دوره های آموزش از راه دور روزنامه نگاری BBC

بنیاد آموزشی بخش جهانی بی بی سی دومین دوره فارسی آموزش از راه خود را برای علاقه مندان روزنامه نگاری، به زودی برگزار می کند.
دوره های آموزش از راه دور در برنامه iLearn، به شیوه ای قابل انعطاف طراحی شده تا داوطلبان بتوانند آن را در ساعات دلخواه خود و هماهنگ با برنامه های درسی و کاری شان دنبال کنند

روزنامه نگاران فعال در رسانه های ایران و همچنین جوانان ایرانی علاقمند روزنامه نگاری که کمتر از ۲۵ سال سن داشته باشند، می توانند تا تاریخ شانزدهم فوریه ۲۰۰۷ برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند.

شرکت در این دوره که به زبان فارسی و برای ایرانیان داخل کشور ارائه می شود، رایگان است.

کسانی که برای شرکت در دوره قبلی ثبت نام کرده ولی پذیرفته نشده اند، اگر خواهان شرکت در دوره دوم باشند ، باید مجددا ثبت نام کنند و فرم خود را با ذکر شماره دوره جدید (IM2-0708) برای این نهاد آموزشی بفرستند.

این دوره ها شامل نحوه تهیه و تنظیم خبر، گزارش و مصاحبه بر اساس اصول اخلاقی و معیارهای شناخته شده بین المللی است که تاکنون به زبانهای مختلف از جمله عربی، اسپانیایی، چینی و روسی ارائه شده است.

بنیاد آموزشی بخش جهانی بی بی سی، نهادی غیر انتفاعی و مستقل است که می کوشد با نوآوری در عرصه رسانه ها به توسعه و بهبود زندگی انسانها در سراسر جهان کمک کند.

این بنیاد، دوره های آموزشی و کارگاههای رسانه ای را در بیش از چهل کشور در خاورمیانه، آفریقا، اروپا و آسیای میانه برپا کرده و طرحهایی را در زمینه ترویج بهداشت، مبارزه با ایدز، آموزش همگانی و ارتقای فرهنگ عمومی از طریق رسانه ها به اجرا در آورده است.

بنیاد آموزشی بخش جهانی بی بی سی از پشتیبانی سازمانهای بین المللی و نهادهای خیریه جهانی برخوردار است.

دوره های آموزش از راه دور (iLearn)

iLearn به عنوان یکی از موفق ترین برنامه های آموزشی این بنیاد، تلفیقی از دوره های آموزش از راه دور و کارگاههای آموزشی کوتاه مدت در زمینه اصول روزنامه نگاری، روزنامه نگاری خبری و کاربردی و همچنین زبان انگلیسی است که به صورت رایگان برگزار می شود.

دوره های آموزش از راه دور در برنامه iLearn، به شیوه ای قابل انعطاف طراحی شده است تا داوطلبان بتوانند آن را در ساعات دلخواه خود و هماهنگ با برنامه های درسی و کاری شان دنبال کنند.

شرکت کنندگان در iLearn، با پایان این دوره، گواهینامه آموزشی بنیاد بخش جهانی بی بی سی را دریافت می کنند.

برای ثبت نام، اطلاعات زیر را به این آدرس بفرستید:

لطفا این اطلاعات را به خط و زبان فارسی بنویسید و در قالب فایل Microsoft Word یا پی دی اف به نامه خود ضمیمه کنید.

نام و نام خانوادگی (به فارسی)
نام و نام خانوادگی به انگلیسی (مطابق گذرنامه)
جنسیت
تاریخ تولد (روز/ماه /سال)
شغل با ذکر سمت
محل کار (نام کامل سازمان محل کار)
شهر
آدرس ای میل
شماره تلفن تماس
تحصیلات

سابقه کاری خود و دوره های آموزشی را که گذرانده اید بطور خلاصه توضیح دهید.
انگیزه و انتظارات شما از شرکت در برنامه های آموزشی ما چیست؟

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.