پرز: اجازه نمی دهیم غزه به یکی از اقمار ایران تبدیل شود

پرز: اجازه نمی دهیم غزه به یکی از اقمار ایران تبدیل شود

پرز: اسرائیل اجازه نمی دهد غزه به یکی از اقمار ایران تبدیل شود

رئیس جمهوری اسرائیل هشدار داده است که دولت او مانع از وابستگی نوار غزه به ایران خواهد شد.

روزنامه ایتالیایی رپولیکا در شماره روز پنجشنبه، 8 ژانویه (19 دی) متن مصاحبه ای را با شیمون پرز، رئیس جمهوری اسرائیل، در مورد اوضاع غزه منتشر کرده است.

این روزنامه پس از اشاره به اینکه آقای پرز در سال 1994، همراه با اسحاق رابین، نخست وزیر وقت اسرائیل، و یاسر عرفات، رهبر فقید فلسطینیان، جایزه صلح نوبل را به خاطر توافقنامه صلح اسلو به دست آورد، از وی در مورد هدف های اسرائیل از عملیات کنونی علیه فلسطینیان در غزه سئوال کرده است.

آقای پرز گفته است که "هدف های ما کاملا روشن است: ما نمی خواهیم غزه به یکی از اقمار ایران تبدیل شود، هدف ما جنگ برای رسیدن به آتش بس نیست بلکه خاتمه دادن به اقدامات تروریستی است."

در حالیکه شماری از سازمان های بین المللی اسرائیل را به خاطر محاصره اقتصادی غزه مورد انتقاد شدید قرار داده اند، شیمون پرز دلیل محدودیت ها وضع شده در مورد نقل و انتقال اقلام اساسی را جلوگیری از کمک نظامی ایران به حماس قلمداد کرد.

رئیس جمهوری اسرائیل با نادرست خواندن گزارش های سازمان ملل و صلیب سرخ در مورد خطر بروز یک فاجعه انسانی در غزه، گفت "راه برای انتقال کمک های بشردوستانه باز است و جریان حمل اقلام اساسی به این منطقه هرگز قطع نشده" و افزود "محدودیت ها برای جلوگیری از ارسال اسلحه های ایران وضع شده و نه علیه ارسال دارو."

وی خطاب به سازمان های امدادرسانی گفت "هر مقدار دارو و مواد غذایی که می خواهید برای غزه بفرستید، و کوتاهی نکنید، ما خواستار بروز بحران انسانی نیستیم."

رئیس جمهوری اسرائیل تاکید کرد که دولت این کشور در نظر ندارد نوار غزه را اشغال کند و حملات کنونی علیه این بخش از سرزمین های فلسطینی را مغایر دستیابی به صلح ندانسته است.

وی گفت که فلسطینیان در مورد صلح اختلاف نظر دارند و در حالیکه یک گروه خواستار مذاکره و برقراری صلح هستند، "یک گروه کوچک از تروریست ها هم می کوشند مانع از صلح شوند" و افزود که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی با این گروه مخالف است.

شیمون پرز گفته است "اسرائیل در نظر ندارد این جنگ را به درازا بکشاند و هیچگونه هدف ارضی در غزه ندارد."

در مورد تلاش های جامعه بین المللی برای برقراری آتش بس در درگیری های کنونی در غزه، رئیس جمهوری اسرائیل طرح آتش بس پیشنهادی مصر حاوی از سر گیری مذاکرات بین اسرائیل و فلسطینیان و همچنین گفتگوی تشکیلات خودگردان فلسطینی و حماس را "یک طرح کلی" خواند و گفت که تکمیل جزئیات این طرح به کار بیشتری نیاز دارد.

آقای پرز، که در گذشته، سمت های نخست وزیر و عضویت در کابینه های مختلف اسرائیل را بر عهده داشته و از تابستان سال 2007 به مقام تشریفاتی ریاست جمهوری انتخاب شده، گفت که تکمیل چنین طرحی به سرعت امکانپذیر نیست و مستلزم چند روز کار است.

شیمون پرز در این مصاحبه نظر مقامات اسرائیلی در مورد گروه حماس را تکرار کرد و گفت "غزه وضعیتی بی سابقه دارد و ما با یک گروه تروریستی مواجه هستیم که به طور غیر قانونی سرزمینی را مصادره کرده و بر آن مسلط شده است."

آقای پرز جنبش حماس را به بی اعتنایی به جان غیرنظامیان متهم کرد و گفت این گروه "اهمیت چندانی برای حفظ جان زنان و کودکان خودشان قائل نیست و مدارس ما را هم هدف موشک قرار می دهد."

شیمون پرز این اتهام اسرائیل را تکرار کرد که "حماس از کودکان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند، تروریست ها را در بیمارستان ها و اسلحه ها را در مساجد مخفی می کند."

رئیس جمهوری اسرائیل همچنین حماس را مسئول تلفات سنگین غیر نظامیان در اثر حملات هوایی و زمینی اسرائیل از جمله در یک مدرسه وابسته به سازمان ملل قلمداد کرد و گفت که "اسرائیل به دبیرکل سازان ملل گفته است که ساختمان های این سازمان به عنوان حفاظی برای فعالیت های تروریستی به کار می رود و از وی خواسته است این مساله را حل کند اما این درخواست عملی نشده است."

kooroshebozorg - ایران - رشت
خدایا به اسراییل کمک کن تا زودتر همه فلسطینیها رو از بین ببره
جمعه 20 دی 1387

محسن قوز فیش - نروژ - اسلو
بابا گورت کنده شده خبر ندارین...درست مثل شاهنشاه عزت جلال ملعون ایران که به دست بچه های مسلمان ایران کنده شده بود. بنشین و تماشا کن که قدرت خدا چگونه شماها را از پای در می اورد.
جمعه 20 دی 1387

galog - ایران - تهران
آقای پرز ضمن درود خدمت شما از شما میخوام ریشه تروریسم را از بین
ببرید اینطوری هم حماس و هم حزبالله از بین خواهند رفت شما خوب
میدانید ریشه آن در ایران است . موفق باشید
جمعه 20 دی 1387

jamshid_64 - ایران - تهران
از قدیم می گن پول بده سر سیبیل شاه نقاره بزن ... تا پول ما مردم ایران است مطمن باش اینها برای عملی شدن این کابوس همه کار می کنند ...و سرمایه این ملت در آنجا به باد خواهد رفت ... بیچاره بچه هایی که به خاطر عدم تامین خرج دانشگاه از تحصیل محروم شدند... و بیچاره زنهایی که به خاطر عدم تامین مخارج زندگی به راه بد کشیده شدند... و بیچاره مردهایی که از خجالت زن و بچه شبها تا دیروقت بیرون از خانه می مانند... فعلا قضه را بچسب... تا یه روزی همه اتان را راهی آنجا کنیم ....
جمعه 20 دی 1387

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
من خودم از ایراییل اصلا خوشم نمیاد اما شرایط غزه اخه بابا اول اینا موشک فرستادن کرم بازی در اوردن.شما فرض کنید بکی با توپ فوتبال هی بزنه به پنجرتون هر روز خدا شما ها مجبوریر شیشتون رو عوض کنید چه حسی بهتون دست میده؟؟ مسلما!اما منم با کشت کشتاراشون مخالفم اما خوب!! اسراییل هر چی هم باشه تقصیر فقط از اون نیست اما زنده باد ایران!!!به ایران پرو .... چیزی نگو!!
جمعه 20 دی 1387

خواهر جون - استرالیا - سیدنی
صبح به خیر حاج پرز نفهمیدی ایران یکی از اقمار غزه است ؟فقط 5 دقیقه کانالای ایرانو از ماهواره ببین همه در خدمت اربابهای عربهشونه
جمعه 20 دی 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
kooroshebozorg - ایران - رشت
دوست عزیز. حزب الله هر کجا هست باید نابود شود.بهمراه هر چی عرب تازی پرست است
جمعه 20 دی 1387

عیسی - ایران - بختیاری
خفه شو ...زاده ک...یف.نفرین بر توی بیشرف و همه کسانی که از صهیونیستهای نجس دفاع میکنند.این همان وعده دوم عذاب است که ان شاء الله به زودی فرا خواهد رسید و این صهیونیستهای ک..ف و همه دین ی...ت یک جا به درک واصل خواهد شد.شواهدی در دست است که انشاء الله به زودی فرزندان معنوی رسول الله از خواب گران بیدار شده و کشورهای خود را از دست حاکمان ک..ف و بی نا...س عرب و دنیا را از دست صهیونیستهای سفاک و آدم کش نجات خواهند داد به امید آن روز.ان شاء الله پیروزی رزمندگان حماس را در همین سایت جشن خواهیم گرفت و به زودی خبر پیروزی آنها بر ....یهودی در همه دنیا و از جمله همین سایت منتشر خواهد شد.یا علی
جمعه 20 دی 1387

hehe - فیلیپین - مانیلا
درووووود بر پرز
لعنت بر علی شیره ای و دارو دستش مثل قوز فیش
جمعه 20 دی 1387

بهنام مزینانی - اکراین - کیف
یک سری با اخوندها مشکل دارند فکر می کنند هر کی دشمن اخوندها بود حق با اونه.قبول کنیم اسرائیل داره جنایت می کنه
جمعه 20 دی 1387

reza2772 - امارات - دبی
این وسط گناه زن بچه ها چیه
جمعه 20 دی 1387

mah1 - ایران - تهران
کاربران گرمی‌، مخصوصا کسانی‌ که uk زندگی‌ میکنن، sky کانال ۵۱۵ پنجشنبه شبها برنامهٔ کامنت رو که george galloway اجرا کنندشه رو حتما نگاه کنین، خیلی جالبه، به نظر خیلی مرد ازدایی میاید، من دیشب نگاه کردم واقعا بحثش راجع به غزه جالب بود.
جمعه 20 دی 1387

man iraniam - هندوستان - بنگلور
عیسی - ایران - بختیاری
اقای عیسی اگرواقعا بختیاری باشی این حرفها ازت بعیده .!!!چون تا حالا بختیاری طرفدارعرب و اسلام ندیده بودیم !!!!
جمعه 20 دی 1387

banoo - امارات - دبی
عیسی - ایران - بختیاری مرسی.....به علی شیر مردی ....ما بختیاریها بلدیم جی بگیم نه اینا که درود میفرستند به بیگانگان .... به ذات خرابه بعضیها....
hehe - فیلیپین - مانیلا حرف ...بفهم ادم به قوزی چکار داری مفت خوری این بلاها سر ادم میاره
جمعه 20 دی 1387

miky - انگلیس - لندن
لعنت بر اسرائیل و ایرنیان طرفدار اسرائیل. حمایت ایرانیان از اسرائیل این غده سرتانی واقعا بی شرمانه ودور از انسانیت است.
جمعه 20 دی 1387

liya - اکراین - کیف
عیسی‌ ایران ‌بختیاری ای ...ده عرب زده،بهتره آن دهان .. ببندی تا ... دیده نشه...
جمعه 20 دی 1387

بیطرف- بلژیک - بلژیک - آنتورپن
آقای محسن قوز بالای قوز - چیه از جمهوری اسلامی مواجب خو ب میرسه؟
برو اول اون مغزه کوچیکتو بده هم یه مارک بهتر هم 4یا 5 سایز بزرگتر شو بخر . خدایش بشین پیش خودت فکر کن که کی جنایتکاره؟ جمهوری اسلامی یا اسراییل؟ اگه این رژیم بی دین مردم بیچاره فلستین رو انتریک نکنه الان اونها در صلح وصفا بودن.
جمعه 20 دی 1387

galog - ایران - تهران
آقای عیسی از بختیاری منظورتان از رسول الله همان .................. است؟ پووردگار عالم بهت عقل بده
جمعه 20 دی 1387

galog - ایران - تهران
این محمد دروغ... و مهاجم بود ابتدا یهودی های شهر یثرب( مدینه)
و خیبر(شهر یهدوی ها) را کشت و اموالشان را دزدید و به زن هایشان تجاوز کرد حالا دست انتقام داره تلافی میکنه. سوال اینست ما ایرانیان کی باید انتقام کشته ها مون را در بسیاری از جنگ ها مثل :قادسیه - زنجیر - موصل - نهاوند - ساوه و ..... بگیریم
به امید آنروز درود به ایرانی وطن پرست
جمعه 20 دی 1387

dastopaaa - روسیه - مسکو
عیسی - ایران - بختیاری
ای جاهله، نطفه عربه ....
جمعه 20 دی 1387

farzande koroshe kabir - ایران - تهران
محسن قوز فیش - نروژ - اسلو
می گم قبلا که با آی دی اعتراض می اومدی حرفات خیلی احمقانه وخنده دار نبود . ولی حالا....
جمعه 20 دی 1387

Sharagim429218 - ایران - تهران
ای .... توذات این اسراییلیها ی خبیث ،اگه دستم میرسید مثل .. میکشتمشون درضمن هرکی ازاسرائیل حمایت کنه از..... . تره.این روهم اضافه کنم مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فقط یک ا...د؛
..
جمعه 20 دی 1387

BABAK1400 - ابران - تهران
بکشید این ت...های عرب را . خداوند نگهدار شما اسرایلیها و امریکاییها باشد
بعدشم نوبت این منوشهای ک...ف جنایتکار خودمان میر سد هموطننان. مرگ بر قوزفیشهایی که توی اروپا زندگی میکنن و نمیرن غزه بجنگن تا به درک واصل بشن.
جمعه 20 دی 1387

rezanl - هلند - امستردام
عیسی - ایران - بختیاری
اگه تریاک نباشه فرزندان معنوی شعار هم نمیدن چه برسه عمل. شما برید پرچم بسزونید اسرائیل هم... شما. تقبل الله.
جمعه 20 دی 1387

Ya_Ali - المان - کلن
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم .
رشادت جوانان ایرانی که اکثر انها در همین المان متولد شده اند و با دلاوری تظاهراتی در شهر کلن المان در مرکز شهر به راه انداخته اند . و بر ضد رژیم صهیونیستی شعار می دهند .
بنده که بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم .

(https://v5.tinypic.com/player.swf?file=2mrw55es=5)
جمعه 9 ژانویه 2009 ساعت 16 - 18 در مقابل HM و Kaufhof

والسلام .
جمعه 20 دی 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
شیمون جان درود. ما که هر چی گفتیم بابا همه این اتیشها از گور ایران بلند میشه٫ نژادپرستان ایرانی با نشون گرفتن اعراب خودشون رو به نادونی زدند .مگه اینکه شما قوم سامی رو نجات بدید. فلسطینیها اگه میدونستند مستعمره ایران شدن یعنی چی به بختشون لگد نمیزدند!
با عرض معذرت از ایرانیهای غیر نژادپرست
جمعه 20 دی 1387

rabi - ایران - تهران
زندباد اسرائیل با اقای رئیس جمهور پرز موافقم انها از کودکان به عنوان سپر انسانی اسفاده می کنن زندباد عدالت زندباد ازادی زندباد ائسرائیل
جمعه 20 دی 1387

pars2000 - پرتغال - لیسبون
Ya_Ali - المان - کلن
دوست عزیز.من کامنت هایی را که شما در مورد قران می گذاشتی را خواندم .نظراتتون کاملا قانع کننده بود.مطمئن هستم که شما یک روشنفکر ایرانی هستید و خدارا شکر که افراد روشنفکری امثال شما در این سایت وجود دارند.در ضمن باید بگم که این شیمون پرز دروغ می گوید.زیرا اسراییل تاکنون حتی به یک قلم دارو هم اجازه ورود نداده است.حق با صلیب سرخ است که می گوید اسراییل مانع ارسال دارو و مواد غذایی به غزه می شود.بالاخره آه و ناله مظلومان فلسطین حساب اسراییل جنایتکار را خواهد رسید.انشا الله
جمعه 20 دی 1387

amirfarhang - ایران - تهران
اسراییل حق دفاع از خود را در مقابل مشتی تروریست رذل بی مسپولیت که مردم عادی را گروگان گرفته اند را دارد.حماس نوکر حکومت ایران است و با بیرحمی باعث کشتار مردم میشود.امیدوارم همانگونه که پوزه حزبالله لبنان به خاک مالیده شد و الان جرات نفس کشیدن ندارد ترتیب حماس هم داده شود.کی نوبت اخوندای خودمون میرسه؟
جمعه 20 دی 1387

alibaba61 - ایران - اندیمشک
kooroshebozorg - ایران - رشت

الهی آمین............
شنبه 21 دی 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Huria - دانمارک - کپنهاگ
به نظر تو ایرانی باید نژاد عرب رو بپرسته؟
شنبه 21 دی 1387

mahkame - اتریش - وین
حماس "اهمیت چندانی برای حفظ جان زنان و کودکان خودشان قائل نیست و مدارس هم هدف موشک قرار می دهد. از کودکان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند، تروریست ها را در بیمارستان ها و اسلحه ها را در مساجد مخفی می کند" راست میگن.مگه دوروغه؟ اسراییل حق داره این جانی هارو که به فکر مردم خودشون نیستن رو هم از بین ببره.
شنبه 21 دی 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
صلح بهترین و انسانی ترین راهی است که بشریت را به ارزشها میرسناد. هیچوقت خواستار مرگ کسی نشید .
شنبه 21 دی 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
محسن قوز فیش - نروژ - اسلو
خو.. ک..ف می توانی خ..ه خون بگیری تو لیاقت زیستن را نداری تو به فکر خیانت خودت باش از وجودت تعفن این دین ننگین به مشام میرسد.مرگ بر حماس ویروس ننگین ملایان.
شنبه 21 دی 1387

m uk - انگلیس - منچستر
جالبه بدونید محسن قوز فیش - نروژ - اسلو در حالیکه مسولین دولتی مردم ایران رو برای کمک جانی و مالی همه جوره تحریک می کنند مجروحین فلسطینی از پذیرش خون ایرانیان بدلیل شیعه بودن خودداری می کنند !!!! وا زینبا ... ای ایران ...وا زینبا ... ای ایران ... معلوم نیست چرا ایرانیان با پنج هزار سال تمدن هنوز نمی تونن دوست و دشمن رو تشخیص بدهند !!!! و بهتره بدونید اسراییلی ها وقتی اسم کوروش کبیر رو می شنوند به احترامش بلند می
شنبه 21 دی 1387

searider - ایران - تهران
rabi - ایران - تهران
راستی امشب شام چی دارین؟
شنبه 21 دی 1387

salamiran - ایران - شیراز
این « پرز » ملعون و جنایتکار غافل است که ممه جنگهای شش روزه را لولو برده است . می خواهد مثلا با حمله به یک باریکه کوچک و قتل عام یک مشت زن و بچه بی دفاع آبروی بر باد رفته اش در جنگ 33 روزه را ترمیم کند اما حماسه آفرینان « حماس » چنان درسی به او بدهند که بیفتد بغل همپالکی اش « شارون » قصاب و زندگی گیاهی را تجربه کند .
شنبه 21 دی 1387

farzande koroshe kabir - ایران - تهران
Ya_Ali - المان - کلن
تمام تظاهراتهای آلمان رو تلویزیون هم نشون میده. ولی همه شون عرب هستند. قیافه ی اروپایی دیده نمیشه. و خبرنگار کلی میگشته و یک آلمانی پیدا می کرده وباهاش مصاحبه می کرده. حتی شعارهاشون هم نصفه عربی و آلمانی بود. البته تو هم عرب هستی و انتظار میره که در جمع هم وطنانت تظاهرات کنی.
شنبه 21 دی 1387

banoo - امارات - دبی
ای جاهل نطفه عرب جیه ههههههههههههههههههههههههه
هی اونهایی که نمیدونند بدونند چون خنگی تمومه وجودشون و گرفته
اصیلترین فرقه ایرانی بختیاریها هستند
یعنی قبل ا. اینکه نطفه شماهایی که حرف .زدی به وجود بیاد ما بختیاریها بودیم.....علی اقل ما میدونیم مال کجای ایرانیم شماها که هنوز نمیدونید اسراییلی هستید یا ایرانی..........
یک مشت بچه سوسول دارند این وسط بلغور میکنند...
شنبه 21 دی 1387

ashka - فرانسه - پاریس
خانم حوریا
لطفا حساسیت بیشتری در «نحوه به کارگیری کلمات در داخل جمله هایتان» داشته باشید. اگر منظور شما از کلمه ایران در بعضی موارد «دولت جمهوری اسلامی» است، حتما آن را به همین شکل عنوان کنید در غیر این صورت باور می کنم دوباره سعی دارید اینجا دعوای عراقی ایرانی راه بیندازید. خیلی دوست دارم شما را فرد محترمی بدانم، مانند یکی از دوستان عراقی ام صباح که مظهر انسانیت و شرافت است.
شنبه 21 دی 1387

خواهر جون - استرالیا - سیدنی
عیسی - ایران - بختیاری یواشتر فحش بده تا از شدت فشار سوپاپت نترکه فعلا که ما داریم جشن میگیریم اسراییل محبوب مروز هم بیست نفرو پوکوند یه روز میاد اون ایرانو رو سرتو و بسیجیهای عوضی و مردم ساه دل خراب میکنه البته تو اونروز یا زودتر خراب کردی یا با وعده بهشت فرستادنت دم گلوله یا زودی رنگ عوض کردی و ... تکون میدی.
شنبه 21 دی 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
عیسی - ایران - بختیاری
این از طرف من و دوست بختیاریم.
ای معلول تو یا تاریخ و مبارزه های ایل بختیاری را فراموش کردی یا اینکه بختیاری نیستی.ای شلغم. مزدوری را تعطیل کن و تو را به همان امام ته چاه می سپارمت.نام عیسی را از خودت بر دار و بگذار حسین.علی وغیره چون تو یک تازی هستی نه یک بختیاری.
شنبه 21 دی 1387

rabi - ایران - تهران
searider-ایران- تهران
زندباد ... عزیزم چی می خوای برات می پزم قرمه سبزی خوبه یا باقالی پولو ...اخ دهنم اب افتاد خیلی وقته نخوردم گشنم شد بفرمائید منزل در بازه باورکن دسته خالی بر نمی گردی عزیز... .زندباد اسرائیل. ( لطفا به دست پوخت من کاری نداشته باشید من اشپز خوبی هستم )
شنبه 21 دی 1387

Hello everybody - ایران - تهران
این اقای پرز و دار و دسته اش حمله را اغاز کرده اند و می گویند حماس از کودکان به عنوان سپر انسانی بهره می گیرد. این اقا افکار جهانی را خیلی سطح پایین فرض کرده.اگر شما مرد هستید چرا کودکان را قتل عام میکنید؟
شنبه 21 دی 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
Hello everybody - ایران - تهران
دوست عزیز شما مثل اینکه خبرها و حتی خبرهای خودحماس که اتش بس را دوباره تمدید نکرد وبه نام الله اکبر به خاک اسرائیل راکت وخمپاره انداخت را نخوندید و یهو پرید وسط اسرائیل را بانی حمله شدید کمی مطالعه خوبه.
شنبه 21 دی 1387

pars2000 - پرتغال - لیسبون
Huria - دانمارک - کپنهاگ
آخوندک.میبینم که بدجوری ضایع شدی.زیرا اینجا اگرچه با حکومت مخالف هستن ولی یکصدا مخالف عرب هستن.حالا گرفتی مطلب رو؟؟؟
در ضمن مواظب دهنت باش تا همه ایرانی ها را بر علیه خودت تحریک نکنی.دوم:این نام کاربری ات بهت نمیاد .بهتره که عوض کنی و بگذاری آنتی ایران-دانمارک-کپنهاگ
سو...مار خوردن عرب را بجای رساند که... من خودم نقطه گذاشتم تا به نژاد ع..ب بی احترامی نکرده باشم(با خنده).در ضمن بدان که این حرفهای نژاد پرستانه ات از سوی کاربران سایت بی پاسخ نخواهد ماند.
یکشنبه 22 دی 1387

searider - ایران - تهران
rabi - ایران - تهران
باشه به شرطی که بعدش چای لاهیجان باشه با پولکی اصفهان.
یکشنبه 22 دی 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
ashka - فرانسه - پاریس
ممنون سعی میکنم بیشتر دقت کنم. هر چند کسی جز شما به نژادپرستی حساس نیست.
یکشنبه 22 دی 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
pars2000 - پرتغال - لیسبون
شما برو مشکلتو با اخوندها حل کن بعد نژادپرست باش. همشون ایرانیند من عرب محاله اخوند باشم. در ضمن محترم باش همین
یکشنبه 22 دی 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
ashka - فرانسه - پاریس
خوشحالم که هموطن شریف صباح٫ نمونه زیبایی از عراقی راارائه داده اند. و خوشحالم از اینکه با انسان حقگو و با انصافی مثل شما اشنا شده. امیدوارم منهم روزی مانند ایشان شوم. فقط مطمئن باشید هدف تفرقه ندارم ولی خواستم زشتی جمعبندی را به کاربران ضد عرب نشان دهم و از کاربران محترمی چون شما پوزش خواستنم نیز دلیل بر پاک نیتیم دارد. موفق باشید
یکشنبه 22 دی 1387

farnoosh63 - انگلستان - لندن
pars2000 - پرتغال - لیسبون

شمار این ملخ خورها زیاد اینجا دوست عزیز مخصوصن این یکی از همه طرف داره بهش توهین می شه که از رو نمیره ادم به این بی شخصیتی من ندیدم
یکشنبه 22 دی 1387

pars2000 - پرتغال - لیسبون
farnoosh63 - انگلستان - لندن
فرنوش خانم.ممنون از لطفتون.ولی باید بگم که این عرب(حوریا خانم) یک بار به نعل میزنه و یک بار هم نعل وارونه!!!گویا این عرب می خواهد که بین ما ایرانی ها تفرقه بیندازه.مثل اینکه عرب ها برای ما آدم شدن...ضمنا باید بگم که عرب ها با پول ما ایرانی ها به همه جا رسیدن ولی متاسفانه نمکدون می شکنند.من از تمام ایرانی ها چه در امارات و چه در عراق درخواست می کنم که حتی الامکان پول هاشون رو از کشورهای عرب نمک نشناس خارج کنن.چراکه عرب ها به خاطر محبت های ایران دچار سوتفاهم شده اند.
یکشنبه 22 دی 1387

ashka - فرانسه - پاریس
pars2000 - پرتغال - لیسبون
پارس عزیز، فرنوش گرامی
اگر صفحات این سایت را ورق بزنید و پست های آن را نگاهی بیندازید، حتما متوجه خواهید شد که این دعوای عرب و عجم تقریبا از اول در آن بوده. ولی متاسفانه به هیچ جا نرسیده. مرتب هم همان کلمات و جمله ها تکرار می شوند. خواهش می کنم که این کار را ادامه ندهید و به جای آن نظرات سنگین و منطقی راجع به خبرهای مندرج مرقوم بفرمایید. وطن پرستی و دشمن ستیزی امر مقدسی است اما اینگونه ابراز کردن آن (به نظر من) اصلا درست نیست.
دست تک تک هم وطنانم را می بوسم و عرض احترام می کنم به دیگر ملیتها مخصوصا آنهایی که به زبان شیرین پارسی سخن می گویند. امیدوارم روزی در اینجا به جای ناسزا گفتن، پست هایمان را با اشعار زیبا مزین کنیم.
یکشنبه 22 دی 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
farnoosh63 - انگلستان - لندن
میبینم که املایت خوب شده باریکلا دختر خوب. فکر نمی کنم کسیکه فارسی یادت بده بی شخصیت باشه. بهر حال از توهینهایی که به شما میشه غض نظر میکنم چون شخصیت تو به کامنت من هیچ ارتباطی نداره. البته خیلی خوبه که دست ازفحاشی برداشتی .
pars2000 - پرتغال - لیسبون
تنها کسی که میتونه بینتون تفرقه بیندازه خودتونید. منظور من از تفرقه بین دو ملت بود.که من هم نیازی نیست دراینمورد کار بخصوصی انجام بدم ماشالا خودتون با حرفهای ناپسند و نژادپرستانه٫ اون به اصطلاح محبتتون را داریدنشون میدید. از اون رویای خیالی که ما با پول شما به جایی رسیدیم هم لطفا بیایید بیرون.از حکومت ایران فقط ویرانی نصیبمان شد. در ضمن ما ادم بودیم همینطور که شما ادمی. من پدر نازنینی داشتم که فقط بخاطر انسانیت و چون باهاتون همدرد بود ازدستش دادم. حالا متوجه شدی که چه کسی نمکدون میشکنه؟!
یکشنبه 22 دی 1387

Surrender - دانمارک - شیلند
pars2000 - پرتغال - لیسبون

دوست عزیز پارس! تصور نمی کنید کمی ناعادلانه قضاوت می کنید؟ آیا ملاک شما برای انسان بودن، عرب یا بودن یا ایرانی بودن است؟ من همیشه نوشته های شما و دیگر دوستان و همچنین حوریه ی عزیز را مطالعه می کنم و هرگز در نوشته های ایشان توهینی و یا احیانا نقطه چینی که ناشی از بیان توهین باشد ندیدم.
ایشان اگر هم مطلبی عرض کردند ، تنها در دفاع از خود در برابر حکومت ایران و کسانی است که به نژاد عرب توهین می کنند .
همانگونه که شما هرگز مایل نیستید که به ایرانی بودن شما توهین شود، یک عرب نیز قادر به تحمل شنیدن توهین نسبت به نژاد عرب نیست.
منصف باشید دوست عزیز.

ashka - فرانسه - پاریس
موفق باشید دوست من.
یکشنبه 22 دی 1387

pars2000 - پرتغال - لیسبون
ashka - فرانسه - پاریس
حرف شما درسته .ولی هرکس که نسبت به ایرانی ها بخصوص کشور عزیز ایران توهین کنه باید توقع شنیدن توهین و بی احترامی را هم داشته باشه.آخر تا کی باید بی احترامی عرب ها را نسبت به کشور عزیز ایران تحمل کنیم؟شما یک بار کامنت های حوریا خانم را مطالعه کن تا متوجه منظور من شده باشی.البته این حوریا خانم بسادگی از رو نمیره و می خواد که در پوشش مخالفت با آخوند به کشور عزیز ایران و ایرانیان توهین کنه!!در ضمن بهتره که این حوریا خانم بفکر کشور ویران خودش باشه و دخالت بیجا در امور ایران و ایرانی ها هم پیشکش!!البته من معتقدم که هرکس حرفی زده باید توقع شنیدن جوابش را در شان خودش نیز داشته باشه.البته من دنبال تفرقه نیستم بلکه هدفم تنها افشای ماهیت تفرقه برانگیز حرفهای این خانم در پوشش مخالفت با آخوند بود.که اصلا برای هیچ ایرانی باغیرت و وطن دوستی قابل هضم نبود.
دوشنبه 23 دی 1387

ashka - فرانسه - پاریس
درود بر شما
البته من قبلا پست های ایشان را خواندم اما فکر می کنم بد نباشد شما هم آخرین بحث را ملاحظه بفرمایید تا تصدیق کنی که این داستانها مدتی بود که تمام شده بود. آدرسش این است:
https://www.iranianuk.com/article.php?id=33366
به علاوه خانم حوریه هم که محبت کردند و صحبتهای خودشان را اصلاح کردند. پس چه بهتر که ذهنمان را از این مسایل دور کنیم و با هم فکری و مشورت با هم در مورد خبرها و وقایع نظر بدهیم. فراموش نکنیم که هیچ وقت کشوری نمی تواند آباد شود مگر اینکه همسایه اش هم در رفاه و آبادانی زندگی کند. اگر کسی راضی به مرگ و بدبختی همسایه خود باشد قطعا هیچ گاه خودش روی خوشی را نخواهد دید.
دوشنبه 23 دی 1387

rabi - ایران - تهران
زندباد ... باشه
دوشنبه 23 دی 1387

pars2000 - پرتغال - لیسبون
ashka - فرانسه - پاریس
من باز هم حرف شما رو قبول دارم ولی اجازه بدهید که برخی از حرفهای دوپهلو حوریا خانم را افشا کنم:
اینکه حوریا خانم میگوید که:"من پدر نازنینی داشتم که فقط بخاطر انسانیت و چون باهاتون همدرد بود ازدستش دادم. "
احتمالا منظورشون این بوده که پدر ایشان(حوریا خانم)در جنگ عراق و ایران بدست نیروهای ایرانی کشته شده بخاطر همین می خواد که انتقام کشته شدن پدرش را از ما ایرانی ها بگیرد.
یک جای دیگر همین صفحه میگوید:گور ایران...
بنابراین این یک توهین آشکار نسبت به ایران است.
بنابراین این حوریا خانم برخلاف گذشته تعهدات اخلاقی خود را زیر پا گذاشته و مجددا در همین صفحه(کامنت بالا) به همه ایرانیان توهین کرده است.بنابراین ایشان دعوای ایرانی و عراقی را مجددا تازه کرده اند.که خوشبختانه بسیاری از دوستان مانند آنتی اسلام - ایران - اهواز جواب تهمت های این حوریه خانم را داده اند.بنابراین این حوریه(یا حوریا) خانم یک عذرخواهی ساده به همه ما ایرانیان بدهکار است.یا عذرخواهی می کند یا فرار را بر قرار ترجیح می دهد.البته فکر نکنم که ایشون عذرخواهی کنند.زیرا ایشون خیلی رو دارند.البته منم اعتقاد دارم که عراقی پیشرفته و کامروا به نفع صلح و امنیت منطقه است.همانطور که ما شاهدیم که نخست وزیر و ریس جمهور عراق با ایران خوب هستند.بنابراین دعوای ایرانی و عراقی علی رغم میل این حوریا خانم هیچ معنی ندارد.
بدرود
دوشنبه 23 دی 1387

dokhtare_iran_zamen - ایران - تهران
Huria - دانمارک - کپنهاگ
مواظب حرف زدنت باش بخصوص که همه می دانند که تو عرب هستی.
درود بر آزادی
دوشنبه 23 دی 1387

Huria - دانمارک - کبنهاگ
ashka - فرانسه - پاریس
بسیار سپاسگزارم. شما واقعا انسان روشنفکر و دوراندیشی هستید تبریک می گویم و بدرود.
pars2000 - پرتغال - لیسبون
متاسفم که در مورد من اینطور قضاوت میکنید. نمیدانم شاید نظرات قبلیم را نخوانده اید. برای من عرب و عجم یکیست و تا وقتی انسان است ارزشمندش میدارم. کشور من از حکومت اخوندی مستبد بیش از انکه تصور کنید ضربه خورده و اهانتهای شما و همفکرانتان بر درد ما می افزاید. من اگر بقول شما با ایرانی مشکل داشتم که زبانتان را نمی اموختم! تا بحال دیدید یک ایرانی ضد عرب عربی را از جان و دل فراگیرد؟!
بهرحال حق با دوست فرهیخته اقای اشکان است و بهتر است بر اختلافات انگشت گذاشته نشود. منهم ماهیتی ضد ایرانی ندارم که شما مجبور به افشای ان باشید در پایان توجه شما را به لینک زیر دعوت میکنم تا رفتار ما و هموطنانتان برایتان قابل مقایسه ترباشد. موفق باشید

https://www.iranianuk.com/article.php?id=33347

اگر بار گران بودیم و رفتیم و گر نامهربان بودیم و رفتیم
نکردم من به تو ظلمی و لیکن زسایت ایرانیان بودیم و رفتیم
دوشنبه 23 دی 1387

pars2000 - پرتغال - لیسبون
Huria - دانمارک - کبنهاگ
خیلی هم مظلوم نمایی نکن و برو دیگه.خدانگه دار
در ضمن من هم زبان عربی ام همانند زبان پرتغالی ام نرمال است ولی دلیل نمیشه که از سایت های عرب زبان مانند سایت الجزیره سر دربیاورم.زیرا در این سایت های عرب زبان همه اش حرف از جزایر ایرانی ابوموسی تنب کوچک و تنب بزرگ است بطوری که سر آدم درد می گیرد.البته ایرانیان و عرب ها علاوه بر اینکه تضاد ایدئولوژی دارند منافع مشترک هم دارند نمونه آن پیوند محکم بازرگانی و اقتصادی ایران و امارات علی رغم اختلافات ارضی دوکشور می باشد.البته بنده معتقدم که اختلاف ارضی ایران و امارات را نباید بزرگ کرد زیرا خود عرب ها هم با یکدیگر اختلافات ارضی دارند.برای مثال.اختلاف ارضی کویت و عربستان.اختلاف ارضی عربستان و یمن.اختلاف ارضی مغرب و صحرای باختری که به اشغال کامل کشور صحرا توسط مغرب(مراکش) انجامید..نکته:مغرب و صحرا از کشورهای عربی واقع در شمال غربی آفریقا هستند.
یک سوال:اگر می گویی که کشورتان از ایران ضربه خورده میشه بگویید که آن ضربه کدام است؟لطفا صریح و شفاف بگو ای ناقلا
دوشنبه 23 دی 1387

pars2000 - پرتغال - لیسبون
Huria - دانمارک - کبنهاگ
اتفاقا من هم زبان عربی ام خوب و روان است.اگر باور نداری گفتگوی من با یک فرد عرب سعودی که در یاهوچت انجام شد را بخوان: من:السلام علیکم.غریبه:علیکم السلام.من انت؟ من:انا تلمیذ.کیف انت؟غریبه:شکرا جزیلا.من:این اسامه بن لادن؟(یعنی اسامه بن لادن کجاست).غریبه:هو میت.رحمه الله.من:لماذا؟.غریبه (عرب)چت را قطع کرد و رفت.
دوشنبه 23 دی 1387

Surrender - دانمارک - شیلند
pars2000 - پرتغال - لیسبون

پارس عزیز منو یاد درس عربی دوران راهنمایی انداختی. توی هر درسی یه تلمیذ وجود داشت! لوول
البته این واقعا جای بسی خوشبختی است که شما دوست عزیز به زبان عربی مسلط هستید، ولیکن همانطور که مطلعید زبان عربی لهجه های مختلف و گوناگونی رو داره. به عنوان مثال، طریقه ی صحبت کردن یک عراقی با یک سعودی و یا یک لبنانی زمین تا آسمان تفاوت دارد ، نه تنها تلفظ بلکه بعضا کلمه های متفاوتی نیز استفاده میشه. بنابراین خیلی مشکل است که شخصی بتونه کاملا به تمام لهجه های زبان عربی تسلط پیدا کنه، مگر اینکه ذاتا یک عرب باشه.
البته من در کامنت بالا نیز عرض کردم، ولیکن شما متوجه نشدید یا اینکه خیلی عصبانی بودید .خواهش می کنم یکطرفه قضاوت نکنید، اگر حوریه ی عزیز مطلبی رو عرض کردند ، تنها یک عکس العمل بوده و نه عمل!
شما باید عمل را که همان تندگویی ها و هتاکی های بعضی از کاربران این سایت بوده رو مورد نکوهش قرار بدید نه دفاع های حوریه جان از خودش رو.

تحیاتی.
سه‌شنبه 24 دی 1387

pars2000 - پرتغال - لیسبون
Surrender - دانمارک - شیلند
من نمی توانم که همزمان به شما جواب دهم و هم به حوریا خانم.زیرا حوریا خانم برای اینکه کم نیاورد سریعا بحث را عوض می کند.جالب است که بدانید من خودم در لیسبون همسایه ای عرب (اهل سعودی) دارم که دخترشان هرروز غذای نذری برای ما می آورد.من از ترس اینکه غذا به سم آلوده باشد.آنرا به زباله دان منزل می اندازم.اما خوبی وجود همسایه عرب این بوده که زبان عربی ام تقویت شود!!البته من با دخترشان هرچند وقت یک بار بحث عربی راه می اندازم!!چیزی که باعث تعجب من از این عرب ها شد این بود که آنها علی رغم اینکه حکومت غیرمردمی مانند پادشاهی دارند اما به حکومت خود دلبستگی دارند و آنرا خلیفه خطاب می کنند!!!گویا عرب ها هیچ بویی از آزادی و دموکراسی نبرده اند.البته منظورم شیخ نشین های خلیج همیشه فارس هستند.
سه‌شنبه 24 دی 1387

Surrender - دانمارک - شیلند
pars2000 - پرتغال - لیسبون
عجیبه! این همه نفرت بی دلیل تنها به خاطر جنگ هایی که بیش از هزار سال پیش بین ایرانیان و عرب رخ داده !!!!
بسیاری از کشورهای جهان حکومت سلطنتی دارند، همچون دانمارک، انگلستان، کانادا و ... ولیکن در واقع اداره ی حکومت در دستان پرایم مینستر است. چگونگی اداره ی یک کشور مهم نیست، مهم آن است که آن حکومت بتواند رضایت و رفاه مردم خویش را جلب کند که مطمئنا حکومت عربستان سعودی در این امر موفق بوده است و باعث شده است که همسایه ی شما اینچنین از حکومت خود راضی باشد.
البته برای من خیلی عجیبه که یک سعودی در پرتغال زندگی کند! احتمالا برای بیزنس و یا امر دیگه ای به طور موقت در پرتغال ساکن شده است، زیرا کشورهای عربی خلیج به طور کلی غنی و مرفه هستند و مردم آنها نیازی به مهاجرت به کشورهای دیگر ندارند.
سه‌شنبه 24 دی 1387

pars2000 - پرتغال - لیسبون
Surrender - دانمارک - شیلند
نه به این چیزها نیست.بلکه همسایه عرب بخاطر اینکه بتوانند مشکل بیماری فرزندشان را در یکی از بیمارستان های پرتغال درمان کنند.بطور موقت در اینجا اقامت کرده اند.و بخاطر همین دخترشان را برای انجام عمل جراحی پیوند کلیه به پرتغال آورده اند.اما در مورد عرب ها باید بگم که مردم کشورهای عربی به ایران عشق می ورزند ولی دولت های عربی گاهی اوقات با آمریکا برعلیه ایران همصدا می شوند.و این موضوع دیگر جایی را برای اعتماد سازی متقابل بین ایران و اعراب باقی نمی گذارد.البته حکام ستمگر و خائن امارات و عربستان برای خوش خدمتی به آمریکا هرچند گاهی از ایران انتقادات ناپخته می کنند.و جو منفی را در روابط با ایران بوجود می آورند.با این وضع هرگز نمی توان با اعراب کنار آمد.البته اگر خاتمی بیاد شاید جو منفی جهانی بر علیه ایران شکسته بشه.چراکه خاتمی در دوره ریاستش توانست که رابطه ایران و اروپا را ارتقا دهد.البته من کامنت های قبلی شما را خواندم و به نظرم بسیار زیبا و آموزنده بود اینکه گفتید:آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است:با دوستان مروت و با دشمنان مدارا...البته من فعلا بعلت در پیش بودن امتحانات دانشگاهی تا یک هفته از خدمت شما مرخص می شوم. خدا نگه دار.
چهار‌شنبه 25 دی 1387

Huria - دانمارک - کبنهاگ
dokhtare_iran_zamen - ایران - تهران
من افتخار میکنم عربم.
pars2000 - پرتغال - لیسبون

نه خیر پدر اینجانب از لندن به ایران تشریف اوردند و درراه خدا درکنار پدرانتان جنگیدند وشهید شدند. حالا فرق بین یک عراقی ازاده و دلیر وکاربران فحاش و نامحترم رو که حرمت هیچ چیزی رو نگه نمیدارند رو فهمیدی؟؟
گند کاریهای حکومت ایران در عراق رو همه میدونند. عجب من باید عذر خواهی کنم یا دوستانت که نابودی اعراب رو ارزو می کنند؟!!! حقا که نمک نشناسید. بهر حال من متاسفانه یا خوشبختانه ژنهای ان دلیرمرد را حمل می کنم و کینه ای از کسی ندارم. امیدوارم کسی را نرنجانده باشم و در امتحاناتت موفق باشی. خود منهم امتحان دارم و واقعا امیدوارم که دیگر به این سایت نیایم چون پاسخ فداکاری پدرم را گرفتم!!
چهار‌شنبه 25 دی 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.