شکست سنگین تیم فوتبال پرسپولیس در برابر الغرافه قطر

شکست سنگین تیم فوتبال پرسپولیس در برابر الغرافه قطر

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با ارائه بازی انتقاد آمیز با نتیجه 5 بر یک مغلوب الغرافه قطر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 5 بر یک مغلوب الغرافه قطر شد. در این دیدار فرناندائو در دقیقه8،کلمرسون در دقایق 80،46،44 و نشاط اکرم در دقیقه 70 برای الغرافه و علی کریمی در دقیقه 75 برای پرسپولیس گلزنی کردند.پرسپولیس که در رقابتهای دور رفت با عملکرد خوب 7 امتیاز را کسب کرده بود در دیدار مقابل الغرافه یکی از ضعیف ترین بازی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به نمایش گذاشت و با عملکردی انتقاد آمیز وارائه نمایشی سراسر اشتباه در تمامی خطوط به خصوص در درون دروازه، بازی را به میزبان قطری واگذار کرد.


تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الغرافه قطر از ساعت 20 امروز(سه شنبه) در ورزشگاه الغرافه شهر دوحه برگزار کننده دیداری در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بودند، دیداری که در پایان به برتری 5 بر یک نماینده قطر انجامید.

الغرافه که تا پیش از این بازی خطر حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را احساس می کرد، با نمایشی خیره کننده قهرمان فصل گذشته لیگ ایران را در هم کوبید.

در این دیدار فرناندائو در دقیقه8،کلمرسون در دقایق 80،46،44 و نشاط اکرم در دقیقه 70 برای الغرافه و علی کریمی در دقیقه 75 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

قضاوت دیدار الغرافه قطر - پرسپولیس ایران برعهده یوئیجی نیشیمورا از ژاپن بود. او در این بازی به جورج سماکور، حامد ظاهر، الحاجی عیسی از تیم الغرافه و علیرضا واحدی نیکبخت، هادی نوروزی و ابراهیم توره از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس که در رقابتهای دور رفت با عملکرد خوب 7 امتیاز را کسب کرده بود در دیدار مقابل الغرافه یکی از ضعیف‌ترین بازی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به نمایش گذاشت و با عملکردی انتقاد آمیز وارائه نمایشی سراسر اشتباه در تمامی خطوط به خصوص در درون دروازه، بازی را به میزبان قطری واگذار کرد.


در دور چهارم از گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم‏های الغرافه قطر و پرسپولیس ایران از ساعت 20:00 در ورزشگاه نسبتاً خالی "الغرافه" به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان با نتیجه پرگل و عجیب 5-1 پرسپولیس را شکست داد تا ارتش سرخ برای اولین بار مغلوب یک تیم قطری شود.
در این دیدار، " فرناندآو " در دقیقه 8 با یک ضربه تماشاچی و آکروباتیک گل اول الغرافه را به ثمر رساند. در ادامه " کلمرسون " مهاجم برزیلی دو بار پشت سر هم در دقایق 44 و 45 روی اشتباهات فاحش مدافعان پرسپولیس دروازه علیرضا حقیقی باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 3-0 به سود تیم میزبان به پایان برسد.
در نیمه دوم تعویض‏های وینگادای پرتغالی هم روی روند بازی تاثیر نگذاشت و " نشاط اکرم " در دقیقه 69 چهارمین گل الغرافه را به ثمر رساند. بازیکنان پرسپولیس در دقیقه 76 توسط " علی کریمی " یکی از گل‏های خورده را جبران کردند اما در دقیقه 79" کلمرسون " یک بار دیگر در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه سرخپوشان را باز کرد تا در این دیدار هتریک کند.
پرسپولیس در تاریخ بازی‏های خود با تیم‏های قطری تاکنون شکست نخورده بود و حتی در سال 1379 الوکره قطر را با نتیجه 5-1 شکست داده بود اما قرمزها برای نخستین مقابل یک تیم قطری تن به شکست سنگینی دادند.
پرسپولیس با این نتیجه 7 امتیازی باقی ماند و به مکان دوم سقوط کرد و الغرافه با 6 امتیاز در مکان سوم این گروه ایستاد.

قضاوت این دیدار برعهده نیشیمارو یوچی از ژاپن است که به جورج، حامد زاهر، مود عیسی و نشاط اکرم از الغرافه و نیکبخت واحدی، توره و نوروزی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس ایران: علیرضا حقیقی، رحمان رضایی، مجتبی شیری، سپهر حیدری، مازیار زارع(46 بهادر عبدی)، پژمان نوری، علیرضا محمد(72 هادی نوروزی، کریم باقری(46 ایوان پتروویچ)، علی کریمی، علیرضا نیکبخت واحدی، ابراهیم توره
سرمربی: ادواردو نلو وینگادا

golden remix - سوئد - ستکهلم
اگه ورزشگاه پر می بود حتما 10تا میزدند.اینام شش تایی شدند رفت
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

parandeye abi - بلزیک - بروکسل
پرسپولیس هم تیمه که ببره!بلاخره عاقبت یک عمر تقلب و حق خوری و شانسی بازی کردن اینه دیگه.
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

آسودگی - ایران - تهران
حتی من به عنوان یک هوادار استقلال ، با باخت سنگین پرسپولیس به عنوان نماینده کشورم ، جلوی یک تیم عربی ، بهم احساس تحقیر شدن دست داد .
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

press - انگلستان - لندن
پنج تائی ها٬ پنج تائی ها٬ پنج تائی ها٬.......
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

mitra20000 - ایران - اصفهان
در اینکه استقلال و پرسپولیس سر و ته یک کرباسند هیچ شکی نیست. تازه هنوز 10 اردیبهشت برای پرسپولیس مانده. خدا به دادشان برسه!
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

soroush m - ایران - اصفهان
باخت های استقلال با اختلاف 1 گل بود اونم تو زمین حریف و با ناداوری. این باخت سنگین ترین باخت تاریخ تیم های ایرانی در آسیا بود. آبروریزیه محض بود. واقعا نمیدونم چی بگم.
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

yavar1355 - آمریکا - هستون
باور کردنی نیست. متاسفانه فوتبال ما چه در سطج ملی و چه در سطح باشگاهی (مخصوصا دسته یک) دچار عارضه «بازیکن سالاری» هست.
اینو گفتم که استقلالی های عزیزم بدونن 5 تا که هیچی 10 تا هم میخوردن بازم پرسپولیس سرور استقلاله .
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

abiabi - انگلستان - لندن
واقعا متاسفم میدانید چرا ؟ برای اینکه به یه تیم عربی باخت
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
سلام دوست عزیز امیدوارم که حالت خوب باشد.نمیخوام بگم خوشحالم ولی تیم شما خیلی بد بازی کرد امروز
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

ARROW - امارات - دوبی
خاک بر سرشون.. بعد هم میان می گن ما باید در اسیا 4 سهم داشته باشیم.. اینها 2 هم حقشون نیست با این نتایجه ضعیفشون... وقتی فوتبال با سیاست همین دیگه..لعنت بر فدراسیون ایران فقط بلدن با عصابه مردم بازی کنن.
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

marmar11 - ایران - کرمان
ابیا خیلی جو گیر نشن فردا انا رو هم می بینیم خیلی هم خوب بازی کردن فقط موقعیتها گل نشد .حالا هم چیزی نشده لگنا با اون امار دم از اولی گروه میزنن ما حتما جبران می کنیم . ابیا بیان جیر جیر کنید تا فردا وقت دارین شب بخیر . پرسپولیس سرورته
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

ghanber jakson - المان - فر..
یکی از بدترین و ابروریزترین بازیهای پرسپولیس در این دهه اخیر بود حاضر بودم 10تا از ملوان بخورند ولی حتی نه یه گل از این عربها واقعا جای شرم داره! من جای مسئولان( که البته خودشون هم بی تقصیر نیستند) باشم میذارم این بی عرضه ها تا تهران پیاده بیاند چون سوار هواپیما شدن براشون حرام حرام!!!!!
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

cool215 - بلژیک - گنت
متاسفم.فوتبال برد و باخت داره.بعضیها از فوتبال هیچی نمیدونن اینجا الکی اظهار فضل میکنند.
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

farnoosh63 - انگلستان - لندن
قنبری کوشی؟ بیا حالا چه چه کن.ههه:)
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
سوراخ جان تیمت فاتحمه سلوات شد وای پرشین حالا فردا میاد چه بلای سرتون بیاره.ناناز کووووو؟
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

bluestar - ایران - تهران
قهرمانان - دلاوران - نام آوران - حماسه سازان!
آبروی فوتبال ایران را بردید.
تاریخ فوتبال ایران چنین شکست مفتضحانه ای را به یاد ندارد.
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

فردوسی پاریس - فرا نسه - پاریس
وقتی ملای خونخوار حاکم باشه ورزش مملکت هم اینجوری
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
آخی ش ش ش کاملا خیالم راحت شد. با دیدن نتایج پرسپولیس در جام قهرمانان، داشتم فکر می کردم که در این کشور آخوندی-امام زمانی شاید بتوان به صورت مجزا سامانه ای را با مدیریتی چنان صحیح هدایت کرد که بتوان به برخی نتایج امیدوار بود. اما دریافتم که هنوز تئوری همبستگی بی چون و چرای عناصر اجتماعی بهترین توجیه کننده همه سرافرازی ها و شکست های یک جامعه پیچیده قرن بیست و یکمی است. واقعا از عدالت طبیعی به دور است که در کشوری بی صاحب و ولنگار با مدیریت آخوندیک که رییس جمهوری نیمه انسان و رهبری بی فراست و سبک مغز هدایت آن را بر عهده دارند، یک تیم فوتبال در دراز مدت نتایج خوب و راضی کننده در کارنامه داشته باشد.
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
پرسپولیس1ـ5الغرافه
نمی دونم چطور این باخت رو توجیه کنم.نمیدونم چی بگم..پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا ..طوفان سرخ آسیا 5 گل از تیم الغرافه(الاتحاد) قطر خورد...گل هایی که تک تک شان همچون خنجری در دل میلیون ها هوادار پرسپولیس ایرانی و پرسپولیس فرو شد...پرسپولیس زلزله امروز با زلزله ی قطری ها مواجه شد.پرسپولیسی که امروز دیدیم فقط نام پرسپولیس رو یدک میکشید و دیگر هیچ.پرسپولیس ...پرسپولیس!!!.
پرسپولیس ای عشق من چیکار کردی باهامون؟؟!! مشکلتون چی بود؟ چه دردی داشتین؟؟دلتون به حال اینهمه هوادار نسوخت؟ پرسپولیس آسیایی این بود؟!!!این بازی بود کردین؟ این بود قولتون به هواداران؟ این بود جبران؟
چه به سر فوتبال ایران آمده است؟پرطرفدارترین تیم آسیا ضعیف ترین دفاع آشیا رو داره...آیا این زشت نیست؟ من میخوام بدونم هدایتی که بعضی ها بهش لقب ابراهمویچ(همون میلیاردر روس) ایران بهش دادن مشغول چه ...خوری هست؟ خداییش بهادر عبدی رو از کدوم آشغال دونی پیدا کردین؟ علی اسگر از کجا اومده؟ من بهتر از اینا بازی میکنم.. نوروزی در حد و اندازه های پرسپولیسه؟
خدا کنه استقلال فردا ببره تا حداقل یه کم آروم شیم..که البته حالا حالا باید غصه بخوریم و این دردی نیست که بشه به راحتی فراموشش کرد...جلو چشممون 5 تا گل کردن تو پاچمون..وحشتناک بود..استقلالی های با معرفت لطفا خواهشا نمک به زخم ما نپاشید.خدا کنه اوضاع نابسامان تیم ملی و پرسپولیس و استقلال هر چه زودتر بهبود پیدا کنه.. که البته محاله تا آخوند ها(مدیران سیاسی) هستند بشه کاری از پیش برد.
از همه ی اینها گذشته..پرسپولیس دوست دارم...!
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

AcidY - انگلستان - لندن
اقایون و خانمهای لنگی..حالا دیدین توی زمین حریف بدون تماشاگرهای خودی چقدر بازی سخته..ناناز خانم یادته گفتی استقلال ابرو ایرانیها رو جلوی عربا برده.از این ابرو ریزی بیشتر
واقعا از باخت قرمزها ناراحت شدم..ویگاندا نباید مازیار و باقری رو میاور بیرون بلکه اگه پتروویچ رو هم بازی میداد با 5 هافبک اینجوری نمیشد .نوری تمام دت پشتش باز میموند..این حقیقی ه واقعا بدرد نمیخوره.بعد از عابدزاده لنگیا گلر خوب نداشتند تا حالا
امسال این عربا دیگه ترسشون از تیمهای ایرانی ریخت کره خرا..
حالا خیالی نیست از گروهتون میایین بالا.فقط جون مادرتون سپاهان رو پارم کنین جام حذفی تا این اصفهانیا اینقدر وراجی نکنن.بازیم تهرانه دیگه نمیتونن به زور نارنجک ببرن
در اخر بگم استقلال سرور کل دنیا
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
soroush m - ایران - اصفهان
نه این بازی داوریش عالی بود ! بعدشم باخت که باخت فدای سرمون تا عربها پول و قدرت داشته باشن همینه . چرا تو ازادی موش بودن چون کاری از دستشون بر نمیاومد اما اونجا تو قطر یه تیم عرب که بعد از گل هی وقت گیری هم میکردن . بعدشم نوشه جونشون هرکی نزنه میخوره ناراحتی هم نداره ابرو ریزی هم نداره اینقدر عربها 5 تایی شدن یه بار هم ما مثل رمضون و شعبون رو هم که حتما شنیدی ؟ تو نمیخواد نگران ابروت باشی بازی فردا رو داشته باش در ضمن باخت باخته حالا با یکی یا صدتا مهم 3 امتیازه بازی هستش نه تعداد گل . لگنی تا فردا عقده هات رو بریز چیزی به بازی تیمتون نمونده
abiabi - انگلستان - لندن
ای بابا شماها دیگه چقدر دلتون نازک شده اینقدر استفراق باخت یه بار هم پرسپولیس شماها چرا ناراحتید باخت که باخت زمین به اسمون رفت ؟
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

dannni - سوئد - استکهلم
در تهران خبررسیده فردا لنگیها از خجالت چادر بسر میرن بیرون ای وای این چه لکه ای ننگینی ابرو برامون نمونده دیگه سرمون بالا نمیتونیم بالا ببریم همیشه اس اس باید جور لنگیها رو بکشه فردا باید انتقام این طبلهای تو خالی رواز قطریها بگیره اخرین خبر چنتا لنگی سکته کردن اسامی سکته ایها بشرح زیر است ... marmar11 -.. ss.sorakh - ایران - بندرعباس. مهتاب نوری - ایران - تهران
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن. غم از دست دادن عزیزان به تمام دوستان تسلیت میگویم. از طرف اس اسی های بامرام. dannni - سوئد - استکهلم . abiabi - انگلستان - لندن. persian$ - ایران - تهران mac - امریکا - ساکرامنتو
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

nimaaa - امریکا - نیویورک
هر چند من استقلالی هستم اما از باخت تیم کشورم جلوی تیم خارجی ناراحت شدم.سپاهان هم که متاسفانه باخت.فوتبال ایران این روزا بد جور توی بحران هست امروزم یه خبر خوش تو سایتا خوندم اونام بر کناری مایلی کهن بود
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

bluestar - ایران - تهران
mitra20000 - ایران - اصفهان
در اینکه استقلال و پرسپولیس هر دو سرور سپاهان هستند شکی نیست. چون تا حالا در خانه به تیمهای آسیایی نباختند. ولی سپاهان با باخت خانگی بدجوری آبروریزی کرد.
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

dannni - . سوئد - استکهلم
هورا هورا پرسپولیس 6 تائی نشد . سوئد
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
متاسفم.متاسفم.متاسفم.برای پرسپولیس-برای استقلال-برای صبا وسپاهان.از همه بدتر فوتبال ملی مون.
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
به عنوان یک استقلالی از (هم)استقلالی های دیگه خواهش می کنم به خاطر باخت پرسپولیس کامنت های وطن فروشانه نذارن.باخت سپاهان وپرسپولیس باخت ایرانی وایرانیه.
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

esfahan - انگلیس - لندن
پرسپولیس نباخت ایران باخت اینقدر خوشحالی نکنید
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

sarab22 - المان - دوسلدورف
استقلال و پرسپولیس نماینده ایران هستند و باخت هر کدام مارو ناراحت میکنه امیدورام استقلال تلافی کنه .
ناناز پرسپولیس احتمالا غش کرده سرم لازمه.
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

Mohsen Au - استرالیا - سیدنی
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
شرمتان باد خجالت بکشید من جایه تو بودم دیگه هیچ کامنی نمیدادم نه تنها تو بلکه همه لنگیها
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388

kakaamiri - انگلیس - پول
من استقلالیم اما رازی نیستم عربها برنده بازی باشند
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

piki82 - ایتالیا - تورین
parandeye abi - بلزیک - بروکسل
بمیر بابا !!
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

parastoopeak - ایران - تهران
پرسپولیس سرور استقلالهههههههه شش تایی ها
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

amirkabir - استرالیا - سیدنی
من خودم استقلالی هستم اما اگه کسی علیه پرسپولیس کامنت بده کمال بیمعرفتیه.این عربها واسه ما دم دراوردن.من از باخت پرسپولیس جلوی عربها اصلا خوشحال نشدم.امیدوارم پرسپولیس تو ازادی حال الشباب رو بگیره.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

hossein_oslo - نروژ - نروژ
چیه خوشحالید؟ اما ما پرسپولیسیا که مثله شما نیستیم هی بهانه کنیم که داوری بد بودو باد به ضررمون بودو نمیدونم مصدوم داشتیم. باختیم که باختیم مردیمو پاش وایسادیم
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

piki82 - ایتالیا - تورین
واقعا این باخت عجیب رو هیچ جوری نمیشه توجیه کرد...به چی ایراد بگیرم .آخه...مربی مشنگ....بازیکنهای بی غیرت...نمیدونم...البته تف به هر ایرانی که از این باخت خوشحال شده...چه استقلالی چه غیره...چون این باخت باعث آبرو ریزی ایران شد...این روزا همه چیز این مملکت خراب شده.... !! همه میدونن فرق فوتبال ما انقدر نیست...معلوم نیست چه خبره ......... فقط قرمز !!! البته با بازیکنهای با غیرت !!
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ss yy - مالزی - کوالالامپور
ان شاالله استقلال میبره وتلافی میکنه.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

دماوند - ایران - تهران
هیچ کس از باخت پرسپولیس خوشحال نیست اما این لنگیها برای باخت ما تا اونجا که تونستم به ما و مربی تیم توهین کردند ولی خداییش این تیم قطری فکر کنم دوتا بازیکن قطری داشت بقیه همه برزیلی مراکشی عراقی و عربستانی بودند به هرحال به امید اینکه پرسپولیس توی جام باشگا ها موفق باشه
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

basafa - ژاپن - توکیو
عجب افتضاحی.
حالا گیر بدید به ما.مگراینکه اس اس امروز ابروداری کنه و این یکی قطری ببره.وای که لنگیا ابروی فوتبال ایران بردن.حداقل میخواستید ببازید هم 1 میخوردید نه5 تا
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

mc20 - ژاپن - توکیو
بخدا استقلال هم از ام صلال باخت من ناراحت شدم سپاهان پرسپولیس استقلال صبا نماینده ایرانن و به اسم ایران بازی میکنن کیسها یکم در کامنت گزاشتن تجدیدنظر کنید
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

movafeg - ایران - زوریخ
اگه کریمی رو دعوت می کردند حتما گل می زدیم !!!!!!!!!!!!!
قابل توجه اونایی که دم از کریمی می زدند چی شد کوچولوها اینم کریمی .چه غلطی کرد ؟
حالا شاید اومدین رو حرف آقای علی دایی .وشاید باز هم نفهمین.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
amirkabir - استرالیا - سیدنی
nimaaa - امریکا - نیویورک
آسودگی - ایران - تهران
*****************
دمتون گرم.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

saken - ایران - یزد
من هم به عنوان یک استقلالی با هر گلی که پرسپولیس دریافت میکرد ناراحت میشدم تا ما ایرانی ها از باخت تیم های وطنی مقابل بیگانگان خوشحال میشیم وضع از این بهتر نمیشه .واقعا باید خود را جای بازیکنان بگذاریم که اونها هم ناراحتن اما کاری از دستشون برنمیاد.بی انصاف نباشیم ما در حال خودزنی هستیم واوضاع فوتبالمون مثل سیاستمون قمر در عقربه اما عربها با برنامه ریزی درست وهزینه کردن مناسب نتیجه میگیرن اگر در این بلیشو ی فوتبالی نتیجه بگیریم باعث تعجبه باید در دیدارهای ملی فراجناحی فکر کنیم ودست در دست یکدیگر تیمهای داخلی مخصوصا استقلال وپرسپولیس را حمایت کنیم تا مضحکه عربها نشویم اگر اینگونه عمل نماییم عربها هیچ حرفی برای گفتن نخواهند داشت زیرا استعدادایرانی در جهان زبانزد عام وخاص است
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
معلوم نیست چه زد وبندی کردند که این نتیجه اش شده
ای اقایون خودتون را به چند فروختید ؟
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

مهتاب نوری - ایران - تهران
واقعا برای کسانی که با باخت پرسپولیس خوشحال هستند متاسفم . چون روزی که استقلال در جام باشگاههای آسیا باخت از ته قلبم ناراحت شدم .
هر کسی که منصف باشد متوجه می شود که دیروز پرسپولیس خیلی قشنگ بازی کرد فقط ما گل نمی زدیم . آنها تا حمله می کردند بخاطر بی تجربگی دروازه بانمان گل می خوردیم .
حالا امروز برای خودتان دعا کنید که آبروریزی بیشتر از این نکنید .
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

morijun - ایران - مشهد
از تمام استقلالی هاپی که دلداریمون دادن ممنون از صمیم قلب ارزو میکنم امروز برنده باشین انتقام ما رو بگیرین از این باخت واقعا ناراحت شدم ولی تا فوتبال ما تو دست همین افراد نالایق باشه همینه نه استقلال نه پرسپولیس نه تیم ملی و تیمای دیگه نمیتونن برنده بشن واقعا برای فوتبالمون متاسفام
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

nadoo - ایران - تهران
یعنئ واقعا که... تو دولت نهم از کل ورزش مملکت چیزی مونده
از کشتئ ورزش اول ؟از تکواندو؟ از.........همش مدیریت ضعیف
کشور خصوصا سازمان تربییت بدنیه
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
اوهههه چه خبر کیسه کش ها!!
بعض وقت ها شووووک واسه تیم لازمه یادتو رفته پارسال استقلال اهواز 4-2 خوردیم بعد از اون همه بازی ها رو بردیم فقط یه مساوی داشتیم درسته من خیلی ناراحت شدم اما استرسی که گل سوم وارد که به بچه ها قدرت جحمله رو ازاشون گرفت باختیییییم فدای سرمون بازم سعود میکنیم استقلال چی؟ اگه این بازیش هم ببره حذفه...
وینگادا در مورد تعویض هاش بد انجام داد اخه بهادر عبدی کیه بدم میاد هی میارتش تو!!
اشکالی نداره پرسپولیسی ها میدونم خیلی بد بازی کردن اما بعض وقت ها شوووووووووووووووووک لازمه فوتباله تیم های بزرگ هم چون پرسپولیس نیاز به این شوک داشت و تیم های بزرگ همیشه در این گیر و دار هستن ..
استقلالی های پررو برید بابا حذفیددددددددددد!!
نگین سرخ اسیا سروره کل تاجیها!amirkabir - استرالیا - سیدنی دمت گرم خیلی باحالی:)
منم واسه استقلال ارزوی موفقیت میکنم اما هرکار بکنن حزفن استقلال ما یه بازی تو تهران داریم یه بازی هم تو امارات این شوکی بود واسه فوتباله ایران به هرحال تیم ملی که اینجوری باشه از استقلال و پرسپولیس انتظار نمیشه کرد:) واقعا دلم گرفت یهو دیروز دلم خیلی سوخت واسه علی کریمی :( اما گلش عالی بود ولی چه فایده ..من از وینگادا خواهش میکنم بهادر عبدیییییییییییی رو بندازه بیرون اخه کیههههههههههههه! اه
دوستان خیلی بدشانس بودیم حقمان باخت این چنین نبود نیمه اول اگه شوت مازیار گل میشد و باقری هم میشد شاید این جوری رقم نمیخورد دیروز یکی از بدشانس ترین روز براییییییییییییی تیممون پرسپولیس بود شاید میشه تو گل تیم های ایرانی بود خیلی بدشانس بودیم :(
ممنون
mitra20000 - ایران - اصفهان

شما برو سپاهانتون رو جمع کن که خونگی باخت!!

چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

bahram** - ایران - کرج
ننگ بر شما باد.آبروی ایران و ایرانی را بردید.بی غیرتها
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

Maryam39 - ایران - تهران
بابا وقتی بازیکنای ایران بلد نیستند 2 تا پاس سالم بدند . وقتی از بازی تک ضرب هیچی نمی فهمند . وقتی غیرت و تعصب ندارند. از فوتبال حرفه ای فقط پولهای میلیاردی و قر و فرشو می شناسند چه انتظار بیهوده ای دارید که تیم حریف رو ببرند. اونا درسته تیم عربی بودند که ما ایرانیها اصلا ازشون خوشمون نمی یاد ولی وقتی خوب بازی می کنن خوبم گل می زنن . خب وقتی هم برنده شدن حقشونه . ما که دیگه نمی خوایم خودمونو گول بزنیم . بابا ایران فوتبال نداره که نداره . این چند تا بردشم تو باشگاهی یا ملی شانسی و الابختکیه .
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ss.par par - ایران - تهران
باخت بدی بود .پرسپولیس دیروز نه دفاعی بازی کرد نه هجومی .پرسپولیس به تیم الغرافه نباخت فقط به اون بازیکن نکبت برزیلی شماره 10 باخت خداییش هر غلطی دلش خواست کرد .از اون داور چشم تنگ هم که هیچی نگیم بهتره .ژاپنیها هنوز هم از تیمهای ایرانی میترسن و دلشون میخواد این عربهای بی بوته حریفشون باشن توی دور بعد.البته وینگادا نشون داد که جفت مناسبی برای مرغی هستش و حالا میشه با خیال راحت دو تاییشون رو بست به گاری.احمق با اون تعویضهای مسخرش راه دروازه رو باز کرد.خاک بر سر استیلی نامرد و خاین که باعث شد پارسال پرسپولیس چند نفر از بهترن بازیکناشو از دست بده. والا بهتره تیمهای ایرانی تا وقتی امکانات ندارن نرن اسیا این تیم قطری حتی توپ جمع کنهاش هم خارجی بودن.کاش این معجزه فاکس برای کل تیمهای ایرانی اتفاق میافتاد. البته لگنهای عزیز از قدیم گفتن :گر ن...شی شب درازه.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

marmar11 - ایران - کرمان
Mohsen Au - استرالیا - سیدنی

خلاف شرع که نکردیم شرممان باد چه حرفا اقا کجا بودی ابنطور جو گیر شدی .
بچه های استقلالی - پرسپولیسی قدیمی از کریهاتون ممنون اینه دیگه فوتبال یه روز این یه روز اون شکست باید پلی بشه برا پیروزیهای بعدی. مراسم ترحیم تو کدوم مسجده دنی دادشی.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

$persian$ - ایران - تهران
دیدی گفتم دیدی گفتم که تیمت پر میزنه تو هوا
می دونستم می دونستم که لنگت میره قاطیه پارها
این برای اون لنگیایی که با 2تا برد باروونی و شانسکی داغ کرده بودن زبونشون دراز شده بود عقده خالی میکردن دیگه منکه اون موقع هم میگفتم شاخ نشید والا پشیمون میشید
دیدید من که گفتم جوگیر نشید من که گفتم با 2تا بازی ستاره نمیاد رو پیرآهن منکه گفتم لنگتون پاره تر از این حرفاست که بخواید به پشتوانه اش با ما کلکل اونم از نوع آسیایش رو بکنید به جان خودم بازیه رفتم اگه 3تا زدید به خاطر باروون بود قطریا که تو عمرشون باروون ندیدن والا تیم شما که غیر از کریمی چیزی نداره حیف واقعا حیف این بازیکن که داره تو لنگ بازیش حروم میشه.ما باختیم ولی با یه گل اونم با اشتباهات داوری ولی شما چی بنده خدا مزدک گفت جای دفاعی نمونده
بیاید بیاید کی میگفت ما با 2000تا تماشاگر قطری ابرویه ایران و بردیم هان هان کی میگفت بیاید دیگه بیاید بازم بگید آخه دیشب 5تا گل از عربا نخوردید که آخه دیشب استادیوم قطریا 60هزارتا تماشاگر داشت آخه دیشب 6تا پنالتی براتون نگرفتن
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
Mohsen Au - استرالیا - سیدنی
به خودت شرم باد مگه لگن و سپاهان و صبا و تیم ملی ابروداری کردن که پرسپولیس بکنه باخت که باخت میگی چیکار کنم لنچه های بی ادب
dannni - . سوئد - استکهلم
نه دیگه چادری نمونده لگنها همه اش رو بردن خجالت بکش حالا اگه تیم لگن ابرو داری کرده بود یه چیزی داریم چهار کنج اسیا سوراخ میشیم و میبازیم لگنچه ای باخت عادی شده تیم ملی باخت کک کسی نگزید انگار نه انگار پرسپولیس و بقیه هم روش مواظب باش امروز باز چادرها رو سرتون نکنید سوراخی
bluestar - ایران - تهران
خوب حالا به یاد میاره دیگ به دیگ بر میگه روت سیاه .......ههههههههههههه لگنی تو چرا ناراحتی ابروی نمونده بود که بخواد بره
farnoosh63 - انگلستان - لندن
نونو حالا که چی باخته خوب بیاد بگه ما گفتیم چی شد اونم بیاد بگه
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

$persian$ - ایران - تهران
و این برای ایران
متاسف شدم واقعا متاسف شدم برای نام ایران چون کنار تی ویا نوشته بود پیروزی ایران اصلا شاد نشدم(البته دروغ نگم از بازی و نتیجه شاد نشدم یکم ته دلم لبخند زدم که لنگیا با این نتیجه از جوگیریشون پشیمون خواهند شد) اتفاقا به فکر فرو رفتم که چه بلایی سر فوتبال ایران اومده که کشورایی که یه روز برای کمتر از 2تا خوردن ازمون وارد زمین میشدن الان نقشه برد پرگل رو مرور میکنن.زشته به خدا زشته از اون موقعی که دولت نهم سرکار اومده همش شکست همش ابروریزی همش توجیه بابا بیخیال جمعش کنید کاسه کوزه اتون رو شیطونه میگه با اینکه شناسنامه ام سفیده برم به موسوی رای بدم تا این احمدی نژاد دست از سر ایران برداره
به قول ترکا ابرومیز گتی 5تا!!!بابا یدونه 2تا نه 3تا تونل رسالت که نیست دروازه است
سلام دایی
به نظرم لنگیا باید منتظر شخصیت همیشه محبوبشون باشن با این صحبتایی که هست دور از ذهن نیست که منتظر دایی باشید
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

$persian$ - ایران - تهران
از صمیم قلب آرزو میکنم صبا و استقلال امروز برنده بشن
نه اشتباه نکنید نه بخاطر تعصبات رنگی فقط به خاطر حیثیت ایران
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

soroush m - ایران - اصفهان
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
باخت باخته دیگه آره ؟!فوتبال برد و باخت داره؟! برو جمع کن بابا بی جنبه . تیم خودت که توی تاریخش 1 بار اونم 35 سال پیش 6 تا گل زده رو هنوز میای با آب و تاب تعریف میکنی ! اونوقت تیم خودت که دیروز 5 تا گل از یه تیم قطری میخوره میای میگی که فوتبال برد و باخت داره !!!
گرچه از پرسپولیسی جماعت بیش از این انتظار نمیره .
بازم میگم. تو بری کشتی ببینی موفق تری !
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

borj - ایران - بوشهر
bluestar - ایران - تهران
در اینکه تمام تیمهای ایران سرور لنگ و لگن هستند هیچ شکی نیست.این دو تیم ابرویی برا ایران نذاشتند!!!
ان شا ا... سپاهان مثل همیشه این لنگو سوراخ میکنه.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ostajloo - ایران - نهرخلج
فوتبال ایران در همین سطح است. نوش جان
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ostajloo - ایران - نهرخلج
movafeg - ایران - زوریخ مقصر همان خاقان دائی بود که این کشتی طوفان زده را قبول کرد. چقدر خوشحالم که دیگه مربی نیست. تو این مملکت چه کسی قدر خاقان دائی را میداند؟
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

matador - امارات - دبی
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
زمین به اسمون نرفت اسمون به زمین اومد .بی سواد ..
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

muj - انگلپس - منچستر
دام عربا گرم.هاهاهاها
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

bahram** - ایران - کرج
ننگ بر شما باد. با آبروی ایران بازی کردید...بی غیرتها.... این پرسپولیس بود یا پنجپولیس یا هیچپولیس... تا حالا سابقه نداشته نماینده ایران از یه نماینده عرب اونم قطری اینجوری ببازه
افتضاح بالا آوردید
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ss.par par - ایران - تهران
باخت که باخت .متاسفانه پرسپولیس دیروز فقط به اون شماره 10 برزیلی تیم قطری باخت .این وینگادا هیچ فکری برای مهارش نکرد.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

مجنون لیلی - ایران - ری
استفراقیها لطفا زیادی ور نزنند
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
خاک بر سرش از قطر 5 تا خورد.بروند و بمیرند.
تیم اخوندی بهتر از این نخواهد بود.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

soroush m - ایران - اصفهان
الان بهترین کار و تنها میتونی بکنی اینه که .... و حرف نزنی. سوراخ 5 تاییه پر رو.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

dokhtar_ahwazi...alman - المان - مونستر
تسلیت به لنگیهای عزیز با اینکه استقلالی هستم ولی دوست نداشتم به این عربهای سوسمار خور ببازن
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

بهرام راشاد - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران
با سلام و عرض درود , شما هم مرا به دلیل تاخیر در جواب ببخشید
اما آن چنانکه بهتر میدانید تاپیک قبلی بسته شد و من خیلی خوش شانس بوده که شما را در این جا زیارت مجدد نمودم و در جواب شما
1.اهل سنت حدیث جابر را قبول ندارند توجه داشته باشید که اگر قبول داشته باشند که میشوند شیعه جالب این است که وقتی پای صحبت اهل سنت بنشینید میگویند که خود شیعیان نیز حقانبت ما را قبول دارند و اگر پای صحبت اهل تشیع بنشینید آن ها هم میگویند که سنی ها حقانبت ما را قبول دارند
2.اجازه دهید که در مورد ادیان و مذاهب و پیروانشان و اختلافات و دعواهای ناشی از عقاید همچنین داستان هایشان در مورد معجزه و سایر موارد نظر خود را در یک کلام بگویم
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه چون حقیقت ندیدند ره افسانه زدند
3.اگر به سخنان من توجه کرده بودید نوشته ام که این فقط و فقط خداوندست که سخنان و مشکلات و حاجات انسان ها را میشنود و نه امامان و امام زادگان و بتان و جواب دهنده نیز ایشان است
4.خداوند من آن چنان بزرگ و بزرگوار است که به بت پرستان و خدا ناباوران و خداستیزان نیز لطف کرده ومیکند و در نظر نمی آورد که این گونه افراد حاجت به کجا برده و از چه شخص یا عامل درخواست کمک و منزلت دارند
5.قسم به خدا؟!!!!!!جای بسی تاسف است که بسیاری از افراد به این واژهگان بسنده میکنند مگر خداوند مانند ما انسانها نیاز به قسم دادن و منت کشیدن دارد؟مگر خداوند کاری را بر خلاف میل و نظر وخود و به صرف قسم دادن انجام میدهد؟
6.در مورد احساسی بودن منظور مرا درست گرفتید متشکرم
7.دین یا مذهب در مورد اعمال و گفته های پیروانشان شاید مقصر نباشد اما مسئول است درست مانند آن پدر و کودک و سنگ وشیشه که کودک شیشه را با سنگ میشکند و پدر به صرف مسئول بودن و نه مقصر بودن جبران کلیه خسارات وارد آمده را مینماید
8.یکی از خطرناکترین چیزها در این دنیا چاپلوسی خداوند بوده و اما زیباترین صحنه ها عبادت خداوند میباشد
با تشکر از کلمات محبت آمیز شما و سعه صدر که سخنان مرا تحمل میکنید.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
basafa - ژاپن - توکیو
چیه باصفا نه که بقیه نباختن دیگه ابرویی نمونده که کسی بخواد جمع و جورش کنه از تیم ملی گرفته از این چهارتا بدر کرده . همه سوراخن
movafeg - ایران - زوریخ
دیگه چیکار باید میکرد میشه بگی ما هم بدونیم تازه تا جای هم که میتونست از بازیکنهای این تیم کتک خورد دیگه نمیدونم چیکار باید میکرد که تو تاییدش کنی ما هم مثل لگن تعویضهای خوبی نداشتیم .
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

mc20 - ژاپن - توکیو
soroush m - ایران - اصفهان
اصفهونی تو گروهتون دارید سوت میشید پس ...
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
$persian$ - ایران - تهران
درسته ابدار باخت اما پر نکشیده شما مواظب باشید امروز پر نکشید .
سروش تو چی میگی چی میخوای زرت زرت داره تیم نماینده اتون میبازه اونوقت تو میای اینجا قیافه میگیری فرض که من کشتی نگاه کنم تو رو سننه کاش یه چیزی هم میذاشتی به دل ادم بشینه برو کامنت گذاری رو از پرشین و باصفا و نوننو و قنبر و ناناز و مرمر و اس اس پر پر و کالی پالی و بقیه اگه نگفتم زیاد بودید دیگه ببخشید یاد بگیر دادا اصفهونی ..........
dokhtar_ahwazi...alman - المان - مونستر
دیگه حالا ابروی نمونده بود باخت که باخت
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

parandeye abi - بلزیک - بروکسل
cool215 - بلژیک - گنت
اها.. تو توی فوتبال هم نظر میدی؟خجالت بکش دست از این کارهای زشتت بردار . وطن فروش
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

daniall - فرانسه - نانت
با اینهمه فیس و ادا ---- اهلا و سهلا مرحبا
شدن خوراک عربا ------ اهلا و سهلا مرحبا
قر میدادن لامصبا ------ اهلا و سهلا مرحبا
دفاع ناز و خوش ادا ---- اهلا و سهلا مرحبا
خوار شدند این لنگیا ----- اهلا و سهلا مرحبا
چایی داغ و باقلوا ---- اهلا و سهلا مرحبا
افیشن سوتی با وینگادا ---- اهلا و سهلا مرحبا
کو غیرت و شرم و حیا ------ اهلا و سهلا مرحبا
لابی و پول و رشوه ها ----- اهلا و سهلا مرحبا
امان از دست لنگیا ----- اهلا و سهلا مرحبا
نکبت خوش شکم و بلا ---- اهلا و سهلا مرحبا
نکبخت چاق و پر ادا ---- اهلا و سهلا مرحبا
هدایتی خان پر ادعا ----- اهلا و سهلا مرحبا
آبروتون رفت در آسیا ---- اهلا و سهلا مرحبا
جلوی کل آسیا ---- اهلا و سهلا مرحبا
شدن خوراک عربا ---- اهلا و سهلا مرحبا
این عربا در عجبا ----- اهلا و سهلا مرحبا
قر می دادن موفنگیا ----- اهلا و سهلا مرحبا
خاک بر سر این لنگیا ----- اهلا و سهلا مرحبا
رحمان و سپهر با سوتیا -----لوله تون کردن عربا
با اینهمه برو بیا ------- لوله تون کردن عربا
آهای آهای آی وینگادا ---- لوله تون کردن عربا
افشین سوتی توهم بیا ----- لوله تون کردن عربا
خاک بر سر این لنگیا ----- لوله تون کردن عربا
آبروتونو بردن مرحبا ----- لوله تون کردن عربا
نکبت بلا بدو بیا ------ لوله تون کردن عربا
سپهرو بردار و بیا ----- لوله تون کردن عربا
پژمان نوری تو هم بیا----- لوله تون کردن عربا
خاک بر سر این لنگیا ----- لوله تون کردن عربا

ل غرافه ۵
ال قراضه(لنگ) ۱
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ali3a - ایران - کرچ -فریدن اصفهان
شکست جزیی از فوتبال است اما شکست از عربها واقعا تلخ وجانکاه است کاش پرسپولیس به دسته اول سقوط می کرد یا به ازبکستان وافغانستان و..می باخت ولی به این سوسمار خور ها نمی باخت .این وینگادا مشکوک می زنه .عربها باپول گولش زدن .مرور زمان همه چیزراثابت می کنه.
اگه کریمی توتیم نبود فکر کنم مالدیو دوم می شدیم.کاش نیکبخت اخرا میشد تاتیم نتیجه می گرفت
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

bluestar - ایران - تهران
بهرام راشاد - ایران - تهران
سلام!
ببخشید. اینجا نمیتونم بحث غیر ورزشی کنم. پست ورزشیه. صدای بچه ها در میاد. سوالهاتون یادم میمونه. انشاالله تو یه پست مناسب جواب میدم.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

احمد222222 - ایران - زابل
پرسپووووو لیس لووووووو ول لووووووو ول
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
استقلال مساوی کرد..
کشورهای عربی چه میکنند و ما چه کرده ایم؟
----------------------------------
تا وقتی از باخت ها و شکست هامون خوشحال میشم هیچ امیدی بهمون نیست....
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

soroush m - ایران - اصفهان
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
تو شاید از قانون جنگل پیروی کنی . ولی من نه . فک کردی چون 4 نفر حمایتت میکنن دیگه فقط تو باید حرف بزنیو بقیه هیچی نگن؟!
تو برو ...تمیز کن. انقد که همش گفتی استفراق و لگن و ازین چیزا که ... . برو حرف زدن یاد بگیر . نظر دادن یاد بگیر.
در مورد این مرمر و اس اس پر پر و بقیه هم که گفتی فقط میتونم بگم که : ...برادر ... !
تیم منم اگه میبازه لا اقل با 1 گل میبازه نه 5 تا !
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
daniall - فرانسه - نانت
این همه وقت گذاشتی که چی ؟ لگنها که دیگه حذف شدن ما هنوز امیدی داریم 7 امتیاز داریم بعد کی برای اسیا ابروداری کرده که پرسپولیس کرده باشه
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

علیرضا123 - آلمان - مونیخ
تو این مملکت که هزاران جوان مبتکر و خلاق و باسوادش محتاج نان شب میباشند یکمشت لات و الوات به عنوان فوتبالیست میلیاردها ریال از پول بیت المال را به یغما برده و با بی غیرتی و بی تعصبی داغ ننگ شکست از تیمهای عربی را بر پیشانی کشور میزنند. شما را به خدا یک فکر اساسی بکنید.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

احمد222222 - ایران - زابل
پرسپولیس سرور آسیاست
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

AcidY - انگلستان - لندن
نمیدونم چی بر سر فوتبال ایران اومده.از بس فوتبل ایران حاشیه داره نه اس اس نه لنگ تمرکز ندارن ..سوسمارهای ناقص ادم شدن اونم از تیم ملی خیلی حالم گرفت شده برای هم اس اس هم لنگ..عربای مایه دار .بخدا پول رو ازشون بگیری هیچی نیستن هیچی ناناز و قنبر هر کاری میکنین بکنین این سپاهان رو لوله کنین
$persian$ - ایران - تهران.dannni - . سوئد - استکهلم دمتون گرم
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

cool215 - ‌بلژیک - گنت
parandeye abi - بلزیک - بروکسل :
همین کافیت هست بچه اخوند
piki82 - ایتالیا - تورین:بمیر بابا !!
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
daniall - فرانسه - نانت
کیسه کش تو از کدوم قبرستانی پیدات شد یه دفعه هان؟!؟!؟! ما بیرن از خونه بدون برنامه ریزی به تیم قهرمان لیگ قطر باختیم نوش جونمون تورو سننا؟!
شما که بیرون خوردید تو هم خونه هم مساوی کردید با تیم پنجمیه لیگ قطر پس ببند شما که حذف شدید!! نتونستید یه امتیاز هیچ کدوم بگیرید 2تا مساوی دارید فقط!! پس ببند!! ما دوره بعد سعود میکنیم این هم یه شوک بود واسه تیم لازم بود حالا به درک که عرب بودن فوتباله دیگه!!
برزیل 4 تا خورده پیش میاد دیگه وقتی تیم ملی تو تهران به عرب های سوسمارخور میبازه تمام نماینده های ایرانی به عرب ها باختن فقط پرسپولیسیه که 2تا برد داره یه باخت 1 مساوی! استقلال 2تا باخت 2تا مساوی هیچی برد!!شما تو گروهتون یا 2 امتیاز اخرید از تیم ما چه توقعی داره باخت اره باخت فجیح باخت اما لازم بو تا از خواب بیدار شوند بچه ها وینگادا هم هی عبدی رو نیاره!!! ما مثل شما نیستیم که باختمون رو گردن داور بندازیم میفهمی که؟! بدشانس بودیم بدشانسیم تو فوتبال شریکه! پس شما دهنت رو ببند دیگه واسه ما بلبلی نکن وقتی تیمت میابزه بیا همین....رو تحویل کله مرغی و خودتون بکن نه ما!!!تو که از خوشحالی میمیری برو به فکر تیم خودت باش!!هم قهرمانی لیگ برتر و از دست داد هم اسیا !!جمع کن کاسه و کوزه هات رو اقا جون!!
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
لطف کن جف پا برو رو مخش عزیز:)بقیه اش با شما:)
مرسی.
سایت محترم شانس بد صعود استقلال و مساوی تو تهران هم لطفا هرچه سریع تر درج کنن چه طور واسه پرسپولیس زود درج میشه واسه استقلال پس فردا صبح یا بازی بدیش با هم میگین یه جا این نشان دهنده ی این هست که شما هم قبول دارین استقلال سوراخه ..ما باختیم اره باختیم لازم اینجور باخت ها بعضی وقت ها:)ممنونم
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
soroush m - ایران - اصفهان
باخت بخته اولا دوما چطور کیسه کش های مزدور چون تو همه حرفی میزنن اما چون کا میگیم لگن بهتون بر میخوره اسم پرسپولیس بلد نیستین بعدش هم مهم امتیاز هستش و صعود !!شما تو گروهتون حذفید و عرضه قهرمان شدن هم که نداشتین و ندارین حالا چه با 1 گل چه با 5تا چه با 6تااااااا!ما تو گروهمون چشمت ک..ر صعود میکنیم شما برید ب..سید!!اس اس سوراخ ایول جوابشون رو بده این کیسه کش های بی همه ... تو خونه مساوی میکنن خارج از خونه میبازن! 2 امتیازم همش دارن! ما 7تا!
صبا جونم باختن!!
واقعا بهتره فقط از یه کشور یه نماینده باشه متاسفم واسه همه تیم ها!!وقتی تیم ملی اونجوری افسرده...نتیجه بگیره از بقیه چه انتظار لعنت بر فدراسیون فوتبال ما که نمیتونه نه ارامش نه مربی نه هیچی واسه تیم ها انجام بده خاک!!
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

daniall - فرانسه - نانت
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
بابا تو دیگه کی هستی!اعصابت خیلی ضعیفه انگار یک وقتی افسردگی نگیری با این اعصاب داغون.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

farnoosh63 - انگلستان - لندن
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
ناناز تو بعد از نوروز ناراحتی اعصاب گرفتیا. خوب تیمت باخته چرا گیر به همه میدی یخ بدم بشینی روش ؟ ولی تو تنها لنگی هستی اینقدر به اس اسها خیلی فحش میدی خیلی ... . تو که ظرفیت کل نداری...
daniall - فرانسه - نانت
این دختر ول کن مغزش موتور سوزنده.همین کامنت ها رو میذاره که دیگه اس اسها باهاش حرف یاکل نمی کنند
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
قنبری میدونه من باهاش شوخی دارم.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
daniall - فرانسه - نانت
تو افسرده ای که با یه کامنت بد ...که معلوم نیست تا دیروز کجا میاد میگی !!! اعصابم اره خیلی داغونه که چی حالا کیسه کش ها؟!من مثل بعضی که فکر میکنن موقع باخت تیمم نمیام از ترس اما اومدم فجیح باختیم که چی حالا؟!؟!؟ حقمون باخت بود که یه شوک واره بشه اما انقدر به هر حال اینه حالا چی!! تو برو به فکر تیم خودت باش که به ام ص لال تو خونه مساوی میکنه!! ام صلال میدونی کیه؟!!؟!؟ چندمه؟!؟!؟! پنجم تو لیگ قطر الغرافه اول ما تو خونه بردیم اما بچه ها این دفعه به خودشون خیلی مطمن بودن فجیح بود یه شوک بود به هرحال!حالا میخواد عرب باشه میخواد نباشه تو همینارو که نوشتی واسه تیم ملی که از عربستان باخت میومدی بنویسی!! دیوانه! درضمن بروبکس گل پرسپولیسی افشین امپراطور به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد:)
cool215 - ‌بلژیک - گنت
مردی بابا باpiki82 - ایتالیا - تورین درست صحبت کن بابا اینجا ما پرسپولیسی ها همه با همیم پس دهن رو ببند یا نیا تو این قسمت ...میفهمی که؟!
piki82 - ایتالیا - تورین
دوست عزیز جواب این کول رو نده ادم های بی شخی.. عقده ای اینجوری خودشان رو باید خالی کنن!! پرسپولیس
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
با این همه ادعا-----------------------اهلا و سهلا مرحبا
شدن خوراک عرب ها--------------------اهلا و سهلا مرحبا
قر میدادن لامصبا-----------------------اهلا و سهلا مرحبا
ارش ناز و پر ادعا---------------------اهلا و سهلا مرحبا
با گل اول رفت رو هوا--------------------اهلا و سهلا مرحبا
چایی داغ و خرما و حلوا-------------------اهلا و سهلا مرحبا
واعظی سوتی پاشو بیا---------------------اهلا و سهلا مرحبا
کو غیرت و شرم و حیا-----------------------اهلا و سهلا مرحبا
با ادعا بکنن هوا-----------------------اهلا و سهلا مرحبا
در خونه بزنن سوسمار خورها--------------اهلا و سهلا مرحبا
که زدن تو دهنه مرغ و خروس ها-----------------اهلا و سهلا مرحبا
کو غیرت و شرم و ادعا-----------------------اهلا و سهلا مرحبا
داور خرید و چک سفید----------------------اهلا و سهلا مرحبا
امان امان از دسته کیسه ها-----------------اهلا و سهلا مرحبا
اهای بلا بیا بیا-----------------اهلا و سهلا مرحبا
ارش جونم بیا بیا------------------------اهلا و سهلا مرحبا
گل مفتت رو بردار و بیا--------------------- اهلا و سهلا و مرحبا
شانسی کردی تو دروازه ای ناقلا---------------اهلا و سهلا مرحبا
داور و پول و رشوه ---------------اهلا و سهلا مرحبا
کار کیسه رو کرده اسون-----------------------اهلا و سهلا مرحبا
تو ازادی مرغ شکم گنده ---------------اهلا و سهلا مرحبا
خشتک کشید بابا ----------------------اهلا و سهلا مرحبا
کنار زمین هی حرص میخورد-----------------------اهلا و سهلا مرحبا
گل دوم زد ز مشکل -------------------اهلا و سهلا مرحبا
در اخر این بود نتیجه----------------------اهلا و سهلا مرحبا
ز یار مرغ واعظ---------------------------اهلا و سهلا مرحبا
کیسه در خانه کرد 1-1 --------------------اهلا و سهلا مرحبا
واعظی پرادعا------------------------اهلا و سهلا مرحبا
گل کاشتید تو اسیا--------------اهلا و سهلا مرحبا
با 2 باخت و 2 مساوی-------------------------اهلا و سهلا مرحبا
شدید اخر چه جیگر طلا ---------------------اهلا و سهلا مرحبا
حذف هستید تو گروه-------------------------اهلا و سهلا مرحبا
شدید سوسمار واسه عرب ها------------------------اهلا و سهلا مرحبا
شدید خوراک عرب ها---------------------- اهلا و سهلا مرحبا
قر میدادن مفنگیها--------------------اهلا و سهلا مرحبا
این بود ز تیم پر افتخار اسیا؟!---------------------اهلا و سهلا مرحبا
با دو دایره مفنگی رو سینه ها؟!----------------------اهلا و سهلا مرحبا
اهای اهای ------------------------اهلا و سهلا مرحبا
شدید خوراک عرب ها -----------------اهلا و سهلا مرحبا
تو ازادی جیگر طلا--------------------------اهلا و سهلا مرحبا
با 2 باخت و 2مساوی-----------------------اهلا و سهلا مرحبا
مثلا میگن تیم پرافتخار ایران----------------------اهلا و سهلا مرحبا
الکی دولکی-------------------------اهلا و سهلا مرحبا
چه جور شدید خوراک بابا مالمک--------------اهلا و سهلا مرحبا
با نیش خنده مسخره اش----------------------اهلا و سهلا مرحبا
کرد همه رو مضحکه خودش------------------اهلا و سهلا مرحبا
خاک بر سر این کیسه ها------------------اهلا و سهلا مرحبا
اکبرپور ارش مجتبی بدو بیا-------------------اهلا و سهلا مرحبا
که تیمت در ازادی کرد 1-1----------------------اهلا و سهلا مرحبا
وای وای لامصبا-------------------اهلا و سهلا مرحبا
عرب ها سوسمارخورا----------------------اهلا و سهلا مرحبا
خوردن کله مرغی را----------------------اهلا و سهلا مرحبا
جانواریو ای پرتغال تو هم بیا------------------اهلا و سهلا مرحبا
شمعم بیار با پرتغال-----------------------اهلا و سهلا مرحبا
طالبی هم بگو بیاد------------------------اهلا و سهلا مرحبا
دروازه شد سر به هوا!-----------------اهلا و سهلا مرحبا
خاک بر سر این کیسه ها-----------------اهلا و سهلا مرحبا
که با 2امتیاز اومدن تو اسیا----------------اهلا و سهلا مرحبا
وای وای شرم و حیا-------------------اهلا و سهلا مرحبا
کو اون هم ادعا----------اهلا و سهلا مرحبا
-------------------
تقدیم به کسانی چون daniall - فرانسه - نانت
ممنون
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

daniall - فرانسه - نانت
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
اگه میخوای ادرس بده بیام دعوا من دو هفته دیگه میرم لندن.
farnoosh63 - انگلستان - لندن
اره تابلو عصبی میشه الان هم قاط زده خفن من عمرا جرات کنم دیگه پامو بزارم لندن
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

soroush m - ایران - اصفهان
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
حالا ازین گروه در پیت صعود کن ببینم بعدش میخوای چی کار کنی !
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
فرنوش تو برو به فکر خودت باش جوجه!!
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
این دنیال معلوم نیست از کجا پیداش شد نبود تا ببینه تیمش چه جوری میباخت پشت سر هم تو اسیا حالا اومده شعار خاک بر سر میده!!!
حقشه مگه دروغ گفتم یهو یعنی لاک پشت سرشو کرد از اینجا بیرون و یه شعار داد دیگه نمیدونه اینجا همه کل کل هستش منم کل کل کردم چطور اون وقتی نیگه خاک بر سر فلانی فحش نیست اما من گفتم قبرستون فحش شد؟! دانیال هم اگه جنبه داره و رو داره میتونه با من کل کل کنه ولی توهین نکنه!!یکی گفت یکی شنفت! 1 شعار گفت 1شعار همون مدلی شنوفت ... داد...شنید!!دیگه خود دانی فرنوش جونم اینجوریاست حالا تو برو وخت رو بشور و به رفیقات بگو من سر باخت تیمم جیم نمیشم!!!! بای بای:)
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

cool215 - بلژیک - گنت
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن :
عزیز چیزی نمیدونی الکی حرف نزن من در جواب اون دستمال کش رژیم پرنده ابی حرف piki82 - ایتالیا - تورین را کپی کردم.کمی صبور باش ضرر نمیکنی!
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

daniall - فرانسه - نانت
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
مرسی.شعر بسیار زیبایی بود ولی چه خوب بود اگه با ترجمه مینوشتی.من شعرهای عبید زاکانی رو راحت تر ترجمه میکنم تا این شعر تو رو.
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

آریوبرزن - ایران - ذاکرات
خاک بر سر پرسپولیس و استقلال ، هر دوشون گند زدند، معلوم نیست چشونه که از یه مشت عرب سوسمارخور پاپتی آشغال می بازند، ننگ بر تمام بازیکنان و مربیان این دو تیم که یه ذره غیرت ندارند. بی غیرت ها
چهار‌شنبه 2 اردیبهشت 1388

ghanber jakson - المان - فر.....
daniall - فرانسه - نانت
اول در بزن بعد بیا تو و هنوز نیومده پاچه میگیری !
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
دمت گرم خوب پاتک زدی طرف قیر پاچ کرد یهو!
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

farnoosh63 - انگلستان - لندن
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن

من به فکر خودم هستم تو به فکر زبونت باش کم اوردی شیپور بزن
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

basafa - ژاپن - توکیو
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
تنها راه شکست پرسپولیس این هست که کریمی رو بگیری.اگر اون رو بگیری کار لنگ تمام هست.حالا بی انصاف یکی خوردن نه 5 تا.ولی درکل وقتی که تیم ملیمون اونجوری گند میزنه دیگه از باشگاهها چه انتظاری میشه داشت.
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

مجنون لیلی - ایران - ری
daniall- فرانسه - نانت
مثل اینکه جنسش بد مصب خالصه خالص بوده که انقدر اراجیف نوشتی
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

basafa - ژاپن - توکیو
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
اهای ناناز اهای فلان چه دانی ز فوتبال وفا
به صد گهی گفتم ای فلان سرور لنگست استقلال
ولی تا بامن بدو کوشیدی و با سرور دادگرت به زه پرداختی
نکن مکر ای ناناز نی جاری شود اهلاو سهلا مرحبا.
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

$persian$ - ایران - تهران
چهارتا آدم عقده ای مثل این nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن انقدر که سطحی نگرن فکر میکنن الان وقت خالی کردن عقده هاست آخه بابا تیمت 5تا لوله شده با چه رویی میشینی شعر میگی بابا رکورد زدید سابقه نداشته تو عرصه فوتبال یه ایرانی از یه عرب 5تا بخوره به اینا میگن عقده ای سطحی نگر. دیشب با چند نفر از دوستان نشسته بودیم و حرف میزدیم لنگی و استقلالی همه به این نتیجه رسیدیم که بابقا اشکال از تیمایه ما نیست گیریم که ما سوراخیم پس شما چی صبا و سپاهان چی تیم ملی چی بابا جایه اینکه عقده خالی کنید به این فکر کنید که فوتبال ایران داره ته میکشه کافیه 2سال دیگه اینجوری پیش بره تا همه ایرانیا فوتبال زده بشن دیگه کسیم اینجا و اونجا کل کل آبی و قرمز نمیکنه ولی 4تا مثل این nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن این و نمیفهمن که فوتبال ایران ریشه ای خراب دیگه حتی حریف همین ملخ خورا که یه زمانی 4تا بهشون میزدیم نمیشیم خیلی ضایع است بخدا این 4سهمیه ای شدن آسیا خیلی بهمون کمک کرد تا ببینیم کجایه فوتبال آسیا وایستادیم البته مقامات خوشحالن چون دارن به هدفشون میرسن اونا همین رو میخواستن و بس فوتبال زدگی مردم چون از اساس با جشن و پایکوبیایه بعد از فوتبال مخالفن چون احساس خطر میکنن چون خودشونم با همین اجتماعات سر کار اومدن اجازه نمیدن با همین روش حکومتشون به خطر بیوفته
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
وقتی تیم ملی گند میزنه اقا!!
چه انتظاری داری؟!
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
ایول ناناز اینها همه از ضعفشون بیچاره ها سوراخ و له اسیا و لیگ پر و خلاصه داغشون زیاده تو از همه بهتر داغشون میکنی بیچاره ها دارن میسوزن با این شعرت هم که داغونشون کردی اگه بهت نپرن میگی چیکار کنن این لگنیها میدونی هر وقت کسی کم میاره سعی میکنه خزعبلات بگه مثل افسردگی و چه میدونم ........ و این طوری روی داغش سرپوش بذاره اینها از قدرت تو تو اتیش زدنشون جری شدن بازم از اون جوابیه ات به این دنیل لگنی نو پا ممنون
farnoosh63 - انگلستان - لندن
باز چی شده نخودی به این و اون گیر میدی نونوشک
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

ss.par par - ایران - تهران
Mohsen Au - استرالیا - سیدنی
اوه فعلا که هر چی لگنه شرمش باد از 4 بازی فقط 2 امتیاز .خیلی زشته مساوی با ام صلال تیم 6 جدول لیگ 10 تیمی قطر اونهم تو تهران ورزشگاه ازادی.البته دیگه کارتون از شرم وننگ گذشته.
soroush m - ایران - اصفهان
دادا اسکروچ برو 100 بار بنویس من کیسه کش دیگه توی کار بقیه فضولی نمیکنم .صد بار هم بنویس من تا وقتیکه یاد نگرفتم نظر نمیدم .100بار هم مینویسی تو رو خدا من رو هم داخل ادم حساب کنید دارم میمیرم از بسکه با کامنت گذاشتن برا اس اس سوراخ و مرمر و بقیه جلب توجه میکنم. مشقهات رو که نوشتی بعد بیا نظر بده افرین پسر کیسه ای با سواد
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
به به واقعا دست مریزاد کشتی این کیسه کشهای بدبخت دربدر اسیا پریده رو.هر چی نواوری میکنن یک ضد حال توپ بهشون میزنی.سکته هرچی ابیه ناناز پرسپولیسیه
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

ss.par par - ایران - تهران
$persian$ - ایران - تهران
ناناز پرسپولیسی با همون رویی میاد بهتون ضدحال میزنه که شما 2 امتیازیهای اسیا حذف جام پر میاین نظر میدین.ولی خداییش تا میاین یک نواوری بکنید و به خیال خودتون حال پرسپولیسیها رو بگیرید این ناناز خوب ضد حالی بهتون میزنه.
basafa - ژاپن - توکیو
برو بیمارستان زودتر باور کن سکته مغزی زدی خبر نداری این شر و ورا چیه
که گفتی.به جوونیت رحم کن نوار مغزت خیلی داغونه زود برو دنبال دوا و درمون
مجنون لیلی - ایران - ری
ایول بابا خوب زدی تو خال .خیلی خندیدم
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

farnoosh63 - انگلستان - لندن
ghanber jakson - المان - فر.....
خوب میکنه پاچه میگره . هر کی بیاد نظر بده باید از ناناز اجازه بگیره
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
تو یکم از ادب با ناناز حرف بزن نه با من. از تمام کامنتاش زهر عقرب میرزه پنج تا گل خوردید امده به این و اون گیر میده .یکم منطقی فکر کنه می بینه که فوتبال ایران ضعیف شدنش بخاطر بی مسئولیتی مسولین هر کسی میاد به فکر جیب خودشه و کمبودهای دیگه رو در نظر نمی گیرند
فرقی نمیکنه بازیکن های اس اسها یا پرسی ها با روحیه خیلی بدی بازی کردند. مگه شماها سر باخت ما بهمون نخندید دنیل هم تلافی کرد دمش گرمممممممممم
daniall - فرانسه - نانت
نمی تونند شعرتو تحمل کنند اونجوری بهت گیر میدند
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
$persian$ - ایران - تهران
سکته هرچی لگنیه نانازه پرسپولیسیه
basafa - ژاپن - توکیو
اینها رو خودت گفتی لگنچه ای روت هم شد بیای تو ملا عام خودنمایی هم بکنی خداییش اینها که گفتی چی هست شعر که نیست نه نظم نه نثر میشه در موردش توضیح بدی سعدی و حافظ و مولانا رو که تو گور لرزوندی و زنده ها رو با این هجویات خندوندی .. لاحق که لگنی له اسیایی هستی
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

basafa - ژاپن - توکیو
ss.par par - ایران - تهران
نذار یه کار بکنم پر پر بشی ها.
ولی درکل از لنگی جماعت بیشتر انتظار نمیره دیگه لنگی هستید کاریتون نمیشه کرد.
بپرید وسط بوق بزنید تاشاید حالتون جا بیاد که اصلا کارتون از بیمارستان هم گذشته
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

daniall - فرانسه - نانت
اوه اوه لنگیا ژنتیکی اعصاب ندارن انگاری.کاری نکنید اینجا یک شاهنامه در مورد لنگ بنویسم حالا از ما گفتن از شما نشنفتن کاری نکنید اینجا لنگتونو اتیش بزنم شما هم فقط بیاید ناخن بجوید.افسردگان لنگی صفت پشیمان.
basafa - ژاپن - توکیو
ایول داداش با صفا طبع شعریت خوبه
farnoosh63 - انگلستان - لندن
فدای اسمون ابیه دلت.
$persian$ - ایران - تهران
داداش من به بقیه کار ندارم ولی لنگ سوراخه.با مکابی از اسرائیل هم بازی کنه من دوست دارم ببازه.
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

marmar11 - ایران - کرمان
daniall - فرانسه - نانت
بیا معر بگو ببین چی جواب میگیری لگنی سوراخ ابکش کاری نکن تو این لگن حلبیتون اتیش درست کنیم چارشنبه سوری بگیریم اسقاطی تا الان کجا بودی مطمینم ایدی دوم یکی از باکلاسای اس اسی داری خودنمایی میکنیتازه در یکی از بخشهای امین اباد باز مونده طرف درمان نشده در رفته. درضمن بخش ... فرق داره اینجا قسمت ورزشیه فهمیدی یا بگم مسئول محترم سایت راهنماییت کنه سکته هرچی لنگیه .....پرسپولیس اسیایه.
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
دنیال فکر کردی ما چی؟! این گونه بود نتیجه اس اس تو خونه میشه سوراخ ام صلال هاهاهااها=)) ماهم اینقدر خوشحالیم از عرب ها خوردید اسراییل که سهله بابا شما با عرب و اسراییلی هم بازی کنید حذف شید ما خوشحال میشیم!
این به اون در هاهاها
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
لووووووول این ها عقل ندارن که با فکر کردن شعار ساختن خیلی حرفه:))لول در عرض 5 دقیقه شعار ساختم=)) معلوم نیست با کی این شعار ها رو ساخته فکر کنم تو استادیوم کار گروهی انجام دادن:)) به هر حال!! تیم خودت سوراخ تیم ملی هم سوراخ شد صبا خانم سپاهان هم سوراخ شد پرسپولیسم همینطور تنها چیزی که هست پرسپولیس دوره بعد صعود میکنه نه مثل بعضی ها که حذف میشه:) مثلا با داور خرید و 60 گل زده چندتا؟! تیم خودشون رو با بارسلونا مقایسه میکنن تو اسیا گند میزنن!!اما فوتبال ایران به کل بیماره باید یه فکر به حالش بکنن!! بیا خیر سرمون امسال 4تا نماینده از ایران رفتن اسیا هر 4تا گل کاشتن خدایش:(کاش هیچ کدوم نمیرفتن تا به ادم استرس وارد نشه!!لوووووول جوک!! همین جوری الکی شانسی شانسی بازی هاشون رو میکنن بدون برنامه ریزی خیال میکنن میخوان برن اسیا پیش عرب ها تیله بازی بکنن یا هرچی:))
ss.par par - ایران - تهران
لول مرسی:)
باصفا من نمیخواستم دیگه جواب تو و بعضی ها که اصلا نمیدم رو بدم اما خدا وکیلی شعرت رو تفسیرش کن:)لول
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

parandeye abi - بلزیک - بروکسل
cool215 - ‌بلژیک - گنت
دستمال کش و وطن فروش خودتی.خودت اینو بهتر میدونی!ولی در عین حال کلی خندیدم.حقته
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

daniall - فرانسه - نانت
مشت خدای آمون بر سر لنگیامون ناناز خانم حیا کن لنگ پولیسو رها کن
اخطار
طرف صحبت من با تمام لنگیهای پشیمان است.همین امروز توبه کرده و به اغوش پر طرفدارترین و پر افتخارترین تیم ایران و اسیا تیم نیلوفران ابی برگردید.و الله مع النادمین.
با تشکر: دنی اسمون
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

cool215 - ‌بلژیک - گنت
parandeye abi - بلزیک - بروکسل:
جواب ابلهان دستمال کش خاموشیست.رو اب بخندی.
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
daniall - فرانسه - نانت
اتیش بزن ببینم چه .... میخوای بکنی این ره که تو میروی به ترکستانست با اون تیم زاغارتی که انتخاب کردی لیگ پرپر اسیا پرپرتر حذف اسیایی شدی رفت اونم تازه از نوع ل....ش سوراخچه بی موقع اومدی راستی نسبتی با کانتونا لگنی نداری ؟
farnoosh63 - انگلستان - لندن
نونومیتونه اینجا که دیگه جای حسادت کردن نیست عرضش رو داره اینم از حسنهای پرسپولیسیاس که خوب بلدن لگنها رو بچزونن ناناز پرسپولیسی نظیر نداره دیدی طبع شعرش رو به ده دقیقه نکشید جوابیه باحالی به دنیل نانتی داد این از حضور ذهنشه که هرکسی این حسن رو نداره
basafa - ژاپن - توکیو
مثلا میخوای چیکارش کنی ؟ خدای پرپر که فعلا لگن و هواداراشن قهرمانی لیگ پرپر اسیاپرپر حذف خدایی شدید روتون میشه هنوز جیر بیر هم بکنید رو که نیستید سنگ پا قزوین رو هم گذاشتید تو جیبتون روشم چرم همدون کشیدید روش .
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

farnoosh63 - انگلستان - لندن
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
اه اه اه ناناز یه لبخند بهت زد یه لولل بهت گفت چه غش کردی اب زرشک بدم. اره شعر دنیل ور داشته دو تا کم و زیاد کرده می گی شعر گفته . دنیل فرانسوی- باصفا ژاپنی دمتون گرم ابی ابیتونه
پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388

basafa - ژاپن - توکیو
daniall - فرانسه - نانت
مرسی دمت گرم
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
شما کلا تو اسیا حرف نزنید که ابرو نذاشتید.افتضاح کردید خدا نکنه که کریمی ازتون بگیرن اونوقت میشید عین ژیان بی موتور.در ضمن مهم این هست که لنگی ها اتیش بگیرن.حالا بپر وسط بوق بزن
جمعه 4 اردیبهشت 1388

ss.par par - ایران - تهران
daniall - فرانسه - نانت
اصل شعر این بوده دردو بلای امون تو سر ابیامون .حذف شدن از اسیا و بردند ابرومون .حالا باهم درد و بلای امون تو سر ابیامون
basafa - ژاپن - توکیو
شما هم که با شاهکاره 2 امتیاز از 4 بازی از اسیا حذف شدید دیگه بیخیال اسیا شید و برین دعا کنید معجزه فکس برای سال دیگه تکرار بشه . شما هم که اگه تنها مرد تیمتون مجتبی جباری رو ازتون بگیرن باید برید فوتسال بانوان .
جمعه 4 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
farnoosh63 - انگلستان - لندن
حسود لایسود نونولگنی جام پر اسیا حذف ناناز لول هم نگه براش غش میکنیم تا چشات در بیاد اب زرشک رو هم.................. بله نونو نونو کلوچه ......... سرور نونو ل.......... ناناز پرسپولیسیه

basafa - ژاپن - توکیو
اره دیگه کلا همه حرفها رو شما باید بزنید حرف برای گفتن زیاد دارید بیچاره ها باز ما یه علی کریمی داریم شما همون رو هم که ندارید اسیا حذفهای جام پر
جمعه 4 اردیبهشت 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
ss.par par - ایران - تهران
فوتسال بانوان رو مسخره میکنی؟! با استقلال مقایسه نکن!
من خودم تو ایران فوتسال میرفتم!!!! یه بارم تمرین پرسپولیس رفتم اون موقع با پژمان جمشیدی و علی پروین و خردبین و معدنچی و استیلی ....خیلی های دیگه عکس دارم اون موقع سنی نداشتم واسه همین به استیلی پنالتی زدم:)) در گوشم اومد گفت ایول رو اس اسی ها رو تو کم میکنی تو باشگاه خودتون منم گفتم او موقع دختر ناصر حجازی هم کیسه کش تو همون سالن میامد چند بار باهاش بازی کردیم من تو تیم 2 تا بهشون گل زدم یه لایی هم بهش زدم:)) ازم خیلی بزرگتر بود ها :)) ولی همه بهش خندیدن پرسپولیسی ها مخصوصا بعد مجتبی شیری هم دوست دخترش بود اونجا ....دوست دختر پژمان جمشیدی که اون موقع قهر بودن و من اشتی دادم:)) اسمش نفیسه روشن هستش الان بازیگر شده تو خیلی از سریال ها هم مخصوصا ماه رمضانی و نوروزی نا عسل بازی کرده :))
ولی فوتسال بانوان رو مسخره نکن درست شاید ندیدی فکر میکنی خیلی ضایع هست اما اگه بهشون امکانات و بها بدن فکر کنم تو اسیا اول بشن:)
شایدم بیشتر...:)
البته من اون موقعی که تین اجر بودم تو ایران بازی میکردم الان خیلی وقته بازی نمیکنم چند بار هم ارسنال رفتم بازی کردم سر تمرینش هم رفتم:)
جمعه 4 اردیبهشت 1388

farnoosh63 - انگلستان - لندن
ss.sorakh - ایران - بندرعباس

اره ناناز لنگی بهت خیلی میاد مبارکت باشه هر دو اخلاقاتون شبیهه هم هستش.براش غش کن اونم با کتک هوش میارتت . اره هر موقع جام امد تو دستتون اون موقع بگو. سوراخ گوجه ای
جمعه 4 اردیبهشت 1388

ss.par par - ایران - تهران
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
ناناز جون من به بانوان توهین نکردم. فقط خواستم بگم که اگه ما تیممون به علی کریمی وابسطه است اونهام تیمشون به جباری زنده است و فقط جباری تو تیم ابرو برنداشته و تل توی موهاش نمیزنه گفتم اگه تنها مرد تیمتون رو بگیرن باید برید بانوان (از نظر شکل و قیافه )
شنبه 5 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
farnoosh63 - انگلستان - لندن
نونو اینقدر حسود بودی و ما نمیدونستیم جام رو هم به کوری چشمه جماعت لگنها میگیریم اگه باز ابهامی برات باقی مونده میتونی بگی جام پر
شنبه 5 اردیبهشت 1388

$persian$ - ایران - تهران
ss.par par - ایران - تهران
اوه چی میگی بابا اتفاقا این حرف و باید به شما زد حافظه ماهی گونه ات رو راه بنداز ببین تو این یه ساله کی تونستید جلویه ما اس اسیایه قهرمان قد علم کنید البته تو این سایت که هنوز فنچولی ولی بیرون که اس اسی میدیدی کی میتونستی براشون کل کل کنی هه هه خنده داری ناناز ببین این نالنازتون فقط جیغ و ویغ می خواید ضایعش کنم ها تو نمیری برام 3سوته چون تا حالا 60بار این کار و کردم کافیه بخواید ازم تا این کار رو بکنم میرم از آرشیو 6ماه پیش یه مطلب در میارم که همتون کپ کنید مفهمید استقلال من و خودم چه بلایی سر این نانازتون آوردیم که به چه روزی افتاده بود
ss.سروته - ایران - بندرعباس
ها میخواید به این سوتی خانم گفتم اگه به این نانازتون خیلی ایمان دارید کافیه یه اوکی بدید تا بهتون نشون بدم که چه بلایی سرش آورده بودیم طلبه اید اینکارو بکنم
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
1ساله روت و کم کردم از این چیزا نگفتم دوست داری بازم روت کم بشه لنگی پشیمون
شنبه 5 اردیبهشت 1388

soroush m - ایران - اصفهان
ss.par par - ایران - تهران
اگه تو آدمی من ننگم میاد که داخل آدما باشم. بیسوادایی مثل تو اینجاو به گند میکشن. هنوز نتونستی جواب حتی یکی از نظرای منو بدی !
شنبه 5 اردیبهشت 1388

soroush m - ایران - اصفهان
ss.par par - ایران - تهران
لول. واقعا بنازم به به روز بودنت ! بیسواد. جباری از نیم فصل اول مصدوم بود. حدودا 15 هفته.استقلال بیشترین امتیاز رو تو همون مدت جمع کرد
شنبه 5 اردیبهشت 1388

$persian$ - ایران - تهران
ss.par par - ایران - تهران
چرا شعر میگی جباری که این فصل سر جمع 15هفته بیشتر برامون بازی نکرد پس این همه گل کی زد چه جوری این همه رفتیم بالا اتفاقا به نظر من همین امسال جباری رو بندازن بیرون بهتره تیم شمام که تفاله جمع کن استقلال رو هوا میزنتش ولی شما واقعا اگه کریمی رو نداشته باشید کلا هیچی نیستید بگذریم که الانم هیچی نیستید سوتی خان تو حرفم نزنی کسی نمیگه چرا حرف نمیزنه بابا 10تا جمله میگی 11تاش سوتیه
شنبه 5 اردیبهشت 1388

ss.par par - ایران - تهران
$persian$ - ایران - تهران
طفلکیها دقیقا از همون موقع که جباری رو نداشتید دارید گند میزنید .دلتون به ارش افساید و علیزاده اوتی خوشه که اینجور حال و روزتون ناخوشه.ضمنا فعلا که ناناز حالتون رو گرفته کرده تو قوطی به این سال و ماههام حریفش نمیشید.هههه.سکته هر چی ابی امیر کله مرغی
soroush m - ایران - اصفهان
مشقهات رو نوشتی بچه اسکروچ که باز اومدی ....میکنی.
شنبه 5 اردیبهشت 1388

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
$persian$ - ایران - تهران
بشین پرشین چیه میخوای بیام دستت رو بگیرم . گو....تو بازار مسگرها غورت تو شهر غریب هرکی ندونه ما که میدونیم . سرور هرچی لگنیه ناناز پرسپولیسیه دیگه از این لقمه های بزرگتر از دهنتون حداقل جلوی ما برندارید یا وقتی میخواید از دیگران زهر چشم بگیری یه ندایی بده وگرنه ما میدونیم این ناناز کاریتون کرده بود که موهای سرتون رو دونه دونه میکندید.
شنبه 5 اردیبهشت 1388

$persian$ - ایران - تهران
ss.سرورته - ایران - بندرعباس
چیزی بهت نمیگم فقط عقلت و بکار بنداز ببین چرا همینجا جوابم رو نداد خودش می دونه دارم از چی حرف میزنم والا میشناسیش که خوراکش اینجور بحثاست سریع میاد جیغ و ویغ میکنه به جون خودم این که سهله تا به حال شصت بار کنفتش کردم شصتا هم ازش بل دارم میبینی که نمیاد جوابم رو بده یه ایلتونم نمیتونه حتی اندازه یه نصفه لقمه ام بشه آخه شما چیزی ندارید بگید که تیمتون چه گلی به سرتون زده که تیم ما گلدسته اش رو تو گردن ما ننداخته باشه بازم می تونی بگی دسته2 سال 52 و از این ...که اینام به شما ربطی نداره تیم خودت چه ... کرده تا حالا
ss.par par - ایران - تهران
دیدی گفتم مغزت مثل ماهی کار میکنه یادت نیست میگفتن استقلال اصلا متکی به فرد نیست فقدان جباری رو احساس نمیکنه حالا حرف دیگران رو بیخیال حافظه نداری ولی بالاخره مغزت کار میکنه که بنظرت ما این 70تا گل و این 18تا برد رو تو اون 15هفته ای که جباری تو زمین بود به دست آوردیم البته بهتره بگیم 12هفته چون ما با جباری 3هفته اول 3تا شکستم داشتیم
سوتی خان بیخیال شو دوست ندارم انقدر ازت سوتی بگیرم فقط یکم بیشتر دقت کن رو کامنتات فقط این کافی نیست که یه چیزی برای من بنویسی اینکه چی مینویسی مهمه
یکشنبه 6 اردیبهشت 1388

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.