آنچه خانمها به زبان می آورند و آنچه که واقعا میخواهند بگویند

آنچه خانمها به زبان می آورند و آنچه که واقعا میخواهند بگویند

منظور واقعی خانمها از آنچه که بزبان می آورند

همسرتان تازه از خرید به منزل آمده است و در حال پرو کردن لباس جدیدش برای شماست. همانطور که در اطاق چرخ می زند، مشتاقانه منتظر نظر شماست. طبیعتاً شما کمی گیج شده اید. نمی دانید که آیا نظر اصلی شما را می خواهد بداند، یا اینکه منتظر شنیدن تحسین شماست.


گاهی اوقات، فهمیدن مطلبی که همسرتان می خواهد بپرسد، برایتان گیج کننده و پیچیده می شود، به خصوص در مراحل اولیه ی آشنایی. این مانع ارتباطی تقصیر هیچ کس نیست. ممکن است فقط به این دلیل باشد که زنان و مردان برای رساندن مقصود خود، زبان های مختلفی دارند. مردها با یکدیگر بسیار رو راست و رک هستند، اما خانم ها زیرکانه تر صحبت می کنند و معمولاً حرف های خود را اشاره ای و با پیچ و تاب بیان میکنند.


پس وقتی چنین سوءتفاهماتی بین شما و همسرتان اتفاق افتاد، به هیچ وجه متعجب نشوید. به جای آن این مقاله را با ما دنبال کنید، که بسیار کمک کننده و مفید خواهد بود. در ادامه ی مقالات قبلی، در این مقاله نیز مفهوم برخی اصطلاحات و جملاتی را آورده ایم که خانمتان در مراحل اولیه ی ازدواج و آشنایی ممکن است بر زبان بیاورد. از طریق آن می توانید ببینید که از حرف هایش واقعاً چه منظوری دارد و به شما کمک میکند تا بتوانید به زبان او سخن بگویید.


کشف مفهوم حرف های او


می گوید: "من عصبانی نیستم."

منظورش این است که: عصبانی هستم.

چرا این کار را می کند: اگر می بینید که لب هایش را به هم می فشارد و سخنی بر لب نمی آورد، اما ادعا میکند که عصبانی نشده است، احتمالاً دروغ می گوید. ممکن است قصد سرکوب کردن عصبانیت خود را داشته باشد یا اینکه فکر می کند بدون اینکه خودش بر زبان بیاورد، باید همسرش دلیل ناراحتی او را بداند.

شما چه باید بکنید: سعی کنید بفهمید که از چه چیز ناراحت شده است و در مورد آن صحبت کنید. نباید به هیچ وجه مسئله را نادیده بگیرید. در واقع اگر شما با این مسئله برخورد نکنید، او موقتاً عصبانیت خود را قورت خواهد داد ولی بعدها سر آن جریان اذیتتان خواهد کرد.

می گوید: "تو واسه من مثل یک برادر می مونی."

منظورش این است که: علاقه ای به تو ندارم.

چرا این کار را می کند: احتمالاً می خواهد قبل از ارائه ی پیشنهادی از جانب شما، تکلیف را مشخص کند. این کار را می کند تا شما متوجه شوید که علاقه ای به شما ندارد.

شما چه باید بکنید: در این مورد شما کاری است که شما نباید بکنید: به هیچ وجه پیشنهاید به او ندهید.

می گوید: "من از دوستات خوشم می آد، ولی..."

منظورش این است که: به هیچ وجه از دوستانت خوشم نمی آید.

چرا این کار را می کند: به هیچ وجه دوست ندارد شما یا دوستانتان را ناراحت کند و قصد کنترل کردن شما را ندارد، به همین دلیل مستقیماً به شما نمی گوید که چقدر از دوستانتان بدش می آید. احتمالاً تصور می کند که آنها تاثیر منفی بر شما می گذارند و دوست دارد که کمتر با آنها معاشرت کنید.

شما چه باید بکنید: به این بستگی دارد که به چه دلیل از دوستانتان خوشش نمی آید. اگر دلیل قانع کننده ای برای آن داشته باشد، باید حرف او را قبول کنید. و اگرنه خیلی ساده به او بگویید که دوستانتان برایتان اهمیت دارند و او باید تلاش کند تا بتواند با آنها کنار بیاید.


می گوید: "خیلی در ارتباط نیستی."

منظورش این است که: درمورد من و رابطه مان چه فکری میکنی؟

چرا این کار را می کند: او دوست دارد پی به احساسات شما درمورد خودش ببرد و بداند که رابطه تان به کجا می انجامد، اما دوست ندارد که محتاج جلوه کند. امیدوار است که خودتان اول بحث در این رابطه را آغاز کنید.

شما چه باید بکنید: خیالش را راحت کنید و صادقانه به او بگویید درموردش چه فکری میکنید. اگر همین حالا به او نگویید، مطمئن بشید راه دیگری برای پرسیدن این سوال از شما پیدا میکند.


می گوید: "چرا سعی نمی کنی اینطوری منو ببوسی؟"

منظورش این است که: مدل بوسیدن تو را دوست ندارم.

چرا این کار را می کند: دوست ندارد با حرفش احساساتتان را جریحه دار کند. البته این زیاد هم بد نیست. بدانید که اینقدر دوستتان دراد که تلاش می کند تا همه چیز بینتان را بهتر کند.

شما چه باید بکنید: راه او را امتحان کنید و ببینید چه پیش می آید.


می گوید: "من واقعاً از مدل موی اون پسره خوشم میاد."

منظورش این است که: از مدل موی تو خوشم نمی آید.

چرا این کار را می کند: فکر میکند اگر این مسئله را اینطوری بیان کند بسیار بهتر از این است که رک به شما بگوید.

شما چه باید بکنید: روی مدل موهایتان تجدید نظر کنید. شاید حق با او باشد و موهایتان نیاز به تغییر داشته باشند. اما اگر دیدید از آن مدل مو خوشتان نمی آید یا اصلاً به شما نمی آید، پس هیچ تغییری ندهید و وانمود کنید که متوجه کنایه او نشده اید.


می گوید: "شکمت خیلی بامزه است."

منظورش این است که: لطفاً شکمت را آب کن.

چرا این کار را می کند: به هیچ وجه دوست ندارد شما را با گفتن اینکه شکم دارید ناراحت کند. از این طریق می خواهد به شما بگوید که کم کم باید باشگاه رفتن را از سر گیرید.

شما چه باید بکنید: این دیگر به خودتان بستگی دارد. اگر می بینید که این مسئله خودتان را نیز آزار می دهد، پس حتماً روانه ی باشگاه شوید.


می گوید: "در این لباس چطور به نظر می رسم؟"

منظورش این است که: نیاز به اطمینان خاطر بیشتری از جانب تو دارم.

چرا این کار را می کند: تقریباً احساس عدم اعتماد می کند و نیاز دارد که شما او را مطمئن سازید. او دوست دارد که تحسینش کنید.

شما چه باید بکنید: آنچه را دوست دارد بشنود به او بگویید، مگر اینکه آن لباس بر تنش واقعاً بدقواره به نظر برسد.


می گوید: "چرا ظرفها را اینطوری می شوری/لباسها را اینطوری تا می کنی/زمین را اینطوری تمییز میکنی؟"

منظورش این است که: اشتباه آن را انجام می دهی.

چرا این کار را می کند: دوست ندارد با گفتن اینکه کارهای خانه داری را بد و نادرست انجام می دهید، شما را نا امید و دلسرد کند. دوست دارد که باز در کارها به او کمک کنید، اما می خواهد کارها آنطور که او می خواهد انجام شوند.

شما چه باید بکنید: همانطور که او دوست دارد کارها را انجام دهید.


می گوید: "دوست دارم کاری به اتفاق انجام دهیم."

منظورش این است که: زمان بیشتری برای باهم بودن احتیاج داریم.

چرا این کار را می کند: دوست ندارد که محتاج یا وابسته جلوه کند.

شما چه باید بکنید: بستگی به میزان زمانی دارد که با یکدیگر می گذرانید. اگر زمان زیادی را باهم نمی گذرانید، پس باید آن را بیشتر کنید. اما اگر اکثر اوقات خود را با هم هستید، باید این کنایه را نادیده بگیرید. به یاد داشته باشید، هر کاری که در ابتدای یک رابطه انجام دهید، تا پایان رابطه تعیین کننده است. پس فکر نکنید که هر چه می خواهد را باید بی کم و کاست انجام دهید.

پیام هایی کنایه آمیز

اگر حرف های همسرتان دوپهلو بود، به هیچ وجه تعجب نکنید. برخلاف مردها، خانم ها برای رساندن پیام خود از کنایه ها و اشاره ها استفاده میکنند. اما اگر یاد بگیرید که چطور از ژست ها، تن صدا، و حالت چهره پی به منظور واقعی او ببرید، با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد. امید است که این مطالب توانسته باشد به شما کمک کند تا مقاصد و منظور همسرتان را بهتر درک کنید.

محمد-بچه لرستان - ایران - خرم آباد
اولا تمامی این کنایه هایی که از طرف خانمها مطرح کردید رو هر بچه مدرسه نرفته ای میتونه درک کنه و نیازی به این همه توضیح و تفصیل نداره...دوم اینکه اکثر قریب به اتفاق خانمها بجز در یکی دومورد خاص که مربوط به ارتباطات عاطفی و عاشقانه میشه در بقیه موارد انسانهای رک و صریحی هستند و حرفشون رو مستقیما به طرف می زنند...
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

zozo-zoobii - ایران - تهران
ای بابا دستمون رو شد که ای وای.
چرا سعی نمی کنی اینطوری منو ببوسی؟
شکمت خیلی بامزه است.
خیلی خوب بود دقیقا همین طوره
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

maniajoon - اتزبش - وین
خانمها مستقیم و غیر مستقیم و به هر روش با اقایون صحبت کنند اگه به ضرر اقایون باشه خودشونو به کوچه ... مئ زنند واصلا متوجه نمی شوند ولی اگه به نفع اونها باشه حرفهای خانها را از نگاهشون هم می خو نند لازم به این توضیحات نیست
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

Reza1981 - آلمان - هانوفر
ای بابا کو همسر...یه راهی هم بگید که چجوری اصولا دختر مورد نظر رو پیدا کنیم باقی قضایا باشه واسه بعد...
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

nazi88 - کویت - کویت
ممنون از مسولین سایت. امیدوارم اقایون بخونن واستفاده کنند هرچند بعضی وقتها باوجود پی بردن به قصد خانمها خودشان را به کوچه علی چپ میزن!!!
به نکات خیلی خوبی را اشاره شد زوجهای جوان یا اقایون دم بخت یاد بگیرید اخه باتجربه ها خودشان تا حالا قلق خانمشون اومده دستشون!
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

pejman-khafan - کانادا - تورنتو
اگر زنتون بهتون گفت: امروز چقدر جذابتر شدی یعنی اینکه میخواد گوشتون رو ببره و کلی پول ازتون بگیره
شما چه باید بکنید: هیچ کاری نمی توانید بکنید جز اینکه سر کیسه رو شل کنید وگرنه دنیا رو براتون میکنه آخرت یزید!
اگر زنتون گفت: بیا با هم یه کم صحبت کنیم یعنی اینکه تو خفه خون بگیر فقط خودم میخوام حرف بزنم
شما چه باید بکنید: کار خاصی نکنید تظاهر کنید که دارید گوش میکنید و هر از گاهی سرتون رو الکی تکون بدید
اگر در مهمونی زنتون بهتون گفت: خونه که رفتیم یادم بنداز یه ماجرایی رو برات تعریف کنم یعنی اینکه شما یه گندی زدید یا حرفی زدید که به مزاقش خوش نیومده و میخواد تو خونه دمار از روزگارتون در بیاره
شما چه باید بکنید: سریعا وصیت خودتون رو بنویسید و از دیگران حلالیت بجویید!
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
کلا روی جنس زن باید یک مهندسی مجدد انجام بشه ! کلا ایا نمیتونن مثل آدمیزاد رفتار کنن ! اونوقت دنبال تساوی حقوق زن و مرد هم هستن ! گرچه مشکل از زن ها نیست. مشکل از مردای زن ذلیل و احمق ایرانیه!
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

ufo - دانمارک - وایله
توجیح جالبی برای زن ذلیل شدن.
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

yasmin_1982 - انگلستان - لندن
این یه مقاله که سهل هست 10 تای دیگه مثل این رو بگذارید فکر نمی کنم باز اقایون متوجه بشن تازه اگه اصلا این جور چیزا رو بخونند و براشون مهم باشه به هر حال از قدیم گفتن نرود میخ اهنی در سنگ.
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

mah1 - ایران - تهران
اگه این مردا فهمیدن.. (یعنی زور نزن نمیفهمن)
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
این حرفها کدوم است. راحت حرف زدن به رابطه و علاقه و ایمان دو طرف بستگی دارد که از بعضی حق های خودشان برای احترام به طرف مقابل می گذرند.
معمولا انسانهای خدا شناس با ایمان راحت تر باهم زندگی می کنند.
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

abi-tanha - اتریش - وین
اینا همش یه راه داره با کتک زدن همه چیز حل میشه اصولا زن کتک بخوره زندگی درست میشه
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

zendeh bad iran - انگلستان - منچستر
خدا هم نفهمید که چی آفرید. آخه اینهمه برو بیا و بگیر و ببند رو من نمی فهمم. فقط یک چیز رو در مورد همه خانومها من مطمیانم که بی اساس و بی دلیل بعضی وقتها دوست دارن گریه کنن یا اینکه بیخودی خود را ناراحت نشان بدهند.
یک با از یه دختر کوچولوی 4 ساله که داشت الکی گریه می کرد پرسیدم عزیزم آخه چرا کریه می کنی ؟
گفت: عمو جون گریه داشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!! مگه جیشه که داشتی یا نداشتی ؟
میگن حرف حقو از بچه بشنو.
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

rabi3 - ایران - تهران
pejman-khafan - کانادا - تورنتو
خیلی با حال بود!
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

zozo-zoobii - ایران - تهران
maniajoon - اتزبش - وین
بابا زرنگ
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

Tara_Daniel - سوئد - س
pejman-khafan - کانادا - تورنتو
معلوم خیلی دلت از دست زنت بره جالب بود للللووووووول
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

maryam97 - مالزی - پنانگ
من که هیچ کدوم از این الفاظ رو به کار نمیبرم خانمها خیلی زیرکانه و ظریف به خواسته هاشون میرسن یه فرمول ثابت هم نداره
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
soroush m - ایران - اصفهان
همه جا باید بیای خودی نشون بدی لگنی خدا بدور تو خلقت تو هم باید تجدید نظر بشه خجالت نکشیدی از این نظر مزخرفت باید بهمه ثابت کنی در حد یه دلاک حموم مغزت میکشه جوگیر شدی باز به همه داری توهین میکنی هیزم اتشت میکنتم.... با کی ها در افتادی حواست هست بذار الان یه اتشی برات روشن میکنم تا تو باشی به خانمهای محترم توهین نکن اخ اخ اخ میخندم بهت صبر کن 6تایی .
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

piki82 - ایتالیا - تورین
abi-tanha - اتریش - وین
ایول !(((((((((((((: دقیقا......هر شب 10 15 دقیقه کمربند ..تضمینی!(:
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران
من که سالهاست با زن جماعت حرف نمی زنم بلکه مجادله می کنم
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

danube abi - اتریش - وین
maniajoon - اتزبش - وین
با حرفت کاملا موافقم.
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

mahtab.e.roshan - انگلستان - لندن
pejman-khafan - کانادا - تورنتو
کامنتت خیلی باحال بود کلی خندیدم
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

kitaro - ایران - تهران
به این قسمت توجه کنید!!!
می گوید: "چرا ظرفها را اینطوری می شوری/لباسها را اینطوری تا می کنی/زمین را اینطوری تمییز میکنی؟" منظورش این است که: اشتباه آن را انجام می دهی. چرا این کار را می کند: دوست ندارد با گفتن اینکه کارهای خانه داری را بد و نادرست انجام می دهید، شما را نا امید و دلسرد کند. دوست دارد که باز در کارها به او کمک کنید، اما می خواهد کارها آنطور که او می خواهد انجام شوند.شما چه باید بکنید: همانطور که او دوست دارد کارها را انجام دهید.!!!! خیلی احمقانست.بعد از اینکه کلی از همه چی از قیافه و تیپ گرفته تا دوست ورفیق و اخلاق و کردارت ایراد گرفت..تو خونه ازت کار میکشه و خرده فرمایشم میده!!!با این وصف تنها چیزی که ازت نمیمونه انسانیت و ازادیه چه برسه به مردی!!!!
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
zendeh bad iran - انگلستان - منچستر
لول.. خیلی باحال بود قضیه دختره..هاهاها.
pejman-khafan - کانادا - تورنتو
پژمان جون دم شما هم گرم.
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

totiyah64 - ایران - مشهد
وای من که دیگه دارم دیوونه میشم چون دوستم اصلا حرفهامو نمیفهمه و منم نمیتونم منظورمو واضح و روشن بهش بگم و به خاطر همین همیشه مشکل داریم ...مثلا دیروز میخواستم بگم تو با من روراست نیستی بهش گفتم تو گرگی در لباس میش... و این جوری شد که بعد از کلی جنگ و دعوا الان با هم قهریم ولی اصولا همه مردا توی گیرایی یکم مشکل دارن و اصلا حرف مارو نمیفهمند خدا آخرو عاقبت مارو به خیر کنه...
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

mah1 - ایران - تهران
abi-tanha این نظر رو در اوجه بی ..ری نوشتی!
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

sasan4 - ایران - تهران
pejman-khafan - کانادا - تورنتو
اگر زنتون گفت: بیا با هم یه کم صحبت کنیم یعنی اینکه تو خفه خون بگیر فقط خودم میخوام حرف بزنم

خیلی با حال گفتی ایول.
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

man45 - هلند - هلند
سلام من تازه عضو شدم.
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
pejman-khafan - کانادا - تورنتو
هههه ها...مثل اینکه دلت حسابی‌ پره، زن ذلیل که نیستی‌؟ جالب بود.
soroush m - ایران - اصفهان
مثل بچه بسیجیها کامنت گذاشتی، فراموش نکن مادرت هم یک زن هست(بوده).
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
pejman-khafan - کانادا - تورنتو
خیلی بانمک بود .کلی خندیدم.امیدوارم که همیشه شاد باشید.
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
man45 - هلند - هلند
خوش آمدی
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
ببخشید من یک سوال دارم. البته فکر کنم دوستان متاهل بهتر بتونن جواب بدن. ( اول این رو بگم که خودم هنوز مجرد هستم. ) میگن وقتی که زن گریه میکنه یا گول خورده یا میخواد گول بزنه!!!!
این درسته؟!
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

PARI-67 - ایران - ماکو
ممنون از مسئولین سایت
جالب بود به نظر من خانوما فقط در بیان احساساتشون منظورشونو غیر مستقیم میگن
خوش اومدی MAN45
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
توجه توجه توجه توجه توجههههه
پیشنهاد میکنم که کتاب " مردان مریخی ، زنان ونوسی " نوشته ی " جان گری " / البته فقط ترجمه ی " مهدی قراچه داغی " رو حتما بخونید .
سه‌شنبه 12 خرداد 1388

piki82 - ایتالیا - تورین
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
اشک تمساح !!
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
بیخود نیست که تا حالا مجرد موندی کاش تا عمر داری مجرد بمونی و گریه زنت به دلت بمونه

چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

fall - ایران - تهران
می گن :
خدا زن را آفرید و از اون به بعد دیگه هیچکی ندیدش . خودشو قایم کرد از دست زن !
--------------------------
شاد باشین
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

inspect0r - ایران - تهران
من عاشق نامزدمم ولی امان از این دنیای خانمها.یه چیز دیگه هم باید به این لیست اضافه کرد!نه = آره و آره = نه!!!
آنقدر پیچیدن که تاحالا هیچکس سر از کارشون در نیاورده.سعی میکنم اینارو آویزه گوشم کنم... مرسی
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

Maryam39 - ایران - تهران
به نظر من که یه مرد خوب مردیه که اصلا زنش بدون اینکه حرفی بزنه بدونه زنش چی میخواد و چی کاری باید انجام بده و هیچ احتیاجی به ایما و اشاره نداشته باشه و همیشه در خدمتگزاری آماده باشه! لووول
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

laghar tan - ایران - تهران
Reza1981 - آلمان - هانوفر
بابا پسرم یه ذره دورو برتو نگاه کن.اون چشماتو باز کن ببین چقدر خانومای خوب هست تو اطرافت.یه ذره دقت کن.آفرین دقت کردی؟منظورمو گرفتی.البته شما مردا یه ذره دیر میگیرین بابا.الان میری دختر همسایتونو میگیری بجای من..........(ولی در کل من معتقدم با اینکه مردا خیلی آدمای .......هستن ولی نمیشه بدونه اونا زندگی کرد)
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

basafa - ژاپن - توکیو
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
بستگی به جیب اقایون داره
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

nilufar_sadr - ایران - کرج
abi-tanha - اتریش - وین
میدونم که به شوخی گفتی ولی به نظرم حتی شوخیش هم توهین آمیزه
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران
fall - ایران - تهران
چون از دستش در رفته بود و کار رو تموم کرد دیگه نیازی نیست خودش رو نشون بده
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
باشه . تو درست میگی. حد تو همینه که بری غلام پدر عروس بشی و 1500 تا سکه مهر کنی ! من با مغز نخودیا کاری ندارم. زن ذلیل ! تو برو واجباتت رو به جا بیار! تورو چه به اینترنت !!
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
shenel ghermezi - هلند - اترخت
مادر من 25 سال پیش ازدواج کرده ! تو خیر سرت داری از هلند نظر میذاری ! نمیدونی که دنیا عوض شده؟! زن امروز و دیروز زمین تا آسمون فرق داره ! وقتی که حقوقش با حقوق تو برابره دیگه لزومی نداره که بخوای اخلاقای متناقضش رو تحمل کنی ! آقای زن ذلیل !
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
soroush m - ایران - اصفهان
معلومه که حسابی حالتو گرفتما ! حداقل نصفه آدمایی که اینجا نظر دادن با این اخلاق زنا ها مخالفت کردن . اون وقت تو فقط سعی کردی که جواب منو بدی ! کینه از فوتبال داری به رابطه زن و مرد چیکار داری؟ 7 تاییه پاره پوره ! سوراخ لیگ و جام حذفی ! 5 تاییه آبرو بره آسیایی !‌
بدبختانه این ننگ 5 تایی الغرافه نه فقط برای لنگ ! بلکه برای کل تیمای ایرانی به عنوان سنگین ترین شکست تاریخ برای تیم های ایرانی در آسیا باقی میمونه .
از بقیه کاربرها هم عذر میخوام که اینجا کامنت فوتبالی گذاشتم. مجبور شدم
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
ufo - دانمارک - وایله
بسیار حرف بجایی زدی ! کوتاه و پرمعنا . متاسفانه مثل تو کم اینجا هست .
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
soroush m - ایران - اصفهان
تو انقدر مغزت نخودیه که اسم محبت کردن مرد به زنش رو میذاری ذلالت!!! درضمن با این طرز فکر احمقانت٫فکر نمیکنم آش دهنسوزی باشی که کسی بیاد زنت بشه!
abi-tanha - اتریش - وین
اشتباه مردای بی فرهنگی مثل تو اینه که فکر میکنن کتک زدن فقط زور بازو داشتنه! امثال تو جور دیگه از زنشون کتک میخورن که از صد تا کتک بدنی بدتره!
pejman-khafan - کانادا - تورنتو
خیلی باحال بود کامنتت!
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
soroush m - ایران - اصفهان
حالا این جوابی که دادی یعنی‌ چی‌؟ من چی‌ نوشتم تو چی‌ جواب دادی.............کامنت خودت رو یک بار دیگه بخون، بعدش هم جوابهایی که دیگرون برات گذاشتن.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

anjel25 - سوید - مالمو
ابی تنها-اتریش فکر میکنم تو عقدهای هستی یا...همیشه ... میزده مگه زن با مارد چه فرقی داره که مرد به خودشحق بده دست روزن بلند کنه واست تاسفم که نمدونئ قرن21 هستئم نه عصر هجر و شما بدونید همه خانومها اینطور نیستن
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

pejman-khafan - کانادا - تورنتو
از همه عزیزان که به من لطف داشتن تشکر می کنم
shenel ghermezi - هلند - اترخت
نه عزیزم زن ذلیل چیه من مجردم.
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

roze_sefid - ایران - اهواز
اتفاقا فکر کنم به جای این که یاد بگیریم حرفهای چند پهلو رو ترجمه کنیم اگر یاد میگرفتیم حرفها رو رک و بی پرده در عین حفظ ادب و حرمت طرف مقابل بزنیم آمار طلاقها خیلی پایین تر از این بود.چرا عادت کردیم به چپ بگیم راست و بر عکس و بعد از مخاطب گله کنیم که چرا منو درک نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
تشکر از دوستان عزیز که پاسخ دادند.
موفق باشید
چهار‌شنبه 13 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
shenel ghermezi - هلند - اترخت
خیلی ساده است. درصد طلاق در کشورهای توسعه یافته بالای 60٪‌هستش. آمار ازدواج هم که بسیار پایینه. ایران هم دقیقا داره به همون سمت پیش میره(حتی خیلی از ازدواج ها توی مرحله نامزدی به هم میخوره‌!) علتش چیه؟ دنیای مدرن ! تا 10 سال پیش در ایران (و حدود 50 سال پیش در غرب) بسیاری از نیازها بود که فقط به واسطه ازدواج برآورده میشد . ازجمله رابطه جنسی - بچه دار شدن و خودمونیش غذای گرم و خونه مرتب . بیشتر زن ها حق و حقوق کمی داشتند.کار اکثرشون خانه داری بود. اگرم سر کار میرفتن حقوق خیلی کمی (نسبت به مردها) میگرفتند.در نتیجه این وظیفه مرد بود که نه تنها همه هزینه های زندگی رو به دوش بکشه بلکه غر زدن و خاله زنک بازی های یک زن رو هم تحمل بکنه. ولی الان زمانه عوض شده. توی همین ایران 60٪‌دانشجوها زن هستن !‌ توی اروپا و آمریکا هم که تساوی و حتی حقوق بیشتره زن (مثلا در کانادا) برقراره. سکس که قربونش برم دیگه توی ایران هم داره کامل حل میشه . در اکثر کشورهای غربی هم که بدون ازدواج میشه بچه دار شد. در نتیجه دیگه نیازی به ازدواج نیستو علت بالا رفتن آمار طلاق و پایین اومدن آمار ازدواج هم همینه . (ضمنا امروزه ثابت شده که زن و مرد 100٪‌با هم متفاوتند . خواسته هاشون - نیازهاشون - رفتارشون و ... . زندگی 24 ساعته در شبانه روز این 2 در کنار هم جهنمی بیش نخواهد بود ! برای همینه که آمار طلاق عاطفی در ایران بیش از 70 ٪ هستش! . در نتیجه نیازی نیست که بخوای یه موجودی رو که 180 درجه باهات متفاوته غیر از مواقعی که یه سری نیازهایی داری!! تحمل کنی!)
من با این قضیه هیچ مشکلی ندارم که هیچ . خیلی هم راضی هستم !
مشکل من از اونجایی شروع میشه که زن های ایرانی شدیدا روی بحث تساوی حقوق زن و مرد پافشاری میکنن (حقوق مساوی میخوان. سهم الارث مساوی میخوان و...) و از طرف دیگه همچنان میخوان که خاله زنک بازی های سابق (یعنی مهریه و نفقه) برقرار باشه. مردهای احمق و زن ذلیل ایرانی هم انگار نه انگار ! گرچه که فعلا توی ایران خانواده دختر دارن میکشن خودشونو تا یه شوهری برای بچه اشون گیر بیاد !‌کلی خرج نامزدی میکنن ! خونه و ماشین هم میدن . تازه بازم کسی پیدا نمیشه !!
در مورد عشق هم فقط میتونم این رو بگم که یه آدم 20 یا 30 یا حتی 40 ساله اگه از عشق حرف بزنه ...ی بیش نگفته !‌ اگه نفهمیدی بیشتر توضیح بدم !
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
AsaL Barbie - کانادا - ونکور
از تو بیش از این انتظار نمیره ! گرچه منم اگه زن بودم و مدهایی احمقی پیدا میشدن که حاضر بودن به خاطر بودن با من کل خرج زندگیمو بدن و تازه وقتی که خواسام طلاق بگیرم نصف زندگیشونو بهم میدادن معلوم بود که فقط دنبال ازدواج میبودم. وگرنه وقتی که 2 نفر واقعا همدیگرو دوست دارن چه نیازی هست که این رابطشون را بیان روی کاغذ ثبت کنن ! پس معلومه که یکی داره این وسط سود میکنه جیگر !!
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
soroush m - ایران - اصفهان
تو بسوز 2009 تا غلامی هم میکنیم اونی که تو میگی زن ذلیلی نیست تفاهمه تا تو بسوزی اونهای هم که میگن نخودی بیشتر تو کلشون نیست به همون اندازه تراوش میشه از نخودشون قدر خانمها رو باید دونست بی احترامی میکنید که بی احترامی میبینید همینه دیگه کسی نگات نمیکنه عقده ای شدی اینی هم که میگی رابطه اشون رو رویه تیکه کاغذ ثبت بدن دست خودت نیست خصلت اصفهانیته از ترس یه قرون خرج کردنه همچین شرطی میذاری 6 تایی لگنی با اون افتض اسیاییتون ایران رو خفت اسیا کردید هنوز روت هم میشه ور بزنی سوراخک
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
در بدن تو عنصری به نام گوش (و البته چشم) وجود نداره. تو کلا فقط فک و دهن داری !
1)خیلی وقت پیش من بهت گفتم که خودم اصفهانی نیستم و فقط اینجا درس میخونم و البته هیچ مشکلی با هیچ قومی ندارم. منتها چون تو فقط بلدی حرف بزنی (اونم تازه با دیوار!) و اصلا نگاه نمیکنی که من چی بهت میگم و فقط به این فکر میکنی که زودتر یه جوابی دست و پا کنی و کامنت بذاری بازم به من میگی اصفهانی خسیس !
2)اصلا به تو چه مربوطه که جوابی رو که من برای کسه دیگه گذاشتم میای توش دخالت میکنی. تو جواب اون کامنتی رو بده که برای تو گذاشتم .
3)زن چه برتری به مرد داره که مرد باید یه احترام خاصی (بیش از حد) براش قاءل باشه؟! واسه همینه که به تو میگم زن ذلیل دیگه !
4)برای بار 50 ام میگم . شاید اون گوش کرت باز بشه ! اگه تیم من 1 سال بد نتیجه گرفت لنگ در طول تاریخ تو آسیا گند زده و هیچ افتخاری نداشته. پس هرکی از نتایج امسال استقلال تو آسیا انتقاد کنه - تو لنگیه زنگ تفریحه سوراخه هر ساله نباید انتقاد کنی ! 6 تایی رو هم که گفتم. ما 6 تایی هستیم. تو 7 تایی! یادت نره !
5)تو کلا بچه ای و کتاب قصه زیاد می خونی ! تفاهم !!! برو بچه ! تو اینقدر عقب مونده ای که رابطه با زن رو فقط در چارچوب ازدواج میدونی. من الان 24 سالمه و از 17 سالگی هم دوست دختر داشتم !پس نگران من نباش ! مطمءن باش اگه تا الان کسی به من نگاه نکرده بود - خر شده بودمو زن گرفته بودم !
6)من هیچ مشکلی ندارم که تو نوکر و غلام کسی باشی. فقط گفتم که سطح و حد تو همینه !
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
soroush m - ایران - اصفهان
خیلی‌ هم خوب فهمیدم، شما هر جا به نفعتون باشه همون طرف رو میگیرید. فراموش نکن که تمام این‌های که گفتید( ارث، مهریه،..) از قوانین اسلام عزیزتون هست. من شخصا با مهریه،... مخالفم ولی‌ تا وقتی‌ که هیچ قانونی‌ از زنان در کشوهایی مثل کشور ما حمایت نمی‌کنه راه چاره‌ای نیست. شما واقعا فکر می‌کنید که زنها دوست دارن که قبل از ازدواج قیمت روشون گذاشته بشه؟ واقعا دلیلش رو نمیدونید؟
شما که درصد بالای طلاق در کشورهای غربی رو میدونید آیا اطلاع از قوانین طلاق و حق و حقوق طرفین را هم دارید؟ قبل از این که نظری بدید لطفا کمی‌ مطالعه کنید رو موضوعات. هنوز خیلی‌ مونده که غرب رو با شرق بشه مقایسه کرد. راه درازی در پیش هست. اشکال از زنان نیست، اشکال از مردانی مثل شماست که کورکورنه هر چیزی رو قبول میکنند فقط و فقط چون به نفعشون هست. چرا باید سهم ارث پسر پیشتر باشه؟ مگه هر دو از یک پدر و مادر نیستند؟ شما معنی یک زن خوب رو یک جاروبرقی‌، ارامپز و در عین حال زودپز، ماشین جوجه کشی‌، و عروسکی برای رفع احتیاجاتتون میدونید، و وقتی‌ که در یک از این کارها کم اورد یک ماشین دیگه بگیرید و سومی و چهارمی. و ۱۰۰ ماشین هم موقتی قرض کنید؟ شما باید هم فکر کنید که زنها باید روشون مهندسی‌ مجدد بشه!! خواهشا در مورد زنها نظر ندید که هیچ چیزی از زن نمیدونید. اگر باز هم خواستید نظراتی در مورد غرب بدید ، ...ند ننویسید. بد نیست هر حرفی‌ رو قبل از بیرون انداختنش چند دفعه جوید .موفق باشید.
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
این رو هم اضافه بکنم که بر اساس یک تحقیقی که حدود 6 سال پیش در آمریکا (و نه ایران) انجام شد نشون داده شد که 80% از زن هایی که بعد از ازدواج ، قدرت مالیشون از شوهرشون بیشتر میشه طلاق میگیرن ! حالا پیدا کنید پرتقال فروش را !
به هرحال ازدواج یک سیستمیه که در دنیای مدرن به هیچ عنوان جواب نمیده و فقط و فقط در صورتی موفقه که در یک جامعه سنتی (سنتی به معنای واقع ! نه یه جایی مثل ایران) انجام بشه. گرچه که همه زن های دنیا به دلیل منافع بیشماری که ازدواج براشون داره تا آخرین روزی که یک مرد در این دنیا نفس بکشه دنبال ازدواج خواهند بود !
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
shenel ghermezi - هلند - اترخت
مطمءن باش من اطلاعات کافی در مورد حقوق زن در غرب دارم. مشکل تو اینه که اولا فکر میکنی من طرفدار اسلام هستم . ثانیا به دلیل تعصب و دشمنی که با اسلام داری خودت رو به نظریه های بی نتیجه مدرن در جهت مساوی کردن حقوق زن ومرد میچسبونی و فکر میکنی که اگه بگی زن و مرد برابر هستند نشان از روشنفکریته.
چند سال پیش بود که در آمریکا نهادی ایجاد شد (بتوسط خود زن ها) که به نوعی می خواست از حقوق مرد دفاع کنه. تزش هم این بود که در جهان امروز مرد در مقابل زن بسیار خوار و ذلیل شده و اگه همینطوری پیش بره در آینده زن برای مرد یک عظمت خیلی زیادی خواهد داشت که این باعث میشه که مرد دیگه نتونه با زن ارتباط روزمره (بخصوص ارتباط جنسی) برقرار کنه.
دلیل بوجود اومدن این خواری و ذلالت که الان در بسیاری از جاهای دنیا دیده میشه : 1)در خود آمریکا همین الانش حدود یک سوم از متولدین - بدون ازدواج هستن. اکثر اون ها فقط با یک مادر-بزرگ میشن و پدری بالای سرشون نیست. دلیلشم اینه که در دنیای امروز با توجه به آزادیهایی که وجود داره مرد ها دیگه تمایلی به بچه دار شدن و بخصوص ازدواج (که هیچ چیز جدید و غیر قابل دسترسی رو به اونها نمیده) ندارند . ولی زن به خاطر خودخواهیه خودش(تمایل به داشتن بچه) از یک مرد دیگه حامله میشه و یک بچه رو بدون داشتن پدر-بزرگ میکنه ! چنین بچه های اکثرا یک حالت لوسی - بچه ننگی و زن ذلیلی پیدا میکنن.
2)قوانین مدرن که سعی در برابر کردن زن و مرد داره اصلا بدون توجه به روحیات و صفات شخصیتی این 2 تدوین شده و هدفش فقط و فقط ورود زن ها به عرصه فعالیت های صنعتی بوده . چراکه در دنیای صنعتی امروز - چرا باید نصف جمعیت کنار مونده باشه؟
یکی از بزرگترین مشکلات تو اینه که زن ذلیل هستی !‌مطمءنم تا حالا حتی یکی از کتاب های نیچه رو هم نخوندی ! به یه جمله از خودت اشاره می کنم : ((شما واقعا فکر می‌کنید که زنها دوست دارن که قبل از ازدواج قیمت روشون گذاشته بشه؟ )) دقیقا همینطوره ! زن اگه دستش باز باشه دقیقا همین کار رو میکنه . تو خیلی از مرحله پرتی که هنوز نمیدونی زن کالا هستش و همیشه بابت سکسش با مرد یجورایی از مرد پول میگیره ! در واقع جو افکار مدرن و فمینیستی تو رو گرفته ! تو حتی فیلم های بسیار عمیق و اجتماعی - فلسفی رو که در زمینه نشون دادن خصوصیات درونی زن ها بوده ندیدی و یا باورشون نداری (مثلا last tango in paris ) اینها همه حقیقت محضه . اما تو به عنوان یک آدم معمولی - با رویا و خیالات زندگی میکنی ! چراکه زندگی کردن با حقیقت بسیار سخته . گرچه فرمول های جامعه شناسی مثل ازدواج هم برای امثال تو ساخته شده.
تو در توهمات هستی و فکر میکنی که احساسات انسان (بخصوص در سنین کمتر از 50 60 سال !) چیزی متمایز از نیاز هاشه ! برای همین سعی میکنی که به رابطه زن و مرد یک حالت تقدس بدی ! در صورتیکه هیچ تقدسی وجود نداره و اینها فقط برداشت های انسان های رویا پرداز از زندگیه.
به هرحال منظور من اینه که دلیلی نداره که برای یک سری نیازهای محدودی که به یک موجودی دارم بخوام اون موجود کاملا متفاوت با خودم رو بیارم تو خونه خودم و 24 ساعته باهاش زندگی کنم. ولی اگه کسی میخواد که این کار روبکنه مشکله خودشه !
پنج‌شنبه 14 خرداد 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
soroush m - ایران - اصفهان
من هیچوقت ادعایی روشنفکری نکردم
این کامنتتون رو با کامنتهای قبلی‌ مقایسه کنید، دقت کنید ضد و نقیضی عقایدتون رو.
آشنایی‌ با Friedrich Wilhelm Nietzsche هم دارم ولی‌ برخلاف شما ادعای روشنفکری نمیکنم. کامنتهاتون اینقدر طولانی و متاسفانه بی‌ محتوا هست که ارزش جواب دادن بیش از این نداره. موفق باشید.
جمعه 15 خرداد 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
soroush m - ایران - اصفهان
نیچه رو هم میشناسی . اخه دیوار من دوساله که نمیتونم کتاب بخونم هرچی که تو خوندی من یاد گرفتم خانمها هرچی نباشه از تو یکی سر هستن اینو مطمینم . اوهو همچین میگه دوست دختر داشتم از 17 سالگی اکثر پسر دارن اونم از سنهای پایینتر اینکه نشد دلیل من در کل زن ذلیل و زن ندیدم اینطوری راحت میشی تا صد سال بشین اینو بگو تو بیچاره که همین سطح و حد رو هم نداری تو این زمینه هم داری میسوزی ای بیچاره اونو که گفتی یادمه اما ادم تاثیر پذیری هستی و این نشست و برخواست تاثیر مستقیم داشته روی تو اینو مطمینم 6تاییتون رو میدونم اما کی 7 تایی شدید رو خودت بگو . بعدشم کی باتو دعوا داره اینطور لنگ کفش میکشی چه خبرته درست و با ارامش هم میشه گفت تعجبم تو چرا اینقدر با من مشکل داری سوختنم حدی داره زشته اینقدر تابلو کار میکنی ابروت میره ها همه فهمیدن مونده بود دیوار بفهمه که اونم فکر کنم تا حالا دیگه فهمیده سعی کن عصبی کامنت نذاری با ارامش کار کن من که بتو کاری ندارم شلوغش میکنی از یه ادم 24ساله همچین برخوردهای شخصیت متزلزش رو نشون میده نکن باخودت پسرم اینکار رو هنوز خیلی کوچکی .
جمعه 15 خرداد 1388

madrid - ایران - قزوین
soroush m - ایران - اصفهان
به شما می گن یه مرد روشن فکر حالا من می گم فقط کتک با لگد
جمعه 15 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
باز که تو خودتو انداختی وسط ! خودتم نفهمیدی چی گفتی !‌ یه 5 6 خط چرت و پرت بی ربط . خودت با خودت دعوا داری ! خودت خودتو وکیل بقیه میکنی ! اصلا از این به بعد کلا دیگه تو و کامنت هاتو نمیبینم . بای بای !
جمعه 15 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
shenel ghermezi - هلند - اترخت
طولانی بودن کامنت اشکالی نداره . مساله اینجاست که کلا زن ها با منطق سر و کار ندارن و اصلا بحث کردن با اون ها بی مورده. اگه ضد و نقیضی در عقاید و حرف های من وجود داره خوشحال میشم که حداقل 1 موردش رو بگی ! من فقط برای مرد هایی متاسفم که زن رو انقدر میبرن بالا که انگار مرد ها هیچ کاره هستند و دنیا رو زن ها ساختند. در صورتیکه در کل - منشا تولید قدرت و علم مرد ها هستند. (1 نمونش هم همین alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس هستش که نه سر پیازه و نه ته پیاز ! میپره وسط از زن ها دفاع می کنه!)
به هرحال خیلی راحته که آدم بیاد بگه که 1 نتن 1 صفحه ای کلا بی محتوا و ضد و نقیضه ! باید بتونه برای حرفش دلیل بیاره.
جمعه 15 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
madrid - ایران - قزوین
آقا دمت گرم. نظر جالبی بود ! گرچه میدونم شوخی کردی. ولی کلا امیدوارم هرگز بلا نسبت خر نشی زن بگیری ! زن جماعت رو هرچی بیشتر بهش کم محلی کنی بیشتر میدوه دنبالت !
جمعه 15 خرداد 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
soroush m - ایران - اصفهان
میشه چندتا عنصر دیگه هم نام ببری دیوار بدبختن اون دخترهای که با تو دوستی میکنن مطمینی از 17 سالگی دوست دختر داشتی ؟ من که شک دارم کسی خر بشه با تو دوستی کنه از اساس مشکل داری خودزنی هم که داری
جمعه 15 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.