیسی و اون شرکت رو یک جوری نشون میدن که هر کی ندونه میگه درست ترین آمار دنیا از این شرکت میاد بیرون
اما مواقعی که به ضررشونه یک شبکه (مثل بی بی سی رو با دویست سال قدمت) زیر سوال می برن و میشه بنگاه خبر پراکنی و یا اگه همین آمار برخلاف میلشون بود می گفتن این شرکت وابسته به صهیونیستهاست
سه‌شنبه 16 تیر 1388

bita-hamedan - ایران - همدان
عجبا این دیگه واقعا از اون دروغای شاخداره.اتفاقا ایرانیا هیچ وقت از چیزی راضی نیستن چه برسه این رزیم مزخرفم حاکم باشه.....
سه‌شنبه 16 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.