قرارداد عجیب منصوریان: وام‌ ۴میلیاردی

این خبر عجیب را به نقل از سایت آی اسپورت بخوانید: علیرضا منصوریان به ته خط رسیده اما حمایت‌های عجیب رضا افتخاری مدیرعامل استقلال همچنان او را به عنوان گزینه اصلی آبی‌ها نگه داشته است. این حمایت عجیب گویا به روابط مالی آقای مدیر و سرمربی ارتباط دارد. رضا افتخاری که مدتی قبل مشخص شده بود با پیش دریافت‌های میلیاردی از اسپانسر فصل گذشته باشگاه، استقلال را در آستانه فاجعه مالی قرار داده حالا مجبور به حمایت از سرمربی شکست خورده تیم‌اش است.
 
گویا قرارداد ۴میلیاردی منصوریان برای سه فصل به صورت یکجا پرداخت شده. وامی که از موسسه مالی کوثر اسپانسر استقلال گرفته شده و تقدیم منصوریان شده، و قسط‌های آن را باشگاه استقلال می‌دهد. منصوریانی که مبلغ میلیاردی قرارداد خود را به صورت یکجا دریافت کرده حالا تحت هیچ شرایطی رضایت نمی‌دهد پول دریافت شده را پس داده و استعفا دهد. او خواسته این پول از طرف باشگاه به او بخشیده شود و مجبور به بازپرداخت نباشد، تا به استعفا راضی شده و دست باشگاه را برای تغییر باز بگذارد.
+7
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    زمانی‌ که ایران بودم و استادیوم میرفتم شاید به راحتی‌ بگم یکی‌ از محبوب ترینهای تاج همین منصوریان بود که تاجی‌ها داش علی‌ منصوریان صداش میکردن. ولی‌ مشخص شد که اون اشک‌هایی‌ که توی بازی‌های فوتساله جامه رمضان ریخت که بیاد تاج از همون اول فیلم بوده و پست تر و کثیف تر از این وجود نداره. ‌ای کاش که تاجی‌‌ها همون زمان که این از اون افتضاحه دوبی‌ برگشت میگفتن اگه پاتو تو باشگاه تاج بذاری پاتو قلم می‌کنیم که کار به اینجا نمیکشید
    2
    13
    دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    استقلال اگه صاحب ومدیر ومسئول داشت که نباید الان از آخر اول می بود.بعضی ها شون رو اگه دست من بود مستقیم می فرستادم باتلاق گاوخونی.
    1
    3
    دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::Dave07 - سیدنی، استرالیا::]. در اینکه منصوریان برای استقلال دوران خوبی در بازیکنی داشته و استقلالی متعصبی بوده که به هیچ باشگاه دیگه نرفت شکی نیست. فوتبالیستی با بازیهای زیبا. اما خوب اینکه الان در مربیگری باعث لطمه به استقلال شده مقصر مدیران غیر فوتبالی و دزد هستند که از طریق اینطور جوانان کم تجربه دنبال سود بودن. والا چخ منصوریان باشه چه منو شما از خدامونه مربی استقلال باشیم و سود خوبی هم داشته باشیم. تیم هم خراب شد چندان مهم نیست. سیستم غلطه. سیستم. بلایی که سالها سر پرسپولیس اومد حالا سر ما اومده.
    0
    3
    دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. دوسته عزیز، در اینکه تاج مشکل مدیریت داره شکی‌ نیست. ولی‌ همین بازی کنی‌ که به قول شما تاجیه متعصب بوده نباید بیاد با خودش حساب کنه که داره آبروی تاج رو خرج میکنه و خودش دست برداره؟ یعنی‌ هیچ راه دیگه ایی برا پول دراوردن نیست بجز اینکه آبروی طرفداره تیمه خودش رو ببره؟
    0
    0
    ‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.