شب سخت صبا در ریاض , شروع دوباره پرسپولیس

شب سخت صبا در ریاض , شروع دوباره پرسپولیس

روز نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب امروز با انجام چهار دیدار آغاز می شود. امروز صبای ایران در عربستان میهمان الهلال عربستان و پرسپولیس در تهران میزبان الشارجه امارات است.

الهلال عربستان- صبای ایران، ورزشگاه ملک فهد ریاض

بی تردید نماینده ایران در دومین تجربه آسیایی خود کار دشواری را در ریاض پیش رو خواهد داشت. الهلال عربستان با کسب دو عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا از پرافتخارترین تیم های قاره است و بازی خانگی با صبا را به عنوان فرصتی برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان می نگرد. این تیم با وجود بازیکنانی چون «یاسر القحطانی» و «سئول کی هیون» از خط حمله یی زهردار و آتشین برخوردار است، ضمن آنکه در خط میانی نیز بازیکنان خلاقی چون «ویلهلمسون» و بازیکنان پرسرعتی مانند «شلهوب» می توانند روز دشواری را برای صبا رقم بزنند.

در درون دروازه نیز مرد بلند قامت فوتبال عربستان «محمد الدعایه» سنگربان آبی های ریاض است. اما صبای ایران نیز آن تیم بی تجربه سه فصل پیش در لیگ قهرمانان نیست. نباید فراموش کرد که سرمربی کهنه کاری چون فیروز کریمی روی نیمکت صبا حضور دارد؛ مردی که همراه با پاس سابقه قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را دارد و به خوبی با شرایط بازی در عربستان آشنا است. حضور بازیکنانی چون غلامرضا رضایی و محمد نوری در صبا سبب می شود که این تیم بتواند حتی به باز کردن دروازه میزبان قدرتمند خود فکر کند. هرچند واقعیت موجود حکایت از آن دارد که صبا در درجه اول باید به دنبال گل نخوردن در بازی امروز باشد.نفراتی چون رضایی و نوری فضای بازی در ورزشگاه های عربستان را تجربه کرده اند اما نکته کلیدی برای صبا این است که بازیکنان این تیم تحت تاثیر فضای ورزشگاه ریاض قرار نگیرند، همین موضوع می تواند رمز موفقیت صبا باشد. در هر صورت این دیدار عیار نمایندگان عربستان و ایران را در گروه اول مشخص می کند. در دیگر بازی این گروه الاهلی امارات با پاختاکور ازبکستان در ورزشگاه الراشد دوبی بازی دارد.

پرسپولیس تهران- الشارجه امارات ورزشگاه آزادی تهران، ساعت 15

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران در نخستین بازی میزبان الشارجه امارات است. هرچند پرسپولیس در هفته های اخیر لیگ برتر فوتبال ایران با نتایج نه چندان خوب به رده چهارم جدول نزول کرده اما اوضاع حریف اماراتی به مراتب بدتر است و آنها در پایان هفته چهاردهم با 15 امتیاز در رده نهم جدول لیگ دوازده تیمی امارات قرار دارند. همچنین در شرایطی که پرسپولیس با بازگشت محسن خلیلی و اضافه شدن مهدی رجب زاده توان تهاجمی خود را بالا برده، مصدومیت «اندرسون» بهترین مهاجم الشارجه این تیم را بیش از پیش برای بازی مقابل پرسپولیس نگران ساخته است. در هر حال اگر پرسپولیس بتواند گره های تاکتیکی خود را برطرف سازد، الشارجه تیمی نیست که در ورزشگاه آزادی توان مقاومت مقابل پرسپولیس را داشته باشد. هرچند هواداران این نماینده ایرانی امیدوارند مانند چند بازی اخیر در لیگ برتر پرسپولیس آنها را در ورزشگاه آزادی شوکه نکند. شاید یک پیروزی پرگل مقابل الشارجه عیدی خوبی برای تماشاگران پرسپولیس باشد. در دیگر بازی این گروه الغرافه قطر با الشباب عربستان در ورزشگاه الغرافه قطر بازی دارد.

وینگادا؛ درست نیست فوتبال ایران را بالاتر از امارات بدانیم

ادواردو نلو وینگادا سرمربی پرسپولیس پیش از همه از هواداران پرسپولیس خواسته برای تشویق و حمایت از تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بیایند و کادرفنی و بازیکنان این تیم را در این بازی حساس تنها نگذارند.

وی درباره بازی امروز گفت؛ «مطمئناً حضور هواداران پرسپولیس می تواند شارژ روحی بالایی برای تیم ما باشد. آنها مطمئن باشند که پرسپولیس بازی زیبایی را به نمایش خواهد گذاشت و می توانند از تماشای آن لذت ببرند. معتقدم بازی در لیگ قهرمانان آسیا از مسابقات لیگ برتر متفاوت تر است. البته ما همان بازیکنان حاضر در لیگ را در اختیار داریم. سه نفر که با برطرف شدن مصدومیت شان به ترکیب پرسپولیس اضافه شده اند و دست ما را برای انتخاب بازیکنان در ترکیب اصلی بازتر کرده اند. معتقدم پرسپولیس نباید مثل چند بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان بازی کند و به واقع ما دیگر نباید اشتباهات قبلی مان را در این بازی ها تکرار کنیم.» وینگادا همچنین درباره شناختش از تفکرات تونی اولیویرا سرمربی تیم الشارجه گفت؛ «خوشحالم که دوباره اولیویرا را می بینم. ما قبلاً با هم همکار بودیم. او دوست صمیمی من است. از زمانی که من سرمربی ماریتیموی پرتغال بودم او هدایت تیم بنفیکا را بر عهده داشت و با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز شرکت کرد. او مربی بزرگی است اما اکنون ما با هم رقیب هستیم. ضمن احترامی که به اولیویرا و تیم الشارجه می گذارم باید بگویم نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده و در تمرینات روی آن کار کردیم. پرسپولیس پتانسیل پیروزی در این مسابقه را دارد و امیدوارم بتوانیم به این مهم برسیم.» وی در ادامه پیرامون بازی امروز نیز افزود؛ این مسابقه پیش از شروع با نتیجه صفر- صفر آغاز می شود و نام تیم ها نمی تواند عامل پیروزی آنها باشد. همه چیز در زمین مسابقه رقم خواهد خورد و هر تیمی که تمرکز و دقت بیشتری داشته باشد، پیروز می شود. تا قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان جایگاه پرسپولیس با دیگر تیم های هم گروه فرقی ندارد و درست نیست که ما سطح فوتبال ایران را بالاتر از سطح فوتبال قطر یا امارات بدانیم اما در میدان مسابقه سرنوشت بازی رقم خواهد خورد و آنجاست که سطح واقعی یک تیم مشخص می شود.

سرمربی شارجه؛ بازی مقابل 100 هزارنفر سخت است

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الشارجه امارات گفت؛ بازی مقابل پرسپولیس در حضور 100 هزار تماشاگر سخت است. تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس و الشارجه گفت؛ از اینکه دوباره وینگادا را می بینم، خوشحالم. همچنین بسیار خرسندم که تیم الشارجه برای دومین بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و فردا(امروز) باید مقابل تیم بزرگی چون پرسپولیس بازی کند. به طور صد درصد از سطح این مسابقات آگاهی کامل دارم، شاید حضور الشارجه در این لیگ برای بازیکنانش یک رویا بود اما ما سعی خواهیم کرد در شش بازی پیش رو تجربه بازیکنان را به حد بالایی برسانیم. کسب موفقیت در این مسابقات نیازمند هماهنگی و تمرکز بیشتر بازیکنان الشارجه خواهد بود. به هر حال ما تمام تلاش مان را می کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم و هنوز امیدمان را با توجه به قوی تر بودن رقبا در این گروه از دست نداده ایم. اولیویرا همچنین درباره تجربه حضور در ورزشگاه آزادی برای بازیکنان الشارجه نیز گفت؛ بازیکنان ما در بهترین حالت در حضور حتی 10 هزار تماشاگر هم به میدان نرفته اند چه برسد به اینکه فردا(امروز) مقابل پرسپولیس بخواهند جلوی 100هزار تماشاگر بازی کنند. البته من در کارنامه بازیگری و مربیگری ام حضور در برابر چشمان حتی 120 هزار تماشاگر را هم تجربه کرده ام اما خوشحالم که در رویارویی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازیکنان ما به تجربه بیشتری برسند. ما که نمی توانیم در استادیوم های تیم های مطرح اروپایی چون منچستر بازی کنیم و بازی کردن در اینجا را از این نظر غنیمت می دانیم.

وی ادامه داد؛ من مربی واقع بینی هستم و در رویاهایم سیر نمی کنم. درست است که شانس پرسپولیس برای کسب موفقیت روی کاغذ بیشتر از الشارجه است اما گریه نمی کنم و تیمم را برای یک رویارویی قدرتمندانه مقابل پرسپولیس آماده می کنم. هدف اول ما راهیابی به این مسابقات بود و در مرحله بعد هم توانستیم دمپوی هند را از پیش رو برداشتیم. در حال حاضر هم سطح مسابقات گروهی در این مرحله بالاتر از دیدار با تیم هندی است و ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم.

کریم باقری؛ فشردگی مسابقات باعث افت من شده است

کریم باقری کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر افت جسمانی اش در مقطع کنونی نسبت به اوایل فصل گفت؛ درست است شرایط جسمانی من نسبت به هفته های ابتدایی لیگ پایین تر آمده است اما توجه داشته باشید که فشردگی مسابقات لیگ و حضور من در تیم ملی مهم ترین دلیل این مساله بوده است. اما خوشبختانه با مرخصی که از پرسپولیس گرفته ام و استراحتی که انجام داده ام شرایطم بهتر شده و البته سعی می کنم در تمرینات به وضعیت ایده آل گذشته برسم.

وی افزود؛ هر بازیکنی در طول فصل نوسان دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در حال حاضر تنها به این می اندیشم که با آمادگی کامل در ترکیب پرسپولیس مقابل تیم الشارجه بازی کنم. باقری در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری پیرامون شرایط پرسپولیس نسبت به دیگر رقبای همگروهش تصریح کرد؛ به هر حال همه تیم ها که در این جام حضور دارند، تیم های خوبی هستند. آنها خود را برای شروع قدرتمندانه در این لیگ آماده کرده اند و دوست دارند به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنند. طبیعتاً پرسپولیس هم چنین عنوانی را دوست خواهد داشت و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

علی کریمی؛ در لیگ آسیا نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت

علی کریمی گفت؛ تمام بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی مقابل الشارجه امارات متحد شدند و از هواداران می خواهیم ما را در این بازی تنها نگذارند. بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در جمع خبرنگاران گفت؛ «فردا(امروز) نخستین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست که ما امیدواریم با حضور و حمایت هواداران مان شروع خوبی را در این جام داشته باشیم. تمام بازیکنان با یکدیگر متحد شده اند تا الشارجه امارات را در این بازی شکست دهند. روحیه تیم ما حتی با وجود شکست اخیر مقابل مقاومت سپاسی بسیار خوب است و ما تمام تلاش مان را برای برد خواهیم کرد.» وی درباره شرایط جسمانی خودش نیز گفت؛ «مدتی به علت آسیب دیدگی با بازیکنان تیم تمرین نکردم اما اکنون وضعیتم بهتر شده و البته با کمی مدارا تمریناتم را دنبال می کنم. امیدوارم تا این مسابقه مشکل خاصی پیش نیاید و بتوانم برای پرسپولیس به خوبی بازی کنم.»

arazel - انگلستان - میدلزبرو
باوجوداینکه از لنگی جماعت خوشم نمیاد ولی امیدوارم روی این ملخ خورهارو کم کنن و تا یاذم نرفته بگم که استقلال سرور پرسپولیسه
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

Majid_teh - ایران - تهران
پرسپولیس .......زلزله ؛ قرمزته با آمدن محسن خلیلی در خط حمله و فیکس شدن علی کریمی !!! وای وای وای........پرسپولیس حمله حمله حمله .....عاشقتیم پرسپولیس
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

اینترنت ندیده - ایران - ایران
لااقل به نام پرسپولیس افتخار کنید که ایرونیه اما استقلال چی؟
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

gh-m - ایران - بابل
با وجود اینکه من هم استقلالی هستم امیدوارم پرسپولیس ببره و بیاد بالا و در نهایت با استقلال یه بازی بدون دخالت بعضی هاااااااااااا انجام بده .
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

مجنون لیلی - ایران - ری
این کیسه کشا چه اسمهای مضخرفی دارند مثل اراذل یا گنده لات این کیسه کشا بنظرم کمبود شخصیت وکمبود محبت را با هم یدک میکشند در ضمن این کیسه کشا لطفا برای اون تیم اوسکولشون ارزوی موفقیت بکنند ما خودمون میدونیم با تیممون چه بکنیم
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

ENSAN-ZAMIN - هند - پونا
امشب خیلی ها منتظر دیدن بازی غلامرضا رضایی هستند. واقعا بازیکن خوبی است. امیدوارم بتونه جانشین خوبی برای علی دایی در خط حمله تیم ملی باشه.درود به علی دایی که این جوان را به فوتبال ملی معرفی کرد.
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
اوه این الدعایه هنوز زنده است ؟
arazel - انگلستان - میدلزبرو
پرسپولیس سرورته . سوراخچه لگنی
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

131156 - انگلستان - منچستر
پرسپولیس سرور استقلاله و قهرمانی از ان پرسپولیسه
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

mosafer.55 - ایران - شیراز
arazel - انگلستان - میدلزبرو
برو برس به کارت پریرزوز تو شیراز 4 تایی شدید پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله ما هم برای اس اس تو عربستان ارزوی موفقیت داریم
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

$persian$ - ایران - تهران
چی بگم از یه طرف از شکست لنگیا خوشحال میشم از یه طرف از پیروزیه عربا ناراحت
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

مجنون لیلی - ایتالیا - ری
پرسپولیس زلزله..................محبوب هرچی دله
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

m_r - المان - اخن
با سلام و عرض ارادت حضور همه هموطن هائ عزئز و امئد موفقعئت واسه همه تئمهائ ائرانئ در اسئا مخصوصا استقلال عزئز و بزرگ
چاکر همه استقلالهائ عزئز در ائران و همه جائ جهان
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
مجنون لیلی - ایران - ری
نه بابا این اسمهای کیسه کشها نشون از شمال شهری بودن و فرهنگ و کلاس بالاشونه که بهش مینازن . اخه اینها اصلا جنوب شهر رو تو خواب هم ندیدن طفلکیها .
$persian$ - ایران - تهران
gh-m - ایران - بابل
arazel - انگلستان - میدلزبرو
لگنچه های سوراخ برید برای مرغدونیتون دعا کنیدپرسپولیس برد و باختش وکیل و نذر کننده نمیخوادلگنچه ایهای بی خاصیت فقط سوراخی بهشون میاد در ضمن ما اصلا برد و باخت تیم لگن برامون مهم نیست هیچ ارزوی از خوب و بد هم برای مرغدونی سرجوخه مرغی نداریم شما برید تیم خودتون رو حماقت کنید .
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

$persian$ - ایران - تهران
ss.sarvar - ایران - بندرعباس
آره جون خود....اصلا بازیایه سرورت استقلال برات مهم نیست تیم سوراخی همه جا زیرمونید بایدم به تیم رقیب توجه نکنی چون اگه توجه کنی سکته میکنی از بس که در همه زمینه ها زیرشید برای جواب دادن می تونی بازم دست کنی تو خرابکاریه آقا گربه آزادی اصلا غیر از اینکار کاره دیگه ای بلد نیستی یعنی تیمت عددی نیست که بخوای در موردش حرفی بزنی
سکته هرچی لنگیه امیر قلعه نوعیه
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

farnoosh63 - انگلستان - لندن
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
بعضی موقعها کامنتات جوری که لج منو در میاره مثل این یکی دوست دارم اگه میشد صدای جیغ منو میشنیدی حاضری عربها ببرند و تو خوشحال شی سوراخ لنگی ابکش امیییییدوارم تیمت ببازه
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

bahram** - ایران - کرج
چاکر آبی ها اون ور آب و این ور آب.بچه ها ترا خدا دعا کنید این پرسپولیس ببره آخه گناه دارن طفلکیا
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

bahar - امارات - دبی
ss.sorakh - ایران - بندرعباس از بس بی ...ری.ترشی بندری.
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

Majid_teh - ایران - تهران
ارتش سرخ با طوفان سرخ در جهنم آزادی ؛ الشارجه رو در هم میکوبه تا درس عبرتی باشه برای همه تیم های عربی.
پرسپولیس زلزله !!! حمله حمله حمله
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

خرس قطبی - کانادا - تورنتو
پرسپولیس اگه از تیم 15 جدول امارات هم نبره برای در کوزه خوبه!
البته طرفدارای بی تربیت این تیم خودشون هم میدونند که پرسپولیس توی آسیا عددی نیست. ولی با توهین و فحاشی سعی دارند عقده های خوشون رو خالی کنند.
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

$persian$ - ایران - تهران
لنگیا کلا تو مرحله گروهی به جایه سفت برخورد نخواهند کرد اگه نبرن جایه سوال داره البته تو همین بازیم کل تیمشون دست کریمی بود خود تیم تاکتیک خاصی نداشت نیمه دوم که کریمی رفت بیرون لنگیا شدن همون تیم بی خطر قدیم الشارجه هم که اومده بود تهران سوراخ بشه و بره خوب تیم چندم اماراتن بایدم سوراخ میشدن
البته اینم بگم از اینکه عربا باختن بدم نیومد امیدوارم که هر 4تا تیم ایرانی امروز و فردا اعراب رو لوله کنن
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

parandeye abi - بلزیک - بروکسل
فقط ابی/ البته ایشالا پرسپولیس هم به خودش بیاد وبردن شانس و اقبالی رو کنار بذاره و بتونه با ارائه بازیهای خوب بیاد بالا.
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

bluestar - ایران - تهران
نیمه اول 3- 0 تمام شد. از برد پرسپولیس و نمایندگان دیگر ایران تو آسیا بیشتر از برد تیم ملی خوشحال خواهم شد. چون باعث تثبیت تعداد 4 نماینده ایران در آسیا خواهد شد.
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

bahar - امارات - دبی
با وجوداینکه ابی سرور لنگیه.ولی امروز پیروزی یعنی ایران و شارجه یعنی امارت.پس زنده باد ایران.الان بین دو نیمه بازیه و خوشحالم پیروزی برده. و باعث افتخار ایرانیهای دبی شدن.اینجا کسی نمیگه این ایرانی لنگیه یا ابی.فقط میگن ایرانیه.پس امیدوارم ببره
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

elektris - فرانسه - پا ر یس
جا دوگر(علی‌ کریمی‌)غو غاع کرد امروز.... با آرزوی پیروزی هر ۴ تا تیم ایرانی‌
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

elektris - فرانسه - پاریس
بچها چه خوب می‌شه که تیمها یه ایرانی‌ مقمها یه ۱-۲-۳-۴- رو بگیرند واقعا دیگه اون موقع یه جشن حسابی‌ می‌شه.... پیروزی کامل ایران بر کشورای عربی‌.... جون ....چی‌ می‌شه .... پوزشون رو به خاک میما لونیم..... +++ آخوند
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

elektris - فرانسه - پاریس
گر چه سران آخونده کشورمون تذکری برای بی‌ احترامی ها ی عرب‌های ملک خور در فرودگا ه بهم وطن انمون نمیدان....... ولی‌ پیروزی پرسپولیس و استقلال برابر عرب‌های ملکه خور!!!! پیروزی ایران بر عرب ها....ها.....ها..... البته بگم که منظورم عرب زبانهای غیور کشورمون نیست....... گووووول گل دوووووم............ برا ووووووووو....... پیروزی ایران بر عرب......
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
bahar - امارات - دبی
پیروزی نه پپپپپپپپپپپپپپپپپپپرسپولیسس سرورته...کیسه ک..ش
استقلال سوراخه..اما خودی دیگه امیدوارم پرسپولیس قهرمان بشه استقلال سوم سپاهان هم 4م لیگ اسیا ایران ایرانی بشه هاهاها!
سونامیی قرمز ها در 7 دقیقه..
قدرت پرسپولیس اینه 6تایی ها!!
باید 8تا به این تیم میزدیم!!
پرسپولیسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سروره کل اسیا!!
مرسییییییییییییییییییی!
نگین سرخ اسیا سروره کل تاجی ها!!
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

farnoosh63 - انگلستان - لندن
m_r - المان - اخن

اقا دمت گرم که همش همین شعار میدیی. ابی ابیته
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن

نانازی ناناز لنگی پرسپولیس نه استقلال نگین ابی اسیا
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

parandeye abi - بلزیک - بروکسل
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
نانازتو برم پرسپولیسی.... فراموش نکن که ابی سرورته ناناز جون..
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

bahar - امارات - دبی
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
افتابه کجا بودی روزی که تیمت باخت.چه سوراخی قایم شده بودی؟لنگی یه مثل هست که میگه گاه گاه میشود شنبه به نوروز.شاهنامه اخرش خوش باشه.نیمه دوم که .....هرچند از بردتون خوشحالم چون حیثیت ایران وسطه ولی خداییش الشارجه تو لیگ امارات اصلاپیدا نیست که کجاست.پس الکی خودتون رو فینالیست نبینین.اینو جایی نگی که به عقل نداشتت شک میکنن لنگی پاره پاره
سه‌شنبه 20 اسفند 1387

مجنون لیلی - ایتالیا - جنوا
farnoosh63 - انگلستان - لندن
فرنوش خانم نگین را همیشه برنگ قرمز میشناسند نه ابی شما خانومی اینارو باید بهتر بدونی میگم نکنه شما هم مرد هستی و با اسم خانمها اومدی اینجا نظر میدی لازم شد یک خوابم برای شما ببینم
نگین سرخ اسیا .................سرور کل تاجیها
چهار‌شنبه 21 اسفند 1387

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
لگنچه های بیچاره چه عقده ای هستن . سوراخها کل و الاجمعین دارن از حسودی سکته میکنن زیرمون زیرمون میکنن . دوباره که از ادب و نزاکت و تربیتتون گفتید اره والا نشون ادبتون همون کله مرغیتونه .
نونوش گفتم بدو باخت تیمتون برای ما مهم نیست مثل شماها هم نیستیم که بیفتیم دنبال تیم رقیب موس موس کنیم ما فقط تیم خودمون برامون مهمه

پرشین و بهار و بقیه لگنهای استفراقی چرا اینقدر موس موس میکنید تیم پرسپولیس کیسه کش نیاز نداره برید دون مرغیهای مرغدونیتون رو بپاشید الان داد سرگروهبان تون در میاد بهار لگنی تیم بوده یا نبوده مطینن در حد لگنچه بوده که رسیده به اینجا سوراخخخخخخخخخخ
مثل اینکه برد تیم ما براتون خیلی مهمه اخی عقده ایها .
پرشین همچین گفتی جون خودت گفتم چی میخواد بگه معلوم که اصلا لگن رو تیم نمیدونم که بخواهم بازیهاش رو نگاه کنم اهل موس موس کردن دنبال این و اون هم نیستم لگنچه ای اره استفراقی تیمت مال این حرفها نیست بیخود زور نزن
parandeye abi - بلزیک - بروکسل
اره دیگه راست میگی کیسه فقط پنالتی افساید براش میگیرن خطای 6 ثانیه و نمیدونم هزارتا کلک شورت داوری که استفراق یه گل بزنه اونوقت نمیدونم پرسپولیس چرا همه بازیهاش شانسی ؟
چهار‌شنبه 21 اسفند 1387

$persian$ - ایران - تهران
مجنون لیلی - ایتالیا - جنوا
نه این یکی رو بهت اطمینان میدم که نیازی به خواب دیدن نیست فرنوش ما خانم خیلیم خانم متشخصیه با عرض پوزش تو شعاری که نوشتی چندتا غلط دیدم که باید برات تصحیح کنم:
لنگ سوراخ آسیا................سرورش استقلالیا
فکر کنم درست شد دیگه ایرادی توش نمیبینم این به واقعیت خیلی نزدیکتره
چهار‌شنبه 21 اسفند 1387

$persian$ - ایران - تهران
ss.sarvar - ایران - بندرعباس
اس اس بندری چه کسی است؟
کسی که هر روز درازایه زبانش متناسب با نتایج فوتبال متغییر است
کسی که لنگیه پاره پاره است
کسی که دکیه قلابی است
کسی که به دروغ خودش را بچه تهران معرفی می کند
کسی که کله ماهی و ترشی بندری استعمال می کند
کسی که زمان زیادی از زندگیه خودش را صرف کل کل فوتبالی می کند ولی هنوز نفهمیده فوتبال را چه جوری مینویسند
و در آخر کسی است که همیشه در زمینه های کل کل و فوتبال زیر استقلالیها بوده هست و خواهد بود
اس اسی بندری همیشه زیر باش
چهار‌شنبه 21 اسفند 1387

خرس قطبی - کانادا - تورنتو
ss.sorakh - ایران - بندرعباس
عقده هات خالی شد؟
چهار‌شنبه 21 اسفند 1387

ss.sorakh - ایران - بندرعباس
$persian$ - ایران - تهران
اینها استرس قبل از بازی بود یا سوزش و عقده بعد از بازی ؟ لگنچه سوراخ خوب اگه میخوای زیر باشی حداقل هموطن باشه نه سوسمار خور باز ابرو ریزی لگنچه رو چه به اسیا تیم درجه 2 سوراخ
خرس قطبی - کانادا - تورنتو
از چه لحاظ ؟ اینکه استفراق از الاتحاد باخته ؟ نه نشد اخه ما هیچ وقت راضی نمیشیم شما زیر سوسمار خورهای فوتبال ندون باشید این رو گفتی که از سوزشت کم شه .لگنچه کاش امسال هم فاکس نداشتید نمیشد نرید سوراخ اسیا هم به افتخاراتتون اضافه نشه

پنج‌شنبه 22 اسفند 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.