صحبتهای رُک و صریح یک راننده کامیون : شما نمی توانید آفتابه تولید کنید تا چه برسد به موشک

+499
رأی دهید
-26

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    ZSpersia - سئول، کره جنوبی

    واقعاً باید به حال این مردم و خودمون گریست. لعنت خدا بر کسانی که به این مردم و مملکت ظلم میکنند.به امید پیروزی
    16
    293
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه

    واقعا تاسف آور است کشورى با داشتن چنین افراد فهمیده و فرهیخته اى، اینگونه حکومتى و چنین مسئولینى داشته باشد.
    16
    300
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    برادر من رژیم اخوندی دشمنی این را با دنیا دارد چون دنیا نمی گذارد اخوندهای ایران بر دنیا و بخصوص بر خاورمیانه حاکمیت کنن , زیر رهبری حضرت ایت الله چولاق, سید علی خامنه ای!
    15
    167
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Persiangulfforever - ویکفیلد، انگلستان

    دمت گرم خدا بهت عوض بده حرف دل هفتاد میلیونو زدى. نمیدونستم بخندم یا گریه کنم. مسؤولان اگر شرف و یا غیرت داشتند همه استعفا میدادند بعد از شنیدن این راننده با غیرت. خدا کمکت کنه اى راننده شریف.
    15
    197
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    ببینید تفاوت یک انسان شریف و زحمت کش با نا خلف را ، یک راننده زحمت کش و خسته که برای آبادانی کشور زحمت می کشد و مقایسه کنید با نوه های خمینی فاسد در کانادا که با پول و حق مردم چه زندگی می کنند و خوک زادگان در اروپا .
    13
    196
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    خدا رحمتت کنه، فردا تومصاحبه تلویزیونیت که میگی ، جاسوس: امریکا،کانادا،انگلیس،فرانسه،دانمارک ،هلند، نوروژ اسراییل، عربستان ،امارات و کویت هستی، در اصل بهایی هستی و با وهابیها هم رفت و امد داری، جزء حزب کومونیست چین هستی، برای هر بار صحبت کردن با خبرنگارها مبلغ ۳۰۰ هزار دلار بهت میدادند که این پول را ازطریق امواج ساتلیت به خانت میفرستادند!, ماموران هم در بازرسی خانت چندین میلیارد دلار و چند تن سکه طلا پیدا کردند، تو در قتل بهشرتی و یارانش دست داشتی و بنی صدر را با کامیون از ایران پروندی،در حمله به مجلس هم اسمت چند جا دیده میشه,رانقی بور هم میگه فراماسون هستی نمیونش هم لاستیک پیروزی+چین+موش+ افتابه میشه بهایی وهابی فراماسون،کارتون تام و جری هم نگاه میکنی، دیسک کارتون یوگی و دوستان تو خونت پیدا کردند که بوه عنوان سب النبی(توهین به حضرت نوح نبی )به حساب میاید. رانندگی هم به عنوان شغل تفریهی انتخاب کردی که فرهنگ وهابی بهایی را در شهرهای مختلف تبلیغ کنی. نهوه تکان دادن دستهات نشان دهنده عضویتت در گروه شیطان پرستان است، خلاصه کلام خدا هم باید بخاطر خلقت تو محاکمه بشه!
    19
    118
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    reza shah rohet shad - تهران، ایران

    حتما شما بسیجیها ی ارزشی حالا میاین میگین که این مزدور رژیم قبل هست یا مامور عربستان یا موساد.البته بماند که شما برای خبرهای اینجوری خفه میشین و معمولا اینجور جاها پیداتون نمیشه. دمت گرم هموطن این وطن فروشهای حزب الهی تنها کاری که خوب انجام میدند دزدی و خیانت هست
    15
    111
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    یه راننده کامیون این چیزا رو میفهمه اما متاسفانه عده ای اسکل که اتفاقا تحصیلات بالا هم دارن خودشونو به خواب زدن و این چیزا رو نمیخوان بفهمن
    22
    97
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    تنها راه گرفتن حکومت از دست این دزدان و مفسدان کلم به سر همانا جنگ مسلحانه است! :o
    18
    63
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    شماها چه گلی به سر مردم زدید که حالا تولید آفتابه شده انتقاد شماها؟ جز مواد زدن و رانندگی کار دیگه ای بلدی؟ تو این وضعیت کلی جامعه خود شماها از همه بدترید و وقتی شماها به خودتون و مردمتون رحم نمیکنید انتظار دارید حکومت و بقیه حکومتها به شماها رحم کنند؟ شماها کرایه رو ده برابر کنید خوب لاستیک و غیره هم ده برابر میشه چون اون لاستیک فروش و قطعه فروش هم مثل تو فکر میکنه. هیچ کجای دنیا دولتها قرار نیست همه چیز دستشون باشه. مردم ما یک حکومت کمونیستی میخواهند که در ظاهر فقط طرفدار بازار آزاد باشه. این خواسته که همه چیز رو باید دولت تامین کنه برای مردم از کار گرفته تا لوازم یدکی و غیره و تازه بازنشستگی و بیمه مجانی هم بده فقط یه معنی داره. حکومت کمونیستی. شما کرایه ات رو گران کنی صددرصد مواد غذایی و هرچیزی که بار میکنی گران خواهد شد از کرایه خونه گرفته تا مسافرخونه و غذای بین راه خوب این روش انتها نداره. تنها راهش همدلی و همکاری مردم با هم هستش و این حکومت به فکر هیچکس تو ایران نبوده و نیست و امت اسلامی اساس فکری رهبر ایران هستش نه ملت ایران.
    109
    10
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    جناب سروان - مونرآل، کانادا

    غر زدن و چسی اضافه اومدن و هارت و پورت کردن و بقیه رو مقصر دونستن خاص ادمهای بی بته بیسواداست که درنهایت راننده تریلی میشن بیشترشون هم معتاد به قرص و مواد هستن
    108
    10
    ‌سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    همش میان میگن این کشور پر از ثروت هستش. آخه شاه که اون همه زحمت کشید و اقتصاد کشور رو از تل خاک بالا آورد و کارخانه های ذوب آهن و شیشه و خانه سازی و ماشین سازی و راه آهن و ..غیره رو ساخت فک میکنید کیا زمین زدند؟ فک میکنید دکتر و مهندس ها و آدمهای باسواد بودند؟ نه عزیزان همین آدمهای معمولی پرمدعا بودند که فک میکنند همه چیز به راحتی به دست میاد و بدون کار کردن باید هرچی بقیه زحمت میشکن رو اینا هم بهرهمند باشند. بله ثروت تو این سرزمین زیاده ولی کی توانش رو داره که این ثروت رو تبدیل به کار و زندگی برای مردم کنه؟یه پاسدار و یه بسیجی نهایت توانش خام فروشی خاک و آب و نفت و گاز هستش که همین هم هنر و سواد میخواد که بتونی آنها رو فراوری کنی و بفروشی ولی سواد اینا همینه و خود مردم میخوان.نگاه کنید به سفر احمدی نژاد به کرج.این همه آدم برای چه خدمتی از این فرد میرن دیدنش؟یه بیسواد نفت فروش که کشور رو به بدترین وضع انداخت و میلیاردها دلار هم گم و نابود کرد همین آقا بخاطر همون ۴۵ هزارتومن مفتی شکرگذاره درحالی که ماهی دادن به مردم بدترین لطف هستش اگر کسی تونست ماهیگیری یاد بده و تولید رو رونق بده هنر
    44
    11
    ‌چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    ارشک110 - مشد، ایران

    [::جناب سروان - مونرآل، کانادا::]. تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس کهنس نشان آدمیت. بی بته و بیسواد خودتی که با نون آدم فروشی و پاچه خاری داری اونجا روزت رو شب میکنی.
    5
    43
    ‌چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    [::paksan - ایران، ایران:من نمیدونم تو متعلق بکجای ایران هستی.زمانیکه تمام درآمدهای یک کشور در دست تعدادی از دزدان یک مملکت باشد,یک کارگر چکار میتواند بکند؟تولید شغل و صنعت و رفاه عامه؟اون کارگر بد بخت انقلاب نکرد,همون دکتر و مهندس انقلاب کردند.فراموش کردی تا هوا سرد و گرم میشد دانشجویان دانشگاه ها اعتصاب میکردند و تخم مرغ و گوجه فرنگی بمجسمه شاه در دانشگاه تهران میزدند و فحش خار و مادر میدادند.آره جانم همین دکتر و مهندسهای کنونی عامل دست آخوندها و کمونیستها,انقلاب کردند.کارگرها هم بتصور اینکه اینها تحصیلکرده هستند و حتما حقایق را میدانند,بدنبال آنها روان شدند.درو باین کارگرشجاع که حقایق را باین عرویانی بیان کرد,درود.
    3
    20
    ‌چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    جناب سروان - مونرآل، کانادا

    ابن ملجم و زرتشتک یه چیز میگم جفتی تشتک هاتون بپره: هر روز بکشید ولی کم قد یه نصفه نخود اینطوری که شما دوتا می کشید به سر سال نکشیده به دیارخاموشی میرید هاهاها
    36
    0
    ‌چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    ناباور - تهران، ایران

    جناب سروان - مونرآل، کانادا. گفته اند: کافر همه را به کیش خود پندارد
    3
    29
    ‌چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان
    [::جناب سروان - مونرآل، کانادا::]. به خودز زحمت نده سبد کالا در راه است و مواجبت میرسه، ولی اونهایی که در لهافکشخانه رییسی و علم الهدی در روز از برادرهای عراقی استقبال میکنند مواجبشون صد شرف به مواجب امسال تو را دارد!
    2
    16
    جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    گمنام47 - تهران، ایران
    گرداننده محترم این سایت !درنظر بگیرید که این بنده خدا ازیکطرف بخاطر نبودن سرپرست و قیمی که از امانات یک تاریخ و ثروت یک سرزمین و اموال مردمیکه با اعتماد به دولت و مسئولانش سپرده شده دفاع کنه روق و امنیت معاشش رو ازدست داده و ازطرف دیگه بخاطر اینکه اعتماد کرده و جرات بخرج داده و واقعیت های عینی رو به تصویر کشیده امنیت عادیش رو هم از دست میده و درچاه فراموشی که از حربه های اصیل در این ایام و این میدان است محبوس میشه تا جون بده ...راستی از چاه و زندان نامریی چیزی میدونید ؟
    0
    3
    دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.