استاد دانشگاه: بعد از ازدواج سفید، نوبت ازدواج ساندویچی است!

دکتر ابراهیم فیاض، استاد جامع‌شناسی : شورش اجتماعی حتمی و علائم آن هویدا شده است
+136
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    شب ناب - یوکوهاما، ژاپن

    اون حرفش کاملا درسته که میگه فقط اشراف می تونن در دوره سرمایه داری ازدواج کنند!
    5
    43
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب ناب - یوکوهاما، ژاپن

    الان دقیقا اینطوری شده که اگه به حد کافی پول داشته باشی هم احترام داری هم بقیه در خدمتت می ایستن ! ولی نداشته باش و ببین حتا بهترین رفیقهات و یه سری از اقوام و نزدیکات هم خبری ازت نمیگیرن!
    6
    53
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

    سعید طوسی ازدواج هویجی هم کرده ساندویچی که چیزی نیست برای شماها
    9
    47
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران

    این بابا از مشاورین نزدیک رهبر که اکثر متن سخنرانی رهبر را اون تنظیم میکنه یکی نیست بگه گفتن این حرفها برای خودتون قباحت داره این دست گل نظام ازدواج سفید . فروش انواع مواد مخدر در سطح جامعه بی کفایتی پلیس در برخورد با قاچاقچی های مواد مخدر توی هر پارکی که میری ۵ دقیقه بگردی انواع مواد مخدر شامل شیشه کراک تریاک گل (حشیش . مرایجوانا) و هروئین را مثل آبخوردن پیدا میکنی. متادون و ترامادول هم که عین نقل و نبات توی عطاری ها پرو با قرص های بی ۲ و دراگون . خاک بر سرهمه تون بخصوص روحانی کثیف که دو بار در دو انتخابات مردم خر را خرتر کرد.
    9
    51
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    هیچ کسی جرعت نمیکنه بگه بابا تمام مشکلات سر اسلام است اگر اسلام را بردارید همه چیز درست میشه
    12
    76
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    تیتو تیتو - تهران، ایران

    تمام نظم کشور رو آخوندها و سپاه و ابن الوقت های سو استفاده کننده با غارت مغول وار ثروت کشور به هم ریختن ، امروز منابع و ثروت های مالی مردم در تصرف بیت رهبری و روحانیون و انگل های سپاه و بانکی و شهرداری کشوره ، اینها با قانونی کردن حقوق های بالا و نجومی و غیر کاربردی و بودجه ها و وام های رانتی بدون حساب وکتاب و ایجاد بازار خصولتی غیر قانونی و غارت و باج گیری از بخش خصوصی و مردم کاسب خرد سبب ایجاد تورم و شکستن کمر اقتصاد کشور شده اند و با اعمال تروریستی خود نیز مدام بر طبل جنگ . میکوبند و باعث تورم روزانه ! و افزایش قیمت دلار شده اند، و این ثروت ها را صرف املاک نجومی و زندگی اشرافی برای فرزندان خود به خصوص در آمریکا و کانادا و اروپا نموده اند. و زمینه را برای فرار و امنیت و پناهندگی خود و فرزندانشان پس از جنگ احتمالی فراهم نموده اند . با این حجم دزدی ها و وام های غیر قانونی که بانک ها بدون اجازه مردم و از سپرده های آنان به کارمندان بانک و عناصر حکومتی و رانت خوار خود پرداخت کرده و می کنند طبیعی بود که اکنون بانک ها ورشکسته شود و پول اقشارزحمتکش جامعه را اکنون با پرویی پس ندهند !
    7
    31
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    مهرداد2538 - تهران، ایران
    چی کار کنند؟ بیایند بنشینند پای منبر آغای تو که هی دژمن دژمن کنه؟ رفتار سنتی و ظالمانهء مذهبیون و نسل قدیم مردان ، زنهای امروزی را نسبت به مردان بدبین کرده به علاوه اینکه دکان سرمایه داری هم از سمت غرب دنیا، هست و نیست آدمها را پولی کرده و اینها همه همزمان شده با حاکمیت آخوند در ایران که دکان مهریه را هم به راه انداخته اند. می خواهید نتیجه چه بشود؟ تازه بیشتر افرادی که قائل به ازدواج رسمی هستند هم سعی در وصلت با فامیل دارند که در تلهء مهریه بگیری نیفتند, در نتیجه، مشکلات ژنتیکی هم زیاد شده. اینها همه دست به آبی است که شما ریش و پشمی های مقدس مآب بهم رسونده اید توی این مملکت.
    6
    16
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران
    در اسلام زن و برده اول باید مالک آن باشید مگر ازدواج‌های محمد(صلی‌الله) چطوری بوده است از آخوند که استفاده نمیکرده است.همه ازدواج‌های سفید و اگر خسته میشد میتونیست در بازار برده فروش‌ها بفروشد .خانه از پای بست ویران است.در اسلام ازدواج ،عقد، صیغه ،معنایی ندارد، باید مالک آن باشید، واقعا مردم دنباله رو چه دینی هستند؟
    7
    20
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران
    [::mok432 - تهران، ایران:ساده است مردم دنبال کیش و دین اهریمنی هستند.چون اصولا اسلام دین نیست.تازی نامه ای در شهوت سرایی و غارت سراییدن و آدم کشی سرایی است.
    7
    18
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.