ماجرای شگفت انگیز توقیف ۱۸.۵ میلیارد دلار پول ایران توسط ترکیه + فیلم خبری

ماجرای شگفت انگیز توقیف ۱۸.۵ میلیارد دلار پول ایران توسط ترکیه

boushveg.wordpress : در دسامبر ۲۰۰۸ در حالی‌ که ترکیه در اوج بحران اقتصادی به سر میبرد، اردوغان نخست وزیر این کشور خبر از وارد شدن مبلغی بالغ بر ۱۸.۵ میلیارد دلار داد بدون اشاره به منبع پول. حالا پس از گذشت ماهها یک تاجر(!) ایرانی به نام اسماعیل صفاریان نصب مدعی پولها شده است. گفتنی است این مبلغ هنگفت به صورت ۷.۵ میلیارد دلار پول نقد در ساک‌های دستی‌ و ۲۰ تن شمش طلا به وسیله کانتینر با کامیون وارد این کشور شده است. وکیل آقای صفاریان نصب با داشتن مدارکی قانونی‌ از دولت ایران به خبرنگار کانال خبری ترکیه گفت که تمامی‌ کدها و ارقام متعلق با آقای صفریان نصب می‌باشد و از بانک مرکزی ترکیه اخذ شده است.شایان ذکر است که دولت ترکیه هم اکنون پولها را توقیف و آنها را در بانک مرکزی نگهداری می‌کند.
حالا سوال اینجاست که دولت ایران چگونه مجوز خروج چنین مبلغ هنگفتی را به همین راحتی‌‌ داده، و این تاجر میلیاردر چگونه۲۰ تن طلا و ۷.۵ میلیارد دلار پول را به همین سادگی‌ به ترکیه وارد کرده و چرا دولت ایران سکوت کرده.و اصلا چطور خبری در این مورد در خبرگزاریهای انتشار نیافت و از همه مهمتر سوال اصلی‌ این است که در ایرانی‌ که برای یک میلیون دلار باید جواب اصل ۴۹ رو پس بدی آقای صفاریان نصب چگونه و از چه راهی‌ این مبلغ رو کسب کرده، البته به نظر این جانب چنین شخصی‌ وجود خارجی‌ نداره.

ویدیو اصل خبر را که به زبان ترکی‌ می‌باشد میتوانید اینجا دنبال کنید.

lvlarkez - لبنان - بیروت
هیچ کاری برای اینها عجیب نیسسسسسسستتتتت
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
هی بچه ها یکی سوالات من را جواب بده. 1- خروج ارز یعنی چی . 2- 18.5 میلیارد دلار به پول خودمون چقدر میشه . 3-با این پول چند تا مدرسه بیمارستان خانه ساخت. 4- تاسیسات زیر بنایی چی. اصلا میدونین چیه اینها گفتند چون پول چیز کثیفی است باید انرا دور ریخت .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

esfahan_20 - ایران - اصفهان
پول مردم بدبخت ایران هست تازه این چیزی نیست در قبال پولی که به حزب الله ک....میدن یا عکس اون (جانور مصری که تو المان کشتنش 4ملیون تمبر چاپ کردن که مردم فهمیده ایران تحریم کردن
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
جواب ساده. اقا زادها احساس خطر کردند اول اموال بعد خودشان جیم فنگ
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

odin - بلژیک - انتورپن
بابا تا کی سکوت؟ اقای خاتمی، اقای موسوی مگه :ورین شماها؟ همه درد سر و مشکل ما این انتخابات نبود که! به بهانه اون انتخابات چرا همه خفه خون گرفتن که این ولد زنا مجتبی و محمود ا.ن. هر غلطی که میخوان بکنن؟. بابا مملکت را فروختن، یعنی یکی نمیخواد چیزی بگه؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
این پول مردم بدبخت که به اسامی مختلف و نادرست از کشور خارج می شه مردم اینجا برا 200 هزار تومان 7 صبح می رن 12 شب می یان خونه بعد هم تو خواب از غصه و فکر خیال سکته می کنن حاضرم این پول ترکیه هیچی نداره دزد بخوره ولی به خارج کننده اش بر نگردونه چون اگه بر گرده هم باز به مردم که صاحب این پولها هستند عکسشم نمی رسه چه برسه به خودش
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
امام زمان حتمن برده. بلخره در دولت انتری نژاد یک کاری هم میدن به او دیگه.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

gole sorkh - ایران - تهران
ای بر پدر و مادرتون لعنت پول ملت بیچاره را یا کادوپیچی می کنید می دین به این تروریستهای حزب اله و حماس یا چون ارث پدر بی صاحبتون هست می دین دست اک و آشناهاتون باهاش تجارت کنند که خوب اونام چون عقب افتاده و تازه به دوران رسیده هستند سوتی می دن اینجوری بقیه اش هم می افته دست بقیه همسایگان مهربان و خوش نیت ایران ای مرگ بر وجود کثیف دزدتان
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mardin8 - انگلستان - لندن
mehrab_alborzi - ایران - تهران. 1-خروج اسکناسهای معتبر خارجی مثل دلار. پوند.یورو. -19425000000000000تومان. این که مبلغی نیست واسه این محمد زاده های دزد ....راستی داشت یادم میرفت (ولعن اله عنه)
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
این فقط قسمتی از 200 میلیارد دلار حاصل فروش نفت در زمان احمدی نژاد است که فعلا گندش از ترکیه در اومده ماه قبل هم یک میلیاردو ششصد میلیون دلار توسط دولت انگلیس توقیف شد که شایعه شد به اسم مجتبی خامنه ای بوده. هر کسی در بانک مرکزی و یا هر ارگان دیگر جمهوری اسلامی از این ظلم ها به ملت اطلاع دارد و از ترس چیزی نمی گوید خیانت کرده است خیانت به آن دختری که از فقر در دوبی خود فروشی می کند و خیانت به آن پسر جوانی که کلیه خود را می فروشد. این سزای ملتی است که با چشم بسته به دنبال هر کس و نا کسی راه می افتد و در خیابان مرگ بر این و آن و درود بر این و آن می گوید
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
آرزو میکنم که یک جوری این پولها دوباره وارد مملکت خودمان بشود و در دولت آینده دموکراتیک ایران خرج این مردم ستم کشیده شود.فکرش را بکنید خیلی زور داره که 30 سال مردم را زیر فشار و سرکوب بگزارند و بعد ریشهای کثیف شونو بتراشند و با پولهای دزدیده شده از خزانه و اسم ادرس مستعار زندگی کثیف خود ادامه دهند.باید نگزاشت که از ایران خارج شوند.به امید ان روز
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

persianboy_mazi - انگلیس - ولز
من طرفدار دموکراسی و ازادئ هستم ولئ چرا در مورد مجاهدین که به دست عراقیها به خاک و خون کشیده شدن این سایت چیزی نمئ گه؟. جدا از اعتقادات انها که چه فکرئ دارند مهم نیست مهم این هست ایرانئ هستند و که عربها با بی رحمئ صدها زن و بچه و مردها را کشتند و خیلئ اسیر بردند. انها با لودر و تیراندازی به سوئ مردم بیگناه همه رو قتل عام کردند.بعد ما کمک و دارو مواد غذایی برائ این بئ صفتان دشمن به عراق مئ فرستیم
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
تحصیل کرده های ایرانی در خارج سر گردانند وعده ای راننده تاکسی شدند و تحصیل کرده های ایرانی و جوان های ایرانی هم با دوای بیهوش کننده از افغانستان از مرحله زندگی پرت میشوند ئلی آن زبل های ارتجاعی با دنبال این ملا و آن ملا دویدن پروت های کلانی دست وپا کردن طلا بردن به خارج رو پسر خمینی شروع کرد که پس از لو رفتن مقامات گمرگی گفتند کع شمش طلا بوده این پول ها و طلاها که باید صرف خرید و گسترش اذتجاع گرایان اسلامی در ترکیه و سوریه و لبنان شود بدلیل وارد نبودن ماموران ترکیه به لو رفت و مقدار زیادی دلار از ایران جدیدا به دست مصریان افتاد که رهبر هماس با خود حمل میکرد –
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

raef_romantic - ترکیه - استانبول
بابا این دولتمردای ایران از ملت میدزدند دولتمردهای ترکیه هم از اونا توئ ویدئو میگفت با کامیون شمش هارو اوردن تو انکار که بعد از بازرسی راننده کامیون فرار کرده ولی کاش این پولها کاش تو دست کافرها میافتاد دست این ترکهای دزد ترکیه نمی افتاد
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

mazanirika - ایران - ساری
نوش جونت رجب طیب اردوغان ما مردم بدبخت نخوردیم شما بخورید حالشو ببرید
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
واینجاست که آسید مهدی ٬ سید..پیغمبر خبری از وجود ...خودش درج نمیکنه چون نمیتونه گندکاری به این بزرگی رو سرپوش بگذاره . مرگ بر دولت دزدو ننگ بر حامیان خونخوارش منجمله سید مهدی و ...
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

iraniii - ایران - ارومیه
من هر کاری میکنم این فیلم نصفه میاد.جالبه که خود اردوغان دقیقا میگه که ما الان 18.5 میلیارد دلار داریم.بعنی قبل این هیچی نداشتن؟این همه پول فقط مال این آقای صفاریان نسب نیس.خیلی جالبه.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
چگونه میتوانند با ثروت این ملت و مملکت این کار را انجام دهند.غیرت و وجدان گجا رفته است.خاک تمامی دنیا بر سرتان دوزدان.جنایتکاران.خاک بر سرت ای علی گدا.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت اول:. مسئلهء بسیار مهمی است که در حال حاضر خبرهای جنبش سبز ایران خبر بسیار مهم این مسئله را بی ارزش کرده است و در ردههای پایین خبری قرار داده. به نظر من باید این مسئله بدست کارشناسان مجرب اقتصادی بررسی شود اما مواردی که قابل توجه ایراندوستان عزیز است را به صورت خلاصه متذکر میشوم.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت دوم:. 1- همان طور که میدانید دولت ایران در تحریم شدید به سر میبرد. همهء بانکهای ایران تحریمند و هیچ راهی برای ارسال پول به خارج از کشور وجود ندارد. بجز صرافی ها. یعنی یک صراف از ایران پولی را بصورت تلفنی جابجا کند. 2-مبلغ ذکر شده در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد خارج شده و این یک فقره از دهها فقره بود که لو رفت و مصادره شد.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت سوم:. 3-شمشهای طلا در اختیار بانک مرکزی بودند و پشتوانهء پول ایران بودند که از آنجا بصورت قانونی به سرقت رفتند. منظور از "قانون" این است که به دستور رهبر قفل های در صندوق بانک باز شد و پولها و شمشها را در روز روشن برداشتند!. 4-شمشهای طلا مبلغ ذکر شده هم اکنون بعنوان پشتوانهء پول ترکیه ( لیر ) قرار گرفته اند و مدعای این حرف هم این است که ارزش پول ترکیه به یکباره زیاد شد. 5- هیچ گونه شاکی برای این پول وجود ندارد و کسی اعتراضی ندارد. به دو دلیل:. الف- این پول زحمت کشیده نبود و صاحب آن ملت ایران بودند نه کس دیگری. ب- چه کسی جرات دارد خود را صاحب آن معرفی کند؟!!!.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قسمت چهارم:. از این پولها و طلا ها زیاد از دست دادیم. "کسانی" را از دست دادیم که ارزششان هزاران برابر از این پولها بود ( چه مهاجرت و چه اعدام!) . بهتر است بجای افسوس خوردن و بد و بی راه گفتن به فکر همین جنبش سبزمان باشیم که در آینده " نیز " مملکتمان نصیب گرگ و شغال نشود. این پول هم مثل پولهای دیگر مالیده شد و رفت.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

zolfaghar.ghar.ghar - ایران - تهران
من حسابم زیاد خوب نیست ولی فکر کنم با 18.5 میلیارد(هزار میلیون) دلار تو تهران بتونم حدود دویست هزار واحد یکخوابه تا چهارخوابه(پنجاه هزار واحد از هرکدوم)اپارتمان درست کنم. ولی عیب نداره بذاریم ولی سفیه اسلام جاهلی بخوره مستحقه نوش جانشون که نه جبریل با محمدبود نه محمد با خدابود. از اول هم هدف محمد همین قتل و غارت و توجیح قدرت با نام اللات جاهل و اسلام جاهلی بر مردم جاهل بود. که علمای ریاکار اسلام جاهلی هم به نحو احسن در همان راهی که براش ساخته شده دارن تا بتونن استفاده میکند .چیزی هم به عنوان ایرانی بگیم میگن کور شود انکه نتواند دید راه محمد و علی است. راستم میگن .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

سنجاقک - امریکا - ا......
خوب خود صفاریان این پولهارا برای آخوند ها آورده بیرون چرا که نتونه
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Goşa Çay - ایران - قوشاچای
ترکیه ایها نگهش میدارن برای نظام بعدی انشاالله.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

maziar-babaki - ایران - تهران
عظمت این رقم (هجده ونیم هزار میلیارد تومان) وقتی بیشتر معلوم میشه که با رقم جنجالی 123 میلیارد تومان اختلاس شده توسط رفیقدوست و دارو دسته اش در نیمه اول دهه 70مقایسه بشه. فکر نمیکنید چنین پولهایی ارزش کشتن این همه جوان و در 30 سال گذشته ذاشته باشه؟. بگو چرا اردوغان که به کشتن مردم غزه اعتراض میکنه این روزها هیچ اعتراضی به کشتار جوانهای ما نداره.
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

iraniii - ایران - ارومیه
خیلی جالبه اینجا اردوغان میگه ما سرمایه گذاریمون 18.5میلیارد دلار بوده.یعنی اینا بغیر از این سرمایه گذاری دیگه ای نداشتن؟بعدشم میگه اینا بعد دادن پول فرار کردن!!!یعنی چییییی؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
معلومه مال کی هست از خیلی وقته اخه میخوام از خدا بپرسم با مرام هم پول ملت هم جونشون؟ چرا..............؟
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

ashoor - ایران - تهران
با این پول میشه حدود یک میلیون واحد مسکونی با کیفیت ساخت . یعنی اینکه تمام بی خونه ها در ایران میتونن صاحب یک خونه خوب - مثل آپارتمانهای اکباتان بشن. من نمیخوام باور کنم // شاید دو سه تا صفر اشتباهی اضافه شده // خاک برسرت آسید مهدی // خاک برسرت نیم رخ یه آدم چقدر میتونه نفهم باشه و یا خود فروش. جا داره بشینیم از بدبختیمون زار زار گریه کنیم . باید به حال اون دختر بچه معصوم که سر چهار راه گدایی میکنه گریه کنیم چون حداقل دویست و پنجاه هزار تومن این پول مال اون بوده. من نمیخوام باور کنم .
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

Pixel - ایران - تهران
قابل توجه ترکهایی که سنگ ترکیه رو به سینه میزنن و وطن وطن میکنن.. خائنین
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

بابک - ایران - سبزوار
طبق اطلاعات رسمی چنین شخصی وجود ندارد و این ها اموال مربوط به موتلفه ای ها و خامنه ای است که قرار است از ترکیه به روسیه سیاه برود البته احمقی نژاد را نیز با خود می برند طی چند روز اینده این اتفاق را مشاهده می کنید
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
حالا معلوم شد 300 میلیارد دلار نفتی که در 4 سال فروختند کجا داره میره واقعا شعارهای جالبی این احمقی نژاد میداد میگفت میخواهم پول نفت را سر سفره های مردم بیاورم ...
چهار‌شنبه 7 مرداد 1388

shalizar - انگلستان - لندن
لطفن این ویدیر نگا کنید. https://www.youtube.com/watch?v=jeFFZw9UMBMfeature=channel_page
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

dler - فنلند - لاهتی
از هزار بار پول رد کردن به ترکیا فقط این بار گرفتند
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

sascha - امریکا - سن هوزه
persianboy_mazi - انگلیس - ولز دوست عزیز اگه اسلام مهمتر از انسانه پس عرب هم مهمتر و ارجه بر ایرانی پس جای تعجب نیست که سر ایرانی چی بیاد اونا میدونن کی حق زندگی داره.درود بر ایرانیهای ازاد اندیش .امیدوارم به زودی سایه دین مرده پرستی از سر سرزمین اریایی کم بشه....دوباه میسازیمت وطن اگر چه با خشت جان خویش.....
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

fafali - ایران - تهران
در ایران تمام آخوندها و دولتمردان پولهای خود را توسط یک فرد یا افراد اجیر شده که خود نیز کارخانه دار یا سرمایه دار هستند در تجارت سرمایه گذاری میکنند تا به اسم آنها نباشد و برای خروج پول هم از همین افراد یا مشابه آنها استفاده میشود
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

abdi1 - ایران - تهران
من بارها به حق وباطل بودن افکارم شک کرده ام ولی با دیدن این شواهد به باطل بودن اعمال این رژیم پی برد ه ام .
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
این پولها و طلا ها زیاد از ایران بیرون رفته .مسله مهم در زمان حال ادامه مبارزه است.و براندازی این حکومت اسهالی با ان پرچم عنکبوتیش.اینده مال شماست.و تمامی دنیا باید جواب بدهند به نسل جوان ایران.هیچ کشوری در دنیا بفکر ما نیست فقط حرف می زنند در صورتی که دارند می بینند.مسله پشت پرده رابطه اقتصاد و پول است و جان انسانها برای این دولت مردان ارزشی ندارد.پس خودمان هستیم.تا براندازی این مبارزه را ادامه می دهیم. پاینده ایران نابود باد حکومت خلیفه گری.
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

ریکا - ایران - قائم شهر
حالا چی بسر کامیون امده؟ یعنی نمیخوان کامیون رو هم پس بدن؟‏. البته این خبر یه ذره مشکوک میزنه. بیست تن طلا که یازده ملیارد دلار نمیشه. هر گرم طلا میشه چیزی حدود سی دلار و بیست ‏تن طلا میشه ششصد میلیون دلار. جنس این اخوندهای .. رو من میشناسم, اخرش ترکها یه چیزی بدهکار هم میشن. هر بسته صد دلاری میشه ده هزار دلار. هفت و نیم ملیارد میشه ‏هفتصد و پنجاه هزار بسته صد دلاری. خوب این که دوتا کامیون میخواد برا حملش.‏. اینها هر کاری میکنن که تمرکز جامعه رو به حاشیه بکشونن و چند روز بعد هم ثابت میکنن که خبر دروغ بود. امروز حرف ما ‏چیزی دیگه هست. جواب بدین. به حاشیه هم نمیریم...
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

new2 - ایران - ایران
به جان خودم اینا مسلمون نیستن و دارن به نام اسلام پول مردم رو میخورن. در ضمن خواهش میکنم به خاطر این احمق ها به اسلام توهین نکنین. به نظر من اسلام منطقی ترین دینه و بیشتر از هر دینی به تفکر اشاره کرده. و توی هر صفحه قرآن حداقل یکبار گفته که در این قرآن تفکر کنید. پس خواهشا توهین نکنید
پنج‌شنبه 8 مرداد 1388

noudebanadu - بلزیک - بروکسل
میدانید کل بدهی امریکا از قبل از انقلاب به ایران 20 میلیارد دلار و 5 میلیارد دلار دیگر را شاه و خانوادهش در بانک های خارج از ایران مثلا سرمایه گذاری کردند .این در حالیست که هزینه جنگ ایران و عراق بیش از 1000 میلیارد دلار بر شانه های ایرانیان تحمیل شد بدون در نظر گرفتن شهداومعلولین 1000 میلیارد دلار!!!! حالا مردم برای زیارت میروند عراق . واقعا حرام است حرام
جمعه 9 مرداد 1388

panahande -norway - نروژ - برگن
این ترکها همونهایی بودند که لب مرز با سنگ وا می ستادن اگه سیگار از پنجره ماشین نمی انداختی پایین / شیشه ماشینت را می شکوندن. حالا ببین چقدر پر رو شدن. خاک بر سر جمهوری اسلامی. داره گریم میگیره از این بدبختی
جمعه 9 مرداد 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
اولا وقتی مسله ملیارد دلارکه پیش میآید یعنی هزار ملیارد تومان .در تمام دنیا افرادی که ملیاردر دلاری هستند . مثل تراول چک هستند یعنی در دنیا ثبت میشوند و ما ایرانیان هنوز ثروتمندی یا تاجر ایرانی که ملیاردره دلاری باشد را نداریم و لیست ملیاردرهای دنیا ثبت نشده و کسی که 18.5 ملیارد دلار دارد با کامیون پولش را حمل نمیکند واگر هم حمل کرد بعد از حداکثر 1 روز بعد توقیف این پول از دولت ترکیه شکایت میکند ونه هشت ماه هیچ نمیگوید وبعد از 8 ماه تازه وکیلش آمده در ثانی آدمی که 18.5 ملیارد دلار پول دارد مثل گاو پیشونی سفید است وتمام دنیا اون را میشناسد .
شنبه 10 مرداد 1388

mrm2020 - ایران - تهران
new2 - ایران - ایران داری اشتباه می کنی من مطمئن هستم که قران رو نخوندی اگه خونده بودی اینطور قضاوت نمی کردی خدا محبت است نه گردن زدن و انگشت قطع کردن تفکر کن
شنبه 10 مرداد 1388

+3
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.