عصبانیت طراح لباس عروسی بهاره رهنما از کامنت های مردم: متاسفم که سراسر عقده هستید + ویدیو

طراح لباس عروسی بهاره رهنما به نظرات مردم در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: متاسفم برای فرهنگ مردم ...
«تکتم رضایی» طراح و ایده‌پرداز مد در صفحه اینستاگرام‌اش به رفتار مردم نسبت به استایل بهاره رهنما در شب عروسی‌اش واکنش نشان داد و گفت: به سلایق و پوشش‌های همدیگر احترام بگذاریم. متن منتشر شده در صفحه اینستاگرام این طراح لباس در ادامه آمده است:
«خانم رهنما نزدیک به ۲ سال از آقای قاسم‌خانی جدا شدند و نکته بعدی متاسفم برای فرهنگ مردمم که ما یاد نگرفتیم به نظرات، سلایق و پوشش‌های همدیگه احترام بذاریم.
من به عنوان یه طراح خیلی از استایل‌ها رو نمی‌پسندم ولی یاد ندارم رک تو روی کسی توهین کنم به خاطر استایل یا پوشش طرفم. چطور شما مردم با استعداد به خودتون اجازه می‌دید با هر لحنی نظر بدید راجع به پوشش هر کسی.
تو پیج‌های مختلف می‌خونم توهین‌های ادمها رو و واقعا متاسفم برای این فرهنگ که پر از عقده هست.
ناراحت می‌شم می‌بینم به جای عشق دادن و احترام که راحت‌ترین کار است عقده‌های درونی‌شونو با توهین به همه منتقل می‌کنن.
باعث افتخارم بود دوختن لباس بهاره عزیزم و کاملا با میل و نظر شخصی ایشون دوخته شده بود به جای توهین عشق بدید و آرزوی خوشبختی کنید که انعکاس عقده و عشق هر دو به خودتون بر میگرده»
+53
رأی دهید
-52

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    کاملا با این خانم طرح موافقم متاسفانه هنوز ما از کمبود و فقر فرهنگی رنج میبریم .فقط نشستیم و دیگران را با استاندارد های خودمون قضاوت میکنیم و به شخصیت افراد توهین میکنیم اگر گاهی نگاهی به قیافه خودمون هم بندازیم بد نیست مگر ما کامل و بی نقص هستیم چه از نظر قیافه و هیکل و یا شعور و فهم .هنوز مونده تا یاد بگیریم .بجای نیرو صرف کردن برای توهین به اشخاص هنری و ورزشی و ... این نیرو و انرژی را صرف رسوا کردن و ایراد گرفتن و اعترازض به کفتارها و دجالهای حکومت اسلامی که کشورمان را اشغال کرده اند بگذاریم با آرزوی خوشبختی برای این خانم و آقا و با آرزوی سلامتی و موفقیت برای تک تک عزیزان در سایت یوکی
    50
    81
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    صحرا ش - تهران، ایران

    خانم طراح: شما هم بهتره انتقادپذیر باشید! خانم رهنما درسته اضافه وزن داره ولی چهره اش قشنگه و بازیش هم خوبه! خداییش این نوار آبی چیه دور کمرش بستی؟ طرح های قشنگتر و شیک تری برای سن و سال خانم رهنما میتونستید ارائه بدید. بهتره واقعیت رو قبول کنید و تا حدی به مردم حق بدهید! تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.
    36
    72
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    piki82 - تورین، ایتالیا
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. کسی که علنی به همه مردها توهین میکنه لیاقتش بدتر از اینهاست ! این زن محترم نیست و خودش خواسته بهش توهین بشه :) شما زیاد حرصشو نخور !
    41
    59
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::piki82 - تورین، ایتالیا::]. خو مسائل را که نباید با هم قاطی کرد ;) البته من اصلا نمیدونم که ایشون چی گفته در باره مردها .خوب حالا اینهمه دولت و مردها ضد زن هستند یکی هم پیدا شده بر علیه مردها حرفی زده اشکالی نداره چرا به غیرتت بر خورده خوب من هم بدم نمیاد از مردها بد بگم :) :) :) :) بابا ول کن این حرفا را خودتو ناراحت نکن میو آمیکو ;)
    14
    13
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    ColaCoca - هندیجان، ایران
    صحرا جون حق با توئه خیلی بد طراحی ودیزاین کرده مناسب بهاره نیست رنگ آبی رو میخواسته با کت داماد ست کنه که خوب درنیومده از رنگ فیروزه ای استفاده میکرد بهتر بود الان دیزاینرهای خوبی تو همون تهران هستن واسه گل آرائی خیلی هم گرون درنمیادنمیدونم چرا رفته پیش این
    11
    12
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    به نظر من چرخش بهضی خانومها به سمت مذهب به خاطر خیانت شوهرهاشون هست. چون زنها در میان سالگی طرفداری ندارند مگر اینکه خیلی تاپ باشن اما مردها تا لب گور دنبال اینو اون بو میکشن و موس موس میکنن. اینم با این ژستها در عروسی میخواد اون شوهر اوسکل قبلیش رو مثلا آزار بده اما خبر نداره این دیگه برای اون ارزشی نداره. خانومها کسی ولتون کرد هیچ اهمیتی بهش ندید و به خاطر جلب نظرش کاری نکنید چون اون شمارو فراموش کرده و براش هیچ جذابیتی ندارید پس غرور خودتون و عذت نفستون رو برای خودتون حفظ کنید.
    12
    16
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    امینی استادیو - تهران، ایران
    سلام به همگی . این عکسی که در پیج گذاشته شده مربوط به عکس من(عکاس و فیلمبردار عروسی ایشون) و خانم بهاره هست.لطفا عکس را تصحیح فرمایید. برای من جای خوشحالی بود که با همچنین انسان نازنینی کار کردم. امیدوارم در هر جای دنیا خوشبخت و موفق باشند.
    2
    3
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    piki82 - تورین، ایتالیا

    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. بهاره رهنما با انتشار عکس یک سگ نوشته : «همه سگ ها از همه مردای دنیا بهترن. البته این دختره و اسمشم دافیه». فکر کنم توهین با ضدمرد و ضد زن بودن یکم فرق داره !! یه همچین حـ... ای حتی ارزش نداره منو شما در موردش بحث کنیم آمیکا :)
    3
    23
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::piki82 - تورین، ایتالیا::]. خوب در کشوری که دیه یک زن از بیضه چپ و راست یک مرد کمتره حالا چه اشکالی داره که به سگ تشبیه کرده تازه سگ که حیوان نجیب و ملوسی هست :) :) :) :) بسکه مردان همیشه زنها را آزار دادند و حق و حقوق زنها پایمال شده مخصوصا در دین ......اسلام
    8
    7
    ‌سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.