عکسی رمانتیک از بهاره رهنما و همسر جدیدش در حافظیه

«بهاره رهنما» شاید بدلیل عکس‌العمل یا ابراز عقیده تصاویر عروسی‌اش را منتشر کرد
شهلا لاهیجی - اولین ناشر زن ایران - ستاره اسکندری و کمند امیرسلیمانی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور در گفتگوهای جداگانه با انصاف نیوز نقطه نظر خود را در رابطه با عکس‌هایی که بهاره رهنما در مراسم ازدواج مجدد خود منتشر کرده است، بیان کردند.
 اشتراک تصاویر خصوصی ناشی از یک عکس‌العمل است
 «شهلا لاهیجی»، مدیر انتشارات «روشنگران» در بخش کوتاهی از گفت‌وگوی مفصلش با انصاف نیوز انتشار تصاویری خاص برخی زنان از سوی خودشان را «اگزاجره» توصیف کرد و گفت: این‌ها نماینده‌ی کل زنان ایرانی نیستند؛ مگر اکثریت زنان ایرانی این کار را می‌کنند؟!
 
این نویسنده، مترجم و ناشر ایرانی در پاسخ به پرسشی درباره‌ی تابوشکنی با انتشار عکس‌های خاص برخی هنرپیشه‌ها همچون بهاره رهنما و گلشیفته فراهانی، گفت: این‌ها فرق دارند. در برخی موارد ممکن است این اقدام ناشی از یک عکس‌العمل باشد و فرد بخاطر اعتراض به ممنوع‌الکاری یا ابراز عقیده دست به انتشار برخی تصاویر از خود بزند!
 اشتراک عکس خصوصی در فضای مجازی، واکنش به همراه دارد
 در همین حال ستاره اسکندری - بازیگر سینما - نیز گفت: صحبت در این باره را به صلاح نمی‌دانم!
 
او در عین حال عنوان کرد: هرچند اگر من عکس‌های خصوصی خود را در دنیای مجازی در صفحه‌ی عمومی به اشتراک بگذارم بی‌تردید باید منتظر واکنش هم باشم؛ اگرچه بشدت مخالف فحاشی و هتاکی هستم.
 
این بازیگر سینما اضافه کرد: در چنین مواقعی تأکیدگذاری و توجه بیش از حد به این ماجراها ممکن نتیجه‌ی عکس بدهد و موجب تشنج آدم‌ها بشود.
 «نامهربانی مردم» «ضعف فرهنگی» دلیل قضاوت‌های مجازی
 کمند امیرسلیمانی - هنرپیشه‌ی سینما - هم در اظهارنظری کوتاه به خبرنگار انصاف نیوز گفت: انتشار عکس‌های خانم «بهاره رهنما» کاملا موضوعی شخصی و به خودشان مربوط است.
 
او، قضاوت‌های صورت گرفته در دنیای مجازی را نوعی ضعف فرهنگی دانست و اظهار کرد: متاسفانه بین مردم ما فرهنگ بدی جا افتاده است که به خود اجازه می‌دهند راجع به هرچیزی اظهارنظر کنند.
 
امیرسلیمانی با تأکید بر این که «فرهنگ‌سازی بایستی از خانواده‌ها شروع شود»، یادآور شد: بچه‌ها باید در کانون خانواده بیاموزند که زود قضاوت نکنند.
این هنرپیشه، «نامهربانی مردم» را دلیل قضاوت‌های مجازی توصیف کرد و افزود: وقتی آدم‌ها همدیگر را دوست نداشته باشند، به یکدیگر اعتماد نداشته باشند، این مشکلات بوجود می‌آید. مردم باید یاد بگیرند در صورت قضاوت نادرست، آن را بلند بازگو نکنند و به هم احترام بگذارند.
 
«آیا افراد مشهور می‌توانند عکس‌های خصوصی خود را حتی به بهانه‌ی تابوشکنی منتشر کنند یا اینکه بهتر است دست به خودسانسوری بزنند؟!» این پرسش خبرنگار انصاف نیوز از کمند امیرسلیمانی بود که او پاسخ داد: «خودشان می‌دانند! ربطی به هنرمند و غیرهنرمند هم ندارد. هرکس به قضاوت دیگران اهمیت ندهد، راحت‌تر زندگی می‌کند و اگر قضاوت دیگران برای او اهمیت داشته باشد، زندگی بر او سخت خواهد گذشت!»
+35
رأی دهید
-71

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا

    آغوش حکومتی و پر پول تاجران جمهوری اسلامی، بهش میچسبه و آرامش میده، یک سری هم به مهناز افشار و شوهر حکومتی تاجرش بزنید!!!!
    22
    82
    ‌پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
    خپلک با دی جی فسنقری 😂😂
    22
    35
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    حافظ عزیز بمیرم برات ! میدونم چه زجرى میکشى و چه حال بدى دارى !!تحمل کن رفیق دنیا محل گذره !
    22
    45
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    زاده تهران - هامبورگ، آلمان
    بابا اینم از شوهر کردن ذوق مرگ شده ;) ;) ;) ;) خدا کنه مثل شوهر مهناز افشار سر از زندان در نیاره ؟؟؟؟؟؟
    2
    9
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    رو راست - لندن، انگلستان
    خانم رهنما معلومه قلب مهربانی دارد
    1
    1
    شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.