تنش و درگیری در گلستان هفتم مقابل منزل دکتر نورعلی تابنده قطب دراویش سلسله گنابادی. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶


+64
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    karkas - اصفهان، ایران
    پروردگارا ایران زمین را از درویش و صوفی به دور دار!!!
    13
    3
    دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    بالاخره سرنگون خواهند شد . سپیده دم ازادی مشخص است
    2
    12
    دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    با تمام وجودم خوشحالم .واقعا خوشحالم .ای سید علی .دمت گرم لامصب .ای مهدی طائب، دمت گرم ای پدر سوخته دوست داشتنی، با اون قیافه خرچنگ قورباغه اما هوش سرشارت .همه چیزتون روی حساب و کتابه .تک تک مهره هایی که حرکت میدید روی نظم و تفکره .در بیارید چشم فتنه رو . در بیارید چشم فتنه رو . پهنه گورستانها رو از لاشه هر کس که اسم درویش روشه پر کنید .به حول و قوه الهی تار و مارشون کنید .به خدا لحظه ای که فرمان حمله صادر بشه ، بچه حزب اللهی ها ریش ریششون میکنن .فعلا دارن محل میدن تا یه سری فیلم و کلیپ ازشون جمع شه .این پفیوزا رو از توی سطح خیابونای تمام مملکت، جمع کردید در خونه نورعلی تابنده .عجله نکنید .هنوز تا ٢٢ بهمن ٦ روز باقی است .بذارید هر درویشی که وجود داره خودشو به در منزل نورعلی تابنده برسونه .بذارید همه اونجا جمع شن .آخ که اگه میشد اعزام شد اونجا، من با .... فقط دوست داشتم بین اینا برم .بی معرفتید روزی که فرمان حیدر حیدر صادر شد، حتی یک لحظه فراموش کنید که چقدر ما دوست داشتیم اجازه داشته باشیم که جای شماها باشیم .....درویش ، ثواب تمام بهشت
    19
    0
    دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    بزرگترین خواسته آخوندا اینه که احمقا وقتی در موردشون صحبت میکنن، بگن بابا اینا جز اینکه درس چطوری ....رو بشوری و چطوری وضو بگیری چیز دیگه ای نمیفهمن . آخوند فقط روزی ممکنه سقوط کنه که مردم متوجه بشن اینها چقدر باهوش هستند . دقیقا گروه مسعود رجوی که شروع کرد به مسخره کردن اینها، دودمانش به باد رفت . آرزوی آخوند اینه که مردم هرگز نفهمند که اینها چقدر باهوش، زیرک، عاقل و کاربلد هستند . آقای حمید ٤١١، در حالی که تو نادان به دنبال انتهای این ماجرا هستی، گروهی در اتاق عملیات قرارگاه عمار، تحت نظر ابر عاقل زمان، حکیم و دانشمند، متفکر و اندیشمند، حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای مهدی طائب دامت توفیقاته و مد ظله العالی، قدم به قدم، لحظه به لحظه، حرکت به حرکت این سناریو از آغاز تا به پایان آن را طراحی کرده و به ننیجه مطلوب مورد نظر خویش منتهی خواهند کرد . پس از تار و مار شدن وحشتناک دراویژژژ، انقلاب دوم آغاز خواهد شد . انشالله یه چند روز دیگه منتظر میمونیم تا مثل قضیه خرس گنده خیابان انقلاب، ته این قضیه هم برات معلوم بشه
    13
    1
    دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::karkas - اصفهان، ایران: کرکس جان با دراویش و صوفیان هم مشکل داری؟! تو فقط با خودت مشکل داری کوچولوی عقده ایی. دراویش و صوفیان هم ایران ستیزند؟! خوشبختانه پروردگارت خودش فلجه. دعا زیاد بکن. واسه معده خوبه. برو روی خودت کار کن. با امثال شما ایران همین میمونه که هست.
    3
    16
    دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    ملاحظه میفرمائید؟ اولاد شاخدار حسن ابن علی، بجز خودشان هیچکس و هیچ چیز را برنمیتابند. راستی چطور شد که این بازماندگان واقعه کربلا و نینوا ایران را اشغال کردند و مملکت را در جهل و ظلمات فرو بردند؟ ما کرکس زیاد داریم و این بزرگترین نقطه ضعف ماست. خدا و چوسناله های الهی سرشار از ترس چنین بلایی بر سر ما آورد. نه؟ راستی خدا را برای چه میخواهید؟ که به شما حال بدهد و شما را سوار کند؟! سوار بر چه؟! بر همین که آخوندها رو کرده اند؟! عجب هوش سرشاری! در هر صورت اگر ندیده اید سعی کنید که ببینید: خدا فیوزش سوخته. اعتبار پشمک از خدا بیشتر است. ترسها را که حل کردید خودتان بوضوح خواهید دید.
    1
    12
    دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. خودتو کنترل کن. سکته میزنی انقدر هیجانی میشیا. به ولاه قصدم سرکوبت نیست و بهت توصیه میکنم پیش روانپزشک بری. یعنی حتی اگر از میرحسین که فرد مورد علاقه منه هم اینطوری تمجید میکردی میگفتم برو دکتر. چته!! یه ذره برای خودت شان انسانی قائل باش. تو طائب و امثال اون رو میشناسی؟ حالا چون قمی هست و همشهریته انقدر میلیسیش؟ ببین آخوند کیست: افرادی که در روستاها ... کار کردن و کشاورزی و دامداری نداشتن برای مفت خوری به حوزه علمیه رفتن. تا باسن مفتی گیرشون بیاد (ضربدری) و نون مفتی. پاسدار کیست: دزدها و لاتهای زمان شاه و اوایل انقلاب و تعدادی عمله که فهمیدن شغلشون خوب نیست. حالا اینکه تو اینها رو خیلی باهوش میدونی از وضعیت مملکتت پیداست. به اینا نمیگن باهوش میگن بی وجدان چون آدم وقتی بی وجدان باشه با هر طریقی (قتل و دروغ و ریا) اموال ملت رو صاحب میشه و در مسند قدرت میمونه. البته لیاقت بخش قابل توجهی از مردم ایران که تهدادیشون به شکل فاشیست در این سایت هم هستن دقیقا همین حکومته.
    1
    12
    دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    karkas - اصفهان، ایران
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. نادان
    13
    0
    دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.