داعش: از هیچ فرصتی برای ریختن خون ایرانی ها دریغ نمی کنیم

داعش در بیانیه جدید خود از حمله ۵ نفر که آنها را «انغماسی» خوانده به مجلس و حرم خمینی خبر داد و همچنین طرحی از حملات تروریستی تهران منتشر کرد
به گزارش انتخاب، گروه تروریستی داعش در بیانیه‎ای جزئیات حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم خمینی را اعلام کرد.
در این بیانیه آمده است عناصر تروریست مجهز به رگبار، نارنجک و جلیقه انتحاری بودند.
در ادامه بیانیه این گروه تروریستی امده است: رافضی ها بدانند که داعش از هیچ فرصتی برای ریختن خون ایران و نهادهای دولت مشرکش دریغ نمی کند. طوفان در پیش است.
داعش همچنین طرحی از حملات تروریستی تهران منتشر کرد.
بر روی این طرح آمده است: رافضی ها بلایی هستند که فقط با شمشیر می توان آن ها را از بین برد.
+40
رأی دهید
-98

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۸
    تفکر اسلامی - ونیز، ایتالیا

    حالا ببینید من کی گفتم! بر و بچه‌های سایت میدونند که سال‌های متمادی هست که هویت اصلی عمریها را اینجا رو کردم. باز هم میگم، با یک بسیج همگانی تک به تک عمریها رو باید از خاک پاک آریایی، پاک کرد. ایران جای شما..... نیست.
    111
    60
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    Iranemaa - قم - ایران . اینا همون رفقای دو روز پیش شما هستن که داشتی قربون صدقشون میرفتی ها . دقت میکنی؟ یه نگاهی به صفحات سایت بنداز . ببین چطور سه چهار تا ...... که تا ٢٠ روز پیش هیچ اثری ازشون نبود یدفه ای توی این خبرها از کشورهای حاشیه خلیج فارس سر و کلشون پیدا شده . حواستو همیشه جمع کن ببین با کیا همصدا میشی. اینا رو به یادت میارم چون هنوز خیلی خام و نپخته ای ..
    53
    39
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - ونکور، کانادا

    حکومت خلیفه ای داعش در عراق سوریه درحال نابودیست ، حالا به هر دری میزنند. شماها دیگه تمومید. فاتحه خودتونو بخونید.
    32
    70
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. یارو تو اروپا با یه چاقو چند نفرو میکشه,بعد این یارو تو ایارن تو حیاط خلوت خودشو میترکونه؟؟من نفهم من بیشعور اصن,شما والا مقامان توضیح بدین چرا یکی دو روز قبل که حرم شلوغ بوده نیومدن اینا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!راستی چرا تو پستی که یارو از وزیر بهداشت میپرسه یه خودکار نذاشتن ببریم تو ولی اونا با تفنگ اومدن نیستین و لالمونی گرفتین؟؟
    21
    91
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یه ایرونی - تهران، ایران

    میگم تفکر جان خود کرد ها از ایرانی های اصیل هستند و متاسفانه دین اسلام نسخه عربیش رو هنوز دارند! نمیشه که اینجور که تو میگی :). من معتقدم دین شیعه نسخه ایرانی اسلامه که با وجود آخوندها به بیراهه رفته.چون آخوندها اصلا نبودند توی این نسخه ایرانی و از مسیحیت و کلیساها وارداتی هستند و همش رو عزا و خرافه کردند.اگر به ریشه خودش برگرده اونا هم میان به سمت نسخه ایرانیش.
    18
    41
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یه ایرونی - تهران، ایران
    مزدورهای عرب ها و جوجه تروریست های مجاهد و بقیه فسیل های ضد مرم ایران هم بهتره از خیانت به ایران دست بردارند و نیان تو این سایت چرت و پرت بنویسند چون آبروشون بیشتر میره چون داعشی ها مهره سوخته عربستان و وهابی ها هستند.
    14
    25
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    بیدار58 -روز رحلت امام و ایام مشابه، تدابیر امنیتی خیلی شدیده .توسط یک سری اتاقک با تکنولوژی پیشرفته تا فاصله ٣٠ کیلومتری از محل استقرار اون اتاقک سیار ، حتی راننده ای که توی کیلومتر ٩٥ جاده قم به تهران داره حرکت میکنه رو میشه در حین حرکت ماشین روش زوم کرد و آرم عینک آفتابی روی چشمش رو خوند .سگهای ردیاب مواد منفجره، دستگاههای کشف بمب و غیره و ذلک همگی تدابیری هستند که تو اون ایام خاص ریسک خنثی سازی هر عملیاتی رو به شدت بالا میبره .داعش در طول چند سال گذشته برای کوچکترین حرکتی آرزو به دل مانده بود، کمیت خسارت براش چندان مطرح نبود، آرزو میکرد ولو در حد انفجار یک نارنجک بتونه موفق ظاهر بشه .موضوع حیات خلوت رو نمیدونم چیه فقط میدونم ورودی حرم امام درگیری شروع شد چون اساسا امکان ورود به داخل رو نداشتند پس درگیری و تیراندازی از دم درب آغاز میشه و با شلیک یکی از جلیقه ها منفجر میشه و بقیه هم به استثنای یک زن به درک واصل میشن .ساختمان مجلس مجهز به دستگاههای ردیاب مواد منفجره نیست .وقتی خودشون رو به گیت بازرسی رساندند از همون جا شروع به تیراندازی کردند
    29
    16
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    بنابراین اگر دقت کنی میفهمی که نه تروریستها برای ورود مثل اون بیمار در حال صحبت با وزیر بهداشت اجازه خواستند و نه نگهبانها برای ورود تروریستها مشغول بازرسی یا بفرما زدن به تروریستها شدن. متوجه شدی؟ درگیری از در گیت بازرسی مجلس شروع شده، نگهبانا رو زدن و رفتن داخل . فهمیدی؟ متوجه شدی؟ متوجه شدی یا نه؟
    30
    17
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    (سلطنت ابوظبی) و مخصوصا(منامه بحرین) بیا این بیانیه رو بکن تو حلق و ...نت که میگی ایران داعشو ساخته . ..... داعش همه اعضاش عربستانی اند و تشنه خون ایرانی ها و عربستان هم ساپورتشون میکنه . بعد میگید ایران داعشو ساخته ؟
    18
    32
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    تازه داشتیم باور میکردیم که کار خود رژیم بوده ها
    16
    14
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    مدینه مدینه ما داریم میاییم...یواش یواش دارودسته رئیسی دارن مارو برا جنگ با اعراب سعودی (خودش که عربه!!!!) آماده میکنن
    4
    21
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    چند تا نکته دیگه رو هم بدونی بد نیست . یکی از استراتژی ها در ختم ماجرای مجلس، شناسایی هر چه دقیق تره عوامل مرتبط بوده . یعنی یک تیم به طور همزمان از اولین لحظه مخابره خبر، وطیفه این رو پیدا میکنه که عوامل مرتبط رو شناسایی کنه . به همین خاطر برای کشتن تروریستها بهشون زمان کافی برای جولان دادن ، داده شد . برات توضیح میدم تا متوجه بشی . ارتباطات مخابراتی در محل میتونست ظرف دو دقیقه قطع بشه اما نشد . چرا؟ تا تروریستها بتونن فیلم آپلود کنن یا بر اثر یک اشتباه در شرایط اضطراری تماسی با بیرون از ساختمان برقرار کنن . آپلود کردن فیلم میتونه بسیاری از اطلاعات مورد نیاز رو در اختیار دستگاه اطلاعاتی قرار بده حتی اگر دستگاه موبایل و یا سیم کارت تروریستها بر اثر انفجار جلیقه نابود بشه . هر خبری که زودتر از موعد طبیعی از عملیات در تلگرام یا فضای مجازی قابل کنترل رد و بدل بشه بلافاصله به عنوان سر نخ بررسی میشه تا بشه عوامل همکار رو شناسایی کرد . سعی بر زنده دستگیر کردن حداقل یک نفر بوده که خدا رو شکر محقق شد .
    27
    9
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    بر خلاف کشورهای اروپایی که تروریست رو دو هفته بعد و چهار تا کشور اونطرفتر پیدا میکنند ، کیفیت برخورد و خنثی سازی عملیات تقریبا همه سازمان اطلاعاتی رو باید حیرت زده کنه . مخصوصا توی حرم امام . توی مجلس حفاظت مجلس اصلا خوب کار نکرد . موضوع بعدی ضعف جلیقه های انفجاری تروریستها بوده . تمام صنف فروشندگان محصولات شیمیایی کاملا لینک با سازمان اطلاعات هستند . مشخصه که حتی مواد کافی برای ساخت یک جلیقه انفجاری مناسب رو هم نتونسته بودن تهیه کنن . اسلحه ها به فاصله مدت کوتاهی قبل از عملیات در اختیارشون قرار گرفته . حتی فرصت مرور عملیات رو هم پیدا نکرده بودن . کاملا با میزان لگد اسلحه ها و داغ کن لوله نا آشنا بودن . بالای ٦٠ درصد هدف گیریشون به ران به پایین اصابت کرده . وقتی میزان آدرنالین توی خون بالا بره ضعف شدیدی به بدن حاکم میشه، سنگینی اسلحه خود به خود اسلحه رو به سمت پایین میاره و در این حالت شلیک به نقاط پایینی بدن اصابت میکنه . مابقیشم حوصله ندارم تایپ کنم . موضوع زیاده . تا بعد انشالله
    28
    9
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. عمیق ! کجا میگه درگیری دم گیت ورودی شروع شده ؟ اتفاقا درگیری داخل شروع شده و یارو میگه این تروریستها چجوری اسلحه آورده بودن داخل و از نگهبان و نیروی انتظامی خبری نبود؟؟ خودت قدرت فهم نداری از بقیه میپرسی فهمیدی؟ هلاک عمق فهم و شعورتم
    11
    27
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    چندین سال است که داعشی ها اعلام موجود کردن و دارند جنایت میکنن و در کشور ایران هم هیچ جنایتی انجام ندادن و رژیم اخوندی هم در خبرهایش میگفت سربازان گمنام امام زمان دارند حفاظت از مرزها و داخل کشور ایران میکنند و اجازه نمی دهند که یک تروریست وارد خاک ایران شود . بعضی وقتها اگر در کشورهای دیگر تروریستها جنایتی انجام میدادن فورا" رژیم ایران به ان کشورها پیام می فرستاد اگر از رژیم ایران درخواست همکاری کنن برعلیه تروریستها این رژیم حاصر به کمک می باشد. این اوخر عربها با امریکا هم پیمان شدن تا برعلیه کشورهای که کمک به ترویستها میکنن باید ایستد که رژیم ایران و قطر هردو در لیست سیاه افتادن که این دو رژیم دارند به تروریستها کمک میکنن , رژیم اخوندی ایران هم با دست پاچه گی نمایش ترور دیروز در تهران درست کردن تا امریکا و عربهارا فریب دهد. اگر رژیم ایران در شهرهای مرزی این نمایش تروریستی را درست میکرد کمی میشود باور کرد ولی با وجود سربازان گمنام امان زمان رسیدن تروریستها به خاک تهران دوراز حقیقت است! هیچ انسان عاقلی نمی تواند عملیات ترور دیروز تهران را باور کند.
    9
    16
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    ببند بابا
    21
    10
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران
    بارو عمیق چقدر اطلاعاتت در مورد چگونگی عملیات قویه؟!!!در مورد مارک عینک باید بگم وقتی جایی شلوغ باشه ,میخواد هر جا باشه.طرف که نمیخواست خودم امام رو منفجر کنه!!!!هر جا تو شلوغی که فهمیدن خودش رو منفجر میکرد.و تو ایام رحلت هم که جنابالی بهتر میدونی تا کجاها شلوغه.طرف با اسلحه از گیت رد شده بعد شما دنبال اپلود فیلمی؟من نمیخوام چیزی رو بهت ثابت کنم چون کاملن مشخصه اینا زیر سر کیه
    4
    13
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    تفکراسلامی - کپنهاک، دانمارک
    اینا همه ش بازیه. ساده نباشید.واسه بازی دادن مردم و جلوگیری از تفرقه اونا این بازیو راه انداخته ن.
    11
    5
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    سکوت سرد - بندرعباس، ایران
    [::تفکراسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. عزیزم من بالاخره نفهمیدم شما آقای 71 ساله هستین یا خانم 27 ساله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس
    کی بشه این عقده ۱۵۰۰ ساله رو که عربهای وحشی به ایران حمله کردن رو در بیاریم بشمار . ایرانی هر چی مشکل داشته باشد آبش با عرب جماعت تو ی جوب نمیره .
    0
    4
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۸
    تفکر اسلامی - ونیز، ایتالیا
    [::سکوت سرد - بندرعباس، ایران::]. نه فدات شم. این خواهر یکی از دوستامه؛ منو گرفته. این اونی نیست که شما فکر میکنی. حالا یه گوشمالی درست بهم بدهکاره!
    4
    0
    ‌پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    نوشته منو درست بخون . نگفتم گیت ورودی، گفتم گیت بازرسی
    4
    1
    جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.