فال روز جمعه ۶ اکتبر - ۱۴ مهر.

فروردین
 
امروز شما فکر می‌کنید که هیچ کار اشتباهی انجام نمی‌دهید، اما همین اعتماد بیش از اندازه شما خود دلیلی در رد این موضوع است!! اصلاً نیازی نیست روی نقاط ضعف خود سرپوش بگذارید؛ داشتن اجرا و عملکردی خیره کننده خیلی عالی است، اما فکر نکنید که یک اجرای عالی می‌تواند جانشین واقعیت محض بشود. شما آنقدر عاقل هستید که کارآیی خود را بالا ببرید، اما با پنهان کردن حقیقت از نشان دادن آن فرار نخواهید کرد.
دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست
تعبیر: خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.
 
اردیبهشت
 
امروز ممکن است به قضاوت خود اطمینان نداشته باشید، و به نظر می رسد این امر شدنی باشد. اینکه از امکانات خود اطمینان داشته باشید، یک چیز است، و کاملا متفاوت است که حقیقت اینکه واقعا چه اتفاقی می افتد را نادیده بگیرید. اگر چه سیاره حاکم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یک ردیف قرار گرفته اند تا روحیه دیگران را تقویت کنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب به زودی باز خواهد گشت.
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست
تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.
 
خرداد
 
امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.
آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست
گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست
تعبیر:قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.
 
تیر
 
شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید.
ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت
در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت
تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.
 
مرداد
 
امروز روز خوبی برای تنها ماندن در خانه نیست. باید بیشتر با مردم بجوشید تا بتوانید ابراز وجود کنید و با آنها رابطه متقابل داشته باشی . دوستان شما، بهتان علاقه دارند و سعی می‌کنند امروز با شما زمان خوشی را بگذرانند. پس امروز نیازی به برنامه ریزی برای کار نخواهید داشت. بهتر است کار را تعطیل کنید‌ و در خانه بمانید. لحظه حال را غنیمت بشمارید و با کسانی که شما را دوست دارند وقت بیشتری بگذرانید. از زندگی لذت ببرید!
خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست
هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست
تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.
 
شهریور
 
اگر حوادث غیر منتظره اى در محل کارتان روى داده و تقاضاهاى زیادى از شما مى شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسى دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبى نشان بدهید. اما شما نمى‌توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمى‌توانید از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده کنید.
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.
 
مهر
 
افراد با ظواهر خوب در اطراف شما زیاد هستند اما اکثر آنان تنها ظواهر خوبی دارند، مراقب رفتار آنان باشید. به تازگی نیز با شخص یا اشخاص جدیدی آشنا شده اید تا به این اشخاص اطمینان کامل پیدا نکرده اید مسائل زندگی تان را با آنها مطرح نسازید. شما سهوا به افرادی علاقه مند می‌شوید که تنها باعث جنگ بین شما و هیجانات داخلی تان می‌شوند. بهتر است راه حلی را بیندیشید تا مانع شما شود که به افراد دیگر سهوا علاقه مند نشوید.
حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد
اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد
تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.
 
آبان
 
کارهایی که شما ماه قبل شروع کرده بودید اکنون باید جایگزین داشته‌های قدیمی شما بشوند. اگر شما سعی نکنید که محرکهای خود را پنهان کنید، با آرامش و محکم حرکت کردن احساس بهتری در شما ایجاد می‌کند و می‌تواند موفقیت شما را در دراز مدت تضمین کند. هیچ کدام از حرفهایی که شما می‌خواهید بزنید از نظر دیگران غیر قابل قبول نیست.
ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت
آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت
تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.
 
آذر
 
حالا که ماه نشانه شما راترک کرده و وارد دومین خانه از "ارزشهای خود" می شود، شما باید نفسی از روی آرامش بکشید! باوجود اینکه شما الان که روزهای سخت تان را پشت سر گذاشته اید و دیگر احساس آسیب پذیری نمی کنید، اما هنوز برای تان سخت است که کارتان را شروع کرده و به مرحله بعد بروید. به عنوان مثال دادن یک ساختار جدید برای یک ایده خیلی مفیدتر از از این است که کاملا دیدگاه خود را عوض کنید. شما قبلا اولین قدمتان را برداشته اید، حالا فقط باید مسیر بعدی خود را پیدا کنید.
ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست
شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست
تعبیر:در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.
 
دی
 
شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.
صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا
تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.
 
بهمن
 
شما امروز می‌توانید با کمک حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی که نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه‌هایتان کار نخواهند کرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شک دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز کردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش‌تان است.
تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج
دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج
تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.
 
اسفند
 
امروز به نظر می رسد که هر کس مشغول لذت بردن از زندگی اش است، اما به نظر می رسد که شما در تنگنا گیر افتاده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد، اما شما باید بین تغییر و ماندن در موقعیت کنونی یکی را انتخاب کنید. اگرچه نشانه ها حاکی از روند رو به رشد مسایل دارد، اما برای شما سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام های کوچک اما پی در پی رو به جلو حرکت کنید.
یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت
خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت
تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود..
+34
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.