بردلی لوری پس از نبردی شجاعانه با سرطان درگذشت

بردلی لوری، کودک ۶ ساله هوادار ساندرلند که قلب هواداران فوتبال را در چند ماه اخیر تسخیر کرده بود، ساعاتی پیش – در عصر روز جمعه – بالاخره تسلیم نبرد با سرطان شد و درگذشت.
 
به گزارش Sky Sports، خانواده بردلی لوری ساعاتی پیش در حساب فیسبوک خودشان به میلیون ها دنبال کننده که وضعیت سلامتی این کودک ۶ ساله را پیگری می کردند، اطلاع دادند که بردلی در حالی از دنیا رفت که خانواده اش در کنارش حضور داشتند. در این بیانیه آمده است:
 
امروز، هفتم جولای ۲۰۱۷، در ساعت ۱۳:۳۵ [به وقت انگلستان]، پسر شجاع من در آغوش پدر و مادرش و در حضور تمام اعضای خانواده با فرشتگان همراه شد و سفر کرد. او ابرقهرمانِ کوچک ما بود و بزرگترین مبارزه را انجام داد، اما در جایی دیگر به او نیاز داشتند. هیچ کلمه مناسبی برای توصیف میزان دلشکستگی ما وجود ندارد. از همه شما برای کلمات مهربانانه وحمایتتان ممنونیم. آرام بخواب پسر کوچولو و با آن فرشتگان به آن بالاها برو.
 
این پسربچه هوادارِ ساندرلند از ۱۸ ماهگی با نوع نادری از سرطان در حال دست و پنجه نرم کردن بود. او در حقیقت این بیماری را یک بار شکست داد، اما سرطان بار دیگر در جولای ۲۰۱۶ به او برگشت. شجاعت بردلی لوری در مبارزه با سرطان با لبخندی روی لبشو همینطور شور و علاقه اش به فوتبال الهام بخش میلیون ها نفر در سراسر جهان شد. بردلی از طریق فوتبال و عشقش به باشگاه ساندرلند، در دیدار این تیم مقابل چلسی که در دسامبر ۲۰۱۶ برگزار شد، به عنوان کودکی که لباس ساندرلند را پوشیده بود به میدان آمد و دوستی صمیمانه ای را با جرمین دفو، ستاره وقت این تیم، برقرار کرد.بردلی لوری خیلی زود از دفو به عنوان “بهترین رفیق” خودش یاد کرد و جرمین دفو نیز غالباً به او در بیمارستان سر می زد تا تسکین دهنده دردهای این کودک ۶ ساله باشد. وقتی جرمین دفو برای دیدار انتخابی جام جهانی مقابل لیتوانی به تیم ملی انگلستان دعوت شد، بردلی از این اتفاق بسیار خوشحال گشت و به همراه “بهترین دوستش” روی زمین ومبلی راه رفت.
 
دفو در این هفته به بردلی لوری در بیمارستان سر زد تا با او خداحافظی کند. او سپس در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه بورنموث از دوستی اش با بردلی صحبت کرد و اعلام کرد “بردلی تا همیشه در قلب من خواهد ماند”.
+67
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    ایمهوتپ - تهران، ایران
    برای اشنایی با جنبه های مختلف سرطان در قالب قصه های واقعی، کتاب «پادشاه همه امراض» را مطالعه کنید
    0
    4
    شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.