درگوشی ها در مورد سلامت و روابط جنسی

"در گوشی ها" مجموعه جدیدی در رادیو فارسی بی بی سی است که به عناوینی چون روابط جنسی موفق، اختلالات جنسی، بیماری های مقاربتی، همجنس گرایی، تغییر جنسیت، روشهای جلوگیری از بارداری، رابطه جنسی پس از زایمان، روابط جنسی در میانسالان و کهنسالان، جوانان و روابط جنسی، نقش تغذیه در روابط جنسی و سایر مسائل مربوط می پردازد.
سارا ناصر زاده و نازنین جاوید
سارا ناصر زاده، روان درمانگر جنسی (سمت راست) و نازنین جاوید در حال اجرای برنامه

در این برنامه دکتر سارا ناصرزاده پژوهشگر، روان درمانگر جنسی و مشاور زوج ها به همراهی متخصصان به سئوالات شنوندگان وخوانندگان پاسخ می دهد.

بخش اول از سری برنامه های درگوشی ها از 23 اوت (اول شهریورماه) در برنامه شامگاهی بی بی سی فارسی آغاز شده است. ساعت پخش این برنامه ها 5.30 به وقت گرینویچ ، ساعت 9 شب به وقت ایران است. برنامه درگوشی ها بر روی موج متوسط ۲۲۸ مترفرکانس ۱۳۱۴ کیلوهرتز و موجهای کوتاه ۲۱ و ۴۹ متر فرکانسهای ۱۳۶۱۰ و ۶۰۹۰ کیلوهرتز پخش می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

می توانید سئوالات خود را به آدرس الکترونیکی doctorsara@bbc.co.uk بفرستید و یا با تلفن های ما: در لندن ۰۰۴۴۲۰۷۵۵۷۲۵۴۶ و در دوبی 0097143688919 تماس بگیرید و برای ما پیام بگذارید. حتما سن و جنسیت و محل اقامت خود را ذکر کنید. چنانچه مایل بودید از اسم مستعار استفاده کنید.

سئوال های رسیده دسته بندی شده و در طول برنامه ها مطرح و به آنها پاسخ داده خواهد شد. از جواب دادن به سئوال ها به صورت خصوصی معذوریم.

 منبع : بی بی سی فارسی
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.