کاخ سفید از سکوت خود درباره انفجار در مسجد حمایت کرد

مرکز اسلامی دارالفاروق در حومه مینه‌سوتا کاخ سفید می‌گوید در مورد انفجار در مسجدی در مینه‌سوتا پس از تحقیقات نهایی اظهارنظر خواهد کرد.
 
پلیس فدرال آمریکا در حال تحقیق در مورد انفجاری است که مارک دیتون، فرماندار مینه‌سوتا آن را یک 'اقدام جنایی تروریستی ' خوانده است.
 
منتقدان آقای ترامپ می‌گویند او پس از حملات لندن به سرعت واکنش نشان داد، اما در این مورد سکوت کرد.
 
سباستین گورکا، معاون دستیار آقای ترامپ گفته است کاخ سفید منتظر نتایج تحقیقات خواهد بود.
 
نمازگزاران در اولین ساعات روز شنبه در حال ورود به مرکز اسلامی دارالفاروق در حومه مینه‌سوتا بودند که این انفجار روی داد. هیچ فردی در این انفجار زخمی نشد اما دفتر امام جماعت به شدت آسیب دید و شیشه‌های این مرکز فرو ریخت.
 
اف‌بی‌ای گفته است بمب دست‌ساز عامل این انفجار بوده است.
 
آقای ترامپ هنوز در این مورد بیانیه‌ای صادر نکرده و آقای گورکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی از رئیس جمهور دفاع کرده و گفته است کاخ سفید منتظر نتایج یک تحقیقات کامل در این زمینه است.
 
وقتی مجری این شبکه تلویزیونی به آقای گورکا گفت در حملات پیشین و پیش از آشکار بودن جزئیات، آقای ترامپ در توییتر اظهارنظر کرده، معاون دستیار رییس‌جمهوری آمریکا گفت:گاه بی‌هیچ گفت‌و‌گو و شبهه، ماهیت یک حمله معلوم است.
 
آقای گورکا افزود "وقتی فردی همزمان با چاقو زدن به یک مامور پلیس فریاد الله اکبر سر می‌دهد، کاملا معلوم است که مسئله، سرقت مافیا از بانک نیست. شما این طور فکر نمی‌کنید؟"
 
معاون دستیار آقای ترامپ همچنین گفت 'جرایم جعلی ناشی از نفرت ' پیشتر هم اتفاق افتاده‌ و کاخ سفید در این مورد منتظر اطلاعات بیشتری است.
 
طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، نزدیک به ۳.۳ میلیون مسلمان در آمریکا زندگی می‌کنند که یک درصد جمعیت این کشور را شامل می‌شود.
 
بزرگ‌ترین جمعیت سومالیایی‌تبار آمریکا در مینه‌سوتا زندگی می‌کنند و مرکز دارالفاروق عمدتا مرکز رفت‌و‌آمد آنهاست.
 
مقام‌های مینه‌سوتا در سال ۲۰۱۶ چهارده رویداد ضد اسلامی را در این شهر گزارش دادند.
+17
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    سخن گفتن در باره طویله برادر ترامپ قدری مشکل است.کلا هر کجا جنایتی تجاوز و قتل صورت گیرد توسط مسلمانان عزیز و طبق گفته الله و پیامبر گرامی آن است ولی در طویله ترامپ نمود اظهار نظر کرد
    19
    15
    ‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. این چه وضع کامنت گذاشتنه ؟ خودت فهمیدی چی گفتی این جمله یعنی چی " ولی در طویله ترامپ نمود اظهار نظر کرد
    0
    14
    ‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا::] از شما و بقیه که این مطلب را خواندید و خیلی بی سر و ته جلوه کرد پوزش میخواهم.این تبلت من کلمات را عوض میکند.گاهی یادم میرود کنترل کنم .نوشتم *نمیشود *کردش *نمود* 😢😢 هر کاری میکنم درست نمیشود .
    0
    0
    شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.