عاقبت خرید اینترنتی لباس - چی فکر میکردیم چی شد - تصویری

+107
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    هیچوقت . هیچ چیزی . حتی کفش بااینترنت خریداری نکنید ..یکی ازدوستان من یک جفت چکمه با نام فروشگاه شناخته شده درالمان سفارش داد و پست بایران برای بستگانش . درایران فهمیدن .که چکمه ها هردو مال پای چپ است .وباامیل بهش اطلاع دادن. و مرتبا این دوست من باامیل .بارها جریان را اطلاع داد . ان فروشگاه حتی یکبار جواب این دوست منو نداد .تا اینکه چکمه ها برگشت شد به المان . بمن جریان را گفت ومن نام فروشگاه زنجیره ای را تا دیدم شناختم و.بردمش مرکز فروشگاه . جریان را گفتیم و چکمه ها راگرفت و گفت . درستش را براتون میاریم . وشماره تلفن گرفت .خلاصه .درعرض 4 روز دوستم رفت . وچکمه ها را گرفت ومنم بهش گفتم .اینبار با دقت ببین . که هردو چکمه پای راست وچپ باشد ...
    60
    59
    یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    شنبلیله - اسلو، نروژ

    مثل باباهای قدیم همیشه برای بچه ها ۲سایز کفش و لباس بزرگتر می خریدن که سالای دیگه اندازه شون بشه. یکی دو سال دیگه این لباسا اندازشون میشه، اما افسوس که توو سن رشد نیستن!
    5
    59
    یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. نباید برای ایران میخرید ! اینا با ایران لج دارند و مسلما جنس درست نمیفرستند. باید خودش میخرید میداد یکی ببره یا خودش میبرد.
    68
    28
    یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    دوستان فقط مارک های معتبر را از اینترنت تهیه کنید.
    19
    40
    یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    آذری باهوش - میانه، ایران . دوست عزیز . این دختر دانشجوی المان هست واز اینترنت . چکمه بیکی از فروشگااههای زنجیره ای سفارش داده و بعد توسط یک اشنا به تهران برده .انها که باز میکنند .میفهمند چکمه هردو مال یک پا هست ودوباره برگشت به المان وبدست این دختر دانشجو میرسد وبمن که تصادفی دیدمش . راهنمائیش کردم وبردم بمرکز همان فروشگاه .
    19
    21
    یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. آخه این چه حرف چرت و پرتیه که "هیچوقت هیچ چیز رو اینترنتی خریداری نکنید" ؟ مگه اینترنت یه جای خاص و مشخصه و یا الان زمان عهد بوقه؟ انگار متوجه نیستی دنیا عوض شده و درصد عمده خرید و فروش بصورت آنلاین انجام میشه؟ البته توسط افراد باهوش و زرنگ بیشتر . اگه آدم از سایتهای خرید معتبر و مطمئن خرید کنه،همیشه خرید آنلاین بهتر هست از خرید روش سنتی.فکر میکنی فروشگاههای فیزیکی جنسهاشون از کجا میاد؟ هر دوشون یه انبار دارن،فقط این میبره فروشگاه و اون مستقیم از انبار ارسال میکنه. همیشه هم حق پس دادن و تعویض برای سفارشهای آنلاین بیشتر و بهتر هست از خرید فیزیکی. فقط نحوه خرید و عرضه جنسه که متفاوته.
    12
    37
    شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
    این عکس‌ها رو من توی اینترنت دیدم، شکایت چند خریدار از شرکت‌هایی‌ به نام سامی د رس و گیا ر بست که هر دو چینی‌ هستند است. من هم اونجا سفارش میدم فقط باید توجه داشت که سایز لباس‌ها رو ایکس ایکس ال‌ سفارش داد که اندازه باشند. ایکس ایکس ایکس ال‌ چینی‌‌ها می‌شه ایکس ایکس اس‌ ماها. در غیر این صورت خیلی‌ ارزانتر از اینجا هستند، من که راضی‌ هستم.
    5
    13
    شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    paydar22 - لاهه، هلند
    دلیلش این هست که خریدارن هیکل و اندام خود را با عکس مانکنها یکی میدانند وسایزها و رنکهای نا مناسب را انتخاب میکنند در ظمن لباس با دقت فراوان برای مانکن دوخته شده و از فتوشاپ هم استفاده شده
    1
    14
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    کیکانا - استکهلم، سوئد
    اصلا جنساشون و پارچه ها و نوع دوختها کاملا با هم فرق داشتند، انگار قیچی و نخ و سوزنو دادن دست یه بچه لباس دوخته. واسه همین ارزونن دیگه.
    0
    0
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.