برزیل قهرمان دوباره جام جهانی فوتبال ساحلی

برزیل قهرمان دوباره جام جهانی فوتبال ساحلی

در مسابقه فینال جام جهانی فوتبال ساحلی، برزیلی ها در یک بازی برتر هشت بر دو مکزیک را شکست دادند تا دومین قهرمانی خود را طی دو سال روی شن‌های ساحلی ریو دو ژانیرو جشن بگیرند.
برزیل مکزیک در فینال جام جهانی فوتبال ساحلی
برزیل حریفان را به سادگی از پیش رو برداشت تا قدرت برتر فوتبال ساحلی جهان نام بگیرد

بازیکنان ساحلی برزیل در شرایطی به دیدار پایانی قدم گذاشتند که حریف برای اولین بار در مرحله نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی حاضر می شد و کارشناسان شانس چندانی برای این تیم قائل نبودند.

بازی در وقت اول سرعت چندانی نداشت اما دو گل آندره (دقیقه 8) و برونو (دقیقه 11) کافی بود تا تلاش مکزیکی ها برای کنترل بازی و مالکیت توپ خنثی کند.

با آغاز وقت دوم این طلایی پوشان برزیل بودند که برای بار سوم (بنجامین، دقیقه 13) دروازه مکزیک را باز کردند. وقتی به فاصله تنها دو ثانیه ویالوبوس اولین گل را به برزیلی ها تحمیل کرد، مشخص بود که دوازده دقیقه دوم بازی تماشایی تر از دوازده دقیقه اول خواهد بود.

در ادامه وقت دوم هواداران تیم برزیل شاهد سه گل دیگر از بازیکنان تیمشان بودند. برونو، بورو، و بتینیو در دقایق 16، 18 و 21 دروازه میگوئل استرادا را باز کردند تا امید چندانی برای خلق شگفتی مکزیک در اولین حضورش باقی نماند.

برزیل - مکزیک
مکزیکی ها در اولین حضور خود در جام جهانی ساحلی نمایش خوبی داشتند و تا دیدار پایانی رفتند

دوازده دقیقه پایانی مسابقه هم تغییر چندانی در نتیجه بازی ایجاد نکرد. دو گل آندره و جونیور نگائو برای برزیل (دقایق 28 و 35) را پلاتا، ستاره مکزیکی ها در این مسابقات، در واپسین ثانیه های بازی پاسخ داد تا آخرین گل مسابقات به نام تیم نایب قهرمان ثبت شود.

دهمین گل پلاتا در این رقابت ها برای کسب مقام آقای گلی کافی نبود و این بوروی برزیلی بود که با احتساب تک گل دیدار فینال یازده گله شد تا آقای گل هم از میزبانان باشد.

برزیل در راه رسیدن به قهرمانی یک بار دیگر هم مکزیک را شکست داده بود. فرانسه، پرتغال، روسیه و جزایر سلیمان دیگر تیم هایی بودند که مغلوب قدرت اول فوتبال ساحلی جهان شدند.

شهنی شاهسوند - ایران - تهران
فوتبال برزیلیها خیلی دوست داشتنی وقابل احترام مباشد چون هیچ وقت ضد فوتبال بازی نکرده اند وهمیشه تهاجمی و زیبا و تماشاگر پسند فوتبال بازی کرده اند مبارکشان باشد...............................
دوشنبه 21 آبان 1386

رضا - ایران - تهران
اما تیم ایران هم عالی بازی کرد مخصوصا در مقابل اسپانیا
دوشنبه 21 آبان 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.