تصاویری از حضور احمدی نژاد , هاشمی و موسوی در مراسم سالگرد آیت الله خمینی ۲

تصاویری از حضور

احمدی نژاد , هاشمی و موسوی در مراسم سالگرد آیت الله خمینی 2

hasan87 - ایران - مشهد
با این عکسها فکر کنم همه سرکاریم. تاریخ ایران چهره ریاکاری مثل احمدی نژاد تا حالا نداشته وچه ساده مردم ایران که فریب شعارهای تو خالی اون رو خوردن و متاسفم که هنوز یه عده اون رو قهرمان مبارزه میدونن.
جمعه 15 خرداد 1388

Alborz Mountain - امریکا - لس انجلس
اینها چرا همه خوشحال و خندان هستند؟ مگه عزاداری نیامده اند؟ احمدی نژاد که انگار امده پارتی. معلومه که همشون زورکی انجا هستند. این است نظام تظاهر و تزویر اسلامی.
جمعه 15 خرداد 1388

sosis - ایران - یزد
در عکس دوم چرا محمود با ذوق دستاشو بهم گره کرده . .
جمعه 15 خرداد 1388

zagros_FINLAND - فنلاند - هلسینکی
بی‌چاره مردمی که فکر میکنند اینا باهم فرق دارند.
جمعه 15 خرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
آری در مناظره دو روز گذشته احمدی نژاد و میر حسین موسوی پایه های متزلزل مافیای زور و پول در هم شکست و این تابو که 30 سال همه منتظر شکسته شدن آن هستیم در نهایت با جانفشانی و از خود گذشتگی احمدی نژاد شکست.
جمعه 15 خرداد 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
احمدی نژاد دقیقاً با تکیه بر روحیه شجاعانه و آرمانگرایانه در آستانه پایان چهارمین سال ریاست جمهوری، توانسته با طرح موضوع "افشای مفدسین اقتصادی" تابوی دورغین این افراد را به چالش بکشد و به همین دلیل است که تمامی مافیای قدرت از نام احمدی نژاد وحشت دارند و این خود صحه ای بر حقانیت و مظلومی احمدی نژاد در انقلاب است.
جمعه 15 خرداد 1388

امیرحسین_جون - ایران - میبد
سلام به همه
هاشمی چی تو مشت احمدی نژاد میذاره؟تهدید؟
جمعه 15 خرداد 1388

cti_nima - ایران - تهران
نامه بازی میکند . فیکر کنم برنامه دارند.
جمعه 15 خرداد 1388

mehrnoosh - ایران - اهواز
ببین چطوری به ریش ملت میخندن!!! هرچیزی آخری داره مطمئن باشین!!!
جمعه 15 خرداد 1388

امیرحسین_جون - ایران - میبد
:)
جمعه 15 خرداد 1388

ashaza - مالزی - کوالا
جاهای خالی را با کلمات مناسب پر کنید.

حمدی نزاد انگار عروسیه ........ شه که.دهنش تا......... بازه. استغفرالله
جمعه 15 خرداد 1388

sosis - ایران - یزد
ببینم محمود اومده سالگرد یا جشن تولد . . اینکه همش نیشش بازه
جمعه 15 خرداد 1388

pokalu - المان - دورتموند
نوه خمینی چه خوشحاله از گور به گور شدن بابا بزرگش !! داره واسه محمود جونش جوک میگه ههه......ولی‌ این نامه‌ها که عاشقانه نیستن خدای نکرده؟ هان؟؟؟؟ خیلی‌ کنجکاوم ببینم توش از چه فحش‌هایی‌ استفاده کردن!!!
جمعه 15 خرداد 1388

امیرحسین_جون - ایران - میبد
با سلام به همه
هاشمی چی تو دست احمدی نژاد میذاره؟
جمعه 15 خرداد 1388

zamaan - ایران - تهران
کسی که در مناظره صدایش می لرزد نمی تواند ایران را اداره کند
جمعه 15 خرداد 1388

manis - انگلیس - شفیلد
یک مشت مفت خور بیسواد که یک کشور کهن و با فرهنگ را به سوی نابودی میکشند.
من تعجب میکنم از بعضی دوستان سایت که اینقدر ساده نگر و احساسی به این مسائل نگاه و نظر میدهند.آخه مگه همینها نبودند و نیستند که 30 سال مردم ایران رو به فقر و نابودی و انزوا رساندند .
پس لطف کنید از این همه جنایتکار طرفداری یا تعریف نکنید. اینها همه سر و ته از یک قماش هستند و اینکه گاهی وقتها پته همدیگر رو روی آب میریزند فقط سه حالت داره
1- از سهم دزدی کمتر گیرشون اومده.
2- با این ترفند یک جنگ زرگری راه میندازن که سر مردم رو گلاه بذارن و بیشتر بدزدند.
3- از بس مال مفت خوردن مرض هاری گرفتن.
جمعه 15 خرداد 1388

a_bamdad - ایران - تهران
داره به انتری نژاد میگه میخوام یه اتوبان افتتاح کنم به اسم شهید محمود احمدی نژاد!
جمعه 15 خرداد 1388

reza_x - ایران - تهران
با این حرکاتی احمدی نژاد تو مناظره کرد الان باید رابطه اش با هاشمی و موسوی قاراش میش باشه . اینا که دارن گل میگن گل میشنون . بابا عجب فیلمی هستند اینا
جمعه 15 خرداد 1388

sanam ogden - انگلستان - لانکاشیر
خزان - افغانستان - هرات
همون طور که قبلا هم گفتم من دخالت به امور کشور شما نمیکنم و اصلا هیچ تمایلی به مسایل سیاسی کشور شما ندارم پس دوست محترم احترام خود را نگه داریدو لطفا به امورات شخصی کشور ما هم دخالت نکنید
--------------------
تو چی از ما انتطار داری؟ تو و هم وطنات کم ایرانی یا رو اذیت کردین؟؟ چه دزدیا و مزاحمت هاو قتل ها و تجاوزا که در حق ما ابرانی ها نکردین.حالا می خوای ایرانیا قربون صدقتم برن؟؟ کدوم ایرانی این همه آزار به شما ها کرده؟ من اصلا نمی دونم چرا صاجبان این سایت میزارن امثال تو چیز بنویسن.اینجا اسم داره.ایرانین یوکه.نه ایرانی هستی و نه در یوکه.
جمعه 15 خرداد 1388

tohfe natanz - ایران - نطنز
من که میگم اینها همه از یک قماشند.
جمعه 15 خرداد 1388

freedomforiran - انگلستان - لندن
ای کاش زنده نبود م تــا بــبــیــنــم شــمــا مــلـــت ایـــــران چــه حــیــوانــاتــی را بــجـای پــادشــاه عــزیــز و خـوبــم کــه در هــمــه حــال بـفــکــر ســربــلــنــدی و افــتـــخــارایــــران و ایــرانــی بــود جــایــگــزن کــردیــد روحــش شـــــاد و یــادش گــرامـــی بـــاد.
جمعه 15 خرداد 1388

silver - تانزانیا - اروشا
نوه امام هم که داره جکهای احمدی نژاد رو براش تعریف می کنه. چه لذتی هم می بره این احمدی از جوکهاش.
جمعه 15 خرداد 1388

another - ایران - تهران
برای همه کسانی که میخواهند در انتخابات شرکت کنند متاسفم. یک مقدار شعورتون رو به کار بیندازین بد نیست حداقل برای یک بار.
جمعه 15 خرداد 1388

man_me - افریقای جنوبی - کیپ تاون
خوش تیپ+با سیاست+مودب+با وقار=موسوی
اشتباه نکنید عزیزان.موسوی تنها گزینست!
جمعه 15 خرداد 1388

bach abadan - ایران - آبادان
از صمیم قلب رحلت جان..وزززززززززززززززز امام راحل را تسلیت میگویم
جمعه 15 خرداد 1388

gggfff - ایران - ایران
Nim Rokh - ایران - تهران
بمال دستمال جون صیغه...
جمعه 15 خرداد 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
رفسنجانی امده قشنگ نزدیک احمدی نژاد نشسته . خدایی چه رویی دارن اینا همه بازیگرند . اونچا بودم کفشها همشونو می انداختم سر پشت بوم .
جمعه 15 خرداد 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
همگی نتفه هایشان حرام است لعنت بر اسلام با این کفتارهای حرامی.
جمعه 15 خرداد 1388

امیرحسین_جون - ایران - میبد
freedomforiran - انگلستان - لندن
سلام هموطن عزیزم
همین خامنه ای نظامحفظ کرده و آمریکا تا حالا جرات حمله به ایران نکرده.اما چه بگویم که در دل سنگ شما اثر نمیکند.زمان شاه اینهمه فیلم و عکس سکسی و مشروب علنا پخش میشد.به دختر مردم تجاوز میکردن.جلوی مردم استبداد گونه برخورد میکردن و اما در برابر غرب دست غربیها رو در امور کشور باز گذاشته بودن.ذلت تا چه حد.خداییش کلاهتونو قاضی کنید و یه خورده کتابای مطهری رو بخونید تا ببینید اسلام و حکومت ایده آل اسلامی چیه.اینقدر تحت تاثیر تبلیغات غرب قرار نگیرید.اونا دنبال منافع خودشونن.ندیدید چطور مردم بیگناه غزه رو میکشن.کودک میکشن.البته در این حکومت هم نقصهای زیادی هس اما راه راه درستیه و هدفشون هدف مهمیه
جمعه 15 خرداد 1388

sankari - فندلاند - تامپره
حالم از همشون به هم میخوره.کجایی کوروش کبیر که ببینی ایران بوسیله چه حیوانات درنده خون اشامی که لباس انسان به تن کرده اند به ایرانستان تبدیل شده.امیدوارم روزی بیاید که ایران کوروش کبیر دیگری به خود ببیند تابتواند ایران وجهان را از وجود کثیف این درندگان بی صفت پاک کند
جمعه 15 خرداد 1388

aarnoosh - آلمان - رور
محمود چاخان عین این فوتبالیست هایی که رو نیمکت ذخیره باید بشینند داره به ابراز احساسات تماشاچی ها پاسخ می ده
جمعه 15 خرداد 1388

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
sanam ogden - انگلستان - لانکاشیر
سلام هموطن عزیز. واقعا افرین به شما. حرف دلم رو زدید. فکر کنید ما ایرانیها چقدر بدبخت شد ه ایم که افغانی جماعت می ایندو درباره سیاست ما نظر می دهند و با کمال وقاحت ادعای عدم دخالت هم می کنند.

هموطنان عزیزم گول اینها را نخورید. نه مودبشان به شما دل می سوزاند و نه بی ادبشان. کافیست یکبار این دوروهای متغلب را خارج از کشور ببینید . نفرت از ایران و ایرانی در انها کاملا نمایان است. من از کلاس زبان تا دانشگاه همکلاسی افغان داشتم. دروغگوتر و پرادعاتر از این ملت یافت نمی شود.
در کلاس زبان فرد بسیار ژولیده ای که ابدا سوادی نداشت و از همین ملت بود در جواب معلممان وقتی پرسید در کشورش چه کاره بوده گفت خلبان بوده. و همه بچه های کلاس و معلم رادر حیرت برد. تااینکه یکی از بچه ها گفت احتمالا خلبان هواپیمای سمپاشی مزرعه شان بوده ومعلممان بزور توانست جلوی خنده اش را بگیرد.
حالا مسخره شدن ما و زبان ما از طرف این قوم غالبا مهندس و دکتر و خلبان!!! حکایتها دارد که در وقت مناسب مفصل عرض می کنم.
مخلص کلام به افغانی جماعت اعتماد نکنید. به اینها رو دادن همان و مار در استین پروراندن همان.
جمعه 15 خرداد 1388

illuminati - انگلیس - لندن
اینکه معاون وزیر کشور گفته بود عذاداری باعث شورو نشاط میشه واقعا حقیقت داره از خنده های شیطانی اینا مشخصه
جمعه 15 خرداد 1388

sosol - ایران - نیشابور
کیف کردم از اون همه ادب ووقار وشخصیت وکلاس ..میر حسین عزیز بذار بقیه هر چی میخوان بگن بگن ما که تو خوابمون هم همچین پرزیدنت خوش تیپ وبا کلاسی رو برای مملکتمون تصور نمیکردیم
جمعه 15 خرداد 1388

hapo - امارات - دبی
مثل اون عوضی سیاه هم نپوشیده .....اونایی که میگن اینا مثل همند وگیر میدند چرا امام وانقلاب و اسلام میکنه نمیدونند اگه خودشون هم بخوان بر مملکت مذهبی و انقلابی ما جکومت کنندباید مثل مردم باشی؟نمیدونن دلیل اینکه کردبی رای نخواهد آورد همینه که یک دفعه بادا بادا روخونده؟ میر حسین عشق است
جمعه 15 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران
تکبیر
جمعه 15 خرداد 1388

h.s.rad - مالزی - کوالالامپور
دیدید دسته همشون تو یه کاستس؟حالا هی بگید:موسوی؛ کروبی؛ احمدی نزاد......!اینا همشون ...................!!!!واقعا برا بعضیها متاثفم!!!
جمعه 15 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران
sosol - ایران - نیشابور
آره والا خیلی باشخصیته و آبرو جا میکنه فقط حتما باید یه خورده بره کلاسهای نصرت تا کلاماتش رو کامل ادا کنه نصفه ته اونا رو میخوره بیچاره تا حالا از قال و قیل دور بوده و نحوه صحبت کردن معمولیش اینجوریه اما الان باید دیگه کلمات رو کامل بگه یه چیز دیگه متوجه هستی اگه یک ساعت هم جلو چشمت باشه یا حرف بزنه ازش خسته نمیشی یا تکراری نمیشه اما امان از دیدن پنج دقیقه بعضی ها حالت تهوع حالت خشم حالت فحاشی شدید بهت دست میده تازه کم کم کناره های ریشاشو بزنه و پرفسوریشون کنه بهترم میشه بعدشم یه پاییون بزنه و یه پیپ بگیره دستش میشه خود خود
مستر کنتاکی غیر از اون بهش کراواتم میاد فقط دماغش خیلی تو ذوقه وقتی فوکل کراوات زد مجبور میشه اون رو هم عمل کنه اصلا لازمه.
جمعه 15 خرداد 1388

ehsan_2nd_time - انگلستان - لندن
جان من نگاه کنین : مراسم سالگرد رحلت خمینی - اینا همه دارن می خندن و خوش و بش می کنن - درحالیکه ملت ایران داره بخاطر این امام و رحلت جانگوزش تقاص پس میده - واقعا که مرگ بر زاهد مردم فریب (هرچند که زاهدی که مردم فریب نباشه زاهد مرده اس) - یه خاطره از سفرم به ایران اومد به ذهنم : چند سال پیش که رفتم ایران از شانسم خوردم به دهه محرم و عاشورا . منکه سه سال بود ایران نرفته بودم دلم واسه ایران تنگ شده بود و مثل بقیه داشتم از حسین پارتی لذت می بردم که بعد کلی گشت و گذار و چشم چشرونی و خانوم بازی با بروبچ رفتیم مسجد دیزی رو هم بزنیم تو رگ که تفریحمون تکمیل شه . باور نمی کنین مردم محل که تو مسجد می شنیدن که من از انگلیس اومدم فکر می کنین چی ازم می پرسیدن ؟؟ - فکرشو بکنین . سوالهای اقتصادی ،‌سیاسی ، هسته ای و یا ایمانی اعتقادی ؟!‌ - نه عزیز من . همه اون کسایی که ازم سوال می پرسیدن می گفتن : آقا راسته که تو اروپا میری مشروب رو مثل نوشابه از سوپرمارکت می خری ؟ - (!!!) - به خدا قسم باورم نمیشد اینا تو مسجد ، تو دهه محرم دو سه روز مونده به عاشورا فکر مشروب و عرق می کردن و حسرتشو می خوردن که چرا بجای اینکه از سوپرمارکت عرقشون رو بخرن از کوچه پشتی عرق کشمش می گیرن . - جالبه همشون هم ریشو هم بودن
جمعه 15 خرداد 1388

ehsan_2nd_time - انگلستان - لندن
جان من نگاه کنین : مراسم سالگرد رحلت خمینی - اینا همه دارن می خندن و خوش و بش می کنن - درحالیکه ملت ایران داره بخاطر این امام و رحلت جانگوزش تقاص پس میده - واقعا که مرگ بر زاهد مردم فریب (هرچند که زاهدی که مردم فریب نباشه زاهد مرده اس) - یه خاطره از سفرم به ایران اومد به ذهنم : چند سال پیش که رفتم ایران از شانسم خوردم به دهه محرم و عاشورا . منکه سه سال بود ایران نرفته بودم دلم واسه ایران تنگ شده بود و مثل بقیه داشتم از حسین پارتی لذت می بردم که بعد کلی گشت و گذار و چشم چشرونی و خانوم بازی با بروبچ رفتیم مسجد دیزی رو هم بزنیم تو رگ که تفریحمون تکمیل شه . باور نمی کنین مردم محل که تو مسجد می شنیدن که من از انگلیس اومدم فکر می کنین چی ازم می پرسیدن ؟؟ - فکرشو بکنین . سوالهای اقتصادی ،‌سیاسی ، هسته ای و یا ایمانی اعتقادی ؟!‌ - نه عزیز من . همه اون کسایی که ازم سوال می پرسیدن می گفتن : آقا راسته که تو اروپا میری مشروب رو مثل نوشابه از سوپرمارکت می خری ؟ - (!!!) - به خدا قسم باورم نمیشد اینا تو مسجد ، تو دهه محرم دو سه روز مونده به عاشورا فکر مشروب و عرق می کردن و حسرتشو می خوردن که چرا بجای اینکه از سوپرمارکت عرقشون رو بخرن از کوچه پشتی عرق کشمش می گیرن . - جالبه همشون هم ریشو هم بودن
جمعه 15 خرداد 1388

dara20 - امریکا - واشنگتن
این یک مشت پیر و پاتال دریوزه مفسد کی میخواهند بمیرند؟
جمعه 15 خرداد 1388

silas - ایران - بندرعباس
Alborz Mountain - امریکا - لس انجلس
اینا دارن به ریش ما میخندن
همه سر کاریم
جمعه 15 خرداد 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
رحلت امام جان.... رو به نیمرخ تبریک میگم. نیمرخ جان روزی خودت و تمام اربابانت.
جمعه 15 خرداد 1388

chaman - آلمان - بوخوم
واقعا که مملکت را چه جانورانی اداراه که چه عرض کنم .......... جاش را خودتان پر کنید .می کنند.. یک از یک آدمخوارتر .خدایا به ایران هم نظری کن.
جمعه 15 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران
میگن دود از کنده بلند میشه اگه فهمیدین منظورم کیه یه بیست مال شما
جمعه 15 خرداد 1388

sosol - ایران - نیشابور
daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران

آخ گفتی ..همه چیز بهش میاد میاشالله دماغشو عمل کنه؟نگو..سلطنتیه بهش میاد چیز چیز هم که میگه میشه گوله نمک .فقط فکر کن این بره با ریییس جمهور آمریکا شام بخوره چه کلاسی میاره برامون ..مگه کلاسهای نصرت واسه زبان خارجی نیست؟
جمعه 15 خرداد 1388

farid_ghl - ایران - تهران
من احساس می کنم یه تغییراتی داره رخ می ده البته نه از نوع خوبش
یه جور انتقال قدرت به افرادی ناکس تر از آخوند ها و دار و دسته خمینی یعنی سپاه و
انسان های پست و رذلی مثل احمدی نژاد
خدا به داد ما برسه این رو از ته دل می گم
جمعه 15 خرداد 1388

ali safari - ژاپن - توکیو
هاشمی داره بهش میگه سلام بنده را به خواهر و مادرت ابلاغ بفرمایید بعدا خدمت می رسیم .
جمعه 15 خرداد 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
عجب مراسمی رییس م..نوه امام چه خندونه از شهامت محمود خوشش اومده گمونم
جمعه 15 خرداد 1388

forouhar - ایران - تهران
دزدان همه جمعند.انگار رفسنجانی به احمدی میگه مامو ریتت را خوب انجام دادی که اینقدر بعد از امدنش خوشحال شده.
جمعه 15 خرداد 1388

masom - انگلستان - لندن
sanam ogden - انگلستان - لانکاشیر میتونئ بگی خزان کامنتش کجاست من هر چی گشتم ندیدم
جمعه 15 خرداد 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
فقط خدا به داد این ملت و مملکت برسه که چه خواب شومی واسش دیدن.همشون گرگن توی پوست میش.
جمعه 15 خرداد 1388

ahura - ژاپن - توکیو
روحش شاد مرحوم محمد علی جمالزاده رو . قبل از اینکه فرنگ بره - دوره عبا لباده بوده و وقتی برمیگرده - دوران کلاه پهلوی شده بوده . خبرنگار ازش میپرسه : بنظر شما ایران تغییر کرده ؟ اون مرحوم هم با شیرین زبونی ا ی که مخصوص خودش بوده میگه ایران شاید اما ایرانی نه . اونوقت لباسش بلند و بود و خونه اش کوتاه - حالا لباسش کوتاه شده و خونه اش بلند . واللا ایرانی همون ایرانیه
جمعه 15 خرداد 1388

khorshid iran - ایتالیا - میلان
man_me - افریقای جنوبی - کیپ تاون
افریقا ادم خوش تیپ ندیدی اینه که موسوی به نظرت خوشتیپ میاد در ضمن مودب نیست بلد نیست حرف بزنه
جمعه 15 خرداد 1388

darabcity - ایران - داراب
حالا به فرض اینکه احمدی نژاد اسامی این چند مفسدو اعلام کرد.به نظرتون هیچ قدرتی تو ایران میتونی اینها رو محاکمه کنه؟خوب تو چهار سال بعدی اگه احمدی نژاد ریس جمهور بشه انموقع اوضاع مملکت دیدنداره بشینید وببینید رفسنجانی ودارو دسته چه بر سر احمدی در صورت پیروزی بیارن.همه با هم کروبی یا موسوی
جمعه 15 خرداد 1388

sam116 - انگلیس - لندن
موسوی موسوی حمایتت میکنیم.مدیریت و کارکنان ......و اقع در .. لندن
جمعه 15 خرداد 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
بیشتر شبیه طویله ی گاو و گوسفندان است تا تجمع رهبران.
در مراسم سالگردبه درک واصل شدن بزرگترین دراکولای اسلامی/ خمینی
جمعه 15 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - لندن
ده صفحه میشه در مورد این عکسها مطلب نوشت
جمعه 15 خرداد 1388

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
ماشینی که داره به ته دره سقوط میکنه , رانندشو عوض نمیکنن ! "ستاد انتخاباتی احمدی نژاد.
1 رای بدین 4 سال بخندین (ستاد انتخاباتی احمدی نژاد). لووول
جمعه 15 خرداد 1388

taiis - آلمان - برلین
بزرگتریین آرزوی من نابودی اسلامه.بعدش خودبخود آخوندای اشقالم نابود میشن
جمعه 15 خرداد 1388

irooni2009 - ایران - تهران
این آخوندا که....ده پررو هستن . از اولین کارائی که تو حوزه و تو حجره هاشون یاد میگیرن اینه که روشون یه هم باز میشه و شرم و حیا رو دورشو خط میکشن اونائی هم که آخوند نیستن وامثال احمدی نژاد از دست پرورده های اخوندا و از قماش مداح ها هستن که اونادیگه دست آخوندارو تو پرروئی و ریاکاری از پشت بستن . اگه یه موقع فرصتی دست داد تو محفل های خصوصی اینا برید میبینید چه حرفا میزنن و چه اعمالی انجام میدن . در هر صورت هیچ انتظار بیشتری از اینا نمیشه داشت حتی تو مراسم سالگرد رهبرشون .
جمعه 15 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران
این عکسها یک فتو رمانه که پشت سر هم چیده نشده
جمعه 15 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران
sosol - ایران - نیشابور
آره اکثر شخصیتهای بزرگ دماغ بزرگ تو طالعشونه اما نمیدونم چرا ما ایرانیای بدبخت از همه محاسن سلطنت تنها دماغاشون باید نصیبمون بشه اما قبول چون دماغش گوشتی دوباره سبز میشه پس بی خیال ولی اوباما کم میاره
خدا رو شکر زمان کلینتون نیست وگرنه موسوی کم میاورد آره کلاسای نصرت هم تند خوانی داره و هم به گمانم صحیح خوندن و از این مدلها حالا اگه اون نداشت بفرستینش گفتار درمانی چهار بار بره کار چندین واحد فن بیان آخوندا رو میگیره اما خودمونیم خیلی با نمکه مخصوصا چیز گفتنش آدم دلش میخواد بشینه اون حرف بزنه فقط باید یه خورده ولومش رو درست کرده چون فرکانسش خیلی نا میزونه و باید زور زد تا چیزی شنفت
جمعه 15 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران
خودم میگم جنتیه تموم نمیشه فکر کنم عمر نوح داره
جمعه 15 خرداد 1388

daneshjoo_daneshjoo - ایران - تهران
sam116 - انگلیس - لندن
راستی پس اونا هم خوش تیپ پسندن
جمعه 15 خرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
همه این جانیان دزد وطنفروش بیشرف عوامفریب و......... دستشان تو یک کاسه است.ملاحظه فرموید!!!!!!!رائ دادن=خیانت به ملت و کشور است. ملت اجازه ندید به شعورتان بیش این بی احترامی شود.
جمعه 15 خرداد 1388

100%persian - هلند - دن هلدر
امیرحسین_جون - ایران - میبد
دوست گرامی بنظر من رفسنجانی کوسه یه نامه میده به احمدی جیگر که برسونه به مهدی غیبی
نمیدونم چرا عزراییل پرونده چند تا از این ها رو گم کرده / بعضیهاشون تو مایه های فسیل هستند
جمعه 15 خرداد 1388

tara26 - المان - ف...
sanam ogden - انگلستان - لانکاشیر .......Iranhome - سوئد - هلسینبوری... شما ۲ نفر برید جز گروه فاشیستی انگلیس و سوئد...البته اگه راهتون دادن..اگه هم رهتون ندادن بیاید بین فاشیست‌های آلمانی‌..البته احتمال زیاد اینها هم دل خوشی‌ از شما راسیست‌ها ندارند و ممکن بخاطر موهای مشکیتون اتیشتون بزنن...همونطوری که شما فاشیست‌های ایرانی‌ دوست دارید ملیت‌های دیگه رو از بین ببرید!!!!!!!!!!حیف اسم انسان که بر روی شماست...فکر کنم در انگلیس و سوئد خیلی‌ خار و کوچک شدید که عقد‌هاتون رو سر افغان‌ها می‌خواهید در بیارید.هنوز بد از این همه سال نفهمیدید که همونطوری که امثال شماها برای زندگی‌ بهتر ترک وطن کردید...اونها هم بلاجبار ترک وطن کردند....شرم بر شما
جمعه 15 خرداد 1388

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
tara26 - المان - ف...
افغانی خاموش. اگر شکایتی داری به افغانیان یوکی پناه ببر.شرم بر خودت گستاخ ناخوانده. همینمان مانده افغانی جماعت به ماامر ونهی کند. فدای خاک پاک میهنم که امثال شما را پروراند تاان زبان نا زیبایتان را با کلمات جذاب ایرانی بیارایید و با گستاخی غیر قابل وصف خود راایرانی جا بزنید و زهرتان را بریزید. اگر دوستان پاکدلم شمارا نشناسند من شما را خوب میشناسم و اگر لازم باشد لیست اسامی کاربران افغانی که خود را ایرانی جای میزنند را ارائه خواهم کرد.
جمعه 15 خرداد 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
ما احمقها 30 سال گیر این .... ها افتادیم.اگه یه جو عقل داشتیم گیر این ها نمی افتادیم که دارن به ریش ما میخندند.مرگ بر ما.
جمعه 15 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
tara26 - المان - ف...
این سایت، یه سایت ایرانى هست!!! این دو نفر هر چى باشن، ایرانى هستن!! تو گورتو گم کن بیرون! بدبخت تو زندگى مجازى خودت رو در این سایت مدیون ایرانى ها هستى. حالا کارت به جایى رسیده که واسه ما تعیین تکلیف هم میکنى؟!تو سیاست ما هم نظر میدى ؟!!!!! اون از ایران که هر جا اسم جرم و جنایت و آدمکشى هست، یه طرفش اسم افغانى ها هست. این هم از وب سایت هاى ایرانى که مثل فلان سرتون رو میندازین پایین میان تو، شروع به شکر خورى زیادى میکنین. مثل اینکه عادت دارین بدون اجازه بیان تو و بعدش وجود ننگینتون رو در جامعه ایران با جرم و جنایت و اینجا با فحاشى نشون بدین. الان تو شهرهاى آذرى زبان یه دونه افغانى نیست! دم ترک ها گرم که این آفت... رو از خونه و شهرهاى خودشون پاک کردن، ایران یه نادر "افشار" میخواد که دوباره این مهاجم هاى افغانى رو سر جاشون بنشونه.
مطمین باش، هر کسى تو ایران به قدرت برسه، تکلیف این آفت سى ساله ایران رو یه سره میکنه. وجود نحست رو از سایت ایرانى ها گم کن بیرون، یا حد و حدود خودت رو بدون آواره بیوطن
جمعه 15 خرداد 1388

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
در ضمن تارا جن (با لهجه افغانی بخون) چرا بهتان برخورد؟ احتمالا شما دیپلمه باشی وزبان روسیت خوب باشد این در افغانستان یعنی فوق دکترا. راستی همکلاسی من که همشهری جنابعالی است به من فرمودند که قرار است بعداز کوچ کردنشان به منزل جدید اگر تالار بیکار پالیدند محفل بدهند. حالا امکان دارد که چند فی صد این عبارات مزین به زبان بی مثالتان را برایم ترجمه کنید؟! به اضافه عبارت بیخی!!!!
حالا باوجود همه این افتخارات اگر بازهم گستاخانه حمله ورشدی. انصافا بی شخصیتتربن کاربرسایت خواهی بود. تا تصفیه حسابی دیگر بدرود.(شما حسابی را اسابی بخوان چو ن در زبان شیرینتان تلفظ ه به طرزفجیعی به الف تبدیل مشود چه کنم که جزحسادت ما راملالی نیست!! :-)))))
جمعه 15 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
tara26 - المان - ف...
اگه اینقدر از ایران دلتون پره، چرا نمیرید بیرون؟!!! چرا دست از سر این مملکت بر نمیدارین؟! جنگ داخلى کشورتون که تموم شد، بهونه ایى نیست! مگه از ایرانى ها بدتون نمیاد، پس چرا مثل مور و ملخ تو وبسایت هاى ایران ول میچرخید؟! "بالجبار" بخاطر ترک وطنتون باید "بالجبار" هم تو سایت ایرانى شکرپراکنى کنید؟! یا ما ایرانى ها باید هر جا میریم، وجود شما رو "بالاجبار" تحمل کنیم؟! این همه افغانى تو کل دنیا پخش شدین، عوض اینکه فکر دانشگاه و درس باشین تا به کشورتون کمک کنین، کارتون شده صبح تا شب بیایین تو وبسایت هاى ایرانى، که اینجا هم ما از دست شما آرامش نداشته باشیم. البته تقصیرى هم ندارین، چون نه وطن مشخصى دارین، نه کار و شغلى، نه وبسایتى، نه تاریخى، نه حرفى براى گفتن. به همین خاطر فرور فرور پا میشین میایین، اینجا. دیگه الحمدلله که رو نصف ایران و مشاهیر ایرانى هم که ادعا دارین! اون یکى میگفت "على دایى" هم افغان بوده، ایرانى ها از ما دزدیدنش! (استاجلو خاقانت رو افغانى ها دزدیدن)
من هیچ مشکلى با اون افغانى ها که با ویزا و قانونى تو ایران هستن ندارم، اینجا هم دوست تاجیک دارم که اون هم دلش از شما هزاره هاى افغانى پره. طرف صحبت من یاوه گوهاى مثل تو یا (Narses-اتریش-وین) هست که از قول ایرانى مزخرف مینویسین، یا حد و مرز خودتون رو بدونین ، یا شرتون رو از سایت هاى ایرانى کم کنین.

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
دوست عزیز اینا فقط مونده ما رو از ایران بیرون کنن، بگن برین بیرون، اینجا جاى ماست. محض اطلاع شما و سایر دوستان مدیریت دوره ایى، بخش فارسى آیت الله "بى بى سى" به افغان ها سپرده شده. شما فقط ببینین چطور با بغض و کینه راجع به ایران خبر مینویسند و در بخش اخبار اقتصادى یا فرهنگى ایران، اخبار یک هفته قبل افغانستان رو میگذارند.
جمعه 15 خرداد 1388

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
متشکرم هموطن عزیز. اگر بقیه کاربران هم حمیت شما راداشتند گستاخی اینها را شاهد نمی شدیم. سرفراز باد ایران و ایرانی درود بر اذریان هموطن
جمعه 15 خرداد 1388

azita14may - انگلستان - نیوکاسل
تو رو خدا عکسهای سالگرد خمینی رو دوباره نگاه کنید .....اینها سران مملکت ما هستند .تو این عکس ها کاملا معلومه که مردم را احمق گیر اوردن.شب قبل برای رسیدن به قدرت میخواستن شکم همدیگر رو پاره کنند و صبج روز بعد با لبخند به هم میگن که دیشب خوب خرشون کردیم دوباره
جمعه 15 خرداد 1388

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
موافقم دوست عزیز و حقگو. متشکرم بابت اطلاعاتت. ننگ بر بی بی سی و گردانندگان بی چشم و روی افغانش که دشمن درجه یک ایران هستند. پیروز باشید
جمعه 15 خرداد 1388

mahsa64 - ایران - تهران
واقعا اینا دارن گلر میگن و گل میشنون.دم کروبی جونم گرم که تو جمع اینا نیست.حالا باز برید به اینا رای بدین.
جمعه 15 خرداد 1388

tara26 - المان - ف

درضمن اگه شیراز جز افغانستان هست پس من افغانی هستم........مسخره ها
جمعه 15 خرداد 1388

tara26 - المان - ف
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ .........Iranhome - سوئد - هلسینبوری
من از ...شما‌ها ایرانی‌ ترم ...البته قبل از اینکه ایرانی‌ باشم یک انسانم...عاشق وطنم هستم، و به حق و حقوق دیگر ملیت‌ها احترام میزارم...همونطور که توقع دارم در کشور میزبانم آلمان تمام حق و حقوقت انسانی‌ رعایت شود.البته از امثال شماها نمی‌شه توقع داشت که معنی انسانیت رو بفهمید.
جمعه 15 خرداد 1388

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
tara26 - المان - ف
بلای! :-)) کاملا قانع شدم.
ببین ما دیروز بدنیا نیومدیم که فکر کنی میتونی فریبمون بدی. گوشمون ازاین حرفهای انساندوستانه شما افغانیها که فقط هم موقع رسوا کردنتون گل میکنه پره! قبل از تو هم بودند و گفتند و خریدارنداشتند.
خلاصه برو ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبری و زحمت ما میداری
در ضمن یادت باشه دفعه دیگه که خواستی با یک ایدی جدید بیایی یک خانم محترم ایرانی باهمه پاکدلی وانساندوستیش هموطنانش رو به خاطر چند بیگانه مورد عبارات ناخوشایند نقطه چینی قرار نمیده.
مفهوم شدافغانی دورو؟!!
جمعه 15 خرداد 1388

mahsa6050 - مجارستان - بوداپست
اگه نمی خوای رای بدی معنیش اینه که جا زدی
می خوای حسابت نکنن پس همه با هم رای می دیم
جمعه 15 خرداد 1388

hapo - امارات - دبی
میگه: ماموتی جون ننه ات بسه دیگه این سند 400 هکتار زمین دهن گشادتو ببند در ضمن رهبر هم سلام رسوند گفت دمت گرم منو ضایع نکردی دو تا تشر میزنم به میر حسین جبران شه
جمعه 15 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
مگه اینکه خودت، خودت رو ایرانى بدونى! اینکه توهنیها و افکار خودت رو پشت نقاب روشنفکرى قایم کنى و از قول یه ایرانى بنویسى، چیز جدیدى نیست. چون میدونین حرفاتون از قول ایرانى اثرش بیشتر هست تا از قول یه افغانى! ولى دیگه قدیمى شده و همه از این موضوع باخبرن. لاقل اونقدر وجود داشته باش و از زبون خودت حرف بزن!!
در ضمن در مورد خاک پاک شیراز اگه چیزى بگى، با من طرفى! من از جانب پدرى اهل شهرک گلستان شیراز هستم و خوب میدونم چه جنایتها که اونجا نکردین، و مردم چه دل خونى از شما دارن! هنوز سر بریدن سرایدار افغانى رو تو محلمون یادم نرفته. درسته که اونجا سر مردم بدبخت خراب شدین، ولى حقیرتر از اونى هستین که بخوایین شیراز رو هم مثل مشهد به افغانستان ملحق کنین!
خدا نگه داره، اداره پناهنده هاى آلمان رو که یه پولى به امثال تو میده تا سهم افرادى مثل تو از دنیاى مدرن، فقط دسترسى به اینترنت و اون هم در حد فحاشى تو وبسایت هاى ایرانى باشه! در مورد انسانیت هم همین بس که اگه ما از روى انسانیت و ترحم مرز هامون رو بر روى جنگ زده هاى افغانى باز نمیکردیم، تو و خانوادت تا الان هفت تا کفت پوسونده بودى. تکرار میکنم اینجا یه وبسایت ایرانى هست، محیط افغانى نیست که از ادبیاتى استفاده کنى، تا مسولین سایت مجبور بشن نصف حرفاتو رو نقطه چین کنن!! هر موقع حرف زدن یاد گرفتى بیا اینجا
یا شرتو از اینجا کم میکنى یا اینکه در حد و اندازه خودت حرف میزنى و نظرت رو در مورد کشور خودت میدى!!
جمعه 15 خرداد 1388

havoo - ایران - تهران
حروم لقمه تر از این ناطق نوری خود حروم لقمشه... زندگی خودش وخانوادش رو من دیدم.... این احمدی شپش یه کار درست کرده باشه گند زدن به این ..... بود.
جمعه 15 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
Iranhome - سوئد - هلسینبوری
دوست خوبم، سایر دوستان ایرانى فقط هر از گاهى احساسات اینترنشنالشان قلیان میکند، آنهم وقتى که حقوق خود رو از اداره هاى پناهندگى میگیرند. لول
اگر ما به موقع تکلیف خود را با این آواره ها مشخص نکنیم، به زودى به همان مشکلى دچار میشویم که آلمان با ترکیه ایى ها دارد که مثل یک خار در گلوى آلمانى ها هستند، و انقدر تعدادشان زیاد شده که دولت نمیتواند کارى با آنها بکند.
با این تفاوت که آلمان خودش، از ترکیه ایى ها براى کار به آلمان دعوت کرد، ولى ما از روى ترحم مرز هایمان رو به روى اینها باز کردیم تا زمان جنگ داخلى از گرسنگى نمیرند. اگر همان زمان سران جمورى اسلامى اینها رو مثل پاکستان، در کمفاى مرزى مستقر میکردند،کمپ هاى مرزى مستقر میکرد، اینها تا عمق خاک ایران امروز نفوذ نمیکردند، طورى که در کشور خودمان ما را تهدید و ارعاب و .. بکنند.حقا که 30 سال مار در آستین پروراندیم. 6 میلیون ایرانى تحصیلکرده و سرمایه دار و موفق ایران رو ترک کردند، تا همین میزان افغانى جایگزین بشه، تا ملاها ترکیب جمعیتى ایران رو عوض کنند. . .
جمعه 15 خرداد 1388

masoud_shastchy - ایران - تهران
در سه چهار عکس آخری داستان به این صورت است که هاشمی یه کاغذ که حاوی نشانی مقدار انبوهی ملک و املاک است و قول همکاری برای چپاول اموال ملت رو به احمدی میده. و احمدی سریع پس از خوندنش میذاره تو جیبش غافل از اینکه این حرکت توسط عکاسی شکار شده. و در آخر هاشمی در گوش احمدی میگه به همین قدر راضی باش و دیگه گ..خواری نکن توی تلویزیون دمت گرم.وگرنه میدم ... (به علت رکیک بودن حرف از نوشتن آن معذورم) و بعد هم میگه شیر فهم شد؟ و میرن پی کارشون که همون سرکیسه کردن ملت است و ...
جمعه 15 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
Iranhome - سوئد - هلسینبوری
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
بابا این حرفها چیه افغانی هم یه آدمه گناه نکرده که افغانی شده اگه این طوری باشه که ما ایرانیها از نظر خیلی از مردم کشورهای جهان گناهکارترین آدمهای روی زمین هستیم و باید هر جا ما را دیدند پوستمون رو زنده بکنند خوب آن افغانی هم غرور داره دوست داشته از خودش تعریف کنه ولی واقعا من یه افغانی دکتر در ایران دیدم که بیچاره از دست طالبان فرارکرده بود واینجا سرایدار بود ....حالا مگه تمام دنیا درباره ایران نظر میدند چی میشه یه افغانی هم نظر بده مثلا اینها نزدیکترین ملت از نظر فرهنگ به ایران هستند اگر از اسب افتادند از اصل که نیفتادند .....در ضمن من خودم هم آذری هستم
tara26 - المان - ف
راستش من نمیدونم شما افغانی هستید یا نه ولی من با شما مشکلی ندارم و اتفاقا دوست دارم همزبانان دیگر از ملیتهای دیگر را مانند همین خزان خانم استقبال میکنم و حتی دوست دارم دوستانی از تاجیکستان و ازبکستان هم در این سایت باشند

جمعه 15 خرداد 1388

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
*پسر شجاع* - ایران - تهران

اذربایجان هم جزو افغانستان شد؟! فکر میکردم فقط خراسان مال شما بود!
شنبه 16 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران
با درود به شما هموطن عزیز،
کسى مخالفتى با این افراد بخاطر ملیتشان ندارد. اگر نوشته هاى قبلى من رو بادقت بخونى، گفتم که مخالفتى با آنهایى که حضور قانونى در ایران دارند، ندارم بلکه با اون دسته از افرادى که مثل همینtara26 - المان - ف یا Narses-اتریش-وین که از قول یک ایرانى زهرپاشى میکنند، هستم. در ضمن دوست خوبم ندیدن و نشنیدن خیلى چیز ها از جانب شما دلیل بر عدم وجود آنها نیست و نیز در توهین هاى این افراد در یکى از پست هاى چند روز قبل، شما هیچ واکنشى نشان ندادید.
شنبه 16 خرداد 1388

nazi88 - کویت - کویت
سلام لطفاباتوجه به حرفام در اخر به سوال من جواب بدید.
من در کویت بدنیا اومدم (البته هم پدرم هم مادرم ایرانی هستن) و اینجا بزرگ شدم و مقیم اینجام ولی چند سال تو ایران تنها زندگی کردم و از هرکسی با هر قومیتی که بخواد به انسسسسسسسسسانی بی احترامی کنه متنفرم .وفکر میکنم از یجور بیماری نزادپرستی رنج میبره پس دوستانه خواهش میکنم بمن بگید:
ایا من مشمول قانون ایرانی بودن قرارمیگیرم؟؟؟؟؟
جواب شمابمن کمک میکنه بدونم ایا من اشتباه اومدم در این سایت؟؟؟؟ یا بعضی کاربران عزیز راهشون را گم کردن؟؟؟!!!
چرا ایرانیها را از بقیه انسانها جدا میکنید؟؟ درهر کشوری انسان خوب وبد پیدا میشه / دکتر مهندس پیدا میشه/دزد وکلاه بردار وجانی پیدا میشه/ ادم خوش قلب وبددل پیدا میشه/ ایران عزیز وایرانی بزرگوار هم از این قانون مستثنی نمیباشد...
ممنون از کسای که کامنت من را خوندن من نه طرفدار کسی هستم نه بد کسانی را میگم که برای وطنشون نگرانن اما خوب بعضی وقتها مطمنم ناخواسته بی احترامی میکنن.
جواب یادتون نره!! من ایرانیم؟؟!!
شنبه 16 خرداد 1388

mehranbeigi - کانادا - تورونتو
اخیییییییییییییییییییییییییییییییییییی الاهییییییییی گریم گرفت دیدین چه قدر با هم مهربوون بودن
شنبه 16 خرداد 1388

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
دوست خوب و وطنپرستم. مطمئن باشید هر کسی که از افغانیها انهم از گستاخیشان در برابرهموطنانش دفاع کند ایرانی نیست. یک ایرانی اصیل مخصوصا در شرایط کنونی فقط به ایران و ایرانی می اندیشد و ابدا گفته های منفی دیگران حتی اگر صحت داشته باشد که ندارد را در مورد هممیهنانش تکرار نمی کند.
در سوئد همه میدانند که بزرگترین قشر تحصیلکرده خارجی ما هستیم. من با افغانیهایی در سوئد اشنا شدم که حتی برای دشمنم هم ارزوی اشناییشان را نمی کنم. بهرحال صحبت در اینباره بسیار است. وقتتان بخیر و پاینده و سرافرازباشید
شنبه 16 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
Iranhome - سوئد - هلسینبوری
منظورت چیه ؟ اگه منظورت اینه من افغانی هستم اشتباه گرفتی من یک آذری اصیل هستم و فکر میکنم آذریها جزو معدود اقوام ایرانی هستند که میتوانند ادعا کنند آریایی اصیل هستند ولی این اصالت هم باعث نمیشود که به اقوام دیگر توهین کنند در هر نژادی هم آدمهای خوب هستند وهم آدمهای بد.....

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
دوست عزیز اتفاقا من چند بار با اینها سعی کردم با منطق درباره بعضی ادعاهایشان در مورد سرزمین ایران یا شخصیتهای معروف ایرانی مانند ابوعلی سینا مولوی فردوسی بحث کنم ولی بلاخره هر کسی حرف خودش را میزند مثلا آنها میگویند چون مولوی در بلخ بدنیا آمده پس افغانی است ومن میگویم چون افغانستان استقلالش را از ایران گرفته پس افغانستان جزوی از ایران بوده و مولوی ایرانی است....
شنبه 16 خرداد 1388

پسر ایران زمین - ایران - تهران
مرگ بر جمهوری اسلامی
شنبه 16 خرداد 1388

hasn - ایران - تهران
با حرفهای احمدی نزاد دست پیر استعمار گر هاشمی و موسوی رو شود
زنده باد بچه شیر ولایت دکتر احمدی نژاد
شنبه 16 خرداد 1388

aliaria - ایران - اصفهان
با دیدن این عکسا من که دیگه نمیفهمم معلوم نیست چه خبره ه ه ه؟
یکی برای ما توضیح بده اینا (بلا نسبت همه ...کردن) یهو به هم فحش میدن. میخندن . گریه میکنن . جداُ که.....
شنبه 16 خرداد 1388

samanjo0n - انگلستان - لندن
سلام ...عضو جدید هستم...
شنبه 16 خرداد 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
به جای گریه و زاری با لبخند به هم میگن: happy ert-holly day.ارت حال دجال مبارک
شنبه 16 خرداد 1388

samanjo0n - انگلستان - لندن
چی بگم یه مشت ادمه .....افسوس که همه خوابیم
شنبه 16 خرداد 1388

hasn - ایران - تهران
لعنت بر پیر استعمارگر هاشمی ببین تو لباس روحانیت چه جنایتها که نکرده
منافق ....
شنبه 16 خرداد 1388

tara26 - المان - ف..
Iranhome - سوئد - هلسینبوری
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
متاسفم که شما لیاقت جواب دادن رو هم ندارید..شما‌ها آبروی ایرانی‌‌ها رو هم می‌برید.....
*پسر شجاع* - ایران - تهران
دوست عزیز خودتو ناراحت نکن...کافر همه را به کیش خود پندارد!!!اینها خودشون چون با افغان‌ها مشکل دارند، فکر می‌کنن اگه ایرانی‌ با افغان‌ها مشکل نداشته باشه پس ایرانی‌ نیست......متاسفانه این‌ها خودشون در اصل با خودشون مشکل دارند..لوووووول
شنبه 16 خرداد 1388

tara26 - المان - ف.
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ...گلستان هم اومد جز شیراز؟؟؟؟لووووول...همونه دیگه شیرازیها تحویلت نگرفتن عقده هاتو سر افغان‌ها در میاری.
شنبه 16 خرداد 1388

shahnaz52 - ایران - تهران
samanjo0n - انگلستان - لندن - خوش امدی
شنبه 16 خرداد 1388

fall - ایران - تهران
عکس 10 - 13 - 14 - 15 !؟
آقای سایت ؟ سرکاریه !؟
شنبه 16 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
nazi88 - کویت - کویت
آره بابا ایرانی هستی اون هم از نوع ایرانیهای باحال و مهربون ...
شنبه 16 خرداد 1388

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
خانم نامحترم فاطیما ی سابق و مخلفات. همانطور که حدس میزدم بیشرمترین و بی شخصیتترین کاربر سایت هستی. اگر واژه ناخوانده در قطعه مغز ظریفتان فرو نمیرود گناه از من و هموطنانم نیست. هرچند از دستپروردگان طالبان هم بیش از این توقع داشتن خطاست. بهرحال حجت برتو و خرده ایدیهایت تمام شد و قصد نهایی هم همین بود.
خوشحالم که با دست خودت ایدیهای دیگرت را رسوا کردی و گرنه این قسمت پست خوانندگان کمتری داشت و مطلقا نمی توانست هموطنان عزیزم را جلب کند بغیر از دوست فرهیخته نیما. البته حساب افغانیهای جگر خون جداست. تا ادای احترامی دیگر بدرود :-))
شنبه 16 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
tara26 - المان - ف..
خیلى حقیرتر از اونى هستى که بخواى در مورد لیاقت ایران و ایرانى نظر بدى. راستى از آبرو صحبت کردى؟!! لول! در مورد آبروى ایرانى هم; ایرانى ها ذینفع هستند، نه تو! دیگه آخر الزمان شده، یه افغانى براى ما در مورد آبرو صحبت میکنه، طنز خوبى بود.
اون موقع که دانشگاه فنى آخن آلمان، به عنوان بهترى دانشگاه این کشور انتخاب شد، از ایرانى ها به عنوان بهترین دانشجوهاى این دانشگاه تو مقطع دکترا تجلیل شد. در صورتى که بعد از 4 سال تحصیل تو آلمان و اتریش متاسفانه به جز یه دوست تاجیک، یه افغانى تو دانشگاه توى محیط هاى آکادمیک ندیدم. البته خوب خدا زنده نگه داره اداره پناهنده هاى آلمان رو که یه صدقه ایى به امثال تو میده، تا از گشنگى نمیرین.
راستى شیرازى و اصفهانى و آذرى ،لر و کرد و بلوچ، چه به من احترام بگذاره، چه نگذاره و توهین کنه، باز هموطن من هست و حرف و توهینش هم براى من نوش هست! تو لازم نکرده این وسط شکر زیادى تناول کنى و تو چیزى که اساسا بهت ارتباطى نداره دخالت کنى. چراکه تو همیشه تو این جامعه یه غریبه هستى اون هم از نوع "مهمان! ناخوانده". پس سرت رو بذار بمیر.
شنبه 16 خرداد 1388

totiyah64 - ایران - مشهد
بخدا اینها همه فیلمه...
احمدی بشه یا موسوی ما تو همون لجنزار خواهیم موند.
ای ملت ساده لوح ایران فقط با رای ندادن میتونید به این مفسدها ضربه بزنید
اینا انتخاب خودشون روکردن همه سر کارید
اینها فقط تظاهر میکنند که مردم ایران رییس جمهورشون رو خودشون انتخاب میکنند...
نذارید مضحکه این سیاه کارا بشید... اینها جلوی شما وطن پرست هستند ولی پشت سرتون به سادگی و خوش باوری شما میخندند...
شمارو به خدا رای ندید بزارید تیرشون به سنگ بخوره
شنبه 16 خرداد 1388

tara26 - المان - ف
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ ..Iranhome - سوئد - هلسینبوری ..خیلی‌ بانمک هستید شما ۲ نفر!!!مردم از خنده..لووووووول انقدر حرص نخورید میترکید هااااا ،از ما گفتن بود ،،،،، حالا تند تند بیاید بازم بد اوو بیراه بگید،،،بقول شیرازی‌ها ،،به تیریش قبام هم بر نمیخوره،،،شما فقط شخصیت زیبای خودتون رو نشون میدید...لوووووووول
شنبه 16 خرداد 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
اشتباه نکنید.
nazi88 - کویت - کویت
شما ایرانی هستید.. بعضی ها در این سایت نژاد پرست هستند که واقعا براشون متاسفم.
بنی آدم اعضای یکدیگرند.که در آفرینش زیک گوهرند.
شنبه 16 خرداد 1388

man1IRANI - ایران - اسفراین
man_me - افریقای جنوبی - کیپ تاون
قبول دارم موسوی خوش تیپ و با وقار هست. اما حکومت که شوخی بردار نیست. ما چی کار داریم به قیافه ی طرف؟ معیار های مهم تری هم برای انتخاب رییس جمهور هست. حالا خودمونیما ولی وقار و ادبش بدجور کار دستمون می ده ها!! حالا ببین. یه دفعه دیدی به آمریکا تعارف کرد بیا ایرانو ببر واسه خودت!!!به هر حال دوست عزیز: آقای مهندس موسوی مناسب ریاست جمهوری نیست. رییس جمهور فقط دکتر احمدی نژاد.
شنبه 16 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
Iranhome - سوئد - هلسینبوری
*پسر شجاع* - ایران - تهران
دوستان بعضى از این جنگزده هاى افغان تمام وجودشون پر هست از تنفر نسبت به ایرانى ها. متاسفانه هیچ مشغولیتى هم ندارند، جز این که شبانه روز در وبسایتها و کلا محیطهاى ایرانى به ما فحاشى کنند.
برنامه کلى ایران، (چه دولت خاتمى چه احمدى نژاد) این بود که در مرحله اول این افراد رو داوطلبانه به کشورشان برگرداند و در نهایت افغانى هاى باخاصیت رو تو ایران نگه دارن. فحاشهاى اینترنتى مثل همین tara26 - المان - ف ، اکثرا افغانى هایى هستند که در ایران بزرگ شدن و از طریق ایران به یه کشور سوم (اروپا یا استرالیا) رفته اند و نمک خوردند و نمکدان رو شکستند. این افراد تصور میکنند چون خودشون در ایران احساس راحتى میکنن، ما هم باید با اینا احساس راحتى بکنیم! حرفشان هم این است که چون قبلا "همه با هم بودیم" ایران و افغانستان باید دوباره مرز ها رو بردارند، تا بقیه هم مسلک هایشان هم وارد ایران شوند. شیون سر میدهند که چرا به ما به چشم یه افغانى نگاه میکنید؟! ما هم با هم برادریم! دیگر به این مساله فکر نمیکنند که که وقتى فرد وارد یه کشور خارجى شد، همیشه به چشم خارجى و غریبه بهش نگاه میشود. همونطور که به ما ایرانى ها تو آلمان یا اروپا به چشم یه خارجى(انسان درجه دو نگاه) میشه.
با این تفاوت که ما ایرانى ها قانونى امدیم اینجا و با تحصیلات عالى خودمون به جامعه میزبان خدمت میکنیم. ولى این افغانى ها، غیر قانونى به زور و بعد از هزار بار دیپورت شدن بازم میان تو و الان هم که ارث پدریشون رو از ما طلب دارن.
در ضمن یه نکته مهم:
این عده فحاشها عادت دارن بیان تو وب سایت هاى ایرانى از قول یک ایرانى به ایرانى ها فحش و بد و بیراه بگن و از موضع یه ایرانى بنویسند، اکثرا هم میگن که مثلا ما ایرانى ها نژاد پرستیم و با مهمان هاى افغان!! (توجه کنید که میگن مهمان افغان نه افغانى) بد رفتارى میکنیم. و حتى از قول ما ایرانى ها از افغانى ها عذرخواهى هم میکنند. اینها فرزندان آواره هاى افغانى هستند، که در ایران با عقده و حقارت بزرگ شده، و به خاطر زندگى در ایران فارسى و اصطلاحات عامیانه رو مثل بلبل به کار میبرن و به این نتیجه رسیدن که از قول یه ایرانى حرف بزنن اثرش رو ایرانى ها بیشتره تا یه افغانى. همیشه هم تو جمله هاشون نفرت و حسادت نسبت به ایران و ایرانى و تاریخ ما موج میزنه. ولى چون خودشون بیخرد هستند، فکر میکنن که همه مثل خودشون بیخرد هستند و از درک این موضوع عاجز هستند. به قول دوست خوبم از سوئد ، یک ایرانی باهمه پاکدلی وانساندوستیش هموطنانش رو به خاطر چند بیگانه مورد عبارات ناخوشایند قرار نمیده. حتى خیلى از پان ترک ها هم افغانى هستن و یه کلمه ترکى بلد نیستن و پشت نقاب پان ترکى میان تا نفرتشون رو نسبت به ما خالى کنن. اگر با چنین چیزى برخورد کردید بدونین طرف 100% افغان هست.
دوستان اینا هنوز تو کشور ما به قدرت نرسیدن به این نحو براى ما در حال شاخ و شونه کشى هستند.. تصور کنید اگه یه روزى اینا تو ایران مثل ترکیه ایها تو آلمان به قدرت برسن چه کار میکنند؟! همون طور که ترکیه ایها دارن گند میزنن به آلمان و آلمانى ها جرات جیک زدن رو هم ندارن، اینا هم این بلا رو سر ما میارن.
شنبه 16 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
nazi88 - کویت - کویت
بدون در نظر گرفتن رنگ و نژاد و وراثت ژنتیکى; تا زمانى که حضور قانونى و موجه در ایران دارین و اقامت شما مانند بعضى ها، یک بار اقتصادى بر روى دولت و تهدیدى ضد امنیت اجتماعى نیست، شما یک ایرانى هستین و یا دست کم حضور شماز نظر عرف این جامعه پذیرفته شده باشد. البته در مورد بقیه کشورها باید مردم همان کشور، حضور شما را پذیرا باشند.
شنبه 16 خرداد 1388

خوشگل وحشتناک - ایران - تهران
هاشمی : دمت گرم محمود! فکر کنم با این ترفند فی البداهه ات 10 میلیون به رای دهنده ها اضافه بشه ! خدایی چه جوری به فکرت رسید؟
احمدی نژاد: اکبرآقا ما داریم درس پس میدیم . یهو به ذهنم رسید . خلاصه ببخشید . قول میدم جبران کنم . بالاخره هرجوری می تونیم باید این مردم عزیز ... رو به پای صندوقها بکشیم .
هاشمی : نگران نباش . مردم میان ! درضمن وزیر مخابرات هم خیلی تشکر کرد . میگه همین جوری پیش بره همه رکوردا رو می زنیم . روزی چند میلیون اس ام اس می فرستند ملت . از پول نفت بیشتر داریم در می آریم . احمدی نژاد: قربان اس ام اس نفرمایید بگید پیامک ! هاشمی : حالا ...و این نمایش ادامه دارد ......
شنبه 16 خرداد 1388

betina@ - آذربایجان - باکو
Iranhom-سوید-هلسینبوری
Nima021-اتریشسالتزبورگ
دوستان عزیز من کاملا با شما هم عقیده ام.نباید به افغانها اجازه بدیم که در مورد مملکتمون نظر بدن
فقط 1مشت قاتل ودزد هستن هنوز یادمون نرفته که توو مملکتمون چه کثافت کاری هایی کردن حالا بازم دارن جلون میدن.درود بر ایران و ایران پرست.
tara26-المان-ف...
پسرشجاع-ایران-تهران
شما هر2 تا تون افغانی هستید پس بهتر دهنتونو ببندید و در مورد ایران نظر ندید.
Nazi88-کویت-کویت
عزیزم درسته که ایران به دنیا نیومدی ولی 1ایرانی هستی
saman jo0n-انگلستان-لندن
دوست عزیز خوش اومدی و موفق باشی. به امید ایرانی آزاد
شنبه 16 خرداد 1388

tara26 - المان - ف
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ...ببین آقای عزیز،،، شما بیا برو پیش یه دکتر اعصاب و روان،،،واقعا انقدر حرص و جوش می‌خوری،،،صورتت می‌شه پره جوش‌های چرکین،،،اینو جدی میگم ،،من در تبادل نظر پرنیان هست اگه دوست داری بجای اینکه اینجا داد اوو بیداد کنی‌ بیا اونجا با هم بحث کنیم
شنبه 16 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
tara26 - المان - ف
تو در مورد شخصیت صحبت کردى، یاد کامنتهاى نقطه چینت افتادم. لووووول
فقط بپا تو آلمان حرفاى نقطه چینى نزنى که آلمانى ها براى همیشه نقطه چینت میکن!! :-))
ظاهرا کامنت قبلیم بدجورى پته تو رو ریخته رو آب که اینجورى به فکر اعصاب و روان افتادى :-))
نگران حرص و جوش من هم نباش، فعلا یک ملیجک پیدا کردم که ضرب المثل هاى شیرازى رو با لهجه افغانى براى ما بازگو میکنه، و فضاى سایت رو به خوبى کمیک میکنه :-) در ضمن ما ایرانى ها اینجا داریم صحبت میکنیم آواره جان و این تو هستى که به جیغ و شیون افتادى و با دادهاى خودت، نقطه چین شدى :-) ببینم، تو در وبسایت هاى افغانى هم، همینقدر مسولین سایت رو با این شیون و گریه هات اینقدر به زحمت میندازى؟! ;-))
در حد و اندازه خودت حرف بزن کوچولو
شنبه 16 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ

betina@ - آذربایجان - باکو
با سپاس از توجه شما هم میهن گرامى. دوست عزیز میگن شیر که ضعیف بشه، گرگ هم براش زوزه میکشه. البته اینجا صحبت از گربه سانان نیست. بلکه صحبت از سر بالا رفتن آب و به گوش رسیدن آواز هاى نه چندان خوشایند بعد از آن است.
شنبه 16 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
betina@ - آذربایجان - باکو
نمیدونم واقعا آذزی هستی یا نه ولی اگه آذزی باشی به زبان آذری بهت میگم :سن چوخ انامازسن
یکشنبه 17 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
betina@ - آذربایجان - باکو
راستش در آذ‌ری بودن تو شک کردم چون من خودم آذری هستم و تمام فامیلهای مادری و پدری من هم آذری هستند و در شهرهایی مثل تبریز ارومیه مرند مراغه ...فامیل داریم و خودم من هم 12سال در تبریز بودم ولی یادم نمیاد که درباره افغانیها حرف بدی زده باشند چون در آذربایجان افغانی کم است فکر کنم تو اگه ایرانی باشی برای قسمتهایی هستی که افغانی زیاد در آنها است پس با یک آذری محترمانه صحبت کن و شکر کن که در یک محیط مجازی داری حرف میزنی...
یکشنبه 17 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
تمام اینهایی که گفتی درست ولی چه ربطی به بحثهای ما در این سایت دارد مثلا یک افغانی مثل خزان و دیگران با نام کشورشان بیایند ودر بحثها شرکت کنند آیا باید از این که آنها هم به مسایل ایران علاقمند هستند باید خوشحال بود یا ناراحت بود این بستگی به دیدگاه هر کسی در زندگی دارد مثلا من از اینکه فیلمهای ایرانی در افغانستان استقبال میشود خوشحالم این حرف تو من رو یاد یه خاطره انداخت یه روز من با برادرم در راه مدرسه میرفتیم ودر راه چند تا پرنده قمری یا یا کریم بودند برادرم بمن گفت من از این قمریها بدم میاید ومن خیلی تعجب کردم و پرسیدم چرا از اینها بدت میاید گفت چون این قمریها وقتی یه آدم به آنها نزدیک میشود فرار نمیکنند وخیلی تنبل هستند و برای نجات جان خودشان تلاش نمیکنند واین حرف او برایم خیلی جالب بود چون من از قمریها خوشم می آمد و برای آنها احترام قایل بودم که به انسانها اعتماد میکنند و آنها را مثل خودشان میدانند و فرار نمیکنند می بینی یک رفتار دو تا نظر کاملا متفاوت بود و انسانها به هر چیزی از دیدگاه خودشان نگاه میکنند .......
یکشنبه 17 خرداد 1388

خزان - افغانستان - هرات
دوست عزیز ومحترمم
*پسر شجاع* - ایران - تهران
راستش چند روز گذشته کلی کارداشتم و نتونستم زیاد تو وب باشم چه قدر جالب واسه من و ملیتم چند روز شده درگیریه !
سلام جداگانه واسه این دوست های گلم میکنم که به اون کمال رسیدن که انسانیت به نژادورنگ برتری داره مخصووصا
tara26 - المان - ف
سلام مخصوص و ویژه دارم خدمت اون دسته دوستهای گل .اون هم از نوع شب بوش که تو خواب خرگوشی به سر میبرند و فکر میکنن که برتری اونه که از آریایییییییییییییییییان اسمشون رو به ارث بگیرن
اگه واقعا شما علاقه ای به خاکت داشتی کشورت رو ترک نمیکردی تا بری تو کشور بیگانه و چشم انتظار یه فارسی زبون باشی تا با شما دو کلام حرف بزنه
موند حرف اینکه شما فکر میکنی که افغانها تنها کسانی هستند که در ایران مجبورند برای زنده موندن کار کنند
آواره نشودید تا طعم آوارگی رو بچشی
اگه از ایران هم رفتی مخالف با آرمانها ایران وایرانیان بودید و وقتی هم که به کشور دومی رفتی در کارهای رده پاییینی که افغانها در ایران انجام میدهند امرار معاش مکنید
دوستان عزیزی که فکر میکنند افغانها در افغانستان چه جور زندگی میکنند؟به اطلاعتون میرسونم اگه جرات داشتید سری به افغانستان بزنید امریکاییان که کشور مارا ظاهرا پسندیدند و حضورشون بیشتر از پیش دیده میشه
حالا دوستان خوب که لطف دارند مثل
tara26 - المان - ف
*پسر شجاع* - ایران - تهران
ممنون از اینکه باور اینو دارید که افغانها هم انسان های رنجیده ای هستند که زمانه با اونها نساخته
من ایرانیان زیادی را میشناسم که از اینکه اون ها رو دوست خودم میگم میبالم و متاسفانه نژادپرستان زیادی رو هم در زندگی دیدم که به خاطر اینکه تنها جرم شخص افغان بوده شکنجه روحی وجسمی کردن در صورتی که تا پای منافع دولت ودولت مردان هر سیاستی نباشه مهاجر را پزیرش نمیکنندآیا میدونید هر افغان در سال چه قدر مالیات میده به دولت ایران ؟
من قبول دارم که بیست وچند سال آوارگی افغانها نیمی به ایران ودیگر ممالک مهاجر شدن ‌ایرانیان اجازه دادند که رو خاک کشورشون راه برن وزنده باشند اما آیا زندگی کردند یا تنها زنده بودن........؟؟؟؟؟
یکشنبه 17 خرداد 1388

betina@ - آذربایجان - باکو
پسر شجاع-ایران-تهران
اصلا شک نکن چون تبریزی هستم من در تهران زندگی کردم و با تمام آذری زبانانی که رفت و آمد داشتم همه مخالف حضور افغانها در کشور ایران بودند وتو اگر آذری هستی که مطمعنم نیستی اولین نفری هستی که از افغانیها دفاع میکنی. خودت داری میگی آذری زبان تو که آذری نیستی باهات محترمانه صحبت کنم پس کمتر قرقره کن. در مورد شکر گزاریتم راست میگی اگه میدیدمت دستم به خونت ...ت آلوده میشد افغانی.
یکشنبه 17 خرداد 1388

tara26 - المان - ف...
خزان - افغانستان - هرات ...... سلام دوست گرامی‌، با عرض تاسف باید بگم که در همه جای دنیا نژاد پرست وجود داره،ولی‌ من از این تعجب می‌کنم که ایرانی‌ که خودش در کشوری زندگی می‌کنه که هیتلر ازش میاد،چطور میتونه نسبت به ملیت‌های دیگه اینجوری قضاوت بکنه،،امیدوارم خواندن اون مطالب بالا از طرفه چند ایرانی‌ ، نظر شما را نسبت به ایرانیان بد نکرده باشه،من اینجا دوستان افغان خیلی‌ خوب دارم که باعث افتخار کشورشون هستند، چند افغان بد هم یه ملیت را زیر سوال نمیبرند، به امید روزی که نژاد پرستی از تمام دنیا ریشه کان بشه،همونطور که بعضی‌ از آلمانی‌‌ها فکر می‌کنن ترک‌ها حقشون رو میخورند ،یا بعضی‌ از انگلیس‌ها فکر می‌کنن، هندی‌ها زندگی‌ را برایشان سخت کردند یا بعضی‌ از فرانسوی‌ها از الجزیری‌ها بدشون میاد، متاسفانه در ایران ما هم کسانی‌ هستند که در مورد افغان‌ها اینطور فکر میکنند ، و هیچ کدام از مسائل و مشکلات ملیت‌های دیگه رو در نظر نمیگیرند یا دنبال دلیلش نمیگردند،،،،،،ولی‌ اینو بدون دوست عزیز که افراد تعداد کمی‌ هستند...موفق باشی‌.
یکشنبه 17 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
betina@ - آذربایجان - باکو
ببین من یه آذری اصیل هستم که اصالت آذری من خیلی بیشتر از امثال توست که به راحتی به دیگران تهمت اجنبی بودن را می زنند چون یکی از خصوصیات آذریها شرف آنهاست که بی دلیل به دیگران تهمت نمی زنند که راستش ... چون اصلا در آذربایجان ما مشکلی بنام مهاجرت افغانها نداریم راستش من فکر میکنم اگه واقعا ایرانی باشی جزو اقوام دیگر ایرانی هستی که در آذربایجان خودت رو آذری جا زدی چون مردم جمهوری آذربایجان پس از حمایت ایران از ارمنستان به جز خود آذریهای ایران اقوام دیگر ایرانی را آدم حساب نمی کنند ودر مورد تهدیدت واقعا مال این حرفها نیستی چون اگه عرضه داشتی به دیگران بدون دلیل در محیط مجازی تهمت نمی زدی.
یکشنبه 17 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
betina@ - آذربایجان - باکو
اگه واقعا تبریزی هستی بگو یام کجاست؟ ...در ضمن من کامنتت رو دوباره خواندم دیدم گفتی در تهران زندگی میکنی آدم حسابی کسی که در تهران زندگی میکند طبیعی است که بخواهد درباره افغانها حرف بزند چون در تهران افغانی زیاد است منظور من آذریهایی هستند که در آذربایجان مثلا در تبریز زندگی میکنند چون اصلا افغانی در آنجا وجود ندارد طبیعی است که درباره افغانیها هم حرف نزنند من در مدت 12سال زندگی در تبریز فقط یه بار در مورد یه افغانی شنیدم آن هم این بود که یه افغانی با بدست آوردن یک شناسنامه ایرانی به اسم ایرانی آمده در تبریز ازدواج کرده و الان چند تا هم بچه دارد و تازه فهمیدند افغانی است و باز هم کسی کاری به او نداشت ...
یکشنبه 17 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران
هموطن پاکنهادم، دنیاى شما آنقدر زیباست، که بدیها رو نمیبینید و از آنچیزى که در این سایت و بسیارى از سایت هاى ایرانى میگذرد بیخبرید، چراکه طینت شما فقط خوبى ها رو میبیند.

betina@ - آذربایجان - باکو
دوست گلم ایشون هم از عزیزان آذرى ما هستند، ولى از آنچه در ایران و محیط هاى مجازى ایرانى میگذرد بیخبر است. شایسته شما نیست که هموطن خود را بیازارى، اگر چه با موضع و دیدگاه شما نسبت به متخلفین افغانى 100% موافقم و و خوشحالم که هم عقیده هستیم.
یکشنبه 17 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
مدیران باسلیقه سایت، این متن طولانى شد، پیشاپیش از شما عزیزان زحمتکش عذرخواهى میکنم.
خزان - افغانستان - هرات
من اگه کشورم رو ترک کردم، به خاطر تحصیل بود و مطمین باش که بعد از اتمام تحصیل برمیگردم. ضمنا اگر شما در خارج کشورتان براى زندگى به هر خوارى و خفتى تن در میدهى، دلیل بر این نیست که سایرین هم مثل شما براى امرار معاش به هر خفت و خارى تن در بدهند. اگر در طول زندگیت با چند ایرانى یا (هر ملیتى) که در خارج از کشورشان در پست هاى رده بالا مشغول به کار بودند، برخورد داشتى یا دست کم چیزى از آن به گوشت خورده بود، زندگى در غربت رو تنها در کارگرى و کارهاى پست نمیدیدى.
البته تو رو مقصر نمیبیم چراکه افق فکریت هنوز از مرز هرات فراتر نرفته. همانطور که هموطنانت هم با وجود زندگى در اینجا، هنوز از نظر روحى و فکرى در حد همان هرات هستند.
اینکه گفتى چند همزبون فارسى زبان، بله خوب هموطن ایرانى من براى من چیز دیگریست، ولى اینرا بدان که در اروپا، اگر به زبان جامعه میزبان تسلط داشته باشى، از نظر موقعیت اجتماعى و تحصیلاتى در موقعیت بالایى باشى; منجر به پذیرفته شدن شما در جامعه میزبان میشود. ولى اگر این فاکتورها رو نداشته باشى همیشه باید در کلونى هاى خودت بمانى، همانطور که هموطنانت در ایران همیشه افغانى هستند، چراکه تحصیلکرده هاى افغانى همه به اروپا میایند و بدبخت بیچاره ها که در فقر فرهنگى شدید هستند، ایران را انتخاب میکنند.
اصولا مقایسه ایرانى هاى خارج از کشور با آواره هاى افغانى کار درستى نیست، چراکه ایرانى ها با اخذ ویزا و سپردن حساب مالى و براورده کردن شرایط اخذ ویزا وارد آن جامعه میشوند، ولى هموطنان شما، براى زنده ماندن با کامیون به صورت فله ایى بدون هیچ ضابطه ایى وارد کشور ما میشوند. محض اطلاع شما سال گذشته مجله "شپیگل" آلمان، ایرانى هاى مقیم این کشور را گل سر سبد مهاجرین (König der Ausländer)نامید، چراکه بیشترین تعداد پزشک و مهندس و اقتصاد دان و تحصیلکرده به نسبت بقیه قومیت هاى خارجى، بین آنها بود. وگرنه من در هر دانشگاه و کارخانه ایى که وارد شدم، مورد احترام قرار گرفتم که نتیجه عملکرد خوب هموطنانم قبل از من بود. که اگر ما بخواهیم از روى آمار در مورد افغانى هاى ایران نظر بدهیم،افتخار 50% جنایات در اصفهان و 33% بزه کارى در در کل کشور متعلق به هموطنان شماست..پس مقایسه ایرانى هاى خارج از کشور با افغانها کار صحیحى نیست، ولى بى اطلاعى شما نسبت به این مسایل و خیلى چیز هاى دیگر، تا زمانى که دیدت در حد هرات هست، قابل توجیه است.
اینرا هم بدان که دولت ایران، بالاخره تا یک زمانى میتواند بر خواست مردمى مبنى بر مراجعت جنگزده هاى افغانى مقاومت کند، کما اینکه همین الان مرز هاى شرق ایران در حال مسدود شدن است. هیچ کس نمیتواند به شما و هیچ کس دیگرى بگوید که با مهمانى که به زور وارد خانه شما شده، چطور برخورد کنید.
این عادت همیشگى و خنده دار خود را که به معترضین خود، سریع انگ نژادپرستى میزنید را هم باید کنار بگذارید. چراکه در اینصورت کل اروپا و آمریکا نژادپرست هستند. چراکه در این کشورها خارجى هاى متخلف را ابتدا مجازات و سپس اخراج میکنند، و در صورت تکرار این مساله براى همیشه یک تصمیم کلى براى اتباع آن کشور میگیرند. مثل آلمان که چند وقت پیش یک جوان ترک که حتى تابعیت آلمان را داشت، را بخاطر ضرب و شتم یک پیرمرد بازنشسته به 7 سال زندان و سپس اخراج از آلمان محکوم کرد. برخلاف ایران که مجرمان افغانى هر کارى بخواهند میکنند به راحتى آزاد میگردند و در نهایت دار و دسته شان را هم از افغانستان براى کمک میاورند، و کسى حق ندارد به آنها بگوید بالاى چشمش آبرو است، مبادا این مجرم عزیز احساس ریسیستى بکند.
کسى منکر رنج هاى شما نیست. اثرات سالها جنگ داخلى و استرس در ادبیات تهاجمى کاربران افغانى این سایت مشهود است. ولى ما مسول بدبختى شما نیستیم! که همه جا افغان رنجور و فلان و مظلوم نمایى را پیش میکشید. همانطور که براى یک اتریشى یا فرانسوى اهمیتى ندارد که در کشور من چه میگذرد.
شما باید خودتان کشورتان را بسازید و به جاى فحاشى در اینترنت (که این خوشبختانه در مورد تو مصداق ندارد) به فکر آبادانى میهن خود باشید و مطمین باش یک افغانستان آباد به بالا رفتن سطح فرهنگى مردمش و به تبع آن افزایش امنیت کشورهاى همسایه مى انجامد. ولى براى این هدف به جاى طلب ارث پدرى و فحاشى که باعث خاموش شدن صداى شما در این محیط میشود، باید خودتان آستین بالا بزنید، چراکه ما قیم و سرپرست شما نیستیم.
و در پایان اینکه کسى مخالف حضور افغانى ها در این سایت ایرانى نیست. البته شما و کاربر افسون جزو معدود کاربران باصفا و مودب افغانى این سایت هستید ولى سایر کاربران افغانى هم باید یاد بگیرند که در این محیط ایرانى تنها مهمان هستند و تا زمانى که به قوانین و عرف اینجا احترام میگذارید، حضورشان پذیرفته شده هست، در غیر اینصورت انتظار شاخه گل داشتن، انتظار بیهوده ایى هست.
یکشنبه 17 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
دوست عزیز من میگویم هر کسی روزی بدنیا می آید و روزی هم از دنیا میرود ولی انسان باشرف انسانی است که هر چیزی را برای خودش می پسندد برای دیگران هم بپسندد و هر چه را برای خودش نمی پسندد برای دیگران هم نپسندد ....حالا این حرف را هر کسی که گفته باشد...
یکشنبه 17 خرداد 1388

betina@ - آذربایجان - باکو
پسرشجاع-ایران-تهران
یام غصبه ای نزدیکیه مرند هستش واکثر مردمش کامیون دارن واگر کسی خاستگاری بره و کامیون نداشته باشه دختر بهش نمیدن. جای ییلاقی هست وچشمه آب زلالی هم داره درسته؟
یکشنبه 17 خرداد 1388

betina@ - آذربایجان - باکو
Nima021-اتریش-سالتزبورگ
دوست عزیز از توجه شما نسبت به کامنتهایم بی نهایت متشکرم من از اذیت کردن هموتنم لذت نمیبرم و دوست ندارم آزارش بدم.امیدوارم در زندگی همیشه موفق باشید.
پسر شجاع-ایران تهران
من هم یک آذری اصیلم و در حال حاضر مترجم زبان آذری هستم. و اصلا دوست ندارم به آذریها توهین کنم.فقط با وجود افغانیها در کشورم مخالفم. همین مسله شناسنامه که میگی نمونش رو در تهران داشتیم ولی انسانهای شایسته ای نبودند.یکی دیگه از علتهای تنفرم از ا... اینه که در همسایگی ما دختر 10 ساله ای مورد تجاوز افغانها قرار گرفت اون وقت از من میخواهید دوستشون داشته باشم و از خودم بدونمشون. بهتر نیست به جای دفاع از افغانیها از کشور خودمون و مردمی که هزار بار بدبختتر از مردم آواره افغانی تو کشورمون زندگی میکنن دفاع کنیم؟چرا که در مملکت خودمون کسانی هستند که با بدبختی دستو پنجه نرم میکنن و با شکمی گرسنه شب را صبح وصبح را شب میکنن و از هیچ طبقه و ارگانی بهشون کمک نمیشه.متاسفم که به خاطر 1مشت افغانی بی وجود ما به هم توهین میکنیم واین افغانها ارزش این رو ندارن که من به خاطرشون هموطن آذریم را آزار بدم شما هر طور دوست دارید فکر کنید.
خزان-افغانستان-هرات
دیگه لازم نیست تو برای ما روضه حضرت عباس بخونی بهتر که بری دونبال سایتهای افغانی بگردی و اونجا کامنت بزاری این سایت ایرانیهاست نه افغانیها.
یکشنبه 17 خرداد 1388

Iranhome - سوئد - هلسینبوری
betina@ - آذربایجان - باکو
Nima021-اتریش-سالتزبورگ

درودبر وطنپرستان مام میهن. امیدوارم اگاهی باقی دوستان نسبت به بیگانگان بیشتر شود. سربلندهستید وخواهید ماند.خداوند نگهدار شما باشد عزیزان
یکشنبه 17 خرداد 1388

lovestory - نروژ - ترندهایم
هرچی‌ میکشم از همین هندی زادی گور به گور شده هستش.ارژنگ گرایلی
ارژنگ گرایلی, d. 7. juni kl. 22:14
احمقی نژاد..عنتری نژاد...دروغ گوی بزرگ...کلاه بردار بزرگ...دزد بزرگ...وقیح بزرگ...کثافت بزرگ..لجن بزرگ....بی پدر مادر بزرگ..حروم زاده بزرگ..و تنها کسی که تونست نظریه داروین رو ثابت کنه که انسان از نسل میمون هست.پس همه با هم
ما بصیجیان و دوکتورها وموحندثان به اهمدی نزاد رعی میدحیم .رعیص صطاد اهمدی نزاد دز تحران.(علی کردان فارغ طحسیل اکسفوورت
یکشنبه 17 خرداد 1388

sonia_nicely2000 - ایران - تهران
خاک بر سرمون ببین مملکت دسته چه کفتارهای گرسنه ایه
دوشنبه 18 خرداد 1388

sonia_nicely2000 - ایران - تهران
خاک بر سرمون ببین مملکت دسته چه کفتارهای گرسنه ایه
دوشنبه 18 خرداد 1388

قاصدک عشق - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران
Iranhome - سوئد - هلسینبوری
منظورت چیه ؟ اگه منظورت اینه من افغانی هستم اشتباه گرفتی من یک آذری اصیل هستم و فکر میکنم آذریها جزو معدود اقوام ایرانی هستند که میتوانند ادعا کنند آریایی اصیل هستند !
--------------------------------------------------------------------------------------------
*پسر شجاع * ؟!!!!
واقعا اینطور فکر میکنی که آریایی اصیل هستی؟
اینجا را بخوان و لطفا به بقیه آذری ها هم بده تا دیگر ادعای ایرانی و آریایی بودن نکنند.سرزمین اصلی ترکان آسیای میانه مناطق بین کوه های اورال و آتمای بوده است که اولین مهاجرت ترک ها به آذربایجان در قرن هفتم قبل از میلاد همراه اقوام ایسکیت- سکا ها صورت گرفت.
مهاجرت های بعدی در قرن های چهارم و پنجم میلادی با آمدن هون ها اتفاق افتاده است. ترکان قدیم بلغار، خزر، آغاجری، کنگر، بارسیل آوار و سایبر ها که بعضی از اروپای شرقی هم مهاجرت کرده اند به آذربایجان آمده و در اینجا سکونت کرده اند. در زمان انوشیروان (که از طرف مادری فرزند شاهزاده آغ هون ها- هپتالیت های زرد پوست بود) نیز عده ای از اقوام ترک در آذربایجان اسکان یافتند. در قرن 7 میلادی عده ای از قبایل اغوز ابتدا به خراسان و از آنجا به آذربایجان کوچ کرده اند. در قرن 10 عده ای از ترکان خزر بعد از مغلوب شدن از سپاه روس به آذربایجان آمده اند. از اواخر قرن 9 میلادی به بعد از آسیای میانه قبایل پچه- نک، اغوز و قبچاق از مسیر شمال دریای خزر به غرب کوچ کرده اند و عده ای نیز به آذربایجان آمده اند. مهاجرت انبوه ترکان به ایران خصوصا به آذربایجان در زمان سلاجقه انجام گرفت، با حمله ی مغول ها نیز تعدادی از اقوام ترک به صورت قسمتی از سپاهیان مغول به ایران مهاجرت کرده اند.
---------------------------------------------------------------------------------------
حالا بازهم آریایی هستی یا آذری!؟

دوشنبه 18 خرداد 1388

قاصدک عشق - ایران - تهران
tara26 - المان - ف...
بی خیال شو بابا. افغانی یا ایرانی چه فرقی داره مهم این هست که تارا یک انسانه و در نتیجه تو باید فقط همکلام انسان ها باشی نه انسان نمایانی که هنوز عقاید راسیستی و فاشیستی دارند.
من جای تو باشم اصلا جواب این دو تا :
------------------------------------------------
Iranhome - سوئد - هلسینبوری
Nima021-اتریش-سالتزبورگ
را نمیدهم .
حیف از عمرت نیست که با دو تا دگم یک بعدی بحث میکنی؟
دوشنبه 18 خرداد 1388

قاصدک عشق - ایران - تهران
Iranhome - سوئد - هلسینبوری
Nima021-اتریش-سالتزبورگ
شما دو نفر لایق توهین هستید اما زمانه بهترین کسی هست که جواب آدمهای نادانی مثل شما را میدهد . پس منتظر باشید تا روزگار با شما و امثال شما که ارزش های انسانی را در محل تولد می بینید تسویه حساب کند.
دوشنبه 18 خرداد 1388

fall - ایران - تهران
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
Iranhome - سوئد - هلسینبوری
---------------------------------------
دوست های خوبم یه سوال دارم . به نظر شما وطن پرستی یعنی خرد کردن و مسخره کردن قومیت ها و ملیت های دیگه ؟
شما هر دو خارج از ایران زندگی می کنید . اگه یه روز حتی به شوخی به ایرانی بودن شما بخندن ناراحت می شین یا خوشحال ؟
شما شاید برای تحصیل . کار و یا شرایط شغلی بهتر از ایران رفتین (حتی بخاطر جو سیاسی و اجتماعی ممکنه رفته باشین ) نمی دونم و مهم نیست که برای چی . مهم اینه که برای بهتر شدن زندگی تون رفتین . مگه نه ؟
پس شاید هر کسی از هر ملیتی توی شرایطی قرار بگیره که درست مثل شما به یه کشور غریبه پناه سفر کنه و زندگی تو اون کشور رو برای پیشرفت ترجیح بده به کشور خودش . تو همین سایت و لابلای خبرها هر از گاهی میخونیم که یه ایرانی تو یه کشور دنیا مرتکب جرمی شده . اگه به خاطر جرم اون ایرانی بیان و به شما توهین کنن چه احساسی دارین ؟ درسته که افغانی ها توی ایران خیلی جنایت کردن اما به نظرتون باید به همه به یه چشم نگاه کرد ؟ پس چرا اینقدر راحت قضاوت می کنید . شما هر دو خیلی فهمیده هستین . اما مثل همیشه و مثل خیلی ها دارین از روی تعصب مینویسین نه از روی منطق . امیدوارم که از من دلخور نشین و فقط یه کم تو قلب خودتون و تو آرامش اونجا فکر کنید . خب چی شد؟
------------------
شاد شاد باشین و پر از زندگی
دوشنبه 18 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ببین ما دو نوع ترک داریم یک ترک که همان ترکمنها و ازبکها و قرقیزها و....است ویک ترک ترکیه ای و آذربایجانی داریم و مسلما از نظر قیافه شک نکن ترکیه ایها و آذریها شباهت زیادی از نظر رنگ پوست -سفید -و قیافه کاملا شبیه اروپاییها و اریاییهای ساکن در آسیا هستند و کرد ها هم کاملا شرایط آذریها را دارند ولی اقوام دیگر ایران را در اکثر نقاط ایران نگاه کنید به علت اختلاط با نژادهای دیگر مانند هندیها و عربها و حتی مغولها و ترکهای زرد پوست اکثرا قیافه های تیره و تقریبا شبیه هندیها و عربها و زرد پوستها هستند و واقعا اگر آلمانیها را اگر معیاری برای نژاد آریایی بدانیم آذریها بیشترین شباهت را به آنها دارند و در میان سران مملکت شما دو قیافه خامنه ای و موسوی و مهرعلیزاده و.... را البته بدون ریش با امثال رفسنجانی و احمدی نژاد و .... مقایسه کنید....البته در اقوام دیگر هم نژاد اصیل آریایی پیدا میشود ولی واقعا کم است و در آذریها هم کسانی پیدا میشوند که شباهت کمی به آریایی دارند ولی اکثر آنها شبیه آریاییها هستند .....
دوشنبه 18 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ببین ما دو نوع ترک داریم یک ترک که همان ترکمنها و ازبکها و قرقیزها و....است ویک ترک ترکیه ای و آذربایجانی داریم و مسلما از نظر قیافه شک نکن ترکیه ایها و آذریها شباهت زیادی از نظر رنگ پوست -سفید -و قیافه کاملا شبیه اروپاییها و اریاییهای ساکن در آسیا هستند و کرد ها هم کاملا شرایط آذریها را دارند ولی اقوام دیگر ایران را در اکثر نقاط ایران نگاه کنید به علت اختلاط با نژادهای دیگر مانند هندیها و عربها و حتی مغولها و ترکهای زرد پوست اکثرا قیافه های تیره و تقریبا شبیه هندیها و عربها و زرد پوستها هستند و واقعا اگر آلمانیها را معیاری برای نژاد آریایی بدانیم آذریها بیشترین شباهت را به آنها دارند و در میان سران مملکت شما دو قیافه خامنه ای و موسوی و مهرعلیزاده و.... را البته بدون ریش با امثال رفسنجانی و احمدی نژاد و .... مقایسه کنید....البته در اقوام دیگر هم نژاد اصیل آریایی پیدا میشود ولی واقعا کم است و در آذریها هم کسانی پیدا میشوند که شباهت کمی به آریایی دارند ولی اکثر آنها شبیه آریاییها هستند...و علت آن این است در تمام حملاتی که در طول تاریخ به ایران شدن منطقه آذربایجان هیچگاه تحت سلطه آقوام دیگر قرار نگرفته مثلا مغولها تنها در زمان هلاکو خان که با فرهنگ ترین شاه مغول بود و خواجه نصیر الدین طوسی وزیر او بود توانست وارد آذربایجان شود و با تدبیر خواجه نصیر شهر کوچک مراغه به عنوان پایتخت انتخاب کرد که همان زمان عمر هلاکو خان پایتخت بود و شهرهای بزرگ آذربایجان از تسلط و اختلاط مغولها مصون بود ویا عربها هیچگاه نتوانستند بر منطقه آذربایجان تسلط کامل داشته باشند و دلیل اینکه اینهمه امامزاده در آذربایجان وجود دارد به این دلیل است که آذربایجان یک منطقه امن بود برای شیعیان و خاندان پیامبر که با بنی امیه و بنی عباس دشمن بودند و آنها از دست خلفا به این منطقه پناه می آوردند و مردم این منطقه که با بنی امیه و بنی عباس دشمن بودند به آنها پناه میدادند ....
دوشنبه 18 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
قاصدک افغانى- ایران -تهران
با توهین و آرزوى مرگ و تسویه حساب کردن (که کوچکتر از این حرفا هستى) نشان دادى نادان و .... واقعى کیست. بقیه لطیفه هایت در مورد ترک ها را هم بگذار براى خودت. روزگار چه بر سر ما آورده که یک ..ى در کشور خود ما، در شهر خود ما. با بیل و کلنگ شاخ و شانه میکشد و ما باید از غربت دهان اینها را ببنیدیم. میدانم که تو و سایر ..نى ها دل پر از آذرى ها دارین، چرا که آنها خانه و کاشانه خود رو از وجود شما پاک نگه داشتند، ولى محض اطلاع تو; بعد از آذربایجان و گیلان، نوبت به تهران و سایر نقاط ایران میرسد و این جریان تو و سایرقاصدک هاى پیام آور مرگ را، به موطن اصلیشان برمى گرداند. چراکه تو و سایر قاصدک هاى بدبو هیچ ریشه ایى در ایران ندارین. دفعه بعد هم در حد و اندازه خودت و کشورت یاوه گویى کن قاصدک تهى سرگردان
دوشنبه 18 خرداد 1388

قاصدک عشق - ایران - تهران
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
توی این تاپیک بوی خیلی بدی پیچیده . ده.. را ببند چون می دونم که بوی..تو هست که غیر قابل تحمله !
دوشنبه 18 خرداد 1388

قاصدک عشق - ایران - تهران
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
می دونی ..ه خون چطوری نوشته می شود؟ می ترسم آوارگی و در کمپ آواره ها و بی هویت های مهاجر زندگی کردن باعث شده باشه که فارسی نوشتن یادت بره . به همین علت پرسیدم .حالا که بلدی امشب بشین 100 مرتبه بنویس...خون تا یاد بگیری که بدتر از خودت هم ممکنه تو این دنیا پیدا بشه . پاپتی !! من اگر افغانی هستم اما بدون از جنس خودت هستم و حرف بزنی جوابی را که در خورت باشه میگیری .
دوشنبه 18 خرداد 1388

masoud991 - پاریس - قزانسه
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ ...حالت خوبه نترس فقط یک احوال پرسی هست ........ باز به جون این بد بخت ها افتادی
دوشنبه 18 خرداد 1388

masoud991 - پاریس - قزانسه
قاصدک عشق - ایران - تهران ..عزیز من خودت خسته نکن.حالا به شما وصله وطن فروش افغانی وتهمت چند ایدی بانامهای مختلف می چسبونند. بهتره این افغانیهای مظلوم . هرکس انها را تااین حد خوار وذلیل کند .دست خدای عادل وقهار بسپارند اون بهتر و عادل وناظر اعمال بندگانش .. خودتان خسته نکنید جر وبحث بی فایده است ..تنها این رفتار باافغانیها نیست با عراقیها وکرد وترک هم هست ....از مهربانی ودلسوزی شما متشکرم .پاینده باد ایران وایرانی بافرهنگ
دوشنبه 18 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
قاصدک افغانى - ایران - تهران
این بوى ... مدتهاست که تو کشور من پیچیده. ولى مطمین باش هم این بوى .. هم وجود قاصدک هاى بى ریشه رو از کشورمون پاک میکنیم تا ببینم چه کسى گنده تر از دهنش حرف میزنه!! به لطف یزدان این تاپیک باعث شد، که در کنار tara26 - المان - ف... ، یک افغانى دیگر که در سایت نفرتى پراکنى میکرد هم هویت خودش را لو دهد. قاصدک سرگردان از کى تا حالا پیاز هم جزو میوه ها شده که یه تروریست طالبان خودش ر از جنس ما میدونه؟!!
در ضمن بى تربیت مرتبه آخرى باشه که نسبت هاى خانوداگیت رو به بقیه نسبت میدى، ... فهم شد یا نه؟! البته میدونم مفهوم ن...وس و خانواده براى امثال تو مفهومى ندارد، چون در آرشیو این سایت در مورد ستم افغانى ها در حق زنان ایرانى، بودند ا...ى هایى بودند که از یک مادر و چند پدر به دنیا آمدند. پاپتى هم به آواره هاى گفته میشه که وطن و جا مشخصى ندارند و به همراه خانواده مثل قاصدک هر روز به یک جهت میروند. بپا تو تو طوفان له نشى. هر موقع تونستى از مانیفست طالبانى خودت خارج بشى و مثل انسان حرف بزنى، میتونى بیاى اینجا مثل آدمیزاد کامنت بگذارى، تا بفهمیم چى میگى که نصف حرفات نقطه چین نشه.
جمله هاى طالبانیت ارزش جواب دادن نداره، ولى براى اینکه از غصه دق نکنى بهت میگم. من اینجا با ویزاى قانونى امدم و در کنار درس و کار زندگى خوبى دارم و تجربه زندگى در کمپ هاى پناهندگى به همراه جنگزده هاى هاى بیوطن را ندارم ولى خوب میدانم فشار این محیطها افراد را مثل تو پر از عقده و کمپلکس میکند. البته میدونم اونقدر حقیرى که در کل عمرت تنها با جنگزده هایى که از طریق کامیون و باد و قاصدک به صورت متجاوز وارد سایر کشورها شدند، روبرو شدى. اگر در تمام طول عمر کوچکت، یک بار با کسانى که پروسه مهاجرت و ترک وطن را قانونى طى کرده اند و اکنون در کشور ثالث پست هاى رده بالا دارند; برخورد داشتى، زندگى در غربت را مثل هموطنت تنها در کمپ پناهندگى نمیدیدى. تقصیرى هم ندارى قاصدک با قاصدک، باز با باز; کند همجنس با همجنس پرواز
دوشنبه 18 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
*پسر شجاع* - ایران - تهران
دوست عزیز، اطلاعات شما و حس وطنپرستى شما قابل تحسین است. اینجا دو دوست تبریزى و بختیارى داریم که از نظر فیزیک چهره، کاملا شبیه اهالى شرق آلمان (که از نژاد زاکسن هستند) میباشند. اندام بلند و تنومند، موهاى روشن و چشم هاى آبى بیشتر آنها را اروپایى جلوه میدهد تا یک خاورمیانه ایى. حتى آنقدر که آذرى هاى ما سفید و اروپایى هستند، ترکیه ایى ها به این صورت نیستند. البته شما از هر رنگ و نژاد شریفى که باشید در کنار کردها، گیلک ها، بلوچ و عرب و ترکمن ها خود ایران هستین و سرزمین دلاور هاى چون بابک و ستارخان و نادر افشار که هر کدام در زمان خود دست بدخواهان را از ایران کوتاه کردند. من یک تار موى هموطن ترکمن ترک زبان یا عرب خود را که با تمام محرومیتها تا این اندازه سربلند هستند، به کل فارس زبانهاى غیر ایرانى عوض نمیکنم.توضیحات شما براى افغان هایى که از روى بغض و بیسوادى نسبت به این قوم بزرگ غیور ایرانى توهین میکنند، ستودنیست.
دوشنبه 18 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
دوست عزیز عشق شما به ایران زیباست ولی به نظر من ما باید اگر به قوانینی که به منافع کشورمان لطمه میزند اعتراض کنیم راستش من خودم به خیلی از کارهای این آخوندها اعتراض دارم ولی یک کار آنها را همیشه ستوده ام آن این بوده که با تمام شعارهای دینی خود به هیچ یک از خارجیهایی که در ایران هستند روی خوش نشان نداده اند و به نظر من از این لحاظ جزو متعصب ترین دولتها در دنیا هستند و بر خلاف خیلی از کشورها مثل فرانسه و انگلیس و.....اینها حتی به خارجیهایی که با یک زن ایرانی ازدواج کرده اند هم تابعیت ایرانی نمی دهند و حتی به بچه های آنها هم شناسنامه ایرانی نمی دهند که در مجلس به یک موضوع مهم تبدیل شد و آخر هم به نتیجه نرسید و زنانی که با خارجیها ازدواج کرده اند تقریبا به شهروند درجه دو در ایران تبدیل میشوند......راستش من اینها را گفتم نه برای اینکه با خارجیها مشکل دارم یا نژاد پرست هستم بلکه من هم معتقدم باید هر ملتی در کشور خود زندگی کند وسعی کند آنرا بسازد و اگر یک روزی مجبور شد به کشور دیگر مهاجرت کند هویت خود را فراموش نکند و خود را متعلق به کشور خود بداند و سعی کند برای کشور خود افتخار کسب کند راستش من به تاریخ و فرهنگ فرانسه علاقه دارم ولی وقتی تیم ملی فوتبال فرانسه را میبینم که بیش از نیمی از آن سیاه پوست است ناراحت میشوم چون دوست دارم تیم ملی واقعی فرانسه را ببینم و در مورد ایران هم اینطور است وتصور اینکه روزی در تیم ملی کشورم بازیکنان غیر ایرانی باشد برایم ناراحت کننده است ولی نه به خاطر اینکه با سیاه پوستان یا نژاد های دیگر مشکل دارم بلکه دوست دارم آنها هم با تیم کشورشان بازی کنند مثلا وقتی تیم فوتبال کامرون با بازیکنان سیاه پوستش در جام جهانی بازی میکند من واقعا لذت میبرم و برای آنها احترام میگذارم.....
سه‌شنبه 19 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
ولی دوست عزیز به نظر من کسی که با نام کشور خود در این سایت نظر خود را میدهد نباید توهین کرد چون او با گفتن ملیت خود کاملا هویت خود را مشخص میکند و باید به او احترام گذاشت.....
سه‌شنبه 19 خرداد 1388

خزان - افغانستان - هرات
دوست خوب ومحترم ایرانیم
*پسر شجاع* - ایران - تهران
قاصدک عشق - ایران - تهران
وtara26 - المان - ف
به خاطر مشغله های کاریم چند روز یکبار در وب سیری میکنم وتشکری میکنم به خاطر اینکه شما از اون نوع دوستهای گلم هستید که براتون انسانیت اولویت داره و از اینکه شاید به خاطر ورود من ودیگر هموطنانم از سوی نژادپرستانی همچون Nima021 - اتریش - سالتزبورگ و الباقی متعصبین ودچار توهین شدید
طرز تفکر ولحن صحبت کردن هر شخص نشان دهنده شخصیتی هست که براش ادعا میکنه اینکه ان دوستان ما چشم دیدن ما را ندارند این دیگه عذاب روحی میتونه باشه که تنها خودشون رو میدن فکر میکنم دهن به دهن شدن با این اشخاص میتونه اتلاف وقت باشه
این دوست ما که Nima021 - اتریش - سالتزبورگ مدعی هست اهل علم و خرده شاید این ضرب المثل ایرانی رو نشنیده که میگن درخت هرچه بارش بیشتر باشه افتادگیش هم به همون نسبت بیشتره اما این دوست گلم با صحبت کردنش به تمامی دوستانی که این کامنت ها رو خوندند به وضوح اینکه از یک رنج بزرگ در زندگی یا شاید یک عقده کلان روحی و عذاب آور که شاید بی ارتباط به کدام تبعه کشوردیگری باشه این عزیز ما رو آزار میده
چنانچه در کامنت هایی که با دوستان ایرانی ما هم به خاطر حس انسان دوستیشون اون ها رو محکوم میکنه .
به هرصورت انسانیت به رنگ ونژآد و ملیت و...... تمی تونه باشه همون طور که تاریخ ایران و جهان اشخاص زیادی اومدند ورفتند.
سه‌شنبه 19 خرداد 1388

sebastian - ایتالیا - میلان
جمعی از خرهای ایران
سه‌شنبه 19 خرداد 1388

Nima021 - اتریش - سالتزبورگ
خزان - افغانستان - هرات
خزان جان، من نه به شما نه هیچ هموطن شما به خاطر ملیتش توهین نکردم، نمیکنم و نخواهم کرد.
آنچه من و سایرین گفتیم، نتیجه توهین هاى مکرر هموطنان خودت در این سایت بود. "نمک خوردن و نمکدان شکستن و فحاشى و گردنکشى کردن" نه براى من و نه براى سایرین قابل تحمل نیست. یک بار گفتم، بار دیگر هم تکرار میکنم که شما و سایر هموطنانت تا زمانى که در چارچوب ادب و احترام در این سایت هستین، به زیبا کردن این سایت کمک میکنین، ولى اگر مثل قاصدک نفرت-ایران-تهران در پایان هر کامنت آرزوى مرگ ایران و ایرانى را بکنید، دید و احترام خودتان را از بین برده اید و با همان زبان با شما برخورد میشود.
اولین شناخت من از جامعه شما، دیدى بود که از دوست تاجیکم "سیاوش" داشتم، ولى با عضویت در این سایت و خواندن کامنت هاى کاربران افغان در اینجا و سایر وبسایت هاى ایرانى نظر دیگرى پیدا کردم و احترامم تا حد زیادى نسبت به این جامعه از بین رفت (البته فقط فحاشها و قاصدک هاى مرگ)
از این حرفها بگذریم. . . نوشته هاى تو مرا، یاد دوست تاجیکم "سیاوش" میندازد. سیاوش مثل شما پزشکى نخوانده بود و به همین خاطر در تشخیص مشکل روحى بزرگ و انفارکتوس خفیف یا . . .مثل شما دچار اشتباه نمیشد. ایشون علاقه زیادى به احمدشاه مسعود داشت و ما او را شیرمرد هسن خطاب میکردیم (Hessen نام یکى از ایالتهاى آلمان هست). اگر خودش نمیگفت، ما هرگز متوجه ملیت ایشون نمیشدیم و بعد براى ما توضیح داد که بسیارى از تاجیک هاى افغانستان، خودشون رو فارس میدونن و الحق هم با اسمى مثل سیاوش و چهره 100% ایرانى و از همه مهمتر، اخلاق و رفتار مهربان و سنجیده، ما هیچوقت مرزى بین خودمان احساس نکردیم. . .
خزان جان، امیدوارم کشورت به زودى ساخته بشه و ما دوباره نواى نغمه هاى نغز رو از بلخ و بخارا بشنویم.
سه‌شنبه 19 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.