بی سابقه ترین و خنده دار ترین سخنان دبیر کل شورای همکاری: اگر بگوییم خلیج فارس تاریخ را مسخره کرده ایم!

بی سابقه ترین و خنده دار ترین سخنان دبیر کل شورای همکاری:
اگر بگوییم خلیج فارس تاریخ را مسخره کرده ایم!

دبیر کل قطری شورای همکاری خلیج فارس در اظهارات خنده داری گفت: فارسی نامیدن خلیج ع رب ی مسخره کردن تاریخ است.

به گزارش
عصر ایران ، عبدالرحمن بن حمد العطیه در گفت و گو با روزنامه الحیات چاپ لندن درباره مواضع ایران در زمینه فارسی نامیدن خلیج فارس گفت: نباید تاریخ را مسخره کرد چرا که تاریخ همیشه حاکم است.

وی در بی سابقه ترین و در عین حال گستاخانه ترین سخنان یک مقام عرب افزود: ادعای ایران برای خلیج فارس نامیدن این دریا، مسخره کردن تاریخ است زیرا حضور عرب ها در ساحل شرقی خلیج ع رب ی همچنان ادامه دارد و این حضور به صورت تاریخی بیش از سه هزار سال سابقه دارد در حالی که حضور  ایرانی ها در این منطقه تازگی دارد و حداکثر مربوط به دوران ایجاد دولت صفوی یعنی پنج قرن گذشته است.

موضع گیری العطیه پس از آن صورت گرفت که خبری درباره پلمپ یک انتشارات مصری به دلیل عرضه کتابی با عنوان "موسوعه (دائره المعارف) الخلیج العربی" در نمایشگاه کتاب تهران منتشر شده بود.

دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس اضافه کرد: پافشاری ایران بر نامگذاری خلیج فارس اقدامی است که باعث می شود در رویکردهای دیگران شک و تردید ایجاد شود.

وی این پافشاری ایران را نیز مقابله با تاریخ دانست و اضافه کرد: معتقدیم که خلیج همیشه به عنوان الگوی زنده و مقبولی از حسن همسایگی و برادری اسلامی است.

دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس درباره خبر کشف شبکه جاسوسی در کویت و ادعای وابستگی آن به ایران نیز گفت: شورای همکاری اقدام علیه امنیت ملی هر یک از اعضا را رد می کند. اقدام علیه امنیت هر یک از کشورهای عربی منطقه خلیج (فارس)  به معنی اقدام علیه امنیت همه اعضای شورای همکاری است.

ایران در فوریه گذشته نیز به شرکت های هواپیمایی هشدار داد در صورتی که از نام خلیج عربی در مانیتورهای داخل پرواز خود استفاده کند، به آنها اجازه عبور از آسمان ایران را نخواهد داد.

pandora - آلمان - آلمان
واااااااااااا.گیج گیجم!!!!!!ایران کشور جدیده!!!عربها قدمت دارن!تحریف تاریخ!اینا یعنی چی??????
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

kiwiboy - نیوزیلند - کرایست چرچ
اگه دولت اسمه این خلیجو از همین فردا عوض کنه به خلیج ایران انوقت شاید این عربهای .. به خودشان بیان و یادشان بیاد اینجا از ماقبل تاریخ اسمش خلیج فارس بوده و در اصل مسخره این است که به هر اسمه دیگری خوانده شود.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

chingo - مالزی - کوالالامپور
مرتیکه احمق * فراموش کردی که تا دیروز دختر زنده بگور میکردی !!??!!!! حالا حرف از پنج قرن گذشته میزنی !!!! هیچ ملخی از دست شما اسایش نداره !!! هنوز فرق لباس زن و مردو نمیدونی ! ....زیادی میخوری !!??????
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
ای تازی سوسمارخور....دهانت راببند..عجب زمانه ای شده !!!
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

persian boys - انگلستان - لندن
گامبالوی عوضی تاریخ و پیشینه تو به همون صحرا و بیابان خلاصه میشه.ما پارسیان صاحب تمدنی چند هزار ساله هستیم.عوضی کاه و جو زیادی خوردی عرعر می کنی.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

sabzehghabaa - کانادا - تورنتو
خفه ...
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

amirpersia - سوئد - استکهلم
اخه یکی نیست به این پاپتی بگه خودتون چقدر تاریخ دارین که پزشو بدین! تازه اون زمان هم همتون جزئی از قلمرو ایران بودید. خداییش اینا نفت نداشتن تا همین الان همون پابرهنه های وحشی بودن. شما که دریای عمان (arabian sea) رو بنام خودتون دارین پس دست از دریای همیشه پارسی ما (خلیج فارس) بردارید و پولای کثیفتون رو بشمریدو به عیاشیتون ادامه بدید!.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

بابک - ایران - سبزوار
دیوانه
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
حکمته خلقه این عربها چی میتونه باشه..?!?!?
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

Raz_uk - انگلیس - کمبریج
تازه این نسل تازی های وحشی جمهوری فاضلابی رو باش که میخوان تاریخ ایرانو هم از بین ببرن...
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

exparti_top - استرالیا - پرت
اخه مادر..? تو داری در مورد قدمت صحبت انگل ملخ خور زبون در اوردین.یه نگاه به 50 سال پیش بندازید که از تله ملخ گیر استفاده مبکردید واسه سیر کردن شکمتون .خدایش شکمتو بشکافن جز ملخ و انگل چیزه دیگه هست بچه ها شما بگین?
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

habibollah - ایران - تهران
اینجور عوضی روباید برد کهریزک!هاهاهاها
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

omidballa - ایران - تهران
وقتی آب سر بالا می ره قورباغه ابوعطا می خونه . حقا که این حرف های بی ربط و سراپا دروغ تنها از دهن نجس یک عرب سوسمار خور در میاد .
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
بدبختی ما اینه که همش میگیم داشتیم داشتیم، آخه این عربه پا پتی بدبخت که اصلا نمیدونه تاریخ چی‌ هست، واسه ما حرف مفت می‌زنه، اینم مثل فامیلاش که تو ایران همه کاره هستن قرصاشو نخورده. آخه بیچاره نبوده یادش نیست، براشم تعریف نکردن که عرب اصلا چی‌ بوده. برو گنده بگ بفکر زیر شکمت باش تو رو چه کار به تاریخ. خلیج فارس همیشه فارس بوده و هست و خواهد موند. در ضمن اینجا منظور از عرب، عرب‌های ایران نیستن، اونا جاشون رو چشم همهٔ ایرونیاس.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

1qaz - استرالیا - سیدنی
قدمت تاریخی شبه جزیره امارات به پنجاه سال هم نمیرسه ,بیابون بی اب و علف,و مردم عاشق و سینه چاک ملخ,و حالا اونها به شیوخ شکم باره و عیاشی تبدیل شدند که برتری جمعیت و مساحت ,سابقه تاریخی,حق همسایگی,برابری دینی ایران عزیز را نادددییییده می گیرند.اینها به خاطر ضعف دموکراسی در وطن و حاکمیت ضحاک مار دوش.ایران سرافراز وایرانی سربلند باد
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

vahid22 - آلمان - هامبورگ
ما که همه چیزمون عربیه(خدا،پیغمبر،دین،قانون،حکومت....)بذار اینم عربی باشه!!!
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

azadazad - ایران - تهران
زشیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جای رسیدست کار که ملک کیانی کند آرزو تفو بر تو چرخ گردون تفو . پاینده باد ایران ما هستیم ما هستیم
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

LiliRose - کانادا - تورنتو
یکی به این مرتیکه حالی کنه ایران همون امپراتوری پرشیاست.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

tarrega - ایران - مازندران
آب که سر بالا بره ، قورباغه هم ابوعطا میخونه دیگه . الان دور دور این بیابون ولگردای مارمولک خوره که اونام از طریق این بی وطن ها به نوایی برسن تا مثل اسب سر تکون بدن و تاییدشون کنن. پیشوا و الگوی مام که شدن اینا . گرچه هرچیم میریزن تو آخورشون باز عرعرشون براست . بابا بگو شاسکول ، اصلا میدونی تاریخ چیه که میخوای مسخرش نکنی ؟؟ عربایی که تو عمرشون جز خوردن و خوابیدن و کشتن و زن بازی کاری نکردن حالا ادعای تاریخی بودنشون میشه .. خدای من ما به کجا رسیدیم . کسی که با زیر شکمش فکر میکنه که دیگه انتظار دیگه ای ازش نیست . رفقای انتری نژادن.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

abbaskhan - مالزی - کوالالامپور
وقتی بهشون رو می دن همینه دیگه.. امارات همشون ایرانی هستن 100 سال نیس از ایران جدا شدن.. اگه ما هم یه کم پیشرفت می کردیم شاید می گفتیم برزیل هم مال ایران بوده.. عربای ....
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه. - پاریس
مرگ بر ج.اسلامی و ننگ بر شورش 57 که هویت ایرانی را تا حدی تنزل داد که این سوسمار زاده ی متعفن چنین غلطی کند.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

Sakura - ژاپن - توکیو
مسخره بودن تاریخ شما ربطی به اسم خلیج فارس نداره تاریخ شما از اولش مسخره بود اقای عبد بن حمد طویله
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

سلمک - ایران - تهران
تو دیگه خفه
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
اخر تازی کثیف وان دهان کثیف ترت که دقیقا مثل اجداد وحشی ...بوی تعفن میدهد را ببند خودت هم نفهمیدی چه ... خوردی با لباس مسخره ات که نشان ......
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

جام جم - ایران - تهران
خاک بر سر این مموتی که جواب این عربها رو نمیده فقط بلده زر زر کنه برای امریکا .خاک بر سر ایرانی که7000 سال تاریخ داره .بسیجی ها کجایید که ادعای وطن کشتتون چیه لال مردید
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

malek-welkin - کانادا - رد دیر
شاپور ذوالاکتاف کجایی که این مردیکه رو از کتف آویزون کنی؟
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
کاربران عزیز ولش کنید .همین قدر بدونیدکه عربه . تا آخرش بگیرید دیگه
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
اینها بالا بروند و حتی بروند پشت دیوار خود را انقولی بدهند. خلیج فارس همیشه خلیج فارس است. اخه عرب سوسمار خور را چه به تاریخ. برو بچسب تبه تاریخ اجدادت بیابان نشینت عرب.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

Elaheh_Asheri - بریتانیای کبیر - منچستر
تا وقتی این زباله های تازی پرست بر ایران حکومت میکنند، این سوسمار خورها هر ادعایی میکنند. نه این عرب ها بلکه همه مدعی میشوند. سهم بزرگی از دریای خزر پر، مولوی(مولانا) پر، ابن سینا پر، خلیج فارس پر، ایرانی پر و ....
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

nimaaa - امریکا - نیویورک
اگر اونجا خلیج عربی هست چرا یک نقشه یا سند تاریخی از خلیج عربی به ما نشون نمیدن؟ما برای گفته هامون مدرک داریم تا وقتی هم که تنگه هرمز دست ماست اونجا خلیج فارسه
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

vahid22 - آلمان - هامبورگ
همه چیزمون که عربیه(خدا،دین،پیغمبر،قانون،نظام....)اینم بدید یره!!!
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
اگه رژیم مسخره ایران نوک پیکان حملاتشو را از سوی امریکا و اسرائیل که هیچ دشمنی با ایران و ایرانی و نام خلیج همیشه فارس ندارند به طرف عربهای موشخور که دشمنان واقعی ایرانیان میگرفت توی این همه جنایاتی که میکنه اقلا یک غلطی کرده بود.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

sami_rad - انگلیس - لندن
خلیج فارس، دریای کم عمق و نیمه بسته ای است با مساحت حدود 240 هزار کیلومتر مربع که در جنوب غربی قاره آسیا و در جنوب ایران قرار دارد. زمین شناسان معتقدند که در حدود پانصد هزار سال پیش، صورت اولیه خلیج فارس در کنار دشت های جنوبی ایران تشکیل شد و به مرور زمان، بر اثر تغییر و تحول در ساختار درونی و بیرونی زمین، شکل ثابت کنونی خود را یافت. قدمت خلیج فارس با همین نام چندان دیرینه است که عده ای معتقدند: -خلیج فارس گهواره تمدن عالم یا مبدا پیرائی نوع بشر است.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

sami_rad - انگلیس - لندن
دریانوردی ایرانیان در خلیج فارس، قریب پانصد سال قبل از میلاد مسیح و در دوران سلطنت داریوش اول آغاز شد. داریوش بزرگ،‌ نخستین ناوگان دریایی جهان را به وجود آورد. کشتی های او طول رودخانه سند را تا سواحل اقیانوس هند و دریای عمان و خلیج فارس پیمودند، و سپس شبه جزیره عربستان را دور زده و تا انتهای دریای سرخ و بحر احمر کنونی رسیدند. او برای نخستین بار در محل کنونی کانال سوئز فرمان کندن ترعه ای را داد و کشتی هایش از طریق همین ترعه به دریای مدیترانه راه یافتند.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

sami_rad - انگلیس - لندن
داریوش در این کتیبه از خلیج فارس به نام دریایی که از پارس می آید نام برده است و این نخستین مدرک تاریخی است که درباره خلیج فارس موجود است. آثار عرب زبان نیز بهترین و غنی ترین منابعی هستند که برای شناسایی و توجیه کیفیت تسمیه این دریا می تواند در این بررسی مورد استفاده قرار گیرد. در این منابع و آثار از دریای فارس و چگونگی آن بیش از آثار فرهنگی موجود در هر زبان دیگری گفت و گو شده است. تمام کسانی که نسبت به متون دوره اسلامی شناختی حداقل داشته باشند با نام مسعود ابن بطوطه، حمدالله مستوفی، یاقوت حموی، حمزه اصفهانی، ناصرخسرو قبادیانی، ابوریحان بیرونی، ابن بلخی ودیگرانی که اکثر آنان کتاب های خود را به زبان عربی نیز نوشته اند، آشنا هستند. گذشته از متقدمان نامبرده می توان از نویسندگان عرب متاخر نیز نام برد که در آثار خود از نام -خلیج فارس- بدون کم و کاست یاد کرده اند.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

loststaar - امارات متحده عربی - دبی
اخه این بی همه چیزحتمامسته نگاچشماش خماره ایناهمشون دایم الخمرهستن عرب بی ناموس ایناخودشون میرن روباوامریکاوسه عشق وحال زناشون باهندی ها /لاکستانیها/وبنگالیهاحالوحول میکند
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

sami_rad - انگلیس - لندن
اما واقعیت مطلب این است که خلیج فارس یک نام کهن تاریخی است که از بدو تاریخ بر روی این خلیج گذاشته شده است و انگیزه تلاش حساب شده ای که برای تغییر این نام به عمل می آید جز ایجاد فتنه و اختلاف بین کشورهای این منطقه نیست. همچنان که (ژان ژاک پرین) نویسنده کتاب خلیج فارس اعتراف می کند. «ملل و طوایف بسیاری بر کرانه های خلیج فارس استیلا یافته و فرمانروایی کرده اند ولی روزگارشان سپری شده و منقرض شده اند. تنها قوم پارس است که با هوش و درایت خود همچنان پا برجا زیسته و میراث حاکمیت خود را تاکنون نگهداری کرده است.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

sami_rad - انگلیس - لندن
خلیج فارس تا ابد.پاینده ایران و ایرانی.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

hassan5 - ایران - تهران
مسخره ان غذا های ملخی و ان لباس ماقبل تاریخ تان است نه اسم خلیج فارس
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

hassan5 - ایران - تهران
مسخره ان غذا های ملخی و ان لباس ماقبل تاریخ تان است نه اسم خلیج فارس
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

reza791 - انگلیس - لندن
وقتی که مسوولین جمهوری اسلامی 30سال است که پاچه خاری اعراب رامیکنند وقتی که بخاطر انکه خودرا ازاعراب مسلمانتر بدانند تاریخ درخشان این خاک پیش از هجوم اعراب وحشی و بی تمدن را حذف وانکار میکنند انوقت باید گفت که مشکل ماخودی است نه اعراب بیگانه.مشکل ما یک دولت خائن به منافع ایران و مردمانی است که بدون انکه اطلاعی از بلاهایی که این اعراب بسر ما اورده اند در عزایشان برسر و سینه میکوبند مردم.ما نمیدانندکه ابن ملجم مرادی یک ایرانی غیرتمند بودکه برای انتقام جنایاتی که اعراب در ایران مرتکب شدندعلی را کشت مردم مانمیدانندکه حتی همین شیعه که از اسلام منشعب شده در زمان صفوی پس از بازشدن پای غربیها پایه گذاری شد تا اتحاد ایران وعثمانی بسبب اشتراک دینی صورت نگیردو منافع غرب تهدید نشود.ادامه دارد
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

loststaar - امارات متحده عربی - دبی
عرب دربیابان ملخ میخورد سگ اصفهان اب یخ میخورد.اخه سوسمارخوربابتی بروتا بیشتر ازاین دهنم وانشه شمامثل سگ از ایران میترسیدشماحقتون چهارتابسیجیه بیترمزه
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

sami_rad - انگلیس - لندن
اصطلاح -خلیج ع رب ی- برای نخستین بار از طرف یکی از نمایندگان سیاسی انگلیس در خلیج فارس به نام -سر چارلز بلگریو- عنوان شده و در واقع او بوده است که به قصد تفرقه بین ایران و کشورهای عرب این تخم لق را در دهان اعراب شکسته است. سر چارلز بلگریو که بیش از 30 سال نماینده سیاسی و کارگزار دولت انگلیس در خلیج فارس بوده است، بعد از مراجعت به انگلستان در سال 1966 کتابی درباره سواحل جنوبی خلیج فارس منتشر کرد و در آن برای اولین بار نوشت که -عرب ها ترجیح می دهند خلیج فارس را خلیج ع رب ی بنامند-.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

mortaza_hrt - افغانستان - هرات
بابا ای ول دروغگو.خوب یکبار تاریخ را مرور کنه بعد زرزرزرزر کند .نمیدونم این عربها چه جنسی هستند
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

reza791 - انگلیس - لندن
که موفق شدند درهمان زمان چند رویارویی بین دوکشور ایجادکنند ملتی که هزاران سال بدنیا تمدن صادر میکردند حال صدهاسال است که درانتظار موجودی خیالی هستند تااز چاهی بیرون بیایدتا برایشان تکلیف تعیین کند ما خودهویت مان را حراج کرده ایم و از دیگران می نالیم که چرا جزایرمارا از ان خودمیدانند یاخلیجی که هزاران سال پارس بوده را عرب مینامند ملتی که نفهمد دین ابزار چپاول و نابودی این سرزمین است و برای 1400 سال قبل سینه بزندبایدهم زیر پاهای استعمار له شود.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

niyusha - امریکا - لس انجلس
aria-aria-nl - هلند - روتردام . دوست عزیز واقعا گل گفتی باهات موافقم
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
لینک زیر مصاحبه ای از شاه با یک خبرنگار آمریکایی است که برای اونهایی که ندیدند جالبه. خبرنگار میگه که شما میگویید خلیج فارس و عربها میگن .. شاه در جواب میگه: تو توی مدرسه چی یاد گرفتی؟!! خبرنگار میگه: خلیج فارس. ولی عربها میگن .. شاه میگه: اونها خیلی چیزها میتونن بگن.. یعنی اینکه اونها زر میزنند. خودتون ببینید جالبه. https://www.youtube.com/watch?v=4bEhffsQNZ0
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

blue90 - ایران - ایران
از شیر شتر خوردن و سوسمار عرب را جای رسید کار. که تاج گیلانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردان تفو
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

porharfi - هلند - آرنم
هر کی ندونه ما ایرانیها که میدانیم ..اجدادتان برای تصاحب آب در آن سرزمین خشک. قبایل دیگر را قتل عام میکردی ...حالا پیشرفت تکنولوژی و طمع آمریکاییها پوزه بند تان را. بازکرده اند که آزادانه واق واق میکنی..!!30 و اندی سال پیش جرات زبان درازی نداشتی.!
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
راست میگه چون حتی ایران هم مال عربها هست برای اینکه بیشتر مردم ایران غرور و ناموسشون رو در مقابل ساندیس و سیبزمینی مجانی به علی چکه ای تازی صفت فروختن.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

shown - امریکا - دیترویت
به قول معروف میگن به مرده که روبدی توکفنش م..کجاست محمدرضاشاه فقیدکه این اعراب بادیه نشین سوسمارخوروهیچی حساب نمیکردوتاوقتی ایران به این فلاکت دچارنشده بوداعراب جنوب خلیج فارس جرات نفس کشدن هم نداشتن جاویدایران وایرانی وخلیج همیشگی فارس
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

manis - انگلیس - شفیلد
اینو باید بیارن تخت جمشید و تک تک ستونهای تخت جمشید رو بهش ... شاید عقلش بیاد سر جاش .
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
اگر فرهنگ و علوم ملل دیگر خصوصا "ایران" را که بعد از اسلام وارد جهان عرب شد از انها بگیرند؛ عرب باقی می‌ماند و شتر او. (ارست رنان، دانشمند فرانسوی)
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

bigmoeshah - امریکا - ویرجینیا
وقتیکه از خمینی بی پدرومادر درهواپیما پرسیدن حالا که دارین برمیگردین به ایران چه احساسی دارین جواب میده هیچ احساسی ندارم حالا میخواین که اخوندای شپشو دفاع کنن از حق ایران درباره خلیج فارس .اینا تا ایران عزیز را ملوک الطوایفی نکنن عقب نشینی نخواهند کرد..پیروز باد ایران وایرانی....
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

sarbaz007 - المان - المان
باز شما ع ر ب ه ا زرر ردید حیف که دولت ما ادم نیست وگر نه شما رو ادم کردن کاره یه روزه
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

dara20 - ایران - تهران
مرتیکه عرب شما اعراب .. همین طوری هم حسابی مسخره هستید جهانیان به سرتاپای وجود نحستان می خندند. این از قیافه مزخرف و پالون خری که تنت کردی و اون لنگ و شیلنگی که به کله معیوبت بستی اون هم از کلاغ سیاه های فاحشه حرمسرایتان که کفن پیچ شدند این هم از گندی که بنام اسلام بالا اوردید. پس نگران تمسخر بیشتر نباش حالا کمی از بابات بگو بخندیم.
سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389

marde_irani - ایران - مشهد
مردک حالش خوب نیست هذیون میگه ! زنده باد خلیج همیشگی پارس
چهار‌شنبه 22 اردیبهشت 1389

khan.dadashh - ایران - سمنان
چه قدر کیف میکنم می بینم همه تو این زمینه ها یک دل هستن
چهار‌شنبه 22 اردیبهشت 1389

Aaryamehr - هند - ممبئی
دوستان پیشنهاد میکنم بجای بکارگیری نام عربی خلیج فارس از نام پارسی شاخاب پارس کاربری کنید . کاربری نام خلیج بخودی خود تاییدیست بر درستی ادعای تازیان . مبارزه را اساسی باید انجام داد با توهین بهره ای نخاهیم برد. پیروز باشید.
چهار‌شنبه 22 اردیبهشت 1389

belfililipit - اتریش - لینز
برو بمیر همین .اینا هم فهمیدن احمدی خله میخوان سو استفاده کنن میگن شاید زد به ناممون.
چهار‌شنبه 22 اردیبهشت 1389

belfililipit - اتریش - لینز
برو بمیر همین .اینا هم فهمیدن احمدی خله میخوان سو استفاده کنن میگن شاید زد به ناممون.
چهار‌شنبه 22 اردیبهشت 1389

Punisher - ایران - شیراز
گور پدر هر چی تازی و تازی پرست و از تازی بالا رو هه...
چهار‌شنبه 22 اردیبهشت 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.