استقبال کاربران برای تحریم صدا و سیما از سوی آمریکا با هشتگ BanIRIB

صدای آمریکا نوشت : در حالیکه رئیس جمهوری آمریکا گفته «در وقت مناسب شاهد حمایتی بزرگ از سوی آمریکا خواهید بود»، خیلی از ایرانیان خواستار برخورد و تحریم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده اند.
 
پرزیدنت ترامپ از ابتدای اعتراضات گسترده در ایران، همراهی آمریکا را اعلام کرد و همچنین مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا در گفتگوی اختصاصی با صدای آمریکا اعلام کرد حمایت آمریکا از مردم ایران ادامه خواهد یافت.
 
برخی از مقام های وزارت خارجه آمریکا ضمنی گفته اند از جمله نهادهایی که احتمالا مورد تحریم آمریکا قرار خواهد گرفت، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
 
صدا و سیما نهادی حکومتی در ایران است که انحصار رسانه ای کشور را در اختیار دارد و از زیر مجموعه های رهبر جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود. در اعتراضات اخیر، این رسانه به بازوی سرکوب حکومت ایران تبدیل شد و اعتراضات را «آشوب» نامید و مردم معترض را «آشوبگر» خطاب کرد. همچنین با دادن تریبون به مقام های حکومتی، مردم را تهدید کرد. از سوی دیگر اعتراف برخی بازداشت شدگان را پخش کرد.
 
در یک نظرسنجی در توئیتر صدای آمریکا، اکثریت قاطع خواستار تحریم صدا و سیما شدند:
در روزهای گذشته، برخی کاربران ایرانی، در فضای مجازی هزاران نفر با هشتگ #banIRIB خواستار تحریم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شدند.
 
بخشی از این توئیت ها را در زیر می بینید.
 
یکی از کاربران در توئیتر می گوید راضی نیست مالیاتی که می دهد صرف صدا و سیما شود.
 سال ۸۸ هم صدا و سیمای جمهوری اسلامی در خدمت حکومت برای سرکوب معترض بود.
+146
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    صداو سیمائی که بودجه عظیمی از جیب مردم و خزانه مملکت میگیرد . خروجی اش دروغ . تزویر . ریا .و باند بازی و سیاه نمائی و وارونه جلوه دادن حقیقت است ارزش وقت صرف کردن به پایش را ندارد و نبودش بهتر از بودن است. بهمین علت مردم روی آورده اند به کانالهای ماهواره ای و شبکه های خارجی . همان بهتر که تحریم شود.
    4
    58
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
    لطفا هر چه سریعتر این کار را بکنید، رادیو و تلویزیون تحت حاکمیت رژیم اخوندی شیعه داعشی حاکم بر ایران یکی از مهمترین دستگاه و ارگانهای سرکوب ، ایجاد رعب و وحشت ، دروغ پراکنی، صحنه سازیهای دروغی ووووووو، این کار بایستی از ابتدای حاکمیت سیاه رژیم اخوندی شیعه داعشی انجام می شد، اما به قول معروف ماهی را هر وقت از اب بگیری تازه است ، این حرکت مثبت و خوب بهتر از هیچی است. به امید سرنگونی رژیم اخوندی شیعه داعشی حاکم بر ایران و زنده و پاینده مردم قهرمان ایران.
    3
    10
    شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.