دوربین مخفی وحشتناک ایرانی

+37
رأی دهید
-52

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    عنایت دارید؟ هیچ چیزی در اون مملکت روند طبیعی نداره. حتی تقلید! اینکار تحت عنوان دوربین مخفی اگه در اینجا انجام بشه دوربین و صاحاب دوربین و دوربین ساز رو میشه به دادگاه فرستاد و چند هزار غرامت گرفت. انقلاب هم که کردیم دچار بواسیر شدیم! انقلاب مذهبی!!! انگار اجنه و شیاطین افتاده بودن رومون که دنبال جن گیر میگشتیم!! چنین ملت شادی هستیم ما. خدا را هم تا دسته بار زده و با فرمان بریده همچنان میگازیم! عوض نشید یوقت! میچائید!
    96
    64
    ‌پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    خاک عالم بر آن سرت
    11
    73
    ‌پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. آرزوی قلبی من این هست که این منفی ها را فقط یک یا دو نفر آدم مریض و بیکار به کامنت سرکار داده باشند وگرنه اگر نظر عموم کاربران و برداشت ملت از مفهوم نوشته سرکار باعث منفی دادن شود باید به حال ما گریست.
    28
    27
    ‌پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا: آرزوی قلبی شما متاسفانه درست نیست. البته به نظر من آنچه باید نوشته شود ارزش اساسی دارد. منفی و مثبتها جدن بیارزشند. ملت هم روغنسوزی مغزی دارد! شما همان کامنت دوستمان را در پائین کامنت بنده ملاحظه بفرمائید. جمله خاک بر سرت بر جان و دلِ اهل یقین خوش آمده و مرصع به ستاره گردیده!! عنایت دارید؟! باور کنید کامنتهای بنده بیش از هر کس دیگری برای خود من بهره دارد! ملت را میبینم و عقل را میسنجم تا به آنجای پدرم بخندم که حال و هوای ایران به سرم بزند!! اینها همینها هستند که آنها بر سرشان حاکم شده و لنگهایشان را در هوا برده اند. با خنده و ارادت همیشگی به شما. نگاهی بود. با هم و در کنار همدیگر.
    22
    21
    ‌پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.