نادر فتوره چی: دو توئیت لاتی پسر عطاء اله مهاجرانی برای من!+ تصاویر

عطالله مهاجرانی و پسرش محمد مهاجرانینادر فتوره چی در صفحه شخصی خود نوشت
 
دو سه روز قبل، همزمان با اظهارات علی شمخانی که اعتراضات را مرتبط با دخالت عربستان سعودی دانسته بود، عطالله مهاجرانی، همکار وی در کابینه اول محمد خاتمی، در توئیتی از این اظهارات دفاع کرده بود و نوشته بود که بهترست دبیرشورای عالی امنیت ملی و رئیس جمهور در «اینباره» بیشتر با مردم حرف بزنند.
 
بنده، توئیت ایشان را در صفحه خودم بازنشر دادم و بالای آن نوشتم :«جناب شمخانی فرمودند اعتراضات به عربستان سعودی وصل است، یعنی همانجایی که فرزند تو را بورس تحصیلی کرده بود».
 
عطالله مهاجرانی بلافاصله مرا بلاک کرد، بنده در واکنش به این رفتار سخیف منادی «گفت‌و‌گوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها»، عکسی از صفحه بلاک شده را گذاشتم و نوشتم:«ای کاش می‌شد سفری 24 ساعته به لندن داشت تا فقط یک چک افسری توی گوش این «حیف نان» خواباند تا هروقت خواست کلمه «عربستان»را بنویسد، جایش گزگز کند».
 
 
ماجرای ارتباط مهاجرانی با عربستان، به انتشار اسناد ویکی‌لیکس بازمی‌گردد که طی آن فاش شد فرزند او که در ایران به مشارکت در پروژه «گم شدن دکل» دست داشته و یک «رانتخوار نفتی»ست، خرج تحصیل و بورسیه‌اش را از دولت عربستان سعودی تامین کرده است.
 
اعتراض من به مهاجرانی پدر، واکنش مهاجرانی پسر را در قالب «پیام خصوصی» در پی داشت.
 
متن دو پیام او را در اینجا می‌گذارم تا ماهیت «تربیت مبتنی بر ارشاد اسلامی» برای همگان روشن شود.
نمونه ای از پست های اخیر نادر فتوره چی:
+83
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    عطااله مهاجرانی پست ترین و فرومایه ترین فرد خود فروخته و جاسوس دو جانبه و از پس مانده ها و فضله جبهه ملی که حالا زیر چتر حمایتی بیگانگان عمر کثیف خود را میگذراند هر گاه مقتضی بداند رنگ عوض میکند و در آن جهت فعالیت میکند . مزدوری که هم از آخور میخورد و هم از توبره. رایزن پستی که گاهی در لباس تئوریسین سیاسی و محلل و گاهی در جبهه مخالف رژیم ظاهر میشود . ای مرد کثیف ننگت باد از این دو روئی و نان مزدوری خوردن.
    8
    134
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    اگر لمپن هاى تحصیلکرده در کلاس قرآن طوسى غیر از بنویسند باید تعجب کرد.
    6
    112
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Fash Guo - کلن، آلمان

    این توله مهاجرانی شاهد دست و پا زدن پدر ابلیس و فاسدالاخلاق خودش هست و توله مهاجرانی که خودش رو در کشور ارباب خودش و باباش آماده می کرد تا لز رهگذر دروغین اصلاح طلب و با پول های دزدیده شده پدرش از سفره ملت ایران آماده سفیر و وکیل شدن در ایران رو داشت اکنون فرافکنی میکنه و میدونه باید در لجنزار خودشون بمونه و دیگه ماجرای خاتمی هاشمی رو مردم به مزبله و بلکه خلاب انداختند !! مهاجرانی یه دانشجوی تاریخ بی بضاعت و فقیر بود که در شیراز درس میخوند و از رهگذر جاسوسی و دزدی از خوان اصلاح طلبان نام پیدا کرد
    7
    64
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Fash Guo - کلن، آلمان

    از تمام دوستان در سایت خواهش دارم پاسخ توله مهاجرانی را در ابعاد وسیع بدهند و در همه جا اطلاع رسانی شود
    5
    60
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران

    به نظر من خلخالی صد شرف داشت به این بی صفتان فراری. خلخالی دروغ نگفت او همو بود که بود یک روانی آدم کش. ولی این بوقلمون صفتان مرموز برای حفظ حکومت هر روز یک رنگ عوض میکنند وقبله عالمشان هم انگلیس و آمریکاست.
    3
    37
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    -xAdolf - اخن، آلمان

    چاقال تو. خودتت بلبلی قشنگی، قشنگم ، اون بابای ت کاردستی قشنگی داشته بالام جان، اون ادرسه باغه رو هم برای منم بنویس باور میام قشنگم.
    3
    36
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.