اقدام زشت با زن شیرازی توسط گوزن ۲ شاخ داخل پراید

رکنا: زن شیرازی که هنگام رفتن به فرودگاه مهرآباد توسط یک جوان مسافرکش به مکان خلوتی برده شده و مورد تجاوز قرار گرفت.
 
23 شهریور ماه سال جاری خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 103 گاندی گفت که توسط راننده ی جوان یک دستگاه خودرو سواری پراید ربوده شده و این شخص با تهدید سلاح سرد او را مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
 
به گزارش گروه جنایی رکنا، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع " آدم ربایی منجر به آزار و اذیت" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس  آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 
با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، شاکی به پزشکی قانونی اعزام و برابر نظریه پزشکی قانونی، ضرب و جرح و همچنین آزار و اذیت شاکی تأیید شد. 
 
شاکی با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: " روز چهارشنبه و پس از انجام عمل جراحی و تکمیل دوره درمانی خود قصد بازگشت به شهر خودمان را داشتم و بلیط هواپیما را به ساعت 19:30 همان روز تهیه کرده بودم؛ در این مدت در منزل یکی از بستگان نزدیک خود در خیابان دماوند سکونت داشتم.
 
ساعت 17:30 یک خودرو سواری به مقصد فرودگاه درخواست کردم که نیم ساعت بعد در محل حاضر شد. در زمان سوار شدن، راننده از من درخواست کرد که در صندلی جلو بنشینم و دلیل آن را مشکل ارتفاع و خرابی کمک فنر ماشین اعلام کرد. پس از سوار شدن از راننده خواستم که مرا زود به فرودگاه برساند تا به پرواز خود برسم و راننده در طی مسیر گفت که به علت ترافیک در بزرگراه از یک مسیر میانبر می رود و سپس به محل نامعلومی رفت که مقداری از آن خاکی بود.
 
در جواب اعتراض من که چرا اینجا خاکی است، راننده گفت که به زودی در مسیر اصلی قرار خواهیم گرفت که ناگهان راننده در همان مسیر [ خاکی ] توقف کرد. درهای ماشین را قفل کرد و با چاقو مرا تهدید که مرا خواهد کشت و التماس های من نیز فایده ای نداشت و ... " . 
شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: " .... ؛ راننده از مسیر اتوبان بابایی وارد صدر ، سپس مدرس و ظفر شد. در خیابان ولیعصر، راننده پراید به قصد خرید سیگار از ماشین پیاده شد که به محض پیاده شدنش از ماشین، من نیز به سرعت از ماشین پیاده شده و به داخل یک مجتمع تجاری فرار Escape کردم و در آنجا از مردم کمک خواستم". 
با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره شانزدهم با انجام تحقیقات پلیسی و بهره گیری از تصاویر دوربین های مداربسته ی محل سوار شدن شاکی به خودرو پراید، موفق به شناسایی پراید هاچ بک سفید رنگ به شماره انتظامی ایران 88/*** ط 83 شدند . 
با شناسایی خودرو پراید ، آخرین مالک شناسایی و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروی مذکور از سوی مالک آن در اختیار پسرش بنام امین ( متولد 1376 ) قرار گرفته است. 
با شناسایی تصویر "امین" از سوی شاکی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی به محل سکونت امین در شهرک کاروان اعزام شده و در تحقیقات نامحسوس اطلاع پیدا کردند که امین از محل سکونتش متواری شده است. 
با توجه به بلامکان بودن متهم، کارآگاهان اداره شانزدهم آگاهی اقدام به شناسایی محل تردد خودرو مذکور در محدوده فلکه اول تهرانپارس کرده؛ سرانجام در ساعت 3 عصر 27 شهریور ماه راننده پراید ( متهم پرونده ) در حالیکه قصد داشت با خودرو از محل متواری شود، طی یک درگیری دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل شد که پس از مواجه حضوری با شاکی به صورت کامل مورد شناسایی قرار گرفت؛ همچنین در بازار Store از خودرو متهم، اموال سرقت Stealing شده از شاکی شامل لپ تاپ و دیگر لوازم شخصی وی نیز از صندوق عقب خودرو مهم کشف شد.  سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: " تحقیقات از متهم جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهم در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد". 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم با اشاره به وجود برخی شمایل و خالکوبی ها بر روی بدن متهم، عنوان داشت: "از کلیه شکات و مالباختگان احتمالی که توسط راننده جوان یک دستگاه خودرو پراید سفید هاچ بک مورد سرقت، تهدید و آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری پرونده شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
+76
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران

    شوربختانه انقذر این کارهای اهریمنی و نامردان اهریمنی درایران ویران زیاد شده که بجای تجاوز وازه های "آزار و اذیت " را بکار میبرند.بابا تجاوز=ریپ در زبان انگلیسی و با آزار و اذیت فرق دارد.درست بنویسید و قبایح اهریمنی را واضح بنوسید.
    6
    62
    یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

    اصلا کار به رژیم نداریم. چه مجازاتی برازنده چنین حیواناتی پست میباشد؟ حبس ؟ اعدام؟ چه کسی جوابگوی از هم پاشیدن روحیه این زن جوان و بی گناه است؟ اگر این مسئله برای خودمان و یا خواهر و مادرمان میافتاد چه میگفتیم؟ آیا چنین حیواناتی اجازه ادامه زندگی ننگبار حود را دارند؟ اگر یک زنبور شما را نیش بزند فوری آن را میکشید. این مسئله از عمل آن زنبور بدتر نیست؟ نه حبس و نه اعدام مسئله را حل میکند. تفاوت اینجاست که بعد از حبس احتمال تکرار هست ولی بعد از اعدام نه ! و فراموش نشود که زندگی این دختر بیگناه دیگر مئل گذشته نیست و نخواهد شد.
    5
    60
    یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    گوزن دو شاخ وعمل زشت.چه فانتزی پورنوگرافی دارید ها.کتاب هم می تونید بنویسید .ترکیبی از هری پوتر ومیس مارپل وپوارو وهیچکاک و...
    14
    23
    یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    *پسر شجاع* - تهران، ایران

    آقا یه دفعه می نوشتین تجاوز به زن شیرازی نه اقدام زشت چون طبق روال اول فکر کردم تجاوزه ولی با توجه به تبتر شک کردم گفتم حتما یه کار زشت و بی تربیتی دیگه انجام شده برای همین علاقمند شدم بخونم که آخرین نو آوری در این زمینه چیه که هنوز اسمی براش نذاشتن بطور کلی نوشتن اقدام زشت
    2
    28
    یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    harrp - وین، اتریش
    یک مساله هست که داخل عکسای جدید که از ایران میاد میشه دید اینه که چرا اینا شبیه انسانهای اولیه و غار نشین هستن ؟؟؟ خندهاشون قیافهاشون ،، یک بار این برنامه خندونه جمهوری اسلامی رو ببینین میفهمین چی‌ میگم
    4
    19
    یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    من از مسئولان قضائی و اگاهی درخواست مینمایم برای رسیدن سریع تر به نتایج مثبت. تحقیقات انجام این پرونده را در اختیار حجت الاسلام و المسلمین حاجی اقا سعید طوسی قرار داده تا ایشان را به فیض عظمی بر ساند و براه راست هدایت کند
    4
    17
    یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    boysboys - مونیخ، آلمان
    تیتر خبر غلط انداز و مبهمه و اینجور برداشت میشه که گوزن دو شاخ ترتیب خانم شیرازی رو داخل پراید داده. ;)
    3
    14
    یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    boysboys - مونیخ، آلمان
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. دوست عزیز،این مسئله چه ربطی به حاج طوسی داره؟ رشته تخصصی حاج طوسی کان هست اونهم زیر شاخه پسر نوجوان.
    3
    10
    یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران
    کسی نیست از این جناب سرهنگ کارآگاه بپرسه خوب گیرم ده نفر دیگر که مورد تجاوز این فرد قرار گرفته شده اند, آمدند و شکایت هم کردند, بعد چی میشه؟! چند سال بعد آزاد میشه و دوباره مرتکب جرم از نوع جنایت آنهم به دحتر بچه ای 7 ساله میشه. آنوفت سوابق اش را که بر رسی میکنند میبینند, بعله این جوان سابقا هم مرتکب جرم شده بوده ولی رافت اسلام ناب محمدی اجازه نداد که با این فرد برخورد قانونی شود, چون در آن صورت با کم شدن میزان جرم ,هم پلیس و آگاهی و قضات کم کار و بیکار میشدند, هم جامعه دلمشغولی و سرگرمی اش را از دست میداد ...!!
    2
    7
    یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    boysboys المان. برای رو کم کردن اینگونه افراد واقعا بی شرف تنها راه علاج و تنها تنبیه فرستادن این پسرک واقعا بی شرف در دستگاه حجت الاسلام طوسی است و یا اینکه ایشان را بزندان قزوین هدایت بفرمایند.ویا در همان زندان در بند زندانیان حبس ابدی که مدتها از زندان خارج نشده اند را تجویز میکنم. البته اگر شما هم راه چاره ای را در نظر دارید بیان بکنید بسیار عالی است
    3
    8
    یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    boysboys - مونیخ، آلمان
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. موافقم ولی این نره خر “پسرک“ نیست.حاج طوسی سن ۱۲-۱۳ پذیرش میکنه نه این گنده بک بدترکیب.
    2
    3
    دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    boysboys مونیخ .بابا کجای کاری. مشتری حاجی طوسی را مگه نمیشناسی. همه از مرز 80 به بالا هستند. مصب ترا شکر
    2
    1
    دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.