خوابی که تیم ملی برای رونالدو دیده /کارلوس کی‌روش و تیمش این‌گونه پرتغال را زیر نظر داشتند

بازیکنان تیم ملی خود را برای مصاف با بهترین‌های جهان آماده می‌کنند.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عملکرد ضعیف تیم ملی پرتغال در بازی شب گذشته اش مقابل هلند که منجر به باخت با سه گل برای این تیم شد، تعجب ملی پوشان را برانگیخت.
 
بازیکنان تیم ملی که در کنار کادرفنی بازی دیشب را تماشا کردند، بر این باور بودند که اگر قدرت پرتغال در جام جهانی در همین اندازه باشد، می توان از پس آن ها بر آمد. آن ها معتقد بودند که اگر بتوانند مثل هلندی ها کریستیانو رونالدو را به طور کامل مهار کنند، بخش زیادی از قدرت تیم ملی پرتغال از کار خواهد افتاد و می توان به این تیم ضربه زد.
 
قطعا هدف کارلوس کی روش در بازی بزرگ مقابل پرتغال در جام جهانی هم چیزی جز مهار این ستاره پرتغالی نخواهد بود. کاری که با توجه به حضور رونالدو در کناره ها،بخش عمده آن بر روی دوش مدافعین چپ و راست تیم ملی خواهد بود.
کارلوس کی‌روش و تیمش این‌گونه پرتغال را زیر نظر داشتند
سرمربی تیم ملی تصویری از تماشای بازی شب گذشته پرتغال و هلند منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال پرتغال،یکی از حریفان ایران در رقابت های جام جهانی 2018 شب گذشته در دیداری دوستانه با نتیجه 3-0 مقابل هلند شکست خورد. این مسابقه دوستانه اما از چشم کادرفنی و بازیکنان تیم ملی دور نماند و آن ها شب گذشته شاهد این دیدار بودند.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال با انتشار پستی در صفحه فیس بوکش از تماشای این دیدار به صورت دست جمعی و در کنار سایر اعضای تیم خبر داد.
+30
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.