تولد نوزاد شاخدار + تصاویر و ویدیو

جراحی نفسگیر نوزاد فیلیپینی که با داشتن غده‌ای شبیه شاخ روی سرش به «بیمار تک شاخ» معروف شده بود، با اصرار خانواده‌اش متوقف شد. والدین این نوزاد معتقد بودند این شاخ نشانی از خیر و برکت است و نباید از سر فرزندشان پاک شود.
 
به گزارش تابناک، این نوزاد که «نیل جان پرادو» نام دارد تحت مراقبت خانواده‌اش قرار دارد. اما پزشکان این شرایط را ناشی از نوعی بیماری نادر می‌دانند که باید از مغز نوزاد حذف شود تا او بتواند به زندگی عادی بازگردد.
 
مادر ۲۰ ساله «نیل» گفت: او کودکی خاص است که از زمان تولد برکت زندگی‌مان شده است. گرچه این شاخ هر روز بزرگتر شده و شرایط سختی را برای ما وفرزندمان رقم زده است، اما نگرانیم که با برداشتن آن برکت از زندگی‌مان برود.
 
این زائده مغزی تا پیش از تولد نوزاد دیده نشده بود و تنها بعد از تولدش مشخص شد. پزشکان معتقدند در صورت خارج نشدن این غده، به مغز پسرک فشار وارد شده و او هرگز نمی‌تواند زندگی عادی داشته باشد. اما خانواده‌اش بشدت مخالف این کارهستند.
+7
رأی دهید
-64

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۷
    مش قصاب - مونتا، ساحل عاج

    آره نگهدار شاخو بزکت میاره ! نه زبان بلکه مغز منم جلو اینا کم میاره !!
    2
    63
    ‌پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    این موجود مجسمه بلاهت بنام مادر خوانده میشود. ان طفل معصوم در اینده چه عذاب هائی را بخاطر بی شعوری ان مادر باید متحل شود
    0
    83
    ‌پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    خریت که شاخ و دم نداره پدر و مادر خرافاتی و بیشعور برای خیر و برکت و مادیات با آینده و سلامتی و سرنوشت یک کودک بازی میکنند حیف نام مادر و پدر این خودخواهی هست ای کاش این بچه بمیره اینجوری برای خودش بهتره متاسفانه اختیار بدست اون پدر و مادر احمق است که جلوی جراحی را گرفتن لاا قل بمیره براش بهتره طفلک اون بچه
    2
    61
    ‌پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shaboruz - پاریس، فرانسه

    آخه تا کی حماقت ؟! این شاخ نیست که مقدس باشه در واقع آخرین پازل استخوان جمجمه در آخرین روزهای بارداری کامل نشده و احشاء مغز به زیرپوست راه پیدا کرده از اون منفذ کوچک . اگر امروز جراحی بشه شاید کاملأ خوب بشه ولی بعدها ممکنه حتی مریض زیاد زنده نمونه !
    1
    46
    ‌پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    اینجور که ما رییس جمهور برای کشورمون انتخاب می‌کنیم، شاید یک روز به نام آیت الله شاخ بُزکیان در ایران به ریاست جمهوری برسه!
    5
    30
    ‌پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    دوستان: بر اکثر اجناس و تولیدات روز مره نوشته شده کپی برداری تعقیب قانونی دارد ،یعنی‌ باید یک حقوق را رعایت کرد.شور بختانه ما انسانها کپی برداری از نسل درمانده‌ خود را بدون هیچ گونه شرایط مطلوب،شعور و فهم تولید می‌کنیم.توی اروپا این گونه نادانی‌ها بصورت دیگری همین حالا دیده می‌شه،گروهای مسیحی‌ هستن که تزریق خون به کودکان بیمار یا بزرگ سالان را گناه و ممنوع میدانند،یا از واکسن زدن به کودکان خود جلوگیری میکنند،یعنی‌ به نوعی پای مذهب و دین دیده می‌شه.حال ماجرای این کودک گرفتار در فلیپین جای خود دارد،فیلیپین کشوری ‌ست بسیار مذهبی‌ که حتا زنان حق طلاق ندارند ، بیشتر زنان برای گرفتن طلاق از شوهران خود در خارج از کشور چون اروپا اقدام میکنند.حال این پدر و مادر نفهم که معتقد هستند این بچه شاخ دار برای اونها برکت آورده،تنها حرف اونا نیست.بلکه پاب محله این نسخه را حتما تایید کرده! و باید به پدر و مادر این کودک بینوا گفت: اگر شاخ و دم برکت می‌‌آورد، مطمئناً تا حالا همه ملاها و پاپ‌ها روی خودشون هم شاخ گذاشته بودن ,هم دم،به اضافه یک بوق شیپوری.سرفراز باشید
    1
    20
    ‌پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    آنتی خرافه - کلن، آلمان

    مشتی احمق با اعتقادات احمقانه، چقدر منو یاد هموطنان عزیزم در زمان قمه زنی به سر خود و فرزندانشان می اندازد. انسانم آرزوست...
    2
    36
    ‌پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ایرانی‌ دبش - تهران، ایران
    خدایا سلامتی‌ بده به این عزیز دل‌ که به خوبی‌ و سلامتی‌ رشد بکنه و بزرگ بشه امین
    3
    15
    ‌پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش
    طفلک از همه طرف بدشانسی آورده. خدا و خانواده و دولت بی عرضه
    0
    4
    جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.