خبرهای ضد و نقیض درباره بازداشت آزاده نامداری

زمانه : خبر بازداشت آزاده نامداری، مجری جنجالی تلویزیون حکومتی ایران که انتشار عکس و ویدئوی بدون حجاب از او در دو هفته گذشته خبرساز شده بود، در فضای مجازی به شکلی گسترده منتشر شده است. برخی رسانه‌ها نیز به این خبر پرداخته و نوشته‌اند آزاده نامداری در بدو ورود به تهران در فرودگاه امام خمینی بازداشت شده است.
 
حساب کاربری توئیتر خبرگزاری خبرآنلاین با انتشار توئیتی به نقل از «سینما دیلی» نوشته است: «رسانه‌ها از بازداشت آزاده نامدارى در روز گذشته و در بدو ورود به ایران خبر دادند/ یکى از مسئولان فرودگاه امام این خبر را تائید کرده.»
 
خبرگزاری مهر اما روز چهارشنبه ۱۸ مرداد به دنبال صحبت‌های مصطفی محبی، مدیرکل سازمان زندان‌های استان تهران این خبر را تکذیب کرده است. مهر نوشته است محبی خبر منتشره مبنی بر دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه را تکذیب کرده و گفته است: «چنین چیزی را نداشتیم.»
 
توئیتر روزنامه شرق اما توضیح دیگری را درباره این موضوع به نقل از محبی منتشر کرده است. او درباره بازداشت احتمالی آزاده نامداری گفته است: «من از دستگیری ایشان اطلاع ندارم، من گفتم او وارد زندان‌های تهران نشده است.»
 
خبرهای ضد و نقیض درباره بازداشت آزاده نامداری اما مورد توجه گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و از رهگذر این ماجرا موضوع حجاب اجباری، سلب آزادی‌های مدنی شهروندان و ضرورت اعتراض به چنین بازداشت هایی مطرح می‌شود.
 
آزاده نامداری، مجری ۳۳ ساله تلویزیون ایران که دختری ۱۰ ماهه دارد، به دنبال انتشار فیلم‌ها و عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی که او را بدون حجاب و در حال نوشیدن الکل در یک پارک در سوییس نشان می‌داد، بار دیگر به یک موضوع روز اجتماعی تبدیل شد.
تابناک نیز نوشت :  روز گذشته، آزاده نامدارى، مجری سرشناس تلویزیون به ایران بازگشت. در این میان، برخی منابع خبری تأکید می‌کنند که این مجری در بدو ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی «ره» بازداشت شده. با این حال در بررسی‌های خبرنگار «تابناک» مشخص گشت، با این مجری در بدو ورود به ایران هیچ برخوردی نشده و خبر بازداشت نامداری صحت ندارد.
+82
رأی دهید
-24

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    mazany - مازندران، ایران

    چ قدرتی داره ای تیوی؟ ی ادم بی سر وته را ی ستاره میسازه. کی هست؟ جایگاه اجتماعی و منزلتش چیه؟
    6
    78
    ‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    اسپیسر - لندن، انگلستان

    تو همون سوئیس حریم خصوصیت میموندی دیگه، مشروب و عیش و نوش هم که به راه بود. بلند شدی اومدی که چی؟ نکنه پولای بادآورده ات ته کشیده. اومدی دوباره با ریاکاری چادور مادور سرت کنی و چیزایی که ظاهراً بهشون اعتقاد نداری رو تبلیغ کنی برای مردم ساده لوح بیسواد. ننگ بر تو.
    7
    109
    ‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند

    برای تکمیل سناریو اهداف این خانم این مدل خبر هم تم خیلی خوبیه , این خانم در تمام برنامه هاش و نحوه جواب هاش نشون داده که آدم باهوشیه , یک آدم باهوش با چنین موقعیتی حتی اگه داره رول چادری رو بازی میکنه , امکان نداره این چنین سوتی بده , مگر اینکه مخصوصا ! اون کسی هم که این فیلم رو گرفته اگه از این سناریو خبر نداشت و آدم عادی بود , میزاشت اول آزاده برگرده ایران , بعد فیلم رو منشتر میکرد , که هم درسر حتمی برای آزاده باشه , هم پناهندگی از داخل ایران امکان پذیر نباشه !
    13
    75
    ‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    کاش این عجوزه را در ملا عام شلاق بزنند بجای اون جوون بیچاره
    10
    80
    ‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    boysboys - مونیخ، آلمان
    [::PAARISA - آمستردام، هلند::]. برگشته ایران.
    13
    5
    ‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا

    [::PAARISA - آمستردام، هلند::]. هیچ کشوری بدلیل برداشتن حجاب به کسی‌ پناهندگی نمیده اگر برگرده ایران آخره اتفاقی‌ که براش میفته ممنوع کار شدنه جونش که در خطر نیست چرا فکر می‌کنید کشورهای خارجی‌ به همین راحتی‌ به صرف برداشتن حجاب به کسی‌ پناهدگی میدن
    16
    38
    ‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند
    [::sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا::]. من واقعا گاهی اوقات نمیفهمم , به جای جملات من , شما چیزی از جایی میخونید ؟ من کجا گفتم که کشور های خارجی با این کار پناهندگی میدن یا نمیدن ؟؟ من کار این خانم رو تفسیر کردم شما رفتار کشور های خارجی رو از جملات من استخراج کردید ! مشکل جملات من نیست , برداشت ذهنی شما از پیش فرض های خودتون با نسبت دادن به جملات منه ! محض توضیح هم به کسی برای برداشتن حجاب پناهندگی نمیدن , برای همین به بوق و کرنا این خانم احتیاج هست که بدن ! نیکی کریمی , یا فاطمه معتمد آریا , بار ها عکس های بی حجابشون منتشر شد , ولی چون اهداف این خانم رو نداشتن این ننه من غریبم بازی روی صحنه نرفت ! تکرار میکنم عزیزم ! اهداف این خانم نه نظر اداره مهاجرت !!!
    10
    27
    ‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا
    [::PAARISA - آمستردام، هلند::]. من فکر نکنم گاهی اوقات نمیفهمی از نظرم من کلا نمیفهمی اولا شما اشتباه کار این خانم را تفسیر کردید چون این خانم برگشتن به ایران این اولین اشتباه شما .اتفاقا مشکل جملات شما هستند چون بی اطلاع هستی خواستم مطلع بشی از سیستم پناهندگی .کسانی که درخواست پناهندگی میکنند خودشان هم میدونن همچین کیس هایی حتی با بوق و کرنا کردن هم شانس موفقیت نداره اینهم دومین اشتباهتان .سری بعدی خواستی کسی را تفسیر کنی قبلش یک مطالعه کن این خانم اگر میخواست پناهنده شود کیس های دیگه را باید در نظر میگرفت دوباره باز کامنت نزاری بگی که برداشت ذهنی شما از جملات من غلط بود این جمله شماست که گفتی این خانم به بوق و کرنا نیاز داشت و جمله من در جواب شما این بود در سیستم پناهندگی کیس بی حجابی با هزاران بوق و کرنا هم رد میشود پس این خانم قبلش تحقیق کرده بوده و میدانسته که این کار جواب نمیده در نتیجه قصدش پناهندگی نبوده این خانم صدرصد میدانست بابی حجاب شدن و 4 تا آبجو خوردن و در بوق و کرنا کردن کسی نمیتواند پناهندگی بگیرد اونی که نمیدانست شما بودی که تفسیر غلط کردی
    22
    19
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.