برکناری فردی که گزارش مافیای قاچاق سیگار را به احمدی نژاد داده بود + فیلم اظهارات رییس جمهور

برکناری فردی که گزارش مافیای قاچاق سیگار را به احمدی نژاد داده بود + فیلم اظهارات رییس جمهور

خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، گزارش داد: فردی که راجع به قاچاق سیگار به احمدی نژاد گزارش داده بود، برکنار شد.


یک منبع مطلع در این مورد به خبرنگار انتخاب  گفت: فردی که راجع به قاچاق سیگار به دولت گزارش داده بود، به دلیل ارائه اطلاعات "غلط و نادرست" از کارش برکنار شده است.


گفتنی است، چند ماه گذشته احمدی نژاد در جمع مردم قم به افشاگری درباره یک شبکه مافیای سیگار پرداخت.

احمدی نژاد چه گفته بود؟


احمدی نژاد در ابتدای سال جاری در جمع مردم قم گفته بود: در حال حاضر دو شبکه موازی با هم ، هماهنگ با هم و هدایت شده از یک مرکز، مسئول وارد کردن سیگار به داخل کشور ما هستند. یعنی همان کسانی که سیگار وارد می‌کنند دو شبکه درست کرده اند. یک شبکه رسمی و یک شبکه غیر رسمی. یکی از گمرکات وارد می کند و یکی با طراحی و حتی درگیری با نیروی انتظامی بصورت قاچاق سیگار وارد کشور می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری انتخاب، احمدی نژاد با بیان اینکه اینها یک شبکه گسترده اند افزود: دخانیات ما دو سال است که دارد دست‌ها را یکی یکی قیچی می‌کند. اگر بخواهید عوارض گمرکی را آنطوری که حق است از اینها بگیرید فشار را به قاچاق می‌آورند و اگر عوارض را پایین بیاوریم ، سیل سیگار است که وارد کشور می‌شود.

احمدی نژاد در ادامه افشاگری خود گفت: کسی هست که اگر من اشاره کنم شما او را می‌شناسید. دخانیات ما برای اینکه این شبکه را به هم بزند گفته است که آقا من امتیازات واردات سیگار به جای اینکه دست یک نفر باشد، آزاد می‌گذارم . هر کس می‌خواهد طبق مقررات و ضوابط بهداشتی و عوارض گمرکی سیگار وارد کند. کس دیگری هم آمده که حالا آدم به ظاهر سالمی است و گفته است من بدون قاچاق و تقلب و رشوه می خواهم سیگار وارد کنم.

رییس جمهوری افزود: آقایی که هنوز هم در یکی از مراکز است و زیاد هم مصاحبه می‌کند و ادعاهای خیلی گنده می‌کنه و تحلیل‌های عجیب و غریب، این آقا را صدا زده و گفته تو می‌خواهی سیگار وارد کنی. گفته بله. گفته است پنج میلیارد دلار باید بدهی به فلان آقا. گفته است برای چی باید بدهم؟ گفته مگر نمی‌خواهی سیگار وارد کنی؟ گفته بله می‌خواهم وارد کنم و عوارض قانونی را می‌پردازم و سیگار مورد قبول بهداشت را وارد می‌کنم. گفته است نخیر نمی‌شود تا تو این پول را ندهی امکان ندارد بتوانی سیگار وارد کنی.

وی با بیان اینکه این فرد پول را در نهایت نپرداخته ادامه داد: رییس دخانیات آمد پیش من و گفت فلان آقا مرا صدا کرده و گفته چرا می‌خواهی به این فرد مجوز وارد کردن سیگار بدهی؟تو حق نداری به این مجوز ورود سیگار بدهی. والا با تو برخورد می‌کنیم.

رییس جمهوری در پایان تاکید کرد: مشخصات این فرد را گفتم متوجه می‌شوید. ببینید صدا فردا از کجا درمی آید همان جاست.

ادعاهای سایت نزدیک به دولت

سایت رجانیوز نزدیک به دولت در همان ایام در گزارشی نوشته بود: فرد مورد اشاره رئیس جمهور در موضوع مافیای قاچاق سیگار، یک فرمانده سابق نظامی است که با ... ، قاچاقچی سیگار در ایران نیز رابطه دارد.
 
گفته می شود فرد مورد اشاره رئیس جمهور  قاچاق سیگار Marlboro به ایران از طریق شرکتی امارات را در دست دارد.

وی همچنین با ...، قاچاقچی بزرگ ایرانی الاصل مقیم دبی نیز زدوبند داشته و پس از آنکه شرکت دخانیات در دولت نهم، امتیاز واردات سیگارهای KENT و Dunhill از سوی این قاچاقچی را لغو کرد، این نظامی سابق، رایزنی ها و فشارهای متعددی برای بازگشت این تصمیم ولو در کوتاه مدت انجام داد که در نهایت ناکام ماند.

...گفتنی است مافیای قاچاق سیگار با تعدادی از احزاب سیاسی کشور نیز ارتباط داشته و هزینه فعالیت های تشکیلاتی و انتخاباتی آنان را در قبال ایجاد حاشیه امن برای سوداگری تأمین می کند. 

amir m - ایران - تبریز
محسن رضائی سالا 5ملیارد دلاراز طریق سیگار سود میکند. گفته رئیس جمهور.
پنج‌شنبه 3 بهمن 1387

payaam - ایران - تهران
تیتر های خبری «خبرگزاری جمهوری اسلامی» ، «خبرگزاری فارس» و «رجا نیوز» :
- «شیمون پرز» : اسرائیل، یک غدهء سرطانیست که باید نابود شود !
- «جورج بوش» : من رذل ترین انسان دنیا هستم !
- «دیوید بکهام» : من تا حالا 45 عمل جراحی زیبائی انجام دادم، تا شکل احمدی نژاد بشوم !
- «اهود اولمرت» : رهبری های حکیمانهء آقای خامنه ای، دخل ما را آورده است !
- «اوباما» در مراسم تحلیف خود : زمان اضمحلال امریکای جهانخوار نزدیک است !
- روزنامهء «هاآرتص» : حماس قهرمان، 1 میلیون نفر از سربازان ما را به درک فرستاد !
- «زیپی لیونی» : تا زمانی که ما به حرف ولی فقیه ایران گوش ندهیم ، بدبخت خواهیم ماند !
- «کورش کبیر» در اعترافات تلویزیونی : من از جوانان درخواست می کنم که مثل من به دام موساد نیوفتند !
- صندوق بین المللی پول : همهء کشورها از اقتصاد دولت نهم یاد بگیرند تا تورم را مهار کنند !
- «ملک عبدالله» : کاش ما مکه و مدینه را نداشتیم اما در عوض یک چاه جمکران داشتیم !
- «دکتر محمد مصدق» : نهضت من، برگرفته از نهضت امام راحل (ره) بود !
- «نیکلا سرکوزی» : وای اگر خامنه ای، حکم جهادم دهد !

تو رو خدا وضع افتضاح خبرگزاری های ولایت فقیه رو ببینید . وقتی که شکنجه گر و مأمور اعدام ، رئیس جمهور کشوری می شن ، اینم از وضع خبررسانی اون مملکته .
پنج‌شنبه 3 بهمن 1387

bluestar - ایران - تهران
مثلا که چی؟ این اخبار رو قبل از انتخابات ریاست جمهوری پخش میکنید تا بگید احمدی نژاد با رانت خواران و مفسدان اقتصادی مبارزه میکنه و برای او طرفدار جمع کنید؟
من کاری به مبارزه موهومی آقای احمدی نژاد بر علیه مفسدان اقتصادی ندارم. فقط میخوام بدونم چطور احمدی نژاد نفت رو به قیمت بشکه ای 120 دلار فروخت و چیزی به صندوق ذخیره ارزی اضافه نکرد هیچ تازه 85 درصد از پس اندازی رو که خاتمی با فروش نفت بشکه ای 16 دلار جمع کرده بود خرج کرد.
از دو حال بیشتر خارج نیست:
1 احمدی نژاد خودش یه مفسد اقتصادیه
2 احمدی نژاد یه عروسک ابلهه که چیزی از اقتصاد نمیفهمه و باند قدرت پشت پرده اون رو به بازی گرفته(این مورد به واقعیت نزدیکتره).
جمعه 4 بهمن 1387

lovestory - نروژ - تروندهایم
اخه ... همه مشکلات ایران حل شده فقط واردات سیگار مونده؟برو سرتو بزار بمیر که یک عالم از دست تو راحت بشه جناب انتری نژاد. مرگ بر جمهوری اسلامی با همه طرفداران زبون نفهم و حرومزاده و اون سید علی گدای رهبرتونو اون خمینی گور به گور شده که ایرانو به فلاکت کشوندین.
جمعه 4 بهمن 1387

آسودگی - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران
براساس گزارشهای رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی، فعالیت عمرانی در دو سال اول دولت احمدی نژاد (مهر 84 تا شهریور 86) معادل حدود 33 میلیارد دلار و تقریباً دو برابر مدت مشابه دو سال آخر در دولت خاتمی بوده است.
گزارش رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی حاکی است: عملکرد تملک دارائی های سرمایه ای (بودجه عمرانی) در نیمه دوم سال 84 بیش از 8255 میلیارد تومان، در سال 85 بیش از 14 هزار و 556 میلیارد تومان و در نیمه اول سال 86 نیز بیش از 6755 میلیارد تومان بوده است.
بنابراین گزارش، طی دو سال اول دولت احمدی نژاد یعنی مهر 84 تا شهریور 86 بیش از 29 هزار و 566 میلیارد تومان معادل 32.5 میلیارد دلار از درآمدهای دولت صرف هزینه ها و فعالیتهای عمرانی شده است.
این گزارش حاکی است: عملکرد تملک دارائیهای سرمایه ای (بودجه عمرانی) در نیمه دوم سال 82 بیش از 5089 میلیارد تومان، در سال 83 بیش از 7230 میلیارد تومان و در نیمه اول سال 84 نیز بیش از 3508 میلیارد تومان بوده است.
گزارش وزارت اقتصاد حاکی است: طی دو سال آخر دولت خاتمی یعنی مهر 82 تا شهریور 84 بیش از 15 هزار و 827 میلیارد تومان معادل 17.3 میلیارد دلار از درآمدهای دولت صرف فعالیتهای عمرانی شده است که در مقایسه با دولت نهم کاهش قابل توجهی را نشان می دهد.
یک مقام آگاه با استناد به آمارهای رسمی بانک مرکزی گفت: دولت خاتمی در دو سال آخر دولت خود یعنی سالهای 82 و 83 حدود 60 میلیارد دلار (93.96 درصد) از مجموع 63.6 میلیارد دلار درآمد نفتی این دو سال را مصرف کرده است.
این مقام آگاه در گفت وگو با خبرنگاران به استناد به آمارهای رسمی بانک مرکزی افزود: درآمد دولت از محل صادرات نفت خام، فرآورده های نفتی و میعانات گازی در سال 82 به 27 میلیارد و 355 میلیون دلار رسید که دولت در این سال بدون سهم شرکت نفت 21 میلیارد و 974 میلیون دلار و با اضافه شدن سهم شرکت نفت 26 میلیارد و 207 میلیون دلار آن را مصرف کرده است.
وی گفت: درآمد دولت از محل صادرات نفت خام، فرآورده های نفتی و میعانات گازی در سال 83 نیز به 36 میلیارد و 315 میلیون دلار رسید که دولت در این سال بدون سهم شرکت نفت 26 میلیارد و 920 میلیون دلار و با اضافه شدن سهم شرکت نفت 33 میلیارد و 620 میلیون دلار آن را مصرف کرده است.
به گفته این مقام آگاه، مجموع درآمد نفتی دولت در دو سال آخر دولت خاتمی 63 میلیارد و 670 میلیون دلار بوده است که 59 میلیارد و 827 میلیون دلار آن یعنی به عبارتی 93.96 درصد آن مصرف شده است.
وی تصریح کرد: این آمارها نشان می دهد که دولت خاتمی هر چه درآمد نفت کسب کرد، تقریباً همه آن را مصرف کرد و باید پرسید که مصرف این همه درآمد نفتی در دو سال چه دستاوردی داشته است و چرا باید این همه پروژه های عمرانی نیمه تمام که سالها در دولت وی بودجه گرفتند، ناتمام بمانند.
این مقام آگاه اضافه کرد: مصرف 93.96 درصد درآمد نفت در دو سال آخر دولت خاتمی نشان می دهد که اگر درآمد نفت در دولت وی طی این دو سال از 100 میلیارد دلار هم فراتر می رفت، تمام آن مصرف می شد.
(با عرض پوزش از طولانی شدن نظر)
جمعه 4 بهمن 1387

nasim irani - اتریش - وین
پیام ازایران می خواستم ازکامنتهای شمانهایت تشکر راداشته باشم.کاشکی امثال شمازیادبودوامثال قوزی ازبن کنده می شد.دوست عزیز این حکومت خودش جاهل ونفهم است می خوادایرانی رادرجهل خودش شریک بدارد...به امید ایرانی آبادوآزاد..امیدوارم روزی برسرکه تعدادخایین به ایران به هیچ برسد.ممنون
جمعه 4 بهمن 1387

Salamat - ایران - تهران
payaam - ایران - تهران
خیلی باحال بود. ممنون
جمعه 4 بهمن 1387

jordan - ایران - تهران
این برای کی حرف میزد انجا که همه مشغول کار بیکار خودشون بودند.ا
جمعه 4 بهمن 1387

nasim irani - اتریش - وین
آسودگی ازایران
سلام وخسته نباشید..من نمی فهمم سوال کردن ازمسولین سایت چرابایدسانسوربشود؟؟به نظرمن سانسور توهین به افکار عمومی است.. آسودگی خیلی دلم می خواست بدانم منظورت ازاین همه ارقام به دردنخوره وزارت آمارودیگروزارتخانه های فاسدحکومت ملاهای شکم ءاره دورغگو چیست؟؟؟طرفداری ازشارلاتانی مثل احمدی بیشعور؟؟یاحمایت ازدلقکی چون خاتمی؟؟ملاتاوقتی درلباس مفتخوری باشد ملاست..وطرفدارانش هم بزهایی که هرچه بگویند تنها بع بع بع می کنند..ممنون امیدوارم زیردندان قیچی سانسور ازبین نرود
جمعه 4 بهمن 1387

zpirooz - آلمان - آخن
آسودگی - ایران - تهران به قول نیما دهقان امار اینو میگه؟ آخه عزیز من خاتمی به گفته همین آمارتون که یک صندوق ذخیره ارزی 100 میلیاردی برای مملکت باقی گذاشت تازه تورم هم اینجوری نبود، این دکتر جونتون که همشو یکسال نشده حروم کرد. همه اینها رو هم آمار گفته بخدا
جمعه 4 بهمن 1387

بابک - ایران - سبزوار
کثافت ها خون مردم را می مکند ان وقت اسمش را می گذارند اسلام
جمعه 4 بهمن 1387

بابک - ایران - سبزوار
کثافت ها خون مردم را می مکند ان وقت اسمش را می گذارند اسلام
خودمانیم امریکا خوب اتش داغی توی تنبون مسئولین دیکتاتوری اسلامی انداخته است همه جاشان سوخته
جمعه 4 بهمن 1387

negin joon - ایرلند - دری
دیونه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرگ بر دلقکی نژاد!!!! با این قوزی!!!
جمعه 4 بهمن 1387

negin joon - ایرلند - دری
lovestory - نروژ - تروندهایم
با حرفات کاملن موافقم!!!خیلی گلی
اما اینا انقدر سمجن که با ان نفرین ها به این زودی گور به گور نمیشن !!!!!!
انشالا خدا ورشون داره که نمیداره!!!!!!لول
جمعه 4 بهمن 1387

cut islam - ایران - استارا
آسودگی ازایران
لطفا چر ندیات !!!!!!!!!ننویس... برو حوزه پیش اقا...... برو عزیز
جمعه 4 بهمن 1387

a_bamdad - ایران - تهران
زنده باد سیگار.اگه نباشه من یکی از غصه دق می کنم.به قول شاملو نمی دانم انها که سیگار نمی کشند چگونه فکر من کنند!
جمعه 4 بهمن 1387

a_bamdad - ایران - تهران
آسودگی - ایران - تهران
اره تو راست میگی!اما اونجای ادم دروغگو
جمعه 4 بهمن 1387

odin - بلژیک - انتورپن
واقعا به بعضی از این ضرب المثلهای فارسی باید ایمان اورد. میفرماید طرف خیلی فلانه جلوی باد هم میشینه!!! یا اینکه میمون هرچی زشت تره بازیش بیشتره.این مردک نیم بتری هم با این سواد، با این قدرت ضعیف تحلیل مسائل، با این صدا و قیافه و سرو وضع پشت سرهم میره این ور اونور سخنرانی میکنه. خوب توی قم واتیکان اقایون وقتی 500 نفرهم تائیدش نمیکنن.
جمعه 4 بهمن 1387

خودکار - ایران - تهران
به گفته این مقام آگاه و براساس گزارشهای رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی: برای ... به مملکت این همه بودجه لازم نیست.
جمعه 4 بهمن 1387

rezanl - هلند - امستردام
negin joon - ایرلند - دری
مگه داستان مرده متحرک رو نشنیدی؟!!
جمعه 4 بهمن 1387

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
بابا اینا که داستانای تکراریه دیگه همه میدونیم با چه رژیم مافیایی طرفیم!
خودشون تا حالا هزاران فیلمو سریال از کثافتکاریاشون ساختن، مثل پول کثیف!!!!
جمعه 4 بهمن 1387

Hoja Verde - ایران - تهران
سران ج.ا خودشون قاچاقین که از اینگلیس وارد شدن و به ایرانی تحمیل شده اند.
جمعه 4 بهمن 1387

ASTARA-KHAZAR - ایران - استارا
اهای شمائی که هنوز از این دولت و نظام فسد اسلامی دفاع میکنی؟؟!! کمی شرف توی وجودت هست؟ فکر فردا را کردی؟؟حرفی برای دفاع از جانت راست و روست کردی؟؟فیتیله داره به باروت میرسه هاا
جمعه 4 بهمن 1387

omidam - امریکا - کالیفرنیا
ASTARA-KHAZAR - ایران - چقدر زیبا گفتی امیدوارمان کردی ممنون
شنبه 5 بهمن 1387

farnoosh63 - انگلستان - لندن
rezanl - هلند - امستردام
برامون میگی:)
شنبه 5 بهمن 1387

aria_jp - ژابن - توکیو
تو که میدانی چرا چرا جلوشون را نمیگیری باحرف زدن که کار درست نمیشه ...
شنبه 5 بهمن 1387

venoosi - بلژپک - ورویرس
یکی نیست بگه اخه جز خود تو و رفسنجانی و محسن رضایی واقایون دست اندر کار و اطرافیانت کی جرات داره سیگار وارد کنه. اونجای ادم دروغگو.همه ی سودش هم تو جیب خودتون میره...
شنبه 5 بهمن 1387

venoosi - بلژپک - ورویرس
جالبه ریس جمهور امریکا سخنرانی میکنه مردم امریکا با جون ودل گوش میدن و لذت میبرن .ریس جمهور بیسواد ما هم سخنرانی میکنه.جز چرندیات هیچی نمی گه .نه جون من شما این ویدیو رو ببینید کسی به چرندیاتش گوش نمی ده.
شنبه 5 بهمن 1387

husseini - فنلاند - ترنیو
jordan - ایران - تهران
عزیز تو ندیدی احمدی نژاد داشت برای ملت همیشه در صحنه صحبت میکرد؟ بعضیها هم روی زمین نشسته بودند و داشتند گفته های اورا بدقت با قلم و پاکن مینوشتند.
یکشنبه 6 بهمن 1387

dannni - سوئد - ستوکهلم
بنده خدا احمدی نجاد حتئ اگر کاری مثبت انجام دهد شما ایراد ازش میگیرید.
یکشنبه 6 بهمن 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.