سربازربوده شده ایرانی زنده است

 فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه سرباز ربوده شده در سیستان و بلوچستان زنده است تأکید کرد: همچنان پیگیر بازگرداندن او به کشور هستیم.
سردار قاسم رضایی گفت: درآخرین پیگیرها از طریق سیستم‌های اطلاعاتی و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و هم از طریق اقوام منطقه دو طرف (منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان) مطلع شدیم این سرباز در اختیار آنان بوده و زنده است.
 12 نفر از مأموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و 9 سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت امسال در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست، مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفتند که در این میان سعید براتی یکی از سربازان وظیفه ربوده شد.سردار رضایی اضافه کرد: اکنون در حال رایزنی هستیم تا این سرباز را به خانواده‌اش باز گردانیم.
وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به بازگرداندن این سرباز ایرانی به وطن، افزود: از دولت پاکستان و مسئولان پاکستانی در این زمینه درخواست داشتیم که سرباز ایرانی سالم به کشور بازگردد که آنان در این خصوص تلاش می‌کنند.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اضافه کرد: حتی در این خصوص سفیر ایران در پاکستان نشست‌هایی با دادستان کل پاکستان برگزار کرده تا سرباز یاد شده سالم به آغوش خانواده خود بازگردد.
+34
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان

    ایشاللا هرچی زودتر این سرباز عزیزمون به آغوش خوانواده ش برگرده . سلامتیه همه ی سربازای ایران عزیزمون
    1
    29
    ‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    اگر راست باشه ، چه خبر مسرت بخشى ! الانه ، که رژیم آویزون آقاى عبدالحمید امام جمعه زاهدان بشه ، واسه وساطت ! همچین که خرشون از پل گذشت ، روز از نو و روزى از نو !
    0
    25
    ‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    تشت رسوایی ایران ستیزان خیلی وقته ریخته. به نقل از سایت حزب پان‌ایرانیست، سایت فرن پالیسی و روزنامه هاراتز نوشتن که اسرائیل در آموزش دادن و مجهز کردن گروهکهای تروریستی جهادی انصار، جندالله، جیش‌العدل و غیره در بلوچستان بهمراه آمریکا نقش داره. البته اسرائیل از اقلیم کردستان و گروهک پژاک نیز حمایت میکن و این برمیگرده به زمان شاه. در دوران پهلوی هم شاخه برومرزی ساواک متوجه شیطنت اسرائیل شد و اقدمات لازم نیز انجام شد. عربستان هم که در حد اسرئیل علیه ما دشمنی کرده. اسرئیل چه در دوران پهلوی و چه الان تلاش میکنه منطقه رو به آشوب بکشه. جندالله یکی از دست پروده های موساد هست که رسانه های بیطرف نیز اشاره کردن.
    6
    9
    ‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.