این دو قاتل فراری را معرفی کنید ، جایزه بگیرید

این دو قاتل فراری را معرفی کنید ، جایزه بگیرید

پلیس آگاهی «ناجا» برای معرفی دو قاتل تحت تعقیب که پس از جنایت در شهریار متواری شده‌اند، جایزه ویژه تعیین کرده است.

به نوشته «جام‌جم»، سرهنگ عبدالله قاسمی، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی با اشاره به این پرونده گفت: در یکی از روزهای آبان سال 83، دوجوان که به بهانه تعمیر موتورسیکلت وارد مغازه‌ای در شهریار شده بودند، پس از جنایت در این محل متواری شدند.

با گزارش موضوع این جنایت به بازپرس ویژه قتل دادسرای شهریار و عزیمت به محل مشخص شد، مقتول به نام علی قلی زاده پس از مشاجره، از سوی دومتهم مورد حمله قرار گرفته و با ضربات چاقو جان باخته است.

سرهنگ قاسمی افزود: پس از بررسی صحنه و مشخص شدن هویت مقتول، تحقیق در این زمینه آغاز و مشخص شد، این دومتهم شهروز مروتی و جواد علیرضایی نام دارند که از مجرمان شرور و سابقه دار محسوب می شوند.

قاسمی افزود: با به دست آمدن اطلاعات مربوط به دو قاتل فراری، ابتدا یکی از آنها به نام علیرضایی شناسایی و دستگیر شد و هنگامی که تحقیق از این فرد ادامه داشت، وی هنگام انتقال به دادگاه در پی شکایت صوری، اقدام به فرار کرد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی افزود: پس از فرار متهم، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، دستور دستگیری هر دومتهم را صادر کرد و معلوم شد آنها به نقطه نامعلومی متواری شده اند.

سرهنگ قاسمی افزود: با توجه به نوع جنایت هر دومتهم و پیگیری پرونده، فرمانده پلیس آگاهی ناجا اعلام کرده است کسانی که از مخفیگاه این دو متهم (صاحبان تصاویر) اطلاعی دارند، موضوع را با تلفن 81823452 گزارش کنند و به همین منظور جایزه ویژه‌ای نیز به فرد و یا افرادی که آنها را معرفی کنند، تعلق خواهد گرفت.

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.